Szia!
Meddig vagytok ma nyitva?
Forum >> Giulietta
Szilárd12-09-2010 10:02:22 // 1820
Rohodi Mihály12-09-2010 09:33:06 // 1819
Igen, sajnos olyan széles a kátyú, hogy ha valamivel megjelöljük, nem tudunk behajtani a kapun :-( Azt már nem is mesélem, hogy ötször jelentettük be a közútkezelőnek (hiszen közúton van), majd valamikor óhajtanak jönni és javítani. Ha mi javítjuk, leb....sznak, hogy mit képzelünk, mi vagyunk a közútkezelő?! :-)
Egyébként szerintem a DNA gomb Dynamicját még a legkisebb 105LE-sben is nagyon jól érezni, igaz, hogy magas sebességtartományban, vagy nagy gáznál átkapcsolva nem tűnik fel annyira a különbség - de kb. 1500 km-t autóztam a miénkkel, és nekem nagyon tetszik. Szerintem senki nem mondaná meg, hogy a kicsi csak 105 LE, mert mellette 320 Nm, és azt 1750 fordulaton adja. Mellette fogyaszt 5,2-5,7 között, pedig a nyáron sokat csavarogtam vele mindenfelé :-)
Tükrök mérete: igen, a régebbi alfákhoz képest nagyok, de ez az új EU szabványok miatt van így (pl. a Pandák és az Y-ok is így jártak: az autók nem változtak, de a tükör teljesen más már, mint egy évvel ezelőtt - a holtterük pedig jóval kisebb, mint a régebbieké).
Egyébként szerintem a DNA gomb Dynamicját még a legkisebb 105LE-sben is nagyon jól érezni, igaz, hogy magas sebességtartományban, vagy nagy gáznál átkapcsolva nem tűnik fel annyira a különbség - de kb. 1500 km-t autóztam a miénkkel, és nekem nagyon tetszik. Szerintem senki nem mondaná meg, hogy a kicsi csak 105 LE, mert mellette 320 Nm, és azt 1750 fordulaton adja. Mellette fogyaszt 5,2-5,7 között, pedig a nyáron sokat csavarogtam vele mindenfelé :-)
Tükrök mérete: igen, a régebbi alfákhoz képest nagyok, de ez az új EU szabványok miatt van így (pl. a Pandák és az Y-ok is így jártak: az autók nem változtak, de a tükör teljesen más már, mint egy évvel ezelőtt - a holtterük pedig jóval kisebb, mint a régebbieké).
Szilárd12-09-2010 09:22:00 // 1818
Mivel ma már sokkal szebb az idő,így hamarosan elgurulok éa kipróbálom én is a Giulietta-t...
GEORGE12-09-2010 09:05:45 // 1817
A külsőt megítélni és véleményt alkotni róla nehéz dolog.
Nekem is, neked is más más jön be.
Így én a Giulietta esetében és óvatosan kezelem a formát.
Személy szerint nekem tetszik, igaz csinálhatták volna máshogy az elejét, de ettől függetlenül a teljes egészét nézve nekem bejön a Giulietta.
Nagyképűség ide, nagyképűség oda, ha lesz nekem, mindenképpen nagyobb motoros verzióval fog állni a ház előtt, így most borítékolom, hogy ilyen téren nem lesz gondom a Giuliettával....
A MiTo kontra 156-hoz annyit, hogy amikor megjelent a MiTo és mentem a 3 napos tesztvezetésre reggel úgy ültem bele, hogyha "jobblesz" a 156-tól akkor lecserélem rá. Az utazásaim 80% egyedül teszem meg a 156al, így miért ne lenne jó egy kisebb verda....
Elöl a térkínálat és a komfort simán meg van a 156-hoz képest. Jól is szalad az 1,4 TBi-vel. Engem akkor a lényegesen magasabb "utazó" fogyasztás fogott vissza, hogy lecseréljem. Nem akarok újabb vitát kezdeni erről csak azért írtam le, mert nekem akkor az volt a fő érv a MiTo ellen.....
