Forum >> Alfasud-33

kando.16-05-2006 08:11:13 // 16321
pb_ A csöveket nem sikerült kimentenem, meg szerintem a maradékot már nem szedgetem le, a váz maradékát ma el kell tűntetnem még délelőtt..
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-05-2006 07:48:32 // 16320
Jó reggelt! bocs,de tegnap két padlásteret mértem fel + megoldottam a kipuffomat is. aztán este"orcával borultam rá a kalviatúRA" :-) tehát: jó a benzin, én a régiektől a petróleumot hallottam,legutóbb azzal tisztítottam. Ha nagyon nem megy,inkább ne kezdj hozzá othon, mert vízzel biztos nem sikerül :-( én a 40-eseket a lakásban csináltam Brigéciollal. Az önmagában nem annyira gáz, viszont azt meg forró vízzel jó párosítani : egyrészt hazavághatod a kádat másrészt ha sokáig nem fogod még használni,bevízkövesedhet (mint nekem) :-( Amúgy milyen cucc kellene hozzá? http://www.cbperformance.com/carbs.asp#carburetor itt láthatod az alkatrészeket (main gas jet = főfúvóka , idle jet = alapjárati , air correction jet = féklevegő ) pár dolcsi / db csak asszem min . rendelés 20 $ + ugyanennyi póstakltsg. :-(
kando.16-05-2006 06:16:00 // 16319
Mi a gond az emelettel..? :) Venni kell vagy leszívni valahonnan... De jó lehet még a Brigéciol is, vagy olyasmi szer, ami zsírooldó, 10-12 pH értékű. Aztán nem ért az áztatás után esetleg kompresszoral is kifúvatni.
Ferke16-05-2006 00:32:52 // 16318
5. emeleten vagyok, és nincs benzinem.:) Azt mondjátok meg viszont, hogy hol kapok 40es webberhez cuccokat?
kando.15-05-2006 23:48:11 // 16317
Áztassad be őket benzinbe vagy valami lúgos löttybe, ami leszedi az olajat róluk.. Mivel ezek full fémből vannak, kárt nem tesz bennük... (gondolom)
pb_15-05-2006 23:47:30 // 16316
Igen azt láttam a képen.)
Ferke15-05-2006 23:45:36 // 16315
Még ma szét akartam szedni, de olyan szinten áll rajtuk az olajsár, hogy feladtam, erre rá kell készülni:)
pb_15-05-2006 23:32:48 // 16314
Igen, általában rá van írva.
Ferke15-05-2006 23:30:59 // 16313
Na holnap szétkapom őket, akkor kiderül.Ezekre rá van írva?
pb_15-05-2006 23:29:16 // 16312
Légkorrekciós 178 lehet, az alapjárati pedig talán 40/45-ös.
pb_15-05-2006 23:25:22 // 16311
A főfuvőka elméletileg 128-as.
Ferke15-05-2006 23:21:29 // 16310
És az alapjárati, és a féklevegő?:)))Már semmit nem értek!:)
Ferke15-05-2006 23:20:15 // 16309
OK, de most, hogy 40-esek a karbijaim, és 32-esek a venturik, mekkora a főfúvóka vajon?A venturiból Te rájöttél a főfúvóka méretére is?:)
pb_15-05-2006 23:20:09 // 16308
Ja Ádi készül, ám az a mél, nem felejtődött, el, csak nagyon lassan halad.)
pb_15-05-2006 23:18:59 // 16307
Na igen, pont ezt nézem most én is. Mert tényleg a 40-esen az 1.3-nál, 90-től 28-as volt a Venturi torok.
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-05-2006 23:12:50 // 16306
igen,azok és már senki nem veheti el tőled! :-) arra akartam kilyukadni,hogy az,hogy 40-es önmagában nem jelent semmit. a legkisebb 1,3 -as pl. 90-ig Weber 36-tal készült 130-as főfúvókával. 90-től meg 40-essel ,amiben 122 a főf. Össz.vagy 4 LE a különbség
Ferke15-05-2006 23:07:54 // 16305
Kezdem öszerakni a képet, nekem is ez jött le.:) De a főfúvóka, és a többi?gondolom szétszedésnél látszanak csak ezek. De akkormost 40-es webberjeim vannak??:)
pb_15-05-2006 23:05:37 // 16304
Ha jól értelmezem a dolgokat, akkor a Venturi mérete 32-es.
Ferke15-05-2006 23:03:24 // 16303
Na, a matt fémbetét 32-es, mind a 4.Ez mit is jelent most?:)
kando.15-05-2006 23:01:27 // 16302
Jó estét Kelet! ;-) Köcce az invitálást, igyekszem eleget tenni nekijje ;-) Na meg megnézem majd azt a Harley-emulátor gípet :-PP
Ferke15-05-2006 23:00:48 // 16301
Még nem szedtem szét, a fúvókákat hol látom, hogy mekkorák?
Ferke15-05-2006 22:59:59 // 16300
Na minnyá megnézem:)
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-05-2006 22:56:04 // 16299
Majd kiderül.... Venturi hanyas? (a matt fém betét a légtorkokban,tulajdonképpen egy szűkítő. ha felülről belenézel ,a ferde peremén domborodik a mérete) fúvókák? (alapjárati,fő, féklevegő... )
pb_15-05-2006 22:53:34 // 16298
Semmit, ebben a témában te vagy a profi.)
