Hát ez mondjuk nem olyan keserves, de érzem hogy nem olyan mint volt mondjuk fél órával ezelőtt. Valami baja tuti van. Érzem :( Lehet h csak pszichológia de nem hallom a fütyülést pl. Ha rálépek a gázra nem lódul meg, hanem kicsit visszatorpan.
A kuplungom ugyan csúszik néha-néha, lehet hogy ezt érzi és azért nem megy mert gondolja minek tolni ha ugyis elcsuszik a kuplung?
Forum >> 164-166
Smith04-06-2009 21:16:27 // 45479
Cro16604-06-2009 20:40:05 // 45478
vagy egy jó Citroen C15 1,8 D apámnak volt..szerintem 40 másodperc alatt volt 100 on:)))
cserébe viszont 5L evett csak:)
cserébe viszont 5L evett csak:)
Cro16604-06-2009 20:35:49 // 45477
nem csak dugókulccsal lehet szerelni..csillag-villás esetleg?:))
Mickey04-06-2009 20:30:30 // 45476
Én is gondoltam , hogy alulról csak a csavar fejéhez nemigazán lehet hozzáférni. De ha a csavar feje fixen le van hegesztve akkor az anyát lehet csak lazítani viszont az anyára meg nem megy rá a dugókulcs!
???????????
???????????
tipoatti04-06-2009 20:26:01 // 45475
kb. úgy megy, mint egy lelakott Opel Ascona 1,6D... egyszer kifogtam egy turbo nélküli példányt próbára, hát keserves... ja, és füstöl is keményen.
Cro16604-06-2009 20:01:52 // 45474
Én nem tudom, de szerintem alulról kell szerelni,logikusan.
Állítólag az egész hátsó futóművet le kell engedni a stab cseréhez.(szakszervízben mondták)
Állítólag az egész hátsó futóművet le kell engedni a stab cseréhez.(szakszervízben mondták)
Smith04-06-2009 19:28:12 // 45473
Milyen tünettel jár ha megáll a turbo? Kell lenni valami hibajelnek? Vagy csak annyi hogy nem megy úgy ahogy kell, és nincs fütyülés?
Mickey04-06-2009 19:24:49 // 45472
Sziasztok 66-osok!
Kéne nekem egy kis info:
Hátsó stabilizátor rúd felfogatása: felülről a csavart kell tekerni vagy alulról az anyát?
Mert normálisan egyikhez sem lehet hozzáférni /a felsőhöz végképp nem/!
Kéne nekem egy kis info:
Hátsó stabilizátor rúd felfogatása: felülről a csavart kell tekerni vagy alulról az anyát?
Mert normálisan egyikhez sem lehet hozzáférni /a felsőhöz végképp nem/!
Arno16604-06-2009 17:39:20 // 45471
Nezzuk a jo oldalat. Megiscsak szebb egy alfára dizájnolt ikarus mint a klasszikus formájában csunyan zoldeskeken kockán :))))))))
-
Vegyé robogót arra nincs parkolási díj :) Nincs dugo.
Elmegy mindenhol... jardan uton utfelen...
-
Vegyé robogót arra nincs parkolási díj :) Nincs dugo.
Elmegy mindenhol... jardan uton utfelen...
alfatech04-06-2009 16:17:46 // 45470
Helló,
én 10k km-rel ezelőtt cseréltem 2 kipufogó szeleptőkét, most pedig másik 3-at. Most teljesen csendes. Sztem érdemes cserélni, mert a veztengelyeket ki tudja, mennyire eszi meg. Nekem Szamosi cserélte és állította be a szelepeket, azt mondták, csak egész minimálisan látszik kopás a veztengelyen, de nem vészes, viszont kopott tőkével járni nem tesz jót neki.
