Forum >> Alfasud-33
alfaromeo3328-04-2011 22:51:17 // 76471
33-as Alfámat raktuk már rendbe motorikusan...no de van egy baj...az olajszivattyú ugye egy síkban van az ac pumpával és a gyújtás elosztóval. a tengelyt kivettük, az AC-pumpám működik, nyomja a benzint, de a tengely nem akar feljebb menni, a kis pöcök rajta pedig nem jár ki-be, indítózásnál sem, és nem éri a rotor az osztófej fedélnél a pöcköket sem.... valakinek valami ötlet?
pb_28-04-2011 22:50:47 // 76470
Ahogy érzed.))
G-Burt28-04-2011 22:48:39 // 76469
biztos nem lógott magyaróráról:D
Vikking 31128-04-2011 22:41:46 // 76468
Ugyan már :) Ezért ne vegye le a hirdetést meg rakja fel :P
Szerintem kevés képzelőerő kell, hogy a négy egymással szembefordított szívecskét, amelyek ZÖLDEK, valaki lóherének nézze :DDDD
Szerintem kevés képzelőerő kell, hogy a négy egymással szembefordított szívecskét, amelyek ZÖLDEK, valaki lóherének nézze :DDDD
pb_28-04-2011 22:35:53 // 76467
Ki tudja, lehet holnap bejelentkezik.))
Ha tudod, hogy mit jelképez, akkor írd le neki.)))
Ha tudod, hogy mit jelképez, akkor írd le neki.)))
Vikking 31128-04-2011 22:29:32 // 76466
Utolsó bejelentkezés:2011-04-03 15:52:22...
:D Nem évek óta, de azért nem ma.
De a lotus jelet akkor sem érteném, ha nem tudnám, hogy legalábbis lóhere.
Valami felvilágosítás? szakmailag? :D
:D Nem évek óta, de azért nem ma.
De a lotus jelet akkor sem érteném, ha nem tudnám, hogy legalábbis lóhere.
Valami felvilágosítás? szakmailag? :D
Vikking 31128-04-2011 22:11:47 // 76464
Napi nevetés: lotus jeles... :))))
HátvédRomeo26-04-2011 15:01:37 // 76463
Biztos tutti lesz a verdád! Sok sikert kívánok hozzá! Remélem lesz alkalmam látni élőbe is! :))
pb_25-04-2011 23:53:09 // 76462
Na ez a probléma, hogy a többihez szinte minden Lérhető, ehhez + semmi sincs.( Na akkor a hfejekkel sikerült 1 egész jó kis +állapodást létrhozni.) Sajnos ezeket mind + kell venni, ha jól akarja az Mber összerakni.
Gábor3325-04-2011 08:02:55 // 76461
Hali! Igen a rali3 az tulajdonképpen az RTE. Ha jol tudom,akkor nem indul ALFA ROMEO,enyém lesz az elsö. Söt egész mezönyben rali1-3 ha jol tudom,akkor csak Kari GTV-je megy a rali 2-ben F2 csoportban. Sajnos kicsit mostoha ilyen szempontbol a márka,pedig nagyon jo alap,mert már gyárilag is sportos. Ujabb tipusokhoz meg van csomo versenycucc is elérhetö áron. Szoval én azon leszek,hogy a sok Lada,Suzuki,Honda mellet tudjon bizonyitani a kis 33. Persze nem életre-halálra,csak hobbi szinten,mert még igy is olyan 200.000FT lesz egy rali verseny. Ha anyagilag jobban állnék,akkor persze más lenne a felállás. Sajnos sem vonohorog sem utánfuto nincs,ezért csak a kocsi belsejébe tudok pakolni. Hátso üléseket persze kiszedem meg az összes kárpitot(már ugy sem sok maradt belölük),igy remélem mindennek lesz helye. Hengerfejek készülnek itt Györbe,Tomival igy egyeztem meg. Cserében köszörülök neki pár fötengelyt és sikolok pár hengerfejet. Szoval olyan jo kis "bartel" üzlet lesz. Tomi már régota tuningol motorokat(sok fut belölük hazai rali pályákon is),de leginkább Mitsubishi,Subaru,Bmw,Porsche stb motorokat épit. Már Lada motorbol is keveset csinál. Remélem jol fog sikerülni. Acél lendkerék pedig a Szurominál fog készülni szinterkuplung a PWRacingnál. Még azért a motorhoz kell pár "aproság":szelepek,hidrotökék,kuplung szerkezet,kinyomo csapágy,fötengely csapágyak,gyürük,tömités garnitura,also-felsö kuplung munkahenger,tüték,1,7 fötengely stb. Szoval van még mire költeni. Azért lassan csak összeáll végre. Lényeg,hogy a melo nagyrésze már meg van,innentöl már remélem kicsit gyorsabban tudok haladni. Szeretnék már menni is vele,mert már eddig is rengeteg munkaora van benne és kiváncsi vagyok,hogy milyen is lett.
