Forum >> 75-90
Pap Laci20-01-2009 07:59:33 // 28279
Nem jöttem rá mi volt az a drótdarab, de már nem is lényeges! Úgy is kap egy másik motort!
Pap Laci20-01-2009 07:58:03 // 28278
Ha más nem lessz, akkor van egy 164- es a hasznaltauton! Ha jól tudom szinte ua. a motor!!
TDI7520-01-2009 00:58:00 // 28277
:-((
Pedig minden nap olvastam a részleteket, hogy hol tart a vas.
Pedig minden nap olvastam a részleteket, hogy hol tart a vas.
[k i z z o]19-01-2009 23:20:24 // 28276
Béla nekem anno mondta, hogy szokott nála lenni az autó. De nem tudom, mit csinált rajta.
Valamikor hiv, majd megkérdezem. De szerintem inkább csak javitotta.
Valamikor hiv, majd megkérdezem. De szerintem inkább csak javitotta.
Marek19-01-2009 22:23:34 // 28275
Na ba@zza meg!!!!!
Mega részvét!!
El sem hiszem....
Az olajban volt idegen anyag/ok??
Mega részvét!!
El sem hiszem....
Az olajban volt idegen anyag/ok??
LacUS19-01-2009 22:02:52 // 28274
Megértem:( Bontottat tudsz szerezni?
Pap Laci19-01-2009 21:54:27 // 28273
Sajnos felújításra most nincs lóvé, max. egy bontott mocira!
LacUS19-01-2009 21:26:50 // 28272
Mellesleg, ettől még szerintem indulnia kellett volna...Az enyém is szar volt de simán indult.Amióta szinte minden újra lett cserélve viszont nem megy :))))Hiába na, meghálálja a törődést :-))
LacUS19-01-2009 21:24:44 // 28271
Racevét.Viszont a jó a dologban,ha felújítod, és sajátkezüleg összerakod, legalább tuti jó lesz.
BMW forever!!!!!!!!19-01-2009 19:51:15 // 28268
Vagy lehet hogy "mester" tudta hogy mi a helyzet,és nem ujította fel!
De vki sumákol az tuti!!!
De vki sumákol az tuti!!!
Gábor(figi75)19-01-2009 19:40:07 // 28267
Szeretném megtudni mennyire volt korrekt így eladni a vasat,olyan szöveggel,hogy nemrég lett felújítva a motor "Sulek" Béla által!!! :-(
Pap Laci19-01-2009 19:08:57 // 28266
Meg van a ludas!!
MOTOR=KUKA!!!!!
Szelepek lógnak, dugattyúk kopottak, hüvelyek karcosak! És csak a jobb oldali HF- et vettem le!!
MOTOR=KUKA!!!!!
Szelepek lógnak, dugattyúk kopottak, hüvelyek karcosak! És csak a jobb oldali HF- et vettem le!!
Fészi19-01-2009 18:37:26 // 28265
Vagy direktszűrőn fog kipufogni, láttunk már ilyet 3.0 v6 12v-n ;)
BMW forever!!!!!!!!19-01-2009 16:38:53 // 28264
Köszönöm:-))
Pap Laci19-01-2009 16:37:04 // 28263
A lényeg a segítő szándék!!!
Pap Laci19-01-2009 16:35:57 // 28262
Minden rendben van a hűtőrendszerrel, kivéve a termosztátházon lévő légtelenítő csavart, ott szivárog, de nem annyira, hogy 2-3 deci follyon el 1 hét alatt! Mindezt úgy, hogy sehol egy tócsa, vagy vízfolt a betonon!
BMW forever!!!!!!!!19-01-2009 16:26:47 // 28261
Valszínű nem egyről beszélünk.Öcsi autójából nyílván nem azért jön a láng mert nem égeti el a benyát:-)
De vhogy éreztem hogy nem kell hozzászólnom a témához,mert azt hiszitek én beszélek faszságot,pedig csak azt mondtam amit nekem mondott egy autószerelő.
De vhogy éreztem hogy nem kell hozzászólnom a témához,mert azt hiszitek én beszélek faszságot,pedig csak azt mondtam amit nekem mondott egy autószerelő.
