Forum >> Alfasud-33
KisP13-04-2005 19:56:01 // 3171
Sziasztok!
pb: ezt most igazából nem látom át a müködési elvét,de biztos én vagyok a béna.Szal,a szelepeket ki kell venni és a célszerszámmal a munkapadnál kell szétszedni vagy motornál,gondolom a motornál nem,mert ekkora szerszámmal nem lehet beférni.:)
Ma megnéztem a verda alját,hogy mizujs van arrafelé és szomorúan láttam,hogy a hátsó kipufogómon (gyári) van egy repedés és olyan kormos mint állat.Valószinű ezt is cserélni fogom.Úgy tudom,hogy a gyári dobok méregdrágák, szal azt nem is veszek.Gondoltam vmi Magnum márkájú dobra.Ti milyen márkát ajánlotok? Milyen a legjobb a boxerhez?egy csövű?két csövű?hangolható?
granturismo13-04-2005 13:00:17 // 3170
Banya
Épp akartam írni, hogy nem akarlak elkeseríteni, de valszeg a fékerőszabályozód lesz a bűnös, de látom pb már megelőzött.
pb_13-04-2005 09:34:34 // 3169
A haverom szögvasból, és 1 csőből csinált 1 ilyen célszerszámot. A szerszámnak van 1 talpa, ami mindjuk 1 satupadhoz van leszorítva, függőlegesen alló része, és 1 erőkar. Az erőkarra van rászerelve 1 cső, ami lenyomja a tányért, hogy le tudd szedni a biztosítókat. A csőnek "2 oldala" be van vágva, hogy hozzáférj a biztosítókhoz.
pb_13-04-2005 09:11:04 // 3168
Keréktárcsák 33-ra
A linket elsősorban Samatka kollégának ajánlom, de az is nyugodtan nézze + aki nem tud elképzelni 1 csíklámpás 33-ast különböző keréktárcsákkal. Egyébként különböző autómárkák, különböző típusai is virtuálisan felruházhatók különféle keréktárcsákkal. Alfanál a 145/46, 147, 155, 156, 164, 166, 33, GT, és Spider/GTV szerepel a listán.
Keréktárcsák
KisP13-04-2005 09:07:18 // 3167
Banya:
Ez a "benyomó szerszám"-ot lehet-e szerezni vhonnan? kapható-e a kereskedelemben?vagy ez egy speckó cuccos? Küldenél nekem egy képet erről a házi benyomó szerszámról? hátha fabrikálok egyet én is.
pb_13-04-2005 08:44:45 // 3166
Egyébként volt már téma, olvass vissza, a 900-as hsz. környékén, Bandita kollégával értekeztünk róla. A 928 hsz.-ban van 1 kép is róla.
Barni14713-04-2005 01:06:53 // 3165
Eléggé eldugott helyen leledzik ugyanis.
Barni14713-04-2005 01:05:47 // 3164
Már előre félek :-((((((
Robi12-04-2005 23:47:53 // 3163
Jól mondja pb cartárs, az bizony fékerő-szabályzó. Én is szívtam már vele.
pb_12-04-2005 23:34:28 // 3162
Az pedig fékerő szabályzó lesz. Be van rohadva, az enyém is ezt csinálta. Nem 1szerű művelet szétszedni.
Barni14712-04-2005 22:25:56 // 3161
Karternyomásom van, olaj gőz nincs. Szerintem ez pozitív. A szimeringek helyes pozicionálására fokozottan ugyeltem, pedig benyomó szerszám nélkül nem egyszerű művelet.
Más: Fékprojekt.
Megjött a megfelelő felújítókészlet, rögtön kettő darab. :-)))
Beszerelve jelenség megmarad. A kézifék működése kifogástalan: behúz, befog, kienged, visszaenged.
Gyanús volt, hogy iszonyat nehezen lehetett lelégteleníteni. Az azt megelőző alkalommal még ki is lövelt kicsit az olaj de utána is csak csordogált.( már akkor miért nem tünt fel????)
Most szinte csak csepegett. Valahol k@rvára el van tömődve a rendszerem, ezért nem engedi vissza a nyomást , már ha eggyáltalán hajlandó eljutni a munkahengerig.
A tárcsánál lévő fékcsövet levettem az tiszta, az előtte lévő fémcsőből látható ahogy a fékpedál működtetésekotr szépen lassan kúszik kifelé az olaj , ahelyett hogy kiszáguldana.
