Vicc... Pffejj, felhúztam magam. Jómagam egy, dél-Pesten mostanában igen menő konditerem közvetlen közelében lakom. Az esti órákban a parkoló brutális mennyiségben tartalmaz ilyen verdákat, tényleg egy tanulmány. Vagy érdemes kinézni az Autópiacra. Az ottani, jelenleg legnagyobb kereskedés külön sort tart fent vagy 35 db. autóval a hármas szériából. Teljesen lehangolt a látvány a minap, de ettől még rengeteget ad el belőlük az ember.
Egyébként nem mondom, láthatóak kifejezetten jó megjelenésű, szép állapotú E46, E36-ok is akár, vélhetően értelmes, hozzájuk illő motorral - de egyszerűen annyira elnyomja a látványukat ( ezzel a pl. részemről történő érdeklődést ) a rengeteg jürgenszilver, rohadó fekete, piros (!) kombi 316-318, Compact fos , hogy ihaj.
Forum >> 164-166
tipoatti21-03-2015 09:06:46 // 75529
tipoatti21-03-2015 08:55:25 // 75528
Pedig a lehető legjobb választás a 2,5-ös. ;)
tipoatti21-03-2015 08:54:20 // 75527
Nálunk NEM lesz ilyen átugrás sajnos soha, rengeteg, milliószor átbeszélt ok miatt SAJNOS. ITT tényleg csak a passzát, béjemvé megy.
Az ilyen 166-okat nem is érdemes itthon árulni. A talpam is ökölbe szorul, amikor látom, hogy kint mennyi az értéke egy ilyennek, vagy akár egy olyan GTV-nek, mint amilyenem volt. VAGY, akár a mostanában általam használt és SZERETETT, rendbe rakatott és gyak. hibátlan Fiat Coupé-m (egyébként megdöbbentő, mennyire megnézi az utca embere, és mennyit kell beszélgetnem róla) is kint simán ér perpill. vagy 3-3500 EUR-t, hiába nem túrós. Sokkal olcsóbban árulom, ÉS - ki nem találnátok - vagy 5 csereajánlatom jött rá béjemvére!!!
Az ilyen 166-okat nem is érdemes itthon árulni. A talpam is ökölbe szorul, amikor látom, hogy kint mennyi az értéke egy ilyennek, vagy akár egy olyan GTV-nek, mint amilyenem volt. VAGY, akár a mostanában általam használt és SZERETETT, rendbe rakatott és gyak. hibátlan Fiat Coupé-m (egyébként megdöbbentő, mennyire megnézi az utca embere, és mennyit kell beszélgetnem róla) is kint simán ér perpill. vagy 3-3500 EUR-t, hiába nem túrós. Sokkal olcsóbban árulom, ÉS - ki nem találnátok - vagy 5 csereajánlatom jött rá béjemvére!!!
LeonSilver21-03-2015 08:44:16 // 75526
Iszonyú nagy a germán autók számbeli fölénye az utakon. És azt is el lehet mondani, hogy (elnézést, nem sértésnek szánom) minden második paraszt BMW-vel jár.
A héten láttam én is egy germán rendszámú, az én Alfámnál SOKKAL fiatalabb BMW-t, ami széjjel volt rohadva. Az első és a hátsó ajtók alul a sarkoknál egyszerűen hiányos volt :D Küszöb szintén.
A héten láttam én is egy germán rendszámú, az én Alfámnál SOKKAL fiatalabb BMW-t, ami széjjel volt rohadva. Az első és a hátsó ajtók alul a sarkoknál egyszerűen hiányos volt :D Küszöb szintén.
tipoatti21-03-2015 08:43:16 // 75525
Na várjál csak, mindjárt lefényképezem neked a lányom Violettás ( Disney gigasztár, nyáron fog adni nálunk 4!!!!!! telt házas koncertet az Arénában - erre a világon egy zenekar/bármilyen egyéb produkció képtelen lenne ) tolltartóját, ami állítólag igen menő náluk! ;)
Don Gombóc21-03-2015 08:39:15 // 75524
A fiam is azt mondta ezekről a D prémiumokról, hogy annyira dizájnos a külső megjelenésük mindnek, mint egy általános iskolás tolltartónak. :-)
Don Gombóc21-03-2015 08:36:41 // 75523
A tiédet is elfogadom ajándékba, bár csak kis motoros V6. :-)
tipoatti21-03-2015 08:36:05 // 75522
Egyszeruen szanalmas ez a bomos, kulonosen a 3-er buzeria... Dobbenet, mennyi szaladgal beloluk az utakon, es mekkora igeny van ra. Komolyan mondom, az E92 kupen kivul az utolso tipus, amibe beleulnek.
gecsa21-03-2015 08:30:12 // 75521
és az első szériás darabok lassan youngtimer korba érnek, akkor lesz igazán nagy árugrás..