Én már bánom, hogy azt a fennmaradó 1 db-ot nem cseréltettem ki (nem kérdezték hogy cseréljük-e, hanem egyből összerakták), mert a szívórész lebontása a hátsó hengersornál többe fáj, ha egyszer még azt az 1-et cserélni kell, mint maga a tőke és a tőkecsere. Ha magad cseréled, lehet hogy más megvilágításba kerül a dolog, én nem vagyok ennyire bütykölős/hozzáértő.
A hangja engem nagyon zavart, most viszont tuti.
én 10k km-rel ezelőtt cseréltem 2 kipufogó szeleptőkét, most pedig másik 3-at. Most teljesen csendes. Sztem érdemes cserélni, mert a veztengelyeket ki tudja, mennyire eszi meg. Nekem Szamosi cserélte és állította be a szelepeket, azt mondták, csak egész minimálisan látszik kopás a veztengelyen, de nem vészes, viszont kopott tőkével járni nem tesz jót neki.
Én már bánom, hogy azt a fennmaradó 1 db-ot nem cseréltettem ki (nem kérdezték hogy cseréljük-e, hanem egyből összerakták), mert a szívórész lebontása a hátsó hengersornál többe fáj, ha egyszer még azt az 1-et cserélni kell, mint maga a tőke és a tőkecsere. Ha magad cseréled, lehet hogy más megvilágításba kerül a dolog, én nem vagyok ennyire bütykölős/hozzáértő.
A hangja engem nagyon zavart, most viszont tuti.
tipoatti04-06-2009 15:38:32 // 45468
ja, az övéről beszélek!!!!!! :)
tipoatti04-06-2009 15:36:41 // 45467
nem szokta... különben is összevissza dumálok itt... kérem kapcsoljaki... :))
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:36:16 // 45466
Ebben is már a GM van uj spider
Cro16604-06-2009 15:35:28 // 45465
..és reménykedsz, hogy ezt nem olvassa az asszonyod:))))
tipoatti04-06-2009 15:35:07 // 45464
oóóó... az egészen más mozi... A Brerákban sajnos GM blokk van, nem a jó öreg arese-i, nem?
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:32:55 // 45463
Nem ott majdnem vérbeli Milánoi V6 van!
tipoatti04-06-2009 15:31:30 // 45462
Ja... a motorterében hordja Ő is a darálót, mi? :)
tipoatti04-06-2009 15:30:50 // 45461
Most mondjam azt, hogy sose' érezzél jobb illatot?! :))) Én inkább maradok jó parfümmel meglocsolgatott női nyakaknál pl. ... :)
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:30:49 // 45460
Csomiba pont passzól! Hozzá tezsem ö mentete meg a brigád kávés részét hogy el hozta!
tipoatti04-06-2009 15:29:25 // 45459
Annyi lét kiadni egy kávédarálóért, na AZ A MELEG... :)))
Cro16604-06-2009 15:29:16 // 45458
Az enyémnek környezettudatos lehetett az előző gazdija, mert kivette belőle eladás előtt a Steinbauert:))))) Biztos nem akarta, hogy tovább szennyezze ez az autó a környezetet:))))
Igaz, később kaptam ajánlatot, megvehettem volna:)
Különben..az enyém nem füstöl!!!csak ha nagyon odalépek..és nagyon jó illata van(mert van még benne olyan katalizátor vagy mi)
Igaz, később kaptam ajánlatot, megvehettem volna:)
Különben..az enyém nem füstöl!!!csak ha nagyon odalépek..és nagyon jó illata van(mert van még benne olyan katalizátor vagy mi)
tipoatti04-06-2009 15:28:25 // 45457
Nem ez fog kinyírni senkit szvsz. ... Hamarabb kap ebben a qrva Kárpát-medencében mindenki infarktust, sztrókot, meg agyfaxt...
