Most voltam megnézni a győri Giulit, de azt mondták már eladták és ma jönnek átvenni.
Egyébként sok apró sérülés van rajta, a hátsó lökés alján van két tenyérnyi lezúzva meg a jobb oldalon egy 30centis horzsolás.
Forum >> Giulietta
AdiArsenal17-01-2015 10:48:02 // 6311
Balázs156SW17-01-2015 07:04:38 // 6310
Annál csak az eladás a nagyobb boldogság. Mindezt úgy, hogy ne legyen egyszerre két autód, vagy egy sem. Nálam az új autó megvásárlása mindig a meglévő eladásával kezdődik.
ASR1616-01-2015 10:05:11 // 6309
minek kapkodna, autót venni a harmadik legjobb dolog a világon..;)
Balázs156SW16-01-2015 05:58:59 // 6308
Lassan eldönthetnéd....
István00215-01-2015 20:59:04 // 6307
Nem akartam nagy benzin/dízel háborút indítani. :)
Dízeles felszereltsége jobban tetszik, ám városba nem a legjobb választás. A szívem meg benzin felé húz.
Navit/hifit lehet utólag is beszereleni végülis :)
Dízeles felszereltsége jobban tetszik, ám városba nem a legjobb választás. A szívem meg benzin felé húz.
Navit/hifit lehet utólag is beszereleni végülis :)
GTVili14-01-2015 18:10:32 // 6306
Rossz oldalról közelítesz a kérdéshez.....
A multiair 60%-al nagyobb teljesítményű......és ennek megfelelően 60%-al magasabb a fogyasztása is......;-)
Tulajdonképpen ugyanannyit fogyasztanak...
A multiair 60%-al nagyobb teljesítményű......és ennek megfelelően 60%-al magasabb a fogyasztása is......;-)
Tulajdonképpen ugyanannyit fogyasztanak...
AdiArsenal14-01-2015 16:51:55 // 6305
én benzin párti vagyok :) az az igazi anyag :)
.......................14-01-2015 15:12:27 // 6304
kontra adatok
a diesel 105 lóval 5 öt
a 170 Multiair 7,5 et eszik
ez azért 2,5 liter
a diesel 105 lóval 5 öt
a 170 Multiair 7,5 et eszik
ez azért 2,5 liter
.......................14-01-2015 15:10:41 // 6303
nem minden a gyorsulás
ha mész egyben 550km ert ,tök mindegy ,hogy 2,5 másodpercel elöbb érsz oda :)
de ezt döntse a kolléga ,hogy neki mire van szüksége
ha mész egyben 550km ert ,tök mindegy ,hogy 2,5 másodpercel elöbb érsz oda :)
de ezt döntse a kolléga ,hogy neki mire van szüksége
AdiArsenal14-01-2015 15:01:55 // 6302
170 Multiair 7.8s alatt van 100-on
1.6 jtd 105 11.3s alatt, azért ez elég komoly különbség
1.6 jtd 105 11.3s alatt, azért ez elég komoly különbség
.......................14-01-2015 14:19:06 // 6301
attól függ mit értesz nem megy alatt
0-50 re jobb a benzines
de 50 röl 150 ig pedig a diesel is megy úgy mint a T Jet, ott a 320Nm nyomaték ami tolja
0-50 re jobb a benzines
de 50 röl 150 ig pedig a diesel is megy úgy mint a T Jet, ott a 320Nm nyomaték ami tolja
AdiArsenal14-01-2015 13:49:30 // 6300
Ha akarod ezt megtudom neked nézni hétvégén. Én tuti a benzinest venném, egy 105 lóerős dízel azért közel sem megy úgy, ezt mutatja a gyorsulási érték is.
AdiArsenal14-01-2015 11:25:46 // 6299
Kikapcsolod és kész, enyém indításnál megjegyzi úgyhogy csak egyszer kellett kikapcsolnom
Balázs156SW14-01-2015 10:22:41 // 6298
A start-stop rendszer működtetése ellentétben áll azzal a ténnyel, hogy turbó kímélése miatt leállítás előtt alapjáraton kell hagyni kb.1 percig. Így nem szerencsés használni.
