Forum >> 75-90

Saughassy30-01-2007 12:11:38 // 16329
Sőt eláruljunk még egy titkot? A legolcsobb sperrt hegesztőnek hívják. :D
Gábor(figi75)30-01-2007 12:10:15 // 16328
Ez valóban így van,tapasztaltam! :-)))
Wickey30-01-2007 10:26:52 // 16327
Eláruljak egy titkot? Ha hozzávetőlegesen hasonlóak a tapadási körülmények, akkor a sima, nem önzáró, nem sperres differenciálmű is forgatja mindkét kereket. Ha egyenesen indulsz el, akkor akár aszfalton is tud két gumicsíkot húzni egy nem sperres autó. Szóval :) csak hajrá :)
Zsót29-01-2007 23:05:50 // 16326
Sötétben???Úgy tényleg jobb...:-/ Olyankor itt tele vannak az utak kivilágítatlan traktorokkal..Már nem 1 ember járta meg velük.A legjobb meg az volt,amikor a vatta új skodával beleszaladtak 1 kamion elveszett pótkerekébe...szóval itt jobb nappal.
Zsót29-01-2007 22:59:32 // 16325
Nem bocs!Figi után Te jössz!!!:- :DD
Pec29-01-2007 22:58:59 // 16324
anno a Diesel 90-esen én is úgy mértem sebességet hogy hátul erősebben fogott a fék. De Én Hajnali 2-kor próbálkoztam legalább
Zsót29-01-2007 22:56:11 // 16323
Hát ezzel nem mondtál semmi újat:D Különben van rajta fék,csak nem az igazi...lent fog. Akkora sebességnél meg már éppen mind1 milyen a fék,ha nem jó helyzetben csinálod,a fék nem sokat segít.
prooF_7529-01-2007 22:28:09 // 16322
És úgy mentél 190-et, hogy nincs fék az autón?!?! Már bocs, de nem vagy komplett:)
Zsót29-01-2007 22:21:55 // 16321
:)))nye-nye-nye.Ne játszál már te is tudatlant!:P Kipuff nélkül tüzet hány vazze!!Osztán begyullanna a balelső kerék!!:)) És hogy a kérdésedre is válaszoljak:azéé,hogy tuggyák,hogyha megyek.Mert fékem az nincs,és vagyok olyan rendes hogy adok az embereknek időt a menekülésre:P))
Gábor(figi75)29-01-2007 21:19:32 // 16320
És, miért szedted le? :DD...:-)) Nemtudtad,hogy kell rá,vagy ez valami extra könnyítés a verdán? :-)
Gábor(figi75)29-01-2007 21:17:05 // 16319
Sajna ez nemfog menni,mindíg én ellenőrzöm a mestert,mivel elég szórakozott néha! :DD..:-)) Nameg a házi PSZ megteszi a hatását azt sejtem! :-))
speer29-01-2007 20:00:01 // 16318
A sperr akkor sperr ha sima aszfalton simán körbe forog az autó! Kérdezd NáTo-ot.
Zsót29-01-2007 19:40:33 // 16317
Óóóó mamám....csak soha ne kelljen szétszednem..:-//
Tocsa29-01-2007 19:35:56 // 16316
Szóval ilyened van neked is?
Zsót29-01-2007 19:26:26 // 16315
Már megvolt!!Forgott.De a sperrmentes 1.6-os is forgott. De asszem ez a sáros ügyetlenkedés meggyőzött róla. Viva la Sperr!!! Mosmá lenézem azt akinek nincs:DDD
Zsót29-01-2007 19:22:19 // 16314
Olyat próbáltam ma,hogy sárban parkoltam.Előre-hátra-előre... szisztémmel sikerült kijutni,de közben erősen kilógtam a gépből,és a hátsó kerekeket sasoltam alulról.Mind2ő forgott!!:))))
Zsót29-01-2007 19:18:50 // 16313
:...-O De féélek!!:)) :P Pénteken vadultam a faluban,10 peccel később kaptam 1 sms-t.1 régi kollégám kérdezte benne,hogy miért szedtem le a kocsiról a kipufogót:DDD
Zsót29-01-2007 19:15:14 // 16312
Nem merem :P :)))
Tocsa29-01-2007 19:15:08 // 16311
Ja akkor legalább nem lessz gátas a hengerfely! :DDDD
Tocsa29-01-2007 19:04:52 // 16310
Hé miszter forgasd má meg azt a verklit kitekered a kormányt oszt jóvan hidd el ha speres akkor azonnal kicsapja a farát !