pb_24-04-2011 21:43:07 // 76460
Szóval mégis Győrben lesz a projekt.) Én is kiszedtem már pár kábelt a korbácsból, volt közte gyári is.)) Sztem faragj rá 1 kampót a végére, és futóval hozd a cuccokat, úgy 1xűbb lesz a dolog. Aztán a nap Lején leakasztod, nap végén + vissza.D
pb_24-04-2011 21:39:30 // 76459
A rali3 az, az RTE akar lenni?
Dekka23-04-2011 11:54:02 // 76458
nemkell valakinek egy 8v szivocsonk vmi jelkepes osszegert? kicsit lekene pucolni, aztan joaz
Gábor3321-04-2011 18:58:19 // 76457
Hali! Tudom,hogy nem egyszerü összeszedni mindent,de azért még nem adom fel. Valoszinü,hogy egyenlöre a 8V lesz tuningolva és az kerül a kaszniba. Beszéltem itt Györben a Kálmán Tomival és vállalja a hengerfej csatorna bövitéseket. Bronz szelep vezetöket meg megcsinálom a melohelyen. Persze összes szelep és hidrotöke ujra lesz cserélve. Szoval lesz mit csinálni. Egyenlöre a fék-futomü legyen teljesen összerakva és a motor lesz a legutolso. Kábelkötegböl kiszedtem sok sehová sem menö vezetéket,amit az elözö tulajok "tákoltak" bele. Azért lassan alakulgat,már hiányzik a "boxer feeling" de nagyon. Kalocsára egy kisebb alkatrész bázissal készülök,ami befér a kocsiba viszem. Aproságokat is készitek össze,mert gyakran egy filléres cucc miat mozgásképtelen a kocsi. Meg persze lesz pár föbb alkatrész(komplett féltengely,fék cuccok stb) még majd megnézem mi fér el. Nagy krokodil emelöt mindenképpen viszem,az bármikor jol jöhet. Meg persze az "utazos szerszámkészlet" is biztosan jön.
Gábor3321-04-2011 18:46:13 // 76456
Hali! Persze nem szeretném összetörni,de nem is lesz sporolva a tempoval. Éves szinten olyan 3-4 versenyt tervezek rali3-ban és pár gyorsulást. Rengeteg pénz és munka mire összeáll,de nem kifejezetten utcára épitem. Nem is lesz alkalmas minden napi használatra,mert a bukocsö,ülések,6-pontos övek,szinter kuplung,forgos motor stb nem egy elöny a városi araszolásnál. Közuton meg nem szeretnék versenyezni,mert az sokkal veszélyesebb,mint egy zárt pálya. Másrészt meg a büntetések sem olyan olcsok,meg hamar elveszik a jogsit is. Egyébként meg Varga "Cigány" Zoli nyilatkota egy videoban: "az átlag ember egy átlag autoval sokkal veszélyesebb,mint egy rali verseny". Ebben van valami,mert néha tényleg látni önjelölt "kamikaze" söföröket. Szoval igyekszem megörizni az "utokornak" a kis 33-t,mert ha jol tudom,akkor nincs hivatalos gépkönyves példány a raliban.
Gábor3321-04-2011 18:33:59 // 76455
Üdv mindenkinek! Kicsit haladtam a napokban az össze szereléssel. Kicseréltem a két külsö féltengely csuklot(persze a biztosito zéger füle hamar letört,kész élmény volt kibányászni). Most egyböl melegitettem a tengelycsonk anyákat,tanulva a multkori esetböl. Csuklo csere után meg satuban fixrehuztam a tengelycsonk anyákat. Belsö csuklok kaptak uj zsirt,porvédöt. Összeraktam a két elsö golyalábat,persze uj porvédök,torony csapágyak. Elsö futomü teljesen átszilentezve. Garázsban összeraktam a komplett elsö futomüvet. Felkerült a hütött elsö tárcsa és a hozzátartozo féknyereg. Pár kép:
G-Burt21-04-2011 10:49:05 // 76454
az se volt túl messze:D
pb_21-04-2011 06:11:23 // 76453
Lenyúlta a stuffot.D
kesa21-04-2011 01:09:15 // 76452
:)
Mi foglaltunk szállást, így a bulizás-piálás kimaradt, pedig ha egy mód van rá, mindig benne vagyok.
