Forum >> Alfasud-33
Gery8316-09-2006 15:01:49 // 22321
Cak poén vót! :DDD
Wikicica16-09-2006 14:55:52 // 22320
Generátorcsere lesz.
Ma.
Wikicica16-09-2006 14:54:24 // 22319
Hú ez tuti verda lenne de azt mondják a derbyben széthullanak az olasz autók :-(((
Úgyhogy nem Alfát veszek ara a célra.
De azért köszi a linket :-)
pb_15-09-2006 15:38:21 // 22318
Nagyon kevés hozzá, az 1.5 105 pacival. Gondolom a fogyasztása + az egekben lenne. Még a 16v is kevés a 33-nál, sajnos.
granturismo15-09-2006 15:29:57 // 22317
Hát ha mégegyszer olyan marha ötletem támadna, hogy gyári új autót veszek akkor tényleg minden követelménynek megfelel. Bár menetteljesítményben még az 1.6 boxinál is gyengébb lenne. Kisebb ccm, négykerékhajtá,s önsúly, euro 4, fogná rendesen. Dehát mint köztudott én nem vagyok egy ÁLLAT:-)
Még a fazonja sem annyira rossz. Jó nem egy Alfa szépség, de azért el lehet viselni. Azért gondolom 5 milka körül azért ez a "szerény pénztárca verzió" is megvan. Egyébként korábban is rendelhető volt 1.6-os 95 lovas szívó boxival az Impreza. Egy ideje nem gyártották ezt a motort, ez az 1.5 boxi új fejlesztés. Illetve ez nem igaz, inkább egy új variáns. Ez olyan mint mikor 94-ben mondták a 145-nél, hogy új fejlesztésű 1600-as boxermotor van benne. Na most aki ismeri tudja mennyire új ez a motor....
Whiteskull15-09-2006 15:02:47 // 22316
Igen, direkt neked raktam be. :)))
A múltkor ecsetelted az esetleges kocsiváltásnál felmerülő gondolataid. :))))
granturismo15-09-2006 14:46:46 // 22315
Kb. ez az az autó ami újban az én igényeimnek megfelelne.
Whiteskull15-09-2006 11:09:33 // 22314
Szia! :))
Tök jó volt! :)))))
Scott15-09-2006 11:06:48 // 22312
pb_15-09-2006 10:39:55 // 22311
Célszerűbb, mint 1ből lebontani a vezérlést.) Bár, ha nincs szerencséje az embernek, akkor az lesz a vége. Nálam az ékszíj csinálta, először én is azt hittem, hogy generátor csapágynak vége van. Aztán mondom kezdjük a szíjakkal.
granturismo15-09-2006 10:07:55 // 22310
Ennek a vijjogásnak a kiszűrésére asszem én is ezt az ékszíjlevételi procedúrát fogom kipróbálni amit a Doromboló Kartársnőnek is javasoltál.
Whiteskull15-09-2006 08:11:15 // 22309
Kicsit off-os, de azért boxer. :)))
Az 1500-as boxi 105 lóerővel.
kando.15-09-2006 00:17:46 // 22308
Belefér, ilyenkor már :))))
pb_15-09-2006 00:09:03 // 22307
Aki tud, az tud.))) Amúgy fogggalmam sincs.) Jó hülyén néz ki.(
kando.15-09-2006 00:07:19 // 22306
ez hogy lett ez ekkora ?? :)))
pb_15-09-2006 00:05:16 // 22305
"1600 ccm, 110 le,kapcsolhato összkerék.elnyühetetlen"
Kicsit érdekes adatok. Sztem azért 1-2 óra alatt gallyra lehetne vágni, csak tudni kell a módját.))
pb_14-09-2006 23:58:57 // 22304
Akkor, az 1ik dolog bejött, tehát csattogás kipipálva.
