Forum >> GT coupé

BeeGee02-09-2010 23:37:09 // 6422
Ez így van.
Megvan már az urban legendje, mint minden betűjelölésnek az alfák seggén :)
KGBMAN02-09-2010 23:34:25 // 6421
Lássuk be, hogy máig elég nagy a misztikum a Q2 körül, de ha az ember utána olvas akkor hamar kiderül hogy nem is olyan nagy talány ez, csak nem az a mindennapos téma, mint mondjuk a gumi vagy olaj megválasztása. :)))
BeeGee02-09-2010 23:33:51 // 6420
Felesleges tuning alkatrészeket Ollahnál keress :)
BeeGee02-09-2010 23:33:05 // 6419
Gyanítom, hogy ott már mókolni kell :)
KGBMAN02-09-2010 23:32:42 // 6418
Ha találsz egy feleslegeset a fiókban akkor szólj :DDDDDDDD
BeeGee02-09-2010 23:31:34 // 6417
Először megijedtem, hogy ilyen hüjeséget írtunk, de rájöttem hogy nem is mi voltunk :) Mármint hírbe ilyet nem írt az amore..
(mondjuk 2007ben akár el is hittem volna)
KGBMAN02-09-2010 23:31:17 // 6416
Amúgy nekem is az lesz a 6 gangosban majd, ha végre találok megfelelő végáttételt hozzá.
KGBMAN02-09-2010 23:30:08 // 6415
Megsúgok vmit.. 5 gangossal is, csak V6 váltüó legyen vagy JTD.. De pszt :))
KGBMAN02-09-2010 23:29:08 // 6414
Ja és a Q2 nem a motor alá megy hanem az egy spéci difi, amit a váltóban a gyári difi helyére teszel be, mert az kicsit alul van méretezve ha hajtod:
A Q2 nem más mint egy "limited slip differential", azaz egy sper difi.
Tommi02-09-2010 23:22:17 // 6413
Amikor kijött az első Q2 Alfa, akkor írták róla valaki itt az Amorén valami cikkre hivatkozva. De meg ne kérdezzétek ki, mikor és hol írta :)))
BeeGee02-09-2010 23:20:16 // 6412
Hát ezt meg ki mondta? :)
A 6 gangos váltókkal csereszavatos a Q2 diffi.

Lehet, hogy pár darabban meglepiből lesz Q2, mert találtak a fiókban... :)
KGBMAN02-09-2010 23:19:28 // 6411
Akkor rosszul tudod, ugyanis a V6 motor difije ugyanakkora mint a Q2 és cserélhető.
De ha nekem nem hiszel ott a google :)
Vagy kérdezd Belgát, Csörit, stb :))
Tommi02-09-2010 23:13:30 // 6410
Úgy tudom a V6-osból nem volt és most sem lesz Q2, mert állítólag nem fér el a nagy motor alá...
KGBMAN02-09-2010 23:06:03 // 6409
Ez a V6 blokk kellemesen hangzik.. 3.2 V6 24v.. nyami.. Gondolom Q2-vel adják,
Kazes☻02-09-2010 10:30:26 // 6408
Kérlek! :)
Tom1202-09-2010 09:24:13 // 6407
Kösz! :-))
TSiga ( I am the TSIG)01-09-2010 20:25:45 // 6406
Halika!
Épp most olvastam, hogy centenáriumi modell lesz a GT-ből. Mondjuk érthető, hiszen egy új kort vezetett be ez a sorozat. Az arese-i V6 meg hab a tortán. Ez a széria kapcsolja össze a múltat a jövővel. Persze azt sajnálom, hogy minden különleges Alfának, ennek is emelkedni fog az ára az első perctől fogva, hogy elhagyta a szalont.
Halesz01-09-2010 17:01:58 // 6405
Az halogénes volt...

