Forum >> Alfasud-33
TDI7530-06-2010 14:41:59 // 73971
De mekkora ??? Ennyit kell szopni egy trehány senkiházi miatt?
pb_30-06-2010 14:39:23 // 73970
Sajnos ez a tanulópénz volt.(
TDI7530-06-2010 14:18:31 // 73968
Köszi. Milyen számlát? Én vittem az alkatrészeket. Küszöb, tanksapkanyílás...
Föckös30-06-2010 14:15:27 // 73967
szlát=számlát bocsi
TDI7530-06-2010 14:10:58 // 73966
"mutassa az áfás szlát a munkáról," Mi akar lenni a "szlá" ?
Föckös30-06-2010 13:55:35 // 73965
részvét.
akkor se hagyd annyiban, akkor hatóságilag tessék elintézni, mutassa az áfás szlát a munkáról, meg a munkalapot, a működési engedélyt stb..
akkor se hagyd annyiban, akkor hatóságilag tessék elintézni, mutassa az áfás szlát a munkáról, meg a munkalapot, a működési engedélyt stb..
TDI7530-06-2010 13:50:36 // 73964
Az a baj hogy nekem volt kettő kétajtós szekrény méretű cimbim, de sajnos azok már nincsenek közöttünk. (autóbaleset)
Föckös30-06-2010 13:47:23 // 73963
1-2 haverral megvárnám a kedves mamáéknál...
Vikking 31130-06-2010 13:30:37 // 73962
Az hát, felületi. Hát a felületet tüntette el a rozsda, nem? :D
TDI7530-06-2010 12:52:28 // 73960
Én először valami véletlen tragikus autóbalesetre gondoltam. Mondjuk szembe találja magát a szovjet ipar csodálatos termékével. Mondjuk egy Krazzal. Mondjuk annak a v8asnak nem hinném hogy problémát jelentene egy fordon átmenni.
A második ötletem a torkának az elvágása jutott az eszembe. Az a baj, hogy még meglepni sem tudom, mert ahol van a műhelye az a szüleinek a címe. Viszont kiszámíthatatlan hogy mikor van a mamáéknál, tehát marad a telefonálgatás, viszont a telóját nem veszi föl.
A második ötletem a torkának az elvágása jutott az eszembe. Az a baj, hogy még meglepni sem tudom, mert ahol van a műhelye az a szüleinek a címe. Viszont kiszámíthatatlan hogy mikor van a mamáéknál, tehát marad a telefonálgatás, viszont a telóját nem veszi föl.
pb_30-06-2010 10:21:08 // 73959
Jah, jól beszélsz Papa, felületileg kéne +kezelni az Mbert.))
Föckös30-06-2010 09:19:18 // 73958
de egyébként ha szerinte ezek már csak felületi dolgok, akkor tökjó, már őrá nincs is szükség...
Föckös30-06-2010 09:16:47 // 73957
remélem egy buznyákot sem adtál érte..
pb_30-06-2010 09:15:54 // 73956
Látsz rajta Lvégzett melót?D
pb_30-06-2010 09:14:41 // 73955
Biztos nem mutattad + neki, hol is kéne dolgoznia.))
pb_30-06-2010 09:10:19 // 73953
A piros x?D
pb_30-06-2010 09:09:41 // 73952
Kellemetlen helyzet.
pb_30-06-2010 09:07:55 // 73950
Lehet kísérletezni bontottal is, nekem is olyan kereült bele anno. Nem folyni szokott, hanem szépen berohad. Amúgy javító kit nincs hozzá.)
pb_30-06-2010 09:04:35 // 73949
Lvileg változni fog, gyak ki kell próbálni. Múszakin, persze.)) Ha nekem sikerült 2be is, akkor másnak is sikerülhet.)
TDI7530-06-2010 09:02:09 // 73948
TDI7530-06-2010 08:19:25 // 73947
Engem még mindig izgat a klíma téma de most inkább a lakatos megölésén, kivégzésén gondolkodom.
Amit csinált munkát az valami hányadék. Ennél még a gittelés, és a taknyolás is elegánsabb kivitelezés.
Csak 17 ponton találtam hibát a munkájában. A Gorkij utcába Bodnár Istvánhoz SENkI se vigyen autót lakatolásra!!!!!!!!!
Amit csinált munkát az valami hányadék. Ennél még a gittelés, és a taknyolás is elegánsabb kivitelezés.
Csak 17 ponton találtam hibát a munkájában. A Gorkij utcába Bodnár Istvánhoz SENkI se vigyen autót lakatolásra!!!!!!!!!
