Forum >> 75-90

Zotya 16424-12-2010 10:56:15 // 31378
Békés,Boldog Karácsonyt Nektek!:)))
TDI7524-12-2010 09:02:24 // 31377
Szeretnék mindenkinek békés boldog karácsonyt kívánni.
Katt
HL_7522-12-2010 12:04:40 // 31376
Gábor(figi75)21-12-2010 09:51:46 // 31375
Már kezelésbe vettük!
Mizú?
Tocsa21-12-2010 09:28:03 // 31374
Üdv!

Porlasztócsúcsok ,Kompresszió megvizsgálása ajánlott !
Húzásra akkor indult be pöcre mikor már kifárasztottátok önindítóval?
Lehet hogy belevegősödik a üza rendszer! Vizet lecsapoltátok a gázolajszűrőből??
Tápszivattyú elvileg dolgozik ha beindult ,de lehet hogy lyukas benne a membrán !
Norc19-12-2010 09:05:41 // 31373
Szép menet, síma könnyed kezelés. Na de a járgány se piskóta.
Kisbubi19-12-2010 00:48:40 // 31372
A szép hangok és a loerö sem kutya:)
Tiszi18-12-2010 19:24:31 // 31371
Csak érdekesség.. tegnap egy BOON-os cikk főképe ..

Marek17-12-2010 17:09:59 // 31370
Van egy mechanikus tápszivattyú az adagolón kívül a motoron, az is szarrá szokott menni...

Alapjában véve 3 dolog lehet a be nem indulás oka:

- nincs izzítás
- nincs üzemanyag jelen a motortérben
- nincs kompresszió

Vagy ezek kombinációi! :)))

Ezeket könnyen végig lehet nézni, de én mérnék még az elején egy kompressziót, mert ügye az lehet a legnagyobb probléma ( ha eddig melegebb időkben indult, most meg nem akkor alapból gyanús)!

Aztán végig az izzítást (gyertyák ki, hídra visszaköt, kulcs elfordít és ha 10-12 mp-en belül nem kezdenek el izzani vagy csak egy pár izzik, abból már rengeteg minden kiolvasható)

Ha eddig ok, akkor üzemanyag rendszer teszt (üzemanyagszűrő, friss, téli gázolaj, tápszivattyú, adagoló, hidegindító patron, porlasztócsúcsok, esetleg levegős is lehet a rendszer, figyelni kell azt is,stb)

Ha már minden kötél szakadt, el kell vinni egy olyan helyre, ahol értenek hozzá, az ország több pontján is van ilyen hely, Szentestől, Budapestig! :)
Gábor(figi75)17-12-2010 16:31:30 // 31369
Az izzító relét cseréld ki.
Vagy hívj a 06707011761 számon!
Alfa Amore17-12-2010 16:15:56 // 31368
Sziasztok! Egy leendő tagunk fordult hozzánk egy kérdéssel az autójával kapcsolatban. Segítséget vár, megköszönné, ha valakinek lenne valami ötlete a problémájára.

"Az Alfa egy 75 2.0 TD! A bajom az hogy nem indul hidegen! Amit megnéztünk rajta és jók: izzítógyertyák egyenként, az adagolót, az üzemanyagszűrőt! Az autóban 100ah akksi van Banner és új! Ezt tetőztem egy vízmelegítővel amivel már 80 fokra melegítettük a vizet benne! És csak nem indul! Az akksi teker mint az őrült füst is van hátul de nem kapja el!!! Viszont behúztuk és a második kerékfordulásnál már járt is a kocsi és utána szépen is megy!!!! Szóval ez volna a bajom és szívesen várnék bármilyen ötletet mert én sajna kifogytam belőlük!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Pici-01"
LacUS17-12-2010 13:06:44 // 31367
Többek közt az is :-)
Lali7517-12-2010 10:57:10 // 31366
Mi lesz?Csövezés?
LacUS16-12-2010 21:44:39 // 31365
Ma elutazott a kocsim :-)

Belga16-12-2010 10:12:58 // 31364
Egy igen szep auto. :)

LacUS15-12-2010 10:44:53 // 31363
Nem vagy beszari :-) :-) Nagyon jó kis videó :-)
LacUS15-12-2010 10:44:01 // 31362
Jó lenne, ha "itt" maradna a kocsi köztünk, ha már mindenképp mennie kell. :-(
Marek15-12-2010 09:01:14 // 31361
Szerintem 2 szériás Alfa 6-ok...
Ste9015-12-2010 01:01:47 // 31360
Hello!
találtam a neten véletlenül pár képet, és felfedeztem egy számomra eddig ismeretlen alfát! gondoltam felteszem ide hátha tudja valaki hogy milyen típusról van szó.az szerintem biztos hogy hátsókerekes és Leginkább az Alfa 6 ra hasonlít , de mégsem az. és 2 széria is volt belőle. várom az ötleteket :D
NaTo14-12-2010 22:24:44 // 31359
Naggyon komoly terhelés váltások vannak ám.. tempó is nagyon nagy, profi kategória!
Laci azért azt a kúrva hidrós kézit rántsd meg rendesen! :)
Fogott az 1.8 turbo sperrje? :)))
Kár hogy eladod a kocsit....
Öcsi 155Turbo :)14-12-2010 21:57:29 // 31357
Kár hogy nem tudtam menni! :(

