Forum >> Alfasud-33
bubble18-07-2005 22:04:23 // 4971
Ajvé, nekem is van ilyen gondom. :(
Még néhány perces beszélgetés veletek és reggel árokba tolom a vasat. :))))
Thomika18-07-2005 22:04:08 // 4970
Elméletileg már csak csináltatni lehet ezt aszilentet,mert utángyártottban sincs,de ott ahol nekem csinálták,pontosan vágják a méreteket, meg hogy mi kell, nem először csinálják :))
Ber-Do Bt. XVIII.ker Lakitelek u. 19. T: 290-4056, Mobil: 70/3187690 (Vajda András)
Viktor8518-07-2005 22:03:23 // 4969
Akkor asszem szétszedetem a váltót is, ha ráér aznap a mester.
bubble18-07-2005 22:02:53 // 4968
Ez is lehetséges megoldás, de miként tekintsek utánna?
Andorka18-07-2005 22:00:02 // 4967
ilyet nekem is csinál, álltólag nyeles tengely...
Andorka18-07-2005 21:59:25 // 4966
CÍMET-CÍMET :-)
Viktor8518-07-2005 21:59:24 // 4965
Tényleg. Az mitől lehet h. áll 1 helyben a kocsi, seb váltó üresben és csúnya dízeles csörgést ad ki, de ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat. Ez a hiba is a váltóban található?
Viktor8518-07-2005 21:57:31 // 4964
Ez engem érdekelne. Meg az is h. mi kell hozzá. Jövőhéten úgy is viszem autószerelőhöz a kocsit. Tudsz címet adni?
granturismo18-07-2005 21:55:58 // 4963
Sziasztok
Bubble
Szerintem ne cseréljél hőgombát ha kapcsol rendesen. A tervezők biztosan nem véletlenül állították be oda a kapcsolási pontot ahova beállították.
Nem lehet az, hogy esetleg fennakadt a termosztátod? Mert akkor ugyebár hiába fúj szegény ventillátor.
Thomika18-07-2005 21:54:59 // 4962
33/Sud-nál nagyon sokat tud segíteni a rudazat rendbehozatala....
Thomika18-07-2005 21:52:48 // 4961
Andorka:
Javaslom a rudazat perselyeinek (szilentek) cseréjét/felújítását.... Nekem sokat segített... Ez kb 5-6000Ft munkadíjjal...még akár szervízt is tudok ahol ennyiért megúszod!! Pont 1 hónappal azelőtt csináltattam meg, mielőtt eladtam a 33ast..
Thomika18-07-2005 21:49:59 // 4960
Neked meg pont az elsők,mi??? :( Asszem belenyúltunk a xar betétekbe...
bubble18-07-2005 21:49:24 // 4959
Nekem nem egyesben történt ilyen gond, hanem tolatásosban. :)
Egyszerűen nem lehetett kapcsolni. Bár azt nem tudom, hogy a kulissza volt-e a hibás nekem.
Ellenben meglátogattam a Szamosit, és azután megoldódott a probléma.
Nem emlékszem árra.
Thomika18-07-2005 21:49:07 // 4958
Jó kis esti program ,én szombat este játszottam pont ugyanezt a 155ön :)
Viktor8518-07-2005 21:48:42 // 4957
1esbe én is alig tudom már berakni. Ismerős probléma. De a megldást nem tudom.
Thomika18-07-2005 21:48:18 // 4956
Jah. Vazz, most cseréltem egy rakás zsetonért hátsó fékbetétet, és szvsz már be kellett volna kopnia, ehhez képes szinte csak az első fékek fognak:((
Andorka18-07-2005 21:44:14 // 4955
A vizhőfok nekem is eccer érte el a piros lámpa kigyulladását. dugóban araszolgatáskor, májusi hőségben, tavaly. -> gomba csere (bizonyítottan ludas volt, rövidre zárva se kapcsolta a ventit). Azóta semmi, szerencsére télen-nyáron 80 fok:) (kopp-kopp)
Ami viszont mostanában bosszant: sebváltóm kulisszája annyira elkopott, hogy 1-be rakni már-már művészet... Emelkedőn meg 2-ből vagy 3-ból indulni elég szomorú. Kérdésem: kinek csinált már hasolót a 33-as váltója, Mi lett a probléma megoldása? (alkatrész, ár, munkaóra)
Kösz előre is!
bubble18-07-2005 21:43:21 // 4954
WD40 raktáron, fogó is. Már csak némi szabadidő kell és megoldódik a probléma. :))
Scott18-07-2005 21:42:01 // 4953
Szeva Kolléga ! Hogy ityeg ? Verda ? Olvastam, hogy gond van fékkel :(
bubble18-07-2005 21:42:00 // 4952
No ez lehetséges, mert egy árnyékban történt motorháznyitogatás és tanácstalankodással teli megtekintés után elindult. Addig hűlhetett és a visszajelző is kevesebbet mutatott.
