Forum >> Alfasud-33

pb_18-07-2005 14:22:30 // 4921
Engem nem izgatna a lényeg, hogy jó legyen az 1enesfutás.
pb_18-07-2005 14:11:54 // 4920
Ja szerelgettem azt a fostalicska, bontószökevény, szemetet. Láttam, hogy te voltál, de mi volt az, az offos gépjármű?
norbee18-07-2005 13:31:17 // 4919
IC, Alfasud Az enyémen is hasonlóan van meggányolva az első futómű. Működik, csak idegesítő. Kerékdőlés szöge? Akkora, hogy meglegyen az egyenesfutás! :)
swan18-07-2005 12:25:46 // 4918
Jó hogy nem abban főzte a lecsót!! :))
Azmo18-07-2005 11:37:09 // 4917
GIGALOL :D
granturismo18-07-2005 11:22:30 // 4916
Jaj nem is írtam le a hétvégi sztorimat. A kartert levettem, behoztam magammal a munkahelyemre, kitisztítottam. (még múlt hétem) Mikor hazavittem pénteken egy nylonszatyorban letettem az előszobába a kőre. Na szombaton jött anyósom, a Drága Mama. Gulyásparty volt. Vazze este mikor indultak haza az utólsó pillanatban vettem ki a kezéből!! Vitte volna el magával azt is. Azt mondta belepillantott a szatyorba ő azt hitte, abban van a bogrács. HÁT HOGY LEHET BOGRÁCSNAK NÉZNI AZ ÉN GYÖNYÖRŰ Alfa KARTEREMET:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
granturismo18-07-2005 09:46:55 // 4915
Sziasztok. Thomika A Bandi beírásával annyira egyetértek, hogy vedd úgy, én írtam:-))))) 284-es tárcsánál már nem megy fel a 14-es felni. pb_ Szerelgetünk, szerelgetünk?:-)) (tegnap este)
Thomika17-07-2005 20:26:08 // 4914
Szóval azt mondod, hogy a nagyobb tárcsát és nyerget kell beszereznem? De akkor már nem fog felmenni rá a 14"es felni??!! Vagy igen?
Thomika17-07-2005 20:24:47 // 4913
Hmm. Volt egy ilyen sejtésem :((( De én voltam a hülye,hogy halgattam a szerelőre! De mivel most fizettem ki érte egy kisebb vagyont,így nem fogom kukába dobni. Egyébként direkt nem vasalgattam nagyon a féket,mert nem akartam,hogy esetleg beüvegesedjen...gondoltam 200 km alatt majd összekopik a tárcsával...De nem így lett....És hozzá kell tennem sokkal rosszabb a fékhatás,mint csere előtt,kopott betétekkel volt! Most kissé tanácstalan vagyok, mert nem igazán szeretném összetörni az autót, viszont jelenleg nem tdok megint soksok 10K-t kifizetni teljes fékcserére...
Viktor8517-07-2005 11:21:57 // 4912
A termosztát a legkisebb gond. Azt kicserélem akkor. Viszont a futóművel nem tudom mi lesz mert lengéscsillapítót és rugót lehet már csak kapni hozzá ujonnan.(talán)
András bácsi17-07-2005 10:09:06 // 4911
Ugyan Gt volt a megszólított, de én is válaszolok. A Remsa szerintem igen rossz minőséget produkál. De a bekopás nem feltétlenül történik meg 250 km alatt. nagyban függ a használat módjától. Olcsóban jó pl. a Lockheed, de a Textar sem olyen vészes 155-re. A Brembo tárcsák sem horror áruak, pár éve 10 alatt lehetett kapni, akció nélkül. A 8V-s ötvenötöstől nagy fékhatást azért ne várj. Haigazi változást akarsz, akkor a 16V 284-es tárcsái és féknyergei segítenek.
pb_17-07-2005 01:56:34 // 4910
Vagy a kasztni van oda, amit általában nem tudnak a kedves tulajok. Sztem nem érdemes a futómű részeinek a cseréjével játszadozni, hacsak valakinek nincs raktáron 1, mert sztem kevés az esély rá, hogy +javul. Nem a kasztnit szokták reszelgetni(persze a már én is találkoztam kókler lakatossal, aki azt reszelte volna ki), hanem a teló felső 2 csavarját, ahol a csonkállványhoz van rögzítve.
pb_17-07-2005 01:55:50 // 4909
Az a baj, hogy elég relatív dolog, így ezt érzésre +mondani műszer nélkül. Egyébként még mindig csodálkozom azon, hogy Giorgo kispórólta belőle a hőfokmérő műszert, mikor már a zsigulikban is volt. Na mind1. Sztem be kéne szerezni 1 hőmérőt, vagy 1 olyan multimétert, ami tud hőmérsékletet is mérni, aztán teszt. Mész vele mondjuk 3-4km-t, és +méred a túlfolyóban a víz hőmérsékletét, ha =80, akkor jó. Bár a legjobb az lenne, ha lenne benne műszer, mert ez a mérős sem túl jó.
