Forum >> Giulietta

Blade06-12-2011 11:00:08 // 4711
Ahhoz nem kell számítógépes adatbázis. Minden gumin jelölve van a gyártási idő, 2000-es év után négy számjegy, ahol az első két számjegy a gyártási hét, a második két számjegy pedig a gyártási év. 2000 előtti gumiknál ugyanez a formula, csak három számjegyből áll.
Mondjuk alap dolog, hogy ha neten rendelek gumit, akkor megnézem a gyártási időt, és ha túl régi akkor nem veszem át, főleg ha lassan kilenc éves gumit akarnak rámsózni.
Gerion06-12-2011 10:47:09 // 4710
Fejlemények gumi-ügyben... Egy megbízható szervizes ismerőshöz mentünk, aki számítógépes adatbázisból kiderítette, hogy a kocsin fent lévő, nincs egy éves téli gumik valójában 2003-as gyártásúak!! :( Ennyit az internetes boltokról... :( A gumik persze láthatóan újak voltak, de ezek szerint ennyit állhattak valami raktárban eladatlanul.
A dolog szomorú velejárója, hogy ilyen mintázatú gumi már nem rendelhető, mondjuk éreztem, hogy baj lesz, mert előtte a gumi pontos típusára rákeresve, a neten lényegében már nem jött találat.
Szervizben felvetették, hogy cseréljük ki csak az első kettőt újra, de végül azt mondtam, akkor legyen mind a négy cserés, és csakis kód szerint is 2011-es gyártású.
Blade06-12-2011 06:17:24 // 4709
Szerintem ha nem kéred el a blokkot a fagyi után, az neccesebb...
Kazes☻05-12-2011 21:57:08 // 4708
Ezen én i jót nevettem. :D
Kazes☻05-12-2011 21:56:13 // 4707
Jaj, neeem. Csak gondolok itt olyanra, aki momentán nem tud hazudni. Se spontán, se előre megfontolt szándékkal. :)))
Tibe05-12-2011 21:55:49 // 4706
LooL ezt olvassátok el, egyik kommentelő írta a facen a Giu-s cikkhez hozzászólva :

"Hogy jo e az alfa vagy sem azt nem tudom de amikor meglattam egy tuzes szinu Alfa Brera-t eletemben eloszor arra gondoltam hogy megdugnam azt a gyonyoruseget..aztan meg szethajtanam.. iparmuveszeti remekmu mar ami a format illeti..ha valaki nem ert egyet bekaphatja :)"

Hatalmas :DD
Halesz05-12-2011 21:51:11 // 4705
Gondolod, hogy minden rendőrben egy nyomozó veszett el, aki egyből észreveszi,hogy füllentesz? :) és mit csinál, ha nem hisz Neked? :)
Halesz05-12-2011 21:49:38 // 4704
Viszont kedves Giulietta tulajok, ezt az ajtócsukást próbáljátok már ki! :)
Kazes☻05-12-2011 21:49:23 // 4703
Na de ezt el kell tudni 'adni', tehát némi színész képességre, Uram bocsá' betyárságra is szükség van. Ennek esetleges hiányában már necces. :)))
Nael05-12-2011 21:44:51 // 4702
Hát jól felkavarta az állóvizet ez a Totalcar teszt! Persze, minden teszt szubjektív, de lehetett volna ezt elegánsabban is csinálni: egyetértve azzal a hozzászólással, hogy egy adott karakterű autót egy habitusban hozzáillő ember teszteljen, én azt az alapállást képviselem, hogy kiemelem az adott gép előnyeit. Elsősorban fókuszálnék a várható vásárlói körre, illetve azok elvárásaira. Ez nem családi kocsi, nem SW, nem egy Van, ez a szegények sportkocsija (hisz' azért mégsem egy Porsche...). Egyáltalán: azért van ennyiféle autó, mert sokféle vásárló van. Mindenki megtalálja a saját kedvencét. Ha egy teszt ezeket figyelembe véve íródna, egy kicsivel több irodalmi és nyelvi finomsággal, akkor sokkal élvezetesebb és objektívebb lehetne. Némelyik hozzászóló még az Alfa fan-okkal is ironizál. Na, és? Igen, azért vagyunk az Amorén, mert érzelmileg is kötődünk a márkához. De erről már írtam.
Halesz05-12-2011 21:44:01 // 4701
Folyatva Blade gondolatsorát:

...ráadásul valószínüleg pontosan egy hasonló eset okozhatta a dudort, tehát még csak nem is hazudsz, vagy téveszted meg a hatóságot. Csak épp nem ott és akkor történt... de Te egy kátyú után vetted észre....
Kazes☻05-12-2011 21:09:08 // 4700
Jókat lehet rajta mosolyogni, akár nevetni is... ! :)))
ystuc05-12-2011 20:59:12 // 4699
Köszi... És bocs. nézem.
Somez05-12-2011 20:57:37 // 4698
Katasztrófa és vérlázító a cikk, pedig nem vagyok egy olyan típus aki ilyeneken felháborodik.

