Forum >> 75-90

pb_26-12-2008 13:42:10 // 28028
Miért ne lézenghetnék az 1ik kedvenc topikomban?)
Ezt mind tudom, amit leírtál, bár kicsit lentebb Robi nem ezt írta.) Ezt is tudom, ezzel nem is lenne semmi baj, de Ti mindig újraélesztitek a témát, így kénytelen vagyok mindig ide írni, hiszen az 1ik kedvenc topikban, a kedvenc típusomról van szó.)
Gábor(figi75)26-12-2008 13:23:45 // 28027
Nincs jobb dolgod mint itt lézengeni?
Robi kereken öt éve csinál kimondottan Alfákat mint hivatalos autószerelő mester,csinált már 33 ast is,csak nem szereti őket,mint ahogyan itt még pár embernek nem a szíve csücske,ezért kellene "elevezned" innét a témával!
pb_26-12-2008 12:05:11 // 28026
Ezt, azért kicsit másképp tudom.)
BMW forever!!!!!!!!26-12-2008 12:04:24 // 28025
persze,ez nyilvánvaló,ezért sem értem az egészet.....................
Robi26-12-2008 12:00:29 // 28024
Szerintem nem kell nagy ész ahhoz, hogy az ember rájöjjön, hogy a 75-90 topicban melyik Alfa lesz a legjobb. :)
Robi26-12-2008 11:58:39 // 28023
Sose csináltam 33-ast. És nem szerelek Alfákat 5 éve.
BMW forever!!!!!!!!26-12-2008 11:41:14 // 28022
ááááááá......ez annyira amég nem fajult el,hogy szóljon érte:-D

csak már unalmas,hogy ez téma lassan egy hete.Ugyis mindenkinek a sajátja lesz a jobb,de mind1 én nem is foglalok állást az ügyben,mert nekem egy harmadik tipus a favoritom:-)
kando.26-12-2008 11:36:59 // 28021
Talán a Don AlfaAmore... :)))
BMW forever!!!!!!!!26-12-2008 11:26:33 // 28020
:-D.már lassan egy hete megy a szurka-piszka.Kíváncsi vagyok ki unja meg elöbb:-D
pb_26-12-2008 11:25:30 // 28019
Kb. annyihoz, ahány 33hoz Neked.) Köszi, Kellemes Ünnepeket Neked is!
Robi26-12-2008 06:31:04 // 28018
Biztos igazad van, hiszek Neked. Biztos sok 75-össel volt dolgod, és nem én vagyok az autószerelő. :) Boldog Karácsonyt.
LacUS25-12-2008 23:37:22 // 28017
Najó, még egy igazán közeliért a termosztátházról nem haragudnék :)))
LacUS25-12-2008 16:26:03 // 28016
Köszi:) Asszem jók lesznek.Csak vmiben nem voltam biztos
Marek25-12-2008 16:06:26 // 28015
Ezek??
pb_25-12-2008 10:56:20 // 28013
Felőlem.)
LacUS25-12-2008 09:38:23 // 28012
Valakinek van egy közeli fényképe a motorról pontosabban a termosztát házról?
Pap Laci25-12-2008 09:18:57 // 28011
Ez teljes mértékben látszik is az autón!
Marek25-12-2008 08:38:48 // 28010
Háát pedig elvileg, nagyon jó kezekben volt szervizelve, ugyanott, ahol az én V6-os motorom újították fel ( Sulek Béla Pusztaszabolcs ), és sok pénz rá lett költve, sak hát szegény Tibi ütötte vágta azt a gépet - mert azért van - nem véletlen törte össze annyiszor...
Gábor(figi75)25-12-2008 06:26:43 // 28009
Köszönjük szépen,az sms-t!:-)
Gábor(figi75)25-12-2008 06:26:01 // 28008
Hagyjuk a dolgot meddő vita!
TDI7525-12-2008 00:53:56 // 28007
Békés boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk nektek Bence, Edina és Alfi kuty.
pb_24-12-2008 23:34:19 // 28006
Kibeszélt arról, hogy 92.01.01 00:01től volt a váltás?) MQ/92 vágod?)

Nos lássuk csak, mik voltak, az, az új tervek:
- +kapta a 75re jellemző orrot, némileg átalakítva,
- a 64es jellegzetes csíklámpái kerültek hátra, némileg átdolgozva,
- ugyanúgy Gilulietta ék alakja, mint az Lőző 2 szérián,
- ezenkívül, szinte, minden technikai +oldást +örökölt, az Lődtől, a Sudtól.
Igazából, ezek közül nem tudom Ldönteni, hogy meiyik jellemző a Fiatra.)
Gábor(figi75)24-12-2008 22:50:56 // 28005
Neked nem világos az,hogy nem 1991.12.31 00:00-kor volt a váltás,hanem 1992-ben valamikor évközben,vetted az adást? :-)

