Ne aggódj(unk)! Ezeket már hamar elhordják "anyáék".
Legalábbis nagyon remélem...
Forum >> 164-166
Grando18-02-2013 13:41:49 // 65779
Föckös18-02-2013 13:29:08 // 65778
az a háttér picit fake, de jól néz ki.
ettől függetlenül megtapsolom azt a kárpitost aki ilyet megcsinál, egy sima káróminta sem egyszerű, de duplán még annyira sem (mondjuk létezik duplatűs vahógép).
Viszont aki a két varrás közé befűz másik, nem perforált bőrt, és ilyen minőségben teszi, az tud. Nagyon tud.
Lajos te meg neszójjábe ;-)
(a GT pedig csajalfa:-)))
ettől függetlenül megtapsolom azt a kárpitost aki ilyet megcsinál, egy sima káróminta sem egyszerű, de duplán még annyira sem (mondjuk létezik duplatűs vahógép).
Viszont aki a két varrás közé befűz másik, nem perforált bőrt, és ilyen minőségben teszi, az tud. Nagyon tud.
Lajos te meg neszójjábe ;-)
(a GT pedig csajalfa:-)))
tipoatti18-02-2013 13:24:19 // 65777
Érdekességképp': Pénteken végig autóztam a Hungária körutat teljes hosszában. Négy db. 166-tal találkoztam. A látott mennyiségű nagyvadakból hármat hölgy vezetett! Mi folyik itt, kérem?! És még a GT feminin?? :)
vm18-02-2013 12:42:58 // 65776
Ja, ez nem az a Jysk-es cucc ;-)
Zotya 16418-02-2013 12:38:01 // 65775
Tőled van ? Mert akkor valóban. :))
vm18-02-2013 12:19:52 // 65773
Nagyon Vadak!
Kéne nekem egy 164 műszercsoport, mert van egy megoldandó dilemmám.
Lehetőleg benzinesé.
Kéne nekem egy 164 műszercsoport, mert van egy megoldandó dilemmám.
Lehetőleg benzinesé.
vm18-02-2013 12:18:38 // 65772
Dehogy hiszem ;-)
Akkor viszont olvastad a választ, a gyártó nem adja 166-hoz.
Akkor viszont olvastad a választ, a gyártó nem adja 166-hoz.
Putyesz17-02-2013 20:33:04 // 65771
Kb. 2 hét....:-D
W.17-02-2013 20:24:21 // 65770
Ja, de így ugrott valszleg. Viszont van itt egy szaki, akivel esetleg rendeltethetek egyet kipróbálásra. Majd kiderül.
sprint8317-02-2013 20:22:44 // 65769
Nem olyan. Amúgy ez az amit mondtál nemrég?
W.17-02-2013 20:15:01 // 65768
Megelőztél...:) Az enyém nem nem olyan csatis?
W.17-02-2013 20:13:36 // 65767
Asszed hülye vagyok??? :)))). Ezen túl vagyok. Ott rajta van, viszont a gyártó által adott kompatibilitási listában nincs benne! Ergo, arra lennék kíváncsi, hogy valaki próbálta-e már vagy pedig valamelyik elektroszaki cartárs ismeri-e? Capise? :))
sprint8317-02-2013 20:10:37 // 65766
Szerintem nem.
"Csak 8 pin-es CD váltó csatlakozóval rendelkező Blaupunkt rádióval kompatibilis."
Ha lentebb megnyitod a teljes kompatibilitási listát ott nincs is benne a 166.
"Csak 8 pin-es CD váltó csatlakozóval rendelkező Blaupunkt rádióval kompatibilis."
Ha lentebb megnyitod a teljes kompatibilitási listát ott nincs is benne a 166.
vm17-02-2013 20:08:02 // 65765
Cápa! Tekerd lejjebb az oldalt! ;-)
Alfa166JTD17-02-2013 13:31:10 // 65763
Sziasztok!
