Szerintem 3 jó hardy sem megy szét, a mechanikus kitámasztás pedig nem éppen jó. Ennyi erővel alu hardyt is használhat az ember.
Mindenki tudja, hogy a hardy + kardán halála a leállitás. részterzhelés. Érdekes, pl. egy jó ismerősöm 3.8 V6 -ja 3 éve uazzal a Hardy szettel megy, és semmi gond vele, mivel nem kíméli. Mi arra jutottunk, hogy sokkal rosszabb neki a 2-3k ról az 5k mint egy tartós terhelés.
Erről már beszélgettünk, más irányban kell elindulni, mint a hegesztett kardán.)
Forum >> 75-90
[k i z z o]20-04-2010 21:01:44 // 30429
Tom55520-04-2010 14:12:15 // 30428
Megbeszéltük. Dobj egy üzit vagy csörgess ha aktuális
NaTo20-04-2010 13:49:11 // 30427
Kicsit lemaradtam, de köszi a hangszóró infókat!!! Én sem szeretném szétgányolni a kárpitot, nem akarok profi zenét, csak egy mai korszerű hangszórót berakok a gyári helyére, ugyanolyan méretben. Ha valaki tud ilyen méretben jó hangszórót, érdekelne!
LacUS20-04-2010 12:30:46 // 30426
Az jó lenne :-) Ha esetleg meg hamarabb kell szólok. Előre is köszi.
Tom55520-04-2010 11:09:20 // 30425
Félre teszek egy szettet, ha gondolod!
LacUS20-04-2010 09:34:35 // 30424
Tom555
Júniusban aktuálissá válna egy difi építés, lesz még abból a szettből akkor is vajon?
Júniusban aktuálissá válna egy difi építés, lesz még abból a szettből akkor is vajon?
Tom55520-04-2010 08:43:37 // 30423
... de mégsem
Visszaírt a jó ember és egy 3 db- os komplett szett 314 euróba kerül. (3hardy és a beépítéshez szükséges cuccok)
Egy darab hardy 98 euro.
Természetesen plusz postaköltség.
Referenciákat is megemlített, egy utcai TS turbo-t 250 Le vel, valamint egy versenyre készített 220 lovas szivó twin sparkot.
Max fordulatszám amit a hardyk elviselnek: 13000 F/perc; tartósn 420 Nm (pillanatnyi terhels akár 800Nm).
Aki agyal rajta annak szívesen segítek a rendelésben valamint legyőzni a nyelvi akadályokat....
Visszaírt a jó ember és egy 3 db- os komplett szett 314 euróba kerül. (3hardy és a beépítéshez szükséges cuccok)
Egy darab hardy 98 euro.
Természetesen plusz postaköltség.
Referenciákat is megemlített, egy utcai TS turbo-t 250 Le vel, valamint egy versenyre készített 220 lovas szivó twin sparkot.
Max fordulatszám amit a hardyk elviselnek: 13000 F/perc; tartósn 420 Nm (pillanatnyi terhels akár 800Nm).
Aki agyal rajta annak szívesen segítek a rendelésben valamint legyőzni a nyelvi akadályokat....
Tom55516-04-2010 17:19:48 // 30422
Kísértetiesen hasonló tény... :D
Belga16-04-2010 16:59:39 // 30421
Ez az elsonek az ara. Spruell Motorsport.
Belga16-04-2010 16:58:17 // 30420
148USD, szallitassal egyutt 218USD :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)16-04-2010 16:38:32 // 30419
Köszi a tippeket kartertömítés-ügyben, srácok. Az, hogy rendesen meg lesz pucolva, az alap, tulajdonképpen azért szedem le hogy rendesen kipucoljam a kartert olajcsere előtt. A loctite-om az sajna nincs kéznél, de ha sokkal jobb azzal, akkor szerzek...
Gábor(figi75)16-04-2010 15:17:14 // 30418
Ok,mert érdekel!
