Forum >> Giulietta

GEORGE21-08-2010 21:18:19 // 1661
Állítólag a Giulietta második felvonásában jönnek az 1.8 TTBI és 2.0 JTTD16V motorok. Elöbbi 260-270 utóbbi 220 lóerővel.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 21:16:35 // 1660
nekem nem is kéne 2,4-es GT inkább egy 2.0 dupla turós dejzel :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 21:15:27 // 1659
hát ők tudják de ez így nem jó irányba megy :( lesz még GT a családba remélem jövőre :)
ja meg hol vannak a dupla turbós dejzelek az Alfa kínálatából????
GEORGE21-08-2010 21:08:38 // 1658
Nekem most GT-m lenne ha nálunk adták volna a 2,4 JTD 20V-vel.
Állítólag pár darab létezik belőle, ugyan úgy mint 147-ből.
A haverom látott olaszban 147-ből 2,4 jtd-t.

Azt, én sem értem, hogy a nemrég abbahagyott GT, miért nem kapta meg az 1.8 TBI motort???
Szerintem nagyon jó párosítás lett volna!
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 21:03:28 // 1657
GT-t szerettem volna nekem nagyon tetszik...mondjuk egy facelift ráfért volna az első lámpákra...én is ezt nem értem az Alfa a sportosság jelképe...hol van a TB GT vagy a 2.4JTDM belőle?
GTPeti21-08-2010 20:58:13 // 1656
Úgy tudom ennyi. Elég tragikus... A GT-t sem kellett volna utód nélkül nyugdíjazni. (Sokkal inkább TBi-vel árulni.) Egyáltalán... nem is értem mit akarnak.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 20:56:52 // 1655
egyáltalán mit gyártanak? 159, Mito, Giuletta? füst ennyi?
GTPeti21-08-2010 20:47:41 // 1654
Mondjuk a 159-nél a lagymatag marketing is közrejátszott (játszik)... Láttuk a Brera gyártását is abbahagyták, pedig mostanra jött össze egy igazán élvezetes autó. Ennyit az olaszokról...
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 20:07:54 // 1653
a 159 sem ért el óriási csúcs eladásokat az utolsó jól fogyó modell a 156 volt...németeknél adták el a legtöbbet. Itthoni helyzetekről nem beszélek mert vicces...
GEORGE21-08-2010 11:57:19 // 1652
A magyar piacot hagyjuk, mert lassan ki is mennek innen......
Amúgy konkurencia azonos tudású autóival szemben olcsóbb az Alfa és külföldön veszik.
Buksi20-08-2010 21:00:25 // 1651
GTPeti20-08-2010 20:45:06 // 1650
Én azt nem értem, hogy Amerikában miért kerülnek jóval kevesebbe az autók. Pl. Mustang ott: Európában Golfot kapsz annyiból. Ha ilyen baromi sok adó rakódik rá, akkor miért nem tiltakoznak az autógyárak?
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 20:35:19 // 1649
csinálhatnának 169-et, 6C-t V6-tal, 3.0 dejzellel emberi áron...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 08:31:53 // 1648
akkor sajnálj ... én meg az Alfát sajnálom mert ez a modell ennyiért nem fogja kihúzni őket a szarból :(
Tibe19-08-2010 20:24:50 // 1647
Ezen ne vitatkozzatok, szarban vannak az autógyárak is, és ott spórolnak és "egyenautósítanak" ahol csak tudnak. Ez van ezt kell elfogadni......
GEORGE19-08-2010 19:38:13 // 1646
Ha a Giulietta neked nem más mint Bravo Alfa jelvénnyel, akkor tényleg sajnállak....
Ilyen alapon a 146-os is Bravo Alfa jelvénnyel......meg sorolhatnám...

A Giulietta teljesen Alfa Romeo, Alfa Romeo 2010-ben ilyen.