Jó a tempó!!! :)
Marek14-12-2010 21:45:25 // 31356
Megy ez! ::))
Öcsi 155Turbo :)14-12-2010 21:44:58 // 31355
Mester14-12-2010 21:43:52 // 31354
Az első a fontos csak!
Mester14-12-2010 21:42:35 // 31353
Lali7514-12-2010 21:39:45 // 31352
Értem,Köszi!Szóval kardánnal együtt szerezzek,,,
Lali7514-12-2010 21:36:06 // 31351
Volt pár elektromos zizi,de lehet,hogy csak épp kifogtam.Lehet,hogy valamikor megcsörgetlek,de a lényeget már tudom!Köszi!
Marek14-12-2010 21:31:00 // 31350
1. Új üzenet
2. Jobb felső sarok gémkapocs ikonra katt.
3. A megjelenő helyre beszúrod a kívánt videó linkjét
4. Majd a szöveg..-et kitörölve beírod, hogy mit írjon ki, mi legyen a videó neve
5. és kész is! :)
Mester14-12-2010 21:29:40 // 31349
A motorét ki kell cserélni! Meg az első kardánt!
Mester14-12-2010 21:27:43 // 31348
Hogy a picsába tudok belinkelni videót?
Marek14-12-2010 21:23:57 // 31347
Ha berakod a V6-ot több mosoly is meg fog jelenni az arcodon! :)))
Lali7514-12-2010 21:19:53 // 31346
Most megjelent egy vigyor a képemen...
:-)
Bakok,méretek,minden jó?Gondolom a motorhoz tartozó kábelköteggel együtt...
Bár fantáziáltam 3 db Weber(40idf)-ről is...De gondolom megbízható a befecskendezőjük...
Marek14-12-2010 21:18:55 // 31345
Azt! :)))
Nekem 2 évig volt bnnt a TS váltó és hajtáslánc a 3000 V6 motorhoz, és simán bírta, pedig Én nem kímélem, ahogy Mester sem... :)))
Az indulás ne tudom, hogy jön ide, Én kb. havonta lövöm be a szekeret, pöcre indul! :)
Ha gondolod hívj fel és elmondok pár hasznos dolgot, a számom az oldalamon! :)
Mester14-12-2010 20:57:37 // 31344
A giulietta alatt a 2.0nord motoré van!
Lali7514-12-2010 20:15:04 // 31343
A "fíling"-et?
:-D
A TS hajtáslánc nem bírná szerinted a v6 motort?
Sokat használom pályán,meg ha bent ül a család,akkor nincs ökörködés....
Tehát főleg nagy tempóval autózás....
És fontos a megbízható indulás akár két heti állás után mínusz fokokban!!
Marek14-12-2010 19:55:20 // 31342
V6-ot bele, olcsóbb mint egy komplett generál... és sokkal többet kapsz vele, mint egy másik motort... :)
Lali7514-12-2010 18:56:20 // 31341
nincs konkrét elképzelésem a V6-ról,de lehet,hogy olcsóbb a TS-t rendbetennem.
(átesne egy könnyítésen,kiegyensúlyozáson,hengerfej felújítás,polír,stb..)
Tehát egy finom tuning...,de ezt Neked nem kell nagyon magyaráznom.
:-)
Mester14-12-2010 18:38:16 // 31340
Átépíteni többe kerül sokkal erősebb talán ugyan annyit is fogyaszt persze attól függ melyik v6-ot akarod belerakni. Egy felújítás is nagyon sokba van.
Lali7514-12-2010 18:27:25 // 31339
Üdv!Véleményeket szeretnék kérni motor ügyében!
Szerintetek Mit lenne érdemesebb,a 2.0-t felújítani,vagy egy jó V6-ost belapátolni hajtáslánccal együtt????
Utcai használatról beszélünk....
Főleg tapasztalatok érdekelnének,fogyi,stb..
NaTo02-12-2010 10:25:49 // 31338
Lacc, megyek haza szombat reggel, úgyhogy elmegyünk Andrishoz, hogy végre elhozzam a ynersanyagot és csináljam a videódat! hö
Mester01-12-2010 20:22:28 // 31337
Rossz helyen van a motor! De ott fog hajtani.
Marek01-12-2010 12:04:36 // 31336
:(((((((((((
prooF_7501-12-2010 00:32:23 // 31335
Na ja, de egy ilyen autó nem hétköznapi használatra való, legalább is én tuti nem helyeztetném forgalomba. A próba rendszám meg olcsó(bb), de vannak egyéb megoldások is...:)
Belga30-11-2010 23:24:41 // 31333
Esetleg egy hatsokerekes V6TT?
NaTo30-11-2010 22:17:17 // 31332
Kamerástól vazze! :) élő adás lesz... :)
Mester30-11-2010 22:08:56 // 31331
Nato bácsit meg bekrögzítjük a csőre és ott fog figyelni:))
Mester30-11-2010 22:07:16 // 31330
Inkább várok de megcsinálom ha törik ha szakad! A súlyelosztás,súlypontok nagyon fontosak ezért ragaszkodom is hozzá :) Ezt is megcsináltuk azt is meg fogom! A donor már meg van.
LacUS30-11-2010 22:03:30 // 31329
Az elég komoly terv :) Remélem minden összeáll, azért egy olyan kinézettel és azzal az erővel azért igen nagyot néznének az élmenők is. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.