Forum >> 164-166

Grando31-05-2014 20:39:00 // 72179
Nem tudom. Gyanús. ;)
gecsa31-05-2014 19:19:13 // 72178
dízel,nem? :)
Grando31-05-2014 18:51:39 // 72177
Az automatánál "már" 6500-nál kezdődik a piros skála? Ezt eddig nem is tudtam. :)
Zoli198031-05-2014 16:16:41 // 72176
210-ről láttunk már a családdal képet valahol... Gergő&Bejjus is látott hasonló képet, de ők más kameraállásból. :)
gecsa31-05-2014 15:15:42 // 72175
Azért kivonatni nem akarom a forgalomból.. :-). Mondjuk eddig csak 180ról "találtam képet".. :-)
Imyx31-05-2014 13:13:50 // 72174
A V6-nak mindegy, hol forogja ki magát :P ;-). ... a pénztárcánknak meg kevésbé :DD.
W.31-05-2014 13:09:02 // 72173
Én sem...;) Ezt a képet valahol találtam a neten... :)
gecsa31-05-2014 13:06:33 // 72172
Én most nem Németországban vagyok... :-)
W.31-05-2014 09:39:02 // 72171
Mai program nálam: könnyed autózás, V6 muzsika élvezete...;)

gecsa31-05-2014 09:03:00 // 72170
A mai napra tervezett szent evangélium: műszerfalizzók cseréje, hibás zár lokalizálása, gyertyacsere, takarítás.
Zoli198031-05-2014 08:40:29 // 72169
Ők egy időben kimondott Alfa szervíz voltak, külön Alfáknak fenntartott parkolóval. Aztán az egyetlen jó szerelőjük motorozott egyet, és nem úgy jött össze, mint kellett volna. Na azóta elvállalják, de én csak kissebb melóra adnám oda nekik. Sőt, már arra sem. Míg nem volt negatív tapasztalatom, korrektek és jófejek voltak.
vologya[kendács mester]30-05-2014 19:59:02 // 72168
Mint említettem a katalizátorom helyén egy 3-4 darabból tákolt cső van. Ezt orvosolni szeretném mielőbb, de egyenlőre én is egy rozsdamentes acél csőre gondoltam (találtam 900 fokig, direkt kipufogó gyártásnál használják). De csehek és 2 német haverom azt ajánlotta, hogy inkább iktassak be egy rezonátort. Vagy sima henger alakút, vagy van különböző katalizátor alakú is.

pl. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/rezonatory-sportovni/

Valakinek tapasztalata vele?
F4130-05-2014 19:53:26 // 72167
De igen,csak -úgy tudom-hogy az Alfákhoz értő szerelő már nincs ott.
atis_166jtd30-05-2014 19:30:34 // 72166
Remélhetõleg csak az izzó rossz. Nekem is igy volt azután huztam be két száll vezetéket a biztitáblából mert elveszett a delej út közben.
atis_166jtd30-05-2014 19:01:50 // 72164
Az irányjelzö egyik sem megy? Nekem pl.foglalatos izzok vannak benne.
gecsa30-05-2014 18:50:27 // 72163
2 napig tömegközlekedtem sulijárattal, most tök ápdét vagyok a szakszavakból.. :-)
gecsa30-05-2014 18:49:09 // 72162
Csak az irányjelző hibádzik, neg a fsz mérő fele, és az üzemanyagszint háttere..
Zotya 16430-05-2014 18:43:28 // 72161
Ijáááájjjj ,ezt a szcsi- dumszcsit neeee!!!! :))) sznicsszmit! :DD
forrasr30-05-2014 18:41:17 // 72160
Esetleg még használható infó lehet valakinek, hogy a reflektor visszajelző nem led hanem izzó, annak ellenére, hogy a többi visszajelző a check panelen ledes
gecsa30-05-2014 18:33:45 // 72159
Köszcsipuszcsi! :-)
Zotya 16430-05-2014 18:25:03 // 72158
Azzzzzzzzz!!!! :)
gecsa30-05-2014 18:01:46 // 72157
műszeregység megvilágítása, illetve a check panelben milyen izzók vannak? sejtésem, hogy t5 (rizsszem), de azért erősítse meg valaki..
Cro16630-05-2014 10:00:37 // 72156
Oks.köszi
gecsa30-05-2014 08:40:21 // 72155
és az mitől lesz erősebb kormánymozdításra?
Don Gombóc29-05-2014 21:24:26 // 72154
A szíj adott esetben egy kicsit üt oldalra, vagy szélesebb egy két tized milliméterrel. A nyikorgás meg általában a főtengely tárcsa oldalán szokott keletkezni ahol a szélesebb szíj intenzívebben hozzá ér a tárcsa oldal pereméhez ami a vezérműszíj futáshelyétől elválasztó oldalt jelenti. Ha érted amiről szó van. :-)
Ha van bátorságod és ügyességed, akkor járó motornál egy kicsit a hosszbordás szíj belső azaz motor felöli részét csiszoló papírral meg lehet finoman csiszolni. De vigyázz a kezedre és mindenre. Amúgy ha egy kis szilikon sprayt fújsz rá a szíjra rögtön abba hagyja a nyikorgást, és ez már be is bizonyítja neked azt hogy nem görgő vagy feszítő a problémád. De csak egy kicsi fújást csinálj, azzal nem ártasz semmit.
gecsa29-05-2014 20:53:31 // 72153
nem jön át... és nem azért, mert audi, hanem nekem az a felni nem tetszik..
forrasr29-05-2014 20:28:08 // 72152
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-2-4-jtd-20v-distinctive-hausen-am-tann/194623390.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&negativeFeatures=EXPORT