Fényszóró mosó takarókat keresnék mindkét oldalit. Ha csak fényszóró mosóval eladó úgy is érdekel.
Fényszóró mosó takarókat keresnék mindkét oldalit. Ha csak fényszóró mosóval eladó úgy is érdekel.
panboy17-02-2013 13:22:52 // 65762
Sajnos nekem is hátsó abs adó gondom van,már kimértem,nekem a jobb oldali adta meg magát,de érdekes mert a hátsó híd teljes kivétele után jött elő,pedig még vigyáztam is rá és megse próbáltam kivenni. Mindenesetre oszcilloszkóppal nem tudtam visszamérni semmilyen jelet és a hibakódja is kijött (hézag jónak tünik),ha tényleg van a cartársnak elfekvőben 2 akkor 1 jobbosra igényttartanék!
Kimis11117-02-2013 13:14:30 // 65761
Van fent a használtautón egy bordó 166 2.4 jtd oszták papírokkal. 169 ezer.
Nem kéne alkatrésznek megvenni??
Nem kéne alkatrésznek megvenni??
Don Gombóc17-02-2013 11:51:59 // 65760
A kuplung minden 166-ban mélyen fog, a dízelben és a benzinesben egyaránt. A kettős tömegűvel vigyázz mert 1-1,5 centiméter mozgás ha van benne az még normális. De ezt csak akkor lehet megnézni ha a váltó és a kuplung le van szedve. Tehát el lehet mozgatni, tekerni kb 1-1,5 centimétert a külső átmérőjénél, álló főtengelynél. Szívesen mondják rá hogy cserélni kell. Azt már el sem merem mondani hogy az enyém még a gyári. Pedig szerintem a legtöbb kilométer az enyémben van. Majd egyszer elárulom. Az ABS jeladót majd megnézem, mert ha minden igaz van két hátsóm, de szerintem mindegy melyik melyik, mert a fejek és a csatlakozók tök egyformák, leginkább csak a kábel hosszával lehet gond. A hátsó jeladó az nagyon be szokott rohadni, azzal vigyázni kell, sokat beáztatni a kiszedés előtt, mert könnyű eltörni.
Andy17-02-2013 10:39:22 // 65759
Nézegetem a képeidet és eszembe jutott, hogy biztos vagy ebben az ültetett futóműben? Nem csak a rugók vannak cefetül elfáradva? Szvsz ez a felszereltség nem jött ki ültetve.
Ha küldesz alvázszámot, akkor le tudom kérdeztetni jövőhéten, hogy gyárilag mi volt benne.
Ha küldesz alvázszámot, akkor le tudom kérdeztetni jövőhéten, hogy gyárilag mi volt benne.
W.17-02-2013 06:52:10 // 65758
Amennyi bajt itt leírtál s vasról... Jobban járnál, ha vennél egy kevésbé romosat. Még arra is rászaladna 4-5 kilo, nemhogy erre...
Cro16616-02-2013 22:13:13 // 65757
A 2. sz. problémád nekem az elmúlt 5 évben kétszer fordult elő, mind a 2x holtponti jeladó volt a hibás. Előbb a főtengelynél (ez házilag cserélhető), majd a vezérműtengelynél levő adta meg magát(ennél bontani kell a vezérlést). Mind a kettő 10ezer ft körül mozog, jóárasítva :) Ha kiolvassák a computert, lesz hibakód. Nekem P1320 volt emlékeim szerint amikor a vezérműtengelynél levő halt be.
Zoli198016-02-2013 21:15:31 // 65756
Végülis a kettöstömegüre mondták, hogy ha meghal, akkor csörög-zörög. Az szerencsére jó, kérdés, hogy külön van-e a szerkezettöl..?
A hibalista nem olyan vészes, csak pénz kell hozzá :-) Szerelö szempontjából meg valszeg Fehérvár vagy Várpalota játszik..
A hibalista nem olyan vészes, csak pénz kell hozzá :-) Szerelö szempontjából meg valszeg Fehérvár vagy Várpalota játszik..