Amúgy pedig, igen is rendben van a MiTo, kategóriájában.
Nekem is, neked is más más jön be.
Így én a Giulietta esetében és óvatosan kezelem a formát.
Személy szerint nekem tetszik, igaz csinálhatták volna máshogy az elejét, de ettől függetlenül a teljes egészét nézve nekem bejön a Giulietta.
Nagyképűség ide, nagyképűség oda, ha lesz nekem, mindenképpen nagyobb motoros verzióval fog állni a ház előtt, így most borítékolom, hogy ilyen téren nem lesz gondom a Giuliettával....
A MiTo kontra 156-hoz annyit, hogy amikor megjelent a MiTo és mentem a 3 napos tesztvezetésre reggel úgy ültem bele, hogyha "jobblesz" a 156-tól akkor lecserélem rá. Az utazásaim 80% egyedül teszem meg a 156al, így miért ne lenne jó egy kisebb verda....
Elöl a térkínálat és a komfort simán meg van a 156-hoz képest. Jól is szalad az 1,4 TBi-vel. Engem akkor a lényegesen magasabb "utazó" fogyasztás fogott vissza, hogy lecseréljem. Nem akarok újabb vitát kezdeni erről csak azért írtam le, mert nekem akkor az volt a fő érv a MiTo ellen.....
Amúgy pedig, igen is rendben van a MiTo, kategóriájában.
admirális12-09-2010 08:53:54 // 1816
Ehhez azért nem tudok hozzászólni, mert Giuliettát nem próbáltam, csak a MiTo-t, de tök komolyan mondom hogy közel olyan jó volt mint a 156, esetleg ha jobb volt nála, annyival csak hogy azt az előnyt nem tudtam megérezni a teszt során. Persze lehet hogy az is eredmény ebben, hogy 2010-ben már tudnak olyan kisautót gyártani, mint amilyen közepeset gyártottak 1998-ban. De ez a műanyag kilincs kiakasztó a MiTo-ban. A Giu-t egyébként én is majd erősebb motorral akarom kipróbálni. Most beértem azzal hogy megnézhettem. Legalább nem csalódtam benne, mert tény és való hogy az elejét szépen megcsinálták, más kérdés hogy egy lapos, hegyes orrú ék alakú forma nálam nagyobbat üt.
GEORGE12-09-2010 08:42:20 // 1815
Van benne valami, hogy mindenki a saját autójához méri az új modellt.....
De mindenféle bántást félretéve, az anno imádott 155-höz képest biztosan kijelenthetem, hogy jobb a Giulietta.
Mind futóműben, mind a motorok adta teljesítményben.
Abban is biztos vagyok, hogy bármely Jávorszarvas vagy egyéb kikerülési tesztekben elvérezne a 155-ös a Giuliettával szemben.
Most nem a 155-öt gyalázom, hanem összevettem egy volt típusomat az újjal.
A 155-ös egy szép karakteres forma volt megjelenésekor és még ma is jól néz ki.
De bizony eljárt felette az idő, 92 nem most volt.
Azért még is csak 2010-e tírunk autós világban a 18 év nagyon nagy idő. szerintem egyik régebbi Alfa sem tud többet a Giuliettától, max a régi szép időket visszasírva még erősen él bennünk a régi Alfánk által adott emlék.
Szerintem 10en év múlva pont így fogunk vissza emlékezni a Giuliettára......
Én már kergetőztem Giuliettával pályán és bizony mikor "rámlövöldözött" a fénykürttel, "hogyengedjmertjövők" nem maradt el látványban más Alfától.
De mindenféle bántást félretéve, az anno imádott 155-höz képest biztosan kijelenthetem, hogy jobb a Giulietta.
Mind futóműben, mind a motorok adta teljesítményben.
Abban is biztos vagyok, hogy bármely Jávorszarvas vagy egyéb kikerülési tesztekben elvérezne a 155-ös a Giuliettával szemben.
Most nem a 155-öt gyalázom, hanem összevettem egy volt típusomat az újjal.
A 155-ös egy szép karakteres forma volt megjelenésekor és még ma is jól néz ki.
