Forum >> GT coupé

Satan15-09-2010 09:11:22 // 6473
Mókásan mussolinis ultranacionalista dolgot fedeztem fel a GT-mben. A kézifék mögötti kis tároló melletti - a kézikönyv szerint bankkártyák tárolására használatos vékony bevágás - valójában az olasz autópálya jegy tárolására lett kitalálva. Pont ugyanolyan hosszú, és elegendően mély ahhoz, hogy a jegy patentül álljon benne, esélyt nem adva arra, hogy kiessen... :) Lehet, hogy ez csak nekem új, de én jót mosolyogtam rajta.
G-MANN🍀10-09-2010 08:23:22 // 6472
AZ BIZTOS :-))
Halesz07-09-2010 23:45:43 // 6471
Na amit sikerült megtudni 3,2 GT ügyben Autóház Budaörs és FAM-on keresztül:

- csak tengerentúlra "készül" (valszeg tényleg csak jobbkormányosok), nem lehet majd rendelni itt Európában :(

De én azt gondolom, hogy az Alfánál soha ne mondjunk olyat, hogy soha :D

Azt nem tudják ők sem megmondani, hogy honnan maradt ennyi motor, van-e erre külön gyártósol, vagy hol rakják ezeket össze... Ezeket megpróbálom kideríteni, mert nagyon érdekel :)

Számomra totálisan érthetetlen ez az egész. Kitalálnak egy tök jó évfordulós modellt, és pont az európai rajongókat fosztják meg tőle? Pedig tuti lenne rá kereslet itt is...
Sporter07-09-2010 19:42:10 // 6470
Még 1 alternatívát ismerek a gyalogos védelemre, bár még nagyon kevesen használják.....gyalogos ütközéskor felpattan a motorháztető előrefelé (mint ahogy a Ladákon nyíltak) kb. 15 centit, így tompítva annak a töknek a fejét aki nem néz szét mielőtt rá lép az útra. :)
Satan07-09-2010 17:14:01 // 6469
Én az első szníki fotók után gondoltam ezt, hogy majd a sajtófotók. Aztán a sajtófotók után, hogy majd élőben, aztán AlfaCity után, hogy majd testközelből, de Milánóban a szemem már automatikusan kiszűrte őket, mint a bannereket a weboldalakon, annyira nem vonzó a szemnek... Kicsit olyan érzés, mint a 166-os első változata. Ott is elég egyedi lett az első traktus, de az mégis eleganciát és erőt sugárzott. Míg ez, hááááát, kicsit olyan, mintha azt akarták volna bebizonyítani, hogy a MiTo nem is olyan csúnya...

Ellenben tegnap egy fél óvodás csoport tátott szájjal állta körbe a GT-t a parkolóban amikor visszaértem hozzá, és - egyrészt mert ráértem, másrészt mert dögös volt az óvónéni :) - lelkesen hallgatták az elbeszélésemez a Visconti családról és Milánóról, ami miatt ilyen mókás lett az Alfa emléma...
Blade07-09-2010 16:35:56 // 6468
Ja, mondjuk egy dupla bukólámpa elől:))) Esetleg megspékelve gallytörő ráccsal 57x5-ös CrMo csőből..:))
Tom1207-09-2010 16:17:02 // 6467
Ez egyébként sántít, mert erről meg lepattan a gyalogos és a következő autó üti el, vagy arról is lepattan és... :-))
Tom1207-09-2010 16:14:10 // 6466
Minden rosszban van valami jó.:-))
Tom1207-09-2010 16:11:57 // 6465
...vagy:



...és "a zöldekkel" is pajtik leszünk.;-D
BeeGee07-09-2010 16:06:42 // 6464
Pedig megoldás lenne a túlnépesedés problémájára a régi kocsik designja :)
Tom1207-09-2010 15:53:23 // 6462
Szépen gyarapodunk...:-))
Tedi07-09-2010 15:50:14 // 6461
Kérdésed költői és jómagam is felsorkozom mögé :)
Tom1207-09-2010 15:22:39 // 6460
Tudom, hogy egy élet is számít, de igazságos több millió embert "sanyargatni" amiatt a pár gyalogos - autó ütközés miatt /ami talán 1:100 arányban olyan sterill, mint az EuroNCAP tesztek/ a "papucs orrokkal? :-)