Még jó, hogy valami magaslati pontról indulva nem győződtetek meg, hogy a gravitáció MINDENKIRE EGYFORMÁN hat!
Mi foglaltunk szállást, így a bulizás-piálás kimaradt, pedig ha egy mód van rá, mindig benne vagyok.
Még jó, hogy valami magaslati pontról indulva nem győződtetek meg, hogy a gravitáció MINDENKIRE EGYFORMÁN hat!
G-Burt21-04-2011 00:29:39 // 76451
(mi egész nap ittunk! (pár hülyegyerek ásványvizes üveggel, amiben vmi bordó folyadék van), este eltévedtünk az erődben, hajnali háromkor találtuk meg a sátrat...:D) idén lehet csatlakozni:D
kesa21-04-2011 00:09:54 // 76450
Hanem :)?
Tavaly Komáromban egyedül nyugdíjas barátunk volt legény a gáton, mindenki más papírkutyának bizonyult :P.
Így viszont kötöttem egy kissé bizarr üzletet, pálinkával a balesetbiztonságért jelszóval :).
Tavaly Komáromban egyedül nyugdíjas barátunk volt legény a gáton, mindenki más papírkutyának bizonyult :P.
Így viszont kötöttem egy kissé bizarr üzletet, pálinkával a balesetbiztonságért jelszóval :).
pb_21-04-2011 00:05:46 // 76449
Dehogy nem, nem magadnak kell kiporciózni.DD
kesa21-04-2011 00:01:11 // 76448
A hozzáállásommal semmi gond nincs. Lendülettől függően 1 és n+1 tartományba eső, véletlenszerűen kiválasztott egész számú féldecit szoktam kiporciózni magamnak.
Az n+1-et azért írtam, mert egy bizonyos mennyiség fölött a memória RAM üzemmódról ROM-ra kapcsol :P.
Az n+1-et azért írtam, mert egy bizonyos mennyiség fölött a memória RAM üzemmódról ROM-ra kapcsol :P.
pb_19-04-2011 23:59:22 // 76447
1 jó polír mindent +old.D
Olyan helyen kell csinálni, ahol a hajtogatás veszély nem áll fenn.)))
Nem jó hozzáállás, naon nem jó!DD
Olyan helyen kell csinálni, ahol a hajtogatás veszély nem áll fenn.)))
Nem jó hozzáállás, naon nem jó!DD
kesa19-04-2011 22:00:24 // 76446
Biliacél, de azért a fényezést összekarcolja. Szerencsétlen esetben még a tűzfalon is :D.
Nekem legalábbis folyamatosan benn figyelne a zabszem meg féknyom, nehogy összehajtogassam :P. Úgy meg tényleg nem fasza csapatni.
Porciózgatom én rendszeresen, többnyire magamnak, 5cl-es kiszerelésben :).
Nekem legalábbis folyamatosan benn figyelne a zabszem meg féknyom, nehogy összehajtogassam :P. Úgy meg tényleg nem fasza csapatni.
Porciózgatom én rendszeresen, többnyire magamnak, 5cl-es kiszerelésben :).
Gasparl19-04-2011 19:05:38 // 76445
Sziaasztok egy kis segistéget szeretnék kérni.
elöl fékcsövet cseréltem a kocsin(33-as) és jobboldalon féknyerget is kicseréltem viszont mikor légteleniteni akarom egyszerüen nincs nyomás.hiába pumpálom nem is keményedik pedig öszes légtelenitő csavar levan huzva. öteletek esetleg mi lehet a gond és hogyan tudnám orvosolni?
előre is köszi
üdv: levi
elöl fékcsövet cseréltem a kocsin(33-as) és jobboldalon féknyerget is kicseréltem viszont mikor légteleniteni akarom egyszerüen nincs nyomás.hiába pumpálom nem is keményedik pedig öszes légtelenitő csavar levan huzva. öteletek esetleg mi lehet a gond és hogyan tudnám orvosolni?
előre is köszi
üdv: levi
pb_19-04-2011 09:09:12 // 76444
Hagyjad má, a szalagkorlát az biliacél.D Naja, azért nem biztos, hogy felhőtlenül versenyezne így az Mber.
Amúgy + inkább a szeszt porciózgassad.DDD
Amúgy + inkább a szeszt porciózgassad.DDD
kesa19-04-2011 01:19:24 // 76443
Ezzel csak az a baj, hogy a határokat feszegetve mindig benne van a pakliban egy perecelés. Nem kell egyből szaltóra gondolni, "elég", ha szalagkorlátnak támasztod (kérdezd pb_ Mestert az élményeiről), vagy valami lyukat fogsz vele, és kicsavarja a futót.
