Forum >> 75-90

prooF_7501-08-2008 23:02:38 // 26577
.
Gábor(figi75)01-08-2008 20:01:22 // 26576
Gondolom Pec vígan és röhögve fizeti ki majd neked a + szerelési költséget újra a "majdani makulátlan"kuplungért! :-P
Az idő persze mitsem számit,már úgyis megszokta,sory! :-(
Gábor(figi75)01-08-2008 19:57:56 // 26575
Hiba hiba hátán,eről viszont én régóta tudok! :-P
Makulátlanul félszuper váltóm van eladó,ez "kipróbált" állapotban! :DD..:-)))
Marek01-08-2008 19:41:54 // 26574
Hiba, hiba hátán...
Fészi kérésére bolvastam ide egy kicsit és úgy látom megint valakinek gondja van valamivel, ami tőlem származik! No para!!
Csak ÉNN miért nem tudok rólaaa???
Elsőként!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????

Ha felhívtál volna Pec, kicseréltem volna a kplungot egy másikra amit meg is nézünk pl.: Robival mielőtt felrakja - ha ő szereli a kocsid - (ez régebben is nagyon jól működött), mielőtt elviszed! :)
Robinál a pont , hibáztam mert elhittem, amit mondtak nekem a váltóról ( jó állapotú ) és valóban az is leszámítva a kuplungot! :(( Sorry nem tudtam, hogy fos (nem vezettem a kocsit amin volt, félbrvágva vettem és annyi infóm volt, amit mpndtak róla), nem néztük meg, ti se, szar lett!! Meg kell oldani, hozd vissza és kapsz egy jót! Csak ne úgy gyere érte mint a dedionért, és az sem baj, ha egyből felhívsz, írsz, stb.! :))
NaTo01-08-2008 16:15:10 // 26573
okés! Melyik nap?
Gábor(figi75)01-08-2008 13:39:06 // 26572
Makulátlan,akkor milyen a "nem tökéletes"!:-P
Robi01-08-2008 13:11:12 // 26571
Jövő hét?
Robi01-08-2008 13:09:02 // 26570
Én nem akarok senkit fikázni. Marek nem tudhatta, hogy rossz az a kuplung. Egy hibát követett el, azt az egyet, amit mindig is szokott: rámondta, hogy makulátlan, amikor fingja sem volt róla, hogy milyen.
Robi01-08-2008 13:07:33 // 26569
"kis kuplung? ts váltó? no sperr? V6-ba??? :) ne vicceljődjünk már :)"

Hja, nagy kuplung + sperr kötelező. Viszont a TS váltó pont jó a V6 alá. Pláne a 2.5 alá. Nekem az America alatt bizonyított. Egyedül a végsebességgel nem voltam elégedett, mert amíg benne volt a tiltás, kb 200-nál ledadogott. :) Tiltás nélkül viszont a határ a csillagos ég. :D
Gábor(figi75)01-08-2008 10:55:33 // 26567
Szóval "fasza" a cucc! :DD.. :-))))
Na,ledőlni látszik a híres hős bálványa!!!

Azért nem olyan kevés az,ha "fasza"kuplinggal van összerakva,mivel a dízel is 190-240 Nm nyomatékot ad ád,és mégsem csúszik el!!!
NaTo01-08-2008 09:40:19 // 26566
Más. Kedvenc Calibrás szomszédomat ma is a V6-al vittem le a vonatállomásra. Mivel hetente 2-3-szor elviszem magammal, már kezd befertőződni! :)
A dolog úgy kezdődött, hogy mutattam neki pár Alfissimo-t és megtetszett neki a GT. Egy gyönyörű 2.0 Calibrája van, ami talán az egyik legszebb az országban, ha nem a legszebb. Kívül belül tipp-topp, nagyon igényes a gazdája, és ez nagyon meglátszik a kocsin is. Direkt nem is opelezem le, mert ő Calibrás. :) Na szóval a lényeg az, hogy ma menet közben ezt mondta:
- Tomikám, a 4 hengeres autók semmire valóak...
:)) Ez persze nyilván túlzás, de a hangja annyira megtetszett neki, hogy 6 hengeres autót akar. :)
Fertőzünk!!! :)))
NaTo01-08-2008 09:34:08 // 26565
Jut eszembe! Robikám! Mikor lesz időd alánézni a kocsimnak? Erős gyanúm van a hátsó hardy szakadozásával kapcsolatban :) Meg kéne nézni, beazonosítani, hogy tényleg ez van, aztán megrendeljük az újat. hmm?
NaTo01-08-2008 09:32:31 // 26564
kis kuplung? ts váltó? no sperr? V6-ba??? :) ne vicceljődjünk már :)
Fészi01-08-2008 08:30:26 // 26563
blokk az valószínüleg megegyezik! Van egy makulátlan 155 ts motorom :D
prooF_7501-08-2008 01:12:00 // 26562
a 8v ts-re gondolok! a blokk is más lenne? azt tudom hogy a hengerfejen a másik oldalt van a gyújtáselosztó, de most úgy is van egy patent hf-em, tehát csak egy jó blokk kéne...
Fészi01-08-2008 01:02:21 // 26561
más a 155 ts-e meg a 164 ts-e! szerintem te 164esét keresed :P
prooF_7531-07-2008 23:44:21 // 26560
Na ja. Ma sajnos nem tudtam vele foglalkozni de majd bevizsgálom..
13bar, hát, majd veszek egy fiatot aztán azon talán...:) Vagy eu-ból valami törött 155/164-ből gubizok jó állapotú mocit.
Fészi31-07-2008 22:35:29 // 26559
Ámen.
Robi31-07-2008 22:26:29 // 26558
Hja. Kézi be, kuplung ki, ötösbe be, ezerötös fordulat, kuplungról le. Szépen tudtam tartani az 1500-as fordulatszámot teljesen felengedett kuplunggal, álló helyben. Várható volt, hogy nem fogja sokáig húzni, bár azt hittem, hogy ennél többet fog bírni.