A 75 pedig nem ment át 1992-ben semmilyen ráncfelvarráson,mivel leállt a gyártása így még kifuttatták az előre legyártott elemekből összerakott utolsó példányokat amikben már FIAT-os felirata volt,a 33 pedig új tervek alapján átépítették és már teljesen FIAT lett,a minőséget meg már lentebb tárgyaltuk!!!:-)
pb_24-12-2008 22:18:44 // 28004
Majd +látjuk.
Pap Laci24-12-2008 22:14:27 // 28003
De valakinek meg kell tenni!! Tudod: Okos enged ...., vagy Úgy kezdőtött, hogy visszaütött!!
pb_24-12-2008 22:12:02 // 28002
Nem rajtam műlik.)
Pap Laci24-12-2008 22:09:31 // 28001
Köszöntem előre is! Egyébként úgy néz ki, mintha nemrégen újították volna fel; de szerintem szerelési hiba (központosító "csapágy" külseje nem volt rajta a gömbön, így nem is volt központban!) miatt ment tönkre! Sajnos elég sok ilyen van az autón!
pb_24-12-2008 22:01:17 // 28000
LacUS24-12-2008 21:53:14 // 27999
Amúgy boldog karácsonyt minden cartársnak! :)
LacUS24-12-2008 21:52:49 // 27998
Nem lehetne ezt a 33VS75 összehasonlítgatást abbahagyni??Nem egy kategória a két autó, faszért kell hasonlítgatni.Mindkettőnek megvannak a betegségei.ÉS???Tisztában vagyunk vele pont.
Mindenkiben lehetne annyi,hogy ezt elismeri...
A 75nek, a váltója+rudazata nem konstrukcióban, hanem inkább anyag választásban gyenge.A futóműve egy korát megelőző nagyon okos szerkezet csak ugye drága.Ha a transaxle olyan szar, akkor miért is alkalmazzák a mai napig a legjobb sportautókban??
Részemről ennyi, 33-asom nem volt, vezettem néhányat, (munkából kifolyólag) és köszi nem kérek belőle.Ettől persze másnak tetszhet,ugyanúgy ahogy a Brera, bárki bármit mond, egy kalap kaki mint sportautó...
pb_24-12-2008 21:38:54 // 27997
Nem egészen, láttam olyan 33ast, ami 92es, ráadásul MQ/92es verzió, és db fiat felirat(de még Lancia sem) nem szerepel az adattábláján. Így, ha tovább folytatjuk a gondolatsorodat, akkor a 33as is +kapta, ugyanazt a minőséget.)))
pb_24-12-2008 21:33:43 // 27996
Azt írtam, hogy 1 92.04 havában gyártott(igaz 33)) autónak semmiféle fiat felirat nem volt a tábláján. Így már világos?)
pb_24-12-2008 21:30:22 // 27995
"Mert gyengébb a kasztnija. Elhiheted, szakmámból adódóan emeltem már meg pár 33-ast, és elég sok 75-öst is. Lehet, hogy megviccelt a sors, és különleges példányokkal volt csak eddig dolgom, de egyértelműen azt tapasztaltam, hogy a 33-as kasztnija nyeklik, a 75-ösé pedig nem. De nézd meg Áki Alfettáját, szerintem kora ellenére masszívabb darab, mint egy 33-as. Egyébként ez nem meglepő, hiszen épp ettől tud könnyebb lenni a 33-as."

Sztem Léggé +viccelt a sors, hogy mást ne Mlítsek Azmo kocsija(boTS Azmo).).)) +nézted, azt az autót alulról?))

"Maradjunk annyiban, hogy egy világbajnok konstrukció. Ha nem trógerolod, akkor jobb, mint bármi más. Ezenkívül a hardyk nem szeretnek hamar szarrá menni, kb 100 ezer km-t bírnak átlagos használat mellett. Bár lehet, hogy a Te 75-ösöd, amiből az ilyen jellegű tapasztalataidat meríted, az pont egy különleges, gyengített kiadás. :P Hardy-kat pedig bárhol kapsz, pl Unix, Meteor, Hegyalja, stb."

Nem kell azt nagyon trógerolnod, Lkezd az magától is kolompolni, vagy/és átszakadnak a hardyk maguktól is, főleg, ha valami silányabb anyagból készült van fent. Időről, időre visszatérő probléma itt a topikban is ez. Jaja, különleges kiadás.)) Kb. úgy, mint 45/6 1.7 16vhez kuplungszerkezetet. Most is olvasom, hogy több kártárs is keres ilyen cuccokat ajánld nekik is ezeket a helyeket.

"Félreértesz. A 33-as váltórudazata gyárilag szar. Az lehet, hogy a 145/146 bowdenes megoldása kevésbé strapabíró, de ha jó állapotban van, akkor ég és föld. De erre írtam, hogy ízlés kérdése. Akinek az jön be, hogy olyan érzés a 33-as váltórúdját mozgatni, mintha egy pajszerral feszegetnél egy gumi szilentet, akkor az is jó."

Biztos a 33asodból gyárilag kihagytak néhány alkatrészt, azért vagy róla ilyen véleménnyel.D Gyárilag 1általán nem szar, csak 1x év után már felújításra szorul, de tudod, ha nem kókányolod össze, akkor igen jól fog működni. De, összességében +állapít6juk, hogy nem szarabb, mint a 75é, jó néhány alkatrész, ami nem könnyíti + a váltás pontosságát.) A bowdenes +oldást, inkább felejtsük L.)

