Andy13-10-2012 22:08:35 //
64484
Még valami: pl. a 2,4 JTD 10V (chip nélkül is) karakterisztikája sokkal jobban tetszik, mint az 1,9 JTD 16V-é.
Húúú... lássuk. Lehet, hogy ehhez kell az is, hogy közel 40 éves vagyok (sajnos). A fene tudja, szubjektív a véleményem. Egyszerűen minden miatt, kezdve attól, hogy reggel beleülsz. Majd onnantól végig... :))) Közelebb állónak érzem hozzám valahogy. Ha fiatalabb lennék egy 10-15 évvel, lehet, hogy másképp gondolnám. Azért a GT belül az újabb idők mozija, olyan parasztvakítós-villantós. :) KUL felé, majd onnan vissza az is kiderült, hogy a 166 hosszú távon jóval kényelmesebb tud lenni.
A durva az, hogy a nuvolával egyszerűen képtelenség "simán" tankolni bárhol, valakivel MINDIG beszélgetnem kell róla, valakinek mindig tetszik, és van kérdése. :) Olyan természetes csodálatot hoz ki mindenkiből!
A GT is népszerű (puncimágnes, komolyan: szemlesütve állok minden buszmegállónál - mégis csak nős, családos emberke vagyok), de valahogy máshogy. Vele találkozom irigy tekintetekkel is, főleg a mai világban...
Ja, és egy jó, nem törött 166 jóval merevebb autó is, pedig ez is tud szarul kinézni (gyak. szemmel láthatóan meghajlik) egy emelőn, ugye.
Nem vagyok szakértő ebben sem, de a JTD szvsz. nem igényel akkora olaj-hájpot ( jó kis kifejezés, mi? :) ), mint a TS-ek. Az EDGE nagyon jó olaj, én is használtam a dízel 166-ban... ha anyagilag belefér Neked, szerintem nyugodtan használd tovább.
Putyesz13-10-2012 10:19:52 //
64480
Ez tény:-)!!!de kifejtenéd...kiváncsi vok
Putyesz13-10-2012 10:17:30 //
64479
Nincs semmi problema....csak gondoltam kipróbálom az agyonistenitett seleniat:-)
Grando12-10-2012 19:13:09 //
64478
Na ja... azért a "majdnem"-nél megbicsaklott a kezed... érezted, hogy ez sok lesz... :DDD
Msjdnem olyan jóképû vagyok, mint Dave Gahan bácsi! :)
W.12-10-2012 19:04:05 //
64476
Jaaaa...;)
Grando12-10-2012 18:58:36 //
64475
Az egy koromfa, amit maga mögött hagyott. :DDD
W.12-10-2012 18:56:56 //
64474
Mi nőtt a fejére? :))
Grando12-10-2012 18:53:31 //
64473
Tipoatti for king! :DDD

Totti12-10-2012 18:00:38 //
64472
Ja hát kérem szépen ez eddig nem volt egyértelmű? :-)))
Nem erről van szó! :) A 166 egyszerűen jobb autó, mint a GT. :)
Totti12-10-2012 17:58:28 //
64470
Cseréld el G-MANN-val akkor lesz szép GT meg V6 is :-)
Hát Urak, szép GT ide, vagy oda - ez a véhat az igazi. Eszméletlen jó autó egy ilyen, így egy idő után visszaülve bele...
Az, de mi a bajod az Edge-vel?
Putyesz12-10-2012 16:42:27 //
64467
Urak!eddig mindig castrol edge motorolajat nyomtam a jtd-s bellámba....most ki akarom próbálni a seleniát is....kérdésem hogy a Selenia WR diesel 5W40 kell bele?
W.12-10-2012 15:29:39 //
64466
Pont ez jutott eszembe, miután hazaértem! :)
Meetingeltünk ma Cápával. Jó az az autó, na! :) Azért egy nyavalyás közös fotót készíthettem(tünk) volna... :)
70 kg a differencia a dízel javára.....
Még esetleg annyit, hogy a különböző motorizáltságú autók rugói közt van különbség erőben?
Gondolok itt pl egy 2.0 TS, 2.0 V6 TB, vagy a dízelekre. A nagy V6-osok ha jól tudom, ültetettek az előzökhöz képest!?
Tehát ha egy "kissebb" benzinesből lenne átrakva az én dízelembe, produkálná-e a dízeles értékét?
Az legyen a szerelő dolga :) Csak tudjam ,mire számítsak kb.
forrasr11-10-2012 21:17:42 //
64461
Hjaja,16os,nemrég pakoltam szét össze a hatuljat,volt vele melo,felső rugotanyerok nalam eléggé el voltak fogyva,ugyhogy csereltem ujra azokat is. Elsőket is csereltem egyik markatarsnak,az annyiban volt nehez,hogy nagyon össze kellett hùzni a rugót,de kevesebbet kellett bontani,jò ha van keznel rugòösszehuzatò+gömbfejlehuzato.
Totti11-10-2012 20:16:38 //
64460
Igazán nincs mit!
Totti11-10-2012 20:07:56 //
64458
Rugó össze húzó kell hozzá! Ezeknél már nincsen torony csapágy csak egy egy gumi "tányér" de amúgy fent jön szét ha jól rémlik tán 16 vagy 17-es az anya!
És a lengéscsillapítóról lebűvölni? :) Felül a toronycsapágynál jön szét?
Totti11-10-2012 19:58:05 //
64456
Eleje nem vészes a hátulja már mókásabb! :-) Kalaptáratót is ki kell venni meg az egész hátsó traktust szét kel hozzá dönteni!
