Forum >> 75-90
LacUS15-10-2008 16:31:08 // 27279
Na nem félre érteni, szóval még Joe elött én is megnéztem az előző tulajnál, akkor elég gyászos volt .
LacUS15-10-2008 16:30:20 // 27278
Amikor én voltam megnézni, hááát még távolról sem így nézett ki...
LacUS15-10-2008 16:29:11 // 27277
Csak nem végre te is igazi motorral veszel 75-öt? :-))))
joe7515-10-2008 16:21:58 // 27276
Gábor(figi75)15-10-2008 13:10:04 // 27275
Folyamatba tettem a dolgot!:-)
Wickey15-10-2008 11:29:19 // 27274
Egy évvel ezelőtt kellett volna összetalálkoznunk... akkor vettem a feketét 350-ért. :-(
joe7515-10-2008 11:27:14 // 27273
Urak.
Ide is beírom, hátha valakinek megmozgatja a fantáziáját.
Eladnám az America-t. Egyrészt a családi béke helyreállítása maitt, másrészt azért mert egyszerűen nincs rá időm.
Amit tudni lehet róla.
1990-es fehér indexes, hátul piros prizmás, 2009.12. hó-ig érvényes műszakival.
Új 15"-os kf. felnik, új gumik 205/50X15 Nokian , teljesen felújított hajtáslánc, kormánymű, működő szervóval, frissen szervizelt motor, vezrérlő szíj cserélve, szíjfeszítő cserélve, stabilizátorok cserélve, új hátsó féktárcsák, betétek, teljes belső kárpit csere, új Pioneer DC-s rádió 4 db új hangszóróval, új kipuffogó rendszer, brutál hangélménnyel!
Ami még nem működik az ablakmosó ( szivattyú cserével orvosolható ) müszerfal világítás hiányos, ARC természetesen pirosan villog, műszerhiba miatt. Fordulatszám mérő csal.
Az autóval adom az összes eddig megvett új ill. bontott alkatrészeket, csomagtér tetőt, bal hátsó sárvédő javító ívet, Zender hátsó szárnyat, stb.
Az ára, alku nélkül 400.000 Ft! Nem akarom mondani de nekem jóval 1.000.000 fölött van. Eredeti 3000 V6 America elég nehezen beszerezhető a piacon. Olyan ami rendbe van téve szinte nincs is. Aki értékeli ezt a tipust, és megvenné az hívjon!
Üdv. Joe
Ide is beírom, hátha valakinek megmozgatja a fantáziáját.
Eladnám az America-t. Egyrészt a családi béke helyreállítása maitt, másrészt azért mert egyszerűen nincs rá időm.
Amit tudni lehet róla.
1990-es fehér indexes, hátul piros prizmás, 2009.12. hó-ig érvényes műszakival.
Új 15"-os kf. felnik, új gumik 205/50X15 Nokian , teljesen felújított hajtáslánc, kormánymű, működő szervóval, frissen szervizelt motor, vezrérlő szíj cserélve, szíjfeszítő cserélve, stabilizátorok cserélve, új hátsó féktárcsák, betétek, teljes belső kárpit csere, új Pioneer DC-s rádió 4 db új hangszóróval, új kipuffogó rendszer, brutál hangélménnyel!
Ami még nem működik az ablakmosó ( szivattyú cserével orvosolható ) müszerfal világítás hiányos, ARC természetesen pirosan villog, műszerhiba miatt. Fordulatszám mérő csal.
Az autóval adom az összes eddig megvett új ill. bontott alkatrészeket, csomagtér tetőt, bal hátsó sárvédő javító ívet, Zender hátsó szárnyat, stb.
Az ára, alku nélkül 400.000 Ft! Nem akarom mondani de nekem jóval 1.000.000 fölött van. Eredeti 3000 V6 America elég nehezen beszerezhető a piacon. Olyan ami rendbe van téve szinte nincs is. Aki értékeli ezt a tipust, és megvenné az hívjon!
Üdv. Joe
NaTo15-10-2008 11:18:01 // 27272
hóógyne, meg kompresszor is, nem? :)
Meg nitro! :)
nincs megállás :)
Meg nitro! :)
nincs megállás :)
jakuska15-10-2008 11:15:28 // 27271
v6 + turbó és ugy viselkedne mint a legnyomatékosabb TD 5 ben is húzna mint a dög:))
NaTo15-10-2008 11:10:04 // 27270
Én se szeretem a végét próbálgatni, inkább el-elgyorsulok vele :)
Hát nekem 90-100nál 5.ben nem sok mindent csinál :D
inkább 3-ban...
