Forum >> Alfasud-33

Ferke13-11-2007 11:58:42 // 35771
Na ez remek. :(
Dekka13-11-2007 11:50:18 // 35770
sztem vidd el 1 muanyagoshoz, es javvitasd meg, aztan boroztesd ujra
Dekka13-11-2007 11:46:30 // 35769
igen, ameddig a biztosito nem nezte meg akarhanyszor akarja,es nem mondja azt h mindent latott,koszoni,addig nem lehet hozzanyulni
Ferke13-11-2007 11:39:51 // 35768
Serie 1 műszefal, középtájékon merőleges repedés.
Ferke13-11-2007 11:39:12 // 35767
Miért ?Eddig nem nyúőlhattál hozzá?:) Ez komoly??:)
pb_13-11-2007 11:38:15 // 35766
Akkor nincs más hátra, mint előre, és kijavítani a sérült alkatrészeket.
Dekka13-11-2007 11:31:49 // 35765
na hello, csak h legyen mirol beszelni :D vegre eljutottunk odaig h azt mondta a biztosito nincs tobb szemle, meg lehet csinalni a csotanyt :D penz egy kicsit kesobb lesz,de legalabb megcsinalhatom a lampat, komolyan mar szabalyosan rosszul voltam a gondolattol h bevan torve :D
pb_13-11-2007 10:58:43 // 35764
Mire gomdolsz?
Ferke13-11-2007 10:52:11 // 35763
Műszerfal felújításával képben van valaki?
pb_13-11-2007 10:10:43 // 35762
Látod, ebben nem tévedsz.))))
pedrito13-11-2007 10:08:10 // 35761
Mindjárt elalszol...
pedrito13-11-2007 10:07:49 // 35760
Te is egyre lassúbb és lassúbb vagy...
pedrito13-11-2007 10:07:20 // 35759
Is-is, meg télen minden lelassul... :-)
pb_13-11-2007 10:05:48 // 35758
Inkább az érdektelenség, vagy annyira jók a boxerek, hogy nincs miről beszélni velük kapcsolatban.)))
pedrito13-11-2007 10:02:37 // 35757
Itt a tél, ilyenkor minden lelassul... :-)
pb_13-11-2007 09:59:30 // 35756
Én mondtam neked.))
Ferke13-11-2007 09:53:01 // 35755
Tényleg hullaszag van itt is.:(
tt (tt Alfa team)11-11-2007 07:31:45 // 35754
Nekem is jobban tetszik a régebbi! :)
Nincs valakinek olyan fotója, amin piros 33-as vagy Sud fekete, vagy fehér Ronal kerékkel pompázik?
Nem tudom eldönteni milyenre szintereztessem.
HátvédRomeo11-11-2007 03:36:44 // 35753
És ez II-es széria. Szép!! Nekem a 33-ak közül a II-es széria jobban tetszik. Azért vettem anno '88as évjáratot.
pb_11-11-2007 01:03:04 // 35752


Ez is ász.)
HátvédRomeo11-11-2007 00:49:25 // 35751
Fasza gép! :))
pb_11-11-2007 00:35:03 // 35750


Jól mutat rajta a Ronal.)
pb_11-11-2007 00:23:36 // 35749
Ha tudnék normálisan gépelni.)

A 746-ban nincs katalizátor, és Lszonda sem. A vezérlő1ség kábelkötegében is van különbség, bár rendelhető vagy 5 fajta hozzá, és átfedések is vannak. A 746-ban nincs benne az üzemanyaggőz visszavezetése a szívócsőbe, csak hátul a tank levegőztető rendszere van beépítve. A leömlőn nincsenek rajta a hővédő lemezek, és a kasztnin sincs rajta a védőlemez(kat fölött van a 747-en). A motorban pedig, a szívóveztengelyek különböznek, a 746,és a 747 között.
pb_11-11-2007 00:21:34 // 35748
Szóval:
A 746-ban nincs katalizátor, és Lszonda sem. A vezérlő1ség kábelkötegében is van különbség, bár rendekhető vagy 5 fajta hozzá, és átfedések is vannak. A 746-ban nics benne az üzemanyaggőz visszavezetése a szívócsőbe, csak hátul a tank levegőztető rendszere van beépítve. A leömlőn nincsenek rajta a hővédő lemezek, és a kasztnin sincs rajta a védőlemez(kat fölött van a 747-en). A motorban pedig, a szívóveztengelyek különböznek, a 746,és a 747 között.
pb_10-11-2007 13:37:35 // 35747
Lehet nem jó minőségű benne az olaj, vagy már csereérett. Ezekkel a szarokkal mindig foglalkozni kell.)
HátvédRomeo10-11-2007 12:39:45 // 35746
Most kicsit járkáltam vele, hgoy jobban melegedjen fel a motor, váltó. Melegen már nem recseg, de azért óvatosan kell tenni. Legfőképp alacsony fordulaton teszi melegebb motornál. Föjjebb pörgetve beveszi endesen.
Tököm tudja, a kuplungnak elvileg jónak kell lenni.
Lehet szopat a kis Bestia, hogy törődjek vele. :-)) Pl. Van hogy megjavul a ford mérője napokra. Kijön a tavasz, szétkapom egész autót, mint hülyegyerek a biciklit.
pb_09-11-2007 19:53:25 // 35745
Akkor mégis jól emlékeztem, hogy barna színű kábele van.) Akkor ez viszonylag gyorsan +oldódott.)
pb_09-11-2007 19:49:48 // 35744
Ha nem emel ki rendesen a kuplung, akkor az olaj sajnos nem fogja +oldani a problémát.

