Ciao!
Az alapjárati kopogás olvasva a kinti fórumot egyértelmű Multair-modul hibát jelent(het). Javaslom irány gyorsan a cserét anno végző márkaszerviz mivel említetted,hogy még garis az akkori javítás...... ne kísérletezz. Én holnap dobom szét ismét a vezérlést amit 3000 km-el ezelőtt, tavasszal cseréltem mivel sivít a vízpumpa (gyári új) és engedi a fagyállót.... no comment már a gyári alkatrészben sem bízhat az ember....
Forum >> Giulietta
pe-Ti24-10-2016 19:48:59 // 8311
Jimmi T.24-10-2016 10:48:01 // 8310
vadi új Exid 70 AH-s akksi figyel benne.
a péntek délutáni olvasás eredménye (nem szakszervizes computer)
PO301 gyújtás hibás működés 1 henger , szakadt
PO303 gyújtás hibás működés 3 henger , szakadt
PO300 hibás gyújtás , szakadt
PO106 unknown fault code
és akkor mi a picsa van vele ?
lassításkor kinyomott kuplungnál rövid ideig picit kattogósabb aztán beáll az alapjárat és elhallgat
a péntek délutáni olvasás eredménye (nem szakszervizes computer)
PO301 gyújtás hibás működés 1 henger , szakadt
PO303 gyújtás hibás működés 3 henger , szakadt
PO300 hibás gyújtás , szakadt
PO106 unknown fault code
és akkor mi a picsa van vele ?
lassításkor kinyomott kuplungnál rövid ideig picit kattogósabb aztán beáll az alapjárat és elhallgat
Piritu - 1.000.00023-10-2016 17:51:55 // 8309
A 159-nél gyakori, hogy az akku hibáját hasonló üzenetekkel reagálja le az autó. A sok számítógép nem rajong a feszültségingadozásért. (Az enyémben állítólag 11 van.)
Jimmi T.23-10-2016 17:45:08 // 8308
van egy pár hibakód amit az egyik gyorsszervizes haver olvasott ki
van egy új is amit nem ismerünk, holnap felteszem
van egy új is amit nem ismerünk, holnap felteszem
Giuntini22-10-2016 09:08:16 // 8307
Ahogy így olvasom a topicot, úgy gondolom hogy a Giuliában nem véletlenül van hagyományos automata váltó. Sokkal megbízhatóbb működésű mint a duplakuplungos. Igazából a konkurenciából csak a VW konszern termékei használjak és van is elég probléma velük a DSG váltókkal, de a Merci és a BMW hagyományos automatákat használ a középkategóriájú autóiban. Én vezettem VW CC-t DSG váltóval, nem mondanám hogy rossz volt, de nem tetszett a túl bonyolított viselkedése. Leveszem a lábam a gázról semmi motorfék legalábbis sík úton. Nem tudom hogy a TCT vàltó hogy viselkedik, mert olyat még nem vezettem.
Csöri21-10-2016 21:46:27 // 8306
Mérjetek rá a generátorra, mennyit tölt.
Jimmi T.21-10-2016 21:40:28 // 8305
ma rövid 25 km-es verseny után ( egy P rendszámú skoda supper ) D-ben adta fel a harcot. VDC, hill holder , start-stop nem elérhető, check engine , minden játszott. 10 percig el sem indult. utána haza vitt.
tegnap kapott 4 új gyertyát, egy trafót, új akksit , a tököm már ki van
tegnap kapott 4 új gyertyát, egy trafót, új akksit , a tököm már ki van
Csöri21-10-2016 21:32:05 // 8304
Nálam is volt már jó pár szoftverfrissítés az autóimon és a motorokon is, de egyik esetben sem tapasztaltam változást a régi konfighoz képest.
A TCT-autómata váltóhibáknál lehet, hogy segít, de az esetek többségében továbbra is fentartom a véleményemet.
A TCT-autómata váltóhibáknál lehet, hogy segít, de az esetek többségében továbbra is fentartom a véleményemet.
