Forum >> 75-90

Robi11-02-2008 16:46:54 // 23379
A futóműtől én is megijedtem, amikor vettem a TS-t. Aztán levettem elölről a 195/60R15-ös gumikat, felraktam gyári 195/55R15-öst, és láss csodát, megjavult a futómű, elmúltak a "hangok", amik kanyarban kísértettek azelőtt. :)
Saughassy11-02-2008 16:44:39 // 23378
Amugy is furcsa lenne egy fotengelytores. Nem egy szokvanyos es gyakori halalnem.
Robi11-02-2008 16:44:28 // 23377
Maga a munka gyorsan megvan, az alkatrészek elmosása a sok idő. :)
Saughassy11-02-2008 16:43:54 // 23376
Na igen a lendkerekre en is emlexem, de ez most uj hir. Vagy megint csak elore karogott? En is vizionaltam mar futomugeneralt, es csak a muanyag kerekjarat szakadt le, csunya hangokat hallatva alaszedett kormanynal.:)))
Robi11-02-2008 16:42:41 // 23375
Amúgy nincs baj azzal a motorral, olajnyomása volt, kompressziót mértünk, egyenletes volt. Egyébként én úgy hallottam NaTo cartárstól, hogy még az se biztos, hogy főtengely, csak annyit lehet tudni, hogy lötyög a lendkerék. Szóval várjuk meg a diagnózist, mielőtt kikészítjük NaTo idegeit. :)
Tocsa11-02-2008 16:41:14 // 23374
JA ha megvan minden hozzá még aznap be is indítható! :)
ÉN egyedül összelegóztam egy nap alatt csak a berakásra kellett várni! :(
Marek11-02-2008 16:40:48 // 23373
Nem lehet, hogy csak szimplán csapágyas a mocija, azt irta kopog, az tipikus jele...
Robi11-02-2008 16:39:33 // 23372
Én is úgy tudom, hogy a főtengelyhez nem kell bolygatni a motor tetejét. Lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa le, olajteknő, "zuhanyzó" le, hajtókarok leköt, és már mehet is a főtengely.
Saughassy11-02-2008 16:39:03 // 23371
En ugyan nem tudom, de o sem tudja, ameddig meg nem bontja. :) A legrosszabb forgatokonyvet mondom, igy tud elszaladni egy koltsegvetes.:)
Tocsa11-02-2008 16:37:54 // 23370
Eccerűbb eccerűbb de aba se látsz bele mennyire szar és mennyire vannak a ygűrűk letapadva a sok állástól stb stb!! :)
Szóval zsákbacica! :)
Saughassy11-02-2008 16:34:56 // 23369
No majd kiderul ha lebontottatok az aljat, mit talaltok. Remeljuk nem femszilankokat, mert akkor felul is bontani kell, vagy egy szep es draga idozitett bombat kapsz. :)
Gábor(figi75)11-02-2008 16:32:42 // 23368
Félig az enyém is!:-)
De azt tudod,hogy egyszerübb kompletten 164 V6 mocit belerugni oszt jólva!:-)
Tocsa11-02-2008 16:29:29 // 23367
Mivan öreg róka !!!:) Nem volt olyan vészes azért ! :)
Ja és csak félig nord! :DD
NaTo11-02-2008 16:28:12 // 23366
Nyugi Tocsa nem szaldok el. :)
Sajnos volt már nekem motorcserém nem is egy... a Giuliettában.
Sau tudna mesélni...
Tocsa11-02-2008 16:27:20 // 23365
Nincs ott nagy gáz de így is alkatrészben szerintem egy százas!
CSapágyakat kicseréled kb 35 kból federal mogult ajánlom ! ( régen borgonak hívták asszem)
A gyűrűket ha nem akarod mert most nincslé és ha leinformálod mikor volt cserélve ne cseréld így megspórolhatod a hengerfely leszedést is !!!
A főtengely cseréhez nem kell leszdni a hengerfelyet ha jól tudom! :)
Szakállmetálnál van némi kedvezményem itt Miskolcon !!! :)
NaTo11-02-2008 16:26:35 // 23364
Sau őőő tisztázzunk már valamit.
Lehet hogy félreértjük egymást. Én nem egy komplett motorfelújítást akarok. :)
Nekem a főtengely törhetett el (még képem nincs), mert kopog. A kocsival a saját lábán mentem a szerelőműhelyhez, a motornak nincs más baja. Minek cseréljek én hengerfejtömítést?? :)) Dugókat? Szelepszárszimeringet? :)
Nekem egy főtengely kellene, tömítéssel, csapágysorral. Ebből a főtengelyt szeretném bontottból venni, a csapágysort tömítést rendeljük boltból. Semmi szíjcsere meg ilyesmi! 15 ezer kilométert mentem az új szíjjammal. :)
Gábor(figi75)11-02-2008 16:24:02 // 23363
Ezt pont te mondod aki 1 vagyont költött a Nordra,neked tudni kell!!!
Tocsa11-02-2008 16:22:15 // 23362
LAssan a testel vazze !!! Még elszalad a srác !!! :)
Amúgy meg honnan tudod hogy milyen állapotban van az autója?
Nem kell mindjárt a falra festeni az ördögöt! :)
Gábor(figi75)11-02-2008 16:21:03 // 23361
A fasznak a rossz oldalán vagy komám!:-/
Na,kell a moci?
NaTo11-02-2008 16:17:37 // 23360
nem tudtam eddig, hogy már megint ekkorát szoptam...
NaTo11-02-2008 16:14:53 // 23359
:((((( weeeeee
Saughassy11-02-2008 16:07:56 // 23358
Ja. Es te osszeraknad ha mar szet van szedve a benne levo hajtokarcsapagyakkal? Akkor az is kell. A gyurukon lehet vitazni egy jot, mindenesetre meg az is johet. a huvelyek ala is kell baszom tomites. Aztan a HF et sikba kuldeni, komplett hf tomites szett, szelepvezetok csereje, szelepszarszimmeringek csereje stbstb. Es akkor meg munkadijad nem volt, pedig a motor ki-be is szep osszeg szokott lenni. Fotengelyszimmering, ha kiszedted a motort, valszeg rohadt lesz vmelyik motortarto bak, nem lesz szived visszatenni. Annak is 10k korul van darabja. Egyik csapas a masik utan. :) Csak az olajcsere rug egy 20asra, hutofolyadek vagy 10 ha normalis aluvedoset akarsz. De akkro lehet rajossz, hogy a gyari gumicsoveket a huteshez csak nem kellene benne hagyni 20 ev utan, hogy eldurrranjon, lehet azt is venni, asszem 15k korul? Nyilvan uj vezmuszij is. Soroljam még?:)