Amúgy nekem egyben hozták Marektól a váltót, kuplunggal együtt. Azt mondta Marek, hogy fasza, úgyhogy nem bántottam, hanem felraktam. Mellesleg továbbra is fenntartom a véleményemet, amit rögtön az elején is mondtam, hogy a V6 alá kevés a kis kuplung. Még egy vadi új kiskuplung is kevés. Nem véletlenül gyártották a V6-okat nagy kuplunggal.
LacUS31-07-2008 19:38:22 // 26557
Csak hogy ne csak a köködés legyen mindig..Persze csak annak akit érdekel.

Egy kis csillogás a V6ba...

jakuska31-07-2008 18:56:11 // 26556
Hali mindenkinek! MÉg mindig eladó az 1.8 váltóm, nem recseg, jó állapotú, megtekinthető, vihető debrecenben mesteréknél! 15000 az ára, alkudni lehet, nekem nem kell, mert a 2.4 es váltóhoz semmilye nem jó, mesternek meg csak az igy is szükös helyet foglalja!
Fészi31-07-2008 18:12:48 // 26555
ez igy van...
[k i z z o]31-07-2008 18:11:19 // 26554
Hi,

az 1Bar OK melegen alapjáraton kell neki ezt tudnia. Legközelebb szétszeded, az olajszivattyut is ki hézagolhatod, és akkor lehet 1000-ént 1BAR melegen.

Az a 8 - 9 Bar nem sok. De ezt te is tudod. Legközelebb majd lesz 13.
[k i z z o]31-07-2008 18:04:00 // 26553
http://www.spider-point.com/
Gábor(figi75)31-07-2008 15:39:23 // 26552
És abban is biztos vagyok,hogy Robi lelkismeretes munkát végzett,de "szarból" nem lehet várat építeni!:-P
Gábor(figi75)31-07-2008 15:30:19 // 26551
És ki volt az eladó,légyszives írd meg??? :-P
Részvétem cartárs,és ha kuplung kell én szivesen adok működöképest!!! :-)
Pec31-07-2008 15:26:03 // 26550
Én az eladónak csak annyit mondtam hogy olyan váltó kell amivel MŰKÖDIK az autóm. Ő adott, csak nem működik! Amúgy is sperr gyanús 2.0-ás váltónak árulta s az álapotát ténylegesen makulátlannak kiáltotta ki!

Nem szeretnék köpködést kezdeményezni, de valójában dühöngök emiatt az egész miatt.
Fészi31-07-2008 11:16:16 // 26549
én is csak hallottam... majd a kompetens személyek úgy is hozzászólnak a témához! Amúgy megnézted amire kértelek?
Gábor(figi75)31-07-2008 10:45:29 // 26548
És beépítéskor nem kelett volna ránézni??? :-P
Vagy nem volt rá igény? :-P
Fészi31-07-2008 07:53:32 // 26547
Tegnap beszéltem Robival és mesélte, hogy teszt alatt képes volt 5ben behuzott kézivel forogni a motor. Ergo csuszik a kuplung mint állat (full ratyi) plusz még úgy tudom a kis kuplung van rajta... szóval It's my life :) de legalább makulátlan :P
Gábor(figi75)31-07-2008 07:48:39 // 26546
Szerkezet? :-P
Pec31-07-2008 02:02:56 // 26545
jelentem bekerült a kéziváltó a kocsimba! Este 11 körül értem le Robitól a Pacsirtamező utcára. Sík terepen azonnal csúszni kezdett a kuplung, majd kisvártatva mielött még az Árpád-hídig elértem volna már járóképtelenné is vált az autó. :(
prooF_7530-07-2008 19:50:34 // 26544
Na, jelentem működőképes a mocim! Így hidegen nem jár sokkal szebben mint felújítás előtt melegen, de majd meglátjuk. Ja és még első indítás előtt a kompressziók (csont hidegen) 8-9-8-8 bar... Tudom nem a legjobb, de felújítás előtt melegen hozta kb ezt a szintet.
Ja és kicseréltem az olajnyomás jeladót, alapjáraton 1bar körüli, de kis gázra egyből megy feljebb.
Sajna most nincs időm melegen is nézegetni, majd holnap.
LacUS30-07-2008 19:00:03 // 26543
:) Hát végül nem is nyúltam a lendkerékhez:) Inkább a HF-et dolgoztattam meg:)
NaTo30-07-2008 11:36:41 // 26542
Nekeme meg okosak azt mondták: ne nyúlj a lendkerékhez, a tuning nem ott kezdődik :)
LacUS29-07-2008 23:31:45 // 26541
V6 az más.Nem úgy van centírozva mint a normál lendkerekek.Egy irányba elfordul mint a keljfel jancsi:) Ezért lehet csak egyben.Nekem eztet mondták.
Whiteskull29-07-2008 23:29:52 // 26540
Vagyis pontosabban azt mondták, hogy ott nincs.
Whiteskull29-07-2008 23:28:49 // 26539
Szia!

