Forum >> 164-166
Satti05-05-2009 10:43:51 // 45138
	Attól függetlenül illene megadni a módját annak, ha vki nem kevés pénzt áldoz egy új Alfára, azt kúltúrált körülmények között kellene átvenni. Nálunk a szaros Fordokat is szép, normális helyiségben adják át.
	
Satti05-05-2009 10:42:16 // 45137
	Azért az elég gáz, ha így néz ki az átadó.:-)
	
Charlie 16605-05-2009 10:41:36 // 45136
	No igen, ez elképzelhető, de azt hiszem az Alfa az kicsit más ebből a szempontból, leginkább a vevőkör miatt.
A vevők többsége majdhogynem jobban ért az autókhoz mint sok kereskedő. Ne feledjük el hogy majdnem mindehol együtt van a Fiat - Lancia duettel, és nem pont erre vannak kihegyezve az alkalmazottak.
Szerintem egy Alfa átadásánál a leggyakrabban elhanzó vevői mondat a következő:
"...Jóvan jóvan, tudom tudom, de add má ide a kulcsot.." :):):)
	
A vevők többsége majdhogynem jobban ért az autókhoz mint sok kereskedő. Ne feledjük el hogy majdnem mindehol együtt van a Fiat - Lancia duettel, és nem pont erre vannak kihegyezve az alkalmazottak.
Szerintem egy Alfa átadásánál a leggyakrabban elhanzó vevői mondat a következő:
"...Jóvan jóvan, tudom tudom, de add má ide a kulcsot.." :):):)
Longman05-05-2009 10:38:23 // 45135
	Hát gondolom! Nincs is ennél jobb feeling!!! :)
Bár én pont a másik oldalon szoktam állni, úgyhogy nem hozna már annyira lázba.. :) Új autót ugyan még nem vettem, a mocimat hoztam el újként, dehát ott nem kaptam meg azt amit egy ilyen átadáskor kellene.. Úgyhogy továbbra is az átadó szerepkörét gyakorlom.:) Nálunk azért elég magas a nívó az átadás szempontjából, sok márka/szalon/értékesítő erre abszolút nem ad, pedig pont ennek elég nagy jelentősége van.. A Porsche Hun. vevőelégedettség mérése szigorúan kitér az átadás milyenségére is, de szerintem így van ez rendjén.. :)
	
Bár én pont a másik oldalon szoktam állni, úgyhogy nem hozna már annyira lázba.. :) Új autót ugyan még nem vettem, a mocimat hoztam el újként, dehát ott nem kaptam meg azt amit egy ilyen átadáskor kellene.. Úgyhogy továbbra is az átadó szerepkörét gyakorlom.:) Nálunk azért elég magas a nívó az átadás szempontjából, sok márka/szalon/értékesítő erre abszolút nem ad, pedig pont ennek elég nagy jelentősége van.. A Porsche Hun. vevőelégedettség mérése szigorúan kitér az átadás milyenségére is, de szerintem így van ez rendjén.. :)
Charlie 16605-05-2009 10:23:31 // 45134
	Hogy őszintén bevalljam, nem is nagyon néztem ott körül, lefoglalt a teendő :)
	
Longman05-05-2009 10:20:01 // 45133
	Tényleg nem jártam még, csak az udvarán, de nekem ez akkor is úgy néz ki mint nálunk a gyorsszervíz beálló. Az átadó nálunk egy "szent" hely. Pedig csak Skoda-VW-Audi, nem egy Alfa.. :)
	
Charlie 16605-05-2009 10:09:47 // 45132
	Pedig épp akartam szólni hogy Padre elhozta a te naptáradat is, itt van nálam és átvehető.
De így inkább oldaajándékozom valakinek :):):
	
De így inkább oldaajándékozom valakinek :):):
Charlie 16605-05-2009 10:08:53 // 45131
	Nem szervíz az vazze, hanem a hivatalos autóátadó placc :)
Látszik nem jártál még a Csiki -begénél :):)
	
Látszik nem jártál még a Csiki -begénél :):)
Grando05-05-2009 09:40:15 // 45130
	Még gyorsan kicserélték, amit lehetett. :DDD
	
Longman05-05-2009 09:38:39 // 45129
	Hát még 1x gratula, tényleg nagyon-nagyon szép!!  :)
De nem mondod, hogy a szervízben adják át az új autót??????
	