W.21-03-2015 08:18:19 // 75520
De sokszor elmondtuk már ezeket.... Addig, amíg 200e(!) ft környékén, gyakorlatilag bontós árban hirdetnek V6-os 166-ot, senkit nem érdekel a mi jó karban lévő verdánk! Szerintem én is inkább emelek az árán!
Mr. Z21-03-2015 08:15:58 // 75519
erről jut eszembe újra koromos, most melyik megy el többért a mobile.de-n egy hibátlan thema TD vagy egy bőrös 8.32 ? :-) , én most a 156 GTA-kat néézegetem egy agyontaposott példány gombokért megy. Csak 5 év alatt rakd rendbe kb arra kopnak ki és megindul felfelé.
Mr. Z21-03-2015 08:12:32 // 75518
Köszi , ez már nagoyn kellett bele, a plüss egyszerűen nem illik hozzá , egy ferrariba se teszel piros sárkányos lidl-s üléshuzatot :)
kalo166TB21-03-2015 08:06:10 // 75517
nézzük a jó oldalát -> a tesco olajjal használt, összetákolt, jóleszazúgy módszerekkel "karbantartott' gépek (akármennyire is rossz nézni) nagyon rövid időn belül ki fognak hullani, és a szép állapotú gépek értéke megindul felfelé...
van olyan olasz - típust most hagyjuk - amit már csak perverzióból is nézegettem egy időben (és a mai napig is:DDD) a mobile-n, 3-4 évvel ezelőtt egy átlagos példány 16-20Keur volt. Most 30Keur alatt egyszerűen nincs!
ha innét nézzük, akkor lesz ezeknek is értéke, csak ki kell várni, amíg kihullik a szemét
van olyan olasz - típust most hagyjuk - amit már csak perverzióból is nézegettem egy időben (és a mai napig is:DDD) a mobile-n, 3-4 évvel ezelőtt egy átlagos példány 16-20Keur volt. Most 30Keur alatt egyszerűen nincs!
ha innét nézzük, akkor lesz ezeknek is értéke, csak ki kell várni, amíg kihullik a szemét
kalo166TB21-03-2015 08:00:29 // 75516
zsivány lesz, jól áll ennek a színnek a vaj bürke :)
Don Gombóc21-03-2015 07:43:03 // 75515
Ez így igaz.
Bár csak mostanában lett elérhetően olcsó a 166, és az is inkább a nyugaton már régen levetetett darabak közül.
Valójában azzal nem szembesültek, hogy az alkatrész árai simán megegyeznek a grószedójcse kategória társaiéval. Itt kezdenek el szopni. :-)
Valójában inkább sznobságból veszik sokan, nem mindenki ilyen gyagyás mint mi.
Ők másként hülyék.
Amúgy azért lehet jó után gyártott cuccokat kapni hozzá, csak tudni kell melyek azok.
Nekem a gyári alkatrész fogalom az egyik legbosszantóbb dolog.
Mindenképpen sokat fogsz látni lepukkant 166-ot, éppen az ominózus nyújtózkodásilag túl rövid takaró miatt. :-)
Azok is megveszik ezeket a dolgokat akiknek nem telik rá igazából, de ebben jól mutat amikor a legújabb okostelefont buzgerálja a pláza parkolójában, csak a külső szemlélő nem hallja hogy éppen a hitelezőinek magyarázkodik, vagy azért tapenolja a telefont, mert a szolgáltató letiltotta díjfizetés hiánya miatt. :-(
Ez van.
A 166-ot meg ne add el, hallgass rám.
Tartsd rendben, és ha nyugdíjba megyek, akkor előtte elviszed egy nagyszervízre, és nekem ajándékozod. :-)
Így már jó ugye? :-)
Bár csak mostanában lett elérhetően olcsó a 166, és az is inkább a nyugaton már régen levetetett darabak közül.
Valójában azzal nem szembesültek, hogy az alkatrész árai simán megegyeznek a grószedójcse kategória társaiéval. Itt kezdenek el szopni. :-)
Valójában inkább sznobságból veszik sokan, nem mindenki ilyen gyagyás mint mi.
Ők másként hülyék.
Amúgy azért lehet jó után gyártott cuccokat kapni hozzá, csak tudni kell melyek azok.
Nekem a gyári alkatrész fogalom az egyik legbosszantóbb dolog.
Mindenképpen sokat fogsz látni lepukkant 166-ot, éppen az ominózus nyújtózkodásilag túl rövid takaró miatt. :-)
Azok is megveszik ezeket a dolgokat akiknek nem telik rá igazából, de ebben jól mutat amikor a legújabb okostelefont buzgerálja a pláza parkolójában, csak a külső szemlélő nem hallja hogy éppen a hitelezőinek magyarázkodik, vagy azért tapenolja a telefont, mert a szolgáltató letiltotta díjfizetés hiánya miatt. :-(
Ez van.