Tom55516-04-2010 14:58:19 // 30417
Arról nincs szó az irásban viszont küldtem egy priv üzenetet az embernek, hogy érdekelne. Ha megtudom közzé teszem.
Gábor(figi75)16-04-2010 14:29:19 // 30416
Ez mennyibe kerül???
Tom55516-04-2010 12:39:43 // 30415
prooF_7516-04-2010 01:13:37 // 30414
Szerintem is kár szenvedni vele, meg nekem a szőr feláll a hátamon amikor szétvágott kárpitokat látok, bennük parabolaantennányi hangszórókkal... :) Persze ha van már egy "előkészített" kárpit, akkor fel lehet használni, de ha van mélynyomó a csomitartóban, akkor sztem is elég egy gyári méretű.
Tocsa16-04-2010 00:06:15 // 30413
Üdv! Nekem somogyi van benne a jobbik fajta pont elég oda . Rakjatok hátra inkább nagyobb hangszórót előlre ugyis csak közép és magas kell ! :)
[k i z z o]15-04-2010 18:08:45 // 30412
10 x 15 körüli kisovál kell bele. én beraktam sima 16 -os - t, az hátrafelé elfér, de a kárpitot ki kell vágni.
Marek15-04-2010 17:23:28 // 30411
NaTo!
Normális hangszóró nem fér el, csak ha kivágod a kárpitot (nekem van plüssös kivágott ha kell odaadom neked és így megmarad a tied épen)! Én is kiemelő keretet készítettem Totoval előre, mert egy 16,5 cm-es kerek hangszórónak már bajosan fér el a mágnese elö ( az ajtó jobb alsó sarkába, tehát nem a gyári helyen)l! A gyári helyen kivágottba belefért nekem ez a hangszóró!
Normális hangszóró nem fér el, csak ha kivágod a kárpitot (nekem van plüssös kivágott ha kell odaadom neked és így megmarad a tied épen)! Én is kiemelő keretet készítettem Totoval előre, mert egy 16,5 cm-es kerek hangszórónak már bajosan fér el a mágnese elö ( az ajtó jobb alsó sarkába, tehát nem a gyári helyen)l! A gyári helyen kivágottba belefért nekem ez a hangszóró!
TDI7515-04-2010 06:00:48 // 30410
TDI7514-04-2010 13:54:13 // 30409
De, az ajtókárpit mögött van.
NaTo14-04-2010 13:43:55 // 30408
Ovális?? mmm. Oké, ha lemérnéd, sokat segítenél, addig se kéne szétberhelnem az ajtót. Neked nem a kárpit mögé van építve? Nekem teljesen az ajtó kárpitja mögött van, és kis lyukak vannak előtte, én úgy emlékszem, hogy olyan 10-13 centis lehet, és kerekre saccoltam.
TDI7514-04-2010 13:38:36 // 30407
Szia! Ovális van benne. Ha hazaértem akkor majd lemérem, mert nekem megvan az eredeti hangszóróm.
NaTo14-04-2010 13:23:01 // 30406
Tudja valaki, hogy hány centis hangszóró van gyárilag a 75-ösökben az elsőajtókban? Vagy, hogy van-e valami olyan hangszóró, ami miatt nem kell szétberhelni az ajtókárpitot, és a gyári helyére befér?
prooF_7514-04-2010 00:07:09 // 30405
Meg ha nagyon össze van gyógyulva akkor az szét tud szakadni... vagy könnyebben szét lehet vágni késsel:))
Tom55513-04-2010 18:17:19 // 30404
kiskardán, 2.0 ts
[k i z z o]13-04-2010 18:15:43 // 30403
Persze a Reinz az Reinz, de karterban mindegy, a lényeg a hengerfej tömités, máshol mindenhol tömiteni kell, ugyhogy a tömités csak távtart :)
[k i z z o]13-04-2010 18:14:27 // 30402
2 féle van, kicsi + nagy közép. Az egyik olcsóbb talán 6203, a másik nem tudom melyik, de az a nagyobb, oda a függeszték is ritkább (pl.nekem a turbo kardánon ilyen van)
[k i z z o]13-04-2010 18:12:28 // 30401
Sima Ajusa + Loctite 5920. + rendesen elmosni / előkésziteni.
