Forum >> Alfasud-33
granturismo19-04-2006 23:19:22 // 15121
16V dugattyúk nem érdekelnek senkit? Csapszeggel, hajtókarral is?
granturismo19-04-2006 23:17:28 // 15120
Esetleg kérdezd meg, hogy nem adja-e el belőle az órát, mert a komplett elakadásjelző hamutartó cuccot elvitte. Vela a nickje a srácnak.
Robesz719-04-2006 23:16:22 // 15119
ha 8 szelepeset raknál össze, akkor ahhoz szinte minden megvan, csak a főtengely és 1 vagy 2 hajtókar kell
Robesz719-04-2006 23:15:01 // 15118
az jó... ha gondolod, a blokkot odaadom pár ezerért elejével, hátuljával, ha nem találsz egyben.... nincs széttörve, a hengerek hibátlanok, de ragasztva van, gondolom, hajtókartörése lehetett vmikor régen....
granturismo19-04-2006 23:14:16 // 15117
ma vitték el....
kando.19-04-2006 23:12:37 // 15116
Mert majd én is fejlesztenék, meg összeraknég vmi masszív gépet én is :)))
Robesz719-04-2006 23:01:27 // 15115
egy ragasztott blokk, de hibátlanul működik.... egy pár db hajtókar, vezérmű fogaskerekek, alapjárati motor, egy meghosszabbított kábelköteg... motor eleje-hátulja.... nagyjából ennyi. van még 8V hengerfej, olajteknő, dugattyúk, csapszegek, kábelek....
kando.19-04-2006 22:58:33 // 15114
1,7-es (16v) boxerhez maradtak még cuccok ? :))))
Robesz719-04-2006 22:55:31 // 15113
meg van kopva, de sztem használható... az egyik jó, a másikon egy bütyök kopottabb kb 1.5 mm-rel...ha érdekel mondjuk 4000 Ft a 2db. sztem még sokáig elmehet, de attól függ, mire kell....
Barni14719-04-2006 22:52:12 // 15112
Adok érte 1.5 33 asét. :-)
Barni14719-04-2006 22:50:34 // 15111
Órád nincs a középkonzolba? Enyém nem mutatja a masodik karaktert.
Barni14719-04-2006 22:48:34 // 15110
Esetleg abban jó a vezérműtengely?
kando.19-04-2006 21:35:08 // 15109
:)))
Nem lehetett rossz...
Robesz719-04-2006 21:23:52 // 15108
granturismo19-04-2006 21:19:36 // 15107
Hát hogy őszinte legyek én karbikkal egyáltalán nem foglalozom. (Karbisták, lehet ütni:-))) )
Úgyhogy sajnos nem tudok segíteni.:-(((
kando.19-04-2006 21:13:33 // 15106
Drága gt!
Neked akad esetleg (vagy tudsz vkit, akinek van) karbi, 1,7-es motorhoz ?
Múltkor volt róla már szó, én most fejembe vettem, hogy megoldom, mert izgat, hogy 16 szelepes blokkra rábiggyeszteni a karbit, gyártatni hozzá adaptert és összeszerelni... :))
granturismo19-04-2006 21:10:56 // 15105
Petike
Most jönnek a képek erről a kezeim közé került boxer motorról. 1.7 16V.
És egy erőltetett menetben történt hajtókar leszakadás rémképei következnek.
(Akiket fáraszt azoktól előre is bocs.)
A hibás főtengely. (Robesz a Tiéd!) Balról jobbra a 2 csapról szakadt le a hajtókar. Látszik, hogy a középső főcsapágy és a 2 belső hajtókarcsap a durvább, mert a hűtés szempontjából ezek vannak a legkedvezőtlenebb helyen. Én ezért inkább hűtési és nem kenési gondra tippelek a hiba eredeteként. Szerintem kenési problémánál nincs ekkora eltérés az egyes csapok kopása között.
Az egyik külső főcsapágy perselye. Ez nem annyira vészes, persze ez sem szép.
Az egyik külső hajtókarcsapágy perselye. Ez már erősen be van rágódva, de még mindig szebb mint a belsők.
Ez a leszakadt hajtókar perselye. Látszik a hajtókarcsapágy kis darabja felkenődött a perselyre. A kokszosodás mutatja, hogy iszonyatos hőterhelést kapott amelynek a vége a hajtókar leszakadása lett.
A másik belső hajtókar perselye. Itt is nagyon durva kopás és csapágy felkenődés.
Maga a leszakadt hajtókar. Itt is erős kokszosodás. Valószínűleg a berágődás előtt már átizzott a hajtókar. A csapágyfedél 2 edzett csavarja tőben beszakadt a hajtókarba... Rettentő erők szabadulnak fel ilyen esetben.
A másik belső hajtókar. Erős berágódás. Kuka ez is.
Itt látszik milyen masszív a csapágyfedél és a hajtókar csavarjai. Nem szakad le egykönnyen.
A főtengelyről elszabadult hajtókar kicsapta a saját dugattyújának a szoknyájából azt a darabot amit elért.