Don Gombóc16-02-2013 20:46:12 // 65755
Lehet hogy mérges vagy, de bocsika! :-)
Bejegyzem. :-)
Bár nem rajtam múlik.
Az elmúlt évben semmi ilyenre nem volt időm, és ami össze jött volna, azt nem cseréltem le a családi együttlétekkel, együttlétekre. És lehet hogy ez így lesz idén is. Sajna a régi melóm megszűnése miatt nincs annyi szabad időm.
Hidd el nekem hogy nagyon hiányzik a régi új brigád.
Sajnos a kedvenc időtöltésemre a pecára is csak 4 alkalommal volt időm 2012-ben.
Az Alfára még annyi sem, kivéve amit bütykölni kényszerültem rajta. :-) Azt is csak a legszükségesebbet, hogy guruljon. :-)
Részemről nem akadály ha az időm engedi.
Bejegyzem. :-)
Bár nem rajtam múlik.
Az elmúlt évben semmi ilyenre nem volt időm, és ami össze jött volna, azt nem cseréltem le a családi együttlétekkel, együttlétekre. És lehet hogy ez így lesz idén is. Sajna a régi melóm megszűnése miatt nincs annyi szabad időm.
Hidd el nekem hogy nagyon hiányzik a régi új brigád.
Sajnos a kedvenc időtöltésemre a pecára is csak 4 alkalommal volt időm 2012-ben.
Az Alfára még annyi sem, kivéve amit bütykölni kényszerültem rajta. :-) Azt is csak a legszükségesebbet, hogy guruljon. :-)
Részemről nem akadály ha az időm engedi.
Don Gombóc16-02-2013 20:38:48 // 65754
Akkor jó ! :-)
Már azt hittem teljesen eltűntél.
Sajna azok a jó kis Szolnoki talikra még várhatunk.
Remélem még visszajönnek.
Ha lesz valami új verda akkor üzenj nekünk. Az sem baj ha nem nagyvad csak Alfa legyen.
Minden esetre itt is jelezd, de a saját oldalamon mindenképpen.
Már azt hittem teljesen eltűntél.
Sajna azok a jó kis Szolnoki talikra még várhatunk.
Remélem még visszajönnek.
Ha lesz valami új verda akkor üzenj nekünk. Az sem baj ha nem nagyvad csak Alfa legyen.
Minden esetre itt is jelezd, de a saját oldalamon mindenképpen.
Andy16-02-2013 20:24:59 // 65753
10 liter benzin elégetésére sokkal jobb megoldás egy V6-os 166. :))
Azért ez elég jelentős hibalista, és sok ismeretlenes. Mindenképpen javasolnék egy típusismerő szerelőt neki.
Mi akkor kuplungszerkezetet, tárcsát és kinyomócsapágyat cseréltünk. Kéttömegű ügyben nem tudok nyilatkozni.
Azért ez elég jelentős hibalista, és sok ismeretlenes. Mindenképpen javasolnék egy típusismerő szerelőt neki.
Mi akkor kuplungszerkezetet, tárcsát és kinyomócsapágyat cseréltünk. Kéttömegű ügyben nem tudok nyilatkozni.
Zoli198016-02-2013 20:18:14 // 65752
Mit takar a komplett kupplungcsere? Kettöstömegü? Mert akkor tényleg sok.
Ami most jelenleg fennálló probléma:
2 elsö féktárcsa, betétekkel.
ABS jeladó hiba, bal hátsó.
Motorvezérlö elektronika javítás, viszaállítás, csere. Chip kivétele. Valszeg a 2500-nál lévö enyhe torpanás ettöl lehet, és szerintem az LMM-el se kommunikál, valamint néha olyan, mintha nem menne 1 henger, alapjáraton rángat.
A leirt kupplungprobléma.
4 rugó cseréje gyárira, ültetett van benne.