Pityukoma21-10-2016 20:00:10 // 8303
OFF:
Én haszonjármű márkaszervizben dolgozom és más a tapasztalatom. "Nálunk" amíg egy típus gyártás alatt van addig a gyár folyamatosan fejleszti a szoftvereket. Nem csak a motor - váltó hanem az összes a járműben lévő elektronikát működtető SW-t beleértve a fűtés, telefon, fék, adblue...stb vagyis mind. A gyári diagnosztikai műszerrel van lehetőség összehasonlítani a járműre telepített és a legfrissebb sw-k közti különbségeket. Az új SW felprogramozásáért a szervizünk pénzt nem kér, ingyenes! Tapasztalatom és az ügyfelek / flotta üzemeltetők szerint kivétel nélkül jobbak lettek az autók az új sw-vel. Volt olyan motorra vonatkozó frissítés ami -1l/100km üza megtakarítást eredményezett ami egy haszonjárműnél ami évi 120-150ezer km-t fut már több mint szenzációs! Viszont van ellen példám is. Van kollégám aki más márkától jött hozzánk, ő mesélte hogy az előző munkahelyén/márkánál szigorúan fizetős volt ez a művelet.
Hangsúlyozom hogy ez szigorúan kamionra vonatkozik, személy autós tapasztalatom egyáltalán nincs!
ON:
Én haszonjármű márkaszervizben dolgozom és más a tapasztalatom. "Nálunk" amíg egy típus gyártás alatt van addig a gyár folyamatosan fejleszti a szoftvereket. Nem csak a motor - váltó hanem az összes a járműben lévő elektronikát működtető SW-t beleértve a fűtés, telefon, fék, adblue...stb vagyis mind. A gyári diagnosztikai műszerrel van lehetőség összehasonlítani a járműre telepített és a legfrissebb sw-k közti különbségeket. Az új SW felprogramozásáért a szervizünk pénzt nem kér, ingyenes! Tapasztalatom és az ügyfelek / flotta üzemeltetők szerint kivétel nélkül jobbak lettek az autók az új sw-vel. Volt olyan motorra vonatkozó frissítés ami -1l/100km üza megtakarítást eredményezett ami egy haszonjárműnél ami évi 120-150ezer km-t fut már több mint szenzációs! Viszont van ellen példám is. Van kollégám aki más márkától jött hozzánk, ő mesélte hogy az előző munkahelyén/márkánál szigorúan fizetős volt ez a művelet.
Hangsúlyozom hogy ez szigorúan kamionra vonatkozik, személy autós tapasztalatom egyáltalán nincs!
ON:
Bettesp21-10-2016 16:47:43 // 8302
Szia,
Köszönöm szépen a tippet!
Nekem az indulással nincs gond, pöccre indul, ráadásul alapjáraton sincs gond. Megyek is vele pár száz métert, majd kb 40-50 km/h körül elkezd dadogni gyorsításkor. Ha tartom a gázt akkor a tünetet alig érezni. Majd újabb pár száz méter után (vagy egy váltás vagy kereszteződéses elindulás után) a dadogás abbamarad, tünetmentes az autó.
Mellesleg sűrű lekopogások közt mondom, de ma (hiába ez a takony idő) probléma- és dadogásmentes volt a hazaút. :)
Azért a tipped megjegyzem, ha végképp nem találom meg a gyökérokot ez lesz a következő lépés!
Köszönöm szépen a tippet!
Nekem az indulással nincs gond, pöccre indul, ráadásul alapjáraton sincs gond. Megyek is vele pár száz métert, majd kb 40-50 km/h körül elkezd dadogni gyorsításkor. Ha tartom a gázt akkor a tünetet alig érezni. Majd újabb pár száz méter után (vagy egy váltás vagy kereszteződéses elindulás után) a dadogás abbamarad, tünetmentes az autó.
Mellesleg sűrű lekopogások közt mondom, de ma (hiába ez a takony idő) probléma- és dadogásmentes volt a hazaút. :)
Azért a tipped megjegyzem, ha végképp nem találom meg a gyökérokot ez lesz a következő lépés!