...és mi van, ha egy kamion veszi fel emblémának a gyalogost? :-) /Ez nem pont Neked szólt, csak úyg általában.:-)/

...már látom a jövőt, ott már csak az az autó megy át az EuroNCAP teszten, amelyikre egy esetleges ütközéskor a figyelmetlen gyalogos csak a pizzáját fogja ráéjteni.:-))
Tedi07-09-2010 14:51:14 // 6459
Amúgy erre nincs más megoldás? Pl. merevebb géptető,koordinált deformációval?

Nem nagyon. Ezt az EuroNCAP írja elő, gyalogosbiztonság jogcímen. Ha alacsony az orr, akkor a delikvens feje pont a motorháztető és az első szélvédő találkozásánál csattan, vagy rosszabb esetben feljebb, az üvegen, ami - valljuk be - nem túl egészséges. Azzal, hogy megemelik az autók orrát, egy esetleges ütközésnél lejjebb kerül a fej és a tényleg koordináltan gyűrődő motorháztetőbe ütközik, ami azért mégse ablaküveg, vagy ablaküveg és acél lemez széle kombó.
Tedi07-09-2010 14:46:40 // 6458
Annyival alá tudom támasztani az elméletedet, hogy Pomiglianóban a gyártósorokat nemhogy beröffenteni nem fogják, már el is kezdték leszerelni. Átállnak az új Panda gyártására.
Tom1207-09-2010 14:28:00 // 6457
Szép lesz, ha majd pl. a Ferrari, meg a Maserati is elkezdi gyártani a "gyalogosbarát" magas orrokat...:-))
Blade07-09-2010 12:39:26 // 6456
Hát én az autógyártás folyamatához kevésbé értek, pedig érdekelne a dolog. Mindig is szerettem volna végigjárni az autógyárakat, hogy milyen technológia alapján gyártják manapság az autókat. Annak idején a Rába gyárban voltam csak, osztálykiránduláson:)
Aha, akkor a bürokratikus szürkeség érvényesül most is, akik szarnak a hagyományokra, tradíciókra meg a designra. Ezek az előírások, na szép...
Amúgy erre nincs más megoldás? Pl. merevebb géptető,koordinált deformációval? Ez meg gondolom drágább lenne, erre meg a tulajdonosok szarnak... Bár végülis a profiton kívül más nem is érdekli őket... Ezt utálom a legjobban
BeeGee07-09-2010 10:08:08 // 6455
Sajnálom, eléggé pesszimista a hozzáállásom a gyárhoz mostanság, elismerem.
Amúgy vitaindítónak szántam, remélem nem lesz igazam :) Érdekelne, hogy milyen megoldások jöhetnek szóba egy ilyen autó előállításakor.

Giunak előírások miatt olyan magas az orra, hogy ha egy gyalogos ráfeküdne a géptetőre, akkor ne üsse meg a motor..
Blade07-09-2010 07:56:14 // 6454
Áhh,Te mindig lelombozol az ilyen hszekkel...:((
Pedig már a vásárláson gondolkoztam:)
De igazad lehet. A helyzet az, hogy az Alfánál telnek az évek, és nem változik semmi. Szerintem belebuknak a mostani eladás fejlesztési koncepciójukba is. Az megy egyenesen kiábrándító, hogy a centenáriumi ünnepségért sem tettek semmit.
Vasárnap a Ferrari Racing daysen láttam először közelebbről a Giuliettát, hát mit mondjak, nem fogott meg. Mondjuk csak egy alaptípusnak tűnt. Az a nagy bumszli orr már a bravoban sem tetszett. Mi a f@sznak kell így felhúzni az orrát? (előírás?) Nekem tiszta kommersz autónak tűnik. Legalábbis így első gyors megnézés után. Lehet ha kipróbálom majd akkor alakul ki a teljes véleményem, ami más lesz mint most.
Szerintem a legutolsó legszebb alfa az a GT volt, vagy a Brera. De a Brera sem az lett aminek lennie kellett volna...
BeeGee06-09-2010 22:54:41 // 6453
Hiába csaszi ez a GT és hangzik jól hogy centenáriumi, de fogadni merek hogy a háttérben prózai dolgok vannak.