De nem mondod, hogy a szervízben adják át az új autót??????
Grando05-05-2009 09:38:26 // 45128
	Grat hozzá még egyszer! Cicafiú! :DD ;)))
	
Charlie 16605-05-2009 09:27:10 // 45127
	
	
Charlie 16605-05-2009 09:24:33 // 45126
	Naná hogy gyűjtöm :)
Inkább minthogy bármit is eladjak :):):)
Most má van kicsi, nagy, majd még veszek valami közepeset is :):):)
	
Inkább minthogy bármit is eladjak :):):)
Most má van kicsi, nagy, majd még veszek valami közepeset is :):):)
Charlie 16605-05-2009 09:23:40 // 45125
	Na igen, de erre is van megoldás, pl az én esetemben. Úgy hívják, 4 év gari :):)
Innentől nyugodtan alszom :):)
	
Innentől nyugodtan alszom :):)
Charlie 16605-05-2009 09:22:41 // 45124
	Aha.....:)
Csak azt ne feledd el hogy nekem nem "csak" ez van :):):)
	
Csak azt ne feledd el hogy nekem nem "csak" ez van :):):)
BFMSE04-05-2009 23:27:41 // 45123
	Ezt a programot találtam, ami szerintem jó lehet és az OBD olvasó pedig lehet, hogy ez lenne.
	
Grando04-05-2009 22:59:47 // 45122
	Mármint a V6 24V-k motorvezérlője... ;))
	
Grando04-05-2009 22:57:03 // 45121
	Finnyás, nem áll szóba minden "jött-ment" ketyerével, az tuti. Ahogy a vezérlőegysége sem az egyszerű esetek közé tartozik. A fene enné meg... :((
	
BFMSE04-05-2009 22:53:21 // 45120
	Van valakinek tapasztalata, hogy a 166-os alfa milyen diagnosztikai műszerrel tud kommunikálni? Esetleg vennék egy ilyen OBD műszert, csak nem tudom milyet vegyek.
	
B-la 04-05-2009 22:46:12 // 45119
	Hát persze!!! :-DDD
	
Grando04-05-2009 22:34:34 // 45118
	A meggyógyult légtömegmérőhöz ennyi bónusz minimum jár! ;)))
	
B-la 04-05-2009 22:04:13 // 45117
	Az elejébe szerintem rakok én is +0,2-öt, oszt meglátjuk... :-)
	
tipoatti04-05-2009 22:01:17 // 45116
	Télen 2,5, most 2,4-et nyomattam bele a múltkor, és egy kissé tényleg laposnak, "lustának" tűnik az eleje nekem is! Kipróbálom ezt a gigantikus értéket...
	
Arno16604-05-2009 21:56:26 // 45115
	Gyanítom variáltak a rugókon/gátlókon....és emiatt engednek meg az ujakra nagyobb nyomást... jobban csillapít... mondjuk... nem pattog annyira...
talán... :)
Viszont autópálya felhajtókon nagyon durvát lehet kanyarodni 2.7-tel . :))
	
talán... :)
Viszont autópálya felhajtókon nagyon durvát lehet kanyarodni 2.7-tel . :))
B-la 04-05-2009 21:51:02 // 45114
	Hi!
Én eddig a 17-eseket 2,4-2,5 között tartottam.
Lehet benne valami (emelt nyomásban),mert az eleje kicsit lapinak tűnik.
Pedig nem az!!! Hátuljára pedig pont jó volt eddig nékem...
	