Megrendeltem a belső gumifékcsövet úgyis ki kell már cserélni. Szétszedem, hogy megtaláljam a dugulás helyét. Reménykedem , hogy nem a fékerő szabályzóm van elrohadva!
Robesz712-04-2005 18:09:21 // 3160
Hello! Még mindíg keresek 146 1.6 boxerhez folytószelep potmétert.... ha vki tud, légyszi segítsen....
KisP12-04-2005 17:56:03 // 3159
Húú banya,az szép húzás volt.Örülök,hogy sikerült.Kartergáz nálam is van egy pici meg ilyen vajszerű szutyok is.Pedig a se az olaj se a víz nem fogy.Nem értem,honnan jön.Amúgy rám is ez a műtét vár. Be vagyok szarva rendesen:)
pb_12-04-2005 10:36:08 // 3158
Jól van látom neked is tetsz. Én is csak ezért regeltem be.
granturismo12-04-2005 10:18:32 // 3157
Q.jó ez a topic.
Banya te mágus!:-)
pb_12-04-2005 08:27:41 // 3156
Ne aggódj a füst miatt, az enyém is csinálta. Egyébként a szelepszár szimm. -t rendesen a helyére nyomtad? A rugótényért rögzítőket nem könnyű se levenni, se a helyére tenni, főleg, ha keresztbe fordul valamelyik.
Robi12-04-2005 01:32:00 // 3155
Nincs tartalék sapkám. Eddig még mindig megtaláltam. Legutóbb Keszthelyre menet lőtte el. Nem értettem, hogy mi az a füst, ami a motorháztető alól jön. Kinyitottam, és láttam, hogy nincs olajbeöntő sapka, és dől a kartergáz. Első körben nem találtam. Aztán megérkeztem, felcsörlőztem a trélerre egy szutyok Skodát, és amíg a haver azt rögzítette, és újfent nekiláttam beöntősapkát keresni. Ezúttal siker koronázta erőfeszítéseimet, a kormányművön hevert a kis szökevény. :) Egyébként elvileg tudok beöntősapkát szerezni, ha kell.
Barni14712-04-2005 01:25:46 // 3154
És honnan van tartalék sapkád?
Az enyémben is már csak egy tömítőgyűrű van, ideje lesz pótolni a hiányt.
Fényképeket csak egy párat készítettem, a 3650 em nem igazán olajos kezekbe való.
Át akartam pakolni pen drive-ra , de otthon kékhalál várt a gépemen. Hazament egy memóriamodulom, és az ntfs file system is összeomlott. Már sikerült ujraparticionálni a dolgokat, de már bootoláskor is disk errort ír a bios, valószínű a winyóm megy a kukába. Mihelyt lesz rá keret , mert ez a felújítás és a héten vásárolandó gumigarnitúra elemészti a tartalék keretemet. sikerült egy nyers rendszert felgyúrnom ,de sajnos jönnöm kellet melózni.
És bocsi a stilisztikai és helyesírási hibákért, de a monitorig se látok el.
Robi12-04-2005 01:01:42 // 3153
A karternyomás miatt ne aggódj, az enyém van, hogy ellövi az olajbeöntő-sapkát, mégis megy még. :)))))
Barni14712-04-2005 00:58:03 // 3152
Az összerakásnál volt egy kis malőröm:a befecskendező szelepeket a benzincsőre sikerült úgy felaplikálnom hogy a tömítőkarikát szétnyírtam , persze ömlött is a benzin rendesen.
Ez okból kifolyólag csak cca 15 mp ig hallhattam a duruzsolást , de már az is elég volt hogy tudjam rendben lesz az erőmű.
Hétfőn reggel sardulah barátomnak hála ( Ő furikázott velem az essőben) sikerült is beszereznem ilyen tömítőgyűrűt 41Ft os egységáron. Vettem is belőle 20 db-ot, úgyhogy ha kell esetleg valakinek :-))
Beszereltem a cumót és indíts, lám kellemes Boxerhang. Nem azt mondom hogy némaüzemű lett a motor, mert hát azért ez mégiscsak egy boxer motor, de mérföldekkel csendesebb lett a járása. Mondjuk a karternyomásom alapjáraton nagyobb lett, de gáz nem látható. Azt hiszem megméretem a kompressziómat, lehet hogy tényleg nőgyógyászkodnom kell majd :-)
Nos ez tartott az üzemi hőmérséglet eléréséig, itt jött elő az a bizonyos nyenyerészés ami pánikhangulatot eredményezett.