Koncepcióm: az ausztrál raktárban megmaradt (jobbkormányos) GT-kre a helyi importőr kitalálta ezt az akciót. Mivel ott nincs olyan erős környezetvédelmi megkötés, továbbra is mehettek a 3.2-esek, amiből egy akkora országban nem nagy puki 100at felhalmozni. Ausztráliától Dél Afrika nincs messze, simán át lehet hajóztatni párat (a 30 db ból még 13 van náluk a weboldal szerint). Konfigurálni nem lehet az autókat, mindent bele tettek amit kínáltak hozzá. Egyedül a fényezést nem tudom, hogy oldották meg, hacsak nem limitált az is - amíg van addig kérhetsz kéket mondjuk.

Szóval Európába ne várjuk ezt az autót.

Mert: badarság lenne azt hinni, hogy beröffentik pár tucat autóért az egész gyártósort, mert csak ezt a két országot hozza a googli rákeresésnél, és mindkét országban az importőri oldalon reklámozzák. Se az angol, de a németeknél is semmi, pedig ezt a két országot a leghülyébb alfamenedzser sem hagyná ki. Továbbá a gyár a centenáriumi ünnepségbe is tojt bele (RIAR szervezte) nem hogy egy centenáriumi modellel kedveskedne pont az afrikaiaknak. A Dél Afrikai rendszámos sajtófotó meg eszébe jutna valakinek itt, az afrikaiakon kívül? :)

Szóval sztem az italiaspeed.com is tévedhet, mikor azt írja, hogy all over the world.. Sajnos,
Halesz06-09-2010 19:49:19 // 6452
nekem csak bebeszélték a fejembe, hogy 3-as, én is 4-esre emlékeztem valamiért :P
Halesz06-09-2010 19:48:22 // 6451
http://www.alfaromeo.co.za/gtle/

Dél Afrikában ennyibe kerül:

395,000.00 ZAR = 12,091,450.61 HUF
G-MANN🍀06-09-2010 19:23:46 // 6450
:-))

akkor szerzünk egyet! :-))

Poló06-09-2010 19:22:34 // 6449
Azért ez nem ilyen egyszerű... Nem csak dobok rá egy katalizátort és kész.
Kellenek hozzá alkatrészek, gondolom nem állnak hegyekben egy raktárban sem, vagy ha igen, azok eladásra vannak a szervizeknek. Mondjuk hogy nekiállnak rendelni alkatrészeket a beszállítóktól, a gyártógépeket újra át kell állítaniuk a régi alkatrészek gyártására. Egy blokknál vagy főtengelynél nem olyan egyszerű az.
Aztán a szerelősoron is vissza kell állítani mindent, lehet vannak olyan gépek, amik az új motorhoz nem kellenek, csak a helyet foglalta, így ki is tették onnan, esetleg eladták másik gyárnak. Vagy az emberek, lehet akik a régi motort csinálták, már nem is dolgoznak a gyárban, az újak meg az új motort tudják csinálni, a régit nem, de ez a legkisebb probléma.
Blade06-09-2010 19:20:24 // 6448
Alapból euro4 az aresei V6, legalábbis az enyém az:)) De persze ezt egy olajkályhás honnan is tudná....:)))
G-MANN🍀06-09-2010 19:10:00 // 6447
vagy kettőt és euro 5 :-)))
Halesz06-09-2010 19:04:55 // 6446
Eredeti V6 lesz ez, hiszen egyszer már kiállították rá a típusengedélyt satöbbi, szóval miért ne folytathatnák a gyártását. Illetve rátesznek még egy katalizátort, aztán már euro4 :)
G-MANN🍀06-09-2010 18:58:17 // 6445
az jóó :-)))

akkor beneveznék egyre!! :-))
BeeGee06-09-2010 18:50:12 // 6444
Európán kívül nem kell euro5özni. Afrikába meg Ausztráliába mindegy.. :)
G-MANN🍀06-09-2010 18:48:23 // 6443
én hallottam egy olyat is, hogy mivel csak a GM-es V6 motor tudja az euro5-öt (az igazi, régi V6 nem) ezért azt rakják bele.....
ez nem hangzik túl jól... :-(

az eredeti V6 lenne az igazi :-)))
Halesz06-09-2010 03:28:12 // 6442
és tegyük hozzá, nagyjából ugyanannyiba kerülhetett a két autó :)