Az LMM lehózása után fordulaton kell tartani, akkor nem fog leállni. Csak most jutott szmbe, hogy nálad ezt nem lehetne +ejteni, mert bőven adagolni kell neki a fordulatot. De, akkor valószínűleg nem az LMM-nél lesz a gond. Az a baj, hogy bejáratos, igazából + kéne nézni, hogy magasabb fordulaton, mit csinál. Esetleg elképzelhető, hogy a nyomásszab nem szabályoz. Le kéne dugózni az üzemanyag-gőz visszavezetőt, szegregátornál lévő csövet, aztán +próbálni, mit lép rá.
pb_14-09-2006 23:43:17 // 22303
Kicsit javítom magam, tehát 3+1 eset létezik, a szervoszivattyút kifelejtettem a lenti felsorolásból, tehát azt is bele kell vonni a vizsgálatba.
pb_14-09-2006 22:37:28 // 22302
A generátort 1xúbben is ki lehetett volna szűrni, csak leveszed a szíjat róla, és beindítod. Aztán figyled a hangot, hogy van-e. Lehetőleg hideg motornál csináld, és, ne sokáig, mert ha nincs rajta a szíj, nem megy a vízpumpa, így nem kering a hűtőközeg. Utána 2 eset létezikÉ
- nincs, hang előbb szíj csere, aztán generátor, aztán vízpumpa.
- van hang, akkor vezérlés lebont.
Ill még 1 eset lehet, a klíma felé elindulni.
pb_14-09-2006 22:32:04 // 22301
Nem a vákuum beállításától fognak 1xre nyitni a fojtószelepek, hanem a rudazat, ill a szívótorok tengelyének beállításától. A vákuum beállítás, azért szükséges, hogy alapjáraton ne dőljön bele a sok bezin, ill ezáltal legyen normális az alapjárati CO.
pb_14-09-2006 22:28:33 // 22300
Ha gondolod van nálam 1 vákuummérő, ahogy írtam már du is.
kando.14-09-2006 21:38:49 // 22299
No, akkor bízom én is benne, hogy sikerül rájönni a rendellenességek okára és beállítjátok a gépet ;-)
(mást most nem is merek írni... :)
granturismo14-09-2006 21:33:35 // 22298
Sziasztok.
Scott
A tőkéket szétszedtem úgy ahogy írtad és Te is csináltad annak idején.
De mostmár úgy hallom jók lettek.
A BerDo-ban az Andriska régi jó barátom. Ő nem húz le. Nem a torkok összehangolása miatt mennék oda hanem a Fiat/Alfa tesztkészülék miatt. A másik lehetőség a Besze Sanyi bácsi. (injektor.hu) aki szintén régi jó barátom Őrá a párhuzamos diagnosztika lehetősége miatt gondoltam. Ezeket a dolgokat itthon nincs lehetőség megcsinálni. Ugyanúgy mint pld. futóműállításra vagy gumishoz is kénytelen elmenni az ember.
KisP14-09-2006 21:31:57 // 22297
haladunk,haladunk:)
granturismo14-09-2006 21:16:58 // 22296
Sziasztok.
Jó hír a negyedórás bemelegítés után a hidrotőkék csattogása megszűnt.
Ami még csattog az szerintem a msz. jobb hengersoron az egyik befecskendező szelep mágnesszelepe.
Viszont ami még mindig fennáll és ami eddig nem tőnt fel az egy nagyon erős vinnyogó huhogó hang. Tippem valamelyik ékszíj túl feszes. Illetve a fordualtot nem veszi továbbra sem. Ennek ellenére már elvittem egy rövid próbaútra. Elég nehéz menni így, de azért el tudom vinni egy diagnosztikára vagy akárhová. Összességében sokkal jobb a helyzet mint tegnap. Tulképp csak be lett melegítve. Ja a LMM bekötése az jó. Ha az LMM-et lehúzom akkor rövid bicegés után leáll.
KisP14-09-2006 21:13:43 // 22295
Köszi az infót, ezt talán elvégzem valamikor szabadidőmben, hátha véletlen nem jól van behangolva, addig nem fogok tudni nyugodtan aludni:)))
Gery8314-09-2006 20:38:39 // 22294
Szia!