Tocsa29-01-2007 19:02:40 // 16309
Csaó. A dízzel tank az biztos hogy nem jó!!! Nekem alsó tankos és a benzines tankban van egy segéd szivattyú ami miatt kellene legfőképpen! A túrbósításról annyit hogy igazad van ! Nekem azt mondták hogy spec hengerfelytömítéssel meglehet oldani! Amúgy meg az 1.8 nem púpos dugós mint a giuiletta? A ts -be lapos dugók vannak és bele van marózva a szelepek helye !
prooF_7529-01-2007 18:00:46 // 16308
Mi murván próbáltuk, ott nagyon szépen forgott mindkét kerék, jól lehetett vele karikázni!:)) De mondtam hogy nézd meg: egyik kerék aszfalton, másik valami kevésbé szilárd felületen, ha elforog mindkét kerék, akkor zár a diffi. Persze valamekkora eltérés mindig lesz, de ugye egy speer-nélküli diffin csak az a kerék forog el amelyik könnyebben tud.
Wickey29-01-2007 16:17:22 // 16307
Robi, csak kézzel kapasd rá a hengerfejek csavarjait, nem kell azt meghúzni. Figinek úgy is jó lesz. :)
Gábor(figi75)29-01-2007 16:11:52 // 16306
Lassan sorsjegyet kell húznotok,ha velem akartok harcolni! :DD. :-))) Gyakoroljál koma,mert megeszlek!:-))
Wickey29-01-2007 15:08:55 // 16305
add ide, és megmondom neked hogy jó-e rajta a sperr :D
Zsót29-01-2007 14:20:47 // 16304
Honnan tudod,hogy jó rajta a sperr???Nyugtass meg,én még abban sem vagyok biztos,hogy 1általán sperres... Most kissé nyomi a váltó,mert kicsit balra van dőlve.De amint lesz időm gányolok 1 kicsit a jobb váltótartó bakon,és remélhetőleg baba lesz téllegessen:)
Zsót29-01-2007 14:14:27 // 16303
Gondolod a dugattyúknak más a magasságuk??Szerintem itt is a főtengely határozza meg a dugók emelkedési szintjét,szóval mehet bele az 1.8-as meg a turbó.
Wickey29-01-2007 11:14:04 // 16302
elvileg nincs.
Beryq429-01-2007 11:06:08 // 16301
Csaó Urak! Egy kérdés:létezik 90-es alfából olyan 2.5-ös motor ami erősebb a 75 Milano motornál? A forgalmi szerint 170 LE. Köszi!
prooF_7529-01-2007 00:55:36 // 16300
Elvégre az a speer-es váltó amit kaptál nem volt olyan rossz állapotban, a speer jó rajta, a kettes szinkronja is elég jó, nekem egyedül a 3-mas reccsent néha gyorsabb váltásnál.
prooF_7529-01-2007 00:54:15 // 16299
Csak az a baj a TS turbósításával, hogy nagy a sűrítési aránya (10:1), ami nem ideális a turbó mellé. Az 1.8T motornak például 7.5:1 ez az érték. Úgyhogy valamit ki kell találni itt is, mint a 3.0 blokkos 2.5 hengeres motornál. Csak az a baj hogy itt a furat különbözik az 1.8-as nordétól, úgyhogy a dugattyúk átcserélése sajna nem játszik.
Zsót29-01-2007 00:29:16 // 16298
Okés,benne vagyok!!!!! De még kb 3 hétig vizsgaidőszak van,csak azután érek rá foglalkozni a dologgal.
Tocsa29-01-2007 00:23:34 // 16297
Ha esetleg te hamarabb megcsináltatnád vagy megtudnád mennyibe fáj egy ilyen írj már az oldalamra mert nagyon kéne nekem is persze ez fordítva is igaz! Ha én tudok árat tájékoztatlak!
Zsót29-01-2007 00:20:21 // 16296
Uno momento!! Majd csak utánam!! Stipi-stopi az első Figi alázásra:DDDDP Vazze,ekkora pofámmal lassan el kéne kezdeni gyakorolni a gyorsulást:)))
Zsót29-01-2007 00:14:28 // 16295
Ezaaaaaz!!!:))))))))) Csak nem ekkora bufli lesz,meg nem ott,meg valszeg csak jobb oldalon. De faszássan ilyen tipus-stílus.El is mentem a képet,nehogy ne találjam.