Szervóolaj fogyás, valszeg csö, vagy bilincs csere, jobb elöl nyomot hagy a kocsi alatt. földön, minimális a szivárgás, de létezik :-(
Bal elsö ablakemelö szerkezet cseréje, az utolsó 1-2 fog elkopott.
Szal nagy vonalakba ennyi, persze egy alapos átnézéssel többet tudni, de ezekröl tudok most jelenleg. Futómü sztem jó, nem kopog, lengökarok voltak cserélve.Motor olajat nem eszi, ill nagyon minimálisan, csak mint egy turbódízel amivel pályáznak.. A fent leirtakból pár dolog bontottan kerülne beszerzésre, pl rugók ,ablakemelö, esetleg abs jeladó.
Végülis nincs baja, csak a torka véres. Alkatrészárakban lehet sikerül jelentös %-ot fognom, kb 40-45%-ot. Gondolkodtam egy másik autót szerezni alkatrésznek, de az csak akkor játszik, ha olcsóbb mint a felújítás, ill jobb állapotban vannak benne a dolgok.
Vélemény? Vegyek 10l benzint hozzá?:-)
Ami most jelenleg fennálló probléma:
2 elsö féktárcsa, betétekkel.
ABS jeladó hiba, bal hátsó.
Motorvezérlö elektronika javítás, viszaállítás, csere. Chip kivétele. Valszeg a 2500-nál lévö enyhe torpanás ettöl lehet, és szerintem az LMM-el se kommunikál, valamint néha olyan, mintha nem menne 1 henger, alapjáraton rángat.
A leirt kupplungprobléma.
4 rugó cseréje gyárira, ültetett van benne.
Szervóolaj fogyás, valszeg csö, vagy bilincs csere, jobb elöl nyomot hagy a kocsi alatt. földön, minimális a szivárgás, de létezik :-(
Bal elsö ablakemelö szerkezet cseréje, az utolsó 1-2 fog elkopott.
Szal nagy vonalakba ennyi, persze egy alapos átnézéssel többet tudni, de ezekröl tudok most jelenleg. Futómü sztem jó, nem kopog, lengökarok voltak cserélve.Motor olajat nem eszi, ill nagyon minimálisan, csak mint egy turbódízel amivel pályáznak.. A fent leirtakból pár dolog bontottan kerülne beszerzésre, pl rugók ,ablakemelö, esetleg abs jeladó.
Végülis nincs baja, csak a torka véres. Alkatrészárakban lehet sikerül jelentös %-ot fognom, kb 40-45%-ot. Gondolkodtam egy másik autót szerezni alkatrésznek, de az csak akkor játszik, ha olcsóbb mint a felújítás, ill jobb állapotban vannak benne a dolgok.
Vélemény? Vegyek 10l benzint hozzá?:-)
badbone16-02-2013 19:56:19 // 65751
Szepjoestet Don:)
Nem vagyok ám annyira elveszve, csak kiköltöztem Svájcba.
Jut-eszembe most akarok beújítani egy alfát ismét:)
Nem vagyok ám annyira elveszve, csak kiköltöztem Svájcba.
Jut-eszembe most akarok beújítani egy alfát ismét:)
Andy16-02-2013 19:54:07 // 65750
Ha már itt vagy Padre! Alfacity Június 15. Beírhatnád végre abba a qrva noteszbe! ;)))))
Kolbászt is ehetnénk... :P :)
Kolbászt is ehetnénk... :P :)
Don Gombóc16-02-2013 19:53:02 // 65749
Ez mozdonykék bakterszínű vas? :-)
Nem így emlékszem rája he!
Nem így emlékszem rája he!
Don Gombóc16-02-2013 19:50:19 // 65748
Igen megtisztelő.
Nagyon köszönöm ! :-)
Néhány gondolat a vissza olvasottakról.
