Forum >> Giulietta

fazek12-12-2016 12:34:07 // 8461
1000 köszönet! :)
Soha nem gondoltam volna hogy az a gumi nyöszörgés hallatszik be az utastérbe! Egy kis szigetelőszallag és csend lett. ;-))
Imi11-12-2016 10:18:38 // 8460
Ha rájössz oszd meg velem mert én se találom.Üvegtető környékére gondoltam de nem nyikorgás nekem hanem apró zörgés az a bajom nem mindig.
Piritu - 1.000.00010-12-2016 22:17:59 // 8459
Nekem most valami a hátsó ajtó környékén kezdett el nyekeregni. Még nem jöttem rá, hogy mi az. Hátra kéne valakit ültetni, hogy hallgassa meg.
W.10-12-2016 18:26:11 // 8458
Ma eldőlt a kérdés.... Adtam a MiTo-nak (1.4TB 155LE) és sikerült a mindennapi tempómban haladva 10.9-es fogyit kihozni. Úgyhogy marad a dízel. Viszont baromi élvezetes volt kicsit berzenkedni. Nsgyon megy a törpe! :)
SteveOP10-12-2016 17:53:01 // 8457
O látom van foto is rola, szuper köszi.
Holnap be is fujom.

Ez az 1.4MJet motor szerintem is nagyon jol meg van csinálva. Nekem most van 90e km benne de semmi nem romlott még el.15e km-ként kap olajat de egy cseppet sem fogyaszt el belőle. Az igaz, hogy pályán 130 felett megjön az étvágya de lassan már németeknél sem lehet nagyon hajtani, folyton van egy utépítés vagy dugo. Nálunk a hétköznapokban csak pár kilométeres távokra van használva, igy nehéz 8 alatt tartani a fogyasztását, pláne télen, hogy be sem tud melegedni.

Azt azért bánom, hogy nem lehet 110 felett D-be tenni. Ha pályára megyek már előtte átkapcsolom, valahogy kényelmesebb vele mint N-be, még ha csak 140-150el is, de jobban ugrik ha kell.

Látom, írjátok, hogy az újabb kiadásu Giukba már bármikor D-be lehet rakni, régebbiekre is lehet szoftver frissítést kérni amivel ez orvosolhato???
AdiArsenal10-12-2016 07:12:09 // 8456
1.4 TB jó motor, én nem tudok típushibáról, viszont pályán szeret enni, majdnem annyit, mint az 1.75TBi, tehát 9 liter körül 140-es tempónál.
Piritu - 1.000.00009-12-2016 21:08:57 // 8455
A 159-el jártam így, aztán kiderült, hogy nem a szilent nyikorog. Klatty
pe-Ti09-12-2016 21:07:53 // 8454
Ciao!
Már egy párszor leírtam, hogy a lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Zsírzóspray, WD40, szilikon akármi jó ami nem bántja a gumit. Kerék le és már fújhatod is.
W.09-12-2016 20:48:44 // 8453
Nem arra gondoltam, azt ki tudom magam is számolni... Inkább a használhatóság, hibák, stb. érdekelnek.
Piritu - 1.000.00009-12-2016 20:27:13 // 8452
Ki kellene számolni, hogy éves szinten mennyivel kerül többe az üzemanyag...
SteveOP09-12-2016 20:24:26 // 8451
A hideg beköszöntével egyre irritálóbb nyikorgás jön az jobb első bak felől ha bukkanóra megy a kocsi.
Mivel ültetett a Gium meg se moccan állo helyzetbe hiába mászok rá az elejére igy nem is látom melyik gumit kellene bezsirozni. Lehet hogy fel kellene szednem még pár kilot :-D Vat ötletetek honnan jöhet a hang?? Három gumi bak látszik a kerék mögött, minimum az egyik a hárombol hangoskodik.
WD40 érhet valamit vagy szétszedés nélkül nem használ semmi?
W.09-12-2016 19:38:37 // 8450
Urak! Napi 220km-hez mennyire ajánlható egy 1.4TB?
Piritu - 1.000.00008-12-2016 22:31:04 // 8449
Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.00008-12-2016 20:09:03 // 8448
A múltkor vittek pár ezer km-t 5-ös bömbivel, lézerlámpással. Nem voltam elájulva tőle. Jó játéknak tűnt, hogy a szembe jövőt kitakarta a lámpa fényéből, de szerintem érdemben nem lehetett többet látni vele.
Különösen tetszik a Giuban, ahogy az út melletti szántóföldet is megvilágítja. A vadakat sokkal messzebb észre lehet venni.
G-MANN🍀08-12-2016 19:30:12 // 8447
Nekem még hibátlan az állító rendszer :) jobbra balra ahogy kell :) nagyon jó este :)
G-MANN🍀08-12-2016 19:27:19 // 8446
Az enyém is ilyen :) 2013.04. 😊
Piritu - 1.000.00007-12-2016 20:51:36 // 8445
A régebbi Giulietták csak egy bizonyos tempó alatt kapcsolhatók D-be, ha már ott van 200-al is mehetsz D-ben. Az enyém már bármikor hagyja. Sőt, már meg is jegyzi, hogy hol volt a következő indításnál abban is van. Korábban mindig N-ben indult, meg a start/stop-ot se jegyezte meg.