Ma 5 perc parkolás Demszkygrádban 400 Ft.-omba került az Andrássy úton, mert természetesen rossz időpontban ( ma mentem holnap helyett ) mentem egy helyre az Isteni Belvárosba, 1 óra 15 perc parking ennyibe kerül... lóvé vissza persze nyente... qrvára nem kóser ez így... :(
Ma 5 perc parkolás Demszkygrádban 400 Ft.-omba került az Andrássy úton, mert természetesen rossz időpontban ( ma mentem holnap helyett ) mentem egy helyre az Isteni Belvárosba, 1 óra 15 perc parking ennyibe kerül... lóvé vissza persze nyente... qrvára nem kóser ez így... :(
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:25:34 // 45456
Bár láttam más 3.2 Spiderben is kávé gépet :-))) Igaz Lala
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:24:17 // 45455
Ha azt nem is a darálo hangját biztos :-)))) A SZÁLLÓ IGE!!! :-)))
tipoatti04-06-2009 15:23:17 // 45454
:)))) Ezért jó a dízel, reggel mikor hulla álmosan beindítom, már-már érzem is a kávé illatot... UGYE??? :)
Totti (NagyVad)04-06-2009 15:22:11 // 45453
Ne nézd ilyen drasztikusan inkább igyál egy kávét !!! :-))))
tipoatti04-06-2009 15:22:06 // 45452
OK., de megvárom, amíg egyszer Te is mellénk parkolsz, TE ÖKOGYILKOS TERRORISTA!!!!!!! :))))
Cro16604-06-2009 15:21:37 // 45451
Ezen elrágódhatnak egy ideig:))
Cro16604-06-2009 15:18:41 // 45450
IGEN! és lehetőleg BENZINNEL gyújtsd fel jó????!!! :))))
tipoatti04-06-2009 15:13:37 // 45449
Most legyek bűnbánó, aszt' gyújtsam fel a saját verdámat, vagy Falatka, Mattyancs verdáit is többek között??? :) Sorrendben: írott progi, P-Box. Novitech-powerbox... remekül reprezentáljuk az összes dízeltuningolós xarházit... :)))
Arno16604-06-2009 15:07:55 // 45448
namegeccer....
Kis olvasnivalo.... felkurta az agyam egy masik topicban a tuningbox powerbox szarsag.... bemasolom ide is, szvsz nem árt tisztábanlenni vele:
"Srácok, bocs a beleugatásért, de felejtsétek már el ezt a tuningbox szarságot.
Akinek erősebb autó kell az vegyen erősebb autót.
(Ez a tuningbox nem csinal mast csak atveri a vezerlest... nem tuning hanem egy faszság...szenzorok jelet varialja meg es ezaltal tobb uzemanyagot nyomat be az ECU-val.... gányolás... ami a motor élettartamának is "jót" tesz...)
De ne mocskolja tele a levegőt korommal plíz.
Sokat motorozok, bicajozok es nem lehet megmaradni ezek mogott a retek dizel szarok mogott. Plane ha tuningolt... :(
Masodsorban meg iszonyu veszelyesek az egeszsegre nezve.
A szallo por koncentráció jelentős részét a dizelek adják.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
Foleg a modernek, raadasul azokbol a PM10 -es (10um-nel kisebb) reszecskekbol amik kb akadalytalanul jutnak be a véráramba annyira kicsik. Felületük igen aktiv, megkotik szépen azokat a poliaromás szénhidrogéneket (PAH) amik a legdurvábban rákkeltő vegyületek közé tartoznak.
Tényleg szükség van erre?!?!?!??!
Aztan arrol nem beszelve hogy a dizel NO (Nitrogen Oxid) kibocsátása is lényegesen magasabb mint a benzinesé. Napfény hatására NO2 lesz belőle mikozben O2-t redukálja és O3 feldusul. (Ozon)
"A PM10-es részecskéket az orrnyálkahártya sem szűri ki, ez a méret könnyedén eljut a tüdő kis léghólyagjaiba is. A 100 nanométernél kisebb részecskékbe, melyek a hörgőkön keresztül az érrendszerbe kerülhetnek és érszűkületet okozhatnak, most ne is menjünk bele. Na jó, menjünk: már az is kiderült, hogy a 100 nanométernél kisebb részecskék a sejthártyákon keresztül egészen az agyig vándorolnak, és szerepük lehet az Alzheimer-kór kialakulásában."