NaTo19-01-2009 13:44:20 // 28260
nyilván az el nem égett benzint csak a kipuffba nyomhatja ki :)
Öcsi155-nél gyakran látni a váltásoknál, hogy a kipuff végéről majd' fél méteres lángcsóva jön ki... :)
Csak a lökhárító meg ne olvadjon. :)
Öcsi155-nél gyakran látni a váltásoknál, hogy a kipuff végéről majd' fél méteres lángcsóva jön ki... :)
Csak a lökhárító meg ne olvadjon. :)
Marek19-01-2009 12:34:40 // 28259
Minden vízcső ép?? Látsz alatta pocsoláyt??? Az utastérben esetleg a fűtőradiátor környékén, taposókon, nincs kifolyt víz???
Wickey19-01-2009 12:06:10 // 28258
a nyuszi viszont igen, rá is égett a kipuffra :-D milyenbüdösisvolt :DD
Wickey19-01-2009 12:04:51 // 28257
három hengerrel is beindul és jár. A gond az az, hogy a benzin felhigítja előbb-utóbb az olajat, plusz nem tesz jót a kipufogószelepeknek sem ha a kipufogóban ég el a benzin. A másik legszebb ami történhet ha a szívósorba durran vissza, akkor lelövi a szívósort és "némiképp" falsot fog szívni. :-)
BMW forever!!!!!!!!19-01-2009 11:47:22 // 28256
nem azt mondta,hogy a kipuff gyulladhat ki,hanm azt hogy az el nem égett benyát oda köpködi vagy mi,és begyulladhat!
Még1x:nem én találtam ki,hanem a szerelő mondta.Lehet,hogy faszság,én csak azt mondom amit ő mondott.De végülis tökmindegy,mert a probléma megoldásához nem visz közelebb,én csak annyit akartam mondani,hogy 5 sőt még 4 hengerrel is be kéne indulnia,ha a motor jó.
A többit csak mellékesként jegyeztem meg,illetve nem én hanem a szaki.
Még1x:nem én találtam ki,hanem a szerelő mondta.Lehet,hogy faszság,én csak azt mondom amit ő mondott.De végülis tökmindegy,mert a probléma megoldásához nem visz közelebb,én csak annyit akartam mondani,hogy 5 sőt még 4 hengerrel is be kéne indulnia,ha a motor jó.
A többit csak mellékesként jegyeztem meg,illetve nem én hanem a szaki.
Pap Laci19-01-2009 11:41:30 // 28255
Azt , hogy mennek-e a hengerek már néztem, de már odáig fajult a dolog, hogy pöfögni is csak ritkán!
Hétvégén megbontom a motort és majd meglátom! Elősször csak a HF- et veszem le, hogy mit mutat!! Álló helyzetben fogy a vizem!!!
Hétvégén megbontom a motort és majd meglátom! Elősször csak a HF- et veszem le, hogy mit mutat!! Álló helyzetben fogy a vizem!!!
NaTo19-01-2009 10:44:56 // 28254
Egyik 6 hengeres típust se érdemes 4 vagy 5 hengerrel üzemeltetni :))
AZért ez a benzin berobbanás a kipuffban és ettől való "vaselégés" nekem gyanús. A kipufogócső nem az a gyúlékony anyag :))
AZért ez a benzin berobbanás a kipuffban és ettől való "vaselégés" nekem gyanús. A kipufogócső nem az a gyúlékony anyag :))
Marek19-01-2009 07:51:18 // 28253
Volt már nálad 3 külömböző Bosch számú AFM-em, meg egy ECU-m is!
Ezeknek felírtad a számát, mivel mit kombináltál?
Kimegyek valamelyik nap a Milánóval, kipróbáljuk annak a cuccaival is, aztán NaTo gépét is megbontjuk picit ( szerintem nem lesz ellene kifogása, de majd megkérdezem )! :)))
Ha ugyanolyan számú ECU-val próbáljuk elindítani mint, ami a Tiédben van, és megcserélünk pár AFM-et ( az sem baj, ha annak is ugyanaz a száma , mint ami a gépedban van, vagy amit eper hoz hozzá - ügye ez is több féle -) és ekkor sem indul, akkor egy nagy kört zártál be a hibalistán!