:(
Én biztos félnék kivinni versenyre, évek munkája mehet tönkre pillanatok alatt. Talán pályaversenyen nehezebb lezúzni, bár ott is meg lehet oldani.
:(
Én biztos félnék kivinni versenyre, évek munkája mehet tönkre pillanatok alatt. Talán pályaversenyen nehezebb lezúzni, bár ott is meg lehet oldani.
pb_17-04-2011 20:23:38 // 76442
Akkor itt az idő, hogy +ismered.DD
pb_17-04-2011 20:22:51 // 76441
Naja, ez így van, vannak szép dbok az oldalukon. A másik irányvonallal + az a baj, hogy nemigen fogsz találni értelmes dbot.( Nehéz ügy.( Komplett autókkal érkezel oda?))) Az a nagy baj, hogy már se így, se úgy nem jó összeszedni, mindenképp időigényes, drága, és sok szívás van vele. Szóval nem lehet +mondani a tutit.
VinceP4 (Il capitano)17-04-2011 15:33:57 // 76440
Gábor3317-04-2011 14:37:21 // 76439
Hali! Néztem a honlapukon,igen komoly (drága) motorokat épitenek. Csak nem az én pénztárcámnak valo,de biztosan nem lenne rossz. Szoval ez jelenleg elérhetetlen,mert a hengerfejeken kivül kell még csomo minden. Igy is ovatosan számolva,olyan 250.000FT lesz a motor mindenestöl. Egyenlöre ennél többet nem tudok erre áldozni. Viszont a szinter tárcsát velük csináltatom. Hát a másik irányvonal az egy 16V lenne 45-ös karbikkal. Itt viszont a donor motornál el is akadtam,mert hulladékot nem fogok venni meg komplett kocsit sem. De azért még lehet összejön valami. Olyan motorért nem adok pénzt,amiben a vez. tengelyek és a fötengely is kukás. Többi meg annyira nem érdekel,mert mindenböl ujat kapna. Szoval egyenlöre keresgélés van. Azért nagyon sokáig nem szeretnék várni,mert már rendesen "elvonási" tüneteim vannak,hiányzik a kis küzdés. Nem is akarok kapkodni,lényeg,hogy Kalocsára már bejáratva érkezzen és ne kelljen kimélni. Tudom,hogy mumus a 33-nak,ezért viszek pár létfontosságu dolgot. Ha nekem nem is,de másnak lehet jol jön majd. Remélem addigra Nálad is összeáll a gép! Legvégsö esetben marad a 8V és az lesz tuningolva. Végül is ha esetleg öszig találok 16V motort,akkor télen azt is megcsinálom és azzal lesz összerakva. Nem létszükséglet,de azért nem adom fel. Sajnos "darabokbol" összeszedni nagyon drága,meg idöigényes,mert mindent egyesével kell beszerezni.
pb_17-04-2011 12:34:39 // 76438
Valszínűleg nem fog ez kinézni rosszul az autó alatt sem.) Még nem megy.))) Kéne, de Kalocsa az a 33asok mumusa.D Arannyal is bevonja, vagy mi?) Majd kíváncsi lennék, az mit mondanak. Mi a másik irányvonal? Kapkodni nem is szabad.))
Gábor3316-04-2011 12:20:49 // 76437
Üdv! köszönöm szépen! Azért is tüntem el picit,mert kis pénz gyüjtés folyt és alkatrész beszerzés. Remélem összerakva is jol fog mutatni. Nálad mi ujság? Megy már a 33? Remélem idén megyünk egy jot Kalocsán! Ja,megjött Baksárol az árajánlat! Hát elég borsos,100.000/pár+vezetök. Szerintem marad a Havassy vagy a Szuromi. Lényegében most majd a motor következik. Viszont van egy másik irányvonal is,de az még egyáltalán nem biztos. Szoval nem fogok kapkodni. Komáromot már ugy is lekésem tuti a 33-al. Addigra biztosan nem tudom összerakni. Szoval marad a keresgélés és kutatás. Aztán meg Kalocsán egy jot szeretnék menni szlalomon és gyorsuláson is. Idén viszek pár hasznos alkatrészt is,nehogy meglepi érjen.
