Forum >> GT coupé
MatthewGT24-11-2014 10:44:16 // 9472
Persze nem bántás csak egy vélemény! :)
MatthewGT24-11-2014 10:25:25 // 9471
Na most! Lehet hogy rosszul hangzik, de kb 12-14 GT-t megnéztem amíg megvettem az enyémet, mind színben, mind felszereltségben, mind korban más és más volt bejártam Nyíregytől - Fehérvárig mindent ahol lehetett ilyen autó úgyhogy van fogalmam az állapotról, felszereltségről árról!!
Az tény hogy a szürkét nehéz eltalálni, de hogy az elsőt hátsó fényezni kellett az tuti és nem véletlen bár egy perc alatt lehet látni a helyszinen szemre + méréssel h volt e törve! Ez elég gyanús!
Miért lenne a xenon miatt ez kizárt? Bontóba akár hol lehet kapni,külföldről behozni stb! Az biztos h a navi meg a xenon az nem Progression mert az a legalapabb...
A tiédben is gondolom nem 150e km es az ülés és ha mindennap 10-15x ki-beszállsz se szakad szét így,de mind1!
Kormány....perszepersze nekem is akartak ilyet eladni h 135e van benne 10éves dizel agyig kopva a bőr..mondom dugjuk már rá a laptopot és akkor csak khm hkm volt a válasz! Ebbe úgy van 300e km mint 1!!Nyakam teszem rá!!
Persze h lehet olcsón is venni csak annak híg a leve...van itt fent olyan GT aki meg vette 1,3ért de már az elmúlt évbe 7-800at ráköltött...plusz ami benne lévő rejtett hibák motor hogy volt használva stb dizel elég kényes....úgyh 2 alatt fölös is nézni...mert ha rendbe teszed ugyan ott tartasz! :)
Az tény hogy a szürkét nehéz eltalálni, de hogy az elsőt hátsó fényezni kellett az tuti és nem véletlen bár egy perc alatt lehet látni a helyszinen szemre + méréssel h volt e törve! Ez elég gyanús!
Miért lenne a xenon miatt ez kizárt? Bontóba akár hol lehet kapni,külföldről behozni stb! Az biztos h a navi meg a xenon az nem Progression mert az a legalapabb...
A tiédben is gondolom nem 150e km es az ülés és ha mindennap 10-15x ki-beszállsz se szakad szét így,de mind1!
Kormány....perszepersze nekem is akartak ilyet eladni h 135e van benne 10éves dizel agyig kopva a bőr..mondom dugjuk már rá a laptopot és akkor csak khm hkm volt a válasz! Ebbe úgy van 300e km mint 1!!Nyakam teszem rá!!
Persze h lehet olcsón is venni csak annak híg a leve...van itt fent olyan GT aki meg vette 1,3ért de már az elmúlt évbe 7-800at ráköltött...plusz ami benne lévő rejtett hibák motor hogy volt használva stb dizel elég kényes....úgyh 2 alatt fölös is nézni...mert ha rendbe teszed ugyan ott tartasz! :)
Föckös24-11-2014 06:08:52 // 9470
azt még értem, hogy egy GT-ből nagy zsörtölődéssel száll ki az ember, de beszálláskor is zsörtölődés, na ez nekem nem tiszta :-)
2hetes ülés varrás ellenben elég durva
2hetes ülés varrás ellenben elég durva
Halesz24-11-2014 05:44:16 // 9469
Itt lakik a Naphegy oldalában, sokszor látom, nagyon régóta ez a GT-je van már :)
ChrisVaughn24-11-2014 04:13:05 // 9468
Sziasztok! Kicsit butyuta kerdes de remelem segitetek. :) szoval fagyallot akarok cserelni de nem talaltam leeresztot, gondolom ugy kell hogy a hutorol lehuzom a csovet. Amint kifolyt belole betoltom az ujat a kiegyenlito tartalyon keresztul?! Legteleniteni hogyan tudom? Mar ha kell. Ha valaki kicsit reszletesebben leirna a folyamatot, megkoszonnem, nem csereltem meg. :)
DKori23-11-2014 15:07:34 // 9467
A legutolsó mondatodra egy nagy-nagy like, nagy alapigazság sztem. :)
Norbi GT23-11-2014 15:00:08 // 9466
Ez így nagyon rosszul hangzik,főleg egy vásárlónak!