De bizony eljárt felette az idő, 92 nem most volt.
Azért még is csak 2010-e tírunk autós világban a 18 év nagyon nagy idő. szerintem egyik régebbi Alfa sem tud többet a Giuliettától, max a régi szép időket visszasírva még erősen él bennünk a régi Alfánk által adott emlék.
Szerintem 10en év múlva pont így fogunk vissza emlékezni a Giuliettára......
Én már kergetőztem Giuliettával pályán és bizony mikor "rámlövöldözött" a fénykürttel, "hogyengedjmertjövők" nem maradt el látványban más Alfától.
GEORGE12-09-2010 08:29:17 // 1814
Az eddigi tesztekből kiindulva, mindenki "elélvezett" a Giulietta futóművétől.
Nekem volt 155-146 és most 156-om. A159-es torony magasan lepipálja mindhárom futóművét, a Giuliette meg csak jobb lehet......
Szerintem a Giuliettával nincs semmi baj, 2010-ben ilyen egy Alfa Romeo.
Az összes többi márkánál észrevehető, hogy az addig megszokott jellemzők finomodnak "apiaciigényhez igazodnak" a Hondások szerint az új civic type R-ről le kéne szedni a Type R táblát......
Szóval ha mondjuk 10 év múlva csak villanymotoros autók lesznek akkor az akkori Alfa Romeo már nem Alfa lesz???
Nekem volt 155-146 és most 156-om. A159-es torony magasan lepipálja mindhárom futóművét, a Giuliette meg csak jobb lehet......
Szerintem a Giuliettával nincs semmi baj, 2010-ben ilyen egy Alfa Romeo.
Az összes többi márkánál észrevehető, hogy az addig megszokott jellemzők finomodnak "apiaciigényhez igazodnak" a Hondások szerint az új civic type R-ről le kéne szedni a Type R táblát......
Szóval ha mondjuk 10 év múlva csak villanymotoros autók lesznek akkor az akkori Alfa Romeo már nem Alfa lesz???
admirális12-09-2010 08:28:55 // 1813
Ez azért lehet, mert mindenki a saját autójához hasonlítja, annál jobbat meg még azóta sem gyártottak, annak ellenére is, hogy az régi:). És az olyan őrültek, mint én összevetik a MiTo-t a 156-osukkal, ami között 2 kategória különbség van. Ez is valahol benne van.
De szerintem a legtöbben nem mondják azt, hogy ez így jó, vagy rossz. Számomra a mai újaútó kínálatban az Alfák a legvonzóbbak, de hiányzik belőlük az a karakter, ami régen még a 156-os idején megvolt bennük. Az a huncutság, vagy a karakter, amitől még az 1,6-osból is kinézted a 200 lóerőt mert amilyen nagyot szólt 1997-ben a 156os megjelenése, az sem összemérhető a Giuliettáéval.
Azért valljuk be, nem csak az Alfa hanem minden új autó egyre bonyolultabb a környezetvédelem miatt és olyan alkatrészek, amikből az EURO2-ben egy volt és az az egy kergette az őrületbe az autó gazdáját, most már van három, plusz még hozzá jöttek olyanok amikről régen nem is hallottunk, mert nem létezett (DPF). Annó a 156-ot is fikázták a maga idejében az elektronikája és a TS vezmód miatt, ma meg már mindenki arról álmodik hogy csak hasonlóan problémamentes autót tudnának előállítani. Tehát mindig az előző szarra vágyik az ember, mert az új túl drága nekik és túl sűrűn látják benne a sárga motor kontroll lámpát világítani a műszerfalon.
De szerintem a legtöbben nem mondják azt, hogy ez így jó, vagy rossz. Számomra a mai újaútó kínálatban az Alfák a legvonzóbbak, de hiányzik belőlük az a karakter, ami régen még a 156-os idején megvolt bennük. Az a huncutság, vagy a karakter, amitől még az 1,6-osból is kinézted a 200 lóerőt mert amilyen nagyot szólt 1997-ben a 156os megjelenése, az sem összemérhető a Giuliettáéval.