és sajnos nyitottál egy újabbat! :(((
Nem lehet, hogy valami letíltja a rendszert?? Nincs benne indításgátlás valamilyen formában??
Ezt Laci Te is megnézhetné a gépedben, mert van, hogy nagyon hidegben nekem is 5 hengerezik egy idejig - nem megy egy henger- , de jár a motor és megy is a gép rángatás nélkül ( és nem robbant még fel a kipuff sem :)) )!
Mondjuk Én havonta 3-4 alkalommal veszem csak elő - vagy kevesebbszer - és 7 évesek a gyartyáim is ( NGK Platina- soha nem tennék be mást ), de mégy így is nagyon ritka ez a jelenség, mínusz 5 alatt, minden 10. első ndításkor ( vagy ritkábban ) fordul elő!
Van olyan is, hogy a pótlevegő tolattyú szaródik el, és akkor is összevissza vagy sehogy sem jár a motor!
Én még ezt nem tapasztaltam, de Amerkiás berkekből hallottam!!
Egy biztos: fém darab nem lehetne a HF-ben és víz sem!!
Ezeknek felírtad a számát, mivel mit kombináltál?
Kimegyek valamelyik nap a Milánóval, kipróbáljuk annak a cuccaival is, aztán NaTo gépét is megbontjuk picit ( szerintem nem lesz ellene kifogása, de majd megkérdezem )! :)))
Ha ugyanolyan számú ECU-val próbáljuk elindítani mint, ami a Tiédben van, és megcserélünk pár AFM-et ( az sem baj, ha annak is ugyanaz a száma , mint ami a gépedban van, vagy amit eper hoz hozzá - ügye ez is több féle -) és ekkor sem indul, akkor egy nagy kört zártál be a hibalistán!
és sajnos nyitottál egy újabbat! :(((
Nem lehet, hogy valami letíltja a rendszert?? Nincs benne indításgátlás valamilyen formában??
Ezt Laci Te is megnézhetné a gépedben, mert van, hogy nagyon hidegben nekem is 5 hengerezik egy idejig - nem megy egy henger- , de jár a motor és megy is a gép rángatás nélkül ( és nem robbant még fel a kipuff sem :)) )!
Mondjuk Én havonta 3-4 alkalommal veszem csak elő - vagy kevesebbszer - és 7 évesek a gyartyáim is ( NGK Platina- soha nem tennék be mást ), de mégy így is nagyon ritka ez a jelenség, mínusz 5 alatt, minden 10. első ndításkor ( vagy ritkábban ) fordul elő!
Van olyan is, hogy a pótlevegő tolattyú szaródik el, és akkor is összevissza vagy sehogy sem jár a motor!
Én még ezt nem tapasztaltam, de Amerkiás berkekből hallottam!!
Egy biztos: fém darab nem lehetne a HF-ben és víz sem!!
BMW forever!!!!!!!!19-01-2009 07:00:10 // 28252
Nem értek hozzá,nem is akarok beleokoskodni de nekem is volt olyanom,hogy durrogott elég szépen..........
Mint kiderült 1 gyertya szar volt,és nem ment 1 henger.Napokig ugy jártam vele,észre sem vettem csak mikor néha durogott egy picit akkor mondom megnézem már mi van.Szóval 5 hengerrel is simán be kéne indulnia sőt,még mennie is kéne,nekem legalábbis simán ment.Gyertyacsereóta meg mondjuk semmi gáz.
Viszont a szerelő azt mondta(nem tudom igaz-e),hogy ezt a típust nem szerencsés 4 vagy 5 hengerrel üzemeltetni,mert ez folyamatosan nyomja a benyát,ami csak halmozodik(ezért durrog),majd egyszer csak begyullad a kipuffogó,akkor meg nnyi a vasnak.
Lehet,hogy hülyeség,de nekem ezt mondta a szerelő.
A lényeg a lényeg,hogy 5 hengerrel is SIMÁN be kell indulnia,sztem nem ez a gáz.
Mint kiderült 1 gyertya szar volt,és nem ment 1 henger.Napokig ugy jártam vele,észre sem vettem csak mikor néha durogott egy picit akkor mondom megnézem már mi van.Szóval 5 hengerrel is simán be kéne indulnia sőt,még mennie is kéne,nekem legalábbis simán ment.Gyertyacsereóta meg mondjuk semmi gáz.