Pl az én helyzetem:
Első lökhárító: Hegy tetején lakok,ahol nagy esőzésekkor 15-20 centi mély kátyúk keletkeznek,de ha nem ez miatt,akkor meg a Barátnőm megy fel vele egy oriás padkára ami miatt idén most fujatom harmadszorra az első lökhárítót! amúgy ezüst színt sokkal nehezebb eltalálni,mint akármelyiket!
Felszereltség: Nem sokan tudják a felszereltségek sorrendjét,(én sem) átépítés szerintem kizárt!!! (xenon miatt is)
Ülés kiszakadás: Én amikor megvettem a Gt-t volt rajt kb 2cm-es cérna szakadás ki be szálláskor a zsörtölődés miatt. Volt rá időm elvittem az ülést szétszedték és újra össze varrták (2-hét). Múlt hónapban újra el kezdett szétszakadni és nem volt rá két hetem,elmentem a varrónőhöz és meg varrta a parkolóban 5-perc alatt hasonlóan,mint a hirdetett Gt. Majd ha lesz 1-2 hetem amikor letehetem az Autót,na majd akkor megcsináltatom.
Kormányból nem lehet ténylegesen Km-ert meg állapítani! Pláne nem úgy,hogy meg sem kérdezzük a megtett km-ből hány %-át tette meg városban és Autópályán,két kézzel fogta állandóan a kormányt vagy csak eggyel,vagy éppen volt-e vezetőnek gyűrűje-gyűrűjei stb.stb
Megemelés: Eddig egyedül Alfa szalonban láttam azt a kb 10-centis gumi korongot amit az Alfákhoz gyártottak,benne van az a szép egyenes küszöb sín helye.
Biztos van sok Alfa szerelőnek is,de hogy a gumisok többsége csak gyors alá dugja a békát és emel az biztos! (amíg te a váróban vagy)...
Futómű:képről nem látszik.
A használt autónak az a lényege,hogy töredékébe kerül,mint az új,ezért már biztos nem karcmentes és hibátlan!
Azt az Autót kell megvenned,amire majd szívesen költesz!
Üdv. :-)
Pl az én helyzetem:
Első lökhárító: Hegy tetején lakok,ahol nagy esőzésekkor 15-20 centi mély kátyúk keletkeznek,de ha nem ez miatt,akkor meg a Barátnőm megy fel vele egy oriás padkára ami miatt idén most fujatom harmadszorra az első lökhárítót! amúgy ezüst színt sokkal nehezebb eltalálni,mint akármelyiket!
Felszereltség: Nem sokan tudják a felszereltségek sorrendjét,(én sem) átépítés szerintem kizárt!!! (xenon miatt is)
Ülés kiszakadás: Én amikor megvettem a Gt-t volt rajt kb 2cm-es cérna szakadás ki be szálláskor a zsörtölődés miatt. Volt rá időm elvittem az ülést szétszedték és újra össze varrták (2-hét). Múlt hónapban újra el kezdett szétszakadni és nem volt rá két hetem,elmentem a varrónőhöz és meg varrta a parkolóban 5-perc alatt hasonlóan,mint a hirdetett Gt. Majd ha lesz 1-2 hetem amikor letehetem az Autót,na majd akkor megcsináltatom.
Kormányból nem lehet ténylegesen Km-ert meg állapítani! Pláne nem úgy,hogy meg sem kérdezzük a megtett km-ből hány %-át tette meg városban és Autópályán,két kézzel fogta állandóan a kormányt vagy csak eggyel,vagy éppen volt-e vezetőnek gyűrűje-gyűrűjei stb.stb
Megemelés: Eddig egyedül Alfa szalonban láttam azt a kb 10-centis gumi korongot amit az Alfákhoz gyártottak,benne van az a szép egyenes küszöb sín helye.