Ez kellene neked... :DDD
Wikicica14-09-2006 20:03:23 // 22293
Sziasztok!
Már egy hete ide sem toltam a képemet, teljesen meghülyültem a hétvégén a derbyn, most a versenyautó összehozásán fáradozom.
Igyekszem visszaolvasni. Holnap cserélem sk a generátort.
Ha utána is hallom a hangot, lebontjuk az elejét de akkor szíjcsere stb :-(((
Remélem Ti jól vagytok.
Üdv: Wikicica
Gery8314-09-2006 19:43:12 // 22292
Hoppá! Sziasztok! :D
Akkor már mindenki vágja a dilemámat! :P
kando.14-09-2006 17:23:01 // 22291
Szomjas vót... :)))
Whiteskull14-09-2006 17:18:04 // 22290
18 litert evett neki a sprint.
Scott14-09-2006 17:17:32 // 22289
Most olvastam, hogy írt az oldalamra. Írtam neki, hogy hívjon fel :) Kb egy hete meg sem nyitottam az amorét :(
Whiteskull14-09-2006 17:15:40 // 22288
Szia! Gery83, már keresett?
Scott14-09-2006 17:13:38 // 22287
A hidrotőkék alapjáraton is elhallgatnak egy idő után, de ahogy pb is írta idő kell neki, akár fél óra járatás is. Feltételezem, hogy szétszedted darbokra a hidrotőkéket és kitakarítottad ill. tesztelted a kis szelepet benne, hogy működik, ugye ?
Scott14-09-2006 17:10:37 // 22286
El ne menj már ilyen helyre, hogy lehúzzanak ! Nem ismerek rád. A vákuumos szinkron teszteremmel be tudjuk lőni hogy egyszerre nyissanak a folytószelepek. Ugyanúgy kell ennél is , mint a karbiknál.
pb_14-09-2006 15:08:16 // 22285
Sztem az még jobb is, mert 1el kevesebb a hibalehetőség.
granturismo14-09-2006 14:47:40 // 22284
Na pld. ez is különbség. Nálam ezek a műanyag rudacskák sem állíthatók, fixek.
pb_14-09-2006 14:46:02 // 22283
A rúd nem állít6ó, fixen le kell csavarozni a csapágyakkal 1ütt. A műanyagok, azok igen. De én azokhoz nem nyúltam.
granturismo14-09-2006 14:12:51 // 22282
Gondoltam de sajnos az nem fog menni:-(
Tök más.
Neked a szívótorkoknál a két oldalt összekötő rúd és a szívótorkok gömbcsapjait összekötő műanyag pálcikák állíthatóak?
pb_14-09-2006 14:12:39 // 22281
Még lehetséges az is. Ahhoz mindenképp kéne 1 vákuumot mérni a szabályzónál, vagy, ha van 1 nyomásmérőd, ami mondjuk 4-5 barig tud mérni, és olajjal van hitelesítve, akkor azt be lehet építeni a nyomásszab mögé. De van nálam 1 vákuummérő kölcsönbe.
A MIL lámpa működési elvét nem ismerem sajna.
pb_14-09-2006 14:06:42 // 22280
Aha látom teljesen más, akkor jól emlékeztem. Pedig pont azt akartam mondani, hogy + lehetne próbálni 1 kereszt cserét.
granturismo14-09-2006 13:55:35 // 22279
Te pb!
Üzemanyagnyomás gond az nem lehet?
Mert ugye ott a légelosztóból megy egy vákuumcső a nyomásszabályozóra.
Bár az miért gyújtana MIL lámpát?
granturismo14-09-2006 13:53:03 // 22278
Ádidi.
Köszi a biztatást.
Nem kaptam tőled semmit:-(
Próbáld az oldalamon keresztül küldeni.
granturismo14-09-2006 13:50:35 // 22277
Ez a kép közvetlen a vásárlás követően készült. Természetesen most nem ilyen állapotban van.
granturismo14-09-2006 13:49:08 // 22276
Úgy fogok tenni ahogy írod.
