Forum >> 164-166
Gye'13-05-2010 10:09:41 // 50529
Hi, nekem van egy felújított de szerintem felejtős, tiszta ropogós hangot adott, én gyorsan kiszedettem, de ha kell odaadom kipróbálhatod...
grande bandi12-05-2010 20:45:27 // 50528
Ja es 166 hoz kell.
grande bandi12-05-2010 20:43:48 // 50527
Sziasztok! nincs valakinek elfekvoben jo allapotu elso also lengokarja elfekvoben? mind ket oldali kellene es bal hatso csonkallvany.
tipoatti12-05-2010 20:41:38 // 50526
Már nálam is jó... ;)
András bácsi12-05-2010 20:39:12 // 50525
Valaki próbált kevlár tárcsát olajkályhába? Kéne még egy kis nyomaték, de a gyári kuplungtárcsa szerintem nem soká húzná.
Arno16612-05-2010 18:39:17 // 50524
Már megin' a dizel.... :D
(nalam is jo)
(nalam is jo)
Andy12-05-2010 18:29:16 // 50523
Szerintem nálad van a hiba, mer jó ez a rókával! Dobd ki a gíped. :))
Grando12-05-2010 17:34:52 // 50522
Régi explorerrel és chrome-mal nyomatom. Minden rendben. :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)12-05-2010 17:29:31 // 50521
Nincs szétesve,sem rókával sem chrommal.
tipoatti12-05-2010 17:27:33 // 50520
Mindegyikőtök Explorert használ? Csak nálam van szétesve az Amore Firefox alatt?
Andy12-05-2010 15:28:47 // 50519
Mikor kb 2 évvel ezelőtt valamelyik este írtad, hogy mindenki azonnal menjen az autójához és ezt a szart fújja be WD40-el, akkor Én szót fogadtam! És azóta is fújkálom félévente! :)))
Arno16612-05-2010 12:31:55 // 50518
Fujkaljatok be vmi olajos cuccal az ujat / rendberakottat.
WD40pl.
Az a problem h nem tud csuszkalni a kabel ide-oda a harmonikaban hanem megszorul es gyakorlatilag letepi rola a szigetelest a harmonika.
WD40pl.
Az a problem h nem tud csuszkalni a kabel ide-oda a harmonikaban hanem megszorul es gyakorlatilag letepi rola a szigetelest a harmonika.
Don Gombóc12-05-2010 09:23:36 // 50517
Mivel ezt már leírtam akkor amikor itt még szinte senkinek nem volt ilyen autója. :)
Don Gombóc12-05-2010 09:22:37 // 50516
Nem kérek tanácsot. :)
Don Gombóc12-05-2010 09:21:50 // 50515
Igen szarolasz. :)
Mondjuk a fekvő kábelek amik egész életükben meg sem mozdulnak azok komolyabb anyagból vannak. Ez amelyik mozog ez szarból. Még csak nem is a szilikonos kábel a lényeg hanem az hogy a kábelek alapból kevés elemi szálból állnak.
Mondjuk a fekvő kábelek amik egész életükben meg sem mozdulnak azok komolyabb anyagból vannak. Ez amelyik mozog ez szarból. Még csak nem is a szilikonos kábel a lényeg hanem az hogy a kábelek alapból kevés elemi szálból állnak.
András bácsi12-05-2010 09:21:06 // 50514
Ha figyelnél Papa, akkor láthatod, hogy valami így csinálta. ;)
Don Gombóc12-05-2010 09:18:56 // 50513
Sok féle színből áll csíkos stb. Jó lenne olyan vagy hasonló kanócokat szerezni komolyabb anyagból, aztán a kalaptartó alatti résztől a csomagtértetőben lévő elágazásig kicserélni őket.A lényeg az hogy a mozgó rész egy kis ráhagyással ki legyen cserélve, és nem lesz vele gond. A gyári kanócok olyan szarok hogy én is két hónapja baszakodtam vele harmadszor, pedig elsőre a tízből nyolcat már atforrasztottam de volt olyan amelyik abból is eltörött ismét. Arnot kérdeztem egyszer, a csatlakozós vége ami a kalaptartó alatt van, az talán kifér a gégecső lyukon, így kényelmes lesz megcsinálni.
András bácsi12-05-2010 08:56:35 // 50512
Tulajdonképpen természetes, hogy egy idő után elfárad. Sajnos ezek nem komoly élettartamra tervezett autók. :(
Grando12-05-2010 08:53:48 // 50511
Én meg rávettem egy havert, hogy hekkelje át nekem azt a részt. Azóta no problem. :))) Egy idő óta viszont a jobb első ajtónál xarakodik. Az már nehezebb ügy, mert egyből ott van a csatlakozó. :((
András bácsi12-05-2010 08:48:04 // 50510
Én anno valami gyárilag sokeres szilikonos kábelre cseréltem ezt a darabot.
FRob11-05-2010 23:38:05 // 50509
na de jó.. akkor megvan a hétvégi program
és 10 ér van benne ezek szerint.. megpróbálok keríteni valami normálisabb madzagot és valahgoy kicserélem legalább azon a szakaszon...