A difizár tudtommal csak fékezgetős, nem igazi. "„ELECTRONIC Q2” rendszer: a rendszer úgy van beállítva, hogy növeli a hajtóerő-átvitelt kanyarban történő gyorsítás esetén, javítva a gépkocsi reakcióképességét."
biqci07-12-2016 20:23:07 // 8444
Igen a "tuningolt" ahogyan Te fogalmazol és jól van optimalizáva akkor kevesebbet fogyaszt...

Nekem a 156-on:
175 paciból lett 240 paci és minusz 1-1,5liter
Hihetetlen de a gyári érték alatt fogyasztott a kocsim városban, úgy, hogy nem volt tojás a gázpedál alatt! :)
biqci07-12-2016 20:20:43 // 8443
140-nél nekem már nem is engedi "d"- be rakni! Gondolom nekünk a "d" dinamikus mozgásra van... Hegyi utakra :) és persze "gyorsulgatni"

Nekem a giulietta előtt egy optimalizált 240 pacis 156-om volt.. és ugye azzal elég jól lehetett közlekedni...ehhez képest, hogy őszinte legyek...ritkán rakom "d"-be a giuliettát, pedig "hasonló" élményt ad...rögtön reagál a gázpedál...stb..

Na mind1... tudnak az olaszok az egyszer biztos..