.......................14-01-2015 10:00:18 // 6297
start stop szereti városban beköpni a gyertyát,
aztán nem indul
aztán nem indul
.......................14-01-2015 09:55:24 // 6296
a Multier nincs még kiforrva
az 1,6 jtdm a legmegbízhatóbb Motor a mai Alfákban
(nincs pl.rail szabályzó szelep a rail csö végén,így az Sem romlik el,ergo nem áll meg a kocsi menet közben)
az 1,6 jtdm a legmegbízhatóbb Motor a mai Alfákban
(nincs pl.rail szabályzó szelep a rail csö végén,így az Sem romlik el,ergo nem áll meg a kocsi menet közben)
AdiArsenal14-01-2015 09:14:18 // 6295
Multiair egység itt már valakinek tönkrement 70ezernél, az 2-300ezer forint, másról én még nem olvastam külföldi oldalakon sem, a T-Jet motor hibamentes, de azok sajna csak kisebb teljesítménnyel vannak.
István00213-01-2015 20:29:19 // 6294
Benzinessel mik a tapasztalatok? Ismertebb típushibák?
István00211-01-2015 20:44:30 // 6293
Köszönöm a tippeket.
A felszereltsége az ami nagyon tetszik, hasonló benzinesekben nincs navi, ülésfűtés és társai.
Benzinből a Boxiba is a jobbat töltöm, a sima 95 tel nem akar menni. Omw maxmotionel még kevesebb is a fogyasztás.
A felszereltsége az ami nagyon tetszik, hasonló benzinesekben nincs navi, ülésfűtés és társai.
Benzinből a Boxiba is a jobbat töltöm, a sima 95 tel nem akar menni. Omw maxmotionel még kevesebb is a fogyasztás.
Balázs156SW11-01-2015 10:59:22 // 6292
Nézd meg a németországi árakat,és az árkülönbséget a dízel és a benzines között.A Giulik láthatóan még jól tartják az árukat, ezért hoznak be aránylag keveset. Dízelnél fontos, hogy jó üzemanyaggal használd.
AdiArsenal11-01-2015 10:34:58 // 6291
Novitec powerjet3 150 pacit hozna ki belőle,ami már nem rossz
.......................11-01-2015 09:11:28 // 6290
A diesel autópályára való,városba inkább a Tjet et venném
Az 1,6 jtdm 2 mint a neve is mutatja második generációs multijet
Nagyon megbízható,kiforrott motor,bár a generátora szeret elszállni
Simán elmegy ez a motor 300ekm ig megbontás nélkül
Dpf ok,a motor nyakán van ,tökéletesen műkszik
autópályán 155km val végig ausztrián 6 litert eszik
Nyomatéka 320Nm és ez könnyedén mozgatja az 1380kg os kasznit
a 2,0jtdm nek is csak 350Nm a nyomatéka,nagyobb fordulaton 3000felett erősebb csak,de akkor már 180 felett mész,azt pedig csak Németben lehet
Az 1,6 jtdm 2 mint a neve is mutatja második generációs multijet
Nagyon megbízható,kiforrott motor,bár a generátora szeret elszállni
Simán elmegy ez a motor 300ekm ig megbontás nélkül
Dpf ok,a motor nyakán van ,tökéletesen műkszik
autópályán 155km val végig ausztrián 6 litert eszik
Nyomatéka 320Nm és ez könnyedén mozgatja az 1380kg os kasznit
a 2,0jtdm nek is csak 350Nm a nyomatéka,nagyobb fordulaton 3000felett erősebb csak,de akkor már 180 felett mész,azt pedig csak Németben lehet
AdiArsenal11-01-2015 09:04:25 // 6289
Gondolkozom, hogy erre lecserélem
.......................11-01-2015 08:59:30 // 6288
Olyan mint a tiéd volt,1,4 T Jet
Ha teszel rá nagy turbot és lyukas kipuff ot 190Le van
De a 215 szerintem nincs meg
Abarth hoz lehetett venni ilyen tuningot gyári szettben
Ha teszel rá nagy turbot és lyukas kipuff ot 190Le van
De a 215 szerintem nincs meg
Abarth hoz lehetett venni ilyen tuningot gyári szettben
AdiArsenal11-01-2015 08:56:00 // 6287
Ez milyen motorral lehet ez a MiTo?? Brutál lehet az tuti!
http://www.sportcarcentrum.hu/auto/alfaromeo-mito-1-4-turbo-215le-gyari-tuning--33
http://www.sportcarcentrum.hu/auto/alfaromeo-mito-1-4-turbo-215le-gyari-tuning--33
AdiArsenal11-01-2015 08:29:32 // 6286
Nem hittem volna, hogy ennyivel erősebb a MiTo. Persze ez is megy, de főleg 80-90-es tempóról való gyorsításkor érezni a legnagyobb különbséget, de azért egy 170-esre elcserélném :)
Imi11-01-2015 08:22:44 // 6285
Nekem igaz van benne egy box és szinte csak hosszútáv van benne 5,5-6l eszik.