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-06-2010 22:30:21 // 73946
TDI7529-06-2010 22:26:04 // 73945
Segííjetek ha tudtok! Le akarom vágni a lakatosom kezét. Egy nagy halom sz@r amit csinált, és még ráadásul nem is értem ma utol. Kéne nekem egy jó kezű lakatos itt Budapesten aki ráadásúl nem akarj legombolni a gatyámat is, valami szemét hányadék munkára. Ráadásul már lóvém sincs túl sok :-(((
Gábor3329-06-2010 16:57:24 // 73944
Ja és müszakin sem fog átmenni,mert fékpadon is látszik a szabályzás hiánya. Mindenképpen potolni kell ha feladja a harcot.
Gábor3329-06-2010 16:32:23 // 73943
Hali! Fékeröszabályzo nélkül a hátso kerekeket tul fogja fékezni!!! Magyarul erösebb fékezésnél rögtön keresztbe fog fordulni!!! Ez szabályozza a terhelésnek megfelelöen a hátso fékek erejét. Ha kiiktatod,akkor a fékerö direktben megy hátra is. Magyarul nem veszi figyelembe a hátso futomü terhelését. Veszélyes dolog e nélkül autozni. Ujban olyan 35.000FT körül van a Bárdinál. Bontottal szerintem nem érdemes kisérletezni sem a felujitással. Álltalában ha folyik,akkor a karmanytyuzás csak ideig-oráig javit rajta. Sajnos a munkahenger kopik ki oválisra és ez okozza a karmanytyu sérülését is. Esetleg egy más tipusét beépiteni,ami olcsobban kaphato?
TDI7529-06-2010 15:05:27 // 73942
Sziasztok! Mire számíthatok ha kiveszem a fékerőszabályzót?
Nagyon meg fog változni a gép fékezési jellege? Esetleg műszakin cseszegethetnek érte? Félek tőle hogy nagyon össze van rohadva és nem sikerül lelketverni bele. Tudom hogy nem véletlenül találták azt ki... de mégis mekkora jelentőséggel bír az a cucc?
Lehet hogy már kérdeztem, de nem emléxem hogy mi volt rá a válasz.
Nagyon meg fog változni a gép fékezési jellege? Esetleg műszakin cseszegethetnek érte? Félek tőle hogy nagyon össze van rohadva és nem sikerül lelketverni bele. Tudom hogy nem véletlenül találták azt ki... de mégis mekkora jelentőséggel bír az a cucc?
Lehet hogy már kérdeztem, de nem emléxem hogy mi volt rá a válasz.
Atttis29-06-2010 10:11:25 // 73941
Köszi a seítséget. Akkor ezek biztos feleslegesek, vagy rosszul volt csomagolva valami.
pb_28-06-2010 22:32:57 // 73940
pb_28-06-2010 22:11:45 // 73939
A szervó szíj az ugyanaz, bár 1.4re, bár 1.4re igen ritkán akasztottak szervot. Az ékszíjnál voltak ugyan különbségek, de inkább a karbisok között.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-06-2010 22:09:01 // 73938
Na, megnéztem, elvileg a következő helyeken van kb. egyforma gumigyűrű:
2 keverékcsavar
2 gyorsítófúvóka
2 vákuumcsatlakozó
Azon a cigány Maróti ábrán még az úszótű ellendarabja alatti tömítés lehetne , de az egyrészt 1 db/carbu másrészt emlékeim szerint mintha papír lenne, vagy leginkább fém-alátét?
2 keverékcsavar
2 gyorsítófúvóka
2 vákuumcsatlakozó
Azon a cigány Maróti ábrán még az úszótű ellendarabja alatti tömítés lehetne , de az egyrészt 1 db/carbu másrészt emlékeim szerint mintha papír lenne, vagy leginkább fém-alátét?
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-06-2010 21:46:33 // 73937
Szia!
2 biztosan a "szódásszifonokra" (gyorsítófúvókák) kell, amit fogóval ki kell húzni a torok szélén lévő vájatból, és az alsó részén egy horonyban ül ez a gumigyűrű.
A másik kettő passz (pedig sokszor szereltem már karbikat és én is megvettem/betettem ezeket a felújító cuccokat) , viszont nem vagyok meggyőződve, hogy a vákuumos pöcsökhöz nem szükséges...
2 biztosan a "szódásszifonokra" (gyorsítófúvókák) kell, amit fogóval ki kell húzni a torok szélén lévő vájatból, és az alsó részén egy horonyban ül ez a gumigyűrű.
A másik kettő passz (pedig sokszor szereltem már karbikat és én is megvettem/betettem ezeket a felújító cuccokat) , viszont nem vagyok meggyőződve, hogy a vákuumos pöcsökhöz nem szükséges...