" A részecske önmagában még nem is feltétlenül veszélyes, de mivel hordozófelületnek tökéletesen alkalmas, nagyvárosi környezetben rengeteg káros anyag tapadhat meg rajta, ami a légzőrendszerben gyulladásokat vagy akár rosszindulatú daganatot is okozhat, nem beszélve az asztmás rohamokról. Egy amerikai vizsgálat során a Seattle-ben vett szállópor-mintákon 80-féle különböző molekulát találtak. Még a szálló porban töltött rövidebb idő is jelentősen növeli a szívbetegségek kockázatát.
A dízelek által kibocsátott részecskék (Diesel Particulate Matter – DPM) a 100 nanométeres tartomány jellegzetes képviselői. Túl azon, hogy milyen könnyen belélegezhetők, azért se jó vicc részecskeszűrő nélküli dízelt venni, mert a dízel koromszemcséi a felületükön egy rakás rákkeltő anyagot hordoznak. "
Igazi elbaszott technika... 1-2 evig mukodik rendesen mikor kijon a gyárból, aztan elkezd olyan szinten romlani egy modern dizel auto hogy tobbet art mint hasznal.
Reszecskeszuro halodik, porlasztocsucsok stb. 4 evesen mar mindegyik fustol kb.
Co2 kibocsatas az egyetlen erv mellette. De ha jobban megnezzuk akkor a dizel egeshoje, surusege nagyobb. Több szenatomot tartalmaz magyarul, tehat ha egy dizel fele annyit eszik attol meg a CO2 kibocsátása messze nem fele annyi.
http://www.levego.hu/letoltes/kapcsolodo_anyagok/bp_legszennyezettsegi_adatai.pdf
"Az egészségkárosító kis részecskék jelentős hányada közvetlenül a dízelmotorokból származik. A
dízeljárművek részecske-kibocsátása, melynek legnagyobb része korom, egy nagyságrenddel (azaz
legalább tízszer) nagyobb mint a benzinüzemű motoroké. Az Amerikai Egyesült Államokban ezek a
részecskék teszik ki a levegőben található rákkeltő anyagok 78 százalékát. A legveszélyesebbek a már
említett, 2,5 mikrométernél kisebb, ún. ultrafinom részecskék, melyek légzőszerveink legmélyére is
bejutnak, és onnan nem távoznak.
További súlyos veszélyt jelent, hogy ezek a kis részecskék, amelyek sokféle égésterméket
tartalmaznak, rátapadnak egy-egy pollen felületére, és kimutatták, hogy a pollen agresszívitását és
allergén hatását fokozzák.
Tudományosan igazolt, hogy szoros összefüggés van az allergiás, asztmás, illetve légzőszervi
betegségek előfordulása és a légszennyezettség mértéke között. Nagyrészt a légszennyezés
következménye, hogy a fővárosban rohamosan növekszik az asztmás és tüdőrákos betegek száma (ld. a
11. mellékletet!). A PM légszennyezés, amely nagy mennyiségben tartalmaz rákkeltő, illetve a
légzőrendszert károsító anyagokat, a gyerekeknek jelenti a legnagyobb kockázatot, hiszen az ő
immunrendszerük még kevésbé fejlett. "
uff....
Kis olvasnivalo.... felkurta az agyam egy masik topicban a tuningbox powerbox szarsag.... bemasolom ide is, szvsz nem árt tisztábanlenni vele:
"Srácok, bocs a beleugatásért, de felejtsétek már el ezt a tuningbox szarságot.
Akinek erősebb autó kell az vegyen erősebb autót.
(Ez a tuningbox nem csinal mast csak atveri a vezerlest... nem tuning hanem egy faszság...szenzorok jelet varialja meg es ezaltal tobb uzemanyagot nyomat be az ECU-val.... gányolás... ami a motor élettartamának is "jót" tesz...)