Piritu - 1.000.00021-10-2016 16:26:14 // 8301
Mentünk ma kb 120 km-t országúton. Már tuti, hogy sokkal finomabban vált, az a kis rántás, ami eddig néha érezhető volt eltűnt.
Synek21-10-2016 16:01:41 // 8300
Bettesp, tegnap irtam neked egy szép hosszú kommentet erre összeomlott az oldal szóval ma tömör leszek. :)
A 147 -esem nél volt hasonló gond nem akart indulni hidegbe plusz éreztem h indulás után egy pár percig erőtlenebb a motor utána minden pöpec. Állandóan az izzításra panaszkodott , kicseréltem kb az egész rendszert (durván 100k) de semmi. Kínomba elvittem egy a magasnyomásu rendszereshez aki 10e ért kicserélte az üzemanyag-szivattyú tömítéseit és láss csodát minden rendbe jött.
Tudom a diesel más de lehet h neked is csak nem kap elég üzemanyagot ez a gondja később ha felépül a nyomás akkor pedig már nincs gond.
A 147 -esem nél volt hasonló gond nem akart indulni hidegbe plusz éreztem h indulás után egy pár percig erőtlenebb a motor utána minden pöpec. Állandóan az izzításra panaszkodott , kicseréltem kb az egész rendszert (durván 100k) de semmi. Kínomba elvittem egy a magasnyomásu rendszereshez aki 10e ért kicserélte az üzemanyag-szivattyú tömítéseit és láss csodát minden rendbe jött.
Tudom a diesel más de lehet h neked is csak nem kap elég üzemanyagot ez a gondja később ha felépül a nyomás akkor pedig már nincs gond.
Tommi21-10-2016 14:35:52 // 8299
Nekem is volt TCT szoftver frissítés, pont azért, amit a kolléga is említett: néha kidobálta az egyest indulás után. Budaörsön vettem az autót, úgyhogy fel is hívtam a Rohodi Misit, hogy egyedi a problémám vagy más is járt így. Azt mondta annyira nem egyedi, hogy gyári visszahívási akció is indult és egyébként is értesítettek volna, de ha már beelőztem az értesítőt, menjek be és intézik. Laptoppal az ölében kb fél órát "játszott" vele a szerelő, azóta teljesen rendben van, nem volt fokozat kidobálás és szépen teszi a dolgát a váltó.
Rohodi Mihály21-10-2016 11:13:24 // 8298
Melyik része parasztvakítás? Kicsit off, de pl.: Fiat Freemont 4X4 automata a szolgálatim most + a családi is az otthon. Szoftverfrissítés után megváltozott a váltó, még a fordulatszám tartomány is más, mint amiben eddig elváltott, és nem "tartja ki" olyan sokáig mint eddig. Vagy az újabb, frissebb szoftver minek jön ki? Pénzt nem kér érte a márkaszerviz. Hol van a parasztvakítás?
Giuntini21-10-2016 08:38:45 // 8297
Múltkor ezen vitatkoztunk a Giulia topicban. A TCT váltó alapjában egy kézi váltó, és máshogy dolgozik mint egy bolygóműves. Ha az enyémmel autópályán kijönnek elém, és lefékezek 100-ra, akkor ha normálisan gyorsítok vissza160-ra, vagy a tempomat memóriáját használom, nem vált vissza, szépen és vehemensen gyorsít. Sport állásban természetesen rögtön visszavált ötbe. Ezt nem akarták elfogadni sokan, hogy a bolygóműves és a duplakuplongos között nagyon nagy a különbség és a Giulia is hagyományos automata, ott a gép mindent jobban tud nálunk, viszont a TCT váltó alapvetően kézi váltó automatizálva.
noobi3221-10-2016 08:27:46 // 8296
Ha nincs gond a váltóval, nem foglalkoznak vele.