Nem tudja "véletlenül" valaki, mennyire macerás a 4 rugót kicserélni, kiszedni a futóműből?
Köszi
forrasr11-10-2012 08:39:02 //
64454
Én készítettem bele egy perselyt a belső helyre, és került bele egy bmw E46 megfelelő gl szilentje, annyi hogy gyárilag gumi ágyban van a gl szem, így a gumi ágy kimaradt, érezhető különbség nincs a komfortban illetve zajban sem, képek a blogomban a megoldásról.
Kívülre van jó Merga szilent belülre nincs. Azt meg itt nézd meg,pl a legfelsőt.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5372&cMegnNr=6001
Smith10-10-2012 15:54:13 //
64451
Nekem a több mint 5 év alatt egyedül az izzítógyertya volt ami dízelspecifikus hiba, a többi nem: LMM, kormánymű háromszor-négyszer, futómű, központi zár motorok, xenonizzó, kézifék, igazából ha jól meggondolom az 5 év alatt alig volt baja.
Rohadt futómű ami a leggyengébb pontja ennek. :(
Ami igazán bosszantó hogy itt vannak a céges opel asztmák, amiket mindenki széthajt meg trágyát visznek vele földúton és 5 évesen nulla hangja van a futóműnek úgy, hogy soha az életben nem volt rajta semmi felújítás. És azért az nem ez a kategória. Ez meg az összes (tisztelet a kivételnek) szét van feszülve :(
Mostanság 1'4-ért tudnánk elpasszolni a kis Fiesta-át. Olyan 2-300 kiló különbözetet tudunk vállalni. Tehát max. 1'7 -ig érdekelne egy 147-es.
A helyzet úgy áll, hogy a nehezén túl vagyunk!
Mintegy 8 hónapos használat során megvolt a komplett vezérlés csere, összes olajcsere, kettőstömegű, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, klímagenerátor, szervószivattyú. A vezérlés kivételével az összes röpke 2 hét leforgása alatt. Mire az egyik kész volt, beb*szott a másik. Részletek a
blogomban.
Szóval a kocsira szépen ráment több mint fél milla.
A fenti mellényúlás alapján gondolom nem csodálkoztok, hogy
1) százszor is megfontolom mielőtt bármit is veszek
2) eszemben sincs megválni az 59-től, pont most, hogy már rendben van és gond nélkül megy (kopp...kopp...), bolond lennék.
Szóval egy darabig most marad a dejzel.
huhh... lesokkolódtam, időt kérek! :)
W.10-10-2012 13:22:11 //
64447
Akár...:) Rendbe van téve az is, ez is. Érdekel a dolog?
Cro16610-10-2012 13:05:21 //
64446
Nekem is..bő 4,5 év után. kopp-kopp. kuplung cserénél még a kettős tömegűt se kellett kidobni,és remélem, kb. ki is bírja a következő cseréig, és majd akkor egyben:)
Tény: 5 év dízelezés után ugyanez a szitu nálam is!
Tudja valaki hogy melyik merci sílent jó a hátsó alsó lengőkarba belűre?
Én a mostani tankot molnál tankoltam alig várom hogy mehessek a shellhez. Nagyon füsti van tőle, és szerintem többet is fogyaszt.
Föckös10-10-2012 11:12:57 //
64442
hát nekem még egyik javítás sem dízelből adódóan volt.
de
bocsi
az izzítógyertyák cseréje
ezt kb egy Bp Komló Bp távon spórolom meg a dízellel
Fisher10-10-2012 10:27:45 //
64441
Akkor a faladon folyt... :-)
Az alfám (idén nyár) előtt 2003 óta csak benzines autóval jártam, eleinte szerinted hányszor nyúltam mellé? :) De hál' istennek mindig kapcsoltam, hogy ez az autó nem az...
Smith10-10-2012 09:46:42 //
64439
Tanúsíthatom hogy strapabíró a jtd. 4 km-t mentem tiszta benzinnel, és semmi baja. Sőőőt még mintha picit jobban is menne. Lehet kimosott valami trutyit ami benne volt :)
Állítólag kurvanagy mázlim van hogy nem halt meg a fél autó a benzintől. Hát tényleg kurvanagy mák. Pláne most, szegénység van :(
11 liter kihozható a 2,5 V6-ból - de semmiképpen sem télen pl. A 3.0 V6-ból meg gyak. sehogyan sem ( illetve 80-90 km/h, autóút tartósan + tempomat: így rövid ideig 9,9-et is tudott az enyém. Viszont ez semmiképpen sem életszerű felhasználás napi szinten. )
Azért ennyire nem vagyok nepper! :) Ha hozok is a közeljövőben 147-et, az min. 2007-es évjáratú, dist. vagy collezione felsz.-ű lesz - 1,4-nél biztosan drágább lenne. Előbb azonban el kéne mennie a GT-nek.
Cro16610-10-2012 09:06:24 //
64436
Melyik része? Jó, tudom mire gondolsz, nagynyomású,porlasztócsúcs, turbó, kettős tömegű..kb. ennyi amivel szoktak riogatni. Normal esetben, ezek kilométer függő dolgok. az is igaz,mivel öregszik a 166 os flotta,hamarabb rá lehet szaladni a faxra ,meg a visszatekergetett órákba. A jtd motor azért igen megbízható. Meg ha az árakat nézem, szépen lementek..1 millaért lehet válogatni..legyen mar meg par száz a javításra..ha esetleg belenyúl az ember.ugy senki se vegyen,hogy pont annyim van,majd lesz valahogy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.