Hát nekem 90-100nál 5.ben nem sok mindent csinál :D
inkább 3-ban...
jakuska15-10-2008 11:01:49 // 27269
én szeretem a 90-100at:)) ott ér be a legnyomatékosabb fordulatba... jó lehet vele előzni 5 ben is akár... Idegfeszültség???? :))) Mester kipróbálta mit megy a gép... meghajtotta a szegedi uton, óra szerint 160... de mivel csal a mutatóm nem is keveset a nagyobb kerékátmérő miatt, az 190-200 volt... nem rossz egy 20 éves olajkájhától.. szerintem:)) én max 160 ig engedtem, de ott már nagyon hangos volt...
NaTo15-10-2008 10:28:37 // 27268
húú ez komoly. Egyébként nem tudom hogy bírod, de mikor én 80-90km/h között utazgatok, mindig kiáll a lábam, és idegfeszültségbe jövök. Na iilyenkor nekem az America fogyaszt 7.5 körül... de nem érzem azt, hogy megérné ez nekem :)
jakuska15-10-2008 10:05:11 // 27266
Ismerős a téma... nálam is csak 2 db hardy volt kicserélve, mert úgy véltük mesterrel, hogy a legnagyobb még birja (28000ft). Aztán most elkezdett hangoskodni úgy 2200 fölött... egyenlőre nem érdekel, mert 2200 -ban már majd 120-al megyek... el lehet vele járni, ja és olyan 2700-nál elkezd tompulni a rázás és a zaj... valszeg nem tetszik neki a tartomány...
ha már itt vagyok... nincs valakinek ócsóban egy termostat? Az enyém 60-70 felé nem engedi a melegedni a vizet, kuka az egész. Javító nincs hozzá, az új meg 22e...
Más: hétvégén bár szomorú okokból de lekellett vezetnem 500km-t 90-100km/h-val haladtam, elég nagy köd is volt hozzáteszem. Amiótta nagyobb lett az átét a nagyobb kerékátmérő miatt a fordulatom úgy 1800 környékén mozok 90-nél. az átlag fogyim 5.4L-re jött ki, motorbeállítás, és új izzitógyertyák után... Én magam nem hiszem el, de ennyi az annyi... jó kis utazós kocsi lett:))
Vége a szösszenetnek:))
ha már itt vagyok... nincs valakinek ócsóban egy termostat? Az enyém 60-70 felé nem engedi a melegedni a vizet, kuka az egész. Javító nincs hozzá, az új meg 22e...
Más: hétvégén bár szomorú okokból de lekellett vezetnem 500km-t 90-100km/h-val haladtam, elég nagy köd is volt hozzáteszem. Amiótta nagyobb lett az átét a nagyobb kerékátmérő miatt a fordulatom úgy 1800 környékén mozok 90-nél. az átlag fogyim 5.4L-re jött ki, motorbeállítás, és új izzitógyertyák után... Én magam nem hiszem el, de ennyi az annyi... jó kis utazós kocsi lett:))
Vége a szösszenetnek:))
Marek15-10-2008 09:38:37 // 27265
Így van volt szopás szépen, aludtam vagy 3 órát...