"Ez sem jellemző, ilyenről is csak egyről tudok. De hogy ne csak ellenkezzek: néha le szokott törni ez a kis gömbfej. De megelőzhető, ha időben kicseréled a kopott kiemelő villát. Sőt, a közönséges zsír is csodákra képes. :D"

Köszönöm, nagylelkűséged!DD

"Nézz meg egyszer egy ilyen féket élőben. Hozzá lehet férni, anélkül, hogy bármit megbontanál. A külső fékes autóknál egyszerűbb is, mivel még a kerekeket sem kell levenni."

Volt szerencsém hozzá.) Nem, csak a féltengelyt.))

"Ezek azok a példányok, amiket műszaki analfabéták nagypajszerrel visszanyomtak. :)"

Vagy már gyárilag sem voltak tökéletesek.
Marek24-12-2008 19:58:04 // 27994
Huu, ez nehéz dió lesz, a legritkább középső hardy, ünnepek után megnézem neked, lehet láttam valahol újba, ha van megmondom hol tudod megvenni, vagy marad a bontott! :((
Arra felkészülhetsz, ha kardánt újítasz fel / nagyot / - új elsű, hátsó, középső hardy, plussz felfüggesztő csapágy, meg a gumis háza,- az kereken 82.000 Ft.-, Ádám 75V6-nak nemrég számoltuk ki!
Persze bontottból a feléért megvan, de az nem megy el 100.000 km-ert, pláne nem egy majd 300 LE-ős motornál ...
Pap Laci24-12-2008 18:16:18 // 27993
A tömörgumis változat és ricnis végő kardán! Csak a kicsi kéne; a két szélső az még "kiváló" állapotban van!!
Marek24-12-2008 17:21:16 // 27992
A tömörgumi hardy vagy a hagyományos, csak kis méretű hary kell???
Ricnis elejű, roppantógyűrűs a kardánod???
Pap Laci24-12-2008 17:18:43 // 27991
Még mindig szükségem lenne nagy kardán középső "pici" hardyjára!!!
Pap Laci24-12-2008 17:15:41 // 27990
Boldog karácsonyt mindenkinek!!
Marek24-12-2008 17:15:25 // 27989
Csakk tigiri keresztben engedem /ném bele!!!

A cabrio Amerika érdekes, a csaj meg fürödjön meg - előbb persze kicserélheti az autómban a motor ( ha tudja) - holnapra készítsd Mohács népét, mert jönnek a pesti haverjaid, megünnepleni velük a karácsonyt ( már mindent megbeszéltem Robival, vigyázz az ajándékára!!!), és kö-kövön nem marad! :))

Meg erről eszembe jut mikor Robival feltámasztottunk egy 75-öst ( a régi Milánómat from ell ), és meghoztuk a ridegfehéret!!
Viktorio24-12-2008 17:10:50 // 27988
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!!!:)
Jucuska24-12-2008 16:09:33 // 27987
Ejjj Fiúk!!!
állandóan azt a szerencsétlen 33-ast szekáljátok!! nah abból is van jó meg rossz! Mint ahogy 75ös-ből is!! Mondjuk egy 75ösönek szar a váltójuk hamar feladja a szolgálatott!! Igen az tuti h. a 33asnak a kasznia elég gyenge ezzel egyet értek ...
naaah de a 75-ösnek is van hibája ahogy itt észrevettem!!
vagy más autót nem tudtok szekálni???
ááá láttom már a logikátokat úgy vagytok vele h. a 33as a legszarabb legyen igazatok de a második legszarabb autó díját sz.tem 75-ös nyerte :D:D:D:D

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek !!!
Fészi24-12-2008 16:08:48 // 27986
Boldog, Ütközésektől mentes (aki teheti, fehér) karácsonyt :)

Zsolti 7524-12-2008 15:59:12 // 27984
Mindenkinek Boldog Karácsonyt!!
Gábor(figi75)24-12-2008 14:57:26 // 27983
Ja,ha nincs szétkopva a rudazat és a csuklók,amúgy tényleg fasza!:-)))
Gábor(figi75)24-12-2008 14:56:30 // 27982
Köszönjük szépen Emese!:-)))

Szóval akkor mindenkinek boldog karácsonyi ünnepeket szöveg...kívánok,és sokáig tartsátok életbe a vasatokat,hogy minden évben kívánhassunk!!!:-))
AdamV624-12-2008 14:48:53 // 27981
Boldog karit nektek is!
Nekem meg karácsonyra kívánok még 1 V6ost!!!
Robi24-12-2008 14:46:35 // 27980
"75-nek hallomásból tudom, hogy überfasza váltója van."

Tényleg jó, csak a szinkronokat ne fogyasztaná el olyan hamar...

Mindenkinek boldog Karácsonyt!
Marek24-12-2008 11:38:09 // 27979
Köszönjük szépen és viszont kívánjuk neked is!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.