Klíma, szervó szíj le, fülelés. Ha az első lökös le van szedve, alulról éppen hogy kilóg a vezérműszíj szíjfeszítő görgője. Na én ide fújtam csúszásgátlót és kezeltem is a problémát. :-)))) (ajóédesanyukáját) A "gudjear" szíjat nem ajánlom senkinek.
Most, hogy alaposan megvizslattam a motort arra lettem figyelmes, hogy úgy 70 fokig szinte nem is látni a kipufogó gázomat, aztán megérkezik a kondenzvíz és halvány fehér füstöt ereget ami egyre jobban látható. Én ebből arra gondoltam ,hogy a hengerfejtömítést rosszul raktam össze, vagy repedésem van.
Az olajam nem lett vizes, a vizem nem fogy, konzultáció.
33 1.7 Boxer kályhacső hátul, melegen ugyanazt produkálja, ha odalép neki akkor még csúnyább is. Enyémen utángyártott vadiúj kipu sokkal kisseb hátul. Kezdek megnyugodni, de azért érdekelne nektem hogy vannak ezek a dolgok?
Barni14712-04-2005 00:57:13 // 3151
Az összerakásnál volt egy kis malőröm:a befecskendező szelepeket a benzincsőre sikerült úgy felaplikálnom hogy a tömítőkarikát szétnyírtam , persze ömlött is a benzin rendesen.
Ez okból kifolyólag csak cca 15 mp ig hallhattam a duruzsolást , de már az is elég volt hogy tudjam rendben lesz az erőmű.
Hétfőn reggel sardulah barátomnak hála ( Ő furikázott velem az essőben) sikerült is beszereznem ilyen tömítőgyűrűt 41Ft os egységáron. Vettem is belőle 20 db-ot, úgyhogy ha kell esetleg valakinek :-))
Beszereltem a cumót és indíts, lám kellemes Boxerhang. Nem azt mondom hogy némaüzemű lett a motor, mert hát azért ez mégiscsak egy boxer motor, de mérföldekkel csendesebb lett a járása. Mondjuk a karternyomásom alapjáraton nagyobb lett, de gáz nem látható. Azt hiszem megméretem a kompressziómat, lehet hogy tényleg nőgyógyászkodnom kell majd :-)
Nos ez tartott az üzemi hőmérséglet eléréséig, itt jött elő az a bizonyos nyenyerészés ami pánikhangulatot eredményezett.
Klíma, szervó szíj le, fülelés. Ha az első lökös le van szedve, alulról éppen hogy kilóg a vezérműszíj szíjfeszítő görgője. Na én ide fújtam csúszásgátlót és kezeltem is a problémát. :-)))) (ajóédesanyukáját) A "gudjear" szíjat nem ajánlom senkinek.
Most, hogy alaposan megvizslattam a motort arra lettem figyelmes, hogy úgy 70 fokig szinte nem is látni a kipufogó gázomat, aztán megérkezik a kondenzvíz és halvány fehér füstöt ereget ami egyre jobban látható. Én ebből arra gondoltam ,hogy a hengerfejtömítést rosszul raktam össze, vagy repedésem van.
Az olajam nem lett vizes, a vizem nem fogy, konzultáció.
33 1.7 Boxer kályhacső hátul, melegen ugyanazt produkálja, ha odalép neki akkor még csúnyább is. Enyémen utángyártott vadiúj kipu sokkal kisseb hátul. Kezdek megnyugodni, de azért érdekelne nektem hogy vannak ezek a dolgok?
Robi12-04-2005 00:53:21 // 3150
"Pontosabban mire gondolsz? Én nem tapasztaltam soha ilyet."
A karbis egyből reagál, míg az injektoros mindig le van maradva. De ezt nem lehet jól megfogalmazni, ezt vagy érzi az ember, vagy nem.
"Anno én is próbálkoztam főfúvóka cserélgetésével, de igazán történt látható/érezhető változás, ill. 1 dolog lett zabálta a naftát."
Nálam bejött. Még az első autómon kisérletezgettem. Amikor megvettem, hirtelen gázadásnál rángatott picit, és nem ment valami jól. 140-es főfúvóka volt benne, papíron 145-ös való bele. Kotorásztam egy picit otthon, és egy Lada karbiban találtam egy oda passzoló 150-es fúvókát. Be is raktam. Nagyon penge lett a gép, nagyon harapott, jól is ment, de ha túrtam neki, akkor simán benyalt 16 litert százon. Igaz, elég nagy kasztnit cipelt az a motor. Végül beruháztam pár száz forintot, és megvettem a 145-ös fúvókát. Azzal se rángatott, bár nem volt olyan vadállat, mint a 150-essel. De a lényeg, hogy lement 9-10 literre a fogyasztás.