ez milyen beteg már, audi felnikkel...
gecsa29-05-2014 19:46:41 // 72151
De, lehet szerpentinezni jó aszfalton... :-)
forrasr29-05-2014 19:46:14 // 72150
Sopronban a K&T nem olasz autókra szakosodott? vagy mit hallani róluk?
Zoli198029-05-2014 19:38:32 // 72149
Ja, reggel felhúzom a redőnyt, és k..vára zavarja a kilátást!!. :)
Föckös29-05-2014 19:38:17 // 72148
ééés ezt minden értelemben! uff:-)
vm29-05-2014 19:32:15 // 72147
Viszont faszák a hegyek ;-)
Zoli198029-05-2014 19:30:13 // 72146
Ne irigyeld a Sopronit. A legközelebbi szerelő Csöri, akihez vinném/viszem az autót. Meg sok a nagyarcú "törzslakos", és még az osztrák is idejár arcoskodni... :)
W.29-05-2014 17:13:18 // 72145
Nálam ez úgy alakult, hogy meguntam a helyi kóklerek állandó kifogás keresését és azt, hogy egy kb. 1 hetes javítás után még 2-3x vissza kellett vinnem az autót. Kiszámoltam: sokkal jobban megéri ha Pestre viszem, otthagyomés megyek érte.... Arról nem is beszélve, hogy amit Zé. és csapata megcsinál, az meg van csinálva...:)
gecsa29-05-2014 12:48:28 // 72144
hát ide délre lóf@sz sem jutott..... :D
tipoatti29-05-2014 12:39:55 // 72143
Klímás is van Zé.-nél, szakember - Tibi - megy hozzá rendelésre, ezzel nem kell foglalkoznod. Az időpont a "huhh" kategória nála, rengeteg munkájuk van! HÍVD FEL! :)
vm29-05-2014 12:37:19 // 72142
Hát az élet nem habostorta...
Nekem pölö közel van Zé, de kurvára irigylek mindenkit, aki Sopronban lakik, mert ott a züllött nyugat, meg aki Siófokon, mert ebédszünetben is mehet strandra.
Azzal játszunk, amit osztottak ;-)
Cro16629-05-2014 12:02:32 // 72141
Te, Atti..mint állandó kuncsaftja Zé-nek, hogy látod, az év melyik szakában lenne érdemes bejelentkezni hozzá, egy fűtőradiátor cserére?Szeretném profira bízni, és nem kísérletezgető szerelőre :) (Egyébként, előtte a klímát le kell üríteni,ha jól emléxem a beszámolóitokból, azt is intézi, vagy kell rá keresni külön klímást?)
vologya[kendács mester]29-05-2014 11:55:15 // 72140
Nekem oda - vissza 610km -re jött ki, mikor az új V6 -os szívért voltam Zé udvarába :-)
gecsa29-05-2014 10:57:09 // 72139
nekem zé pl oda-vissza 600km.. oda hordanám, de nem lenne kifizetődő.. :)
tipoatti29-05-2014 10:24:42 // 72138
Lájk. Osztom véleményed!

Mondom ezt úgy, hogy Mos Eisley-ban, a világ közepén lakom, általában több autó is van a közvetlen közelemben, és a legtávolabbi szerelő tőlem pont Zé. Autóval 12 perc. :P :D
vologya[kendács mester]29-05-2014 09:37:44 // 72136
Én még lengőkar szűz voltam. Mint egy kiskutya csináltam amit a nagyoktól láttam :-)
gecsa29-05-2014 09:33:41 // 72135
én villára ruháztam be.. :)
forrasr29-05-2014 09:19:32 // 72134
Elég sok esetben szükséges a lengőkar oldása,ezért nekem megérte egy gömbfej lehuzato beszerzése,így sokkal egyszerűbb mint a kalapácsos módszer,valamint nem veszélyeztetem a gumiharang elütését,mert elég közel van. lehuzato kb 4000ft volt,ami a lengőkarok árához képest eltörpül.
F4129-05-2014 09:17:58 // 72133
Ó régi "szép" emlékek,amikor szerelőt váltottam, mert az előző azt hitte, hogy megtudja javítani a generátort.Én meg elindultam karácsonykor Budapestre és szerencsére már Sopron határában lerohadtam.Nem tudta megjavítani,mehetett villamossági szakemberhez,aki csodák-csodája megcsinálta, kevesebbért.
Az új remek szerelő meg megkérdezte, hogy hol van három gyertya, mert nem találja őket......