Biztos van sok Alfa szerelőnek is,de hogy a gumisok többsége csak gyors alá dugja a békát és emel az biztos! (amíg te a váróban vagy)...
Futómű:képről nem látszik.
A használt autónak az a lényege,hogy töredékébe kerül,mint az új,ezért már biztos nem karcmentes és hibátlan!
Azt az Autót kell megvenned,amire majd szívesen költesz!
Üdv. :-)
MatthewGT23-11-2014 08:00:50 // 9465
Én sem láttam még az autót élőben, DE az első lökhárító színét nem sikerült eltalálni, Progression felszereltségbe nincs xenon,se bőr,se navi vagy utólag kerültek bele vagy nem jól írták ki a pontos nevét a hirdetésben, vezető oldali bőr kivan szakadva,ülve elég tréül sikerült megjavítani...., ebbe nem 143e km van hanem kb 340e ezt garantálom!!!Enyémbe van 135e de mint az új olyan a kormányon a bőr ezen meg nézd meg úgyh a motorja is necc lehet ha nem szerzívelték rendesen,így a futó mű is gatyán lehet..., + ennek is meg van rokkantva a küszöbe a tudatlan megemeléstől pl a vezető oldalon elől! Így képek alapján ennyi..de nyilván látni kell kipróbálni de sztem nem biztos h kell...erre min 4-500at kell költeni h rendbe legyen(bár attól függ h mire kell az autó) ha tuti nem akarsz nagyot bukni akkor 2 millió alatt ne nagyon keress! :) Pl az enyém is eladó lehet ha...
MatthewGT23-11-2014 07:50:26 // 9464
Bekapcsolom vasárnap reggel a Tv-t kapcsolgatok kapcsolgatok...vmi rtl+ ra tévedek...Kész átverés megy éppen...Csonka melegpici száll ki egy autóból egy vörös hajú táncos nővel(őket "szivatják") De az autó egy gyönyörű fekete GT JVN-600 rendszámmal, fehér(szürke) bőrbelsővel!!! :)
:Szájmon:QV:147:GT:21-11-2014 02:29:13 // 9463
Nagyon de nagyon régóta hirdetik pedig sosem adták drágán....persze lehet, hogy az egyetlen baja, hogy a fél országnak nagyon nagyon messze van :D
morni7610-11-2014 07:09:35 // 9461
Sziasztok,
valaki járt már úgy, hogy az első lámpatestje beázott és a motoros magasságállító zárlatos lett? Nekem folyamatosan megy a motor és felfele csavarja a lámpatestet a szembejövő kamionosok szemébe. Egyszer már cseréltem motort, egy hétig bírta :(. Mit javasoltok, van erre valami megoldás?
valaki járt már úgy, hogy az első lámpatestje beázott és a motoros magasságállító zárlatos lett? Nekem folyamatosan megy a motor és felfele csavarja a lámpatestet a szembejövő kamionosok szemébe. Egyszer már cseréltem motort, egy hétig bírta :(. Mit javasoltok, van erre valami megoldás?
mesa03-11-2014 13:03:44 // 9460
Ha tényleg csapágyas, akkor nem kéne már útnak indulni vele!
Ha nem csapágyas, akkor meg engedd le belőle az 5W-40-es olajat és tegyél bele megfelelőt
Ha nem csapágyas, akkor meg engedd le belőle az 5W-40-es olajat és tegyél bele megfelelőt
Tomszi02-11-2014 17:54:56 // 9459
Sziasztok!
Olyan vkit keresek aki tud nekem tanácsot adni látatlanban első körben, van egy GT 2,0JTS -em. Az autóban van 130eKm, 125-tel vettem, 2 hónapja, Akkor nem volt semmi gondom, most mentem vele egy 2200Km-es karikát és utánna egy elég meredek hegymenetben azt vettem észre, hogy büdös van a kocsiban. Félreálltam, de sehol semmi nem látszott. Hazamentem(kb20Km) ellenőriztem az olajszintet és hiányzott úgy 1,6L. Rátöltöttem, de azóta bánt a dolog és elkezdtem (talán túlságosan is)figyelni az autót. Igaz, hogy csak kis távolság után de mikor már melegszik a víz még mindíg (sztem eléggé főstöl a kocsi) Hallottam arról, hogy ha csapágyas azt meghallom, de nyitott motorháztetőnél alapjáraton egy kicsit hallom kattogni, de ennyire nem értek hozzá.->megoldja ezt egy vezérműtengely csere???