A kérdésre visszatérve a "N" és "A" közti fogyi különbséget azért kérdeztem mert ha jól tudom akkor az "A" módban difizárunk van igaz? És gondolom emiatt is többet kellene, hogy egyen...Igazából letojom... mert gondolom elhanyagolható...
Amúgy Ti használjátok ez a téli módot? Csaak mert mondjuk nekem külön tetszik, hogy digitálisan írja a km/h-t! :) A többinél sajnos nincs ilyen funkció...
Gegee07-12-2016 09:55:15 // 8442
Világos. :) Szerintem fix 130-as egyenletes tempónál nincs különbség vagy csak minimális mértékű. Főleg manuális váltóval, mert ha az automata visszavált, akkor az egyértelműen növekedni fog, de a növekedés oka ebben az esetben a program maga.
Piritu - 1.000.00007-12-2016 09:23:12 // 8441
Amit írsz az egyértelmű.
Engem inkább az állandó sebesség melletti fogyasztás, kvázi a motor hatásfoka érdekelt a.sima és a "tuning" állapotban. Sokan mondják, hogy a tuningolt vas kevesebbet fogyaszt. Ezt eddig nem tudtam tapasztalni. Se csippelt.benzinessel, se boxos dieselllel, se a "gyári" tuningos D állásban..
Gegee07-12-2016 09:06:01 // 8440
Nálam a D egyértelműen többet fogyaszt. Gyakorlatilag azért, mert mikor D-be rakom, akkor nyomom neki, mert szeretnék virgonckodni egyet. :) Pont ez az értelme a D-nek. Plusz, szerintem az összes alfás, aki D-be kapcsolja, nem a gazdaságos autókázás céljából teszi, így az aktuális fogyasztás sem prio számára. Ezen okból részemről értelmét veszti ez a két üzemállapot összehasonlítása. :)
Piritu - 1.000.00006-12-2016 20:54:28 // 8439
D és N érdekesebb lehet. Egyszer rászántam egy német utat és kísérleteztem. Autópályán 100-200 km-enkét ide-oda kapcsolgatva nem találtam érdemi fogyasztás különbséget. Legalábbis a kijelző alapján. Egy teljes tankot nem volt türelmem kihajtani autópályán D-ben, mert a TCT állandóan visszakapcsolgatott...
Piritu - 1.000.00006-12-2016 20:38:30 // 8438
N és A állásban ugyan azt a setup-ot használja a motor, tehát nem nagyon lehet más a fogyasztás.
biqci06-12-2016 19:24:38 // 8437
A fogyasztást befolyásolja a "n" vagy az "a"?
Mármint van különbség a két állás között fogyasztásban?
Tapasztalat?
Piritu - 1.000.00005-12-2016 22:02:08 // 8436
ezt csak úgy...
Piritu - 1.000.00003-12-2016 14:07:55 // 8434
Ja, A = N, a kiírt adatok alapján ugyan azzal a setuppal megy.
Piritu - 1.000.00003-12-2016 14:07:02 // 8433
Nekem ugyan a 175 verzió van, de a könyvében minden benne van:
biqci03-12-2016 09:26:41 // 8432
Sziasztok...
Vki esetleg nem tudja, hogy a 2.0 jtdm2 170le motor milyen lóerőt és teljesítményt ad le a d-n-a állásokban külön külön?
Piritu - 1.000.00028-11-2016 22:15:53 // 8431
Ajánlhatok egy jó szerelőt? :-DD
Nekem nagyon tetszik, hogy próbál bevilágítani a kanyarba. Mondjuk a xenon eleve jobban világítja meg az út szélét, mint a halogén. Volt már, hogy elfelejtettem visszakapcsolni és nem tűnt fel.
Csöri28-11-2016 22:12:11 // 8430
Nem tudom nem ástam még bele magam a témába. Nappal nem használom a xenont, ott a led, este meg simán kikapcsolom a kanyarkövetést és nincsen hiba.:-)
Szóval nem zavar, és nem is hiányzik a léte.
Piritu - 1.000.00028-11-2016 22:10:10 // 8429
Akkor lehet, hogy nem is a lámpában lévő rész halt meg?
Csöri28-11-2016 22:08:03 // 8428
Nekem már nem megy. Felkapcsolásnál megcsinálja a szintezést le-fel-jobbra-balra, de utána az első nagyobb kormánytekerésnél bedobja a rendszerhibát.
Piritu - 1.000.00028-11-2016 21:04:16 // 8427
Apropó világítás.
Rászoktam, hogy nappal kikapcsolom a kanyarkövető részt. Így pl. ködben/esőben nem koptatom feleslegesen a mechanikát.
Van valakinek infója, hogy meddig bírja az állító rendszer?
Piritu - 1.000.00028-11-2016 21:02:26 // 8426
Nem is kell túlfeszültség az izzóknak.
Nekem általában egy hét különbséggel égnek ki párban. Lehet, hogy csak kifogtál egy jobban sikerült párt, ami egy óra különbséggel égett ki.
Piritu - 1.000.00028-11-2016 21:00:56 // 8425
Simán lehet, hogy volt egy comp reset és most "tanul".
Piritu - 1.000.00028-11-2016 20:59:09 // 8424
Egy évesek lettünk :-)
'''''28-11-2016 18:50:59 // 8423
Villanyászom szerint annak a vezetéke szálszakadt.Egy hónapja a hátsó ablaktörlőm sem megy,valószínű ott is az a gond.Az első kettő égő meg valamitől túlfeszültséget kapott egy pillanatra és kimentek.Egyenlőre az egyik hátsó ledsoron kívül minden világít de megcsináltatom csak most folyamat kell a verda.
Jimmi T.28-11-2016 18:26:04 // 8422
kérdés ?
lehet butább a gép N-ben egy ilyen multiair modulos beavatkozás után ?
mert érzésre mintha az lenne.
van frissebb szoftver a motorvezérlésre ? érdemes ezzel foglalkozni ?
Balázs156SW28-11-2016 14:49:32 // 8421
Giulietta tetőcsomagtartó: TOTUS 40122 számú. Jó az ára, 50 kg-ig jó, nekem nagyon bevált.
Bettesp28-11-2016 09:11:45 // 8420
és a hátsó led? működik? vagy annak volt bizti gondja?
'''''27-11-2016 21:27:13 // 8419
Közben kiderült,egyszerre kiégett valamitől az első két tompitott.
Ilyen eddig még nem volt.
Piritu - 1.000.00027-11-2016 20:25:30 // 8418
Pontosabban az egyik FIX002, a másik 003
Piritu - 1.000.00027-11-2016 20:23:39 // 8417
Itt ahogy nézem a felfogatás egyforma, de más a rúd: Giukietta
; 147
'''''27-11-2016 20:17:32 // 8416
Az olyan nagy műanyagnak tűnt.azt hittem fix.Van ott is bizti,köszi.
Bettesp27-11-2016 19:12:37 // 8415
Vagy a kormány alatt, balra!
emGéza27-11-2016 17:50:00 // 8414
Az hallottam , hogy a 147 gyári tetőcsomagtartója jó a Giuliettára .
Tényleg ?
Haddel27-11-2016 17:36:01 // 8413
Én tudok jó válóperes ügyvédet😃😃
'''''27-11-2016 14:09:52 // 8412
Ma kiírta az autó,hogy kiégett a lámpa.Aztán kitett egy furcsa ikont amin talán a két első lámpa láthat.
Most nem világít a két első tompított és hátul az egyik led csík.
Volt már ilyen valamelyikőtöknél?Hol keressem a biztiket,elöl a motortérben?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.