Azért valljuk be, nem csak az Alfa hanem minden új autó egyre bonyolultabb a környezetvédelem miatt és olyan alkatrészek, amikből az EURO2-ben egy volt és az az egy kergette az őrületbe az autó gazdáját, most már van három, plusz még hozzá jöttek olyanok amikről régen nem is hallottunk, mert nem létezett (DPF). Annó a 156-ot is fikázták a maga idejében az elektronikája és a TS vezmód miatt, ma meg már mindenki arról álmodik hogy csak hasonlóan problémamentes autót tudnának előállítani. Tehát mindig az előző szarra vágyik az ember, mert az új túl drága nekik és túl sűrűn látják benne a sárga motor kontroll lámpát világítani a műszerfalon.
GTPeti12-09-2010 05:44:40 // 1812
Akkor te a 3. kategóriába tartozol. :))
Tommi12-09-2010 00:42:11 // 1811
Csatlakozom George kolléga :)
Akiknek hátsókerekes Alfájuk van, azoknak az elsőkerekes (értsd: későbbi) szar.
Akiknek boxer Alfájuk van, azoknak a Twin Spark (értsd: későbbi) szar.
Akiknek Twin Spark Alfájuk van, azoknak a JTS (értsd: későbbi) szar.
És még sorolhatnám... Tessék már elfogadni, hogy az Alfa nehéz helyzetben van és olyan autót kell gyártani, amiből sokat el lehet adni. De teszem azt, ha gyártana az Alfa egy hátulkaparós, többszáz lóerős, V-motoros (esetleg turbós) modellt, rohannátok megvenni? Na ugye...
Akiknek hátsókerekes Alfájuk van, azoknak az elsőkerekes (értsd: későbbi) szar.
Akiknek boxer Alfájuk van, azoknak a Twin Spark (értsd: későbbi) szar.
Akiknek Twin Spark Alfájuk van, azoknak a JTS (értsd: későbbi) szar.
És még sorolhatnám... Tessék már elfogadni, hogy az Alfa nehéz helyzetben van és olyan autót kell gyártani, amiből sokat el lehet adni. De teszem azt, ha gyártana az Alfa egy hátulkaparós, többszáz lóerős, V-motoros (esetleg turbós) modellt, rohannátok megvenni? Na ugye...
Tommi12-09-2010 00:39:35 // 1810
"Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát."
Mert a Giulietta alapvetően nem erről szól... A hardcore alfásokat leszámítva az emberek 99%-ának nem az a lényeg, hogy 50 helyett 80-al tudjon bevenni egy kanyart vagy hogy 7000-ig tudja forgatni a motort.
Vedd meg a 235 lovas verziót TI csomaggal, hátha abban nem fogsz csalódni :)
Mert a Giulietta alapvetően nem erről szól... A hardcore alfásokat leszámítva az emberek 99%-ának nem az a lényeg, hogy 50 helyett 80-al tudjon bevenni egy kanyart vagy hogy 7000-ig tudja forgatni a motort.
Vedd meg a 235 lovas verziót TI csomaggal, hátha abban nem fogsz csalódni :)
GEORGE11-09-2010 23:28:25 // 1809
Nem értem másoktól sem és most tőled sem, hogy ezek az Alfák már nem azok az Alfák...
Miért? csak hátsókerekes Alfa az Alfa??? ugyan már....
Melyik régi Alfa "veszett" 146? 145? 33? 75?? és mely motorokkal??
Szóval kipróbáltad a legkisebb benyás Giuliettát és nem vagy annyira elájulva?
Meg is értelek, hisz a belépő modell egyik márka esetében sem sport verzió.
Próbáld ki a 235 lovas verziót is.
Miért? csak hátsókerekes Alfa az Alfa??? ugyan már....
Melyik régi Alfa "veszett" 146? 145? 33? 75?? és mely motorokkal??
Szóval kipróbáltad a legkisebb benyás Giuliettát és nem vagy annyira elájulva?
Meg is értelek, hisz a belépő modell egyik márka esetében sem sport verzió.