Én eddig a 17-eseket 2,4-2,5 között tartottam.
Lehet benne valami (emelt nyomásban),mert az eleje kicsit lapinak tűnik.
Pedig nem az!!! Hátuljára pedig pont jó volt eddig nékem...
Grando04-05-2009 21:42:20 // 45113
	Találkozunk a gumisnál és a futóművesnél. :DDDD
	
Andy04-05-2009 21:40:59 // 45112
	És holnap minden bálna pattog az úton mint kecske sz@r a deszkán! :))
	
Grando04-05-2009 21:38:26 // 45111
	Ja ja. 2,7 - hidegen! Jópofa, mi? :DD
	
Grando04-05-2009 21:37:24 // 45110
	
	
tipoatti04-05-2009 21:32:09 // 45109
	2,7??!! Jó ég... mind1, én is kipróbálom! :)
	
Andy04-05-2009 21:27:54 // 45108
	Reggel felfújom próbaképp, elől 2,7-hátul 2,5 kombóra aztán kipróbálom. Utána megosztom tapasztalatom a nagyérdeművel! :))
	
Grando04-05-2009 21:20:27 // 45107
	Mai trakta:
A gumik nyomásáról.
Az új kezelési utasításban találtam ezt a táblázatot.
Német:

Angol:

A régivel ellentétben itt külön adja meg a 16, 17 és 18 collos gumik nyomását. A régi doksiban 2,3 bar volt az érték előre és hátra is, oszt jóvan. Itt már igencsak differenciálnak. Ezek a 2006-os útmutató táblázatai (3.2 V6 és 20V MJet).
A téli kerekekre mérettől függetlenül +0,2 bar-t ajánl. Ez eddig tiszta sor, rendben. Tartós állatkodásra +0,3 bar-t mond, na ez már a jesszusom kategória (17-esnél 3,0 bar!!). :DD
De!
A súlyok nem változtak jelentősen a buszmaorrú és a szomorúarcú verziók között. Viszont a futóművön tanakodtunk Arnóval. Vkinek infója erről? Lehet olyan eltérés a rugó-lengéscsillapító együttesben, ami indokolná ezeket a brutális értékeket? Vagy egyszerűen csak Giovanni megvilágosodott? Vagy a gumiabroncsok változtak ennyit az évek alatt? Vagy mi a túró ez az egész? :DDD
Én most felqrtam a 17-eseket a táblázat szerint. Mit is mondjak? Feszesebb, pattogósabb lett a menet, a kerék nem hordósodik, szóval még jó is lehet. Tudja a franc...
	
A gumik nyomásáról.
Az új kezelési utasításban találtam ezt a táblázatot.
Német:

Angol:

A régivel ellentétben itt külön adja meg a 16, 17 és 18 collos gumik nyomását. A régi doksiban 2,3 bar volt az érték előre és hátra is, oszt jóvan. Itt már igencsak differenciálnak. Ezek a 2006-os útmutató táblázatai (3.2 V6 és 20V MJet).
A téli kerekekre mérettől függetlenül +0,2 bar-t ajánl. Ez eddig tiszta sor, rendben. Tartós állatkodásra +0,3 bar-t mond, na ez már a jesszusom kategória (17-esnél 3,0 bar!!). :DD
De!
A súlyok nem változtak jelentősen a buszmaorrú és a szomorúarcú verziók között. Viszont a futóművön tanakodtunk Arnóval. Vkinek infója erről? Lehet olyan eltérés a rugó-lengéscsillapító együttesben, ami indokolná ezeket a brutális értékeket? Vagy egyszerűen csak Giovanni megvilágosodott? Vagy a gumiabroncsok változtak ennyit az évek alatt? Vagy mi a túró ez az egész? :DDD
Én most felqrtam a 17-eseket a táblázat szerint. Mit is mondjak? Feszesebb, pattogósabb lett a menet, a kerék nem hordósodik, szóval még jó is lehet. Tudja a franc...
W.04-05-2009 21:08:39 // 45106
	Sajnos nálunk még mindig a hazug, népnyúzó rezsim uralkodik, de már bízzunk benne nem sokáig! Ha dolgozol és pénzt is akarsz érte, akkor jön az APEH, ha seftelsz meg ügyeskedsz, akkor nincs gond... Ebben az országban sosem lesz rend, mert ez nem érdeke a komcsiknak: káoszban lehet uralkodni igazán....
	