Az LMM nem kompatibilis.
Olyan fajta hotfilm LMM van az enyémen mint az 16V TS-eken meg a JTD-ken csak ezen még a szívott levegő hőmérséklet érzékelő nincs beépítve az LMM házába hanem egy különálló alkatrész. Szerintem itt már nem lehet kivillogtatni hibakódot. Illetve ezt nem tudom.
pb_14-09-2006 12:48:33 // 22275
Próbáld alapjáraton járatni 1 10-15 percet, valószínűleg addigra be is melegszik, a csattogás halkabb kell, hogy legyen. Utána pedig próbáld +, azt, hogy lehúzod az LMM-et és beindítod, ha veszi a fordulatot, akkor ott a problem. Az ML4.1 LMM-je kompatibilis az M2.10.3 LMM-jével? Úgy rémlik, hogy nem, de nem vagyok biztos benne. Az M2.10.3-nál van lehetőség a hibakódok kivillogtatására?
A hangja tényleg ott van a szeren.) Az enyémnél, az a brutális, mikor elkezd visszadurrogni.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-09-2006 12:45:18 // 22274
szia gt!
sajnálattal olvasom a történteket,de gondolom előbb-utóbb úrrá leszel rajta...
ha vigasztal,a tüneteid pont olyanok,mint amikor felraksz olyan karbikat,
amelyeken mindent elcsavartak, amit csak lehetett...
vagyis a csattogást leszámítva keverékképzési porblémának tűnik...
innen megáll a tudomány,ez már villanyszerelés,ahhoz meg inkább te értesz :-)
apropó,villany:
az Elmüs címedre írtam egy OFF dologban, megkaptad vagy nem is melózol most?
granturismo14-09-2006 12:39:03 // 22273
A fojtószelep összehangolást azt megcsináltam. A max/min beállítás az nálam elmarad. Azt egyszerűen felcsavarozom nincs állítási lehetőség.
A vákuummérés az otthon nem megy. A 4 csavarból 2 (1-1 szívócsonkonként) le van viaszolva és belepecsételve egy 70-es szám ezeket nem bolygattam meg. A másik 1-1 azt kiszedtem de csak érzésre csavartam vissza, de nem annyira rossz picit billeg csak a boxer. Majd a Ber-Do-hoz kiszaladok, de így ezzel a csattogó, botló szarral nem égetem magamat ott egyenlőre....
granturismo14-09-2006 12:29:06 // 22272
Higgadtan végiggondoltam. Most a Légtömegmérő az első számú gyanusítottam. Leellenőrzöm, hogy 4 szál vezetékéet jól raktam-e be a csatlakozóba. A LTM csak fordulaton kezd el működni alapjáraton nem szól bele a működésbe. Az alapjáratom rendben van. Ha ez a fordulatszám vételi probléma megoldódna valahogy akkor már lehetne egy próbaútra menni az autóval. Ha huzamosan jobban pörögne az autó akkor esetleg a magasabb olajnyomás miatt a hidrotőkék is feltöltődnek olajjal akkor esetleg elmúlna vagy enyhülne a csattogás.
Egyenlőre csak az udvaron megfordultam az autóval, de ennyi is elég volt ahhoz, hogy érezzek pár eltérést. A gázpedál útja rövidebb és nehezebb nyomni naná nem csak egy kis pillangószelepet mozgat, hanem egy komplett mechanizmust. A váltó az nagyon jó, nem próbáltam még ilyen jó váltót olyan könnyen veszi a hátramaenetet és a kapcsolási erőszükséglet is kisebb mint a régebbi 2 váltóé.
És a hangja alpjáraton ha a zavaró zajoktól eltekintek azért be lehet tőle vizelni:-))))
A 8 szelepesnek sem semmi a hangja de ez!
:-)))
Még öblösebb még mélyebb a Remussal fenséges. A garázs lemez fala halnan rezonál, ha alapjáraton megy benn a boxi. Állat.
Csak jó lenne már.:-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
595
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?