Forum >> 164-166

András bácsi13-10-2005 21:24:32 // 2629
Nem, arra gondolok, amit cseréltetek. Akkor rejtély.
Charlie 16613-10-2005 20:48:51 // 2628
Holnap hozzák az Examiner újabb verzióját, hátha... A potiban azért nem bízom, mert nem csak a potit cserélték, hanem mazzaggal együtt. Azt ha cserélni akarod, szét kell bombázni az elejét, alulról lekötöttük ami benne volt, ráakasztottuk az újnak a két vezetékét és kézzel adtuk a gázt. Semmi. vagy arra gondolsz, hogy a kábel többi részén van a szakadás?
András bácsi13-10-2005 20:41:43 // 2627
Az Examiner nálam ingadozó turbónyomás hibakódot olvasott, közben meg gyertyakábel-szakadás volt két hengeren egyszerre!
András bácsi13-10-2005 20:39:35 // 2626
A poti elromlásáról még nem hallottam gyakorlati tapasztalatot, viszont a potméterhez vezető kábeleket érdemes átnézni, azok meg tudnak törni, és máris ott a kontakthiba. Egy délutános meló, kész is lehet szombatig. :-)
Charlie 16613-10-2005 20:37:09 // 2625
Értem, de egy a baj. Nálam az Examiner elsőre ezt mutatta ki. Ki is cseréltük,de semmi reakció, maradt a hibatünet. Volt a srácnál egy gitt új, de nem javult. Sorban haladtunk. LMM csere, majd vissza, még az eredetivel volt a legjobb. Pedálpoti csere, semmi. A fojtószelepet cseréltük ki, akkor kb 100 km-re elmúlt, aztán visszajött, és azóta 2 hibakódja van. - Sebességmérő / pedálpoti - ABS. Holnap végigjátszuk a csatikat, mert ez nagyon u.n. ki hogy kontakthiba.
Csumez13-10-2005 19:42:53 // 2624
Bosch technikáról annyit, hogy mint nálam is és más márkájú autóknál, sorra mennek tönkre a légtömegmérők. Más! Voltam ma a vill. szerelőnél, rárakták a sz. gépre, és kimutatta a gázpedál potméter hibáját. Szétszették és kiderült, hogy azon belűl valami elektromos kütyü ment ki, ami a poti munkáját segíti. Majd a pontos nevét holnap megtudom. Állítólag ez biztos. Csak az a baj, hogy lehethogy hétfőn lesz csak gépem. Ja, az anyagiakban pedig 20 fölött gondolkodhatok.
Marklar15513-10-2005 18:32:03 // 2623
Láttam az autód egy mai bulvárban.:(
Charlie 16613-10-2005 18:05:00 // 2622
A Bosch techni a hajára kenheti........... Most jövök a szervízből, rédugták a mindentudó Bosch analizátorra. A kontrollámpa végig éget, a teszter szerint meg semmi baja. Gratulálok...
a13-10-2005 16:57:13 // 2621
No autó nélkül vagyok... Miután a 7VGn sikerült megcsinálni az általam eltört bajuszkapcsolót, a változatosság kedvéért az autó kedden este, amikor mentem hazafelé, és az autó meglátta a Parlamentet, azonnal eldobta a maradék fékolajat is, és elment a kupplungom... Épp sikerült megállnom, Maxx146 hozott fékolajat (mint utólag kiderült, a hátam mögött kb 500m-el, a sarok mögött ott volt egy Mol kút, csak én nem tudtam, mert sosemjárok arra...), feltöltöttem, és leglégtelenítettem, így haza sikerült jutni. Reggelig megint elengedett fél decit. A központi kupplung munkahengernek annyi. Tegnap reggel bejöttem melózni vele, majd délután eljött Ervin és elvitte Szegedre megcsinálni. Vasárnap megyek le érte. Így ma volt "szerencsém" megtapasztalni a budapesti tömegközlekedés újabb gyöngyszemét... XX. - XIII. 1:25 perc...
ghosty913-10-2005 15:15:46 // 2620
Nem az arral van gondom, hanem hogy azt sem tudom, nyari vagy teligumi van-e a felnin. :-) Meg hogy hasznalhato-e.
FRC13-10-2005 14:05:17 // 2619
Tegnap voltam nálla, de nem volt othon... Ausztriában van alkatrészekért.... de ha nem csal az emlékezetem már ítram az árát!