Szegeny Hellboy remelem nem olvassa. :)
Gábor(figi75)11-02-2008 16:07:38 // 23357
Te tudod,a végén megkérdem a végösszeget,majd meglátjuk,mi éri meg!!!
Saughassy11-02-2008 16:02:17 // 23356
Most irtam parat, a tobbi alkatresz arahoz, pedig unix, bardi, lang, ilyenek. A hf sikolas, szelepfeszek csiszolas, szelepvezetok csere meg ilyesmiert kertek valami 65k korul, de sajnos kiderult, hogy nem az osszes szelepvezetot csereltek ki, hanem csak "amelyik kopott volt" es persze nyakam ra hogy a leggagyibb szelepszarszimmeringgel. Ugyhogy olcso husnak hig lett a leve. De sajnos akkor mar/meg nem volt beleszolasom, orultem hogy megvannak a HFeim. Egy komplett hf tomitesgarnitura Reinz asszem 35k korul van.
NaTo11-02-2008 15:45:53 // 23355
azért nehogy már a csapágysor 100 ezer legyen!
Tudom hogy nem elég a főtengely, de ha veszek egy motort, az kitudja milyen állapotban lesz. Azon még kismillió szarság előjöhet...
Gábor(figi75)11-02-2008 15:40:46 // 23354
Ha veszel 1 tengelyt azzal még nem oldottál meg semmit,vannak bizonyos járulékos költségek mire összeál,amig felrughatnak akár 100k-ig is!
Annyiért szerzek motort,amit csak pelepasszítaszz!
NaTo11-02-2008 15:39:40 // 23353
És milyen árakra számítsak? Csak hogy ne csesszenek át...
Gábor(figi75)11-02-2008 15:38:26 // 23352
Ja-ja!:-)
De még azt 100X könnyebb találni mint V6-ot,de nem lehetetlen! :-)
Gábor(figi75)11-02-2008 15:37:19 // 23351
Én meg azért is húzlak!:-)
Saughassy11-02-2008 15:36:01 // 23350
Schuleknel tuti talalsz :) Vagy DCSnel. 164 V6 nem olyan ritka allat.
Saughassy11-02-2008 15:35:14 // 23349
Anno DCS kinalgatott egy 230 lovas 164 motorral, garantalt 100k alatti futasteljesitmennyel vmi 340 k ert talan? De asszem annyiert mar be is tette volna. Arra kellett volna rabuknom, bar ha szetdolt volna 20k utan, az ... oo :)
Saughassy11-02-2008 15:33:53 // 23348
ja gondolom ugy 30-40k korul. Bar valaki ennel meg tobbet is szamolt nekem anno. :) Komplett motort en 110ert vettem, igaz elektronika nelkul. Szetbontas utan lattuk, hogy nem kellett volna piszkalni, bar az egyik henger falan volt egy karc.
NaTo11-02-2008 15:28:51 // 23347
Egy komplett motort nem szívesen vennék azért, egy főtengelycsere barátibbnak hangzik. Csak kérdés, hogy találok-e külön főtengelyt...
Saughassy11-02-2008 15:28:34 // 23346
Hat igen, a huzott dizelek hamar fogynak. ;)
ghosty911-02-2008 15:27:08 // 23345
"Ha nem tudod minek írsz?"