A 166-ot meg ne add el, hallgass rám.
Tartsd rendben, és ha nyugdíjba megyek, akkor előtte elviszed egy nagyszervízre, és nekem ajándékozod. :-)
Így már jó ugye? :-)
gecsa21-03-2015 07:32:17 // 75514
nabaszki, nem tudtam, miért kezdett el párásodni a szélvédő jobb oldala... szerencsére pont Csörinél a verda...
Csita21-03-2015 07:05:17 // 75513
Sziasztok nem lenne valakinek 166 2.4 JTD turboja?
Andy20-03-2015 21:12:08 // 75512
Grazie Attikám, grazie!!! Akarod mondani ebben elfér az arcom! ;))) Ismerlek már mint a rossz pénzt! :))
Amúgy a Fiat ebben az esetben előnyére vált a kocsinak, jó ez a motor, jobb lett a futómű, ez nem billeg mint az elődje tette. És a belseje is tisztára klassz! ;))
És igen a Te 166-od adta anno az utolsó lökést a lejtőn.
De attól még qva ritka verda volt a 166, 2008-ban! ;))
Amúgy a Fiat ebben az esetben előnyére vált a kocsinak, jó ez a motor, jobb lett a futómű, ez nem billeg mint az elődje tette. És a belseje is tisztára klassz! ;))
És igen a Te 166-od adta anno az utolsó lökést a lejtőn.
De attól még qva ritka verda volt a 166, 2008-ban! ;))
Andy20-03-2015 21:08:40 // 75511
Kár hogy nem mindenki így csinálja! :)))
A fűtőradiátor egy átkozott része a 166-nak, szinte 3 évente cserélni kell. Nekem is már a harmadik van benne 2008-óta. Ahogy megjelenik az vékony filmréteg a szélvédőn ami a fagyálló kicsapódása miatt van, már megy is műhelybe az autó.
Sajnos az a néhány csepp is jelentős károkat tud okozni az elektronikában, pláne ha ótómata a verda. De nekem az utastérbe soha nem volt nyoma. Lehet a tiéden már nagyobbacska lyuk van! Ne halogasd a cserét szerintem. :))
A fűtőradiátor egy átkozott része a 166-nak, szinte 3 évente cserélni kell. Nekem is már a harmadik van benne 2008-óta. Ahogy megjelenik az vékony filmréteg a szélvédőn ami a fagyálló kicsapódása miatt van, már megy is műhelybe az autó.
Sajnos az a néhány csepp is jelentős károkat tud okozni az elektronikában, pláne ha ótómata a verda. De nekem az utastérbe soha nem volt nyoma. Lehet a tiéden már nagyobbacska lyuk van! Ne halogasd a cserét szerintem. :))
Mr. Z20-03-2015 20:55:16 // 75510
Mr. Z20-03-2015 20:52:13 // 75509
Én a megvétel után a kocsi vételi árát költöttem rá. Skf vezérlés dayco hosszbordás szett, vízpumpa selénia, ngk gyertyák, új aksi, ferodo ds kézifékkötél stb stb de ma 2500-ért tankoltam mert kezdett fogyni és csak nitro+-tankolok mióta megvan a V6, de most csak agip esett útba :)
Más: lehet nekem is lyukas a fűtőradiátor jobb elöl valamelyik nap egy pici foltot találtam a szőnyegen mintha odafilyt volna valami lehetséges , hogy radiátor? Ja és az index se jelez vissza a műszerfalon az is kapott?
Más: lehet nekem is lyukas a fűtőradiátor jobb elöl valamelyik nap egy pici foltot találtam a szőnyegen mintha odafilyt volna valami lehetséges , hogy radiátor? Ja és az index se jelez vissza a műszerfalon az is kapott?
Mr. Z20-03-2015 20:45:40 // 75508
Már vettem fél éve egx 2,5 V6-ot :)
igi16620-03-2015 19:31:22 // 75507
Szia!
A fűtőradiátor cseréjét én is muszáj leszek elsajátítani hamarosan. A Hűtővizem nem nagyon fogy, de hideg időben elkezdenek párásodni az üvegek, főleg a szélvédő, ennek a legvalószínűbb oka, hogy lyukas a radiátor... :(
Más téma. Látom, hogy Te Szlovákiában élsz. Szereted az autó sportot? Konkrétan a Rally-ra gondolok. Jövőhét végén lesz az Eger rally, ami a Magyar és a Szlovák bajnokság nyitó futama is egyben. Sokan szoktak jönni Szlovákiából. Én ott vagyok minden évben, ha tehetem.. :)
A fűtőradiátor cseréjét én is muszáj leszek elsajátítani hamarosan. A Hűtővizem nem nagyon fogy, de hideg időben elkezdenek párásodni az üvegek, főleg a szélvédő, ennek a legvalószínűbb oka, hogy lyukas a radiátor... :(
Más téma. Látom, hogy Te Szlovákiában élsz. Szereted az autó sportot? Konkrétan a Rally-ra gondolok. Jövőhét végén lesz az Eger rally, ami a Magyar és a Szlovák bajnokság nyitó futama is egyben. Sokan szoktak jönni Szlovákiából. Én ott vagyok minden évben, ha tehetem.. :)
Kriszo20-03-2015 19:07:19 // 75506
nagyon off jön...