FRC13-10-2005 13:35:29 // 2618
Tudok!!!! majd telefonon megbeszéljük, vagy icq-n. keress
a13-10-2005 13:00:53 // 2617
Bakker... részvét... Ok, lámpát lemondom. Ha tudok segíteni valamiben, szólj.
Don Gombóc13-10-2005 12:23:47 // 2616
Ez van. Jó kis Német Bosch Technik. A karburátor volt az igazi nem ez a sok szar. Azzal meg még mentek is az autók.
Charlie 16613-10-2005 12:21:33 // 2615
Persze hogy előfordul, mert szar Bosch az egész. Nem pedig jó ki Marelli. Mi is folyamatosan halljuk hogy pl a Mercinél mennyi visszahívás meg baj van a motroniccal.
tom16413-10-2005 12:19:37 // 2614
Ja, az más, nekem nincs immo benne. Nálam ilyenkor nem kell kivenni a kulcsot, söt indítózni sem, csak simán vissza a gyújtás és OK. Kicsit azért elkeserít, hogy az újabb gépeken is elöfordul ilyen :-(((
Charlie 16613-10-2005 11:27:00 // 2613
gen, én is ilyennel próbálkoztam. Eleinte bejött, utána viszont ettől függetlenül hogy kigyulladt, hol elaludt.
Don Gombóc13-10-2005 11:25:14 // 2612
Megpróbálni meglehet, csak ilyenkor a 166-on kigyullad az immobiliser lámpácska és utánna csak egy teljes leállás után kulcs ki, és ujraindítás után alszik ki.
tom16413-10-2005 11:08:15 // 2611
Szerintem egy próbát megérne. Én is csak véletlen jöttem rá és talán segít a hiba behatárolásában. Bár egy ilyen újabb gépen nincs annyi elkoszolodott csati/relé/bizti stb. amik becsap6ják a vezérlést.
András bácsi13-10-2005 11:03:01 // 2610
Azért jelentős különbség van a két motor vezérlőelektronikája között, ennél már lehet, hogy nem használ a trükk.
tom16413-10-2005 11:01:01 // 2609
Ilyenkor próbáld ki, hogy egy pillanatra leveszed a gyújtást, majd egyböl visszateszed! Nekem ilyenkor beáll minden korrektre, visszatér az erö, +javul az alapjárat stb, :-)))) Bár ma sem volt erre a trükkre szükségem (kop-kop-kop) mert már 4. napja normálisan müxik az eszköz :-))) (kop-kop-kop-kop) Kezdhetek reménykedni????????
Charlie 16613-10-2005 10:05:36 // 2608
Várgyá Tezsvírem :):):): Először nézzük meg, mit mutat a Bosch teszter, és ugyanakkor utána az Examiner. Van rá egy ezresem hogy nem ugyanazt mutatja ki.
Alfa Hím13-10-2005 08:51:41 // 2607
Vagy egy Maseratit. 1998 ccm, és ehhez 305 lóerő (bituróval) BRUTÁLIS! nekem kell egy ilyen is az alfa mellé. Hiába, ezek az digok tudnak valamit.
ghosty913-10-2005 08:08:13 // 2606
"Én biztos ezt választanám." Ha vegtelen mennyisegu penzem lenne, akkor en is. Csak ugye a fenntartas... :-)
Alfa Hím13-10-2005 07:47:09 // 2605
Inkább akkor már ezt nézd meg: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=192838&command=ugras&screenwidth=1280 Felhítam a tulajt, és beszéltem vele. Nagyon ott vana gép. 270 Lóerő. A felniről van számlája, három éve vette 480 000,- Ft-ért és állítólag nagyon egyben van. Én biztos ezt választanám.
András bácsi13-10-2005 07:46:57 // 2604
Mikor jön, kolléga? Kaposújlak eldőlt már?
Zsül13-10-2005 07:44:33 // 2603
164TD!!!!!!! Ha érdekel, nézd meg. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=115496&command=ugras&screenwidth=1024
Csumez12-10-2005 20:30:31 // 2602
Hogyha ismét nekem is megjavul a gép a szerelőhöz menet, és nem fog kimutatni utána semmit, akkor olyan csúnya verekedést fogok rendezni, hogy öröm lesz nézni... Mert aztán ütök ám de hírtelen!...