Nekem néha kidobálta az egyest, márkaszerviz csak hümmögött felette hogy ilyen még nem volt. Aztán alfistin olvastam hogy szoftverfrissítés megoldja a problémát. Vissza a márkaszervizbe, megint hümmügés hogy miért kéne azt frissiteni, jól van az úgy... de ha nagyon akarom megnézik.
Azóta nincs vele gond és még finomabban is vált. Szerintem sokaknak még a gyári szoftver fut a kocsin, az pedig már csak idö kérdése hogy elöjön-e emiatt valami probléma.
Nekem néha kidobálta az egyest, márkaszerviz csak hümmögött felette hogy ilyen még nem volt. Aztán alfistin olvastam hogy szoftverfrissítés megoldja a problémát. Vissza a márkaszervizbe, megint hümmügés hogy miért kéne azt frissiteni, jól van az úgy... de ha nagyon akarom megnézik.
Azóta nincs vele gond és még finomabban is vált. Szerintem sokaknak még a gyári szoftver fut a kocsin, az pedig már csak idö kérdése hogy elöjön-e emiatt valami probléma.
Piritu - 1.000.00020-10-2016 23:23:35 // 8295
Hanem vagyok ott, szerintem nem is tudom meg, hogy volt ilyesmi. A szervizszámláló törlésekor ugrott fel egy ablak és klattyra már töltötte is.
Csöri20-10-2016 23:10:39 // 8294
Ez az úgynevezett "parasztvakítás".:-))
Piritu - 1.000.00020-10-2016 22:53:14 // 8293
Ma voltunk szervizben és a friss olaj mellé kapott egy motor és egy TCT szoftverfrissítést a kocsi. Sajna nem lehet tudni, hogy mi változott, nem volt info a rendszerben.
Egyenlőre 80 km után nem nagyon érzek különbséget, bár mintha finomabban váltana.
Vajon, hogyan kerülnek fel az ilyen frissítések a többi kocsira?
Egyenlőre 80 km után nem nagyon érzek különbséget, bár mintha finomabban váltana.
Vajon, hogyan kerülnek fel az ilyen frissítések a többi kocsira?
Balázs156SW20-10-2016 17:58:51 // 8292
Menj el az érdi bontóba, vagy a Trencsikhez Tatabányára, az biztos jó méretű lesz
biqci19-10-2016 20:12:19 // 8291
bocsi elírtam... nekem a gyári 16,6 és csak 16,8-at kapok
biqci19-10-2016 20:09:32 // 8290
Bettesp19-10-2016 20:01:43 // 8289
Csak azért írtam, mert következetesen csak akkor dadog ha huzamosabb ideig (6-7-8 órát) áll a hidegben. Reggel a fűtött garázsból (17-18 fokból) soha, semmit nem produkál. Valahol, valami párát kaphat...
Piritu - 1.000.00019-10-2016 19:51:19 // 8288
Hazaértünk :-)
Továbbra sem lopta be a szívembe magát az "automata".
D-ben autópályán állandóan visszakapcsolgat a legkisebb fékezésre is. Mint egy benzinesnél kellene. Azt még értem, hogy 6-ból 5-be visszakapcsol, ahol 2-2500 körül lesz a fordulat. Innen már megindul rendesen. De hogy 4-be miért teszi be ilyenkor?
80 körül meg jön a hármas...
Kéziben viszont hatalmasat lehet menni az Autobahn-on. 6-ban 4000-ig olyan simán pörög fel, hogy alig győztek félrelebbenni az OFF-ok :-))))
Továbbra sem lopta be a szívembe magát az "automata".
D-ben autópályán állandóan visszakapcsolgat a legkisebb fékezésre is. Mint egy benzinesnél kellene. Azt még értem, hogy 6-ból 5-be visszakapcsol, ahol 2-2500 körül lesz a fordulat. Innen már megindul rendesen. De hogy 4-be miért teszi be ilyenkor?
80 körül meg jön a hármas...