Ferke15-05-2006 22:51:24 // 16297
A 7D egyezik mind2, és 40 IDF az eleje. a 72 és a 73 tér el, sejtettem, hogy így 1 pár. ezek szerint 40-es karbikat szereztem? Szuper!!!:)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-05-2006 22:46:22 // 16296
"...mit sugdostok ott ti ketten!"... :-) igen, a 72-73 a párt jelöli, ezekkel a szám-betű (nálad 7D) cuccokkal nem nagyon kell foglalkozni ,nem árt ha egyezik kétoldalt,de ha nem az sem gáz. max olyan alkatrészekben van különbség,ami amúgy is cserélhető. szóval: IDF 40 ez gyakorlatilag a karbiházat és a fojtószelepet jellemzi,ezen kívül a venturi torok átmérője és a fúvókák is sokat számítanak,ezek viszont cserélhetők.
Ferke15-05-2006 22:44:00 // 16295
Igen, ami fent van kettő, az egyik dellorto, másik 36-os webber.
De amit most bontottam szét, azon ezek voltak:
pb_15-05-2006 22:35:50 // 16294
Elképzelhető.)
pb_15-05-2006 22:34:31 // 16293
40-esek a Webereid vannak. De Scott a múltkor mondott valami olyat, hogy nem 1formák?
kando.15-05-2006 22:33:02 // 16292
Hát, lehet, hogy azért csak belenyúl abba az 55-be is ;-)))
pb_15-05-2006 22:32:11 // 16291
Hiányozni fog neki a sok szerelés, és apró bosszantó hiba.))
kando.15-05-2006 22:30:25 // 16290
Én is erre gondolnék, bár nem sokat értek hozzá.. De majd jön Scott vagy Ádidi és megmondják az igazat :-))
Ferke15-05-2006 22:28:53 // 16289
Alfistik, ez van a karburátoromra írva: 40 IDF 72 7D, a másikra pedig: 40 IDF 73 7D A 72 és a 73 gondolom a bal és jobb. de a 40? ezek szerint 40-es webbereim vannak? Ezeket a karbi talpának a széléről olvastam le, a belső oldalakon (nagyon pici számok/betűk).
Ferke15-05-2006 22:26:16 // 16288
Szerintem úgyis lesz még boxid, enélkül nem lehet sokáig bírni!:)))
kando.15-05-2006 21:56:12 // 16287
Minden jót, sok szép örörmet a másik vashoz! ;-) Aztán néha benézzél ám még ide ;-)
pb_15-05-2006 21:36:19 // 16285
Kár, hogy jelképesen elhagytad a topikot.( Ezzennel szeretném +köszönni, a rám osztott a bizalmat a részedről. Ezenkívül próbálom tovább terjeszteni az igét, vagy mit is kell ilyenkor mondani?))))
Kisvuk15-05-2006 21:23:05 // 16284
És akkor most mid van,vagy lesz ???
norbee15-05-2006 21:18:53 // 16283
Uraim! Ezennel szeretném a topik alapítói jelképes stafétát átadni, megosztva de nem sorrendben említve pb_, granturismo és Scott kartársak között. Elkelt a boxim.
Kisvuk15-05-2006 21:10:07 // 16282
Igen megnézem ,de nem hiszem hogy kábel gond lenne,meg rendeltem egy rotort is, mert az enyi egy kicsit avétos. Isszonyat, hogy szegény most ogy megy se alapjárat, és kis fordulaton erő sincs benne ! 2000 for kell egy kereszteződésben hogy ki tudjak fordulni :(
kando.15-05-2006 20:55:21 // 16281
Oké, akkor remélhetőleg a boxi is szebben, jobban jár majd tőle... Aztán a kébelezést is nézd át, nehogy megint az legyen, hogy még szikra sincs... ;-)
Kisvuk15-05-2006 20:53:47 // 16280
Rendeltem holnapra érkezik meg :)
kando.15-05-2006 20:19:15 // 16279
Helló! Vettél normális gyertyát ?
Kisvuk15-05-2006 20:08:36 // 16278
Sziasztok Alfisták !!!
pb_15-05-2006 14:48:45 // 16277
Gyártasz valami csőből házilagosan.
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-05-2006 14:37:45 // 16276
jaja,nem akartam taglalni,de dióhéjban arról van szó,hogy adott egy szétszerelt rugóstagból a rugó... így ahogy mondod ,lehet hogy a 2 fém nem ért össze de a műaníag alatt meg a rugó rozsdásodott. itt-ott sérült is volt a műanyag,fogtam levágtam mert leszedtem a rugóról a maradék festéket, és megfelelő előkezelés után le lesz festve. Tehát: jó lenne a végére a kéát műanyag,de új :-(
pb_15-05-2006 14:21:17 // 16275
Mondjuk lerohad róla.
Viktor8515-05-2006 14:11:02 // 16274
Tényleg, mert még van a hídban meg a kasztniban is egy-egy gumitányér. De a gyári rugóról hogy tud lejönni a műanyag cső? Nekem nem sikerült leszednem, pedig leakartam:)
pb_15-05-2006 14:10:35 // 16273
Nem nagyon. De én eddig csak az IDF-ekről hallottam AR 33- ban.
pb_15-05-2006 14:08:35 // 16272
Nem a kopogás miatt van rajta, inkább azért, hogy ne a rugó tányérok kopjanak el.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.