Áki12-10-2005 20:14:17 // 2601
Vettem tárcsát..7000/db áron utángyártotatt..pénteken le lesz cserélve..az autpályán nem akartam ilyen repedt tárcsákkal menni..majd a talin megmutatom,hogy hogy nézett ki..durva!
farki12-10-2005 20:12:57 // 2600
MIVA???? Ez nem lehet igaz, hogy ilyen faszok legyenek valakik! Bakker, részvétem! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Charlie 16612-10-2005 20:08:06 // 2599
Hali Kollega, képzeld, kivittem a vasat a szervízbe hogy megint rámérjenek, erre mint a rossz beteg, egész nap cseszett hibát produkálni. Hiába, az Alfáknak szívük van.
Áki12-10-2005 20:02:36 // 2598
Hy Mester! Ezer köszönet remélem lenyíllik ezzel a módszerrel! Lehet,hogy még ma lemegyek és megpróbálom! Thx!;)
Áki12-10-2005 19:57:42 // 2597
Részvétem! Kezét-lábát törném az ilyen embernek! Nem tudsz senkivel lejönni?? Levinnélek szívesen de teltház lesz nálam! Én tuti megkeresném aki tette és elásnám...
Zsül12-10-2005 18:42:10 // 2596
Ime a képek a kesztyűtartó nyitásához!


Csumez12-10-2005 16:26:32 // 2595
Ja, így fogyasztott a motor 8 körül, amit még soha, egyébként hosszútávon 11 körül szokott enni. Úgyhogy benyát nem sokat kaphat.
Csumez12-10-2005 16:19:42 // 2594
Megint bejelzett a befecskendezési jel a műszeremen, lassan megy fel a fordulat, és alig húz. Holnap reggel megyek a vill. szerelőhöz, kiváncsi leszek mit vesznek észre.
ghosty912-10-2005 15:29:32 // 2593
"gondolom itt is már régen járt..." Ezzel a hozzaszolassal pont atkuldom a kovetkezo lapra, amit nemreg irt... :-)
András bácsi12-10-2005 14:45:48 // 2592
Próbáld meg Trencsik Rolandot: 30/9596391.
Zsül12-10-2005 14:31:04 // 2591
Sebaj, azért helló! :-))
Bálint3312-10-2005 14:26:10 // 2590
:(((((((((( Részvétem.
TáDé12-10-2005 14:22:10 // 2589
Köszönöm az együttérzést. Nem néztem meg a roncsot, de amit a tűz nem intézett el azt a tűzoltóknak sikerült. :((( Ha valakinek esetleg van olyan nepper ismerőse, aki Olaszországból elfogadható áron tudna hozni egy komplett 91-92 körüli dízel 164-est, az ne tartsa magában. Eddig egy ajánlat volt 1500 euróra, de az 95-ös (super) ...
M-GEGE12-10-2005 13:14:19 // 2588
corsora gondoltam. az övé is ilyen kék belülről vele mi van? gondolom itt is már régen járt...
M-GEGE12-10-2005 13:13:17 // 2587
jajj bocs nem neked akartam :-)
M-GEGE12-10-2005 13:12:47 // 2586
Hát te élsz? Rég "láttalak"! K.újlakra jössz?
Zsül12-10-2005 13:10:41 // 2585


Allul egy kis műanyag bizbaszt :-) kell elforgatni, és elvileg lejön a fedél.
Nekem legalábbis lejött.:-))
Alfa Hím12-10-2005 13:04:20 // 2584
Na ez nem semmi! Részvétem. Végignézted az elmúlást?
Zsül12-10-2005 13:01:32 // 2583
Hali! A kesztyűtartót kilehet nyitni a jobb oldali szellöző alatti műanyag leszedése után. Van mögötte egy zsinor egy kis fém karikával, ha azt megcibálod elvileg kinyílik! Csinálok róla fotót is, úgy könnyebb lesz. :-))))))))
Don Gombóc12-10-2005 12:29:46 // 2582
Megtaláltam.
Don Gombóc12-10-2005 12:29:18 // 2581
Okés ott majd kidumáljuk.
András bácsi12-10-2005 11:44:48 // 2580
Van, az is lemaradt a listáról. Kompletten szerelt gólyaláb 4000/db, kívülről rozsdás, de jó. (gyári új garnitúrája van Marklar kollégának)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.