Atttis28-06-2010 20:56:40 // 73936
Üdv! Kérdésem lenne:
Vettem karburátor felújító készleteket, és a probléma a következő. A vákum csatlakozók hoz nem volt benne gumigyűrű szerintem, ezt még értem is.
De kicseréltem az összes többit, és maradt még 4db legkisebb méretű, azok hova kellhetnek? 6db volt abból a méretből összesen. 2 ráment a két keverék állító csavarra, 4 megmaradt.
Egyedül a pillangó szelepeket nem vettem ki, annak a tengelyére való lehet?
Vettem karburátor felújító készleteket, és a probléma a következő. A vákum csatlakozók hoz nem volt benne gumigyűrű szerintem, ezt még értem is.
De kicseréltem az összes többit, és maradt még 4db legkisebb méretű, azok hova kellhetnek? 6db volt abból a méretből összesen. 2 ráment a két keverék állító csavarra, 4 megmaradt.
Egyedül a pillangó szelepeket nem vettem ki, annak a tengelyére való lehet?
Tiszi28-06-2010 20:31:37 // 73935
Érdekes a téma ... az R12 engem is érdekelne + a hozzávaló olaj .. Az enyém is átalakított klímás, bár nem én csináltam. A hétvégén akarom feltenni a kompresszort csak a próba miatt, mert az 1.4-es motoron volt és miután átraktam az 1.7-et a generátor és a szervó ékszíj sem passzolt ... kíváncsi leszek...amúgy a rendszer egy éve még működőképes volt , de a jobb kerék előtt lévő " hűtő" megsérült ( a balos jó ) ezért elengedte a gázt .
Szerintetek, ha ennek a hűtőnek vagy minek a felületét a felére csökkentem akkor mi történik ?
Szerintetek, ha ennek a hűtőnek vagy minek a felületét a felére csökkentem akkor mi történik ?
pb_28-06-2010 20:01:41 // 73934
Ott.
pb_28-06-2010 19:47:00 // 73933
Csíknál Lől van a hűtő, csaka nagylámpásé van bent a zárhídban.
pb_28-06-2010 19:46:12 // 73932
Túlbonyolítod a dolgokat, tegyél bele rendes motort, azt go. Lesz olyan klíma, mint az állat.DDD
Gábor3328-06-2010 16:39:50 // 73931
Hali! Azért irtam,hogy rendesen fog a motoron,mert nekem a 164-nél is nagyon megérzi a motor a klimázást. Hát nem tudom a karbisnál hogy lehet megoldani,hogy automatán kapcsolgassa. Hütöventi megegyezik a sima 33-al? A 164-nél van egy külön elektronika,ami lassu fokozatban inditja a hütöventillátort a klima inditásakor. Nincs dupla venti,mint több tipusban,ezért kell inditani a hütöventillátort. Nem tudom ez a 33-nál hogy fog müködni. Szerintem a szük hely miatt hasonloan fog müködni. A 33-nál sincs szerintem plusz ventillátor csak a klimahütönek. Vizhütö marad a helyén,vagy elörébb kell rakni,mint a 16V-nél? Gondolom a klimahütö helyét ki kell alakitani elöl,mert nem hiszem,hogy ezt a gyárban már megtették. Hát egy leirás és komplett kapcsolási rajz sokat tud segiteni. Anélkül is meg lehet biztosan oldani,de igy csomo szivástol megkiméled magad.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-06-2010 14:07:38 // 73930
Hát ja, amikor kinyomtattam elővigyázatosságból, még nem is tudtam, mennyire hasznos lesz a manual.
1 dolgot kihagytam az alrendszer felsorolásból, pedig egyrészt jól megtréfált már a kiszedésnél, meg érintőlegesen te is szóba hoztad...
Már (szinte) mindent kikaptam, amikor látom, hogy vezeték+csövek mennek a pók meg az motorelektronika környékére...Leizzadtam, mondom ha mégis szervesen össze van nőve a klíma az elektronikával, akkor tuttira nem fog menni karbival :-(
Pár perc morfondír után a homlokomra csaptam: ahogy te is említetted, levesz pár lóerőt a hűtőgép , ezért nagy gáznál lekapcsolja, méghozzá vákuummal...
Na ez ami még porbléma, eddig a következők között hezítáltam:
1. nem lesz ilyen funkció - a legyegyszerűbb és lexarabb verzió...
2. megoldom másképp, elektronikusan a gázpedálnál pl...