Gondoltam csalódás lesz a 120le írtam is neked.Kell tenni bele egy novitec boxot és már jó is.
Gondoltam csalódás lesz a 120le írtam is neked.Kell tenni bele egy novitec boxot és már jó is.
AdiArsenal11-01-2015 07:33:42 // 6284
Azért a Giulietták után nem kapkodnak, gyakran nézem a használtautót, de még a jó árban lévőket sem nagyon viszik, ez is fent van egy ideje ha jól emlékszem.
Nem próbáltam még az 1.6-os dízelt, az tuti, hogy nem egy erőgép, nekem a 155-ös MiTo után a 120-as benzines Giu is csalódás egy kicsit menetdinamikában, én a helyedben inkább 2.0 multijettel venném,ha már mindenképpen dízelt akarsz, lehet, hogy 1-2 literrel többet eszik, de sokkal élvezetesebb lehet vezetni.
De pl. az én Giu-m (1.4 T-Jet) 6.5-6.6-ban megáll fél város-fél országút viszonylatban, csak autópályán fogyaszt 7.5-8 körül ha 130-al mész, mert 3000 felett pörög, de a T-Jet meg már egy kiforrott, tipushibáktól mentes, nagyon jó motor, tehát én ezt is ajánlom ha benzinesben is gondolkodsz, hosszútávon nem biztos, hogy a dízel jobban megéri, sőt, jó áron az enyém is eladó :D
Nem próbáltam még az 1.6-os dízelt, az tuti, hogy nem egy erőgép, nekem a 155-ös MiTo után a 120-as benzines Giu is csalódás egy kicsit menetdinamikában, én a helyedben inkább 2.0 multijettel venném,ha már mindenképpen dízelt akarsz, lehet, hogy 1-2 literrel többet eszik, de sokkal élvezetesebb lehet vezetni.
De pl. az én Giu-m (1.4 T-Jet) 6.5-6.6-ban megáll fél város-fél országút viszonylatban, csak autópályán fogyaszt 7.5-8 körül ha 130-al mész, mert 3000 felett pörög, de a T-Jet meg már egy kiforrott, tipushibáktól mentes, nagyon jó motor, tehát én ezt is ajánlom ha benzinesben is gondolkodsz, hosszútávon nem biztos, hogy a dízel jobban megéri, sőt, jó áron az enyém is eladó :D
Balázs156SW11-01-2015 06:47:36 // 6283
Mintha a saját autómat látnám....Nekem a 150 lovas 159 SW után lett. Alig érezhető a gyengébb teljesítmény, és érezhetően modernebb mindenben. Vélemény: Jó az ára is, így ne sokat tökölj, mert el fogják vinni az orrod elől....
Tommi10-01-2015 22:57:22 // 6282
Elsőre szerintem nem tűnik rossznak... Az életkor/futásteljesitmény még akár valós-reális is lehet, bár nekem ezekkel a "nyugatról" behozott autókkal kapcsolatban mindig van egy kis előítéletem :)
István00210-01-2015 19:30:55 // 6281
A dízel Giuliettákról mik a vélemények?
Nézegettem több típust is. MIndenképpen egy új, csekély fogyasztású Alfát szeretnék következő autónak.
Erről valami véleményt tudtok mondani?
Nézegettem több típust is. MIndenképpen egy új, csekély fogyasztású Alfát szeretnék következő autónak.
Erről valami véleményt tudtok mondani?
Nael06-01-2015 20:44:53 // 6280
Igen van, már sikerült nekem is kideríteni. A kezdődőd tönkremenetelt az indításkor és leállításkor jelentkező zajt még nem hallom, csak üresjáratban a nyiff-nyaffot. Persze lehet, hogy para, és egész mástól van a zaj. Nemrégen voltam 60e szervízen, emiatt nem vinném ismét. Nincs túlhajtva a motor, autópálya 130-140, tempomattal. Bár néhányszor megnéztem mennyi a maximum.