Viszont a szerelő azt mondta(nem tudom igaz-e),hogy ezt a típust nem szerencsés 4 vagy 5 hengerrel üzemeltetni,mert ez folyamatosan nyomja a benyát,ami csak halmozodik(ezért durrog),majd egyszer csak begyullad a kipuffogó,akkor meg nnyi a vasnak.
Lehet,hogy hülyeség,de nekem ezt mondta a szerelő.
A lényeg a lényeg,hogy 5 hengerrel is SIMÁN be kell indulnia,sztem nem ez a gáz.
Pap Laci19-01-2009 06:43:29 // 28251
Hát nem tudom mi lehet!!
Nekem a kábelkötegben nincs szakadás, viszont mikor lámpáztam kifelé, akkor feltűnt, hogy az izzó néha fényesebben világított!!
Lehet, hogy elöregedtek és megnőtt az ellenállásuk!!
Olyan kemények a kábeleim, mint ha merev vezetékkel lenne huzalozva!!
Okozhatja a problémát??
Nekem a kábelkötegben nincs szakadás, viszont mikor lámpáztam kifelé, akkor feltűnt, hogy az izzó néha fényesebben világított!!
Lehet, hogy elöregedtek és megnőtt az ellenállásuk!!
Olyan kemények a kábeleim, mint ha merev vezetékkel lenne huzalozva!!
Okozhatja a problémát??
LacUS18-01-2009 21:47:20 // 28250
Bár én kompressziót nem mértem, de az enyém mondjuk frissen van gyűrűzve.Viszont a tünetek ugyanazok, ma kilőttem elvileg az ECU és AFM lehetőségét is.Viszont a trágyaszórója megint beindult járt mostmár majdnem 1 percet igaz nincs meg minden henger, és durrogott is, majd egyszercsak leállt, hiába húztam gázt.Indítóztam és semmi.Lehúztam az AFM-et és láss csodát (merthogy nélküle elvileg nem kéne,hogy menjen) újra beindult, na gondoltam oksa akkor visszadugom az AFM-et és leállt szinte egyből...Hoztam Marektől ECUt+AFM-et de semmilyen kombinációban nem tudtam életet lehelni újra bele....Szóval én itt tartok most.Talán a kábelköteg, de azt meg átnézte hozzáértő és minden oda megy ahova kell, és szakadás sincs.
Pap Laci18-01-2009 20:52:11 // 28249
Lehet hogy szétnyomta, de mit??
Már vétel óta nehezen indult hidegen!!
Lehet fel volt öntve az olaj valamivel és csere után egyre rosszabb lett, ahogy mosta a tiszta olaj kifelé a motort!!
Már vétel óta nehezen indult hidegen!!
Lehet fel volt öntve az olaj valamivel és csere után egyre rosszabb lett, ahogy mosta a tiszta olaj kifelé a motort!!
Pap Laci18-01-2009 20:44:35 // 28248
Az 1 henger azzal a 7 bárral nagyon sántít a többihez képest! Na meg az a drótdarabka?!
A 7V a test és a 8 as lábon mérve!
A kávéskanál olaj kivételével már megpróbáltam, de csak pöffen, azt is hosszas indítózás után és egyre gyengébben! A gyertya benzines, de ennyi indítózástól nem is csodálom! A cold start injektort manuálisan működtetve sincs semmi javulás, csak jobban benzines a gyertya!
Az injaktorok száma: 0 280 150 105 Ezt neten néztem, egyik helyen 190,2 ccm- et, máshol csak 187,5 ccm- et írtak!
A 7V a test és a 8 as lábon mérve!
A kávéskanál olaj kivételével már megpróbáltam, de csak pöffen, azt is hosszas indítózás után és egyre gyengébben! A gyertya benzines, de ennyi indítózástól nem is csodálom! A cold start injektort manuálisan működtetve sincs semmi javulás, csak jobban benzines a gyertya!
Az injaktorok száma: 0 280 150 105 Ezt neten néztem, egyik helyen 190,2 ccm- et, máshol csak 187,5 ccm- et írtak!