Brutális.
Az ütéstől a dugattyú leszakadó darabajai odacsapódtak a dugattyú belső, túloldali palástjára és megsértették azt is.
a dugattyú túlsó palástja is megsérült, mivel megvezetés nélkül nem párhuzamosan érkezett fel a hüvely sarkához.
Az elszabadult hajtókar felverődésének nyoma a hüvely szélén
Egy ép és egy nagyon durván kopott, pergamen vékonyságú hajtókarcsapágy. Ez egyébként a másik belső hajtókar csapágya (volt). A hajtókarcsapágyak többi része a karterban volt felfedezhető halpikkely-szerű darálék formájában.
Csak összehasonlításképp egy épnek mondható főcsapágy persely.
És egy épnek nevezhető hajtókarcsapágy persely.
A blokköntvény csapágyháza szerencsére ép bőrrel megúszta.
Ez meg a ráadás. Ő lesz az egyik hengerfejem.
Most jönnek a képek erről a kezeim közé került boxer motorról. 1.7 16V.
És egy erőltetett menetben történt hajtókar leszakadás rémképei következnek.
(Akiket fáraszt azoktól előre is bocs.)
A hibás főtengely. (Robesz a Tiéd!) Balról jobbra a 2 csapról szakadt le a hajtókar. Látszik, hogy a középső főcsapágy és a 2 belső hajtókarcsap a durvább, mert a hűtés szempontjából ezek vannak a legkedvezőtlenebb helyen. Én ezért inkább hűtési és nem kenési gondra tippelek a hiba eredeteként. Szerintem kenési problémánál nincs ekkora eltérés az egyes csapok kopása között.
Az egyik külső főcsapágy perselye. Ez nem annyira vészes, persze ez sem szép.
Az egyik külső hajtókarcsapágy perselye. Ez már erősen be van rágódva, de még mindig szebb mint a belsők.
Ez a leszakadt hajtókar perselye. Látszik a hajtókarcsapágy kis darabja felkenődött a perselyre. A kokszosodás mutatja, hogy iszonyatos hőterhelést kapott amelynek a vége a hajtókar leszakadása lett.
A másik belső hajtókar perselye. Itt is nagyon durva kopás és csapágy felkenődés.
Maga a leszakadt hajtókar. Itt is erős kokszosodás. Valószínűleg a berágődás előtt már átizzott a hajtókar. A csapágyfedél 2 edzett csavarja tőben beszakadt a hajtókarba... Rettentő erők szabadulnak fel ilyen esetben.
A másik belső hajtókar. Erős berágódás. Kuka ez is.
Itt látszik milyen masszív a csapágyfedél és a hajtókar csavarjai. Nem szakad le egykönnyen.
A főtengelyről elszabadult hajtókar kicsapta a saját dugattyújának a szoknyájából azt a darabot amit elért.
Brutális.
Az ütéstől a dugattyú leszakadó darabajai odacsapódtak a dugattyú belső, túloldali palástjára és megsértették azt is.
a dugattyú túlsó palástja is megsérült, mivel megvezetés nélkül nem párhuzamosan érkezett fel a hüvely sarkához.
Az elszabadult hajtókar felverődésének nyoma a hüvely szélén
Egy ép és egy nagyon durván kopott, pergamen vékonyságú hajtókarcsapágy. Ez egyébként a másik belső hajtókar csapágya (volt). A hajtókarcsapágyak többi része a karterban volt felfedezhető halpikkely-szerű darálék formájában.
Csak összehasonlításképp egy épnek mondható főcsapágy persely.
És egy épnek nevezhető hajtókarcsapágy persely.
A blokköntvény csapágyháza szerencsére ép bőrrel megúszta.
Ez meg a ráadás. Ő lesz az egyik hengerfejem.
Robesz719-04-2006 20:32:10 // 15104
Igen...-)))) Köszi még egyszer!!..:-))))
granturismo19-04-2006 20:30:52 // 15103
Na ezt a témát akkor kicsontoztuk.....
Robesz719-04-2006 20:23:55 // 15102
én is megkérdezem és írok sms-t...hogy mikor mennének.... ha nem jön össze pénteken, akkor nézünk más időpontot
Robesz719-04-2006 20:23:10 // 15101
ok... hány órától lehet menni és hová?
granturismo19-04-2006 20:22:38 // 15100
Hátakkor húzassad amíg ledadog:-)))))
Rendben, de csak péntekre tudom behozni.
Erika19-04-2006 20:21:48 // 15099
Szomorú! Azért köszi!
Robesz719-04-2006 20:18:19 // 15098
nincs még chippelve, épp most próbálok chip-pet írni ... itt világít a quartz (vagy hogy kell írni) lámpa mellettem és próbálja kisütni a chip-pet, hogy tudjam írni....
Whiteskull19-04-2006 20:17:42 // 15097
Szia! :))
Megnéztem az árakat, hát itt sem olcsóbb. :(
granturismo19-04-2006 20:16:47 // 15096
Miért most ez chippelve van?
