Sziasztok,
valaki építette már át a verdát? gondolok itt FL elötti-ről 2016-os modelre.
van tapasztalata valakinek? maszk és a ködlámpa burkolat passzol?
Deka03-07-2016 20:14:17 //
8083
Nyaralás előtt a legszuperebb...klímahűtő csere...
Öntvény?
A fedél alatt a hőcserélő van:



aztán már csak a blokk

Nem a hőcserélőt kellet még cserélni?
Kész is az autó!
Nemcsak a fedél repedt el, mögötte az egész öntvény. Addig nem csökkent a víz míg a fedél tartotta magát. Állítólag a motornak ez az egy nagy hibája van. Legyen így, már eléggé hiányzott, hogy az offos kölcsönkocsiban egy voltam a sok között.
Ha van alkatrész bárhol kicserélik.
Én viszont repedt fedéllel egy centit se mennék a kocsival, simán megfőzhető a motor. A 159 táborban - hogy a repedést időben észrevegye - volt aki vízszintjelzőt épített be a kiegyenlítő tartályba.
Köszi a tippeket. Feltöltöttem, ma estére kiürült a tartály. 80km mentem ma. Átnéztem az autót és igen. EGR szelepfedél a ludas, ott jön ki a víz. Hol tudnám ezt minél hamarabb javíttatni, napi használatban van az autó, jó lenne ha egy nap alatt kész lenne.

Csöri25-06-2016 23:08:10 //
8078
Az 1.6 is hasonló.:-)
A két litereseknél az egr hűtő műanyag fedele szokott elrepedni. Ott megy el a víz, megelőzésként én 80 ezrenként cserélem.
Gyanúm, hogy neked is ilyen hibád lesz...
Zoli6725-06-2016 17:55:52 //
8076
Nekem az EGR szelepfedél repedt el és ott folyt el a víz...
Gegee25-06-2016 12:34:44 //
8075
Bilincs lazulás lesz! Ne gondolj mögé nagyobb hibát! :) Lehet, hogy hetek alatt csöpögte ki magát, most meg a dugó + meleg + araszolásban nem volt elég a hűtés. Másik alfán már 3x lett cserélve. Ez a fagyálló kegyetlen tud lenni, ha egy kis rést talál...
nekem a hengerfejhez csatlakozó résznél lazult fel a roppantós bilincs és szivárgott sokáig. egy awab bilinccsel megoldódott
Gond van! Ma reggel a körúti dugóban egyszer csak 130 lett a vizhőfok és nagy gőz csapott ki a verdából. Leállitottam, megvártam a lehűlést. Szomorúan látom, hogy szinte üres a víztartály. Lehetséges hogy ez csak így elfogy, és én figyelmetlen voltam, nem ellenőriztem gyakran, de félek hogy cső repedt el, csatlakozás húzódott szét. Merrefelé vannak olyan pontok ahol célszerű végignéznem a hűtésrendszert?
Nem azt mondtam, hogy az összes Multiair-es motorban tönkremegy a multiair modul 70ezer km után, de nem egynél történt már ilyen rendes szervizelés mellett is és az elég sokba kerül. Nekem is gyenge volt a T-jet és valóban többet fogyaszt, de ,hogy kinek mi a gyenge ez megint egyén függő. De egyébként autópályán fogyaszt 130-nál 8-8,5 körül azon kívül simán lehet vele hozni a 7litert vagy azalatt.
Haddel25-06-2016 05:56:50 //
8071
Lájk!😃😃
Srácok köszi szépen a tanácsokat, még erősen gondolkodom... Lehet ki kéne próbálnom egy Giut élőben, talán könnyebb lenne a döntés hogy 1.4 TB, vagy Multiair.
pe-Ti24-06-2016 21:58:37 //
8069
Ciao!
AdiArsenal ez olyan "szoszás" hozzászólás volt....
Chianti vehetsz nyugodtan Multiairt egy nagyon jó motor (feltéve ha rendesen szervizelték) arany középút a gyengécske és fajlagosan sokat fogyasztó TB és a QV Tbi között.
A 120 lovast akivel én eddig beszéltem mind gyengének tartották ehhez a kasztnihoz és nem véletlenül ültek át jó páran itt az amorén QV-be.
A multiair-től csak azért félnek mert még új technika de az idő bebizonyította, hogy sokkal jobb és megbízhatóbb motor mint pl. egy TSI. Ja és cserébe a 170 ló csak 6,5-7 lityit fogyaszt...