Pap Laci18-01-2009 20:28:10 // 28247
A víz a dekni belső felén volt! A drótdarabka pedig abban a "lyukban" volt a 2 és 3 hengernél, ahol lefolyik az olaj!
[k i z z o]18-01-2009 20:10:47 // 28246
A nitro szényomta a motort? Lehet meg kéne bontani.
[k i z z o]18-01-2009 20:08:24 // 28245
Ez elég szar kompresszió, de be kéne indulnia. Bár elég nehezen, hidegben, de nem kéne gond legyen.
Az a 7V egy kicsit soknak tűnik, hol mérted, hisz 5V -os a rendszer.
Tegyél 1 kávéskanál olajat a hengerekbe, gyertyát pucold el, szelőztesd ki, é sa kompresszió ellenére is be kell indulnia. Amugy a kompresziónak nincs köze a leállásodhoz. Ilyenkor ha csak röffenik, nézd meg a gyertyát, mivel 105Í56, hogy bekajál / vagy nem kap elég benzint. Ha jól emlékszem, a cold start injektorod nem megy.
Tudod az injektorok számát? 0280 xxx xxx?
Az a 7V egy kicsit soknak tűnik, hol mérted, hisz 5V -os a rendszer.
Tegyél 1 kávéskanál olajat a hengerekbe, gyertyát pucold el, szelőztesd ki, é sa kompresszió ellenére is be kell indulnia. Amugy a kompresziónak nincs köze a leállásodhoz. Ilyenkor ha csak röffenik, nézd meg a gyertyát, mivel 105Í56, hogy bekajál / vagy nem kap elég benzint. Ha jól emlékszem, a cold start injektorod nem megy.
Tudod az injektorok számát? 0280 xxx xxx?
[k i z z o]18-01-2009 20:01:16 // 28244
Gyújtás miatt rángat. Gyertya?
prooF_7518-01-2009 19:44:39 // 28243
A víz a dekni belső felén volt? És az a drótdarabka hol volt pontosan?
Amúgy nekem is 8.5-9.5 közöttiek a kompresszióim hidegen, és beindul. Tehát az még úgy magában nem lehet gond. Viszont ha víz kerül az égéstérbe is, az már annál inkább...
Egyébként, nekem mostanság olyat csinál a nagy hidegekben (-5 C és alatta), hogy beindítás után 1-2 percig olyan 1500 és 2000-res ford. között iszonyatosan rángat, legalább is részterhelésen. Lepadlózni még nem próbáltam. Viszont az alatt, meg a fölött is jó. Melegen meg 1500 és 2000 között is jó, talán egy nagyon picit rángat ha kicsi a terhelés, de az se biztos.
Valami ötlet?
Amúgy nekem is 8.5-9.5 közöttiek a kompresszióim hidegen, és beindul. Tehát az még úgy magában nem lehet gond. Viszont ha víz kerül az égéstérbe is, az már annál inkább...
Egyébként, nekem mostanság olyat csinál a nagy hidegekben (-5 C és alatta), hogy beindítás után 1-2 percig olyan 1500 és 2000-res ford. között iszonyatosan rángat, legalább is részterhelésen. Lepadlózni még nem próbáltam. Viszont az alatt, meg a fölött is jó. Melegen meg 1500 és 2000 között is jó, talán egy nagyon picit rángat ha kicsi a terhelés, de az se biztos.
Valami ötlet?
Gábor(figi75)18-01-2009 16:12:52 // 28242
Víz a deknin???
Pap Laci18-01-2009 15:58:23 // 28241
Az igazi baj az a fémdarab, amit belül találtam, ha be is indulna még mindig nagy bajt csinálhat!
Gábor(figi75)18-01-2009 15:56:16 // 28240
Az nagyon jó lenne,ha valaki mondana valamit a 7-9,5-10 bar-ra valamit,ez mennyire elég még bele!!!
De szerintem bekéne indulnia vele..........
De szerintem bekéne indulnia vele..........
Pap Laci18-01-2009 14:25:46 // 28239
Lehet, hogy "kuka" a motor?