Kéziben viszont hatalmasat lehet menni az Autobahn-on. 6-ban 4000-ig olyan simán pörög fel, hogy alig győztek félrelebbenni az OFF-ok :-))))
Jimmi T.19-10-2016 19:09:07 // 8287
nekem még nem állt garázsban. fedett helyen csak a szervizelések idején.
akadozik az enyém is, de mi a gyújtásalkatrészek cseréjével kezdjük
akadozik az enyém is, de mi a gyújtásalkatrészek cseréjével kezdjük
Bettesp19-10-2016 18:20:15 // 8286
Pár nap után ismét előjött a jelenség (ugyanúgy csak du. indítás után amikor a szabadban parkolt az autó reggel óta).
Számítógépet rádugva a következő hibakódot kaptuk:
P1064 - Heng. 4 UniAir működtető egységek elektroszelep jelzés
Pár száz (dadogós) méter után a hibajelenség ismét eltűnt, a hibakóddal együtt...
Számítógépet rádugva a következő hibakódot kaptuk:
P1064 - Heng. 4 UniAir működtető egységek elektroszelep jelzés
Pár száz (dadogós) méter után a hibajelenség ismét eltűnt, a hibakóddal együtt...
Piritu - 1.000.00018-10-2016 20:27:44 // 8285
Áldom az eszemet, hogy a múlt héten nem tettem fel a téli gumikat. Vasárnap kifelé jövet 17-19 fok volt, így lehetett tolni neki. Tankolás után itt németben 8 liter lett az átlagfogyi :-)
Holnap indulunk haza, 800 km. Már viszket a talpam :-)))
Holnap indulunk haza, 800 km. Már viszket a talpam :-)))
otci18-10-2016 12:18:36 // 8284
Én hátulról hallom a nyekergést, már befújtam amihez hozzá fértem, de még mindig hallom van ötletetek mi lehet?
gaga8817-10-2016 14:55:50 // 8283
Kipróbálom, köszi a tippet :)
Bár olyan alacsony az orra, néha olyan érzésem van, hogy nem is a futómű, hanem leér a földhöz valami... :)
Bár olyan alacsony az orra, néha olyan érzésem van, hogy nem is a futómű, hanem leér a földhöz valami... :)
G-MANN🍀17-10-2016 11:43:02 // 8281
Persze a legszebb 17-es felni!!!! :-) :-) tuti lesz :-)
G-MANN🍀17-10-2016 11:42:30 // 8280
Nagyon jó lett ezzel a színnel :-)
noobi3217-10-2016 10:09:02 // 8279
Üdv a fedélzeten!
Nyekergö elsö futómü nálam is elöjött vásárlást követöen. Az orvosság az elsö "kutyacsontok" cseréje volt, valamint az elsö szilentek kenése PTFE kenösprayel (kb. 5 eurós tétel).
Utoljára tavaly télen fújtam le, azóta meg se nyikkan. :)))
Nyekergö elsö futómü nálam is elöjött vásárlást követöen. Az orvosság az elsö "kutyacsontok" cseréje volt, valamint az elsö szilentek kenése PTFE kenösprayel (kb. 5 eurós tétel).
Utoljára tavaly télen fújtam le, azóta meg se nyikkan. :)))
AdiArsenal16-10-2016 18:21:02 // 8278
otci15-10-2016 14:14:06 // 8277
Imi15-10-2016 13:16:14 // 8276
A csomagtartóban fent levő kábelkötegben szakadt meg a vezetéked.Azt kell cserélni.
Én a Rieglerhez hordom.
Én a Rieglerhez hordom.
CseBali15-10-2016 10:49:36 // 8275
Szia,
Ha a színben vagy a fényezésben tudok segíteni valamit, szóljál nyugodtan... :)
Egyébként élőben még szebb, sajna a fénykép nem adja át teljesen!!
