Ciao!
Gyertya mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a cserére de ne várd meg az ajánlott 30 ezret ha ez nem segít beszélj Jimmi T.-vel mert neki a multiair modul halálakor produkált hasonlót: Hibakód nincs, műszerfalon minden oké?
Forum >> Giulietta
pe-Ti03-10-2016 19:35:26 // 8223
Bettesp03-10-2016 18:20:47 // 8222
Sziasztok,
Pár napja új jelenséget produkál Guli. Indítás után hidegen, gyorsításnál 2000 környékén elkezd dadogni és erőtlen lesz. Azonnal félreáll, leállít, újraindít. Ezután minden OK, a hiba megszűnik. Ez elmúlt két hétben 3x csinálta ezt velem.
Elsőre olyan mintha nem menne egy henger. Füst nem jön.
1.4 MultiAir
Találkozott már valaki hasonlóval?
Pár napja új jelenséget produkál Guli. Indítás után hidegen, gyorsításnál 2000 környékén elkezd dadogni és erőtlen lesz. Azonnal félreáll, leállít, újraindít. Ezután minden OK, a hiba megszűnik. Ez elmúlt két hétben 3x csinálta ezt velem.
Elsőre olyan mintha nem menne egy henger. Füst nem jön.
1.4 MultiAir
Találkozott már valaki hasonlóval?
Jimmi T.02-10-2016 18:14:29 // 8221
köszi, az érdem a Giu-é :-)
Piritu - 1.000.00029-09-2016 20:30:17 // 8219
Gratula! :-)
Jimmi T.29-09-2016 20:11:47 // 8218
pe-Ti29-09-2016 07:26:59 // 8217
Üdv a klubban! :-D
Az első lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Én gumiápolóval vagy zsírzóspray-vel szoktam befújni akkor csendben marad (egy darabig). Megemelve kitekerve a kormányt hozzáférsz. A rendszámhoz van gyári "toldó elem" amire a magyar méret felfér lásd Piritu blogjában!
Az első lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Én gumiápolóval vagy zsírzóspray-vel szoktam befújni akkor csendben marad (egy darabig). Megemelve kitekerve a kormányt hozzáférsz. A rendszámhoz van gyári "toldó elem" amire a magyar méret felfér lásd Piritu blogjában!
biqci28-09-2016 23:08:35 // 8216
Sziasztok...
Valakinek volt már ilyen? :
-bal elől hallok vmi éles nyikorgást... olyan mintha a lökös vhol az illesztésnél hozzáérne vmihez... persze csak egyenletlen úton hallani...
Bp-i vagyok... tehát kb mindenhol...
plusz még egy kérdés...
Olaszoktól jött az autóm és az első rendszámtáblatartó ami a lökőssel egyben van... és arra van rátéve a sima magyar keret...elég bután eláll...
Gondoltam ráragasztom meghajlítgatva... de a törés elég hülyén nézne ki rajta....vagy nem?

Valakinek volt már ilyen? :
-bal elől hallok vmi éles nyikorgást... olyan mintha a lökös vhol az illesztésnél hozzáérne vmihez... persze csak egyenletlen úton hallani...
Bp-i vagyok... tehát kb mindenhol...
plusz még egy kérdés...
Olaszoktól jött az autóm és az első rendszámtáblatartó ami a lökőssel egyben van... és arra van rátéve a sima magyar keret...elég bután eláll...
Gondoltam ráragasztom meghajlítgatva... de a törés elég hülyén nézne ki rajta....vagy nem?

Csöri28-09-2016 21:09:47 // 8215
Így van. Előbb-utóbb majd az is kerül bele.:-)
Balázs156SW28-09-2016 18:48:59 // 8214
Mivel túl vagyok az 50 e km-en, röviden összefoglalom mi bajom volt eddig1,6 dizel: a lambda szonda három alkalommal bejelzett (bosch), ezért nem lehetett sport fokozatba tenni. Aztán 1 hónap után mindhárom alkalommal megszűnt. Volt kis nyikorgás, mert a légbeömlő hozzáért a boblemezhez. Kis szivacs és kész. Ennyi. Megbízható, jó gép ez!
Alfista28-09-2016 17:00:10 // 8213
Helló Mindenki!
Tudnátok nekem infót mondani arról, melyik motorvariáns a megbízhatóbb, 1.4TB vagy 1.4 TB Multiair? Meddig bírja a multiair?