Egyébként ha a Corvette tudna is olyan alacsony fogyit (amit én sem hiszek el, de ha jól emlékszem 4 hengerrel is tud üzemelni), akkor is kétszer annyiba kerül, mint a Giulietta QV. Van tehát pénz arra hogy megoldják.
Alexander05-12-2011 20:56:31 // 4697
Már volt :) Sőt azóta meglett a totalcar Nap olvasói levele is:)
ystuc05-12-2011 20:53:46 // 4696
Giu cikk a TC-n.
Ha még nem volt...
Klatty!
W.05-12-2011 16:35:06 // 4695
Kit érdekel egy Corvette fogyasztása? Szerintem csak azt, akinek nincs...:) egyszer elég egy ilyet vezetni ( volt szerencsém hozzá) és eszedbe nem jut a fogyi csak tankoláskor. A GTV pl. ugyanez. Akinek nincs, az mindjárt azzal jön, hogy " jajj de sokat eszik" , én meg vigyorgok vezetés közben és teszek a fogyasztásra! Mellesleg az oldalon a GTV- nél egybevágnak az adatok az enyémmel! :)
BeeGee05-12-2011 16:31:25 // 4694
(Amúgy érdekes oldal, leragadtam rajta)
Jimmi T.05-12-2011 16:31:06 // 4693
Szerintem ha venni akarsz egyet és komolyan,akkor ki tudod próbálni. Az viszont tuti , hogy arra nincs, hogy csak csapassunk egy jót ! Annyi Giut amit itt eladnak akkor is eltudnának adni ha az alfa illegalitásban lenne Mo-on. Az ilyen szar provokatív cikkek meg csak arra jók hogy a totálszar oldalára több klikk menjen. Ettől az alfa nem lesz beljebb Mo-on.
BeeGee05-12-2011 16:29:23 // 4692
Csak egy kiemelés:
A linkelt oldalról, egy Corvettes naplója
A városija igen csak 19-20 liter a gépnek.
Egy Giu QV-nak meg 11,8 liter.
BeeGee05-12-2011 16:22:05 // 4691
Nem abban kételkedem, hogy tud a Corvette 9,78 litert (haha, amúgy az ilyen minek vesz sportautót) is fogyasztani, hanem hogy városban rugdosva nem 14 liter lesz az átlag.
A gázos Corvette pedig, hát nem tudom egy sportkocsinál mennyire döntési alap, 15-20 milla magasságában.
.......................05-12-2011 16:16:07 // 4690
Szerintem örüljünk,hogy egyáltalán írnak cikket a Giuról.
A negatív reklám is reklám,
szerintem az a felháborító ,hogy Mo on egyáltalán nem tudod kipróbálni a QV "julit",hacsak nem vagy bennfentes,vagy nincs a haverodnak egy,
így nem is veszed meg
.......................05-12-2011 16:10:36 // 4689
Csak nem hazudnak ennyien:
Corvette fogyi
..úgy megjegyzem a Corvettet lehet gázzal is használni,
a TBi t pedig nem ..
.......................05-12-2011 16:07:53 // 4688
Kis Info:
egy fogyis oldalturbo
Kazes☻05-12-2011 15:35:49 // 4687
Hamar kiégett... :)
Gerion05-12-2011 14:33:36 // 4686
Talán a túl hangosan dübörgő Bartók rádió, és a letolt gatyája miatt egyensúlyvesztés akadályozta a tesztelőt az ajtó rendes bezárásában? :)
BeeGee05-12-2011 14:06:11 // 4685
Nyöszög, de azért ne hogy már ne tudd becsukni az ajtót ha padkán állsz.. :)
Gerion05-12-2011 13:58:24 // 4684
Szerintem a cikk agresszív címe és az elég lehúzó záró bekezdés a legfájóbb, a többi tényszerűen viszonylag korrekt (beleértve sajnos az időnként nyekergő-nyöszörgő utasteret is), de minden mondatból az jön át, hogy nem ennek a fejben kiöregedett alaknak kellett volna ezt a kocsit tesztelésre kiadni. Plusz a tényeket is rossz arányokkal tálalja, a Bartók rádió emlegetése a kocsi kapcsán pedig elég szánalmas.
(Mondom ezt annak ellenére, hogy az autónk éppen nem a szívem csücske most, de nem a kocsit magát tartom rossznak, csak egyfajta, pechsorozat, átok ül rajta...)

