Egy mai fürdőzés után, az "új" 18-as kerekeimmel! Gyönyörű, azt hiszem.
Forum >> 164-166
Mattyancs17-05-2014 12:07:48 // 71729
atis_166jtd17-05-2014 09:59:08 // 71728
Plusz még lehet, hogy felniket mert a gyáro kisfékes alá nem fér el a nagy. Azt hiszem más az ET számuk de ezt majd a többiek megmondják.
vologya[kendács mester]16-05-2014 10:24:02 // 71727
Köszönöm az infót, elolvastam a blogodban is. Mellékesen ahogy itt olvasgattam és gyűjtöttem az infókat, az derült ki nekem, hogy általában a kocsik jobb oldala megy tönkre leghamarabb. Gumiharangok, felső alsó lengőkarok. És mintha direkt lenne, nem a "könnyen" cserélhető szilentek, hanem a diók.
Ha nem titok így tárcsástól mennyiért vetted a féket? (ha titok, akkor privátban :-) )
Ha nem titok így tárcsástól mennyiért vetted a féket? (ha titok, akkor privátban :-) )
Mattyancs16-05-2014 10:12:33 // 71726
Megnéztem a blogomban, hosszabb gumicső kellett mint az eredeti.
Mattyancs16-05-2014 10:10:35 // 71725
Ja és nyilván mindenestül kellett cserélni, féktárcsát is.
Mattyancs16-05-2014 10:06:45 // 71724
Nálam is volt csere, a gyengébbeket (141Le az enyém) eredetileg kicsikkel szerelték. Csak a gumi-fékcsövet kellett cserélni, hogy rövidebbre vagy hosszabbra arra már nem emlékszem. egyszerűen le fel.
vologya[kendács mester]16-05-2014 09:09:02 // 71723
És újra csak kérdezek :D
Nekem mindkét kocsin a dupla Brembo fék van elől a hütött tárcsákkal. A szerelőm most akarna venni egy 2.4 -es jtd-t és kérdezte el e adom neki az első fékeket Romiról, mivel szeretne nagyobbakat, de maga sem tudja, hogy gyárilag milyen van benne. Szóval 2.4 JTD tulajoknak szól a kérdésem: milyen fékekkel szerelték a 2.4 -eseket és ha esetleg kisebbekkel, akkor egy fékcserénél mi mindent kell még cserélni? Kerékagy, szárak bármi.
Előre is köszönöm.
Ja és mennyiért megy kb. egy Brembo nagy-fék használtan, csak az irányár kedvéért.
Nekem mindkét kocsin a dupla Brembo fék van elől a hütött tárcsákkal. A szerelőm most akarna venni egy 2.4 -es jtd-t és kérdezte el e adom neki az első fékeket Romiról, mivel szeretne nagyobbakat, de maga sem tudja, hogy gyárilag milyen van benne. Szóval 2.4 JTD tulajoknak szól a kérdésem: milyen fékekkel szerelték a 2.4 -eseket és ha esetleg kisebbekkel, akkor egy fékcserénél mi mindent kell még cserélni? Kerékagy, szárak bármi.
Előre is köszönöm.
Ja és mennyiért megy kb. egy Brembo nagy-fék használtan, csak az irányár kedvéért.
Andy15-05-2014 20:48:07 // 71722
Generátor lesz, jó eséllyel.
Van mikor egyáltalán nem jelez a töltésvisszajelző semmit.
Van mikor egyáltalán nem jelez a töltésvisszajelző semmit.
Mr.Gabesz_14515-05-2014 19:06:10 // 71721
Sziasztok. Sajna karacsonyfadisz lett a műszerfal. Felgyulladt a töltés visszajelzo de nem állandóan csak úgy 1 percig ég aztán nem. Majd felvillant az abs is és sorra a többi. Mi lehet a baj? Generátor? Most szakad az eső gondoltam esernyő helyett hazamegyek vele de nem jutottam ki a parkolobol. :( Ilyen hibamodot tapasztalt már vki hogy nem folyamatosan ég a töltés visszajelzo?