Tudnátok nekem infót mondani arról, melyik motorvariáns a megbízhatóbb, 1.4TB vagy 1.4 TB Multiair? Meddig bírja a multiair?
Öcsi27-09-2016 21:24:34 // 8212
biqci26-09-2016 22:37:48 // 8211
lehet... az enyém még 5ös
Piritu - 1.000.00026-09-2016 20:47:03 // 8210
Lehet, hogy a 0W az euro6 miatt kell?
Piritu - 1.000.00026-09-2016 20:45:57 // 8209
Az 5W30 a WR PE. A 159-be is azt írták a 2.0-es motorba.
biqci26-09-2016 20:17:23 // 8208
Piritu - 1.000.00026-09-2016 19:55:05 // 8207
biqci26-09-2016 18:40:40 // 8206
Sziasztok...
Tudja vki, hogy 2.0 jtdm2-be milyen olaj kell?
2,4jtdm-be Selénia WR 5W-40-et használtam...
Nem tudom ebbe is az kell?
Válaszokat előre is köszi...
Tudja vki, hogy 2.0 jtdm2-be milyen olaj kell?
2,4jtdm-be Selénia WR 5W-40-et használtam...
Nem tudom ebbe is az kell?
Válaszokat előre is köszi...
emGéza24-09-2016 15:00:56 // 8205
Ma halászlé rotyogott a bográcsban. Hogy jön ez ide?
Úgy, hogy akkor volt utoljára mikor itt Nógrádon,a két dicső lovag erre jár a Giulietta QV-val. És vakmerő és bátor! Mert nem törödve a helyiek kaszáival, kapáival , csak bőgették a szürke táltosukat. 😉
Úgy, hogy akkor volt utoljára mikor itt Nógrádon,a két dicső lovag erre jár a Giulietta QV-val. És vakmerő és bátor! Mert nem törödve a helyiek kaszáival, kapáival , csak bőgették a szürke táltosukat. 😉
Haddel23-09-2016 22:53:25 // 8204
Ilyen az enyémen is van ,olyan mintha valaki hígitós kézzel összefogdosta volna. Bár lehet ,hogy egy polírozás levinné.
tdemeter23-09-2016 20:38:05 // 8203
2 napja jártam ott:)
Piritu - 1.000.00023-09-2016 20:13:52 // 8202
G-MANN🍀22-09-2016 10:55:49 // 8201
még mindig szép :-)
CseBali22-09-2016 08:39:51 // 8200
otci21-09-2016 22:12:54 // 8199
Hello!
Hasonló cipőben járok, érdeklődök sikerült megoldanod a problémát?
És még egy kérdés CAR társak, a fényezésen több helyen is ujjlenyomat nyomok vannak, tudtok ajánlani valami "tisztító"szert amivel el tudom távolítani?
Előre is Kösz
Hasonló cipőben járok, érdeklődök sikerült megoldanod a problémát?
És még egy kérdés CAR társak, a fényezésen több helyen is ujjlenyomat nyomok vannak, tudtok ajánlani valami "tisztító"szert amivel el tudom távolítani?
Előre is Kösz
noobi3219-09-2016 08:49:45 // 8198
Üdv,
Uconnect fejegységet sajna egy könnyen nem lehet beépíteni, egyszerüen túl nagy. Nem elég a panelt kicserélni, a billenökapcsolókat is el kéne távolítani, ergo az egész müszerfalat ki kéne cserélni.
Szivem szerint én is lecserélném Uconnectre, mert a régi egyszerüen elavult. Alfistin olvastam utána, ott már többször felvetödött ez a kérdés. A végén mindig ott lyukadtak ki az emberek hogy túl sok meló lenne csak a rádió miatt az egészet lebontani, gombokat átalakítani (már ha lehet), összehangolni a fedélzeti számítógéppel (már ha lehet).
Ha valaki mindenképp dupla DIN-es fejegységet akar, sokkal egyszerübb valamilyen random rádiót választani, ami jobb esetben még a fedélzeti számítógéppel is komunikál.
Uconnect fejegységet sajna egy könnyen nem lehet beépíteni, egyszerüen túl nagy. Nem elég a panelt kicserélni, a billenökapcsolókat is el kéne távolítani, ergo az egész müszerfalat ki kéne cserélni.