Kérdés az, hogy amennyiben esetleg csapágyas a motor, kibír-e még egy autópályás 900Km-t mert Ausztriából Magyarországra vinném, illetve, hogy egészséges -e a kb 0,4L/1000Km-es olajfogyasztás úgy, hogy most tudtam meg, hogy a vásárlás előtti olajcserekor (a szánalomra méltó osztrák ALFA márkakereskedés) 5W40 ENI !! :( olajat töltött bele. Kérdés továbbá, hogy mit érdemes figyelnem a továbbiakban, hogy amennyiben baj van, ne hajtsam még jobban ki a lelkét. Azért teszek még egy kört a kereskedőnél,merthogy a kocsira 1év garanciát vállaltak, de nem számítok semmi csodára...
Ja és ha vki tud nekem javasolni tényleg Alfa szerelőt Pécsen vagy környékén aki rá tud nézni nekem vmikor akkor azt megköszönöm.
Tomszi
Olyan vkit keresek aki tud nekem tanácsot adni látatlanban első körben, van egy GT 2,0JTS -em. Az autóban van 130eKm, 125-tel vettem, 2 hónapja, Akkor nem volt semmi gondom, most mentem vele egy 2200Km-es karikát és utánna egy elég meredek hegymenetben azt vettem észre, hogy büdös van a kocsiban. Félreálltam, de sehol semmi nem látszott. Hazamentem(kb20Km) ellenőriztem az olajszintet és hiányzott úgy 1,6L. Rátöltöttem, de azóta bánt a dolog és elkezdtem (talán túlságosan is)figyelni az autót. Igaz, hogy csak kis távolság után de mikor már melegszik a víz még mindíg (sztem eléggé főstöl a kocsi) Hallottam arról, hogy ha csapágyas azt meghallom, de nyitott motorháztetőnél alapjáraton egy kicsit hallom kattogni, de ennyire nem értek hozzá.->megoldja ezt egy vezérműtengely csere???
Kérdés az, hogy amennyiben esetleg csapágyas a motor, kibír-e még egy autópályás 900Km-t mert Ausztriából Magyarországra vinném, illetve, hogy egészséges -e a kb 0,4L/1000Km-es olajfogyasztás úgy, hogy most tudtam meg, hogy a vásárlás előtti olajcserekor (a szánalomra méltó osztrák ALFA márkakereskedés) 5W40 ENI !! :( olajat töltött bele. Kérdés továbbá, hogy mit érdemes figyelnem a továbbiakban, hogy amennyiben baj van, ne hajtsam még jobban ki a lelkét. Azért teszek még egy kört a kereskedőnél,merthogy a kocsira 1év garanciát vállaltak, de nem számítok semmi csodára...
Ja és ha vki tud nekem javasolni tényleg Alfa szerelőt Pécsen vagy környékén aki rá tud nézni nekem vmikor akkor azt megköszönöm.
Tomszi
mesa18-10-2014 16:44:19 // 9458
Mindenütt ugyanazt a hőre lágyuló xart forgalmazzák! Bontó, pl. Marek!
Adaam17-10-2014 10:42:18 // 9457
Köszi a tippet :)
#9449 Neked is!
#9449 Neked is!
:Szájmon:QV:147:GT:16-10-2014 14:16:18 // 9456
Küszöböket érdemes figyelni...amikor én kerestem akkor nagyon sok megvolt koppintva alulról...ezek többsége nem balesetből származik hanem hanyag gumis okozta sérülések mivel a GT-nél az emelési pont picit beljebb van...sajna az enyémet is rosszul emelték meg és ezért a küszöb megvan mind2 oldalt picit nyomódva...
