Forum >> 164-166
Charlie 16620-10-2005 08:49:53 // 2879
Ahelyett hogy örülnél, hogy milyen aktív a 166 szekció:)
Don Gombóc20-10-2005 08:43:44 // 2878
Különben meg .....átok meg, mire elolvastam a három nap termését, bekönnyezett a szemem. :)
Don Gombóc20-10-2005 08:41:33 // 2877
Ja az? Azon nem tudsz hézagot mutatni. Nem írja. Vagy mégis? Vagy háromszor átnéztem de a nyomatékokon és egyes diamétereken kívül mást nem ír. Egyébként jó.
Don Gombóc20-10-2005 08:38:30 // 2876
Ne álmodozz kiccsávó! Igen nincs meg az adatbázis, és miért? Na miért? magyarázd meg! Majd legközelebb házkutatást tartok. :))
András bácsi20-10-2005 08:37:39 // 2875
Ilyen áron szvsz jöhet egy darab.
Charlie 16620-10-2005 08:36:29 // 2874
Vazze Bandi, ne irigykedj hanem mond hogy minek nézzek utána.
valszeg lesz időm vásárolgatni. Sok nem de vmennyi tutira lesz.
Charlie 16620-10-2005 08:33:07 // 2873
Hali Corleone,
Ha tányleg van valami ilyesmi, akkor mond mit kóeressek és istibiz, utánanézek. Típust mondj :)
Charlie 16620-10-2005 08:32:13 // 2872
Sztem FT-ban max 20e-ig érdemes elmenni.
A csajt nem javaslom, a Magyar nők jobbak.:)
András bácsi20-10-2005 08:32:04 // 2871
Japánban occsók a makettek is. Irigyellek...
András bácsi20-10-2005 08:31:09 // 2870
Hogy-hogy nincs dokumentáció? Neked nincs meg a pdf file a V6TB-ról?
András bácsi20-10-2005 08:29:55 // 2869
Ár mennyi?
Valami kis japó csajt megfelelő orális technikával?
Don Gombóc20-10-2005 08:28:23 // 2868
Szasz vazze! Hozzá Japóktól Alfa kompatibilis Denso légtömegmérőt, meg lambada szondát, meg mindent ami kell hozzá. Azok érdekes hogy nem romlanak el. Ezt már a Germánok is tudják mert tegnap alánéztem egy A-6 Nak és az alatt pl Denso légkondi kompresszor volt. Nem hülye a Sváb mi?
Don Gombóc20-10-2005 08:24:34 // 2867
SN!! Írd már be hogy mennyire állítottátok a szelepeket hidegen, és mekkorának kell lennie a hézagnak, mert nincs dokumentációnk róla, illetve megkérdezés alapján megy a dolog. Mást mond mindenki, ( Szamosi, Kontakt, egyéb szervíz,) De általában a kipufogóra megadott gyári értéket minden szerelő mester keveli. Viszont ha meg nagyobbra állítod akkor meg szól, ami állítólag nem baj. VÉLEMÉNY ???
Charlie 16620-10-2005 08:22:22 // 2866
Látom a 166 tagok "törzsszekciója" reggeal aktív.
Akkor kedves törzstagok. 29-énmegyek japánba egy hétre, valszeg lessz időm bevásárolni.
Most a fényképezőgépek menek ott occsón, fogk hozni egy két miniatűr darabot. Nem profi gépeket, ahen inkább miniatűröket.
Méretek: sportszelet nagyságú, vagy hitelkártya nagyságú és extraslim.
Gondolkodjatok, mert ha inne kell valakinek, akkor hozok többet.
Gábor16620-10-2005 08:22:20 // 2865
Ha viszont egy hét után kiderül, hogy a szerkezetnek is baja van, akkor a szerkezet áránál többet kifizet az ismételt szétszedésért. Tehát nem is biztos, hogy spórolt. Meg nem is tudjuk mennyi van a szerkezetben. :-)
Szóval, szerintem majd eldönti Smith kolléga.
Gábor16620-10-2005 08:18:58 // 2864
Gomboc:
Nem túl sürgős. Majd találunk megoldást.
Charlie 16620-10-2005 08:18:10 // 2863
navi CD-m nekem is van, persz enem magyar, from Gombóc maestro.
Én a CD-tárról lemondtam, MP3 playert vagy ePod-ot fogok hozzá passzítani.
Don Gombóc20-10-2005 08:15:53 // 2862
Majd klikkesedünk :))
András bácsi20-10-2005 08:13:40 // 2861
Ezzel tulajdonképpen egyetértek: én is kompletten cserélnék, ha megfelelő vastag a pénztárcám. Viszont a szerkezet általában 2-3 tárcsát túl szokott élni, így ha kevesebb a keret, akkor azt nem feltétlenül dobnám ki.