Tom55513-04-2010 17:52:20 // 30400
Ha eszedbe jut írj :D !!
Wickey13-04-2010 14:35:30 // 30399
elfelejtettem az SKF számot... nem sok, valami 3-4 ezer max. a kardánközép csapágy.
Tom55513-04-2010 12:50:39 // 30398
Hali!
Kardántengely csapágyat hol lehet beszerezni?
Esetleg Skf azonosító....
Kardántengely csapágyat hol lehet beszerezni?
Esetleg Skf azonosító....
Wickey13-04-2010 11:28:02 // 30397
Reinz. Általában véve megbízhatóbb, mint az Ajusa. De ha sokkal drágább, akkor jó oda az Ajusa is, annyira azért nem használhatatlan. :-)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-04-2010 10:57:51 // 30396
Lenne egy gyors kérdésem, cartársak!
Karter tömítésből melyiket érdemes venni, az Ajusát, vagy a Reinzet? Vagy ez igazából kurvára mindegy?:)
Karter tömítésből melyiket érdemes venni, az Ajusát, vagy a Reinzet? Vagy ez igazából kurvára mindegy?:)
Vader (a Gróf)13-04-2010 08:51:47 // 30395
Üdv. Urak!
Tudja valaki, milyen átmérőjű benzincsövek vannak az Alfetta-ban?
Fontos lenne!
Köszönöm!
Tudja valaki, milyen átmérőjű benzincsövek vannak az Alfetta-ban?
Fontos lenne!
Köszönöm!
prooF_7513-04-2010 01:19:55 // 30394
Fontos, hogy legyenek a munkahengerek dugattyúi teljesen visszanyomva! A kuplungnál szívtunk vele egy sort Robival anno, mikor csináltuk, mert pont a légtelenítő csavar és a dugattyú közötti részen volt egy kis levegő valószínűleg, ami ugye már nem tudott kijönni a fékpedál nyomkodására. Szerintem ez a féknél is előfordulhat.
LacUS12-04-2010 20:41:10 // 30393
Köszi, most megpróbálom megemelve. :)
[k i z z o]12-04-2010 18:03:00 // 30392
Fel szoktam emelni a hátulját, akkor 1re jó. De sokszor csak 2re.
NaTo12-04-2010 09:05:10 // 30391
Mester és a Giulietta a DRIFT topicban! :)
Wickey12-04-2010 00:07:51 // 30390
ez ilyen, nem köszön. :-) Többször le kell légteleníteni a hátsóféket, sőt, a kuplung is tud emelt hangulatot okozni. Nem hiába szoktuk sörözéssel kezdeni a hátsófék és/vagy kuplunglégtelenítést. :-))
LacUS11-04-2010 22:30:51 // 30389
Most, hogy féknél tartunk. Nem tudom nálatok előfordult-e már, de vmiért nekem csak 2-3 légtelenítés után lesz jó fék.Gyakorlatilag egyedül a két hátsó nyereg nem új a fékrendszerben.2-3 után jó lesz, de fura,hogy 2-3 légtelenítés kell hozzá, mert elsőre úgy érzem jó, kemény meg minden, beinditom, megyek egy kört és már az első féknél majdnem padlóra lehet nyomni a pedált, ha valaki tudja az okát, ne tartsa magában a megoldást :-)
gaben v6 milano10-04-2010 19:54:02 // 30388
Kisbubi10-04-2010 15:59:56 // 30387
A lanciak és fiatok 1.6-1.8-2.0 8v dugok átméröje alap mind 84mm. Ez miota van duplaveztengelyes fiat motor kb 1994-ig kb nemtom pontosan. Tipo, dedra, argenta, 131, ritmo... mindben. Eltérés többségében a laposságábol (puposságbol) adodik. A szivomotorok 1.6 pupos (kb 3-4mm) 1.8 nemigazán, 2.0 viszont lapos. A turbosé inkább lapos vagy süllyesztett is lehet.