Az ablaktörlőkaroknál nem tud befolyni a víz, inkább a szélvédőnél, vagy más illesztésneknél, vagy vízLvezetőknél.
Bálint09-11-2007 18:50:31 // 35743
G99-ből volt kicsúszva a hőfokgomba kábele (a barna) és nem vitte fel a jelet a műszerhez. Felvágtam a kábelköteg burkolatát és ott vigyorgott a kis barna kb. 15cm-re a csatitól. Visszahúztam katt-összedugtam és ennyi :))
HátvédRomeo09-11-2007 15:52:34 // 35742
Addig nem volt ilyen problémám csak nagyon hidegen, amedig most tavasszal új kuplung tárcsát raktak bele. Gondolom valami óccsó szart. Na mind1. Az olajtól várok némi javulást, a másik gépben volt is tőle. Ha meglesz informállak.

A vízelvezető és beázásról: A ball vízelvezetőt helyre tettem rendesen, meg a motorháznál a rács szélénél is beszigeteltem ilyen megkötéskor műanyag, gumiszerűre alakuló szigetelővel. Az első szévédő kédergumilya meg olya 5 cm-eren kicsit a rács alá volt fordulva, gyűrödve, csak nagyon közelről látszódott. Azt kiigazítottam és toltam oda is szigetelőt. Most már nem ázik be, annyira. De még valahol 1-2 csöpp azért van. A szőnyegen érzrem, pedig a szőnyeg most a napokban kiszáradt.
Szerintem a jobb ablaktörlő karnál lehet a becsöpögés, de most itt szakad az eső és nincs garázsom, de ha jó idő lesz szétkapom és kiderül.
pb_09-11-2007 12:28:16 // 35741
A hőfokmérőnek végülis mi volt a baja? A szokásos helyeken rohad?
Bálint09-11-2007 10:57:02 // 35740
Egyenlőre hagyom, majd ha nagyon ráérek megkeresem a hiba okát, vagy majd ha meglesz az új fordulatméő műszer....Sajnos van még mit csinálni a kocsin ezek csak mellékes dolgok....De pár dologgal én is el tudtam bánni ezért is szedtem szét és hála nektek, (főleg Neked pb_) már működik:

-műszerfalvilágítás
-jó lett a hőfokvisszajelző
-üzemel a tolatólámpa
-hibátlan a hátsó ködlámpa, első helyzetjelző