Tervezem a mostanit is, de ahhoz az kéne, hogy valaki megvegye a jelenlegi xenon lámpáimat :)
Satan01-09-2010 16:15:31 // 6404
Ahogy olvastam a kommented rögtön bedobtam google-be és a blog-od volt kb. a 2. találat, úgyhogy átolvastam az egészet. :) Itt egy dolog tűnt csak fel, hogy emlékeim szerint 70k-t fizettél a fényszórókért. Ezek halogénesek voltak, vagy fél vesét is adtál a Xenon búrák mellé? :) Mert ennyire olcsón még britt töröttekből bányászott bontott Xenonok is ritkán jönnek szembe, inkább 500EUR környékén veszetegetik őket /db. (A normál foncsorosokat, amiket eddig találtam.)

A fehérbe miért nem veszel egyet? Piszok jól áll neki...
Kazes☻01-09-2010 15:41:33 // 6403
A magam nevében legalábbis állíthatom. :)))
Kazes☻01-09-2010 15:40:48 // 6402
Értettük így is-úgy is, ne izgulj és természetesen elnézzük. :)))))
Tom1201-09-2010 15:14:46 // 6401
Hopp, most látom, hogy valami gubanc van, igazából így akartam írni:
"Még jó, hogy van pár "perverz" még a cégvezetésben és tudják, mi a jó..."

Új billentyűzet, még nem szoktam hozzá...:-)
Halesz01-09-2010 14:59:51 // 6400
A feketébe én is rendeltem utólag, nézd meg a blogom... :)
Tom1201-09-2010 13:26:34 // 6399
Ami tökéletes, azon csak rontani lehet.;-)
Tom1201-09-2010 13:25:20 // 6398
Még jó, hogy van "perverz" még a cég vezetésban és tudják, mi a jó...:-))

Kár, hogy rossz oldalon van a kormány.:-)
Kazes☻01-09-2010 13:19:21 // 6397

Vagy így jobb? Inkább az eredeti. :)
Kazes☻01-09-2010 11:35:29 // 6396
Ezen változtatni?! Vétek! :)
Kazes☻01-09-2010 11:33:41 // 6395
Nem az olaszok, inkább csak a fiatagyú górék. :) De egyetértek veled. :)
Satan01-09-2010 11:16:23 // 6394
B@sszus. Fél éve nézegetem az e-bay-thátha szembe jön egy. És most derül ki, hogy csak kérdezni kellett volna egyet a fórumban... Jellemző, hogy az embernek a triviális megoldás jut eszébe utoljára, vagy méginkább soha...
Blade01-09-2010 09:13:31 // 6393
Állat...
Halesz01-09-2010 08:59:11 // 6392
Jöhet :)
Tibe31-08-2010 22:57:07 // 6391
Itt a GT utódja! :)



Viccet félretéve én el tudnám képzelni simán keménytetővel és pár apróbb sorozatgyártásra érett változtatással. Vinnék mint a cukrot.......
Tommi31-08-2010 22:51:20 // 6390
Vagy már régen kész van a sokhengeres, turbós, hátulkaparós kupé, ami a GT-t és a Brerát egyszerre váltja :))) Mondjuk ennek a valószínűsége erőssssen konvergál a nullához :(

Azt sem értem, hogy miért nincs utód? Oké, állítsák le a gyártást... De előtte már kellett volna jönnie a híreknek, hogy mi lesz helyette... Vagy lehet, hogy a következő Alfa kupé is a 166 utód sorsára jut? :(
Tommi31-08-2010 22:49:31 // 6389
Jól mondod, selyemfény :) Nekem is ez van Bellán a Blackline csomag részeként.
GTPeti31-08-2010 22:47:26 // 6388
Elkapkodják őket. És még ebből sem fogják érteni az olaszok, amit kellene. Hogy nem rossz még ma sem a GT, csak rendes motor kéne bele. Mind1. Sokkal egyszerűbb leállítani a gyárást.
Attie31-08-2010 22:42:03 // 6387
Ez az utóbbi 2 év legtutibb Alfája!
Halesz31-08-2010 15:04:46 // 6386
Ez a blackline edition fényszóró, simán beszerzed, xenonosban és simában is.
Satan31-08-2010 14:52:36 // 6385
:)))

Ez már talán egy kicsit túlzottan metrokekszuális, nem illik a GT-hez. Akkor inkább maradjon Teddy verziója.
bilon31-08-2010 14:51:31 // 6384
az első GT amit elfogadnék :D
admirális31-08-2010 14:39:34 // 6383
Vagy selyemfényű króm!
Satan31-08-2010 14:37:06 // 6382
Csecse, és ha jól látom, akkor fekete foncsorozású a fényszórója, mint az aresei múzemban lévő 8C rosso fényezésű GTnek, ami ennek a bianconak még jobban áll...