DeezL15-05-2014 12:17:41 // 71720
Alfa 164 kerékcsapágy (új) dobozában,csak lejárt a garanciája, de nem volt autóban,ha valakit érdekel írjon üzenőfalamra!
vologya[kendács mester]14-05-2014 21:16:29 // 71719
Legyen bármi is, de a 166 -osnál nincs szebb! :-) Reggelente felébredünk a barátnőmmel, kinézünk az ablakon és egyszerre mondjuk, hogy "szia szépség". Én azt hiszem rám gondol, Ő azt hiszi rá gondolok, de közben a kocsira gondolunk. És ami a legrosszabb...ez nem poén. Imádjuk. Sajnos Romi már nem lehet közöttünk, mivel szegény elpusztult, így Drákó, vagy Dragon lesz a neve. Vagy mindegy, legyen 'bármilyen Hondád van úgyis legyalázlak' :D
P.S.: Ezúton üdvözlöm a kollégát, aki abban hisz, hogy senki nem tudja lehagyni a Honda Civic - ét (2007 UFO), csak egyenes úton. Nem vagyok tapasztalt sofőr, de amint összeszokunk a kocsival legyalázom. Ha vesztenék soha többé nem láttok és veszek egy 1.4 -es Civic -et.
P.S.: Ezúton üdvözlöm a kollégát, aki abban hisz, hogy senki nem tudja lehagyni a Honda Civic - ét (2007 UFO), csak egyenes úton. Nem vagyok tapasztalt sofőr, de amint összeszokunk a kocsival legyalázom. Ha vesztenék soha többé nem láttok és veszek egy 1.4 -es Civic -et.
W.14-05-2014 20:49:17 // 71718
Már van kiszemelt...;)
vologya[kendács mester]14-05-2014 20:44:56 // 71717
Eladom neked az enyémet fél évre :-) Garantáltan visszaveszem :-)
W.14-05-2014 20:28:31 // 71716
Ha elmegy, biztosan így lesz! De jön egy másik, amit feljavítok...:)
vologya[kendács mester]14-05-2014 19:54:30 // 71715
Vissza sírod te még ezt a kocsit!!! :-) Az enyém ha ilyen állapotban lenne, csak papucskan szállhatna be bárki, fürdés és borotválkozás után! A csajok is! :D
Coyote14-05-2014 19:15:22 // 71714
szerintem ne nagyon nézelődj, szebbet-jobbat nem találsz :-)
főleg ha 2,5 V6-ot szeretnél.
főleg ha 2,5 V6-ot szeretnél.
W.14-05-2014 18:54:03 // 71713
Ilyet úgysem találsz...:)
gecsa14-05-2014 18:51:17 // 71712
Még azért nézelődök előtte.. :-)
W.14-05-2014 15:47:54 // 71711
A 2.5 Sporttronic ideális választás! Írtam a faladra! :)
Grando14-05-2014 14:00:43 // 71710
Azért néha rúgd el neki, különben még bosszút áll. :D Meg azért is, mert az benne a jó! ;)
vologya[kendács mester]14-05-2014 13:56:24 // 71709
Na akkor ezzel nem lesz gond. Eddig max 1 percet volt 4000 felett a fordulat, hisz tudod az előző kocsim is éhen halt :-)
Grando14-05-2014 13:48:51 // 71708
1000 km-en 1-2 deci simán belefér, ha rendesen pörgeted - még 10-60-ból is. 10-40-ből lehet/valószínű, hogy több is. :)
vologya[kendács mester]14-05-2014 13:28:50 // 71707
Köszönöm a tanácsot és megfogadom. Nem tudom mi volt benne a csere előtt így az éven eljárok vele (legalább pucolódik) és jövő áprilisban bármilyen kilométerállásnál cserélem. Ami úgy néz ki max 6-7 ezer lesz.
950 km után ebből az olajból nem hiányzik szinte semmi, vagyis a nívópálcán nem megfigyelhető. Tudom hogy nincs ideális olajfogyasztás, de mi lenne az 'ideális' egy ilyen idős kocsinál?
950 km után ebből az olajból nem hiányzik szinte semmi, vagyis a nívópálcán nem megfigyelhető. Tudom hogy nincs ideális olajfogyasztás, de mi lenne az 'ideális' egy ilyen idős kocsinál?
Grando14-05-2014 13:03:27 // 71706
Szerintem nem lesz velük gondod. A felső lengőkar a neuralgikus pont. Azok hamar kiverődnek sajnos. Kb. az alsóknak a fele idejét bírják ki. Nálam legalábbis így adódott. 15e/30e, jobb esetben 20e/40e km az arány - ami persze nem szentírás, és sok mindentől függ (gyártó, használat, útminőség stb.). :)
Ja, láttam, hogy 10-40-es olajat adtál a gépnek. Fogadj el egy jó tanácsot! Kell neki a 10-60-as Racing, azzal lesz igazán boldog. Addig is figyelj oda az olajszintre, az ördög nem alszik! ;)
Ja, láttam, hogy 10-40-es olajat adtál a gépnek. Fogadj el egy jó tanácsot! Kell neki a 10-60-as Racing, azzal lesz igazán boldog. Addig is figyelj oda az olajszintre, az ördög nem alszik! ;)
vologya[kendács mester]14-05-2014 12:12:34 // 71705
Hát elérkezett az első nagy szerviz ideje (vagyis nem is olyan nagy).