Adaam16-10-2014 11:29:51 // 9455
Én is erre jutottam :) amúgy nem vártam csodát, csak volt egy kis időm és megnéztem. Akit nem zavarnak az ilyen hibák, annak jó lehet, de én szeretem ha makulátlan az autóm.
pe-Ti16-10-2014 11:18:38 // 9454
Köszi az unixnál is van csak elég gagyi valami jobb minőségű kellene...
Fairlane16-10-2014 10:58:47 // 9453
Szakál-metál -nál rendelhető új, de valszinüleg máshol is.
pe-Ti16-10-2014 10:34:23 // 9452
Üdv!
Egy ismerősöm keres alsó motorburkolatot 1,9 JTD-hez, valakinek nincs véletlenül?
Egy ismerősöm keres alsó motorburkolatot 1,9 JTD-hez, valakinek nincs véletlenül?
Seriff16-10-2014 10:25:54 // 9451
Ebben igazad van, de ha erre rá kell dobni 300-at, hogy szép legyen, akkor már nem versenyképes az ára az eredetileg is szépekkel, nem? :)
tipoatti16-10-2014 09:09:13 // 9450
Ezektől ez még lehet egy jó műszaki alapokkal rendelkező autó... NE a horpadásokkal foglalkozz szerintem, az a legkevesebb. Tipikus mediterrán-gazdi típusú autó, arrafelé nagyon sok így néz ki.
mesa16-10-2014 08:45:55 // 9449
990-ért mondjuk nem tudom mire számítottál!? :D
Típus specifikus hibák: jobb oldali kilincs törés, ablakemelő motor halál, kopogó első futómű, légzsák hibajelző égő kb. ennyi
Típus specifikus hibák: jobb oldali kilincs törés, ablakemelő motor halál, kopogó első futómű, légzsák hibajelző égő kb. ennyi
Adaam15-10-2014 23:51:52 // 9448
Sziasztok!
Voltam megnézni ezt a GT-t: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_distinctive-8350522
Hátha valakit szintén érdekelne: olaszországból hozták be, körben nagyon sok javítani való van rajta, nem kímélhették.. jobb oldalon a küszöb meg van nyomva és alul ki van lyukadva, a tetőoszlopnál is van egy húzás nyom, csak hogy a főbb dolgokat említsem. Látszik rajta, hogy már több elem is javítva volt. Alaphangon a kasztnira rá kéne szánni 250-300 ezret.. plusz semmilyen papír nincs a korábbi szerviztörténetéről.
Gondolkozok, hogy behozok inkább egy jtd GT-t németországból, van valami típusspecifikus dolog amire érdemes odafigyelni?
Voltam megnézni ezt a GT-t: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_distinctive-8350522
Hátha valakit szintén érdekelne: olaszországból hozták be, körben nagyon sok javítani való van rajta, nem kímélhették.. jobb oldalon a küszöb meg van nyomva és alul ki van lyukadva, a tetőoszlopnál is van egy húzás nyom, csak hogy a főbb dolgokat említsem. Látszik rajta, hogy már több elem is javítva volt. Alaphangon a kasztnira rá kéne szánni 250-300 ezret.. plusz semmilyen papír nincs a korábbi szerviztörténetéről.
Gondolkozok, hogy behozok inkább egy jtd GT-t németországból, van valami típusspecifikus dolog amire érdemes odafigyelni?
Zoli8904-10-2014 22:44:18 // 9447
Kedves GT tulajok!
Egyre inkább elhatalmasodik rajtam, hogy egy GT-t kéne beszereznem. Van köztetek valaki, akivel tudnék találkozni, hogy közelebbről is lássak egyet, lehetőleg Bp környékén ja és V6 előnyben ;)
Köszönöm,
Zoli
Egyre inkább elhatalmasodik rajtam, hogy egy GT-t kéne beszereznem. Van köztetek valaki, akivel tudnék találkozni, hogy közelebbről is lássak egyet, lehetőleg Bp környékén ja és V6 előnyben ;)
Köszönöm,
Zoli
:Szájmon:QV:147:GT:30-09-2014 22:52:56 // 9446
Bocsánat, hogy ismét kérem de tényleg nagyon sürgős lenne, hogy megtudjam mm-re pontosan a króm díszlécek szélességét.