Robi12-04-2005 00:42:42 // 3149
"Hát még ha szokásommal ellentétben pajzsot is használok, akkor nem kell a fél éjszakát szemkamillázással töltenem"
Ezt egyszer én is megszívtam. Konkrétan akkor, amikor az oldalamon is látható célszerszámot készítettem (vascsőre hegesztett 30-as crowafej). Este még elmentem bulizni, és azt hittem, hogy a füst csípte ki a szememet. Hazamentem, elhúztam aludni. Hajnali 4-kor arra ébredtem, hogy mocskosul szúr a szemem, és azzal a ténnyel voltam kénytelen szembesülni, hogy nem tudom kinyitni. Fasza volt, bevitettem magam az éjszakai ügyeletre, ahol kézzel felhúztam a szemhéjamat, és valamit a szemembe csöpögtettek, amitől kicsit jobb lett. Reggel indultam Erdélybe, mint a kirándulás főszervezője. Még két nappal rá is éreztem a szememet.
Szóval aki ezt nem élte még meg, az ne is tegye, hanem használjon inkább pajzsot.
Barni14712-04-2005 00:30:31 // 3148
Ha lecibáltuk a hengerfejet, a maradék 4 csavar kiszedése utána az említett módszerrel kettéugratjuk, és elénk tárulnak a hidrotőkék és a vezérmútengely, valamint a szelepek a rugókkal.
A szelept alulról kitámasztjuk, a tányért szeleprugó lenyomó kézi készülékkel lenyomjuk az ékeket kipiszkáljuk.
Nos ez a kézi készülék sajnos nem állt rendelkezésemre. Sebaj egy erős drót egy rúdvas és egy nagy anya segítségével hegesztéses technológiával előállítottam, harmadik nekifutásra sikerült is a célnak megfelelőt megalkotnom. ( Hát még ha szokásommal ellentétben pajzsot is használok, akkor nem kell a fél éjszakát szemkamillázással töltenem )
Szóval rugók ki szelepszárszimerink kicserél , rugó , ék vissza.Nekem a kezdetleges technológiának és a körülményekenek hála erre a tevékenységra majd fél napm rá ment. Volt olyan szelep amivel több mint fél órát küzdöttem. ( az a k@rva ék nem akart a helyére bemenni )
Nos a többi tevékenység ugyanez csak visszafelé.
Én csak ma nézegettem meg a tőkéket ( csak kidobáltam őket és cseréltem ), alaposan szemügyre véve 3 db. szemmel láthatóan homorú volt. Egy pedig kifejezetten kapott rendesen, valószínú ez volt a ludas a kopácsolásban.
A hengerfej lehúzásánal a granturizmo álltal eljuttatott adatok , a szervizutasítás és tapasztalatok összevetésével : fokozatos lehúzás, 71Nm, felmelegít, lehűt, 90fok visszaenged, 81Nm sémát követtem.
Barni14712-04-2005 00:04:11 // 3147
Na megtörtént a szétbombázás, nem ajánlom senkinek az otthoni kivitelezést.
Azzal kezdeném , hogy a harmadik garnitúra fékfelújító szett sem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, de megjegyzem legalább az átmérő stimmelt. Talán holnapra már a tuti fog megérkezni, addigis idéglenesen lezárva a projektet " fellevegősítettem" a jobb hátsó kört.
Kemény menet volt szombat 7:30 tól 19:30 ig és vasárnap 05:45 től 11:30 ig történtek a szétszerelési és összerakási műveletek.
Néhány szó a körülményekről: Beton garázsom van ásott, nem betonos ( tehát földes) cca 140 cm mély aknám van csumplin. Se satu pad, se semmi. ( majd le szakad a hátam még most is )
Pozitív saru leszed, víz és olaj leereszt, hűtő kiszed , klímahűtő aknába ledönt, szíjjak és vezérlés leszed.
Légszűrőház, légtorok leszed, előtte csatlakozók lehúz ( apszolut nyomás szenzor stb) , hengerfej csavarok kiszed, hengefej lekocogtat.