Don Gombóc20-10-2005 08:08:27 // 2860
Köszi a dícséretet :)) Csak most itt a Gábor féktárcsája és nem tudom hogy juttatom le.
Gábor16620-10-2005 08:06:51 // 2859
Itt Bandi mesterrel részben egyetértek, részben vitába szállnék.
A vita része: A szerkezetet kicserélném.
Amivel egyetértek: A lendkereket meg kell vizsgálni. Ha jól néz ki marad fenn. Ha behullámososdott és/vagy válla lett leszabályoztatnám. Ha nagyon mély (több milliméter) repedések vannak rajta, és/vagy annyira beedződött, hogy az esztergakést kinyomja (lencseszerű foltok lesznek ilyenkor), akkor mennék Bandihoz a lendkerékért.
Ahány ember annyi féleképp gondolja mi a jó a másiknak. Én a fentiek szerint csinálnám magamnak. Végül a Te döntésed, hogy mit vállalsz be.
András bácsi19-10-2005 21:50:00 // 2858
Egyben is, darabokban is lehet venni. A gyári beszállító azt hiszem a tiednél a Valeo volt. A minőségen és az áron lehet vitázni: fater 155-ösébe valami noname utángyártott cucc került kb. 25e-ért, a Sachs szett kb. háromszoros áron van.
Ha van időd, hogy álljon a kocsi, akkor szétszedném, és a kuplungszerkezethez, és a lendkerékhez csak az állapotát látva nyúlnék.
Smith19-10-2005 21:35:32 // 2857
Na igy már bíztatóbban hangzik a dolog :) Ilyen kuplungszettet egyben lehet venni/rendelni vagy darabokban árulják és össze kell válogatni?
Vader (a Gróf)19-10-2005 21:29:15 // 2856
Köszönöm.Megkeresem őket.Ja.A kényszer nagy Úr!...Csak kell az a cd...
András bácsi19-10-2005 21:18:57 // 2855
A váltódnak valószínű nincs baja. Kuplungozáshoz a 164-nél van annyi szabad hely, hogy oldalra húzva hozzá lehet férni a kuplunghoz. Illetve felfelé is ki lehet emelni.
A kuplungból én mindenképpen szettet vennék: tárcsa, kinyomószerkezet, csapágy. A lendkerék valószínűleg bírja még.
András bácsi19-10-2005 21:15:43 // 2854
A hétre mondta.
Smith19-10-2005 21:03:13 // 2853
Nyugi még itt vagyok, csak felmostam magam a padlóról :D
A váltónak szerintem nincs baja, nem recseg, könnyen csusszan a sebességek között. Szóval a kuplungra kell koncentrálni inkább. Tehát akkor felsorolva a drágább cuccokat:
-kuplungtárcsa
-kinyomócsapágy
-lendkerék
gondolom plusz tömítések, meg aprólékok
télleg olyan könnyű leszedni a váltót erről a paripáról?
komplett váltót azért nem szivesen vennék (pláne 120-180 körül) mert szerintem olaszból 120 körül már komplett autót tudnék hozatni :)
gsx-r19-10-2005 20:57:43 // 2852
Na én léptem sziasztok,holnap meló,by
Gábor16619-10-2005 20:47:58 // 2851
Az "üzletember"! :-) Remélem Smith kollégát nem ilyesztettük/tem el. Hirtelen nagyon eltünt.
Más: Vutra még nem jelentkezett.
András bácsi19-10-2005 20:47:14 // 2850
A váltót valószínű nem kell cserélned/felújítanod. Egyetértek Charlie-val: egy bontott olcsóbb, mint egy leszedés-szétszedés-felújítás.
András bácsi19-10-2005 20:45:46 // 2849
Ugyan, tökéletes lendkerekem is van kb. 5e-ért...
Gábor16619-10-2005 20:38:13 // 2848
Ja! Fontos! Ha sokat mész csúszó kuplunggal, a lendkereked akár annyira tönkremehet, hogy el kell dobni. Az nem olcsó játék. Ha már meg-meg csúszott, azt is valószínűleg szabályoztatni kell.
Gábor16619-10-2005 20:34:26 // 2847
A kopott tárcsa miatt kemény. De hallgass a szakikra. Ne spórold meg a szerkezetet és a kinyomócsapágyat sem. Nem két perc a csere.