Én a sima 120 lóerőset venném, az megbízhatóbb
Szevasztok! Eddig nem sűrűn látogattam ezt a topicot, de most úgy néz ki a 159-es korszak véget ér, és bár nem terveztem hogy Alfa lesz az utód, most mégis képbe került a Giulietta. Csakis benzines lehet, sima 1.4, vagy Multiair. Kérdezném, hogy mire ügyeljek a vásárlásnál. Mindenképp osztrák, esetleg német földről szerezném be, a rendszám miatt. A keret kb. 10.000€. Előre is köszi a segítséget.
Tegnap mentünk egy jó etapot.

Ismét meg kell állapítanom, hogy jó utazó autó :-)
Michela Cerruti pontszerző lett :-)

Gegee19-06-2016 19:38:16 //
8062
Sajnos elég hátulról indultak, de lesz ez jobb is! :)
Giulietta versenyben a sport 1-en most !
otci17-06-2016 07:29:41 //
8055
Sziasztok!
Győr vagy környékén keresek munkájára igényes autófényezőt, vagy karosszéria fóliázót
Semmilyen, ez még az előző Giuli-ról maradt, mert téli szettel adtam el.
Gegee06-06-2016 10:47:08 //
8053
Milyen felni ugrik be a turbina helyére? :)
Gegee21-05-2016 20:19:22 //
8050
Te se érezd egyedül magad! :)

Hat igen, de Roma,Napoli kornyekerol eleg rizikos autot venni.Sok a csibesz arra fele is😉Itt a Bayern reszen szinte minden tipus dragabb.A fenti reszeken az uj autok is olcsobbak 2-4ezer euroval.Ha kulfoldrol vesz valaki autot annak meg a biztositasa is dragabb mint a Nemet piacosnak.
Mikor az enyémet vettem Milánóban volt egy 0km-es 23ezer euróért, használtak dél olaszoknál talán a legolcsóbbak csak az elég messze van innen. 15-16ezer eurótól szerintem már vannak egész jók, 19-20ért pedig 20 ezer kilómétert futottak, meg lehet engednek is az árból jelentőset.
Ezert 25ezer eurot kernek,van meg ra 2ev gari.De a mobilen mar van 18-19ezer korul is hasonlo km es evjaratu.
Nem tudom miota allt ott,de a fektarcsai jol be volt rozsdasodva.Par fekezes azert lehozta😃😃😉
Gegee14-05-2016 21:18:44 //
8046
Na ugye, hogy nagyon tuti! :) Gondolom ez a példány még elég drága. 1-2 év és nem lesz "sajnos" olyan nagy az árrés. Viszont ezt addig elviszik.
Nagyon szep!Gratula hozza😉
Ma kiprobaltam a lenti foton levo GYONYORUSEGET.
2014evj, 13126km volt benne.
Nagyon tuti az 1.8Tbi!!!!!!!!!😆De sajna meg tul nagy az arres a Gtv-m es ez kozott😂.

Imi14-05-2016 19:44:04 //
8043
Nehogy egyedül érezd magad. :)


Imi14-05-2016 08:40:38 //
8041
Az enyém mindjárt 4 és 25.600 van benne.
Gegee12-05-2016 13:41:47 //
8039
Azért alakul. :)
na akkor te is durván sokat használod :-) :-)
Gegee12-05-2016 13:13:09 //
8037
Igen, viszont 2014-ig állt egy szalonban. :) Már 22+ van benne. :)
na az durván kevés :-) Gegee autójában is kb 20.000 km van, az 2010-es :-) :-)
Nekem most lett 3éves és 17ezer km, 10 év múlva talán 50ezer meg lesz :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.