De megy az autót 2900 ft-ból! :)) Illetve használható, ami a mutatvány előtt nem volt róla elmondható! Jobb lett volna egy jó bontott gyári, mint az új ladájé, ez van, most tapasztallhattad, hogy mi a stájmsz! :)
De megy az autót 2900 ft-ból! :)) Illetve használható, ami a mutatvány előtt nem volt róla elmondható! Jobb lett volna egy jó bontott gyári, mint az új ladájé, ez van, most tapasztallhattad, hogy mi a stájmsz! :)
Seriff15-10-2008 09:36:35 // 27264
Nekem a zöld-fehér-piros az már olasz, de igazatok van persze:)
Seriff15-10-2008 09:35:02 // 27263
Akkor még rosszabb a helyzet:PP
(ide akartam az előbb is)
(ide akartam az előbb is)
Seriff15-10-2008 09:34:32 // 27262
Akkor még rosszabb a helyzet:PP
NaTo15-10-2008 09:30:00 // 27261
Nincs sok erőm írni, de azért:
Tegnap este Marekkel és kedves szomszédbarátommal nekiálltunk hátsóhardyt cserélni. Olyan szép Lada hardy vettem 1940 ft-ért, hogy majdnem megszólalt a kezemben. :) A hátsó hardy központosító gyűrűjét leflexeltük :) és béillesztettük a Lada hardyba. A szopások szopását szoptuk, mire hajnal 1re összepattintottunk mindent... Egyrészt egy sima aknában dolgoztunk, és szakszerszámok hiányától szenvedtünk... Mit nem adtam volna este egy nagyobb pajszerért... ugye Marek :D
A lényeg az, hogy nem lett tökéletes a hajtáslánc. Van benne rázás így is, és 1esben ha megpadlózom, bele bele ér a váltórudazatba a kardán, ez valszeg azért van, mert a központi dedion szilentet fogó csavaron kijebb tekertünk kb 1 menetet, é nem húztuk vissza. Egyrészt nagyon brutál hangon jött kijebb egy menetet is, és nem akartuk eltörni, másrészt nem akartuk eltörni. Azért azt majd visszahúzzuk vmikor... Szóval gyanítom, hogy a Lada hardy és a beleékelt központosító gyűrű kiegyensúlyozatlan kapcsolata okán van a remegés. Nincs mese, be kell szereznem az eredeti Alfa hardyt... az 22 rugó, a Ladáé meg 2 volt :) Olcsó húsnak híg lett a leve...
Tegnap este Marekkel és kedves szomszédbarátommal nekiálltunk hátsóhardyt cserélni. Olyan szép Lada hardy vettem 1940 ft-ért, hogy majdnem megszólalt a kezemben. :) A hátsó hardy központosító gyűrűjét leflexeltük :) és béillesztettük a Lada hardyba. A szopások szopását szoptuk, mire hajnal 1re összepattintottunk mindent... Egyrészt egy sima aknában dolgoztunk, és szakszerszámok hiányától szenvedtünk... Mit nem adtam volna este egy nagyobb pajszerért... ugye Marek :D
A lényeg az, hogy nem lett tökéletes a hajtáslánc. Van benne rázás így is, és 1esben ha megpadlózom, bele bele ér a váltórudazatba a kardán, ez valszeg azért van, mert a központi dedion szilentet fogó csavaron kijebb tekertünk kb 1 menetet, é nem húztuk vissza. Egyrészt nagyon brutál hangon jött kijebb egy menetet is, és nem akartuk eltörni, másrészt nem akartuk eltörni. Azért azt majd visszahúzzuk vmikor... Szóval gyanítom, hogy a Lada hardy és a beleékelt központosító gyűrű kiegyensúlyozatlan kapcsolata okán van a remegés. Nincs mese, be kell szereznem az eredeti Alfa hardyt... az 22 rugó, a Ladáé meg 2 volt :) Olcsó húsnak híg lett a leve...
Tocsa14-10-2008 22:49:55 // 27260
A finom kis ukrán csajszi se rossz! :DD
Attie14-10-2008 22:29:59 // 27259
prooF_7514-10-2008 19:23:51 // 27258
Megszólalt a matekzseni:)))
Robi14-10-2008 18:51:50 // 27257
Ahhoz 90 fokkal kell elforgatni. :)
Attie14-10-2008 09:07:26 // 27256
fejjel lefelé ragasztották fel a magyar zászlót, így olasz lett
Srác, az úgy nem olasz zászló lesz :-PPP
Srác, az úgy nem olasz zászló lesz :-PPP
prooF_7513-10-2008 21:08:04 // 27255
"fejjel lefelé ragasztották fel a magyar zászlót, így olasz lett"
Ezt szerintem még nálam kevésbé vizuális tipusok se tudják maguk elé képzelni:))
Ezt szerintem még nálam kevésbé vizuális tipusok se tudják maguk elé képzelni:))
prooF_7513-10-2008 21:00:38 // 27254
Ha gyanúsan gyári lenne, akkor árulkodó lenne h nincs sárvédőív-szélesítése, és tudtommal Americáknak mind volt gyárilag, csak a Milanokbol volt szélesítés nélküli.
De ezen látszik hogy nem egy széria változat, így akár america is lehet...
De ezen látszik hogy nem egy széria változat, így akár america is lehet...