Itt jegyzem meg, ha valaki csak hidrotőkét akar cserélni, nem muszály a hengerfejet lekapnia. Miután a hengerfej csavarokat kiszedtük, a szelepvedél csavarokat is eltávolítva a vezérműtengely fordításával ketté lehet választani a hengerfejet. A hidrotőkéket kicserélve vissza lehet húzatni a cuccost persze ha jelre van forgatva minden.Ebben csak azt a veszélyt látom, hogy a hengerfej tömítést azért mégiscsak fellazítjuk és nem biztos hogy jó dolog csere nélkül visszapakolászni. Anyagi vonzata pedig 10E HUF.
Ha valakinek klímás verziója van, annak ajánlatos a kipufogót a katalizátornél lekötni , mert az az oldali hengerfej csak lefelé jön le. Ugyanis a klíma csövétől nem fér ki. ( folyt köv.)
Robesz711-04-2005 20:04:03 // 3146
Hello! Látom pb, Te még emlékszel a történetemre.... nem kezdenék újra bele.... a motor hibátlanul belement.... ami utána jött, azt nem kezdeném előlről.....
Andorka11-04-2005 18:42:38 // 3145
Ha tuningról van szó, akor lehet még cserélni a szeleprugókat és a szelepket is...
Ha állagmegóvásról /TMK-ról van szó akkor szvsz elég a vezműtengely csere. (de ha már úgy is ott vagy, nézdmeg feltétlenül, hátha siripelnek a hidrotőkék)
M-GEGE11-04-2005 16:12:47 // 3144
Vezérműtengely cserénél csak magát a tengelyt szokták cserélni vagy még vmi mást is?
pb_11-04-2005 13:07:16 // 3143
Igen súrlódik, kézzel el lehet forgatni. Jó van na ez legalább jó.
granturismo11-04-2005 12:54:28 // 3142
Azt tulképp semmi nem húzza vissza, ha leépül a féknyomás elfordul a tárcsa és épp hogy eltávolodik annyira, hogy ne fékezzen be. Ha megemelve elforgatod a kereket surlódik is mindig egy kicsit.
granturismo11-04-2005 10:47:56 // 3140
Na ezzel én is így vagyok.
granturismo11-04-2005 10:46:43 // 3139
pb
A hátsó fékről beszélsz vagy az elsőről?
Egyébként valóban jól passzol az injektor a boxihoz. Elég későn kezdtek egyébként injektort beszerelni. Mondjuk én az 1.7 16V befecskendező rendszerétől nem voltam elájulva meg egyébként a Bosch rendszerektől. Viszont ez a Rochester befecskendező az 1.6 boxin ez nagyon jó szerintem.
pb_11-04-2005 10:38:52 // 3138
Sztem nincs itt vita, mindenki elmondta a véleményét. Nekem pl. eszem ágában sincs átépítgetni a motorom, én így tartom jónak, ahogy a gyár kitalálta és +alkotta. De valószínűleg ez lenne a véleményem, ha karbis autóm lenne.
Inner Circle11-04-2005 10:26:37 // 3137
Én hajtottam sor4 karbis, sor4 injektoros, boxer karbis, v6 injektoros Alfát és hamarosan V6 karbisat is fogok :) Szerintem nem rossz az injektor, de a dupla fekvő karbinak nincsen párja. Ezt a véleményemet SEMMIFÉLE észérvvel nem tudom alátámasztani és nem is kívánom megpróbálni :-)
Semmi kifogásom nem volt a P4 1.7 16V szíve ellen, nagyon szerettem és eszem ágában sem volt hozzányúlni. Szerintem a legfontosabb hogy a üzemanyag-ellátás passzoljon a motorhoz. Állítólag az injektoros Alfetták nem a legjobbak... A boxerhez viszont nagyon jól passzolt az injektor. De biztosan jó karbival is. Hülyeség a vita :)
pb_11-04-2005 10:21:53 // 3136
GT!
Kinyomtam az 1. féknyeregből a dugót, sérülések nincsenek rajta, nem is gondoltam, hogy ilyen 1xű belülről. Csak azt nem tudom, hogy mitől megy visszább a fékpedál felengedése után.
granturismo11-04-2005 09:49:27 // 3135
Nem semmi.:-(
norbee11-04-2005 09:10:59 // 3134
Ja, egyébként álljon elő az, aki rosso 33-assal rendelkezik, és van rajta kígyó, és mutyukikat aláz le szabadidejében. Ugyanis találkoztam valamelyik haragosával.