és 10 ér van benne ezek szerint.. megpróbálok keríteni valami normálisabb madzagot és valahgoy kicserélem legalább azon a szakaszon...
Gye'11-05-2010 22:46:18 // 50508
Hi, csatlakozom az előttem szólókhoz, én anno vettem egy másik bontott csomagtér zár elektromágnest, mert azt hittem az szart be, de kiderült hogy valóban a vezetékek törtek meg gumiharangban..... ez kb 2-3 éve volt... idén tavasszal meg a csomagtér világításom ment el...gumiharang széthúz és már megint 2-3 szál el volt törve csak 2-3 cm-rel odébb.... szerintem a legfőbb gond, hogy túl szűk a gumiharang és ráadásul a szövetes bandázsszalag is beletapad a gumiba ezáltal nem tudnak a vezetékek rendesen csúszkálni benne... kár hogy már nem dolgozok a kábelgyárban, mert akkor most néznék másik gumiharangot, aminek nagyobb az átmérője, és kicserélném....
tipoatti11-05-2010 22:28:18 // 50507
hohó... másnál is van egy kis zűrzavar az Amore-val?
tipoatti11-05-2010 21:45:39 // 50506
Múltkor Large-éknál az egész köteget átnézettem-átnyalogattattam, nem is parázom. :)
silver11-05-2010 20:44:09 // 50505
Igen szorosan van a gumiharmonika a kábel kötegen, de megoldható. Én a csomagtartó felől húztam a fülke irányába a harmonikát és nemes egyszerűséggel elé szigetelőszalagot tekertem, hogy ne csússzon vissza a vezetékekre. Kis forrasztás és zsugorcsövezés és már készen is van.
Don Gombóc11-05-2010 18:44:28 // 50504
A kalaptartó alól kimenő kábelkötegben van eltörve a drót. A gumiharmonika köteg közepén törik el rendszerint. A köcsög tervezője sima olyan kábeleket alkotott bele aminek kb 10 elemi szála van belül, és még csak nem is szilikonos kanóc. Pont oda ahol állandóan mozgatva van. A csomagtartó jobb oldalán lévő relét hallod, az működik, csak éppen a relétől nem megy a zárhoz a delej. A zárnál lévő elektromágnest így nem tudja működtetni. Egyébként a zárnál is van egy mikrokapcsoló és az működteti az elektromágnest, de ha nincs villany akkor csak a rugóerő által tudod mechanikusan nyitni a tetőt. Úgy hogy a kábelköteget szétkapod, én már a harmonika csövet is levágtam a kábelekről, aztán forrasztás és zsugorcső neki, de legjobb lenne a két végétől kicserélni az összeset valami normális drótokra. De ha több szakadt el nekem anno 6 szál a tízből, a belső helyzetjelzőket is szopatja.
FRob11-05-2010 17:55:50 // 50503
halihó nagyérdemű
csomitartó elektronyos zár.... megmakacsolta magát és nem akarja nyitni az ajtót a kesztyűtartó gombbal...
mi az általános hiba? valami kattogást hallok.. de baszik kinyitni...
a hátramenő kábelkorbács lehet a nyűgös? hány ér van abban? és hogy lehet rendesen hozzáférni? már ha az a baj...
csomitartó elektronyos zár.... megmakacsolta magát és nem akarja nyitni az ajtót a kesztyűtartó gombbal...
mi az általános hiba? valami kattogást hallok.. de baszik kinyitni...
a hátramenő kábelkorbács lehet a nyűgös? hány ér van abban? és hogy lehet rendesen hozzáférni? már ha az a baj...
Arno16610-05-2010 22:28:17 // 50502
Jaja de szerdaig, csutortoktol nem vagyok...
Louis10-05-2010 18:38:53 // 50501
Élek majd a lehetőséggel :) A héten tudunk akkor találkozni valamikor?
Arno16610-05-2010 16:39:59 // 50500
(Van probara meg eladóba is LMM-mem ha kell / erdekel.)
Arno16610-05-2010 16:38:12 // 50499
Bazz... no comment....
Louis10-05-2010 09:33:03 // 50498
Jó reggelt mindenkinek!
Adós vagyok még a március elején felmerült problémám megoldásával. Akkor az olajcsere után folyamatosan világított a befecskendező hibalámpája. Havernál nem tudtuk már megnézni, mert sietnem kellett haza. Rá következő héten elmentem itt Budaörsön lévő márkaszervizbe. A szervizben, 2 óra semmittevés után, megmondták, hogy cserélni kell a légmennyiségmérőt 120 eFt-ért (+munkadíj). Én egyszerűen nem hittem el, hogy tönkrement volna, ezért otthon szétszedtem darabokra, és közelebbről is megnéztem. Az átvizsgálás során kiderült, hogy nem teljesen épp a csatlakozó és az LMM teteje.