Romiból fennmaradt 2 tiszta új felsző lengőkar (a szerelő szerint nem muszáj cserélni, de ha az alsó új lesz, akkor szerintem mindegy - Delphi). És mivel az alsókat idő hiányában nem volt időm kiszerelni és megnézni használhatóak e, így vennem kellett újat. Na most mivel eléggé kiköltekeztem így nem is gondolkoztam valami nagyon márkás megoldáson, de a jobb elsőt cseréni kell, mert életveszélyes.
Jött az eBay próbának. Rendeltem egy akciós szettet, két alsó lengőkarral (szárral?- querlenker németül) és hozzá 2 stabilizátor pálcát (vagy hogy is hívják magyarul).
Anno a felső karok darabja 64 euró volt, most pedig a két alsóért és a 2 pálcáért fizettem 73 eurót + szállítás (20 euro). Remélem legalább az éven kibírja. Nem leltem nagy gyártási hibákat rajta (sorják stb.) bár elvileg lehet, hogy a szilentek valami lomból vannak. Papírok szerint "made in germany" és csak az LTS feliratot találtam rajta. Kövezzetek meg érte, de ennyiért ha csak egy évet bír ki akkor is megérte (évente mag 6000 kilométert járok).
És megígérem kap rendeset is, csak tudjam le az esküvőt és a motorom újra működjön :D
Romiból fennmaradt 2 tiszta új felsző lengőkar (a szerelő szerint nem muszáj cserélni, de ha az alsó új lesz, akkor szerintem mindegy - Delphi). És mivel az alsókat idő hiányában nem volt időm kiszerelni és megnézni használhatóak e, így vennem kellett újat. Na most mivel eléggé kiköltekeztem így nem is gondolkoztam valami nagyon márkás megoldáson, de a jobb elsőt cseréni kell, mert életveszélyes.
Jött az eBay próbának. Rendeltem egy akciós szettet, két alsó lengőkarral (szárral?- querlenker németül) és hozzá 2 stabilizátor pálcát (vagy hogy is hívják magyarul).
Anno a felső karok darabja 64 euró volt, most pedig a két alsóért és a 2 pálcáért fizettem 73 eurót + szállítás (20 euro). Remélem legalább az éven kibírja. Nem leltem nagy gyártási hibákat rajta (sorják stb.) bár elvileg lehet, hogy a szilentek valami lomból vannak. Papírok szerint "made in germany" és csak az LTS feliratot találtam rajta. Kövezzetek meg érte, de ennyiért ha csak egy évet bír ki akkor is megérte (évente mag 6000 kilométert járok).
És megígérem kap rendeset is, csak tudjam le az esküvőt és a motorom újra működjön :D
VKG231!!! (156+75)14-05-2014 11:56:35 // 71704
Üdv Cartárs! A 3.0 Manual amit belinkeltem nem szimpatikus? Ez itt
Azóta mindig zárva voltak mikor arra jártam (ez a nappalis egyetemista lét átka), de nekem szimpatikus volt akkor. És Zenderes.
Azóta mindig zárva voltak mikor arra jártam (ez a nappalis egyetemista lét átka), de nekem szimpatikus volt akkor. És Zenderes.
Grando14-05-2014 11:52:12 // 71703
Arra, hogy inkább 3.0 V6 legyen. :D ;)
De viccet félretéve, ami inkább V6 specifikus:
szépen induljon, egyenletesen járjon, húzzon pincétől a padlásig, azt is egyre nagyobb intenzitással (azért leszabályozásig ne pörgesd ki, lehet hogy nem fogják értékelni). Ha valahol torpan, akkor légtömegmérő kukkerérett. Ha tök hidegen nem enged fordulatot, akkor a lambdaszonda szundizni megy lassan. Ha pl. leállításkor kis kolompolást hallasz, az valszeg a kettőstömegű lesz (biztosan vannak egyéb tünetei is, nekem így kezdődött). Olajszint a helyén legyen, az olajfogyasztással úgyis átvernek, ha akarnak, a vezérlést úgyis cserélni kell a (fémlapátos) vízszivattyúval együtt, hacsak nem új a készlet. Gyertyákra is majd rá kell nézned, illetve ha még a régi hűtőfolyadék-hűtője van, és nagyon melegszik a lötty, akkor jó eséllyel egy új hűtő is lesz.