Ugyanis nagy az isten állatkertje, szombat délelőtt megyek le az autóhoz (hajnali 4-kor álltam meg vele az utcában) és látom, a járda felöli oldalon tele van köpködve. :( Fogtam letakarítottam ablakpucolóval, mosóba is vittem, aztán elgondolkodtam, kinek lehetett jó ez.
1, Ha valaki nem mer elém állni, ha baja van, akkor valószinűbb hogy leengedi a kereket, vagy összekaristolja a fényezést, bunkó magyar módra. Szerencsére nem ez történt.
2, Hülyegyerekek mentek haza diszkóból, és nem bírtak magukkal.
3, Valami kishitű szuzukis tette, akit egy hasonló 33-as nyomott le valahol, valamikor.
A végén arra jutottam, hogy tökmindegy, és fetrengtem a röhögéstől, elképzelve, amint valaki veszi a fáradtságot, és harákol 15 percig, meg gyűjti a nyálát, hogy körbeköpdössön egy autót... Magyarország, 2005 :))))
pb_11-04-2005 09:06:40 // 3132
Akkor az utolsó fázisra már vannak jelenkezők.
norbee11-04-2005 09:04:23 // 3131
Szerintem tökmindegy hogy karbi-e vagy injektor. Lényeg hog boxert hajtson, nem? :))))
Paco11-04-2005 09:00:32 // 3130
A legutolsó fázisban én is szívsen segítek. Mármint a tesztelésben :-P
pb_11-04-2005 08:57:50 // 3129
Nézd ha sok pénzed, időd, türelmed van csináld +. Én =re annak örülnék, ha már végre menne a szutykom. De a legutolsó fázisban szívesen segítenék, ha 1szer elkészülne 1 ilyen dolog.
pb_11-04-2005 08:54:09 // 3128
"Nincs jobb a karbisnál. Sokkal kellemesebb vezetni, mint egy injektorost, sokkal közvetlenebb, nem egy computer ad gázt helyetted"
'Ezenkívül az injektorost szar vezetni, természetellenes, míg egy karbis teljesen közvetlen."
Pontosabban mire gondolsz? Én nem tapasztaltam soha ilyet.
Anno én is próbálkoztam főfúvóka cserélgetésével, de igazán történt látható/érezhető változás, ill. 1 dolog lett zabálta a naftát. Akkor lett elegem az egész bohóckodásból, amikor a 3. vagy 4. cserénél már karbi tömítéseket kellett cserélni. 1 esetben látom tényleg értelmét, amikor valaki komoly tuning, 0. lépéseként +cselekszi ezt.
Azt tény, hogy a befecskendező rendszerben sok az elektronikus alakatrész, ami elromolhat, de az éremnek 2 oldala van, viszont cserébe sokkal jobb a lesz a tüzelőanyag ellátás.
Az is igaz, hogy ránézésre 1 karbi sokkal 1szerűbbnek tűnik, de ha +nézzük mondjuk a robbantott ábráját, már lehet, nem is annyira. Azt elismerem, hogy itt is 2 oldala van az éremnek. Még 1 dolgot ne felejtsünk el az Alfa boxer dupla karbis, a 2 karbi szinkronizációja nem könnyű dolog, azzal is lehet ám elég szépeket szívni.
Ez ez csak 1 vélemény volt, senki sem szeretnék +győzködni az 1ik, ill. másik jöságáról.
granturismo11-04-2005 08:09:21 // 3127
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-04-2005 06:55:07 // 3126
Andorka10-04-2005 23:42:57 // 3125
karbi-injektor témában osztom a korábbi hozzászólásokat: karbi párti vagyok.
van elég elektromos probléma így is, nem kell még a menetbiztonságot is kockáztatni:)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-04-2005 20:27:32 // 3124
Scott!
De hát ez nagyszerű! :-)
granturismo10-04-2005 19:13:16 // 3123
Stét'kívánok.
Az injektor kontra karbi témában én is a karbi mellett tenném le a voksomat. A szív a karbi mellett szól. Az ész az injektor mellett. namost egy igazi Alfás az ugyebár szív típusú ember.:-)
Hogy ezek után miért van injektoros autóm?:-))) Hát egy kis ész azért engedtessék meg nekem is:-)))
Scott10-04-2005 18:05:21 // 3122
Örömmel jelentem, jövő hét utánra kész lesz a gépem :)) kopp-kopp :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?