Me' hátha valaki meg tudja, csak neki meg az ötlet nem jutna eszébe, azér'. :-) Meg mer' ha 75v6 bontott lehet itthon három db., akkor 164v6 meg ötven.
Gábor(figi75)11-02-2008 15:26:58 // 23344
Komplett motorba otthonosabban mozgok,és teljesen ésszerű megvenni így!
Saughassy11-02-2008 15:24:31 // 23343
Es szigoruan alapmeretest keress, ha koszorultetsz csak csoborbol-vodorbe kerulsz egy valag penz es szopas utan. Lehet talalni, en is kifogtam egy bontott 164 motort amibol az elso alapmeret felso hatarahoz kozeli fotengelyt tudtunk kibanyaszni, es kopasmentes vezmutengelyeket. Bar jobban visszagondolva az egesz szopasra, vegyel egy komplett motort, tedd bele es hasznald. Ami meg most van, jo lesz alkatresznek, labtamasznak egyebek.
Saughassy11-02-2008 15:22:23 // 23342
Jó, nekem is az van.
Gábor(figi75)11-02-2008 15:20:17 // 23341
Mindent belehet szerezni,főleg én tudok mindent beszerezni! :DD.. :-))))
Csak pénz kérdése!
Gábor(figi75)11-02-2008 15:19:15 // 23340
Téged külön szeretlek tudod,addig ugysem leszünk barátok amíg nem pöfögsz Alfával!:-)
Gábor(figi75)11-02-2008 15:18:36 // 23339
Ha nem tudod minek írsz? :DD.. :-))
NaTo11-02-2008 15:13:04 // 23338
Nem is tudom melyiktek írta, talán Figi? (de ez nem biztos) hogy ha kell, tudtok ilyesmit szerezni. A 164 3.0 főtengelye is jó lehet.
NaTo11-02-2008 15:11:46 // 23337
Elvileg az is jó. Tényleg!
ghosty911-02-2008 15:06:41 // 23336
Hát, téged nagyon húz az ág is. :-(

(Azt biztosra tudod, hogy 164v6 főtengelye neked nem jó? Mert én se, csak azt sokkal könnyebb lehet szerezni.)
NaTo11-02-2008 14:16:04 // 23335
Halló!

Úgy néz ki, hogy főtengely törésem van. :(
Tud valaki 75 V6 főtengelyt?
Esetleg a V6 2.5 főtengelye nem ugyanaz?
Fészi11-02-2008 10:13:28 // 23334
Így van...
ghosty911-02-2008 09:35:59 // 23333
Azt szeretem benned, Figi, hogy mindenkihez van egy jó szavad. :-)
krys10-02-2008 18:40:10 // 23332
Robi ha tudsz légyszives csörögj már rám! kössz
Gábor(figi75)10-02-2008 15:39:31 // 23331
Hát erről van szó!
Saughassy10-02-2008 15:36:39 // 23330
Szerintem a V6-ot felejtsd el ha a TD-re se volt penzed. Egy motorgeneral eleg meredek tud lenni, es ha nem akarsz orosz rulettet jatszani, akkor nem sporolhatsz se a futomuvon se a fekeken. A felig jo hardy nem hardy egy V6nak. Mukodo sperr nelkul lehet elni, de nem erdemes. Szoval ha ki akarod hasznalni amit az auto tud, akkor kemeny koltsegekbe futhatsz bele. Ha meg nem razod gatyaba, akkor max a disco elott tudsz majd gumit fustolni a csajoknak. De azok meg a Gófosokra buknak. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.