Egyébként iszonyú meleg volt és még abban reménykedem, hogy egyszerűen nem bírta a ventillátor, mert minden irányból csak forróságot kapott.
De ha már itt tartunk és 33-asban tapasztalt alfással értekezem :) még egy kérdés illetve kettő felvetődik.
Volt-e neked olyan, hogy nagy melegben felmelegedett a fék és nem teljesen, de beragadt?
Ugyanígy melegben a váltóban mintha nem is létezne olaj. Nem csak az izomszervó, hanem ilyenkor a váltó is felér egy edzéssel. :)
Thomika18-07-2005 21:39:06 // 4951
De ha utána simán ment gond nélkül és nem melegedett újra,akkor tényleg lehet egy apró érintkezési hiba, meglazult a csati, és éppen nem indult be időben a venti, ettől túlmelegedhetett... Ezt is könnyű orvosolni, kcsit megcsiszolgatni az gombán a z érintkezőket, + WD40 v kontaktspray, és kicsit fogóval összébbnyomni (de tényleg csak kicsit) a drót végén az érintkezőket,hgoymegfelelően szoruljon a gombán...
Scott18-07-2005 21:38:04 // 4950
Inkább az utóbbi :)) Hál' Istennek a Mi vasainkban még nincs semmiféle "bonyolult" elektronika, csak a jó öreg 12 Volt :)))
Thomika18-07-2005 21:35:45 // 4949
Ilyesmi tiltásró lnem tudok, de azért ha nagyon túlmelegszik a moci,az okozhatja esetleg az indítómotor "túlmelegedését" is (mivel a blokk tetején van) így azon a behúzómágnes egész addig nem műxik,míg kissé le nem hül! (saját tapasztalat)
bubble18-07-2005 21:31:22 // 4948
bubble nem közlekedett sokáig piros lámpás figyelmeztetéssel. Kb.: 3-5 percnyi időtartamban. A járgány később hibátlanul üzemelt.
Olybá tűnt nekem, amatőr rajongónak, hogy mintha letiltott volna valami, nehogy ilyen körülmények között még véletlenül is használjam a gépet.
Lehet ilyen szerkezet benne, vagy nagyon elvetendő gondolatom támadt?
bubble18-07-2005 21:27:55 // 4946
Akkor nem marad más hátra, mint még egy próbát tenni.
Ha újból gáz lesz, kukásítom a hőgombát és kicserélem alacsonyabb hőfokonkapcsolósra.
Kösszencs a felvilágosítást!
Thomika18-07-2005 21:24:37 // 4945
:)) No mi van kolléga idetalált??! :PPP Barbi azt mondja ment a venti, de vmiért mégis felforrt a víz,ez viszont érdekes,mert így nem volna szabad...
Thomika18-07-2005 21:21:49 // 4944
Lehet,hogy olyan hőgombára kéne cserélned,ami kicsit előbb kapcsol nem 88nál, hanen mondjuk 85-nél... ezt a boltban külön meg tudják nézni....De még az is előfordulhat,hogy egyedi esetről van szó.....Anno voltak nekem is 1xi problémák a 33assal.....
bubble18-07-2005 21:08:12 // 4943
Urak,
köszönöm a tanácsokat. De a helyzet az, hogy a ventillátor működött, csak nem bírta az iramot.
Hőgomba is működött, mert hát bekapcsolt a ventillátor, így a termosztátnak is működnie kellett.
Az viszont lehetséges, hogy nem időben kapcsolt be, így túl későn kezdte el hűteni. Akkor viszont a hőgomba a ludas? Vagy a termosztát? Kissé bizonytalan vagyok /és szőke..:) /
Scott18-07-2005 20:59:08 // 4942
Apropó bb ! Végülis voltál Sopronban ? Beszélgettem volna veled személyesen, de erre nem került sor.
bb1818-07-2005 20:58:36 // 4941
esetleg egy proba hogy a venti jo-e. rövidre zárva a madzagokat?
Scott18-07-2005 20:57:39 // 4940
vivalfa = 1.7 8V IE :)))
bb1818-07-2005 20:55:54 // 4939
injektoros vagy karbis? nagynyomásuhoz tudok adni esetleg.