A többi ugyanaz. Futómű ne kopogjon, ne lötyögjön, ne libegjen. Óccsón nem kapsz jót, legfeljebb megmenthetőt. Meg ilyenek. :)
Mást hirtelen elmondani nem tudok, kérem kaccsojjákki!
De viccet félretéve, ami inkább V6 specifikus:
szépen induljon, egyenletesen járjon, húzzon pincétől a padlásig, azt is egyre nagyobb intenzitással (azért leszabályozásig ne pörgesd ki, lehet hogy nem fogják értékelni). Ha valahol torpan, akkor légtömegmérő kukkerérett. Ha tök hidegen nem enged fordulatot, akkor a lambdaszonda szundizni megy lassan. Ha pl. leállításkor kis kolompolást hallasz, az valszeg a kettőstömegű lesz (biztosan vannak egyéb tünetei is, nekem így kezdődött). Olajszint a helyén legyen, az olajfogyasztással úgyis átvernek, ha akarnak, a vezérlést úgyis cserélni kell a (fémlapátos) vízszivattyúval együtt, hacsak nem új a készlet. Gyertyákra is majd rá kell nézned, illetve ha még a régi hűtőfolyadék-hűtője van, és nagyon melegszik a lötty, akkor jó eséllyel egy új hűtő is lesz.
A többi ugyanaz. Futómű ne kopogjon, ne lötyögjön, ne libegjen. Óccsón nem kapsz jót, legfeljebb megmenthetőt. Meg ilyenek. :)
Mást hirtelen elmondani nem tudok, kérem kaccsojjákki!
Coyote14-05-2014 10:35:59 // 71702
ha 2.5 V6-ban gondolkodol akkor nézd meg Whiteshark autóját. annál jobbat nem kapol. az rendben van nagyon.
de ha V6-ban gondolkodol akkor inkább 3.0 V6
de ha V6-ban gondolkodol akkor inkább 3.0 V6
gecsa14-05-2014 10:23:23 // 71701
sziasztok!
166 kettőöt vé6nál mire érdemes odafigyelni vásárlásnál?
166 kettőöt vé6nál mire érdemes odafigyelni vásárlásnál?
Coyote13-05-2014 21:05:29 // 71700
nem is értem mi a bajod koncsikaval. olyan arányos kis ízé... :-)
szerintem az volt a baj, hogy nem jó énekest küldtünk ki, ha Pako ment volna ki énekelni az add ide a didit egy szál leopardos tangába akkor simán nyertünk volna :-D
szerintem az volt a baj, hogy nem jó énekest küldtünk ki, ha Pako ment volna ki énekelni az add ide a didit egy szál leopardos tangába akkor simán nyertünk volna :-D
Grando13-05-2014 20:41:04 // 71699
A bombámat is bedobhatod, ha addig elkészül. :)
Don Gombóc13-05-2014 20:38:52 // 71698
Kire gondolsz ? Arra a szép Osztrák fiúra?
Talán ezért van az kiírva Bécs mellett hogy " Wien ist anders" ???
Lehet hogy még is és tényleg más? :-)
Legközelebb ha arra megyek biztos ami biztos bedobok egy tégely vazelint, legalább ne fájjon. :-)
Grando ?
Talán ezért van az kiírva Bécs mellett hogy " Wien ist anders" ???
Lehet hogy még is és tényleg más? :-)
Legközelebb ha arra megyek biztos ami biztos bedobok egy tégely vazelint, legalább ne fájjon. :-)
Grando ?
Grando13-05-2014 20:11:31 // 71697
Kriszta nézte a feszkót, és az áthallatszott. Akkor az lehet a baj? Na mindjárt le is játszok a bombának valami heteró zenét. Ha mégsem javul meg tőle, akkor majd még jövök tanácsért.
.
.
.
.
...vagy nem. :D
.
.
.
.
...vagy nem. :D
Andy13-05-2014 20:06:59 // 71696
Aki esetleg ide is bemeri linkelni a gusztustalan szakállas pondrót, azt nem ismerem többé! ;))))))
W.13-05-2014 20:03:27 // 71695
Ms. Conchita nem volt a közelben? :DD
Grando13-05-2014 20:02:04 // 71694
Köszi, hogy gondoltál rám, de most nem érek rá. Gondoltam építek egy atombombát, úgyhogy azzal vagyok elfoglalva. Mondjuk már majdnem kész, csak tegnap qrvára elkezdett melegedni magától. Szerintetek mi lehet a baj? :DD ;)
VKG231!!! (156+75)13-05-2014 19:53:14 // 71693
Nem biztos, de lehet. Csak kicsi a valószínűsége... :DDD Mondjuk úgy: NAGYON kicsi.. :DD
Andy13-05-2014 19:51:36 // 71692
Azon elmélkedek itt csendben, hogy lehet tervezek valami grandiózus épületet a parlament helyére. Ugyan kurvára nem értek hozzá, viszont van papírom meg ceruzám.