Tommi04-05-2009 16:04:38 // 45105
	Ezzel az egésszel egyetlen probléma van:
Mindenki hangoztatja, hogy mennyire jó az EU, bárki bárhol bármit csinálhat, határokon átnyúlva vásárolhat, dolgozhat, lakhat, stb... Ez elméletben mind szép és jó, csak a kedves kormányunknak nem tetszett az, hogy ezt az élelmes magyarok ki is használták (regadó, stb... előnyei miatt) és így az állam egy csomó bevételtől elesett. Holott ugye az emberek "csak" éltek az EU adta lehetőségekkel és máshol költötték el a pénzüket, amivel nem kis hazánk adóbevételeit gyarapították.
Évekkel ezelőtt a Volkswagen járt hasonló cipőben, amiből nagy botrány is lett: a németek Olaszországba jártak VW-t venni, mert ott sokkal olcsóbb volt, mint otthon és a német kereskedők forgalma jelentősen visszaesett. Erre válaszul a németek kiadták utasításba az olasz dealereknek, hogy nem adhatnak el autót német állampolgárnak. Ezen meg az olaszok rágtak be és felnyomták a VW-t mindenféle EU-s fórumokon, hogy a négy legfontosabb dolog (személyek, áruk, tőke, szolgáltatások) szabad áramlásának alapelvébe ütközik a rendelkezés, ami az Unió egyik legfontosabb alappillére. Azt ugye mondanom se kell, hogy ki húzta a rövidebbet a szép hosszú eljárás végén :))) Azóta annyit változott a helyzet, hogy született egy EU-s direktíva ennek szabályozására, miszerint a tagországokban árusított autók árai között max 10% (vagy 15%, nem emlékszem pontosan) lehet az eltérés - mármint típusonként, vagyis pl az Alfa sem adhatja sokkal drágábban az autóit mondjuk a csóró Görögországban, mint a sokkal magasabb életszínvonalú Svédországban.
	
Mindenki hangoztatja, hogy mennyire jó az EU, bárki bárhol bármit csinálhat, határokon átnyúlva vásárolhat, dolgozhat, lakhat, stb... Ez elméletben mind szép és jó, csak a kedves kormányunknak nem tetszett az, hogy ezt az élelmes magyarok ki is használták (regadó, stb... előnyei miatt) és így az állam egy csomó bevételtől elesett. Holott ugye az emberek "csak" éltek az EU adta lehetőségekkel és máshol költötték el a pénzüket, amivel nem kis hazánk adóbevételeit gyarapították.
Évekkel ezelőtt a Volkswagen járt hasonló cipőben, amiből nagy botrány is lett: a németek Olaszországba jártak VW-t venni, mert ott sokkal olcsóbb volt, mint otthon és a német kereskedők forgalma jelentősen visszaesett. Erre válaszul a németek kiadták utasításba az olasz dealereknek, hogy nem adhatnak el autót német állampolgárnak. Ezen meg az olaszok rágtak be és felnyomták a VW-t mindenféle EU-s fórumokon, hogy a négy legfontosabb dolog (személyek, áruk, tőke, szolgáltatások) szabad áramlásának alapelvébe ütközik a rendelkezés, ami az Unió egyik legfontosabb alappillére. Azt ugye mondanom se kell, hogy ki húzta a rövidebbet a szép hosszú eljárás végén :))) Azóta annyit változott a helyzet, hogy született egy EU-s direktíva ennek szabályozására, miszerint a tagországokban árusított autók árai között max 10% (vagy 15%, nem emlékszem pontosan) lehet az eltérés - mármint típusonként, vagyis pl az Alfa sem adhatja sokkal drágábban az autóit mondjuk a csóró Görögországban, mint a sokkal magasabb életszínvonalú Svédországban.
W.03-05-2009 19:27:33 // 45104
	Már nem megy.... rájuk szállt az APEH. Mindenkinél nyomják a vagyonosodásit és úgyis találnak valamit...:(
	
Youri03-05-2009 13:52:54 // 45103
	És mindezt életkortól függetlenül!!!!!!
	