Scott18-07-2005 20:54:45 // 4938
Mé kell mindig a legrosszabbra gondolni ? Az meg sem fordul a kollega fejében, hogy esetleg csak kontakt hiba a hőgomba csatlakozójánál ? Mé kell rögtön új gombát vetetni ? :))))
Szal szerintem egy kis saru tisztogatás ( ingyenes ), esetleg egy kis kontakt javító ( pölö WD40 ). Ha ez nem segít , akkor esetleg lehet tovább menni.
Bár ez a "nem indult be utána" dolog nem biztató. Remélhetőleg bubble nem közlekedett sokáig "piros lámpás visszajelzéssel" és nem főzte meg a mocit .
Thomika18-07-2005 20:48:03 // 4937
Jah,ok :)) Én már el is felejtettem:) Megoldottam este....kiszedtem megcsiszolgattam és rábuheráltam renesen az érintkezőket! így már műxik szépen. Csak sajna az elektrolízis átkos mellékterméke a műanyag fogyása :(
Azért köszönöm :)) Ha netán még kellene,akkor majd úgyis vonyítok! apropó, mikor érnél rá esteleg ablakot buherálni??
Paco18-07-2005 20:43:56 // 4936
Én arról beszélek amit norbee mondott nekem szombat délután.
Thomika18-07-2005 20:36:56 // 4935
Rendi vagy de Bubble-nak kő, felforrt a vize! 33nál ez nem éppen mindennapos. Nekem anno túlzottan melegedett, ennek oka a hőgomba volt, kiceréltem és megszűnt a gond!
bb1818-07-2005 20:34:38 // 4934
én ugy tudtam vannak különbözö méretü lengökarok. de a reszelés tényleg mükszik.
Paco18-07-2005 20:31:29 // 4933
Buli. :) Ha hőgomba kell azt tudok adni bambiért, ha ventillátor azon alkudni kell..... :)
Thomika18-07-2005 20:15:05 // 4932
milyen volt a hétvégi kirándulás? :)
Paco18-07-2005 20:12:25 // 4931
No problem, használd tovább nyugodtan :)
Thomika18-07-2005 20:10:30 // 4930
L+K-nál a Béke úton (XIII.ker) olcsón vettem tavaly még a 33hoz. Asszem 1800Ft volt, kicserélni 1 perc is elég és vidáman gurulhatsz tovább :))
Thomika18-07-2005 20:08:24 // 4929
Bubble:
Meg kéne nézni a hőgombát a hűtő bal oldalán közép tájon lóg kifelé, csatlakozók (ventillátoré)vannak rádugva....Ez is lehet rossz. Csak meg kell venni,kicserélni piskóta, ha akarod összefutunk és 1 perc alatt megcsinálom Neked,ehhez nem kell szervíz!! :) De az venti biztosítékja is cserés lehet, arra már sajna nem emléxem,hogy van-e külön reléje a ventinek, mert még ez az am iszvsz megadhatta magát...
Thomika18-07-2005 19:47:03 // 4928
Én azt hittem simán rátette a tűzre, hogy abban süsse a húst! :PPPPP
Thomika18-07-2005 19:46:25 // 4927
:DDDDD Jófej anyósod van!! :DDDDDDD
Thomika18-07-2005 19:45:18 // 4926
Asszem akkor ez a műveletet csak jövő tavasszal fogom nyélbe ütni....Most egy darabig muszáj,hogy a 14"es Speedline-okon rohangáljon az autó...
Viktor8518-07-2005 19:43:10 // 4925
Hi!
A kocsi hűtőrendszerében nem 100fokon forr a víz, hanem magasabb hőm-en 110 körül asszem, mert nyomás alatt van. Tehát szerintem semmi gáz nem történt. Lehet h. a termosztátod rossz, v. a hűtőventillátor. Majd a szakértők megmondják itt:)
bubble18-07-2005 19:30:07 // 4924
Uraim!
Kialakult öt év után az a helyzet, hogy elsőként felforrt a hűtővizem.
Azaz elkezdett világítani a piros visszajelző, mert 100 foknál járt a víz hőmérséklete. Ezután leállítottam és nem indult újra egy darabig. Volt elektronika, de egyszerűen nem indult be a motor. Nem is forgatta meg.
Kérdés: miért,
és okoztam - e maradandó károsodást ezzel az akcióval a motorban?
vivalfa18-07-2005 15:35:18 // 4923
Hali!
Nincs vkinek egy benzinnyomás mérő szerkentyűje kölycsönbe?( v. akár házhoz megyek egy mérésre)
thx
Viktor8518-07-2005 15:08:49 // 4922
Hi! Megmértem a kerékdőlést, az szerintem OK. Csak a kerékösszetartást kell beállítani majd, + talán pár gömbcsuklót cserélni. És a termosztát is jó.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
448
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?