A kettő árából lenne meg amúgy kábé egy ilyen új, limitált szériájú 3,2 GT :)
Blade05-09-2010 10:21:34 // 6441
Amúgy megh ne hantázz, kettőnk közül neked van szalonból autód újonnan (igaz ugyan hogy fürdőkádfehér,de azért új), nekem csak egy használt jutott..:)))
Blade05-09-2010 10:18:27 // 6440
Magamnak? Az már paradoxon:))
Sporter04-09-2010 14:34:28 // 6439
Na jó, akkor dobjátok össze amitek van, és adjátok nekem :D
Halesz04-09-2010 14:27:17 // 6438
nekem sincs, adj Te :):)
Blade04-09-2010 07:00:50 // 6437
Nincs cash, építkezek. Adjál kölcsönbe:)
Satan04-09-2010 00:24:48 // 6436
Felesleges, csak vérszívóskodom... ;)
KGBMAN03-09-2010 16:26:09 // 6435
További előnye hogy nem jársz úgy vele mint Csöri vagy mint én. Azaz ezt nem szakítja szét a motor és nem repíti bele a váltóházba, kilukasztva azt. És mindezek erősen hatással vannak az autó használhatóságára, mert törött difivel elég nehéz menni..tapasztaltam :(((
Magyarul nem fog így kinézni a váltód a Q2-vel:

(Segítek: Nem, az a luk ott nem gyárilag van, azt a szétrepült difi okozza :)))!!)
KGBMAN03-09-2010 16:21:58 // 6434
Neked ha jól tudom TS váltód volt.. Ugye?? Az enyém meg V6.. Tök más difi, de csinálok neked képet holnap hogy lásd.. Q2 a V6-JTD difivel 1forma.. A TS difi meg a Quaife difiddel csereszavatos..
Vagy most akkor milyen váltód is volt a 145 TS-hez?
GEORGE03-09-2010 15:52:31 // 6433
Közben utánanéztem és nekem nem jó, mert sz@ros opel váltó van benne....
BeeGee03-09-2010 15:11:23 // 6432
Jogos.
Belga03-09-2010 15:05:55 // 6431
20V-be sajnos nem jo, abban GM valto van
BeeGee03-09-2010 14:31:39 // 6430
Jó a tiedbe is. Értelme is van, még nagyobb kanyarzsonglőr lehetsz vele :)
GEORGE03-09-2010 14:25:27 // 6429
Gondolom az enyémbe nem jó...vagy egyáltalán lenne értelme betenni?
Halesz03-09-2010 14:24:48 // 6428
Vegyééééééééél! :)
Satan03-09-2010 13:26:54 // 6427
De ha ugyanaz akkor miért is nem vetted meg az enyémet anno? :PPP Akkor holmi inkompatibilitásra hivatkozva léptél vissza. :)

Még mindig itt van nálam lezsírozva és várja, hogy lejárjon a gari a GT-n és bonthassuk a váltót... :)
Blade03-09-2010 06:35:36 // 6426
Nekem ez nagyon nagyon tetszik...
Csöri03-09-2010 00:44:01 // 6425
El fér, sőt nem is kell reszelni, mert 1:1 ben belemegy.
KGBMAN02-09-2010 23:40:56 // 6424
Nem kell. Legalábbis ha a5 sebességes és a 6 sebességes difije ugyanaz - márpedig ugyanaz mert itt van a polcon mindkettőből 1-1 darab - akkor nem kell mókolni :)
Itt egy link mibe megy bele a Q2. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.