Tommi03-05-2009 13:51:14 // 45102
	Ha már alfás idézetek, nekem még mindig az a mindent vivő, amit Arese-ben olvastam az Alfa múzeum bejáratánál:

Ez a fotó fent van nekem az iwiw-en is, bekeretezve itt van a monitor mellett az íróasztalomon is. Fogalmam sincs ki volt ez az ürge, aki mondta, de ez amolyan "minden benne van" megfogalmazás, ennél szebben szerintem mi sem tudtuk volna szavakba önteni ezt az érzést :)
	

Ez a fotó fent van nekem az iwiw-en is, bekeretezve itt van a monitor mellett az íróasztalomon is. Fogalmam sincs ki volt ez az ürge, aki mondta, de ez amolyan "minden benne van" megfogalmazás, ennél szebben szerintem mi sem tudtuk volna szavakba önteni ezt az érzést :)
Tommi03-05-2009 13:49:02 // 45101
	Ezt én is olvastam nemrég valahol és nagyon tetszett :)
És tényleg különleges érzés, amikor a másik hülye alfás vigyorog rád, köszön és mindketten tudjátok-érzitek, hogy ugyanaz élteti őt is és téged is :)
	
És tényleg különleges érzés, amikor a másik hülye alfás vigyorog rád, köszön és mindketten tudjátok-érzitek, hogy ugyanaz élteti őt is és téged is :)
Arno16603-05-2009 13:36:46 // 45100
	csak úgy eszembejutott  - belefutottam egyszer a neten vhol... marhára tetszik azóta is:
"Az Alfások integetnek egymásnak! Ebben a rohadt, fapofájú bunkókkal teli
városban, mint amilyen Budapest, ez egészen különleges érzést ad. Intek
valakinek, ő jókedvűen visszaint, mindketten elismerően csettintünk egyet,
és úgy érzem magam, mintha egy kellemes, laza, jókedvű nyugat-európai
városban lennék, ahol az autózás nem csak arról szól, hogy a saját
négykerekű bunkeremmel dugózom. EZ AZ, amiért lehet egy autót: egy drága,
valójában díszből, önzésből, kivagyiságból vett használati tárgyat
szeretni."
Pénteken megyek haza mellettem egy maserati biturbos srac egyik lámpánál.... Intek neki, mutatom h fasza a verda...atnez, alfa...mosolyog...barátnője nevetgél...
Majd mindenki ment tovább boldogan.... EZ KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
	
"Az Alfások integetnek egymásnak! Ebben a rohadt, fapofájú bunkókkal teli
városban, mint amilyen Budapest, ez egészen különleges érzést ad. Intek
valakinek, ő jókedvűen visszaint, mindketten elismerően csettintünk egyet,
és úgy érzem magam, mintha egy kellemes, laza, jókedvű nyugat-európai
városban lennék, ahol az autózás nem csak arról szól, hogy a saját
négykerekű bunkeremmel dugózom. EZ AZ, amiért lehet egy autót: egy drága,
valójában díszből, önzésből, kivagyiságból vett használati tárgyat
szeretni."
Pénteken megyek haza mellettem egy maserati biturbos srac egyik lámpánál.... Intek neki, mutatom h fasza a verda...atnez, alfa...mosolyog...barátnője nevetgél...
Majd mindenki ment tovább boldogan.... EZ KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arno16603-05-2009 13:27:23 // 45099
	Meg a ló...szt... én vagyok itthon, nehogymár ha normálisan akarok élni nekem kelljen pitizni meg szivni....   plane mikor relative tisztességes is az ember.
(dolgozik, adózik, nem szemetel (csikket sem!!! :)))) , 18 feletti lányoknak néz csak be a szoknyája alá, a pasikkal csak sörözik és nem buzul, meg ilyenek... :) abban a pillanatban hogy valami "gáz" van az emberrel rögtön "világsztár" ebben az országban és kapja az erkolcsi anyagi "támogatást"... mintha ezeknek kéne szaporodni... és attól lenne normálisabb ez a sárgolyó... )
	
(dolgozik, adózik, nem szemetel (csikket sem!!! :)))) , 18 feletti lányoknak néz csak be a szoknyája alá, a pasikkal csak sörözik és nem buzul, meg ilyenek... :) abban a pillanatban hogy valami "gáz" van az emberrel rögtön "világsztár" ebben az országban és kapja az erkolcsi anyagi "támogatást"... mintha ezeknek kéne szaporodni... és attól lenne normálisabb ez a sárgolyó... )
Arno16603-05-2009 13:21:05 // 45098
	Szimpatikusabb lenne rendet csinalni ebben a koszfészekben....
	