A karosszéria elemekről. Ha valaki a gyári karosszéria elemek áránál 50%-nál olcsóbb cuccot talál bontottban, vagy annál olcsóbbat az vegye vigye. Ugyan is ritka az elejét törött 166. Már csak azért is talán, mert jó a fék rajta. :-) Én már csak tudom a régi szarvas kalandom után.
Utángyártott nincs, a Klokkerholm (remélem jól írtam) is csak hátsó lökhárítót gyárt hozzá.
Egy első lökös kb. 130 ezer, egy motorháztatő szintén 130 ezer, egy sárvédő 60 ezer hozzá. Gyári árban értendő. Kb. Plusz mínusz valamennyi.
És ráadásul ez a kaszni elem olyan mint a régi Zsiguli cuccok, tehát semmi gyári merített technológiás mártott védő anyag bevonás, hanem csak egy sima fekete matt festett lemez árú. Szerintem egy jó bontottal jobban jár az ember fia.
A klíma kompresszorról.
A legtöbb esetben a klímakompresszor hibáját, a tűzfalnál található biztosíték és relé csoportban a kompresszor reléjének a hibája okozza, tehát nem árt itt kezdeni a vizsgálódást.
És ha már kompresszor csere, akkor az árak és egyéb információk beszerzése után nem árt a felújításról is érdeklődni. Ugyan is ez egy jó erre szakosodott műhelyben olcsóbb és megbízhatóbb is lehet mint ami egy esetleg sok százezer kilométert futott bontott autóból kivett kompresszor cseréje utáni szopás esetében lehetséges. Van is erről ha jól emlékszem egy korrekt cikk a Totalcar oldalán.
Ja és PEACE !
Nem az autó a szarolaszrozsdabogja !
Hanem pár cucc ami benne van. :-(
Kérdi cimborám, megint mi a baj?
Válasz: Óh semmi csak pár elektromos cucc.
Kérdés: Persze Olasz elektronika ugye?
Válasz: Ja.( Bosch, Siemens, Webasto ) :-)
A tetőablak sajna Webasto. :-( Ez tette fel a koronát az egészre.
Nagyon köszönöm ! :-)
Néhány gondolat a vissza olvasottakról.
A karosszéria elemekről. Ha valaki a gyári karosszéria elemek áránál 50%-nál olcsóbb cuccot talál bontottban, vagy annál olcsóbbat az vegye vigye. Ugyan is ritka az elejét törött 166. Már csak azért is talán, mert jó a fék rajta. :-) Én már csak tudom a régi szarvas kalandom után.
Utángyártott nincs, a Klokkerholm (remélem jól írtam) is csak hátsó lökhárítót gyárt hozzá.
Egy első lökös kb. 130 ezer, egy motorháztatő szintén 130 ezer, egy sárvédő 60 ezer hozzá. Gyári árban értendő. Kb. Plusz mínusz valamennyi.
És ráadásul ez a kaszni elem olyan mint a régi Zsiguli cuccok, tehát semmi gyári merített technológiás mártott védő anyag bevonás, hanem csak egy sima fekete matt festett lemez árú. Szerintem egy jó bontottal jobban jár az ember fia.
A klíma kompresszorról.
A legtöbb esetben a klímakompresszor hibáját, a tűzfalnál található biztosíték és relé csoportban a kompresszor reléjének a hibája okozza, tehát nem árt itt kezdeni a vizsgálódást.
És ha már kompresszor csere, akkor az árak és egyéb információk beszerzése után nem árt a felújításról is érdeklődni. Ugyan is ez egy jó erre szakosodott műhelyben olcsóbb és megbízhatóbb is lehet mint ami egy esetleg sok százezer kilométert futott bontott autóból kivett kompresszor cseréje utáni szopás esetében lehetséges. Van is erről ha jól emlékszem egy korrekt cikk a Totalcar oldalán.
Ja és PEACE !
Nem az autó a szarolaszrozsdabogja !
Hanem pár cucc ami benne van. :-(
Kérdi cimborám, megint mi a baj?