Hosszúsága nem fontos csak a szélessége kell, és csak a krómlécnek ahogy azt a képen be is jelöltem:
Mivel pici íve van a krómlécnek ezért gondolom egy madzagon vagy papírdarabon érdemes bejelölni a méreteit majd azt lemérni.
Köszönöm előre is annak aki leméri!
Hosszúsága nem fontos csak a szélessége kell, és csak a krómlécnek ahogy azt a képen be is jelöltem:
Mivel pici íve van a krómlécnek ezért gondolom egy madzagon vagy papírdarabon érdemes bejelölni a méreteit majd azt lemérni.
Köszönöm előre is annak aki leméri!
ChrisVaughn30-09-2014 08:36:53 // 9445
Igen, 550mm/400mm.
:Szájmon:QV:147:GT:30-09-2014 01:35:18 // 9444
Továbbra is várom a méreteket! Ha valaki megtenné, hogy leméri annak nagyon megköszönném!
DKori25-09-2014 23:06:12 // 9443
Sziasztok!
Lehet nagyon láma kérdés lesz :) : meg tudná valaki mondani a GT gyári ablaktörlő lapátainak méreteit? 550/400-as?
Lehet nagyon láma kérdés lesz :) : meg tudná valaki mondani a GT gyári ablaktörlő lapátainak méreteit? 550/400-as?
ChrisVaughn24-09-2014 20:16:13 // 9442
Egy ki*aszott biztosíték volt a gond... átnéztük pedig, de a szerelő vette észre. :)
:Szájmon:QV:147:GT:24-09-2014 20:06:06 // 9441
Alfa GT-Csaba22-09-2014 17:20:10 // 9440
ha nem xenonos akkor H7 60/55
enká22-09-2014 09:55:59 // 9439
yoyo,
gyors kérdés: gyárilag milyen fényszóró izzó megy az 1,9-es mjet GT-be? (neten nem egyértelmű sajnos a válasz, ezért zargatlak benneteket).
köszi a választ.
gyors kérdés: gyárilag milyen fényszóró izzó megy az 1,9-es mjet GT-be? (neten nem egyértelmű sajnos a válasz, ezért zargatlak benneteket).
köszi a választ.
ChrisVaughn18-09-2014 19:19:28 // 9438
Tegnap néztünk, ha jól emlékszem 90bárig ment fel.
.......................18-09-2014 18:06:12 // 9437
az üzeamanyag gyüjtöcsönél nincs elég nyomás,
ha eddig gond nélkül ment ,és most hirtelen nem indul akkor valszeg a szenzor ,vagy a kábele rossz
indítózás alatt kellene nézni rail nyomást
ha eddig gond nélkül ment ,és most hirtelen nem indul akkor valszeg a szenzor ,vagy a kábele rossz
indítózás alatt kellene nézni rail nyomást
ChrisVaughn18-09-2014 17:01:02 // 9436
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, pár napja leparkoltam a GT-m, és 2-3óra elteltével mikor mentem volna vele, már nem tudtam beindítani és azóta sem indul. Kiolvastuk ma a hibakódot, P0191, de nem igazán értem mi okozhatja a hibát. Van valami ötletetek, javaslatotok? Mit cseréljek, hol keressem a hibát? 2.0JTS...
Köszi!
Kis segítséget szeretnék kérni, pár napja leparkoltam a GT-m, és 2-3óra elteltével mikor mentem volna vele, már nem tudtam beindítani és azóta sem indul. Kiolvastuk ma a hibakódot, P0191, de nem igazán értem mi okozhatja a hibát. Van valami ötletetek, javaslatotok? Mit cseréljek, hol keressem a hibát? 2.0JTS...
Köszi!
DKori17-09-2014 21:18:04 // 9435
Sziasztok!