Próbáld ki a 235 lovas verziót is.
GTPeti11-09-2010 22:34:16 // 1808
Szerintem minden modellnél kéne lennie választható TI felszereltségnek.
És pontosan a "klasszikus Alfa-értékeket" akaróknak kéne a kedvére tennie. Értsd: kicsit jobban behallatszó motorhang, súlycsökkentés (ahol lehet), jobb fékek. (Utóbbi mondjuk így is van.) Szóval ne legyen agyon csillapított az autó és azt mondhassa, aki pl. 155-ből v. 156-ból átül, hogy "igen újabb modell ez, de igazi Alfa".
A normál modellek maradhatnak komfortosak, hogy a pl. a dB értékben se maradjon alul, ha az AutoBild, v. akárki tesztel.
És pontosan a "klasszikus Alfa-értékeket" akaróknak kéne a kedvére tennie. Értsd: kicsit jobban behallatszó motorhang, súlycsökkentés (ahol lehet), jobb fékek. (Utóbbi mondjuk így is van.) Szóval ne legyen agyon csillapított az autó és azt mondhassa, aki pl. 155-ből v. 156-ból átül, hogy "igen újabb modell ez, de igazi Alfa".
A normál modellek maradhatnak komfortosak, hogy a pl. a dB értékben se maradjon alul, ha az AutoBild, v. akárki tesztel.
Imyx11-09-2010 21:46:35 // 1807
Igen, kár, hogy nem tudtuk kipróbálni nagyobb motorral. A futómű viszonylag kemény volt, de közel sem annyira, mint pl. a155-nek :). Azaz nincs meg az a közvetlenség a sofőr, és az aszfalt között, ami Alfanal szerintem meg kell, hogy legyen :). De azt is lehet ültetni, keményíteni, stb :). Fene tudja, nincs meg bennem nem a teljes összkép, kevés volt a tesztvezetési idő, és kicsi volt a motor :-). Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát.
De lehet, csak én vagyok ilyen bolond (?)
De lehet, csak én vagyok ilyen bolond (?)
Piritu - 1.000.00011-09-2010 20:39:16 // 1806
Még valami, annyira más Alfa hogy kicsit nehéz megítélni igazából a Júliát.
Számomra túl finom lett, főleg ha a Spiderhez mérem, de 1.000 km-t simán le lehetne menni vele egy huzamban.
Számomra túl finom lett, főleg ha a Spiderhez mérem, de 1.000 km-t simán le lehetne menni vele egy huzamban.
Piritu - 1.000.00011-09-2010 20:36:01 // 1805
Szerintem nem rossz a kilátás, az oldaltükrök formája kicsit furcsa, de megszokható.
Piritu - 1.000.00011-09-2010 20:34:14 // 1804
Nekem is sikerült mennem egy kört a Győrben a 1,6mjet-tel.
Kb negyed órányi kocsikázás után kellemes autónak tűnt néhány érdekességgel.
Ilyen pl a DNA, a kis olajkályhánál nem érezni vad különbséget, de érzi az ember, hogy "menni akar az autó", bár erőből nem nagyon futja. A fék és a kormány érzésre nagyobbat változik. Jó móka.
A belsejében továbbra sem tudok megbarátkozni a festett idommal, nagyon nem jön be, a többi tetszik.
A futóműve jobban elnyeli a rossz utat (direkt kerültem kátyús szakaszra is) mint a 156.
A vizes úton guruló gumi hangja zavaróan behallatszik, először azt hittük, hogy nincs becsukva az ajtó/ablak. Valószínűleg azért tűnt fel, mert amúgy csendes az utastér, jól sikerült szigetelni..
A hátsó ülésről kiszállva nagyon kell vigyázni, hogy be ne verje a fejét az ember, mert a tetőnél jóval alacsonyabb az ajtó teteje.
Jó lenne egy "combosabb" motorral is kipróbálni, mert ez volt a leggyengébb példány.
Kb negyed órányi kocsikázás után kellemes autónak tűnt néhány érdekességgel.