Válasz: Óh semmi csak pár elektromos cucc.
Kérdés: Persze Olasz elektronika ugye?
Válasz: Ja.( Bosch, Siemens, Webasto ) :-)
A tetőablak sajna Webasto. :-( Ez tette fel a koronát az egészre.
Andy16-02-2013 19:41:19 // 65747
Zender fent van már??? :))))
Andy16-02-2013 19:39:25 // 65746
Munkahenger problémánál lent marad a pedál. Legalábbis nekem a Retyón így volt. :)
Asszony Spidere produkálta hasonlókat mint amit a kolléga írt, ott mindent ki kellett cserélni. Azóta jó. ;)))
Asszony Spidere produkálta hasonlókat mint amit a kolléga írt, ott mindent ki kellett cserélni. Azóta jó. ;)))
Andy16-02-2013 19:37:06 // 65745
A kuplungot majdnem biztosan csere, tokkal-vonóval. A motor nem indul ügy, már bonyolultabb lehet. Én elsőnek is kivenném belőle csipszet, és gyári motorbeállítással járnék. Volt már olyan autó amin ez segített. Aztán lehet hogy az immo makacskodik. Műszerfalon nincs ilyenkor kis sárga kulcs? De lehet nagynyomású szivattyú, vagy holtponti jeladó, vagy még egy millió más dolog.
Én magam nem állnék neki egyik projektnem sem. Ehhez már kell a tapasztalat.
Sopron ha jól látom ugye? :)
Na ott senkit nem tudok ajánlani. De Várpalotán Csőri, Fehérváron Totti, Pesten Zé.
3 kiló, hmmm az lehet nem lesz erre elég, ha van még más nyűg is akkor biztos nem.
Alkatrészben a fent említett urak is tudnak segíteni, amennyire tudom (jól) szimpatikus árban! :)
Én magam nem állnék neki egyik projektnem sem. Ehhez már kell a tapasztalat.
Sopron ha jól látom ugye? :)
Na ott senkit nem tudok ajánlani. De Várpalotán Csőri, Fehérváron Totti, Pesten Zé.
3 kiló, hmmm az lehet nem lesz erre elég, ha van még más nyűg is akkor biztos nem.
Alkatrészben a fent említett urak is tudnak segíteni, amennyire tudom (jól) szimpatikus árban! :)
Putyesz16-02-2013 19:32:00 // 65744
az első problemára a válasz...saját tapasztalat.....valószinű hogy vmelyik munkahenger meghalt,esetleg mindkettő!!!
Zoli198016-02-2013 19:08:09 // 65743
Üdv mindenkinek. Ismét én, ismét technikai segítségkérés... :-( Mindkettöre a kérdés, hogy mi okozhatja.
1. A kupplung-váltó: jó idöben, melegen üzemel ahogy kell, ill néha tapasztalok egy kissebb beesést, ami a felsö ponttól kb negyednyi. Hidegen (szinte már 0 fok alatt) nagyon nehezen, vagy sehogy se tudok váltani, a kupplung kb az utolsó negyednél dolgozik, addig szinte beesik. A kupplung melegen viszonylag mélyen fog valahol fél és 3/4 közt. Ha esetleg beállítási gondok, tudok-e állítani rajt, vagy bízzam szakemberre?
2. Motor néha nem indul: Az utóbbi 1 hétben csinálja, meleg motornál. Használom, megállok többször is semmi gond, majd random módra megmakacsolja magát, indítózok, és semmi. Van hogy 5-6-szor kell indítanom, hogy elinduljon. Eddig kétszer csinálta, és nem valami felemelö dolog :-)
Tavasszal tervezem, hogy szakértö kezekbe adom, és mindent rendbehozatok rajta, de a listám csak nagyobb lesz, és félek, hogy 3 kiló is kevés lesz hozzá.. Ha esetleg valaki bevállalja, hogy átnézi teljesen, ill ha kissebb a gond, mint gondolom, és a fenti összeg elég rá, orvosolja is öket. Alkatrészeket beszerzem, csak a hozzáértést kérném az illetötől. Ha esetleg valaki vállalja, nagy vonalakban leírom neki, hogy mikről lenne szó a javítást illetöen.