Robesz719-04-2006 20:16:46 // 15095
akkor a 220-as kellene... meg lehet oldani, hogy beviszed a munkahelyre és napközben oda megy érte valaki? nem akarom sokáig húzni, mert így nagyon rossz.... tényleg nem tudom, mikor váltsak és szombaton hivatalos gyorsulási verseny .....
giovanni19-04-2006 20:16:22 // 15094
Mesterem!
Tessék szépen szóba állni az exboxeres tévelygő cartársakkal :) és válaszolni az emiljükre ;-)
Erika19-04-2006 20:14:52 // 15093
Holnap találkozunk Robesz7-tel és jól megbeszélünk mindent.
Köszi a pólókat! Várjuk a postást!
granturismo19-04-2006 20:14:40 // 15092
a 220-asban 130 valamennyi a 240-esben 160 valamennyi.
Robesz719-04-2006 20:13:16 // 15091
nullázót vettem..:-))))))
Robesz719-04-2006 20:12:46 // 15090
Csak azt nem tudom, mikor kell váltani.... a hangján valamennyire hallatszik...:-))) Nem tudod, hogy melyikben mennyi km van? A 220-nam megy a nullázója amúgy, csak a külseje tört le?
kando.19-04-2006 20:12:06 // 15089
Hello!
Ma ment el postan a polo is ;-)
Remelem, az segit a hitteritesben ! ;-)
Valami pozitiv megoldas biztosan szuletni fog, ha az a celod, hogy a 33-ast feltamasszad, feltamasztasd egy jo szerelovel. Ha Robesz7 tud cumoket hozatni Pestrol, akkor ott meg oda tudja adni Neked vagy a szerelonek.
granturismo19-04-2006 20:11:19 // 15088
A kis mikrokapcsoló az jó. Csak benyomó szár törött tőben.
granturismo19-04-2006 20:10:08 // 15086
Nem valószínű, hogy a jeladó ment el ha a km óra sem mér. Mert az a 2 jel ugyebár nem ugyanonnan jön. Nem aggódjál majd jön valami haverod fel! Nem adom oda másnak. Csak döntsd el melyik kell. Óra nélkül meg lehet gyorsulni!:-)) Legalább nem feszélyez a sebességtúllépés:-))
Erika19-04-2006 20:09:38 // 15085
Szia Te Drága!
Akár csuhát is vehetnél fel, ha igazad van! Egyébként hallgatok Én az okos szóra, csak kicsit tovább tart megértenem, mint másnak:-)))
Robesz719-04-2006 20:07:47 // 15084
Melyiket ajánlod? a nullázónak csak a gombja tört, belül a kis mikorokapcsoló az jó?
kando.19-04-2006 20:06:58 // 15083
Nem teritgetek, de en se mondtam szerintem hulyeseget...
Mar banom, hogy lemondtam arrol az autorol...
granturismo19-04-2006 20:06:29 // 15082
Jó de a 220-as azért olcsóbb, mert a nullázója le van törve és az üvege nem szép. De átépítésre kitünö.
Robesz719-04-2006 20:06:09 // 15081
Az adó részt nem tudtam kinyirní igaz? Gondolom, az óra ment tönkre.... Szóval hogy lehetne átvenni és hol?
Robesz719-04-2006 20:04:52 // 15080
Akkor küldök érte egy futárt, remélem lehozza ingyen...:-))) Mi is adtunk neki beszáron cd-t. Hogy lehetne megoldani az átvételt?
granturismo19-04-2006 20:04:45 // 15079
Bandikám. Azért bírlak, mert Te megértesz engem.....:-)
granturismo19-04-2006 20:03:33 // 15078
Csak gyári óráim vannak. Az meg már egyik sem trafós levevős...:-( Budafok az nagyon nem jó:-((
András bácsi19-04-2006 20:02:40 // 15077
Lehetek gonosz? Használod egyáltalán az autót, vagy valami fétis a garázs közepén? :))))
Robesz719-04-2006 20:02:37 // 15076
Arra gondoltam én a 260-as ra, abban vannak olyan kis sűrű vonalak nem? Ezek majdnem egyformák.... így jó nekem a 220-as...:-)))
Erika19-04-2006 20:02:09 // 15075
Nekem meg olyat csinál a km órám, hogy kiakad, csap egy kört a mutató az óra számlapján és attól kezdve pörgeti a km számlálót még álló helyzetben is. Ezt addig csinálja, amíg Ő akarja, aztán gondol egy bátrat, visszafordul a mutató és megint rendesen mutatja mennyivel megyek.
Robesz719-04-2006 20:01:47 // 15074
Ja, így ugyan olyan a kettő? akkor jó a 220-as....:-))
granturismo19-04-2006 20:01:14 // 15073
Megsúgom, hogy nekem 260-as van:-)) gyári és boxerhez való (6500-nél kezdődik a piros). Ritka, fehér holló. Igaz még 160-at sem megyek soha:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
686
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?