Ilyen pl a DNA, a kis olajkályhánál nem érezni vad különbséget, de érzi az ember, hogy "menni akar az autó", bár erőből nem nagyon futja. A fék és a kormány érzésre nagyobbat változik. Jó móka.
A belsejében továbbra sem tudok megbarátkozni a festett idommal, nagyon nem jön be, a többi tetszik.
A futóműve jobban elnyeli a rossz utat (direkt kerültem kátyús szakaszra is) mint a 156.
A vizes úton guruló gumi hangja zavaróan behallatszik, először azt hittük, hogy nincs becsukva az ajtó/ablak. Valószínűleg azért tűnt fel, mert amúgy csendes az utastér, jól sikerült szigetelni..
A hátsó ülésről kiszállva nagyon kell vigyázni, hogy be ne verje a fejét az ember, mert a tetőnél jóval alacsonyabb az ajtó teteje.
Jó lenne egy "combosabb" motorral is kipróbálni, mert ez volt a leggyengébb példány.
Imyx11-09-2010 18:18:00 // 1803
Ezt nem tudnám megmondani a rövid tesztidő alatt :), nem nagyon néztem hátra, a kísérő egyfolytában dumált a vasról :). Tény, hogy elég fura volt benne ülni, idegen volt a tükör is, túl nagy. A motort figyeltem erősen, mikor, hogy viselkedik. :). Jó volt :-).
admirális11-09-2010 17:45:57 // 1802
Mennyire látni ki hátra a kis nyílászárókon?:)
Imyx11-09-2010 17:32:03 // 1801
Tény, hogy szépen megcsinálták. Valóban egyedi. Tegyük hozzá, hogy az 1.8 TB-től azért biztosan más véleménnyel lenne az ember :). 235 LE talán feledtetné az emberrel, hogy nem a megszokott, öreg Alfa stílussal van dolgunk :).
admirális11-09-2010 17:16:26 // 1800
Nekem tetszenek a Giulietta hátsó ablakai. Nagyon merészen kicsii és egyedi alakúak:). Bentről nézve még jobban szemet szúr ez, mint kívülről. Az eleje nagyon magasra van építve de ehhez az adottságához képest nagyon szépen megtervezték az elejét. És a két hegyes kis toldat a lökhárítón... Az is rendkívül merész és megdöbbentő megoldás. Olyan koncepcióautós.
admirális11-09-2010 16:32:07 // 1799
Ja a bejáratotokban van egy hatalmas kátyú, amibe véletlenül belementem a kocsimmal, érdemes lenne kibólyázni, mert ma is tele volt vízzel és nem lehetett észre venni.
admirális11-09-2010 16:30:12 // 1798
Én is köszönöm. Nagy élmény volt! Gyönyörű a szalon és az autók is:).
Rohodi Mihály11-09-2010 16:16:29 // 1797
Köszönjük, hogy belátogattál a szalonba, és hogy kipróbáltad az új Alfát. Várunk szeretettel máskor is. Üdv Rohodi Mihály
Imyx11-09-2010 16:07:55 // 1796
Ma kipróbáltam a Giulietta-t. 1.4 TB 120LE. Tetszett a Start and Stop rendszer :). Normál módban elég erőtlennek tűnt, nem vettem észre a 120 lovat. Dynamic módban viszont más a helyzet :). Elég brutálul megindul, gyorsan elforog 5 ezerig! :). A kuplung nem tetszett, nagyon lágy :), a váltó viszonylag pontos, de kattoghatna sportosabban is. Hiába, ez egy új Alfa, az igazi, régi Alfak másak.., sportosak.., veszettek.
Röviden ennyi :).
Mindet egybevetve, talán meg lehet szeretni :-).
Röviden ennyi :).
Mindet egybevetve, talán meg lehet szeretni :-).
Kazes☻11-09-2010 16:02:44 // 1795
Ééértem. :) Azt csak nem gondolták, hogy kis hazánkban majd csak úgy hipp-hopp megrendelnek egy halom autót egy hétvégén, főleg a jelenlegi helyzetben?! :)
Bár úgy lenne! :)))
Bár úgy lenne! :)))
admirális11-09-2010 15:59:13 // 1794
Szerintem az a bajuk, hogy nem kér minden tesztvezető egyet az autóból.