A kedvenc mondatom a cikkből, amin jót nevettem:

"Feltehetőleg húszéves koromban összespricceltem volna örömömben a kormány alját, de így, harminc után hamar elszállt a varázs"

Szegény cikkíró... Ez a "hamar elszáll a varázs" valami korai magömlésre utal? :) Vagy már valami Viagra is kellhet...? :))
Kazes☻05-12-2011 10:59:27 // 4683
Nálam is,de lehet nem kellett volna...
Alfista05-12-2011 10:58:24 // 4682
A Ti tesztetek sokkal-sokkal objektívebb és hitelesebb, mint ezé a balfék Zirigé.
Én nem értem őket? Ha gyenge a motor, az a baj, ha erős, akkor meg az. Nincs az Alfákon "füstszűrős sapka", talán ez a baj.
Balázs156SW05-12-2011 10:23:43 // 4680
Valami történhetett, mert 1 órája nem tudom megnyitni a cikket....
WebM05-12-2011 10:00:17 // 4679
Itt van hozzá kommentes poszt, csak elfelejtették csatolni, talán idővel korrigálják... A cikk tényleg kritikán aluli.
Blade05-12-2011 09:43:55 // 4678
:))
Jimmi T.05-12-2011 09:40:25 // 4677
Egyetértek kolléga ! A totálkárom már szinte csak saját magukkal a lóvéval és az öntömjénezéssel van elfoglalva. Autó vagy motor csak az a jó ami nekik van vagy amiért megfizetik őket. A cikk címe b..zott fel nagyon a tartalma nem ,mert aki olvassa és van szabad akarata az azt látja hogy van egy szép és gyors olasz gép ami sokat eszik ha racing üzemmódban használod. Erre viszont aki nem egészen hülye az számít.
Stílusról meg nem vagyok hajlandó olyanokkal vitatkozni akiknél a világ legidiótább és ocsmányabb bajusza szaladgál.
Elmúlt a jópofaság az évek során kapzsi vénemberekké váltak. Ráadásul némelyikük mellé nem árt egy magyar-magyar tolmács sem.
BeeGee05-12-2011 09:33:44 // 4676
Ezen én is felkaptam magam reggel. Kár, hogy nincs bekapcsolva a komment dobozuk :)
Padkán állva nem lehet becsukni az ajtót..? Gondolom úgy sikerült neki, hogy egyszer visszapattant az ajtó, amit épp csak meglegyintett. Erre úgy állítja be a kocsit, mint egy Tavriát..
Fogyasztás is korrekt, én a Corvette 14 literét nem hiszem el. Vagy csak autópályán gurult 120al és egyszer gyorsított fel vele, de hogy biztos nem a városban rugdalta, ahogy a Giut. Ott inkább 24L lenne..
Nem értem, hogy egy megfásult, kiöregedett újságírónak minek hot hach, ha nem érti már. Ettől még nem szar az autó, csak nem neki való. Fájdalmas az öregedés :) Bár kivi lennék, a Golt GTIről mit írt volna..
W.05-12-2011 09:29:25 // 4675
Ódi S8-t kell venni! Duplaturbós 4L motor, 400+ BHP, 500+ nyomaték és mindehhez 10.2L/100km átlagfogyi! Röhögnöm kell....
Blade05-12-2011 09:24:22 // 4674
Ez egy rosszindulatú megközelítés...
Vikking 31105-12-2011 09:20:13 // 4673
12 liter sok 240 lótól? Ezen azért gondolkozzunk már...
Kompressz úr05-12-2011 09:13:20 // 4672
Csak röviden: ajánlottál a cartársnak egy legálitás határát súroló "megoldást", majd amikor köszöni, de nem él vele, akkor meg, hogy is fordítsam... élhetetlennek titulálod.
mesa05-12-2011 09:04:01 // 4671
Vérlázító írás jelent meg a Totalkárón.
Jó ez, de minek?