Nem tudom itt, hogy szokás...úgy gondoltam "friss húsként" beköszönök :
augusztus vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy fekete GTnek. :)
Nem tudom itt, hogy szokás...úgy gondoltam "friss húsként" beköszönök :
augusztus vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy fekete GTnek. :)
Alfa GT-Csaba15-09-2014 21:41:57 // 9434
Valeot.Keresd Erhardot !
zoligt15-09-2014 21:39:15 // 9433
Sziasztok, 1.9 Gt-mnél elkezdett csúszni a kuplung, úgyhogy minden bizonnyal szettet kell cserélni. Milyet érdemes beletenni, és hol érdemes beszerezni, beszereltetni?
Ha tudtok segítsetek a kérdésben légyszi :-)
Ha tudtok segítsetek a kérdésben légyszi :-)
Seriff15-09-2014 15:45:14 // 9432
Köszi, remekül eljátszottam vele eddig is, pl. szakadó esőben :D Mondjuk nálam elég összetett a tünetegyüttes.
Néha nem is reagál a kapcsoló (csipog, jelezve, hogy megnyomtam, de nem megy az ablak), máskor meg csak 2-2 centiket megy :(
Bezárt ajtónál se mindig ugyanannyira húzza fel, amikor full fel kellene neki...
Néha nem is reagál a kapcsoló (csipog, jelezve, hogy megnyomtam, de nem megy az ablak), máskor meg csak 2-2 centiket megy :(
Bezárt ajtónál se mindig ugyanannyira húzza fel, amikor full fel kellene neki...
G-MANN🍀14-09-2014 10:17:43 // 9431
a 2004-es GT-n nekem elég volt újra programozni, fent is lent is x másodpercig úgy tartani a kapcsolót, előtte többször föl-le húzni, próbálkozz :-) :-) jó kis móka :-)
Fairlane14-09-2014 00:10:54 // 9430
Seriff12-09-2014 15:43:38 // 9429
Köszi a gyors választ :)
Fairlane12-09-2014 15:13:26 // 9428
Jobb esetben állítani az üvegen, egyébként az ablakemelő szerkezetet cserélni (bontóban 15 rongy)
Seriff12-09-2014 14:06:19 // 9427
Engem tökre nem zavar a nagy matrica. A fém egy távtartóval lehet jobban bántaná a szemem. Mindenestre granulálok! :)
Nektek nem vacakol az ablakemelő? Az enyém felhúzási parancsra folyton megáll úgy 2/3-nál, majd visszaenged 1/3-ig, ahonnan szintén nem megy fel, csak sokadszorra :( Mit kell ilyenkor cserélni nagy valószínűség szerint? Köszi
Nektek nem vacakol az ablakemelő? Az enyém felhúzási parancsra folyton megáll úgy 2/3-nál, majd visszaenged 1/3-ig, ahonnan szintén nem megy fel, csak sokadszorra :( Mit kell ilyenkor cserélni nagy valószínűség szerint? Köszi
:Szájmon:QV:147:GT:11-09-2014 20:32:09 // 9426
Kötelezővé kellene tenni minden Alfán... :D
.......................11-09-2014 10:00:23 // 9425
a Zimmerman kínai
Golyszi11-09-2014 06:58:28 // 9424
Én nyáron tettem fel az új Brembó szettet, elöl - hátul.
A gyáriak megatták magukat, 2x eljátszotta, hogy csak ugy menet közben leszakadt a ferodo a pofáról... piroslámpa >> fékpedál >> no fékhatás >> pumpálod mint a matracot >> egyszercsak megjön a fékhatás... eközben kormányrántás,szembesáv... furán néztek rám... :)
Hát kibirtam röhögés nélkül!
Valaki járt már igy?
A Brembok azóta tökéletesek!
A gyáriak megatták magukat, 2x eljátszotta, hogy csak ugy menet közben leszakadt a ferodo a pofáról... piroslámpa >> fékpedál >> no fékhatás >> pumpálod mint a matracot >> egyszercsak megjön a fékhatás... eközben kormányrántás,szembesáv... furán néztek rám... :)
Hát kibirtam röhögés nélkül!
Valaki járt már igy?
A Brembok azóta tökéletesek!
.......................10-09-2014 21:05:46 // 9423
Kizárólag ATE márkájú betét és tárcsát ajánlok
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?