Kazes☻11-09-2010 15:51:56 // 1793
Köszi! :)
Mit unnak rajta? Ezért van a nyílt hétvége tesztvezetéssel, nem? :) Elhiszem, hogy nem egyszerű, de ez van.
Mit unnak rajta? Ezért van a nyílt hétvége tesztvezetéssel, nem? :) Elhiszem, hogy nem egyszerű, de ez van.
admirális11-09-2010 15:46:10 // 1792
Én voltam. Szerintem 5-nél tovább nem lesznek ott. Eléggé unják a tesztvezetősdit. Tele van nyálcsorgató vasakkal a szalon, de ennyi, semmi több, még tombola sincs:). A környék tiszta tócsa meg kátyú, nem a legjobb a környék tesztvezetésre.
Kazes☻11-09-2010 15:37:59 // 1791
Ki volt Börsön? Meddig vannak? :)
Szilárd11-09-2010 14:49:06 // 1790
Ennyire fejlett már a technika!:)
Tommi11-09-2010 14:48:07 // 1789
Gyerekek, Ti menet közben neteztek? J1-en kinyitva a laptop? :)))
GabCsi11-09-2010 14:43:02 // 1788
Térfigyelő kamerával nézted mi ?:D
Szilárd11-09-2010 14:33:45 // 1787
Ez gyors volt!
Gratula!
Gratula!
Bo11-09-2010 14:32:58 // 1786
GRATULÁLOK!!! :-)
Hol vagy?
Hol vagy?
Haro11-09-2010 14:21:56 // 1785
Siófok!!!!!! LTK-871 Bogi küldheted a polot:)))))))))))))))))
Szilárd11-09-2010 13:43:19 // 1784
Asszem már csak holnap fogok menni.
Kezdődik az F1 időmérő!:)
Kezdődik az F1 időmérő!:)
Bo11-09-2010 13:31:47 // 1783
Krisztián, egy számjegy stimmel. Már csak a betűket kell kitalálni és azt, vajon az egy számjegy jó helyen van-e..;-)
Haro11-09-2010 13:21:10 // 1782
Nem igazság:) Én nyertem:)))))))
Bo11-09-2010 13:20:40 // 1781
Direkt csak ennyit írtam :-) Folyamatos helyváltoztatás van:-) Hamarosan ott is jó idő lesz, kitartás Szilárd!!:-)
Tom1211-09-2010 13:20:12 // 1780
Akkor van még remény, hogy még idén újra látunk napot is...;-))
Szilárd11-09-2010 13:18:11 // 1779
Jó neked!
Itt még mindig esik:((
Itt még mindig esik:((
Haro11-09-2010 13:17:32 // 1778
aha:))) xyz- 123 Balaton:)))) Én nyertem ,ugye Bo?:)))))))))))
Bo11-09-2010 13:07:17 // 1777
Jelentem Balatonon elállt az eső, és már nem csak a felhők fölött kék az ég! :-)
Haro11-09-2010 11:58:25 // 1776
Mi is messzebb vagyunk:))))
Bo11-09-2010 11:57:38 // 1775
Egy órán belül eláll az eső, és a nap is kikukkant a felhők közül. Én nem leszek Budaörsön, messzebb vagyok kicsit;-)
Haro11-09-2010 11:56:30 // 1774
Biztos? Akkor várunk mi is egy órát:) Te nem leszel kint?:)))))
Bo11-09-2010 11:53:52 // 1773
Ok, de várjatok még 1 órát, a napsütést intéztük!! :-)
Szilárd11-09-2010 11:22:16 // 1772
Akkor lehet,hogy inkább elhalasztom holnapra a dolgot...
Bo11-09-2010 11:20:15 // 1771
Ezt nem csodálom... Holnapra jó időt mondta, holnap is nyitva lesznek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
7
Guests7
466
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?