1.szivo 1.8 volt:) , 2. 2.0 szivo , 3. dedra 2.0 turbo
1.szivo 1.8 volt:) , 2. 2.0 szivo , 3. dedra 2.0 turbo
[k i z z o]10-04-2010 12:48:55 // 30386
A TS lapos, tömités elég egy jó Reinz elsőre, aztán lehet egy Spesso ha minden OK.
Neked TS be való 8 köröli dugók kellenek. Azaz laposak, nem tudom pontosan az integrale elmegy e, de a biztos lapos, a 8 szelepes integrale jó lehet. Mérni kell, szerezz 1 rosszat mintába.
Neked TS be való 8 köröli dugók kellenek. Azaz laposak, nem tudom pontosan az integrale elmegy e, de a biztos lapos, a 8 szelepes integrale jó lehet. Mérni kell, szerezz 1 rosszat mintába.
Tom55510-04-2010 09:33:07 // 30385
10-12 psi nekem tuti elég.... 1 bar fölé biztos nem mennék.
Coolerből van egy szép nagy kérdéses azomban hogy elfér -e.
Amit ajánlottak még az egy komolyabb hengerfejtömités (konkrétan fém "verseny" tömítést).
A dugókat illetően nekem első ötletként a JE jutott eszembe, vagy B tervként valami Integrale-motoros cucc bár azt hiszem annak 85 ös a mérete (aztán lehet hogy az is jó?)
Kovácsolt 100% hogy jobban bírja.
Még egy olyan láma kérdés ha megengeded: ugyebár a Norban alapba pupos a dugó, a TS be meg ha jól emlékszek nem.
Na másrmost ha veszek turbós dugót milyen kialakításút a TS-be?
Coolerből van egy szép nagy kérdéses azomban hogy elfér -e.
Amit ajánlottak még az egy komolyabb hengerfejtömités (konkrétan fém "verseny" tömítést).
A dugókat illetően nekem első ötletként a JE jutott eszembe, vagy B tervként valami Integrale-motoros cucc bár azt hiszem annak 85 ös a mérete (aztán lehet hogy az is jó?)
Kovácsolt 100% hogy jobban bírja.
Még egy olyan láma kérdés ha megengeded: ugyebár a Norban alapba pupos a dugó, a TS be meg ha jól emlékszek nem.
Na másrmost ha veszek turbós dugót milyen kialakításút a TS-be?
Tom55510-04-2010 09:08:01 // 30384
Mercire való (aszt hiszem slk-n volt). Ha minden igaz ez is M45
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)09-04-2010 23:55:13 // 30383
Nem tudom, még nem mértük, de elméletleg jó a kompresszió mind a négy hengerben. Az enyém már nem karbis, hanem injektoros, gondolom azért van eltérés a két motor természete között.
Nem azért mondtam, mintha gond lenne, csak szoknom kell még, hogy pörgetni kell a motort. Az eddigi járgányaim meg nem ilyenek voltak, 1500 alól is megindultak, de 4000-nél már gyász volt.
Nem azért mondtam, mintha gond lenne, csak szoknom kell még, hogy pörgetni kell a motort. Az eddigi járgányaim meg nem ilyenek voltak, 1500 alól is megindultak, de 4000-nél már gyász volt.
[k i z z o]09-04-2010 21:46:38 // 30382
Nekem 8.5:1 süritésem van most, Arias kovácsolt dugattyúk + Arias hüvelyek, igy volt egy új szett.
Eredetileg 2L turbo szett, 85mm furat a gyári 84 -hez képest. Hajtókar gyári, uaz mint az 1.8 turbo. 1.8turbo vezérműtengelyek, kivéve, hogy a szivó variátoros lett + profil más kicsit - kipufogó is tervben.