Marek13-10-2008 16:38:58 // 27253
Biztos ha Te mondod! Mondjuk nem látom az oldalát.. :)
Seriff13-10-2008 16:17:48 // 27252
Majdnem:D Milano:P
Vazze tegnap láttam egy 335i-t,a mire fejjel lefelé ragasztották fel a magyar zászlót, így olasz lett, de a H betű persze ott figyel a közepén:D
Vazze tegnap láttam egy 335i-t,a mire fejjel lefelé ragasztották fel a magyar zászlót, így olasz lett, de a H betű persze ott figyel a közepén:D
Marek13-10-2008 16:16:33 // 27251
Jééé egy magyar Amerika!! :)))
Seriff13-10-2008 15:39:09 // 27250
Gábor(figi75)12-10-2008 19:27:27 // 27249
KÖSZÖNÖM SZÉPEN MINDENKINEK A SZÜLINAPI JÓKÍVÁNSÁGOKAT!!!
LacUS12-10-2008 18:08:05 // 27247
Aztakurvamindenit
Nincs valakinek egy kis pénze kölcsön 30-40 évre.:) Megígérem megnézhetné a kocsit :D
Nincs valakinek egy kis pénze kölcsön 30-40 évre.:) Megígérem megnézhetné a kocsit :D
LacUS11-10-2008 22:05:18 // 27246
Pici okosság.HF polír+bővítés, lendkerék a 2,5V6-é- ajd kipuf is csere, meg várom a motronicot bele.Egyenlőre ennyi, talán karácsonyra kapok magamtól két tengelyt is :D
Wickey11-10-2008 20:41:48 // 27245
Nájsz. Pöcköltetek is rajta, vagy gyári? :-)
Wickey11-10-2008 20:41:10 // 27244
Mivan, ha Figi nincs, akkor te hisztizel? :-)))
LacUS11-10-2008 19:08:09 // 27243
Marek10-10-2008 07:18:06 // 27242
Alakul, a haryd még egy fegyveres támadást is kibír ebben a köntösben! :)
Marek10-10-2008 07:17:15 // 27241
Úgy VOLT... de most már időpontot sem tudod mondani mikor nézi meg...
Kész leszarom nem megyek Kaposújlakra !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kész leszarom nem megyek Kaposújlakra !!!!!!!!!!!!!!!!!
LacUS09-10-2008 18:27:27 // 27240
NaTo09-10-2008 15:52:47 // 27239
Nem úgy volt, hogy a héten Ali megnézi a váltód?
Marek09-10-2008 15:15:32 // 27238
Nincs baj! :) és köszi...
LacUS09-10-2008 14:14:31 // 27237
Hubazz, elfelejtettelek...:( Délután hívlak..:) Bocs.Műhelyhez sok szerencsét...:(
Marek09-10-2008 13:00:20 // 27236
Inkább ne legyen puff!!
Műhelyt bérelnék pesten holnapi napra, ha tud valaki szóljon!!
Ha menni akarok Kaposra, le kell magamnak cserélnem a váltót, de ah áz előtt szerszámok nélkül esélytelen... :(
Műhelyt bérelnék pesten holnapi napra, ha tud valaki szóljon!!
Ha menni akarok Kaposra, le kell magamnak cserélnem a váltót, de ah áz előtt szerszámok nélkül esélytelen... :(
pb_09-10-2008 09:32:29 // 27234
L szoktam, evvel nincs probléma.)))
Wickey09-10-2008 09:08:05 // 27233
te meg kerüld el a szalagkorlátokat :-P
pb_09-10-2008 08:37:44 // 27232
Inkább 1 rendes váltót csináljál/tassál.)
Marek09-10-2008 08:31:06 // 27231
Mondjuk Én el tudom képzelniaz első, hátsó stabrúd sziletntjeit ebből a cuccból, mondjuk , ahogy lesz lóvém úgyis legyártatom őket... :)
Wickey08-10-2008 23:25:53 // 27230
Transaxle-hez meg pont lóf@sz sincsen, hátul a dedionnál a watt rudak szilentjei, na az pont kell a fenének, jó volt oda 20 évig a gyári, akkor majd megveszem 500 forint/db áron az utángyártottat újban, öt évig az is ki fogja húzni, elöl a kitámasztókar szilent dettó, egyedül ami érhet valamit az a felső lengőkarszilent, de azzal sem szokott gond lenni.
Ami érdekelne például az a dedion központi szilent többek között. Az kopó eszköz.
Ami érdekelne például az a dedion központi szilent többek között. Az kopó eszköz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?