De ne mocskolja tele a levegőt korommal plíz.
Sokat motorozok, bicajozok es nem lehet megmaradni ezek mogott a retek dizel szarok mogott. Plane ha tuningolt... :(
Masodsorban meg iszonyu veszelyesek az egeszsegre nezve.
A szallo por koncentráció jelentős részét a dizelek adják.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
Foleg a modernek, raadasul azokbol a PM10 -es (10um-nel kisebb) reszecskekbol amik kb akadalytalanul jutnak be a véráramba annyira kicsik. Felületük igen aktiv, megkotik szépen azokat a poliaromás szénhidrogéneket (PAH) amik a legdurvábban rákkeltő vegyületek közé tartoznak.
Tényleg szükség van erre?!?!?!??!
Aztan arrol nem beszelve hogy a dizel NO (Nitrogen Oxid) kibocsátása is lényegesen magasabb mint a benzinesé. Napfény hatására NO2 lesz belőle mikozben O2-t redukálja és O3 feldusul. (Ozon)
"A PM10-es részecskéket az orrnyálkahártya sem szűri ki, ez a méret könnyedén eljut a tüdő kis léghólyagjaiba is. A 100 nanométernél kisebb részecskékbe, melyek a hörgőkön keresztül az érrendszerbe kerülhetnek és érszűkületet okozhatnak, most ne is menjünk bele. Na jó, menjünk: már az is kiderült, hogy a 100 nanométernél kisebb részecskék a sejthártyákon keresztül egészen az agyig vándorolnak, és szerepük lehet az Alzheimer-kór kialakulásában."
" A részecske önmagában még nem is feltétlenül veszélyes, de mivel hordozófelületnek tökéletesen alkalmas, nagyvárosi környezetben rengeteg káros anyag tapadhat meg rajta, ami a légzőrendszerben gyulladásokat vagy akár rosszindulatú daganatot is okozhat, nem beszélve az asztmás rohamokról. Egy amerikai vizsgálat során a Seattle-ben vett szállópor-mintákon 80-féle különböző molekulát találtak. Még a szálló porban töltött rövidebb idő is jelentősen növeli a szívbetegségek kockázatát.
A dízelek által kibocsátott részecskék (Diesel Particulate Matter – DPM) a 100 nanométeres tartomány jellegzetes képviselői. Túl azon, hogy milyen könnyen belélegezhetők, azért se jó vicc részecskeszűrő nélküli dízelt venni, mert a dízel koromszemcséi a felületükön egy rakás rákkeltő anyagot hordoznak. "
Igazi elbaszott technika... 1-2 evig mukodik rendesen mikor kijon a gyárból, aztan elkezd olyan szinten romlani egy modern dizel auto hogy tobbet art mint hasznal.
Reszecskeszuro halodik, porlasztocsucsok stb. 4 evesen mar mindegyik fustol kb.
Co2 kibocsatas az egyetlen erv mellette. De ha jobban megnezzuk akkor a dizel egeshoje, surusege nagyobb. Több szenatomot tartalmaz magyarul, tehat ha egy dizel fele annyit eszik attol meg a CO2 kibocsátása messze nem fele annyi.
http://www.levego.hu/letoltes/kapcsolodo_anyagok/bp_legszennyezettsegi_adatai.pdf
"Az egészségkárosító kis részecskék jelentős hányada közvetlenül a dízelmotorokból származik. A
dízeljárművek részecske-kibocsátása, melynek legnagyobb része korom, egy nagyságrenddel (azaz
legalább tízszer) nagyobb mint a benzinüzemű motoroké. Az Amerikai Egyesült Államokban ezek a
részecskék teszik ki a levegőben található rákkeltő anyagok 78 százalékát. A legveszélyesebbek a már
említett, 2,5 mikrométernél kisebb, ún. ultrafinom részecskék, melyek légzőszerveink legmélyére is
bejutnak, és onnan nem távoznak.