Zsót29-01-2007 00:11:21 // 16294
Fűű,megnyugtattál:))
Zsót29-01-2007 00:07:54 // 16293
Ezekre mindig lehet költeni...Nálam az a helyzet,hogy ez az erő is soknak bizonyul.Félek,hogy pikk-pakk tönkrevágom a hajtási stílusommal a mocit.Turbóra meg még gondolni sem merek.Azzal már az első sarokig sem jutnék el:DD
Tocsa28-01-2007 23:56:02 // 16292
Na megtaláltam végre azt a képet ilyen beömlőkre gondoltál?
Tocsa28-01-2007 23:44:04 // 16291
Hajrá hajrá ez kezd alakulni az teccene nekem is ! Tessék megcsinálni ! És akkor büntető lessz a szekér! :) De két turbóval!
Tocsa28-01-2007 23:41:49 // 16290
Általában igazad van nos kopoghat a gömbcsukló is ha göröngyös úton mész pl macskakő akkor lehet hallani de lehet hogy a felső lengővilla szilentje van ki de akkor lóg is a kerék na meg nyeklik kanyarodáskor!
Wickey28-01-2007 23:40:21 // 16289
Én meg arra gondoltam hogy a 3.0V6-ot összetolom 2.5ös főtengellyel hogy még véletlenül se jöjjön fel holtpontra a dugattyú, utána úgy megtöltöm másfél barral hogy csak úgy pislog. :) Utána már mellé merek majd állni Figi iszonyatos versenygépének. :P
Tocsa28-01-2007 23:38:49 // 16288
Olyan rendes alacsony nyomású nemvagyunk telhetetlenek max 0.5 -0.8 bar amit még megbír a motor károsodás és megbontás nélkül!! De még gondolkozom rajta anyagi okok ból is na meg van még mir költeni előbb legyen felújítva meg lefestve az autó!
Zsót28-01-2007 23:31:54 // 16287
A gömbcsukló nem szilent.A gömbcsukló csuklik:),a szilent meg stabilizál. Nomost ha Figinek kanyarodáskor kopog,az valszeg szilentblokk,ha kiáll a kerék(terpeszt) akkor pedig csukló baja van.Szerintem.De remélem nem írok hülyeséget,különben sem ugik be az elsőfm képe...sokat ittam tennap:)))
Zsót28-01-2007 23:14:26 // 16286
Csak nehogy megrepedjen!:)) Turbó??:-O Ne foss!!! Rendes,vagy az az alacsony nyomású?
Gábor(figi75)28-01-2007 23:12:57 // 16285
Sajnos még nemtom,hogy melyik kopok,inkább csak kanyarmozdulatoknál koppna be a bal elő leginlább,mi lehet? :-O
Tocsa28-01-2007 23:09:47 // 16284
Azokat talpas csapszegnek hívják vagy gömbcsuklónak! Nekem 20000 ből megvolt mindkét oldal alsó felső ami a lengővillákban van a kormány összekötő meg asszem 3500/ Db ha jól emlékszem frap gyártmány.
Tocsa28-01-2007 23:07:08 // 16283
Nos természetesen lessz funkciója egyik oldalon a légszűrő kap friss levegőt a másik oldalon majd a turbó ha fel lessz szerelve addig is az kipuf öntvény lessz hűtve !:)
Zsót28-01-2007 23:07:06 // 16282
Szilent blokkok??Azok jó drágák.Amikor cseréltem a 2alsót,akkor a 2db kb.12500ft volt,és nálunk olcsóbb is.
Zsót28-01-2007 23:01:38 // 16281
Tényleg???Tudom őtet:) Te disznek szánod,vagy funkciója is lesz?? Mert nálam működni fog. Nekem már megvan ki fogja csinálni,van a faluban is olyan,aki ezzel foglalkozik.
Tocsa28-01-2007 22:55:13 // 16280
Nos nem gáz nézegesd az Unix nál asszem ők jól elvannak látva na meg a Meteor én itt szoktam veszegetni olyan 1000 forint alatti tételek/ db. Attól függ melyikről van szó!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.