Aztán mikor szedte szét a hátsó ülést,olajos kézzel megfogta mindkét oldalon a kárpitot.Kérdésemre annyit mondott:valahogyan meg kellett fognom.és etc.
vologya[kendács mester]29-05-2014 08:18:14 // 72132
Egyet értek. Én sem a 'hűségem' miatt tartottam egy szerelőnél a kocsit, hanem azért, mert 300 km -es körzetben nem találtam senkit aki elvállalta volna. Bár voltak olyanok akik azt mondták, hogy szállíttasd ide (247km) és megnézem, de nem ígérek semmit. De a legrosszabb, hogy rengeteg "szerelő", akinek még én segítettem anno alkatrészek elkészítésében (tervezés, számítások, CNC programozás) olyanok akartak hozzányúlni. Kezdtem félteni a sok okos embertől a kocsit, így addig hagytam ott az első szervizben amíg lehetett. Azért sem sírtam, mert mindennapi használatra vettem egy másik kocsit, ami annyira bevált, hogy családban marad haláláig.
De hála Istennek (vagy az égnek, vagy bárkinek) most találtam egy fiatal (bár várólistás) szerelőt, aki komolyan ért a dolgokhoz és nem próbál okoskodni, hanem ha pl. az elektronikával van baj, akkor hívja a haverját, aki csak ehhez ért és pillanatok alatt megcsinálja. Ha kipufogót kellett javítani, akkor nem állt neki azonnal tákolni, hanem eljött egy másik szaki, hozta a spéci rezonátoros csövet, vágott hajlított és kész..

A távtanuláshoz (távszereléshez) még annyit szeretnék, hogy elkezdtem otthon bontani Romit. Kellettek a felső lengőkarok, mivel szinte újak voltak és gondoltam jó donor szervek lesznek. Eljött egy szerelő (szakmáját tekintve) barátom, hogy ő majd segít. Persze pont alkalmas csapágylehúzó nem volt nála, ezért elővett egy feszítővasat, egy kalapácsot és valami fadarabokat, hogy kitámassza 1-2 helyen a felfüggesztést. 2 percig néztem mit csinál, majd megkértem hogy inkább meséljen mizu vele és hagyja a kocsit. Kb. 3 youtube videó után vettem egy W40 -es csavarlazítót és 2 kisebb kalapácsot és 1-1.5 perc (2x) után szépen roncsolás mentesen leszedtem mindkettőt. Bár szégyellem utólag, hogy nekem mint gépészmérnöknek ehhez segítség kellett, de nem tudhattam, hogy a csap kúpos. A két kalapácsos szinkron ütlegelés meg már nagyon régi technológia :-)
forrasr29-05-2014 07:20:18 // 72131
Nekem pont ez a gondom. Régi szerelőm aki lelkiismeretes preciz pontos nem lehuzós csak francia autot vállal,azokra van szakosodva. olyan forgalma van átlagban 2hét bejelentkezéstől mire sorra lehet kerülni. a munkat mindig vállalt időben kiadja.Alfa témában nem tudok a közelben szerelőt,ezèrt két éve én tartom karban,en ujjítottam fel az első hátsó futòművet,turbòt cseréltem,vételkori hibákat diagnoztizáltam szerelési program segítségével. Mindenesetre érdekelne egy viszonylag közeli jó szerelő,ha tud valaki ne tartsa magában. Hja tegnap előtt hibátlanul vizsgáztunk győrben a rieglerben.
Smith29-05-2014 07:18:49 // 72130
Azért azt sem kellene elfelejteni hogy nem mindenki lakik a világ közepén hogy dúskálhat és válogathat a szerelőkben. Továbbá azt sem hogy nem mindenkinek van több autója, sokaknak ez az egyetlen, és nem teheti meg hogy leteszi egy szuperszerelőnél akár 100+ km-rel arrébb, és majd egyszer elkészül, addig van másik otthoni autó, vagy épp céges van a segge alatt. Mindenki tudja hogyan kellene ezeknek a dolgoknak működni, csak a körülmények a legtöbb esetben nem olyanok.

Nem arról van szó hogy kinek van igaza vagy kinek nincs. Mindenkinek van egy "saját körülményeire, lehetősgeire szabott" igaza.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.