Segítesz???? ;) :)))))
Segítesz???? ;) :)))))
Grando13-05-2014 19:41:32 // 71691
Netán készletben cserélni, és akkor nem kell záros határidőn belül megint mókuskálni. ;)
dev16613-05-2014 19:29:54 // 71690
huh van itt némi képzavar:))
de a lényeg, ki kell mérni az izzítógyertyákat egyesével és amelyiknek nem megfelelő az ellenállása (sokkal kisebb vagy nagyobb, mint a többié), azt cserélni.
de a lényeg, ki kell mérni az izzítógyertyákat egyesével és amelyiknek nem megfelelő az ellenállása (sokkal kisebb vagy nagyobb, mint a többié), azt cserélni.
golyo113-05-2014 19:19:45 // 71689
Sziasztok!Kérdésem lenne az,hogy ha indításnál visszavillog az izzításjelző lámpa akkor biztos,hogy a valamelyik gyertya nem porlaszt megfelelően?!166 2.4 JTD.Válaszaitokat előre is köszönöm.
medcare12-05-2014 19:48:38 // 71688
No! Képzeljétek, akkora szikrákat vetett az önindító a seggén, mint az állat! Állítólag a szénkefetartónál letestelt. Szombathelyen egy öreg szaki 3k-ért megjavította. Már féltem, hogy min. 30k-ba belekerül. Huhhhh! Megúsztam.
Pedrus12-05-2014 11:04:51 // 71687
ha a kocka levegős akkor mikor nem jár a motor akkor miért jó? mikor beindítod utána esik bejebb! azt mi is tudjuk hogy sokáig kell légteleníteni a kocka miatt!
DieselManiaco(NagyVad)12-05-2014 08:40:19 // 71686
nahh azért:D
mreni12-05-2014 08:37:59 // 71685
várj, én néztem be a storyt :D :D
DieselManiaco(NagyVad)12-05-2014 08:30:34 // 71684
ez úgy derül ki a legegyszerűbben ha a devanderről lehúzza a vákumcsövet,és beindítja,ha akkor is befékez akkor kocka,ha akkor nem akkor vákum/devander probléma,de azért fura lenne ha a kocka befékezné egyszerre az összes kereket:D
de a Te verziódat is elhiszem:)
de a Te verziódat is elhiszem:)
mreni12-05-2014 08:22:20 // 71683
pedig szerintem levegő problem.
nem rég jártam így én is egy autóval,hogy a tulaj nem tudta megoldani a légtelenítést,hasonló para volt vele. FES-el lehetett megoldani,nyitni/zárni az adott kerék "ABS szelepét" és úgy légteleníteni,majd ezután egyszer körbemenni még rajta normál módon.
Ezután hibátlan lett a rendszer.
nem rég jártam így én is egy autóval,hogy a tulaj nem tudta megoldani a légtelenítést,hasonló para volt vele. FES-el lehetett megoldani,nyitni/zárni az adott kerék "ABS szelepét" és úgy légteleníteni,majd ezután egyszer körbemenni még rajta normál módon.
Ezután hibátlan lett a rendszer.
Pedrus11-05-2014 23:53:30 // 71682
Értem már az előző komment törölve! Köszi! holnap megnézem! Köszi
Pedrus11-05-2014 23:45:30 // 71681
elengedem a pedált visszajön vissza zár!
Buddha11-05-2014 22:46:29 // 71680
nyugalmi állás mikor nem fékezel, a szelep nyitott, a nyomás nem végez munkát:
Mikor fékezel a szelepet lezárod a pedállal, ekkor a légköri nyomás segít benyomni a pedált, vagy másképpen a vákuum segít behúzni a pedált:
neked valamiért zárva van ez a szelep, nézz utána és meg fogod találni az okát! :-)
Mikor fékezel a szelepet lezárod a pedállal, ekkor a légköri nyomás segít benyomni a pedált, vagy másképpen a vákuum segít behúzni a pedált:
neked valamiért zárva van ez a szelep, nézz utána és meg fogod találni az okát! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?