Thomika16-07-2005 22:39:00 // 4908
granturismo: Én most cseréltettem a 155ön hátsó betéteket, asszem Remsa került bele,de szerintem tök xar! :((( Kb 250Km-t mentem azóta,szvsz ennyi idő alatt be kellett volna kopnia?! Vagy nem jól gondolom? Az biztos,hogy ha elfogynak az elsők,akkor már ott tárcsát is kell cserélni, akkor zargatni foglak ezügyben, és ha megoldható akkor a segítségeddel, akna fölött kicserélem az egészet vmi használhatóra. Brembo féktárcsák nagyon drágák? vagy nem érdemesennyire belemászni? Van normál cuccból is kellően hatékony egy 155 2.0 TS-re??
Viktor8516-07-2005 22:38:41 // 4907
Tudom h. nem állítható, de h. kb mekkorának kéne lenni. Szerintem nem egyforma. Miket kell kicserélni?
Inner Circle16-07-2005 21:59:46 // 4906
Nem, és nem is állítható, úgyhogy ha a kettő láthatóan nem egyforma, akkor gáz van (mondjuk elgörbült a telód). És ha nagyon elcsesződik (= alkatrész-cserékkel nem javítható), akkor ÁLLÍTÓLAG működő megoldás, hogy a teló felső bekötésénél a tőcsavarok lyukait a kaszniban oválissá alakítod és kicsit elmozdítod a felső bekötést... szerintem don't try this at home, de mondom, ÁLLÍTÓLAG működik.
Viktor8516-07-2005 20:20:13 // 4905
Nem tudja vki h. hány fokos a kerék dőlésszög elől a Sudon? v. régi 33ason?
Viktor8516-07-2005 12:10:46 // 4904
Hi! Megnéztem a h. melegszenek be a vízcsövek, miután járattam hideg motorral. A jobb, oldali cső, ami legfelül van hamarabb, a bal oldali ami egész lennt van opedig sokkal később. Ez elárul vmit a termosztátról?
pb_15-07-2005 08:13:28 // 4903
Rá kell forrasztani 1 csúszósarut.
pb_15-07-2005 08:11:28 // 4902
Na most ezt nem vágom.
KisP15-07-2005 08:09:18 // 4901
de nincs rajta a végén a csatlakozó,anélkül nem tudom beledugni a betétbe, a toldást megoldom.
bb1815-07-2005 07:47:22 // 4900
blankolás és toldás. nem kell végig kifüzni.
krisz3314-07-2005 23:35:21 // 4899
Scott mindig ezt csinálod :)))
KisP14-07-2005 22:56:52 // 4898
Igen,ezt kérdezem,akkor elég a horganyzás. Kopásjelzőről nekem annyit,hogy nekem is jelzős a betétem,most lett cserélve,csak tudniillik vmi barbár levágta a kábel végét,nincs vkinek elfekvőbe egy pár jelző kábel?
Scott14-07-2005 19:57:55 // 4897
Most, hogy mondod . Érzékelős a betét :)) Szóval megint hamarabb írtam , mint gondolkodtam volna :))
bb1814-07-2005 18:32:37 // 4896
legalábbis vmikor igy tanitották
bb1814-07-2005 18:32:05 // 4895
és attol megy vissza egy kicsit, hogy a karmantyu nem téglatest vagy négyzet keresztmetszetü hanem trapéz. igaz?
bb1814-07-2005 18:29:56 // 4894
tegyél bele kopásjelzöt. van olyan amit akár házilag is be lehet tenni. nem kell hozzá madzag sem. ez tulképp egy sip, ami ha hozzáér a tárcsához akkor a rezgéstöl valami iszonyúan sivit. akkor van elkopva. ilyesztö a hangja de bármibe be lehet tenni egy kis ügyességgel.
bb1814-07-2005 18:26:28 // 4893
horganyzást festeni ? minek ? a horgany önjavito. ha megkarcolodik beforrad ezért olyan nagyon jo felületvédelemre. ráadásul évekig fényes marad. miért kellene lefesteni?
Viktor8514-07-2005 17:24:04 // 4892
Nincs. De már elvileg meg tudom így is nézni h. jó-e a termosztát.
pb_14-07-2005 14:39:35 // 4891
Szóval az 1. fék lényegesen 1xbb, mint 1 hátsó tárcsafék. Nincs benne semmilyen mechanika, 1 dugó, 1 henger, amiben van 1 karmantyú(ez nem engedi az olajat a külvilágba), + 1 porvédő. A dugattyú tulajdonképp folyamatosan a tárcsánál tartja a bététeket, tehát mindig hozzáér a betét a tárcsához. A pedál lenyomásakor, a dugó összenyomja a betéteket, tárcsa 1re nehezebben forog, 1x csak +áll. A pedál felengedésével a nyomás +szűnik és a dugó visszább megy néhány tized mm-t, pont annyira, hogy a kerék szabadon forghasson(ha kézzel forgatható a kerék, akkor jö).