Minden segítséget elöre is köszönök, nem leszek hálátlan..
Zoli
1. A kupplung-váltó: jó idöben, melegen üzemel ahogy kell, ill néha tapasztalok egy kissebb beesést, ami a felsö ponttól kb negyednyi. Hidegen (szinte már 0 fok alatt) nagyon nehezen, vagy sehogy se tudok váltani, a kupplung kb az utolsó negyednél dolgozik, addig szinte beesik. A kupplung melegen viszonylag mélyen fog valahol fél és 3/4 közt. Ha esetleg beállítási gondok, tudok-e állítani rajt, vagy bízzam szakemberre?
2. Motor néha nem indul: Az utóbbi 1 hétben csinálja, meleg motornál. Használom, megállok többször is semmi gond, majd random módra megmakacsolja magát, indítózok, és semmi. Van hogy 5-6-szor kell indítanom, hogy elinduljon. Eddig kétszer csinálta, és nem valami felemelö dolog :-)
Tavasszal tervezem, hogy szakértö kezekbe adom, és mindent rendbehozatok rajta, de a listám csak nagyobb lesz, és félek, hogy 3 kiló is kevés lesz hozzá.. Ha esetleg valaki bevállalja, hogy átnézi teljesen, ill ha kissebb a gond, mint gondolom, és a fenti összeg elég rá, orvosolja is öket. Alkatrészeket beszerzem, csak a hozzáértést kérném az illetötől. Ha esetleg valaki vállalja, nagy vonalakban leírom neki, hogy mikről lenne szó a javítást illetöen.
Minden segítséget elöre is köszönök, nem leszek hálátlan..
Zoli
Zotya 16415-02-2013 09:59:13 // 65742
...ez nem ember, kompresszor lélegezteti és azt mormogja: "én vagyok az apád" . (valami Vader fan) :))
Véncsont15-02-2013 09:52:07 // 65741
Ha jól tudom a biztosíték tábla mellett jobbra van egy zöld doboz "komfort elektronika" talán ez felelős a belső világítás vezérléséért.
Link
Link
tipoatti15-02-2013 09:43:02 // 65740
cudálatosz.... pfejj. :) Nem, ez túl kifinomult munka ahhoz, hogy én birtokoljam. :)
atis_166jtd15-02-2013 09:14:35 // 65739
Valaki tudja hol találom a belső világítás elektronikáját?
forrasr15-02-2013 09:09:12 // 65738
jó hogy este nem jött be a kép, mert rosszat álmodtam volna....ember az ilyen?!
Zsunior15-02-2013 09:03:57 // 65737
JAJJ DIOS MIO
A szemem! :))
A szemem! :))
Andy15-02-2013 08:53:50 // 65736
Smith15-02-2013 08:33:13 // 65735
Nem minősíteném. Borzalmas.
Zotya 16415-02-2013 07:01:42 // 65734
Gyönyörű! Egyes embereknek ennyi a szépérzékük...jajj!! :)
ALFA75td15-02-2013 06:42:10 // 65733
2013 év június 8-ai hétvégén az écsi Rába Ring területén családi hétvégét, jótékonysági rendezvényt – ezen belül különböző autós- és motoros bemutatókat, színpadi műsort, mozgássérültek autóztatást és motoroztatást, amatőr ügyességi túraautó versenyt szeretnénk szervezni a város lakói és más, a rendezvényre a helyszínre érkező érdeklődő részére.
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
kapeka (Nagyvad)14-02-2013 21:37:04 // 65731
Ez annyira ijesztő, hogy nálam már meg sem jelenik... :-)
Grando14-02-2013 20:55:34 // 65730
Ezzel ijesztgetni lehet. :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?