Grando03-05-2009 13:07:04 // 45097
	Vagy csak simán bejelentkezel ideiglenes lakcímre vmi ismerőshöz-rokonhoz. ;)))
	
Tommi03-05-2009 12:47:30 // 45096
	Kell csinálni egy szlovák fantom offshore céget, ahogy sok kedves honfitársunk élt is a lehetőséggel :) Marad a szlovák rendszám, regadó nincs :)
	
Kriszo03-05-2009 10:56:34 // 45095
	Ez a gusztustalan ebben az országban itt mindenér fizetni kell....
Azér nevetséges h ez máshol nincsen...Pedig mennyi aztot lehetne behozni wááá:))))
Néztem a németeknél is vannak kurva szép véhatok..
	
Azér nevetséges h ez máshol nincsen...Pedig mennyi aztot lehetne behozni wááá:))))
Néztem a németeknél is vannak kurva szép véhatok..
Satti03-05-2009 09:59:46 // 45094
	Na, az ami a sok, sok esetben több, mint az autó kinti ára, főleg nagy cm3-nél.
	
Tommi02-05-2009 22:22:35 // 45093
	Ma délután Visegrád, szerpentin, ezüst 166, kígyó az indexnél, rendszám GTW-476, ki volt az? :)))
	
Kriszo02-05-2009 18:18:49 // 45092
	Nem kérsz érte sokat biztos elviszik..
Mondjuk itt nálunk plusz regadó..(
	
Mondjuk itt nálunk plusz regadó..(
Lumpi02-05-2009 17:19:38 // 45091
	Elado sorba kerult a gépállat mert volna egy jo lakás bizniszem.. ár 4500EURO.
	
Don Gombóc02-05-2009 17:08:00 // 45090
	Vöröses szőke. Vagy szőkés vörös. :)
na mindegy másként fogalmazok. Sajnos a legtöbb baj ezeknél fordul elő. Bizony meglepődnél ha csak itt az AA oldalon mindenki felírná a vezérműszíj szakadását a hajtókar szakadását, a dugattyú aljának leszakadását. Bizony mondom néked az itteni emberek 80% ak akivel előfordult ez a dolog, mélyen hallgat róla. Mondjuk nem értem miért titkolják, viszont meg is értem mert igen mély bennük a típus szeretete. Manapság a legkeresettebb alkatrész a bontókban a jó minőségű illetve állapotú Ts főtengely. Bár ezek a nagyobb problémák nem lennének olyan nagy dolgok, ha 250-300 ezer környékén fordulnának elő de túl sűrű a 100 ezer alatti futásteljesítménynél is ez a probléma.
	
na mindegy másként fogalmazok. Sajnos a legtöbb baj ezeknél fordul elő. Bizony meglepődnél ha csak itt az AA oldalon mindenki felírná a vezérműszíj szakadását a hajtókar szakadását, a dugattyú aljának leszakadását. Bizony mondom néked az itteni emberek 80% ak akivel előfordult ez a dolog, mélyen hallgat róla. Mondjuk nem értem miért titkolják, viszont meg is értem mert igen mély bennük a típus szeretete. Manapság a legkeresettebb alkatrész a bontókban a jó minőségű illetve állapotú Ts főtengely. Bár ezek a nagyobb problémák nem lennének olyan nagy dolgok, ha 250-300 ezer környékén fordulnának elő de túl sűrű a 100 ezer alatti futásteljesítménynél is ez a probléma.
Kriszo02-05-2009 13:47:02 // 45089
	Kicsit lemaradtál.)
Azt próbáltam ecsetelni h bennevan az autom az ujsagban.)))
Mind1 nem lényeges.)
	
Azt próbáltam ecsetelni h bennevan az autom az ujsagban.)))
Mind1 nem lényeges.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
400
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