Szivem szerint én is lecserélném Uconnectre, mert a régi egyszerüen elavult. Alfistin olvastam utána, ott már többször felvetödött ez a kérdés. A végén mindig ott lyukadtak ki az emberek hogy túl sok meló lenne csak a rádió miatt az egészet lebontani, gombokat átalakítani (már ha lehet), összehangolni a fedélzeti számítógéppel (már ha lehet).
Ha valaki mindenképp dupla DIN-es fejegységet akar, sokkal egyszerübb valamilyen random rádiót választani, ami jobb esetben még a fedélzeti számítógéppel is komunikál.
István00219-09-2016 07:10:12 // 8197
Autó beállítások és a nyelv az radionavon belül van. Xenon kapcsoló viszont külön van a "kapcsolósoron".
Piritu - 1.000.00018-09-2016 21:58:15 // 8196
Kérdés, hogy az újabb gyári rádió elektromosan kompatibilis-e a régebbi autóval.
Nekem egy csomó paramétert a rádión lehet állítani (pl. xenon beállítások, kocsi nyelve, stb.)
A korábbin hol lehet a kanyarkövető xenont, ki/be kapcsolni?
Nekem egy csomó paramétert a rádión lehet állítani (pl. xenon beállítások, kocsi nyelve, stb.)
A korábbin hol lehet a kanyarkövető xenont, ki/be kapcsolni?
Piritu - 1.000.00018-09-2016 21:53:25 // 8195
Ma voltunk Pesten (2x200 km), útközben volt egy kis időm a TCT váltón gondolkodni.
Tény, hogy sokkal jobban hagyja pörögni a motort, mint én tettem a kézi váltós és ugyan ilyen motoros 159-el. Egyáltalán nem a nyomatékra játszik. (Mondjuk a max nyomatéka vissza is van fogva a 159-éhez képest.)
Pl. a 4-est lazán kipörgeti 100 fölé gyorsításkor, autópályán is szorgalmasan visszaváltogat.
Szóval azon filóztam, hogy remélem ezzel a bánásmóddal jobban vigyáz a kettőstömegűre, mint a kézi váltóval tenné az ember. Lehet, hogy tovább is bírja majd?
Tény, hogy sokkal jobban hagyja pörögni a motort, mint én tettem a kézi váltós és ugyan ilyen motoros 159-el. Egyáltalán nem a nyomatékra játszik. (Mondjuk a max nyomatéka vissza is van fogva a 159-éhez képest.)
Pl. a 4-est lazán kipörgeti 100 fölé gyorsításkor, autópályán is szorgalmasan visszaváltogat.
Szóval azon filóztam, hogy remélem ezzel a bánásmóddal jobban vigyáz a kettőstömegűre, mint a kézi váltóval tenné az ember. Lehet, hogy tovább is bírja majd?
Synek18-09-2016 16:05:54 // 8194
Most látom , hogy amit linkeltem a gyárihoz pont nem jó. A gyárinak a sarkai le vannak kerekítve.
Synek18-09-2016 15:41:43 // 8193
Ez nem az?
Nem tudom ,hogy csak erre van e szükség. Mind ez mellet egyetértek veled nekem is tetszik a jelenlegi csak a tudásával nem vagyok megbékélve. A navit meg úgy is ritkán használom akkor meg kibírom h számomra kicsit "fura" . Ha cserélném akkor is valószínűleg a gyári újabbat szerezném be. Láttam külsős fejegységet beépítve, hát nekem nagyon nem tetszett...
Nem tudom ,hogy csak erre van e szükség. Mind ez mellet egyetértek veled nekem is tetszik a jelenlegi csak a tudásával nem vagyok megbékélve. A navit meg úgy is ritkán használom akkor meg kibírom h számomra kicsit "fura" . Ha cserélném akkor is valószínűleg a gyári újabbat szerezném be. Láttam külsős fejegységet beépítve, hát nekem nagyon nem tetszett...
István00218-09-2016 15:23:50 // 8192
50 ezer egy ilyen "szálracsiszolt keret" és olyan rádiót tesz be az ember amilyet akar. Nekem nagyon tetszik a kiemelkedő kijelző és a gombsor, így nem cserélem le. Sajnálom hogy, a tudását nem lehet javítani, olasz forumokon is csak a kinézetet tudják módosítani.