Öcsém kitalálta hogy 3-as bmw-t szeretne magának venni:)Van egy 2001-es Lagunája gondolta, hogy majd beszámíttatja egy 2004 körüli 3-as (e43? talán) bmw-be.Nyakungba is vettük az országot, mondván nem néz olcsó szart 1.8mft-2MFt-ig nézegette az autókat.Gyerekek.....Az összes rohad ez lóg az lóg, a végső döfést egy jakabszálláson megnézett adta...Nézegetjük az autót 2mft beindítja a kereskedő, jár pár perce elkezd füst áramolni a szellőzőkön befelé:)Mondom a gyereknek te állítsd már le valami itt nem stimmel.Az meg áll bután és néz.Mondom állítsd már le nem látod hogy dől a füst, :))))
2 millio forintért makulátlannak hirdetett bmw két hátsó sárvédő rohad, könyöklő letörve, tetőbalak kérpitja lóg, és akkor a füstölésről nem is beszélve.Persze gumik náne és a futóműbe is kolompál valami.Mindenzt 2 millio forintért...A vicc: 1 hét mulva már eladta az ember..)Mondta hogy csak ezt a 3-ast hordja 3-4et hoz egyszerre, aztmondta hogy elképesztő kereslet van rá.
Öcsém rákérdezett egy másiknál a beszámításra.van egy gyönyörű szép állapotban lévő Lagunája 3 éves kora óta nála van 190 ezer km-el tényleg makula minden a kocsin.500 ötösszáz ezer forintért szerette volna beszámolni a 3 évvel fiatalabb bmw-be amit 1.8-ért hirdetett...
Elképesztően felveri a sok marha ezeknek az autóknak az árát.Ráadásul nekem egyáltalán nem is tetszik.
Off vége:)
Öcsém kitalálta hogy 3-as bmw-t szeretne magának venni:)Van egy 2001-es Lagunája gondolta, hogy majd beszámíttatja egy 2004 körüli 3-as (e43? talán) bmw-be.Nyakungba is vettük az országot, mondván nem néz olcsó szart 1.8mft-2MFt-ig nézegette az autókat.Gyerekek.....Az összes rohad ez lóg az lóg, a végső döfést egy jakabszálláson megnézett adta...Nézegetjük az autót 2mft beindítja a kereskedő, jár pár perce elkezd füst áramolni a szellőzőkön befelé:)Mondom a gyereknek te állítsd már le valami itt nem stimmel.Az meg áll bután és néz.Mondom állítsd már le nem látod hogy dől a füst, :))))
2 millio forintért makulátlannak hirdetett bmw két hátsó sárvédő rohad, könyöklő letörve, tetőbalak kérpitja lóg, és akkor a füstölésről nem is beszélve.Persze gumik náne és a futóműbe is kolompál valami.Mindenzt 2 millio forintért...A vicc: 1 hét mulva már eladta az ember..)Mondta hogy csak ezt a 3-ast hordja 3-4et hoz egyszerre, aztmondta hogy elképesztő kereslet van rá.
Öcsém rákérdezett egy másiknál a beszámításra.van egy gyönyörű szép állapotban lévő Lagunája 3 éves kora óta nála van 190 ezer km-el tényleg makula minden a kocsin.500 ötösszáz ezer forintért szerette volna beszámolni a 3 évvel fiatalabb bmw-be amit 1.8-ért hirdetett...
Elképesztően felveri a sok marha ezeknek az autóknak az árát.Ráadásul nekem egyáltalán nem is tetszik.
Off vége:)
Zoli198020-03-2015 19:05:00 // 75505
V6-ot vennél, és eladót keresel? Mesélj még. :) 2.5 manual 6-os 2001-es? Csábító? ;)
Grando20-03-2015 18:22:43 // 75504
A 17-esek felmennek. Csak a 16-osoknál kell odafigyelni. ;)
vm20-03-2015 17:50:29 // 75503
Ja és természetes hogy természetes ;-)
vm20-03-2015 17:49:57 // 75502
Magam sem fogalmazhattam volna kimunkáltabban ;-)
Peta7420-03-2015 17:40:15 // 75501
tipoatti20-03-2015 16:56:29 // 75500
"2008-ban mikor vettem az enyémet, még ünnepnapnak számított egy 166-os látványa az utcákon." Arra azért büszke vagyok, hogy minden budaörsi napodat ünneppé tehettem! :P ;)
Ja, és gratula ahhoz a szolidságot nyomokban sem tartalmazó qvvanagy FIAT-hoz! Ha valakinek, Neked igen jól áll! :D
Ja, és gratula ahhoz a szolidságot nyomokban sem tartalmazó qvvanagy FIAT-hoz! Ha valakinek, Neked igen jól áll! :D
csokagm20-03-2015 16:14:19 // 75499
1-2 hete olvastam egy fanatikus BMW-s blogot. Lényege a cikknek hogy miért szarok a MO.-i bmw-k és akkor le van írva hogy keresett egy Bangle féle 530d-t, szépet. Makulátlant vett. Viszont az első szervizszámla nagyon közel állt egy hétjegyű összeghez. Nagyon kevés ilyen tulaj van aki így indít egy használtautó vásárlás után. Ezért tartanak itt az öreg autók, és nem csak az Alfák hanem az összes típus.