További súlyos veszélyt jelent, hogy ezek a kis részecskék, amelyek sokféle égésterméket
tartalmaznak, rátapadnak egy-egy pollen felületére, és kimutatták, hogy a pollen agresszívitását és
allergén hatását fokozzák.
Tudományosan igazolt, hogy szoros összefüggés van az allergiás, asztmás, illetve légzőszervi
betegségek előfordulása és a légszennyezettség mértéke között. Nagyrészt a légszennyezés
következménye, hogy a fővárosban rohamosan növekszik az asztmás és tüdőrákos betegek száma (ld. a
11. mellékletet!). A PM légszennyezés, amely nagy mennyiségben tartalmaz rákkeltő, illetve a
légzőrendszert károsító anyagokat, a gyerekeknek jelenti a legnagyobb kockázatot, hiszen az ő
immunrendszerük még kevésbé fejlett. "
uff....
Arno16604-06-2009 15:06:52 // 45447
Kis olvasnivalo.... felkurta az agyam egy masik topicban a tuningbox powerbox szarsag.... bemasolom ide is, szvsz nem árt tisztábanlenni vele:
"Srácok, bocs a beleugatásért, de felejtsétek már el ezt a tuningbox szarságot.
Akinek erősebb autó kell az vegyen erősebb autót.
(Ez a tuningbox nem csinal mast csak atveri a vezerlest... nem tuning hanem egy faszság...szenzorok jelet varialja meg es ezaltal tobb uzemanyagot nyomat be az ECU-val.... gányolás... ami a motor élettartamának is "jót" tesz...)
De ne mocskolja tele a levegőt korommal plíz.
Sokat motorozok, bicajozok es nem lehet megmaradni ezek mogott a retek dizel szarok mogott. Plane ha tuningolt... :(
Masodsorban meg iszonyu veszelyesek az egeszsegre nezve.
A szallo por koncentráció jelentős részét a dizelek adják.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
Foleg a modernek, raadasul azokbol a
"Srácok, bocs a beleugatásért, de felejtsétek már el ezt a tuningbox szarságot.
Akinek erősebb autó kell az vegyen erősebb autót.
(Ez a tuningbox nem csinal mast csak atveri a vezerlest... nem tuning hanem egy faszság...szenzorok jelet varialja meg es ezaltal tobb uzemanyagot nyomat be az ECU-val.... gányolás... ami a motor élettartamának is "jót" tesz...)
De ne mocskolja tele a levegőt korommal plíz.
Sokat motorozok, bicajozok es nem lehet megmaradni ezek mogott a retek dizel szarok mogott. Plane ha tuningolt... :(
Masodsorban meg iszonyu veszelyesek az egeszsegre nezve.
A szallo por koncentráció jelentős részét a dizelek adják.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
Foleg a modernek, raadasul azokbol a
Arno16604-06-2009 12:15:36 // 45446
Csumi!
DSP installhoz két video:
Alfa Romeo 166 DSP Amplifier ( HAES ) Cable vs standard Cable
Alfa Romeo 166 DSP Amplifier ( HAES ) Install
DSP installhoz két video:
Alfa Romeo 166 DSP Amplifier ( HAES ) Cable vs standard Cable
Alfa Romeo 166 DSP Amplifier ( HAES ) Install
BFMSE04-06-2009 09:59:47 // 45445
Köszi még1x az infókat. Ha elkészül majd beszámolok az eredményről, hátha mást is érdekel majd :)
Don Gombóc04-06-2009 08:31:27 // 45444
Nekem eleve nagyobbra lett állítva, aztán úgy hagytam. Majd legközelebb szűkítem az értékeket.
BFMSE03-06-2009 21:20:08 // 45443
6-ból 4 db hasonlóan néz ki, bár ez volt a legrondább. Kettőt rendeltem is, de fog még kelleni kettő másik. Kiváncsi leszek, hogy milyen hangja lesz ezután.