Ma levettem a szelepdeknit és találtam egy vékony acélos "drót" darabot (talán pici rugó vagy fémszövet darabja lehet)! A deknin nagy mértékű lecsapódott víz van (mintha kiraknám a szemerkélő esőbe)! Múltkor takarítottam le róla 1 cm vastag vizes olajsarat! Olajcserekor víz volt az olajban és az olajszűrőben is! Míg ment, addig nagyon erősnek tűnt!
Az injektorok szemrevételezve szépen fecskendeznek!
A magasság szenzor is jó értéket mutat!
Ma levettem a szelepdeknit és találtam egy vékony acélos "drót" darabot (talán pici rugó vagy fémszövet darabja lehet)! A deknin nagy mértékű lecsapódott víz van (mintha kiraknám a szemerkélő esőbe)! Múltkor takarítottam le róla 1 cm vastag vizes olajsarat! Olajcserekor víz volt az olajban és az olajszűrőben is! Míg ment, addig nagyon erősnek tűnt!
Az injektorok szemrevételezve szépen fecskendeznek!
A magasság szenzor is jó értéket mutat!
Tom55518-01-2009 12:32:43 // 28237
VMate18-01-2009 11:38:58 // 28236
sziasztok, 75 2.0 tsbe merre helyezkedik el az index reléje? lécci segitsetek köszi:)
LacUS17-01-2009 21:33:57 // 28235
Ez egy jó kérdés, nekem azt mondták,nem, és ez némileg alátámasztja,hogy a kábelkötegemen nem találtam meg a csatiját, viszont be volt építve....Szóval e kérdés engem is érdekelne.
Tocsa17-01-2009 18:19:51 // 28234
ööö bocs az enyémen van persze az már motronic! :)
Nemtudtam hogy az americán nincs de megnézegetem már a séma rajzát ! :)
Nemtudtam hogy az americán nincs de megnézegetem már a séma rajzát ! :)
Pap Laci17-01-2009 17:36:39 // 28233
Magasság mérő szenzor okozhatja a hibát?
Ezt elfelejtettem megmérni, pedig akartam!!
Ezt elfelejtettem megmérni, pedig akartam!!
Pap Laci17-01-2009 17:34:24 // 28232
Főtengely forgás jeladó ebben nincs, a jelet a gyujtáselosztóról veszi!
Pap Laci17-01-2009 17:26:44 // 28231
A sziszegést az üzemanyag áramlása okozza a szabályzó és a visszamenő ég közötti gumicsőben! Kicsit elszorítva abbahadja, de nagyon pulzál!
Du. már be sem indult (csak röffent!), pedig a héten hozzá sem nyúltam csak a vezetékeket lámpáztam ki! Ezt is úgy, hogy minden csatlakozót lehúztam!
AFM állandó feszültsége 7V. Mivel nem indult, sokat nem tudtam vele játszani, de az a kevés sem ért semmit! Termisztor jó benne!
Mértem üzemanyag nyomást és az is jó (2.9 bar)! Injektorok színe nem sárga, hanem szürke!
Motor hőmérő szenzor hideg állapotban jó értéket mutat (lábon és ECU- nál mérve is)!
Kompressziót is mértem 1 es 7 bar !!!!!!!!!!
2, 3, 4, 5- ös 9,5-10 bar
6- os na ehhez nem fértem hozzá!!!
Du. már be sem indult (csak röffent!), pedig a héten hozzá sem nyúltam csak a vezetékeket lámpáztam ki! Ezt is úgy, hogy minden csatlakozót lehúztam!
AFM állandó feszültsége 7V. Mivel nem indult, sokat nem tudtam vele játszani, de az a kevés sem ért semmit! Termisztor jó benne!
Mértem üzemanyag nyomást és az is jó (2.9 bar)! Injektorok színe nem sárga, hanem szürke!
Motor hőmérő szenzor hideg állapotban jó értéket mutat (lábon és ECU- nál mérve is)!
Kompressziót is mértem 1 es 7 bar !!!!!!!!!!
2, 3, 4, 5- ös 9,5-10 bar
6- os na ehhez nem fértem hozzá!!!
Marek17-01-2009 15:13:12 // 28230
Köszi! :)
Vettem ma egy Amerikát ! .-)
Vettem ma egy Amerikát ! .-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?