A gyári sürités sok lesz, ki kell számolni mennyit akarsz tölteni, mennyire kell levinni a süritést, mert simán detonál, és akkor nagyon meleg van.
Gyári dugókkal hamar összeesik a motor, nekem a levitt süritésű 10000km -es AE dugóimnak 1500km feltöltés alatt leszakadtak a szoknyái. De lehet jó is, de nem oda való, nagyon meleg van. Az eaton ha már 10 - 12psi -t tölt akkor elég meleget csinál, mindenképp kell brutál intercooler + jó dugók + gyújtás a kis sürités miatt.
+ bárki bármit mond, a gyári dugóval megeszik minden olajat amit adsz neki, feltöltve ez négyzetes:) Azaz szerintem mindenképpen érdemes először jó alapokat csinálni, mert pl. castrol RS -ből ha bevág 1000 -en 1 litert akkor hamar megvan a forged szett...
Uakkor elég szerezned min 84.5mm dugókat, és a RÉGI gyári hüvely jó, ha jó helyen fúrják + total seal gyűrűk. + szivószelepek, a kipuff jó lesz.
Az ariast nehézkes legyártani, + a legdrágább, de én ezt is nagyon ajánlom:
http://www.spruellmotorsport.com/select-marque-c-2066_22.html
Amit nem ajánlok az Ross dugók, de rád bizom.
Milyen Eaton - öd van? Nekem is van már 2 :) + egyet sikerült már megölni, de teljesen fel lett újítva, jobb csapágy, jobb full teflon szimeringek, jobb kuplung. Azaz van egy race M45 -öm:)
Eredetileg 2L turbo szett, 85mm furat a gyári 84 -hez képest. Hajtókar gyári, uaz mint az 1.8 turbo. 1.8turbo vezérműtengelyek, kivéve, hogy a szivó variátoros lett + profil más kicsit - kipufogó is tervben.
A gyári sürités sok lesz, ki kell számolni mennyit akarsz tölteni, mennyire kell levinni a süritést, mert simán detonál, és akkor nagyon meleg van.
Gyári dugókkal hamar összeesik a motor, nekem a levitt süritésű 10000km -es AE dugóimnak 1500km feltöltés alatt leszakadtak a szoknyái. De lehet jó is, de nem oda való, nagyon meleg van. Az eaton ha már 10 - 12psi -t tölt akkor elég meleget csinál, mindenképp kell brutál intercooler + jó dugók + gyújtás a kis sürités miatt.
+ bárki bármit mond, a gyári dugóval megeszik minden olajat amit adsz neki, feltöltve ez négyzetes:) Azaz szerintem mindenképpen érdemes először jó alapokat csinálni, mert pl. castrol RS -ből ha bevág 1000 -en 1 litert akkor hamar megvan a forged szett...
Uakkor elég szerezned min 84.5mm dugókat, és a RÉGI gyári hüvely jó, ha jó helyen fúrják + total seal gyűrűk. + szivószelepek, a kipuff jó lesz.
Az ariast nehézkes legyártani, + a legdrágább, de én ezt is nagyon ajánlom:
http://www.spruellmotorsport.com/select-marque-c-2066_22.html
Amit nem ajánlok az Ross dugók, de rád bizom.
Milyen Eaton - öd van? Nekem is van már 2 :) + egyet sikerült már megölni, de teljesen fel lett újítva, jobb csapágy, jobb full teflon szimeringek, jobb kuplung. Azaz van egy race M45 -öm:)
LacUS09-04-2010 18:29:56 // 30381
Szerintem egy jó ECUval, és jó programmal és némi józansággal (semmi 2bar) simán elmegy egy gyári belső alacsony nyomással (0.5-0.07).
TDI7509-04-2010 13:25:23 // 30380
Hát nem gyönyörű látvány?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
545
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?