Egyébként miután te megcsináltattad, mennyi idővel kezdett újra csattogni?
Egyébként miután te megcsináltattad, mennyi idővel kezdett újra csattogni?
Don Gombóc03-06-2009 20:29:23 // 45442
Ez sajna ilyen. Keskeny illetve kicsi az átmérője a tőkéknek és könnyen kiverődnek. De inkább a kipufogóra jellemző.
Don Gombóc03-06-2009 20:24:37 // 45441
Ismerős, de csak azt kell cserélni, amelyik ki van verődve. Szerintem nincs mind a hat darab. Kb. 5 ezer darabja, csak le van korlátozva hogy mennyi a minimum vehatő darabszám. Jelen esetben asszem 2 db.
BFMSE03-06-2009 19:37:54 // 45440
Don Gombóc03-06-2009 19:07:09 // 45439
Attól függ mit értessz szelepállítás alatt.
A kipufogót 0,25-0,27 re kell állítani. Ha nyigisabban mész akkor 0,25 re ha ütöd akkor 0,27 re. És az állítás alatt értsd azt hogy minimum 3 de inkább 5 körbetekerés és állítás kell neki mire beáll rendesen. A szívó ami alatt esetleg hézagoló sapkát kell cserélni, azt 0,38-0,45 re kell állítani, de azzal valszegnem lesz gondod, ami szól és csetteg az a kipufogó. De attól sem kell megijedni ez még nem jelent semmit. Nekem két éve szól. :) A tőkék felületét meg kell nézni, nincs-e kiverődve. De ha teheted vidd el a Schulek Bélához, neki vannak tőkéi, és hézagoló sapkái is. Van szelepdekni tömítése is éppen, most beszéltem vele.
A kipufogót 0,25-0,27 re kell állítani. Ha nyigisabban mész akkor 0,25 re ha ütöd akkor 0,27 re. És az állítás alatt értsd azt hogy minimum 3 de inkább 5 körbetekerés és állítás kell neki mire beáll rendesen. A szívó ami alatt esetleg hézagoló sapkát kell cserélni, azt 0,38-0,45 re kell állítani, de azzal valszegnem lesz gondod, ami szól és csetteg az a kipufogó. De attól sem kell megijedni ez még nem jelent semmit. Nekem két éve szól. :) A tőkék felületét meg kell nézni, nincs-e kiverődve. De ha teheted vidd el a Schulek Bélához, neki vannak tőkéi, és hézagoló sapkái is. Van szelepdekni tömítése is éppen, most beszéltem vele.
Cro16603-06-2009 18:32:40 // 45438
lámpabeállítás...miért nem viszed el valami autóvillamossági szerelőhöz?nekem ingyen állította be a szerelő, amikor önindítómat nézte át. de ha csak azért vittem volna oda akkor max 500ft. na jó..itt pesten 1000 :))
Cro16603-06-2009 18:29:19 // 45437
Nah akkor ez nem jó előjel nekem:( meg annak se akitől vettem:))
Cro16603-06-2009 18:28:16 // 45436
a 4300K-es mellett még nem annyira gáz a sima HB3. a 6000K-es mellett már "érdekes". de olyan keveset használom, hogy én azért nem cserélem ki.
Smith03-06-2009 17:59:04 // 45435
Ha ugyanazt látod felkapcsolt refivel mint a tompitottal akkor ott nagyon nem jó valami hiszen teljesen máshova kell világítania a kettőnek :)
CANBUS-os izzó gondolom ahhoz kéne hogy ne nyavajogjon hogy kiégett valami. Nekem nyavajog most is, de pár perc után csöndbe marad :)
A helyes lámpa beállításról valami doksit azóta is keresek, ha valakinek van valami támpont, ne tartsa magában.
CANBUS-os izzó gondolom ahhoz kéne hogy ne nyavajogjon hogy kiégett valami. Nekem nyavajog most is, de pár perc után csöndbe marad :)
A helyes lámpa beállításról valami doksit azóta is keresek, ha valakinek van valami támpont, ne tartsa magában.