Próbálgatással rájöttem, hogy azért reszelték le az LMM tetejét és azért törték ki a csatlakozó oldalát hogy felmenjen fordítva a csatlakozó! A Bosch szám szerint ami most benne van, az pedig egy VW konszernhez tartozó autóba való!
Amint fordítva rádugtam a csatlakozót, egyből megszűnt minden hibajelenség. (Arra kíváncsi lennék, hogy eredeti Alfás LMM-el hogy mehet...)
Néha egyszerűen kiakadok azon, hogy milyen szerelők és milyen hozzáértő szervizek vannak...
Ui: A hétvégén a bal hátsó ablakemelő mechanikám (az a kis fröccsöntött műanyagdarab ami a sínen csúszik) eltört, és az ablak leesett.
Adós vagyok még a március elején felmerült problémám megoldásával. Akkor az olajcsere után folyamatosan világított a befecskendező hibalámpája. Havernál nem tudtuk már megnézni, mert sietnem kellett haza. Rá következő héten elmentem itt Budaörsön lévő márkaszervizbe. A szervizben, 2 óra semmittevés után, megmondták, hogy cserélni kell a légmennyiségmérőt 120 eFt-ért (+munkadíj). Én egyszerűen nem hittem el, hogy tönkrement volna, ezért otthon szétszedtem darabokra, és közelebbről is megnéztem. Az átvizsgálás során kiderült, hogy nem teljesen épp a csatlakozó és az LMM teteje.
Próbálgatással rájöttem, hogy azért reszelték le az LMM tetejét és azért törték ki a csatlakozó oldalát hogy felmenjen fordítva a csatlakozó! A Bosch szám szerint ami most benne van, az pedig egy VW konszernhez tartozó autóba való!
Amint fordítva rádugtam a csatlakozót, egyből megszűnt minden hibajelenség. (Arra kíváncsi lennék, hogy eredeti Alfás LMM-el hogy mehet...)
Néha egyszerűen kiakadok azon, hogy milyen szerelők és milyen hozzáértő szervizek vannak...
Ui: A hétvégén a bal hátsó ablakemelő mechanikám (az a kis fröccsöntött műanyagdarab ami a sínen csúszik) eltört, és az ablak leesett.
Hunor10-05-2010 06:31:51 // 50497
Jó reggelt mindenkinek Urak!A műszerfal világításnak van e külön biztosítéka és merre találom vagy mi a bánat lehet?Ugyanis reggelre elment!
Andy09-05-2010 20:07:12 // 50496
:)))) Nem hiszek a mesékben, már vén f@sz vagyok! :))))))
András bácsi09-05-2010 20:03:42 // 50495
Mondjuk ez egy jó teszt lehet a fityesznek: csak szövegelnek, vagy valóban megnézik hol folyik ki a pénz az ablakon.
András bácsi09-05-2010 20:02:27 // 50494
Ez nagyon jó. Én az apeh felé a közleményben röviden jeleztem, hogy mi a nagy érték, amit adóztatnak. :)))
Andy09-05-2010 19:44:36 // 50493
Persze hogy nem normális, de ebben az országban ez teljesen megszokott! :))
Arno16609-05-2010 13:18:52 // 50492
220 milla a koltsege, es 139milla folyt be belole....
"Nooooormaaaalis?"
"Nooooormaaaalis?"
Andy09-05-2010 10:38:50 // 50491
Reméljük lesz valami foganatja, bár elég szkeptikus vagyok az üggyel kapcsolatban.
Arno16609-05-2010 09:36:52 // 50490
Cro16608-05-2010 10:54:43 // 50489
Kis ember elfért, volt a híradóban is:)
Arno16608-05-2010 08:15:15 // 50488
Egyben vagy darabokban? :)
Bazz...
Bazz...
Arno16608-05-2010 08:09:19 // 50487
Jovanna, keso van :) szoval j1... Van.
Arno16608-05-2010 08:07:24 // 50486
Nekem van... Melyik kell ha meg aktualis?
Alfa166JTD07-05-2010 21:55:23 // 50485
Sziasztok!
Van e valakinek 166-hoz való Workshop manual-ja?
Nem a DTE fajta, hanem pdf formátumú.
Esetleg valahonnan le tudom e tölteni?
Köszi!
Van e valakinek 166-hoz való Workshop manual-ja?
Nem a DTE fajta, hanem pdf formátumú.
Esetleg valahonnan le tudom e tölteni?
Köszi!
Andy07-05-2010 17:52:41 // 50484
Kamuzik! :))) Egyet rakott be nekem mert lusta voltam. De azt is én vittem. Viszont az tény, hogy 2 év alatt a harmadik szaraxik benne. :)))
tipoatti07-05-2010 17:51:11 // 50483
Zé mondta, hogy gyak. az összeset Te vitted el tőle!!! ;)
tipoatti07-05-2010 17:45:05 // 50481
Nem rossz, és a közeljövőben még egy Grande Punto-t is hozzám vágnak... ;)
Andy07-05-2010 17:32:40 // 50480
A Himbilimbis Totti és Tica terméke! :))) Nekem nincs hozzá közöm. (esküszöm) ;))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?