Ha a színben vagy a fényezésben tudok segíteni valamit, szóljál nyugodtan... :)
Egyébként élőben még szebb, sajna a fénykép nem adja át teljesen!!
gaga8815-10-2016 09:26:59 // 8274
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, az oldalon és az alfások között is :) 2 hónapja van nálam Giulietta, (2012-es ) úgyhogy az első ismerkedési körökön túl vagyunk. Tudom, hogy nem szép dolog először kérni anélkül, hogy adnék, de remélem idővel én is hasznos leszek közöttetek :) Van néhány kérdésem, amiben a segítségeteket szeretném kérni. A vásárlás után rögtön a szervízben nyitottam megfutni a kötelezőket, vezérműszíj, olaj, olajszűrő stb...de szeretnék találni egy Alfához értő, jó szervizest Győrben. Van némi nyekergés a futóműben, "kutyacsontokat" kicseréltettem az segített is, de bal elől a nagyobb úthibákon komoly nyikorgás jön. Valamint pár napos haláltusa után megadta magát a hátsó ablaktörlő is sajnos. Egyik nap ment, másnap nem. Volt, hogy reggel nem ment délután már igen, most viszont már pár napja semmi. Az ablakmosó spriccel, de a lapát nem indul :(
Köszi előre is!
Köszi előre is!
Jimmi T.14-10-2016 16:12:38 // 8272
nekem sajnos nem sikerült a turbina felnik festetése, mert a mester megsz.vatott. majd a szezon végén, de a szín nagyban érdekelne mert valami ilyesmit akarok a mostani fegyveracél szürke helyett
CseBali14-10-2016 15:43:19 // 8271
G-MANN🍀14-10-2016 12:00:58 // 8270
várjuk a fotókat :-)
CseBali14-10-2016 10:30:01 // 8269
...nekem ma lesz a napja, hogy felkerülnek a téli gurolók...
Lefujattam a 17-es Turbina felniket (FIAT 319B GRIGIO ANTRACITE Metallizato - színűre), kíváncsi vagyok az összképre... :)
Lefujattam a 17-es Turbina felniket (FIAT 319B GRIGIO ANTRACITE Metallizato - színűre), kíváncsi vagyok az összképre... :)
Csöri13-10-2016 21:42:29 // 8268
Nekem holnap jönnek meg a felnik, a gumik meg már itt vannak egy ideje. Szerintem a hétvégén fel is pattintom őket.
Bettesp13-10-2016 14:32:54 // 8267
Amióta megvan az autó (2,5 év) azóta 100-as benzin megy bele. (Shell)
Golyszi13-10-2016 12:33:30 // 8266
Sziasztok, a jelenség nálam is megvan\volt. mind a Mitonál mind a Giunál. De hibát nem talátunk sehol, 100-as benga megoldja a gondot. tapasztalatból mondom.
Próba cseresznye
Próba cseresznye
Bettesp13-10-2016 10:51:08 // 8265
A hétvégén ránézünk és utána okosabb leszek. Annyit tudok, hogy a szoftver a 4. henger mágnesszelepét emlegette. De miután a hibakódot töröltük, az autó leállítottuk majd újraindítottuk a hibakód eltűnt. Ebből gondoljuk, hogy a párás idő miatt csak kontaktos lehet a csatija egy huzamosabb kinti állás után. Ugyanis ha a fűtött garázsból indulok reggel akkor nincs hibajelenség.
Jimmi T.13-10-2016 08:26:40 // 8264
Nekem is a 4. henger gyertyája volt kormos mikor kiszedtük , de computer híján mi a trafóra gyanakodtunk . milyen mágnesszelep az amit említettél ?
Jimmi T.13-10-2016 08:25:06 // 8263
Már megrendeltem tegnap az új akksit , a start-stop biztos, de ezek szerint a gyújtás is ezért szarakodik
Bettesp12-10-2016 20:34:14 // 8262
Az én dadogásomra is azt mondta a rádugott computer hogy lehetséges egyik ok az akksi. A másik, a 4. hengernél lévő mágnesszelep (vélhetően kontaktos a csati és ebben a takony időben pára még rásegít) Első körben ez lesz megvizsgálva a hétvégén.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?