Egyébként fater Cooper S-ébe múltkor én is 4000-ért tankoltam :D (Csak annyit mentem vele, egyébként hatalmas élmény az az autó)
Egyébként fater Cooper S-ébe múltkor én is 4000-ért tankoltam :D (Csak annyit mentem vele, egyébként hatalmas élmény az az autó)
Andy20-03-2015 15:44:29 // 75498
Ma ilyen beszédes hangulatban vagyok és eszembe jutott néhány dolog.
Nézegetem a Hahut, ez nálam ilyen perverzió. És azt látom, hogy a közepestől jobb állapotú alfák ára emelkedni látszik.
Egy 2000-es évjáratú GTV Spider TS motorral 1,7 miller.
Na most egy 166 minden porcikájában sokkal jobb autó. Akkor miért kellene 5-6 kilóért árulnom? Azért mert a tökéletlen magyar használt autós szakma ide predesztinálja? Vagy azért mert a közvélemény szerint szarolasz???
De nézzük a híres bajor 5-ös szériáját benzines motorral 2000 körüli évjárattal.
1.7-1.8 és így tovább. Aztán tessék mondani ez mitől jobb autó mint egy 166-os?
Segítek nem jobb, de a közvélemény szerint igen mert német.
Tudjátok arra a következtetésre jutottam hogy elsősorban miattunk van ez így.
Illetve leginkább azok miatt akik azt gondolják, hogy egy újkorában 10+ milliós autóhoz fillérekért kap majd alkatrészt és majd megszereli az árokparton.
Nos lehet így is, ez lesz az eredménye.
Kialakul egy kép, hogy az Alfa széthullik elromlik és nem megbízható. De kérdezem Én, mitől lenne az ha kizárólag olcsó alkatrészek kerülnek beépítésre, és hozzá nemértő szerelők kezdik "javítgatni"?
Lehet inkább gondolkozni kéne a vásárlás előtt, megnézni mibe kerül mondjuk egy gyári új generátor vagy lengőkar, vagy gázpedálpotméter. És reálisan dönteni, hogy az adott user ezt tudja vállalni vagy nem tudja.
Talán akkor nem látnék az utcákon lelakott és szétborított 166-ost napi szinten.
2008-ban mikor vettem az enyémet, még ünnepnapnak számított egy 166-os látványa az utcákon. Ma meg minden sarkon látni belőle.
Költői a kérdés, de minek vesz olyan ember drágán fenntartható autót, akinek egy embléma beszerzése is meghaladja a lehetőségeit, vagy mint akit a múltkor láttam a benzinkúton, hogy 1000!!!! forintért tankolt egy 166-ba??
Tényleg miért kell tovább nyújtózkodni mint ameddig a takaró ér???
Nézegetem a Hahut, ez nálam ilyen perverzió. És azt látom, hogy a közepestől jobb állapotú alfák ára emelkedni látszik.
Egy 2000-es évjáratú GTV Spider TS motorral 1,7 miller.
Na most egy 166 minden porcikájában sokkal jobb autó. Akkor miért kellene 5-6 kilóért árulnom? Azért mert a tökéletlen magyar használt autós szakma ide predesztinálja? Vagy azért mert a közvélemény szerint szarolasz???
De nézzük a híres bajor 5-ös szériáját benzines motorral 2000 körüli évjárattal.
1.7-1.8 és így tovább. Aztán tessék mondani ez mitől jobb autó mint egy 166-os?
Segítek nem jobb, de a közvélemény szerint igen mert német.
Tudjátok arra a következtetésre jutottam hogy elsősorban miattunk van ez így.
Illetve leginkább azok miatt akik azt gondolják, hogy egy újkorában 10+ milliós autóhoz fillérekért kap majd alkatrészt és majd megszereli az árokparton.
Nos lehet így is, ez lesz az eredménye.
Kialakul egy kép, hogy az Alfa széthullik elromlik és nem megbízható. De kérdezem Én, mitől lenne az ha kizárólag olcsó alkatrészek kerülnek beépítésre, és hozzá nemértő szerelők kezdik "javítgatni"?