Smith19-10-2005 20:30:55 // 2846
Jujj, muszaj itt 120 meg 180 ezrekkel dobálózni nekem elalvás előtt?????? :D
Ennyit azért nem szánnék rá ha nem muszaj, most vettünk lakást amit be kellett teljesen rendezni, plusz a felujítás is bennevolt 1 misiben, szóval nem nagyon tudok dobálózni itt most komplett váltókkal. :(((((
A kuplungom kemény, erre kéne megoldás, a váltónak szerintem nincs baja, vagy ez a kettő totál egyben van??? :(
Gábor16619-10-2005 20:26:57 // 2845
:-) Érdekes az enyém is 10 hónapot állt mielőtt megvettem. A két gumit azonnal el kellett dobni, valamint az akksit.
Charlie 16619-10-2005 20:16:45 // 2844
Ja télleg :):):)
Viszont oda is érvényes, alkatrészek + munka ára vs bontottt váltó ára.
András bácsi19-10-2005 20:16:43 // 2843
Ja és valami gagyi Sachs. :-)
András bácsi19-10-2005 20:15:40 // 2842
Egyébként, amit bontottunk 2.0Ts-t, abban elég újszerű kuplungszett volt, ha esetleg spórolni akarsz, olcsón adom. Mondjuk én ezen nem szoktam spórolni, de neked pl. egyszerű levenni a váltót, így nem olyan rizikós, mint egy V6-nál.
András bácsi19-10-2005 20:13:18 // 2841
164-hez jóval olcsóbban, ez a 166 kategória ára. :-)
Charlie 16619-10-2005 20:11:49 // 2840
Azzal azért óvatosan. Ha már leveszed a váltót, akkor nézd meg milyen állapotban van. A kupplungon túl szimeringeket, esetleg csapágysort lehetne, de azt akkor látod ha szét van szedve. Viszont.
Óvatosan a nagyjavítással, mert ráköltesz egy valag pénzt, és lehet hogy másikkal olcsóbban kijössz. Eg jó állapotú bontott váltót már 120 - 180 között megkapsz.
Kilo166 (Droid#1)19-10-2005 20:10:50 // 2839
A friss olajat beletöltöttem, mert az eladó azt mondta, hogy kb. 1évet állt a kocsi. Mind1, majd 5-7e km-nél újra próbálkozom. amúgy én is a 10-12ezres olajperiódusra szavazok.
András bácsi19-10-2005 20:10:19 // 2838
Kuplungszett, főtengelyszimmering, és ha kell féltengelyszimmeringek, gumiharangok cseréje is célszerű ekkor. Plusz spájzolnék új anyákat a féltengelyek végére.
gsx-r19-10-2005 20:08:47 // 2837
Fiúk!Shell-nél voltam kutas egy fél évig többet nem birt a gyomrom...Ha valakit érdekel priviben elmondom miket lehet csinálni motorolajjal-tankolással,stb,autómosás.....
Gábor16619-10-2005 20:07:07 // 2836
Nekem pusztakézzel le szokott jönni. Persze a gumigyűrűt és a menetet is megkenem felszerelés előtt.
Első alkalommal annyi trükk kellett, hogy csiszolóvászonnal fogtam meg.
Smith19-10-2005 20:04:33 // 2835
A nagyérdemű szakikhoz szólna a következő kérdésem (164 Super 2.0 TS):
Észrevettem hogy csúszik a kuplungom, főleg amióta hidegebb idők járnak felénk, motor felpörög de az autó egy kicsit késve reagál a dologra :(
Szóval miután már nagyon régóta keményedik a kuplungom, nyikorog is rendesen, bár már megszoktam, legalább combosodok :) Szóval már nagyon kemény a kuplung, meg most elkezdett csúszni is, jó lenne valami felújítás félébe belevágni. Beszéltem egy rendes faszival, azt mondja megoldható valamikor, de ha már levesszük a váltót, érdemes lesz ott egypár dolgot kicserélni, ha már egyszer szét lesz borítva. Szóval a kérdésem az lenne hogy miket érdemes??? Egyáltalán pl. mi a fene rossz benne hogy ennyire kemény a kuplung? Gondolom a csúszás a tárcsa miatt van... Szóval várom a jótanácsokat!
gsx-r19-10-2005 20:03:41 // 2834
Benzinkút tapasztalattal!
András bácsi19-10-2005 20:02:26 // 2833
Nálam a periódus 10e.
Charlie 16619-10-2005 20:02:19 // 2832
Nekem is újdonság, nincs vele rossz tapasztalatom.
Kilo166 (Droid#1)19-10-2005 20:02:10 // 2831
gsx-r: mail ment
András bácsi19-10-2005 20:01:21 // 2830
Hát nem sor4 az biztos. :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
404
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?