A minap vagy lehet már 2 hete, de jelen esetben mind1is mikor, volt a TV-ben teszt műsor.
Renault megan, Honda ciciv, Mazda 3-ból a csúcs verzió..és még pár sportosabb versenyző.
összességében az volt a vélemény, hogy mindből hiányzik az előd modellek erőssége, sportossága.
Szóval nem csak az Alfa Romeo vette vissza a dolgokat, hanem, mindenki!
A 2006-os Ciciv Type R-el álva hagyták a legújabb ciciv type R-t.......fikázták rendesen az új modellt.....ez van.
Kompressz úr19-08-2010 12:51:53 // 1645
Kopp-kopp, de nekem a 159 dejzel élet eddig bejött...
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 12:37:10 // 1644
persze csak azóta volt egy kis kiigazítás olaj terén :) kivi vagyok az 1.4 nagggyonmeggy túrósok mikor dobálják le a HF-et vagy a turbót....igaz off eddig 3db 1.4 túrós VW-es kuncsaftomat kérdeztem milyen a kicsiaborsdeerős feelingről, azt mondták lájkolják a feelinget csak mind a 3-ban kifingott a blokk :P azt már nem annyira....
Piritu - 1.000.00019-08-2010 12:10:16 // 1643
A 159 topik nem igazán a gondtalan "dejzel" életről szól :-))
Kareszka198419-08-2010 10:32:51 // 1642
nagybátyám lányának is Fiat500-assa van és németben lakik :D
ok, férjének meg egy Z4-es BMW-je :P de ő tőzsgyökeres "jürgen" :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 10:27:08 // 1641
inkább 159...persze ha dejzelről beszélgetünk...
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 10:26:27 // 1640
a GT egyedi a Giuliettaban mi az egyedi? olyan hátulról mint az új Astra, előröl mint a felfújt Mito....8 milláért kapok egy 159-et annak van stílusa, meg nagyobb is...
TarP19-08-2010 09:40:16 // 1639
Ebben van igazság, de felfogás kérdése. Egy Bravo 3-5 év múlva elavul, unalmas lesz kinézetre. PL egy GTV, GT még 10-15 évesen is egész emberesen néz ki.

Ha a Giulietta is tudja ezt, akkor megéri a plusz pénzt, ha nem, akkor úgy érezheted "csak az Alfa pajzsért fizetsz". Kérdés, hogy tudja-e, elég harmónikus szépség-e, vagy mint a Renault 2 hétig meglepően új, aztán zavaróan darabos az összkép.
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 09:32:44 // 1638
azért egy GTV meg Tipo között nagy különbség van kinézetre...ugyan ez a Bravoról meg a Giuliettaról nem mondható el...egy Bravo 2.0 Mjet Sport nincs 6 milla, egy Giulietta 2.0JTDM meg 7,5 milla....
TarP19-08-2010 09:12:32 // 1637
Há, jó, a Giulietta egy Bravo, de akkor a 155-ös meg egy Tipo, a GTV is Tipo, az MC12 meg Enzo... Nem így ekll ezt kezelni.

Pl a GTV-be ülve, vezetve azt, nem jön semmi Tipo-s érzet.
Ugyanígy gondolom egy 235 lovas Giuliettát telebőrözve, felnizve, Bose-zva... senki nem keverne össze egy alap, vagy akár közép Bravo-val.
Bár azt meg kell jegyezni, az új Bravo formája nagyon rendben van!
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2010 19:38:29 // 1635
új autót kéne választanom biztos nem ezt választanám ...
Piritu - 1.000.00018-08-2010 19:36:19 // 1634
"Giulietta számomra egy Bravo Alfa jellel :( "
ettől függetlenül, ha új Alfát akarsz venni az szinte egyetlen lehetőség :-(
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2010 18:31:12 // 1633
az a baj hogy az Alfa legnagyobb piaca Németország meg Olaszország...Fiat500-ból annyit rendeltek a dajcsok hogy többet kellett várniuk az újra mint egy S-mercire....én egyet nem értek miért csinál az Alfa pl Mito-t a kisautó kategóriát miért nem a Fiat viszi...a legnagyobb kategória a 159 ami a 3-as BMW.nek felel meg...hol az 5 vagy 7-es BMW ellenfele? a Giulietta számomra egy Bravo Alfa jellel :(
156er18-08-2010 17:46:02 // 1632
tegnap tesó parkoló...