Gábor3316-04-2011 11:33:30 // 76435
Hali! Köszönöm szépen! Igen porfestés. Elökészitése pedig homokszorás volt. Már kissé belefáradtam a rengeteg drotkorongozásba és ecsetes festésbe. A kasznit muszáj volt igy megoldanom. Sajnos nem kevés alvázvédöt és rozsdát kellet eltüntetnem a kasznirol és utánna meg alapozni és festeni. Szeretném tényleg rendesen megcsinálni,mert nem szeretném sokat szerelgetni. Igyekszek minden gyenge pontot kiszürni és ahol lehet ott erösiteni a kasznin,hogy jobban birja. Ha a futomü-fék elkészül,akkor következik a motor. Szeretnék egy tuning motort épiteni,ezért is nem sporolok a kopo-fogyo alkatrészekkel,mert nem szeretnék ezek miatt szivni ha marad egy kétes állapotu alkatrész. Terv szerint jövöre lepapirozom mint rendszámos-gépkönyves versenyauto. Remélem a csoportban lesz esélye a VFTS-ek között. Sajnos nem sok ALFA ROMEO indul versenyeken,pedig szerintem nagyon jo alap.
TDI7516-04-2011 11:00:34 // 76434
Szép munka! Az alkatrészeket mivel sikerült festés előtt megpucolni, homokszóróval?
A festés az porfestés rajta?
A festés az porfestés rajta?
Gábor3316-04-2011 09:44:56 // 76433
TDI7511-04-2011 12:55:41 // 76432
Sziasztok! Nem tudjátok hogy mi van Bubuval?
Haddel11-04-2011 00:49:19 // 76431
Megvan az ,csak a garázsban :)
LoneWolf3310-04-2011 09:55:41 // 76430
Valóban !
Már csak egy embléma hiányzik.
Már csak egy embléma hiányzik.
LoneWolf3310-04-2011 09:52:59 // 76429
Üdv !
A központi zár vezérlője valóban a belső világítás 20A-es biztosítékán osztozik az órával, és a biztosítéktábla világításával együtt. A nyitás és a zárás nincs különválasztva, a központi zár motorjainak forgásirányát a vezérlő határozza meg az
első ajtókban lévő zármotorokban található kétállású végálláskapcsolók aktuális helyzete alapján.
A központi zár vezérlő csatlakozójánál kontakthibája, illetve az első ajtókba befutó
kábelköteg fáradása járhat ilyen tünettel. Ha esetleg a központi zárat vezérlő riasztó
van az autóban az is csinálhat érdekességeket.
A központi zár vezérlője valóban a belső világítás 20A-es biztosítékán osztozik az órával, és a biztosítéktábla világításával együtt. A nyitás és a zárás nincs különválasztva, a központi zár motorjainak forgásirányát a vezérlő határozza meg az
első ajtókban lévő zármotorokban található kétállású végálláskapcsolók aktuális helyzete alapján.
A központi zár vezérlő csatlakozójánál kontakthibája, illetve az első ajtókba befutó
kábelköteg fáradása járhat ilyen tünettel. Ha esetleg a központi zárat vezérlő riasztó
van az autóban az is csinálhat érdekességeket.
Haddel09-04-2011 23:43:01 // 76428
Sasamester05-04-2011 11:42:18 // 76427
Üdv Cartársak! Tegnap este arra lettem figyelmes hogy a központi záram elkezdett szórakozni... Vagyis semmit nem csinálni. Végignézegettem a biztosítékokat, mind jó. Arra figyeltem fel, hogyha a belső világítás biztosítékát kiveszem, miután visszaraktam, a központi zár nyit. Vajon melyiken lehet a központi zár "záró" köre? Elvileg gyári a közp. zár. (33 VL) Tapasztalat?
Sasamester28-03-2011 09:46:45 // 76426
Mármint nem a toronycsapágyak adták meg magukat, hanem alapjáraton az első lengőkar szilent az ami nyikorog. (vizes úton abbahagyja)
pb_27-03-2011 23:44:25 // 76425
Azok is?) Ott melyik?))
Sasamester27-03-2011 23:15:00 // 76424
Jah, rájöttem időközben h a lengőkar szilentek adták meg magukat.... :D
pb_27-03-2011 21:20:25 // 76423
Az nem a toronycsapágy.
ANGER27-03-2011 19:16:47 // 76422
Üdv!
Nekem ehhez a nyűghöz elég volt a toronycsapágy cserel,bár ez nagyban függ,hogy a torony szilentek mennyire vannak oda!
De lehet megfáradt a lengéscsillapítód is.
Nekem ehhez a nyűghöz elég volt a toronycsapágy cserel,bár ez nagyban függ,hogy a torony szilentek mennyire vannak oda!
De lehet megfáradt a lengéscsillapítód is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?