Lehet inkább gondolkozni kéne a vásárlás előtt, megnézni mibe kerül mondjuk egy gyári új generátor vagy lengőkar, vagy gázpedálpotméter. És reálisan dönteni, hogy az adott user ezt tudja vállalni vagy nem tudja.
Talán akkor nem látnék az utcákon lelakott és szétborított 166-ost napi szinten.
2008-ban mikor vettem az enyémet, még ünnepnapnak számított egy 166-os látványa az utcákon. Ma meg minden sarkon látni belőle.
Költői a kérdés, de minek vesz olyan ember drágán fenntartható autót, akinek egy embléma beszerzése is meghaladja a lehetőségeit, vagy mint akit a múltkor láttam a benzinkúton, hogy 1000!!!! forintért tankolt egy 166-ba??
Tényleg miért kell tovább nyújtózkodni mint ameddig a takaró ér???
Andy20-03-2015 15:05:01 // 75497
Semmi baj, nem is írtam bántót. :))
Annyit kell tudni MINDENKINEK, hogy az Én autóm (van azért még itt pár hasonló 166) abszolút a hobby kategória ma már.
A hobby pedig mindig drága mulatság volt! :))
Nincs mindennapi használatban, nem eladásra van összegányolva és nem is "nepperkedni" akarok vele.
Erre az autóra az elmúlt 7 évben nagyon vigyáztam, minden apró hibáját és kínját orvosoltam. Nincsenek benne félmegoldások, nincs benne 20 000 km-et futott olaj. Ellenben benne van minden amit anno a gyárban beleraktak. Az utolsó műanyag bizbaszig!
Ha kiveszem a garázsból, jobban forgolódnak utána a népek, mint teszem azt a spider vagy a Jeep után. A hangja uniqum, valszeg a földön nincs még hasonló sem!
Ez egy kuriózum, egy olyan fanatikus számára mint pl Én vagyok.
És tudom "drága", de ha valaki hasonlóan gondolkozik mint én, És nem dróthordásra akarja használni, akkor az tisztában lesz az értékeivel. Ezért ilyen zöldségeseknek, meg lomisoknak nem is adom el! ;)))
Annyit kell tudni MINDENKINEK, hogy az Én autóm (van azért még itt pár hasonló 166) abszolút a hobby kategória ma már.
A hobby pedig mindig drága mulatság volt! :))
Nincs mindennapi használatban, nem eladásra van összegányolva és nem is "nepperkedni" akarok vele.
Erre az autóra az elmúlt 7 évben nagyon vigyáztam, minden apró hibáját és kínját orvosoltam. Nincsenek benne félmegoldások, nincs benne 20 000 km-et futott olaj. Ellenben benne van minden amit anno a gyárban beleraktak. Az utolsó műanyag bizbaszig!
Ha kiveszem a garázsból, jobban forgolódnak utána a népek, mint teszem azt a spider vagy a Jeep után. A hangja uniqum, valszeg a földön nincs még hasonló sem!
Ez egy kuriózum, egy olyan fanatikus számára mint pl Én vagyok.
És tudom "drága", de ha valaki hasonlóan gondolkozik mint én, És nem dróthordásra akarja használni, akkor az tisztában lesz az értékeivel. Ezért ilyen zöldségeseknek, meg lomisoknak nem is adom el! ;)))
W.20-03-2015 14:52:23 // 75496
Gondoltam, átfogalmazom a hirdetésem és a fellelési állapotát visszaállítom a vasnak, majd eladom 600-ért! :)
tipoatti20-03-2015 14:24:29 // 75494
Ha valaki nem IGAZÁN akarja eladni az autóját, akkor annál többet ér - bár lehet, hogy csak neki. ;)
Mr. Z20-03-2015 14:20:48 // 75492
félre értetek nem kételkedtem az árban csak ez egy tény, hogy annyit amennyit adnak érte nem ? Nehogy már ezért a kocsim mellé köpjetek már AC-n , helo. :) :) bakker
RB 8320-03-2015 14:05:50 // 75491
Igen az,most beszéltünk, elvileg a gyárival megegyező koppintás, a váltó résznél vannak vmi lyukak,az elmondása szerint,gondolom ez felel a hűtésért,
Kintről rendeli, kb 1 nap, Ő ajánlja ,
még átgondolom, az ár megfelelő,tartosság ? ,hát tesztelni kell.....
Kintről rendeli, kb 1 nap, Ő ajánlja ,
még átgondolom, az ár megfelelő,tartosság ? ,hát tesztelni kell.....