3. valahogy méréssel/adatgyűjtéssel az injekciós berendezést átalakítva/kiegészítve csak ráadaptálom a verdára :-)
A hétvégén kicsit előrébb jutottam , többek közt ezzel a "Fast Idle Kit'-tel is, majd este írok még...
Ja, meg vettem klímaékszíjat, a manualban méretre benne van (13 x 935), a boltos egyből talált Dayco-ban...
1 dolgot kihagytam az alrendszer felsorolásból, pedig egyrészt jól megtréfált már a kiszedésnél, meg érintőlegesen te is szóba hoztad...
Már (szinte) mindent kikaptam, amikor látom, hogy vezeték+csövek mennek a pók meg az motorelektronika környékére...Leizzadtam, mondom ha mégis szervesen össze van nőve a klíma az elektronikával, akkor tuttira nem fog menni karbival :-(
Pár perc morfondír után a homlokomra csaptam: ahogy te is említetted, levesz pár lóerőt a hűtőgép , ezért nagy gáznál lekapcsolja, méghozzá vákuummal...
Na ez ami még porbléma, eddig a következők között hezítáltam:
1. nem lesz ilyen funkció - a legyegyszerűbb és lexarabb verzió...
2. megoldom másképp, elektronikusan a gázpedálnál pl...
3. valahogy méréssel/adatgyűjtéssel az injekciós berendezést átalakítva/kiegészítve csak ráadaptálom a verdára :-)
A hétvégén kicsit előrébb jutottam , többek közt ezzel a "Fast Idle Kit'-tel is, majd este írok még...
Ja, meg vettem klímaékszíjat, a manualban méretre benne van (13 x 935), a boltos egyből talált Dayco-ban...
Gábor3327-06-2010 11:08:12 // 73929
Hali! Az kicsit könnyebbé teszi a dolgot ha van rola részletes leirás. Gondolom azért igy is idöigényes a dolog. Ha meg amugy is szét van boritva a belseje,akkor megint más. Eddig összesen 1DB gyári klimás 33-t láttam,egy 1,4IE-t. Azt is Olaszországi bontoban. Minden aproság megvan ami kelleni fog? Kiváncsi leszek milyen lesz ha elkészül.
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-06-2010 10:15:46 // 73928
egyébként címszavakban:
-a kompresszortartó kicsit idétlen, hogy a vízcsővel van egybeépítve, mondjuk a klímabox miatt úgyis le kell ereszteni a vizet és a generátoron is van egy speckó fül. Az ékszíjtárcsa-csere valóban szopás-illatú téma.
-az alsó kondenzátorok gyári lyukakba mennek, az említett tartály a problematikus.
-csövek, szárítószűrő rögzítéséhez kell pár apró meg a kábelkorbácshoz egy nagy lyuk a tűzfalra.
-ki kell szedni a régi fűtő/szellőzőgépházat
-elvileg a kábelezés egy -ez-egyben cserélhető, azt még én is most akarom megnézni, hogy nincs-e egyben a box egyéb drótjaival (szivargyújtó,stb.; mert ha egyben van, és esetleg minden klímás még alfa-kontrollos is volt, akkor nem árt észnél lenni :-)
-ja, és persze a szabályzódoboz is cserés, bár számomra is hihetetlen volt, hogy a gyári beszerelőkitt beépítésénél nem új dobozt adtak, hanem a régit át lehet (!) alakítani klímássá, effektíve a gombot kell beletenni elölről meg a hozzá tartozó kapcsolót hátulról pár fúrással, illetve a plusz elektronikát tartalmazó szerelőlemezt rácsavarozni hátulról :-)
GabCsi:
igen, tudom, de szerencsére van youngtimer-amerikaiautós a családban, ők szinte csak 12est használnak és tudják is, hogy honnan szerezhető! ;-)
-a kompresszortartó kicsit idétlen, hogy a vízcsővel van egybeépítve, mondjuk a klímabox miatt úgyis le kell ereszteni a vizet és a generátoron is van egy speckó fül. Az ékszíjtárcsa-csere valóban szopás-illatú téma.
-az alsó kondenzátorok gyári lyukakba mennek, az említett tartály a problematikus.
-csövek, szárítószűrő rögzítéséhez kell pár apró meg a kábelkorbácshoz egy nagy lyuk a tűzfalra.