granturismo14-07-2005 14:07:47 // 4890
Ok jöjjön az a cikkszám.:-)
András bácsi14-07-2005 13:49:19 // 4889
Gomboc - Start Autó - Ajusa, gyertyagumi nélküli. Cikkszám csak otthonról. :-)
granturismo14-07-2005 13:30:46 // 4888
Scott Látom, Bandi közben lerendezte a kérdést.:-) Ilyen szép autóba kerüljön már egy jó betét. Én a Textar, ATE, Ferodo, triót használom pld. és ha szervizbe mennék akkor is inkább vinném a betétet magammal. Tudom most majd mindenki kezdi, hogy Ő melyik betétet tartja jónak.:-)) Bandi Hol is tudsz Te 1500Ft-ért szelepfedéltömítést a V6TB-hoz?:-)
Scott14-07-2005 12:57:52 // 4887
Na tessék :)) Elnézést a pontatlan megnevézésért :)) Szóval közben rájöttem, hogy ( mint ahogy Bandi is írja ) fix ez a rész ( néhány mili ) , de sajnos a kialakítása miatt nem lehet kivűlről látni, hogy mennyire kopott a betét ( egyébb offos járgányokon simán látszik ) . Megnyugodtam, a betét biztos nem kopott el, max szar minőségű.
András bácsi14-07-2005 12:24:29 // 4886
Elvileg a nyereg és a tárcsa távolsága fix. Ennél a rendszernél az úszó része mozog ugyan, de ezt szerintem szabad szemmel nem tudod megítélni.
granturismo14-07-2005 12:18:02 // 4885
Ja, akkor jólvan. Elől fékbetét van, nem fékpofa. És hol gondolod ezt a távolságot?
Scott14-07-2005 11:38:35 // 4884
Természetesen első.
granturismo14-07-2005 11:26:03 // 4883
Első vagy hátsó fékről van itt szó?
Scott14-07-2005 11:05:01 // 4882
Örvendek neki... Jövőhéten szétszedem a fékekeket elöl és megnézem valójában mi a helyzet. Legalább egy jó dolog : sikerült belőni rendesen a gyújtást és a karbikat. Nem rángat, szépen húz :) És mindezt sk. Büszke vagyok magamra :)) Apropó a féktárcsa a és a féknyereg között mennyi szokott lenni általában a távolság ? Tudom ez függ a fékpofa kopottságától , vastagságától. Nálam a féktárcsa és a féknyereg között néhány mili van csak és oldalról nézve a fékpofát szinte nem is látom, Aggódom, hogy esetleg elkoptak a pofák. Na de 3ezer kilcsi alatt ????
granturismo14-07-2005 10:18:30 // 4881
"Ugye nem azért , mert mert hulladék minőségű fékpofákat raktak be ? " De igen, azért:-((((
granturismo14-07-2005 10:17:26 // 4880
Az biztos, hogy az NGK egy nagyon jó gyertya.
András bácsi14-07-2005 10:03:06 // 4879
Szerintem meg egyszerűen valami gyenge minőségű betétet kaptál, ami üvegesedett/dik.
pb_14-07-2005 09:47:28 // 4878
3k km alatt biztos, hogy összekopott. Sztem 2 eset lehet: 1. a betét kicsit szorul a bakban/nyeregben, szét kéne szedni és +nézegetni. 2. ezt inkább nem mondom. (de ezt, azért annyira nem tartom valószínűnek)
Scott14-07-2005 09:02:26 // 4877
2-3 kövérebb fékezés után igen hangosan nyikorog a fék ( bal első ) . Ugye nem azért , mert mert hulladék minőségű fékpofákat raktak be ? A tárcsa is és a fékpofák is vadi újjak. Majdnem 3ezer kilcsit mentem már és még mindig nem kopott volna össze ? Furcsa... Lehet itt is átbaxtak, mit egy pár más dologgal a felújítás során . Egyre nő a lista :(
KisP14-07-2005 08:04:22 // 4876
OK!!! Köszi a tanácsokat, horganyzás után,fújjak rá egy védőfesték réteget? A horgany sérülékeny,igaz? Evipass helyett jó a RO55?Most olyan van.
pb_14-07-2005 01:28:33 // 4875
Ez érdekes a Sudban nincs hőfokmérő?
Viktor8513-07-2005 20:45:48 // 4874
Eddig nekem is nagyon jól bevált.
bb1813-07-2005 20:29:12 // 4873
nekem az ngk szinte mindenbe bevált ( kivéve pl ford ) és nagyon jok az árai is.
Viktor8513-07-2005 16:18:53 // 4872
Igen nekem is volt ilyen. Én is gyertyákat cseréltem. Most NGK van benne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.