AdiArsenal04-01-2015 13:00:37 // 6279
Szerintem van benne kettőstömegű. Azt írják az okosok, hogy 180-200ezret bír átlagban, de ez függ a vezetési stílustól és hogy hol használjuk az autót
Tommi04-01-2015 00:22:29 // 6278
És mindkét hsz elment, zseniális... Mindkettőt visszadobta 404-es hibával :)
Tommi04-01-2015 00:21:12 // 6277
Persze, csak kíváncsi voltam az "árfolyamra" :)
Tommi04-01-2015 00:20:19 // 6276
Persze, csak kíváncsi voltam az "árfolyamokra" :)
ASR1603-01-2015 22:19:55 // 6275
Az eurotax, és egy adott autó pillanatnyi piaci ára nem feltétlenül fedi egymást, sőt.. A tax egy kalkulált avulási érték, ha úgy tetszik, egy statisztika, de a piac ennél adhat többet és kevesebbet egy verdáért. Sok értelme nincs egy autó valós piaci értékét eurotax felől megközelíteni..:)
Tommi03-01-2015 20:33:18 // 6274
Kíváncsiságból ránéztem a használtautós árakra, a 2010-es Giuliettára 10 db találatot adott ki, az árak 2,75-nél indulnak és 4,3-ig mennek. Van közte mindenféle motor és felszereltség, a legdrágább egy 41 ezer kilométeres QV. Ebben volt a legkevesebb kilométer, a legtöbb 141 ezres volt. De ez mind több, mint az Eurotax 2,5 milliója.
Egyébként a 3 millió még reális is lehetne, ha rendben lenne a gép és nem olyan előélete lenne, amilyen... :)
Egyébként a 3 millió még reális is lehetne, ha rendben lenne a gép és nem olyan előélete lenne, amilyen... :)
Nael03-01-2015 14:32:49 // 6273
Ja, 1,4 TB Multiair benzinses!
Nael03-01-2015 14:23:28 // 6272
Műszaki gond - belefutott-e valaki már ebbe?
Az utóbbi időben ismerős nyekeregést, "nyifogást" hallok a motor felől üresjáratban, mint anno, a Picassomnál. Ott a kéttömegű lendkerék kezdte megadni magát. Akkor kb. 90.000 km-nél lecseréltettem normál egytőmegűre, s nem volt vele gond - persze jobban rázott.
Most a Giuban 66.000 km van, és ugyanezt hallom. Ebben is kéttömegű van? Valaki már cseréltetett?
Üdvözlet mindenkinek!
Az utóbbi időben ismerős nyekeregést, "nyifogást" hallok a motor felől üresjáratban, mint anno, a Picassomnál. Ott a kéttömegű lendkerék kezdte megadni magát. Akkor kb. 90.000 km-nél lecseréltettem normál egytőmegűre, s nem volt vele gond - persze jobban rázott.
Most a Giuban 66.000 km van, és ugyanezt hallom. Ebben is kéttömegű van? Valaki már cseréltetett?
Üdvözlet mindenkinek!
Jimmi T.02-01-2015 16:27:17 // 6271
nem tom. a helyi opelesek adták meg ezt az árat, ui-s megveszem magamtól a Giu-t és kellett valami a szerződésbe.
.......................01-01-2015 23:30:02 // 6270
Én azt kérdezném meg,hogy hogy jött ki az eurotaxnak ez a 2,5milla?
Tommi01-01-2015 23:03:40 // 6269
Azért kicsit más kategória, ha mondjuk valaki a parkolóban meghúzta és fényezni kell egy lököst, vagy ha telibe csattintanak oldalról...
Jimmi T.01-01-2015 15:50:23 // 6268
nem mentség a szakszerű javítás. az eurotax 2.5 milla körül hozza a gépemet 75 e km-rel úgy hogy makulátlan és végig Budaörsön szervizelt. Mit akarnak ezek a töröttet áruló rablók ?
AdiArsenal01-01-2015 07:54:56 // 6267
Ha szakszerűen, jól megcsinálják akkor szerintem nem olyan nagy gond, persze illik beismerni, hogy sérült volt. Az én Giulimon is több elem fényezve volt, de ezt mondta is az osztrák kereskedő, bár nem azért mert törött volt, hanem mert megkarcolták, lehetett is alkudni szépen :) viszont a festésben semmi eltérés nem látszik az eredetihez képest.
Imi31-12-2014 06:43:31 // 6265
Borulni nem borult.Oldalról kapott.Állt a rendőrlámpánál és valaki fékezés nélkül oldalról belement.Ha jól tudom.Megpróbálok szerezni fotókat.
Bettesp30-12-2014 21:52:17 // 6264
Pár hónapja egy FB csoportban volt róla törött kép. Bal hátul volt sérült ha jól emlékszem és komplett elemek lettek cserélve. Tavaly egy sérült pirosat árult. Az is totálkár volt.
'''''30-12-2014 21:21:13 // 6263
Csak kíváncsiságból de nincs képed a törésekről?Borult is?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?