Smith03-06-2009 17:56:03 // 45434
Valami miatt a LED-et is megeszi, nekem már a harmadik fajta van benne, ez már szuper stabilizált, highpower LED, foglalat kibelezve, fixre kötve minden, és az 5 LED-ből 1 már pislákol. (helyzetjelzőről van szó)
Hátul helyzetjelző/féklámpa szintén LED-es, de azzal nincs baj, az szépen működik már egy éve.
Hátul helyzetjelző/féklámpa szintén LED-es, de azzal nincs baj, az szépen működik már egy éve.
Gye'03-06-2009 17:53:30 // 45433
Hát nem tudom, nekem nagyon rendbe van a világításom, 4300K-es a gyári xenonom és a refim sima HB3.... teljesen jól világít ha felkapcsolom... a színhőmérséklet különbség meg nem igazán zavar.... sőt a helyzetjelzőim is a csúnya sárga halogén H6-os izzó és lassan 2 éve húzzák... asszem Osramok... mondjuk azok durván sárgák a xenonhoz képest..... láttam már van ledes canbus-os izzó is, de sajna nem H6 foglalattal.... még megvárom az igazit...
Grando03-06-2009 10:04:13 // 45432
A IV. Szolnoki 166 Találkozó időpontja: 2009. július 4-5.!!!
1. Whiteshark
2. Arno
3. Csárli
4. Satti / Cápa engedélyével, vonattal megyek, vagy busszal, vagy valami naggyal.... :-) (kombájnnal??)
5. Don Tutti
6. Grando
7. FRob
8. Ákos
9. Kilo166 (Asszem bekérődzöm majd, mert a Fiattal még elmehettem, de Merdzsót tutti nem engedtek oda) :)
10. Becza
11. B-la
12. tt
Szállások, kaja intézve. Költségek: kb. ugyanannyi mint tavaly. Medence nem lesz, csak szárazon..:)). Legfeljebb focizunk benne!
1. Whiteshark
2. Arno
3. Csárli
4. Satti / Cápa engedélyével, vonattal megyek, vagy busszal, vagy valami naggyal.... :-) (kombájnnal??)
5. Don Tutti
6. Grando
7. FRob
8. Ákos
9. Kilo166 (Asszem bekérődzöm majd, mert a Fiattal még elmehettem, de Merdzsót tutti nem engedtek oda) :)
10. Becza
11. B-la
12. tt
Szállások, kaja intézve. Költségek: kb. ugyanannyi mint tavaly. Medence nem lesz, csak szárazon..:)). Legfeljebb focizunk benne!
Cro16603-06-2009 09:24:12 // 45431
6 hete van benne kb. Fejéhez is vágom ha 2500/db- ért 1-2 hónapot bír ki! Meg amúgy 1 év garancia is van rajta ha minden igaz. Azért is akartam led-et, mert az ugye majdnem örök élet.Csúnya lenne állandóan cserélgetni!
Sajnos csak szimetrikusban lehet kapni, (nekem ezt mondták,bár a honlapon nem ez volt) lereszeltem az egyik pöcköt:)Mondjuk ha gariba kellene cserélni, nem tudom mit szólnának hozzá, de mivel az eladó ezt adta, így jártak.
Sajnos csak szimetrikusban lehet kapni, (nekem ezt mondták,bár a honlapon nem ez volt) lereszeltem az egyik pöcköt:)Mondjuk ha gariba kellene cserélni, nem tudom mit szólnának hozzá, de mivel az eladó ezt adta, így jártak.
BeczA03-06-2009 08:41:27 // 45430
A refi helyére vettem bele a xenonos izzót mert a xenon mellett semmit nem ért a refi a fényhőmérséklet külömbség miatt... mintha fel sem kapcsoltam volna... a színe most 90%ban ugyan az és elég nagyot világít, de ritkán kell is használnom ezért élettartami tapasztalat nincs róla...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?