-ki kell szedni a régi fűtő/szellőzőgépházat
-elvileg a kábelezés egy -ez-egyben cserélhető, azt még én is most akarom megnézni, hogy nincs-e egyben a box egyéb drótjaival (szivargyújtó,stb.; mert ha egyben van, és esetleg minden klímás még alfa-kontrollos is volt, akkor nem árt észnél lenni :-)
-ja, és persze a szabályzódoboz is cserés, bár számomra is hihetetlen volt, hogy a gyári beszerelőkitt beépítésénél nem új dobozt adtak, hanem a régit át lehet (!) alakítani klímássá, effektíve a gombot kell beletenni elölről meg a hozzá tartozó kapcsolót hátulról pár fúrással, illetve a plusz elektronikát tartalmazó szerelőlemezt rácsavarozni hátulról :-)
GabCsi:
igen, tudom, de szerencsére van youngtimer-amerikaiautós a családban, ők szinte csak 12est használnak és tudják is, hogy honnan szerezhető! ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-06-2010 10:01:10 // 73927
pb_!
na, most akkor okosabb lettem
egyébként a manual injektoros átalakításhoz készült, ezexerint mondjuk az 1.4 IE klímátlan is jobb elöl hordja a tartályt?
Gábor33!
Én sem bagatellizálom a dolgot, a végén még akár meg is lepődhetek :-p
Most attól totál eltekintve, hogy hogyan fog szuperálni, (amit egyébként még beszerelés előtt le akarok tesztelni, helyesebben az alkatrészeket) maga a beszerelés a kiszerelés és a beépítési útmutató alapján nem vészes.
Amúgy meglepően kevés az átalakítás, bontásban a fő motívum a szellőzőgépház és a belső box kiberhelése, ez teljesen menetkész autóknál lehet, hogy szopásnak tűnik,nekem most eleve belül se ülés, se szőnyeg, se box, úgyhogy nem ráz meg a dolog, ráadásul tavalyelőtt radiátort cseréltem, nem először nyúlok ahhoz a részhez.
Érdekes és sorsszerű, mert jó pár éve kutakodok klíma után, és pont most került, amikor szét van hozzá szedve a gíp :-)
na, most akkor okosabb lettem
egyébként a manual injektoros átalakításhoz készült, ezexerint mondjuk az 1.4 IE klímátlan is jobb elöl hordja a tartályt?
Gábor33!
Én sem bagatellizálom a dolgot, a végén még akár meg is lepődhetek :-p
Most attól totál eltekintve, hogy hogyan fog szuperálni, (amit egyébként még beszerelés előtt le akarok tesztelni, helyesebben az alkatrészeket) maga a beszerelés a kiszerelés és a beépítési útmutató alapján nem vészes.
Amúgy meglepően kevés az átalakítás, bontásban a fő motívum a szellőzőgépház és a belső box kiberhelése, ez teljesen menetkész autóknál lehet, hogy szopásnak tűnik,nekem most eleve belül se ülés, se szőnyeg, se box, úgyhogy nem ráz meg a dolog, ráadásul tavalyelőtt radiátort cseréltem, nem először nyúlok ahhoz a részhez.
Érdekes és sorsszerű, mert jó pár éve kutakodok klíma után, és pont most került, amikor szét van hozzá szedve a gíp :-)
GabCsi26-06-2010 12:19:26 // 73926
Jó dolog a klíma, de ha 92 elotti a rendszer az szopas, mert az még freonos.
Nagyon keves helyen toltik es kb 15 ezer ft egy toltes :D
Nagyon keves helyen toltik es kb 15 ezer ft egy toltes :D
Gábor3326-06-2010 12:14:25 // 73925
Üdv! Azért nem egyszerü dolog egy komplett klimát beszerelni,hogy minden müködjön is rendesen. Gondolom nem kis szivás a müvelet,csomo bontást igényel és alakitást. Persze jo dolog a klima,tudom mert a 164-ben van,de a 33-ban elég ritka volt gyárilag. Remélem megéri a sok melot. Viszont motorteljesitményböl rendesen levesz majd. Kiváncsi leszek a tapasztalatokra.
pb_26-06-2010 12:00:07 // 73924
Ott van, ahol az injektorosoknak.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-06-2010 09:35:13 // 73923
Ó, igen, milyen igaz! :-))
Épp reggel folytattam a manual-olvasást, lökhárítósi kondenzátorok beépítése témakör, asszongya - szabad fordításban -:
"szeggye ki oszt dobja el a picsába az ablakmosótartrályt!".... :-p
Az a klímásban hova kerül?
Épp reggel folytattam a manual-olvasást, lökhárítósi kondenzátorok beépítése témakör, asszongya - szabad fordításban -:
"szeggye ki oszt dobja el a picsába az ablakmosótartrályt!".... :-p
Az a klímásban hova kerül?
pb_26-06-2010 00:38:54 // 73922
Leginkább csavarhúzóval.
Jönnek Lő a járulékos problémák, igaz?))
Jönnek Lő a járulékos problémák, igaz?))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
546
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?