nem rossz választás a fekete sem....
Kazes☻18-08-2010 00:40:59 // 1631
Akkor ezt már sosem fogjuk itt olvasni. :( , :)
Az létezik, hogy valóban nem programozható a rádió? A korábbi videóban (hsz.1608.) azt állítja a szaki.
Piritu - 1.000.00017-08-2010 19:57:26 // 1630
azerintem is. A magyar újságcikk is érdekes olvasmány :-)
GTPeti17-08-2010 19:54:46 // 1629
Nem ehhez a cikkhez tartozó hozzászólásokról írtam anno összefoglalót? Asszem de. :)
Piritu - 1.000.00017-08-2010 19:48:37 // 1628
A német eredeti cikket megtaláltam. A mért adatok magukért beszélnek :-)
GTPeti17-08-2010 18:58:23 // 1627
Azért mert az RWD-ből sem lett semmi. Nem nagyon hiszek az AWD-s Juliskában.
Piritu - 1.000.00017-08-2010 18:17:53 // 1626
A mért menetteljesítményeket nézve nem igazán :-)
Ami különösen tetszik:
80-120 6. fokozatban:
1,6-osnak mondott 2 literes bömbi: 18,1 sec
a3 1,4TFI 125 lóval: 15,3 sec
szarolasz: 11,8 sec
A Júlia nagyot veszít a kis "csomagtartóajtónyíláson", ami 10 centivel alacsonyabb a bömbinél, továbbá "ügyetlen rádiógombok" miatt :-DDDD

A szkenner sajna nem műxik :-(
Piritu - 1.000.00017-08-2010 18:07:20 // 1625
igen a 2 literes 116i-vel, ami 120 lovas. A 120 lovas alapverziót vették a júliából is.
Somez17-08-2010 16:56:27 // 1624
Igazad van. Még jó, hogy totálkárosra tört a 145-ösöm. Tök ciki ilyen szar márkával járni, mint az Alfa :)
Seriff17-08-2010 16:36:57 // 1623
Nyilván, de elég ránézni a páréves német dizájnra és a Giuliettára, meg persze az összeszerelés, a csomag- és lábtér, illetve társai...
Somez17-08-2010 16:32:32 // 1622
És gondolom mindezt hátramenetben teszik meg, annyival jobbak, igaz? :-)
Seriff17-08-2010 16:31:17 // 1621
Kb. annyi, de így is megveri az Alfát, természetesen az Audival együtt. Szerintük... No comment
Somez17-08-2010 15:17:17 // 1620
116-ivel? Az nem csak 120 lóerős? :-(
Engem is érdekelne egy szkennelt verzió, mert újságra nem adok ki pénzt 2010-ben :D
Kazes☻17-08-2010 13:38:11 // 1619
Igen. Miért olyan szomorú ez? :)
GTPeti17-08-2010 12:50:02 // 1618
Összkerekes? Várjuk ki a végét... :((
Kazes☻17-08-2010 12:43:25 // 1617
Akkor tessék szíves lenni beszkennelni, főleg ha magyar. :)))
Piritu - 1.000.00017-08-2010 12:37:34 // 1616
Az AutoBild aktuális száma a bömbi 116i-vel és az A3-al hasonlítja össze a Júliát. Érdekes olvasmány.
Kazes☻17-08-2010 11:33:36 // 1615
Nagyon jó, tecc! És főleg ahogy mondta, hogy összkerekes is várható belőle. :)))
Szép is, jó is, Kell imááád! :D
Somez17-08-2010 10:00:24 // 1614
És nem hasonlítja a konkurenciához semmilyen tekintetben. Érdekelt volna például, hogy a konkurens 1-es BMW-hez képest jobb-e, rosszabb-e és milyen szempontokból. De azért tényleg örömteli, hogy pozitív véleménnyel van az autóról a szerző.
TarP17-08-2010 09:40:06 // 1613
Egész jó bemutató, de egy kis drive-teszt hiányzik belőle, pl autópályázás, kanyargós utazás... fogyasztások...
GTPeti16-08-2010 12:18:26 // 1612
Egy kérdés: Nem lehet, hogy a kommerszebb márkákkal inkább a Fiatnak kéne konkurálni?
Mint ahogy a Bravo-t a Golf ellen szánják.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.