Zsunior20-03-2015 14:02:52 // 75490
Ez kérdés volt? :))
Grando20-03-2015 13:31:11 // 75489
Ez a műanyag verzió, ugye? Ennyiért nem rossz - kérdés, hogy megvan-e rajta minden. :)
RB 8320-03-2015 13:13:41 // 75488
Szia,
Köszi a választ,hát sajnálom hogy nem lett belőle semmi,már csak a tapasztalatok miatt is,
Erhard-tól kaptam egy 13.800 ft. ár ajánlatott ,de nem tudom milyen stb,majd egyeztettek vele,de sztem. kipróbálom,ha tetszik amit mond róla.
üdv. B.
Köszi a választ,hát sajnálom hogy nem lett belőle semmi,már csak a tapasztalatok miatt is,
Erhard-tól kaptam egy 13.800 ft. ár ajánlatott ,de nem tudom milyen stb,majd egyeztettek vele,de sztem. kipróbálom,ha tetszik amit mond róla.
üdv. B.
kalo166TB20-03-2015 12:59:00 // 75487
nanáhogybennevagyok :)
nagyon jó ötlet, csak támogatni tudom
nagyon jó ötlet, csak támogatni tudom
Andy20-03-2015 12:33:44 // 75485
Na most az van, hogy Zotya valszeg nem ivott eleget! ;)))
Majd a nyáron átvesszük ezt, mert tűrhetetlen hogy mennyire széthullott a banda!
Erről jutott eszembe, hogy nyáron AC előtti este, nem csapunk Füreden egy berúgászatot??
Mint a régi szép időkben, Poroszlón például! :))
Majd a nyáron átvesszük ezt, mert tűrhetetlen hogy mennyire széthullott a banda!
Erről jutott eszembe, hogy nyáron AC előtti este, nem csapunk Füreden egy berúgászatot??
Mint a régi szép időkben, Poroszlón például! :))
Grando20-03-2015 12:06:43 // 75484
Gerber 166 cartárs a kartervédővel kapcsolatban írt rám. Mivel ez egy újra és újra fellángoló, népszerű téma, gondoltam itt válaszolok.
Jól látod, voltak kezdeményezések az ügyben, de sajnos nem lett a dologból kézzelfogható eredmény - eltökölés miatt. :(
A műanyag cucc egyébként nem a mechanikai igénybevételtől véd, hanem inkább zajcsillapító szerepe van, illetve nem engedi lecsöpögni a trutyit ilyen-olyan szivárgások esetén. Nagyon ne fájjon a szíved érte. ;)
Lehet kapni egy - asszem - kecskeméti cégnél (Seriff) acél kartervédőt, de én azt inkább nem tenném fel (se szellőzés, se semmi + bazi nehéz). A V6 esetében a hűtés különösen fontos dolog, inkább nem árnyékolnám le egy ilyen tankacél robusztummal, illetve a váltónak sem árt a hűtés - a gyári műanyag cuccon van is erre szolgáló terelőnyílás.
Na már most, mivel ez nagyon népszerű dolog, amennyiben valakinek van épkézláb ötlete a témában, ne tartsa magában! ;))
(Én magam az ügyből többszöri nekifutás, majd pofára esés után tisztelettel kiszálltam.)
Jól látod, voltak kezdeményezések az ügyben, de sajnos nem lett a dologból kézzelfogható eredmény - eltökölés miatt. :(
A műanyag cucc egyébként nem a mechanikai igénybevételtől véd, hanem inkább zajcsillapító szerepe van, illetve nem engedi lecsöpögni a trutyit ilyen-olyan szivárgások esetén. Nagyon ne fájjon a szíved érte. ;)
Lehet kapni egy - asszem - kecskeméti cégnél (Seriff) acél kartervédőt, de én azt inkább nem tenném fel (se szellőzés, se semmi + bazi nehéz). A V6 esetében a hűtés különösen fontos dolog, inkább nem árnyékolnám le egy ilyen tankacél robusztummal, illetve a váltónak sem árt a hűtés - a gyári műanyag cuccon van is erre szolgáló terelőnyílás.
Na már most, mivel ez nagyon népszerű dolog, amennyiben valakinek van épkézláb ötlete a témában, ne tartsa magában! ;))
(Én magam az ügyből többszöri nekifutás, majd pofára esés után tisztelettel kiszálltam.)
Kriszo20-03-2015 11:53:21 // 75483
Egyebkent igazad van Andy.A mobile-n meg a svajci oldalon is van jopar fl elotti v6 6-7 ezer euroért.szerintem semmivel sem jobbak mint a tiéd.csak mert M.o-n semminek nincs ára még nem kell elkótyavetyélni azt amire évekig vigyaztal koltottel.Aztan lehet hogy jon valaki elobb utobb aki ezt ertekeli:))
Kriszo20-03-2015 11:38:13 // 75482
Ennek most nem sok ertelme volt amit irtal szerintem:))Nem hinnem h a kolega annyira banto dolgot mondott volna h ez legyen a reakcio...Lathatoan Andyt sem erintette erzekenyen a dolog:)
LeonSilver20-03-2015 10:56:17 // 75481
Ebbe az újonc dologba nem szeretnék belefolyni lévén én is újonc volnék. :)
És bár nem ma tojt a nyúl, maximálisan tiszteletben tartom a fiatalabb ámde tapasztaltabb kollégákat!