Kár, hogy ezt még utángyártottban sem lehet beszerezni, a házi barkács pedig az EU konform műanyag fényszóró búra miatt nehezen kivitelezhető... :(((

Már csak azt nem értem, hogy mi az a matt króm... :) Gondolom matt alu akart lenni.
Kazes☻31-08-2010 13:14:08 // 6381
Ha még hátul is kapar, azonnal megyek a bankba! :)))


símaszkban :DDD






csak viccccc!!! :D
Giorgio31-08-2010 13:05:47 // 6380
Mér' facsarják a szívem, vazze....!?
SD31-08-2010 12:00:17 // 6379
Jajde kéne!!!

Vagy ez olyan gyári újracsomagolt cucc? :D

Kéne kéne kéne!!!!!
Halesz31-08-2010 11:56:03 // 6378
Ne is mondd... itt ülök a gép előtt sírva :)

ezt miért nem tudták kitalálni tavaly év elején? :D Mondjuk tuti lesz olyan ára, mint most egy fullos Brerának...
BeeGee31-08-2010 11:40:55 // 6377
Megmaradt pár jobbkormányos kasztni meg pár blokk és kész a limited edition :)
Szilárd31-08-2010 11:39:15 // 6376
Nem hangzik rosszul...
Kár,hogy most sincsen rá pénzem:((
Tedi31-08-2010 11:32:51 // 6375
Azé' végjátéknak nem rossz :)

Limitált szériás GT, 3.2-es arese V6-tal
Satan17-08-2010 14:36:24 // 6374
Ezt én is néztem, még akkor is gyanús, ha 100.400km van benne...

Pár éve belefutottam egy hasonlóba ott egy Focus RS-t ajánlottak szintén hihetetlen jó áron a használtautón. Írtam neki emailt, és kiderült, hogy Angliában van, természetesen intézik a szállítást, de előtte be kéne fizessek 400k-t a szállításra, amit majd a végén jóváírnak a kocsi árából. Küldtek két nagyon gagyi kamu papírt arról, hogy a cucc már a kikötőben van, és csak a lóvémat várják, én pedig tettem egy feljelentést a remdőrségen... De mivel nem lettem megkárosítva, így kb. leráztak, nem hinném, hogy utána mentek a dolognak. (Persze nem is lett volna túl egyszerű egy email cím alapján.)
Satan17-08-2010 14:04:06 // 6373
Hali!

A 2.0JTS-t csak hallomásból ismerem, sokan szidják az étvégya és a lomhasága miatt, illetve halottam egy eszmefuttatást a JTS technológia alacsony fordulatszámon használt szegény keverékes megoldásának hátulütőjéről, miszerint ha valami gubanc van, és valamelyik szenzor megfáradt és rossz értékeket ad a vezérlő elektronikának, akkor ott pikk-pakk kukázhatja is az ember a motort. Igaz vagy sem, engem aggasztana. Persze a TSnek is megvannak a maga nyűgjei, de az legalább kiforrott technika. Vagy elavult, nézőpont kérdése... :)

A hátsó soros fejtér kb. 170cm-ig élvezhető hosszú távon, de még így is jobb, mint egy A4-es Audiban, a lábtér is kb. akkora, ami az említett 170-es utasnak kényelmes.

A csomagtartó nekem bőven elég, ha visszalapozol a topicban, akkor több képet is találsz ami bizonytja ezt. (Bőröndök, gyerekágy, boroshordó, stb...)

Jah... A futómű nem szereti a magyar utakat, akár csak a 156-os, és a karosszéria merevsége is elég gyatra, akár a 156-osnál, ergo 10,000km után padkára felálláskor nyöszörög, nyisszeg, cserreg amolyan Alfásan. ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.