Hajtókar csapágyat honnan tudok szerezni?

Sajnos a Szakál-Metálban nem kaptam.
[k i z z o]29-07-2008 23:25:09 // 26538
Itthon is lehet egyben egyensulyoztatni.

Ha belegondolsz minden egyes alkatrész induvidual egyensulyozott. Ezeket összeszerelve ugyan lesz valamiféle centirozatlanság, de szerintem a gyárban sem teszik fel a komplett motort prizmára. Jól megmunkált felületeken illeszkedik minden, osztott tömegekkel - pl. csavarok. Az lehet, hogy egy egyben forgo motorban van 10-15 g de nem hiszem, hogy több.

Nekem 9850g helyett 5000g lendkerék van fenn, komoly helyen - nem Havassy - centiroztatva,/ ők edzeni + centirozni nem tudnak, nem a közepén kiszedve:) Az igaz. hogy az alapjáratot elintézi egy kicsit.

Hajtókarokat is magam könnyitettem / -200g/ darab, sajátkezüleg grammoztam 0.05g pontosságú mérlegen, ahogyan kell fejre stb., még egy sem szakadt le. A főtengely gyári, alfáét nem illik piszkálni.

Pörög 8000 -et. Nincs rezonancia. Lábam megvan:)
LacUS29-07-2008 21:57:59 // 26537
Uraim,

megosztom veletek amit megtudtam a V6ok lendkerekéről....Nos gyakorlatilag nem érdemes és a motorra veszélyes a könnyítés. Ugyanis centírozni csak a lendkerékkel együtt lehet, és miután V6 kiegészítő sulyokkal lehetséges ez is (hajtókar) . Az információ a Bejo Motorsport és gépműhely tulajdonosától származik valamint Havassy Péter is megerősítette.Szóval elég hiteles a forrás.
Pontosabban kivitelezhető de nagyságrendekkel drágább és itthon még nincs gyakorlat tehát a siker nem garantált.
Fészi29-07-2008 21:49:19 // 26536
Idefingasz? :D
Gábor(figi75)29-07-2008 19:23:58 // 26535
Azért mert szeretném ha éreznék a többiek is a törődést irántad! :-)))
prooF_7529-07-2008 19:22:30 // 26534
nyugi, nemsokára meglepően egybenlévő kép lesz fenn.
de ezt mért nem az üzifalamra?:))
Gábor(figi75)29-07-2008 19:18:58 // 26533
Miféle főkép ez span? :-P
Még így ál a projekt? :-/
prooF_7529-07-2008 19:15:33 // 26532
Mondjuk a kerék külsején többet számít a súly, mivel ugye forgatónyomaték=súly*erőkar, és a lendkeréknek igazán csak a kardáncsavarokig kell erősnek lennie, tehát pont a szélén lehet sokat leszedni belőle.
Persze biztos nem heccből tervezték akkorára a lendkereket, amekkora. És mivel ez nem egy fosvágen, a sportos közlekedést is szem előtt tarthatták, szóval szerintem elégedettek lehetünk a gyárival is.:)

Robi: köszi a tippet!
Robi29-07-2008 18:29:25 // 26531
Vegyél Meteorban egy főfékhenger felújító készletet, abban van ilyen tömítés. 1000 és 2000 Ft között van a bruttó kisker ára.
NaTo29-07-2008 15:53:36 // 26530
aha. Pl. a V6-nak aszem 12 kiló a lendkereke. Bár nekem nehezebbnek tűnt, mikor BKV-val vittem haza... igaz Marek? :))))
Na most ebből lejön 1-2 kiló? Az mi?! 5-10% A gyakorlatban nem értem még mindig, hogy mit lehet ezzel nyerni, ráadásul kockáztatod azt, hogy ha az szétrobban, akkor esetleg levágja a lábad...
prooF_7529-07-2008 15:05:31 // 26529
Viszont sajnos ez a sok állás nem tett jót a fékrendszernek, illetve csak a fékolajtartály-főfékhenger közötti tömítésnek, mert elkezdett csöpögni szépen.
Valakinek valami tippje van a főfékhenger cserén kívül? Úgy vettem észre hogy elég nehéz leszedni a fékolajtartályt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.