De nemsokára lakatoshoz megy a kicsike, úgyhogy a műszerfalas apróságok háttérbe szorulnak....
pb_09-11-2007 00:52:15 // 35739
Én olyankor 7-nél szoktam, dehát nincs mit tenni szívtelenül be kell húzni.))
pb_09-11-2007 00:50:04 // 35738
Van, aki erre esküszik, van aki arra.)) Pl. gt most simán mondaná a Tutalat.)) Sztem először is 1 tuti váltó kell, és aztán lehetne próbálkozni különböző hajtóműolajakkal.
HátvédRomeo08-11-2007 23:58:45 // 35737
Persze szinkrom gyűrüt nem javítja meg.
Azért is próbálkozok ezzel először, mert a 2-est mindíg is óvatosan szoktam rakni. Csak a hidegnél reccsen. Melegnél már nem. Gyorsuláskor se reccsent, pedig ott azért 4500-nál váltottam el.
HátvédRomeo08-11-2007 23:53:59 // 35736
Ez a két anyag igen jó, a fogaskerekeket ilyen ragadós modon tartja karban. Fimol egy régi cucc, sofőr szakmából esküsznek rá. A Hykomol szintén. Apám Mol-os volt, ásványanyag tanfolyamokon szerzett tapasztalatokat erről. + Az eddigi verdáinkban iggen bevált.
Hülye voltam eddig nem raktam bele.
Ez az anyag hidegindításnál is segíti a váltót, mert nem húzódik le álláskor az egész anyag, hanem meg tud tapadni a fogaskerekeken némileg, ami elég a hidegen se reccsenjen a 2-es, legalább is akkorát. :)))
Tutkó mi ajánjuk!
pb_08-11-2007 23:27:06 // 35735
Hát nem tudom, a csodaszerekben sosem hittem.) Azért kíváncsi lennék melyik olaj képes visszamunkálni a kapcsolókörmökre, a kapcsolóhüvelyekre, és a szinkrongyűrűkre az "elpárolgott" anyagot.))
HátvédRomeo08-11-2007 23:12:04 // 35734
Ez a páros kegyetlen jó. Sudba volt mndíg, a fogaskerekeket karba tartja. Mikroszkópikus és apró hibákat kijavítja. Csak úgy hangtalanul cuppan be még 2-be is. :))))
pb_08-11-2007 20:18:23 // 35733
Én a gyári ajánlást használom, az Agipot.
HátvédRomeo08-11-2007 20:06:57 // 35732
Hykomol 80W90 Api GL4 és Fimol. Ezt rakom bele mostan.
pb_08-11-2007 19:30:42 // 35731
Lehet, ki kell próbálni.
Ha odafigyelek, akkor az enyém sem reccsen, de ha elhúzom neki, akkor siralmas hangok jönnek abból a térségből.))
HátvédRomeo08-11-2007 19:27:55 // 35730
Én is ezt mondtam a szerelőknek. Ez lutri, ha veszek egy másik váltót.

Viszont lehet csak 1 olaj csere is elég, mert melegen nem szopat csak hidegen.
pb_08-11-2007 19:24:47 // 35729
A 1-es, 2,-es, esetleg 3-as szinkron típushiba. Ha bontott váltót veszel azon is ugyanolyan szarok lesznek ezek a dolgok. Össze kell rakni sk 1 tuttis váltót, az az igazi.)
HátvédRomeo08-11-2007 17:17:30 // 35728
Na akkor a bejelentés!

A törött Sudomat eladtam szeptemberben. A motor, váltót szerelték át belőle egy másik 1.2-e Sudba és tök jól müködik, holott 5 évet állt egyhelyben, sajnos szabadon, mert nincs garázsom, és eddig senki nem vette meg, olyan aki nem a zúzdába vitte volna.
Örülök neki, hgoy kitartottam, hogy inkább álljon nálam ,mint valami vasfelvásárlónak eladjam, azt annyi neki.
Így még, ha a kasztni nem is, de a lényeg a motor és váltója tovább szeli és szaporítja a kilométereket, és remélem jövőre Esztergomban hallhatom újra a hangját, és átölelhetem. Amore-s Cartárs vette meg a lapomon a Sud blogban olvasható az eladás napja.
FORZA ALFA ROMEO!!!
És köszönöm, hogy megmenekült és feltámadt a "halálból"!!!
HátvédRomeo08-11-2007 17:11:45 // 35727
Kivittem a szerelőimhez a gépet. Meghallgatták azt mondták egészséges hangok jönnek a motorból. Szóval valami lehet csak összeverődött. Kábel, mittomén.

A váltóról azt mondták szinkron gyűrű 2-es szar. Meg hogy inkább vegyek másik váltót, de a Sudomé fel lett újítva szinkronnal és még most is jó csak már nem nálam van. Erről amyúgy is írok most egy bejelentést. :))
pb_08-11-2007 12:05:01 // 35726
Lehet róla szó.)))
Tentacle08-11-2007 12:02:44 // 35725
Ha jutottal valamire oszd meg velunk is lecci :)
pb_08-11-2007 10:57:16 // 35724
Szia!
Igen, ahogy után néztem a 746-ban nincs Lszonda, úgyhogy a múltkor hülyeséget beszéltem.) De nemcsak ez a különbség van még más is, csak még ki kell elemezzem az adatokat.
Tentacle08-11-2007 10:36:24 // 35723
Hali!
En ugy tudom, a 746 es 747-es motorkod kozott a katalizator a kulonbseg, es szerintem a katalizatorosban van csak Lambda szonda (legalabbis az enyenyemben sincs, es az is 746-os).
pb_08-11-2007 00:24:13 // 35722
Rudazat, váltókar, stb. + kell hallgatni még jobban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.