Synek18-09-2016 15:15:36 // 8191
És valaki gondolkodott (vagy csinált) olyanon ,hogy az új giulis fejegységet szereljen a régebbibe? Ahogy nézegettem az elég szálcsiszolt panelt cserélni kéne nem tom h megoldható e. Jelenlegleg egy tomtom navim van amire nem nagyon panaszkodhatok, bár egy frissités ráférne. de maga ez a dokkolós dolog nem nagyon tetszik. Am nekem még egy árva Jack csati sem jutott akinek legalább jack je van azok már könnyen megoldják, van jack Bluetooth adapter , a telóhoz meg lehet szerezni alkalmazást h lejátszáshoz azt használja híváskor meg a gyárit :)
István00217-09-2016 08:15:44 // 8190
Régi rádió nem támogatja a bt zenelejátszást. Csak kihangosító. Dension Gateway beépítésével megoldható a dolog, ilyenkor cd tárat szimulál és megy a zene telefonról.
Sajnos nekem a Radionavban se bluetooth, se aux csatlakozó és még ezt a dension cuccot sem támogatja. Dension Car dockkal oldottam meg. Ez bt kihangosító és fm transzmitter. Persze nem a teszkó recsegős minöség.
Sajnos nekem a Radionavban se bluetooth, se aux csatlakozó és még ezt a dension cuccot sem támogatja. Dension Car dockkal oldottam meg. Ez bt kihangosító és fm transzmitter. Persze nem a teszkó recsegős minöség.
Bettesp15-09-2016 20:20:11 // 8189
Semmi... :/
Piritu - 1.000.00015-09-2016 19:26:38 // 8188
Annyit megpróbálhatsz, hogy a telón elindítod a zenelejátszást, aztán kapcsolgatsz.
Piritu - 1.000.00015-09-2016 19:13:09 // 8187
Bettesp15-09-2016 18:10:39 // 8186
Hiába nyomom meg többször a Media gombot, semmi sem történik. Csak arra tudom használni, hogy ha a rádió szól akkor azzal váltok hogy a CD vagy a pendrive induljon el. Pedig a bluetooth-on a telefon csatlakoztatva van mert a hálózatot látja a computer.
CseBali15-09-2016 14:48:12 // 8185
...délelőtt én is felbuzdultam a lentieket olvasva, de pl. nekem a media-t nyomkodva csak a pendrive és az AUX között váltogat (természetesen a "párosodás" megtörténte után)...
A Piritu által javasolt menüs dologig még nem jutottam el, de majd csekkolom...
A Piritu által javasolt menüs dologig még nem jutottam el, de majd csekkolom...
AdiArsenal15-09-2016 14:26:30 // 8184
Többször kell rányomni a media gombra és akkor ugrál az usb, blutooth meg még nem tudom mi között
Bettesp15-09-2016 13:30:11 // 8183
Én a menü média részét sem találom...
Piritu - 1.000.00015-09-2016 12:44:42 // 8182
Valahol kell lennie egy menüpontnak a media reszben, hogy mi legyen az adatforras. Alap helyzetben usb, ezt kell megkeresni és blutoothra átkapcsolni. Magától nem vált át.
Synek15-09-2016 12:36:28 // 8181
A párositás megvan , telefonálásnál nincs gond és a névjegyeimet is szépen kezeli. Viszont az istenért nem tudok lejátszani. Ha átrakom media playere akkor egyből a pendrive ról játszik , ha pedig nincs bedugva akkor kiírja h nincs media és visszalép a rádióhoz. Eléképzelhető h a régebbi típus nem tudja még ez media stram funkciót? vagy merre találhatok erre beállítást a menübe?
Gegee15-09-2016 08:43:35 // 8180
Piritu - 1.000.00014-09-2016 17:58:36 // 8179
Ha a telót párosítod a B&M-vel, akkor az azon futó zenét simán lejátssza a rádió. Az USB helyett a bluetooth-t kell forrásként kiválasztani.
Synek14-09-2016 11:47:18 // 8178
Sziasztok!
Valaki hallgat az autóba spotify ról zenét? Van valami megoldás h az alap blue&me rendszerrel átjátsszam úgy h jó is legyen a hangzás, vagy kell valami köztes eszköz?
Valaki hallgat az autóba spotify ról zenét? Van valami megoldás h az alap blue&me rendszerrel átjátsszam úgy h jó is legyen a hangzás, vagy kell valami köztes eszköz?
G-MANN🍀13-09-2016 21:15:57 // 8177
Gyönyörű!!! ;)😉
Piritu - 1.000.00013-09-2016 19:49:06 // 8176
Csöri08-09-2016 22:51:48 // 8175
Piritu - 1.000.00008-09-2016 22:28:49 // 8174
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?