Zirig Árpád amit összehányt teszt címén, az valami bugyuta fércmunka. Sugárzik belőle a megvetés, az utálat. Különben nem lenne magyarázat, hogy miért intéz el fontos dolgokat félperc alatt (mint például, hogy gyors a gázreakció és jól megy az autó), és miért bontogat több bekezdésen át ugyanazt a problémát (fogyasztás) annyi bőrt lehúzva, amennyit csak lehet?
Komolytalanságot sugall, hogy a 14 literes fogyasztást egy Corvette 16 literesével hasonlítja össze. Mert szerinte z egy 1.8-as motoról sok. Kíváncsi vagyok, sikerült-e kellőképpen kiíratnia az amerikai izomautóban a pillanatnyi fogyasztást, s látta-e a 20 liter körüli értéket? Gyanítom nem. Ellenkező esetben nem élne álomvilágban, hogy a Corvette-el el lehet járni majdnem "ezeröcsi" fogyasztással.

Ízlés és jólneveltség kérdése, hogy megemlítette, spermájával mit kent volna össze fiatalabb korában (amikor még működött a természetes merevedése), ahhoz azonban tudok válaszolni, hogy szerinte az életérzés csak papíron létezik-e?!

Igen, létezik. Csak van aki már nem érzi. Megfásult, leöregedett-koravén zsurnaliszták már nem érzik azok után, amennyit a jobb cikkek megírásáért alájuk fektettek a marketingesek...

Van még autós újságírásra lehetősége Magyarországon, de minek??
Blade05-12-2011 06:14:55 // 4670
Tudom mit akarsz mondani ezzel, de azért kérlek, fejtsd már ki bővebben...
admirális05-12-2011 01:10:00 // 4669
Kazes☻04-12-2011 22:54:01 // 4668
Na, vajon akkor én miért nem látom? :)
Nael04-12-2011 22:33:44 // 4667
Hát ez az! Látja? Nem látja? Na látja!
Nekem spéciel csinos kis kék hajócska jött át :)
Kazes☻04-12-2011 22:08:38 // 4666
Ezt újra kérjük pajti! Vagy más látja...?! :)))
Kompressz úr04-12-2011 21:29:40 // 4665
Már megbocsáss, de nem biztos, hogy Gerion cartárs felfogásával van baj...
Nael04-12-2011 21:16:53 // 4664
Kedves Gerion!
Mi itt mind melletted állunk Alfa ügyben. Örülhetsz, hogy nem mögötted, mert így nem tudunk seggbe rúgni...) - bár ez inkább munkahelyen szokott megtörténni, a rendkívül empatikus kollégák széles/szűk rétegének hathatós támogatásával.
Na, szóval! Tarts ki, még egy harmadik gond feltétlen adódik a verdával a közeljövőben. Ezt tapasztalatból mondom: velem, ha valami rossz történt, akkor az általában három egymás utáni történést jelentett. Pl. most, egy hónapon belül először begyüjtöttem egy harmincezres büntit gyorshajtásért. Aztán a városrészünket végigellenőrizte az önkormányzat, itt kiderült, hogy nem fizetek a garázs után helyi adót. Soha nem tudtam róla, de tudom, a törvény nem ismerete nem mentesít... És itt a harmadik, a NAV meginvitált egy kis ellenőrzésre. Hát csoda, hogy fatalista vagyok?

Hidd el, a Giulietta egy szuper kocsi. Nekem ez az első olyan autóm, aminek minden rigolyáját el fogom nézni - mondjuk 30 év házasság után könnyű ilyeneket mondani. Kezes, könnyű vezetni, megy mint állat, és olyan dögös formája van... szerintem picit olyan kurvás. De, a luxus kategóriából!
W.04-12-2011 18:26:36 // 4663
Ahogy olvasgatom a sztorikat, én is azt tanácsolom, hogy add el a vasat! Ez Neked nem jött be! Van ilyen...:)
Blade04-12-2011 18:17:14 // 4662
Jó, akkor ne csináld, nekem aztán tök mindegy. Hát ha neked könnyebb kipengetned a javítást.... A felfogásoddal van a baj, nem azt kellene nézni hogy miért nem működik valami, hanem azt hogy miért igen..
Azért bátorkodtam ezt ötletelni, mert én már voltam ilyen helyzetben. Simán felveszi a rendőr a jegyzőkönyvet, ehhez nem kell csoda, és nem is tudna helyben levezetni egy nyomozást, ami alapján téged elmarasztalhatna. Csattant egy jó nagyot, megálltál hogy van-e sérülés, és megláttad a sérülést, ennyi... Semmit nem fog kérdezni. Fényképezi a helyszínt, mérőszalaggal felméri a kátyú nagyságát, ennyi. Az én esetemben nagyon segítőkészek voltak.
Ügyvédezni nem kell egy ilyen sima helyzetben, elküldöd a jegyzőkönyvet a közútkezelőnek, ők meg pár hónapra rá számla ellenében fizetnek.
Segíts magadon és isten is megsegít..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.