Amit szeretnék elmondani az csupán annyi, hogy az én drágám nem annyira pöpec. A motorja nagyon jó, a kasznit meg majd kicsit kell javítani. Hamarosan megy lakatoshoz, aztán ha Isten és pénzügyes úgy akarja, akkor megy festésre is (pirosat szeretnék azt hiszem... láttam piros 166-ost és beleszerelmesedtem.. :) ).
Belül kicsit ragad és a vezető oldali ülés kissé viseltes.
Sajnos nem keresek annyit, hogy hipp & hopp meg tudjam csináltatni, de amikor van egy kis zseton, akkor megy az autóba.
Egyet viszont tudok. Soha nem fogom eladni :)
Nem gondoltam volna, hogy így fogok érezni egy AUTÓ iránt, de ezalatt a rövid idő alatt mióta a birtokomban van, simán hozzámnőtt!
Szeretem az autómat! Voltak autóim, azokat csak használtam.
Ebbe imádok beleülni. Imádom megfogni a kormányt, beindítani, szépen lassan gurulni vagy menni mint a távirat :)
Ami még nagyon tetszik az a "közösség". Az, hogy Szabadkán szerb rendszámú Alfából is rámvillantanak és integetnek! Ez az összetartozás elképesztően jó :)
Az Alfa nem egy sima autó! Az Alfa egy szerelem első látásra, ami örökké tart :)
És bár nem ma tojt a nyúl, maximálisan tiszteletben tartom a fiatalabb ámde tapasztaltabb kollégákat!
Amit szeretnék elmondani az csupán annyi, hogy az én drágám nem annyira pöpec. A motorja nagyon jó, a kasznit meg majd kicsit kell javítani. Hamarosan megy lakatoshoz, aztán ha Isten és pénzügyes úgy akarja, akkor megy festésre is (pirosat szeretnék azt hiszem... láttam piros 166-ost és beleszerelmesedtem.. :) ).
Belül kicsit ragad és a vezető oldali ülés kissé viseltes.
Sajnos nem keresek annyit, hogy hipp & hopp meg tudjam csináltatni, de amikor van egy kis zseton, akkor megy az autóba.
Egyet viszont tudok. Soha nem fogom eladni :)
Nem gondoltam volna, hogy így fogok érezni egy AUTÓ iránt, de ezalatt a rövid idő alatt mióta a birtokomban van, simán hozzámnőtt!
Szeretem az autómat! Voltak autóim, azokat csak használtam.
Ebbe imádok beleülni. Imádom megfogni a kormányt, beindítani, szépen lassan gurulni vagy menni mint a távirat :)
Ami még nagyon tetszik az a "közösség". Az, hogy Szabadkán szerb rendszámú Alfából is rámvillantanak és integetnek! Ez az összetartozás elképesztően jó :)
Az Alfa nem egy sima autó! Az Alfa egy szerelem első látásra, ami örökké tart :)
Andy20-03-2015 09:42:19 // 75480
Rajtam nincs eladási kényszer (hála istennek), így kitarthatom az árat.
Momentán az sem érdekel ha megmarad. Elfér a garázsban a Spider mellett. Néha előveszem, páváskodok, aztán pihen tovább. Az elmúlt két évben nem ment bele egy ötös.
Az autó hibátlan, nem ragad a belseje, nincs kiülve az ülése, mindene működik és még a gumik is teljesen újak rajta. Ráadásul Magyarországi, valós 150 000 km, összes papír, összes kulcs, teljesen leinformálható előélet.
Csak a beépített örök garanciás rablásgátló többe került mint a hahun némelyik rom.
Így lett ennyi az ára, és nem 1.995 000, hanem kerek 2.
És még az a kettő sem elég ha nem tetszik a vevő! Ergo, nem mindenkinek eladó! :))
Ezek vannak! :)))
Momentán az sem érdekel ha megmarad. Elfér a garázsban a Spider mellett. Néha előveszem, páváskodok, aztán pihen tovább. Az elmúlt két évben nem ment bele egy ötös.
Az autó hibátlan, nem ragad a belseje, nincs kiülve az ülése, mindene működik és még a gumik is teljesen újak rajta. Ráadásul Magyarországi, valós 150 000 km, összes papír, összes kulcs, teljesen leinformálható előélet.
Csak a beépített örök garanciás rablásgátló többe került mint a hahun némelyik rom.
Így lett ennyi az ára, és nem 1.995 000, hanem kerek 2.
És még az a kettő sem elég ha nem tetszik a vevő! Ergo, nem mindenkinek eladó! :))
Ezek vannak! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
583
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?