Forum >> GT coupé
Halesz01-06-2015 00:47:10 // 9672
Ha ír valaki beszámolót, kirakjuk majd! :)
DKori01-06-2015 00:13:24 // 9671
Jók lettek a képek meg a videó is! :)
Sajnálom, hogy nem tudtam úgy szervezni, hogy nekem is jó legyen...de remélem a következő megmozdulásról nem maradok le.
Sajnálom, hogy nem tudtam úgy szervezni, hogy nekem is jó legyen...de remélem a következő megmozdulásról nem maradok le.
ChoppR31-05-2015 12:44:38 // 9670
https://www.youtube.com/watch?v=8sVZhxpIKw4&feature=youtu.be
10 autó érkezett tegnap. Köszi mindenkinek a részvételt.
10 autó érkezett tegnap. Köszi mindenkinek a részvételt.
mesa30-05-2015 21:03:17 // 9669
ChoppR29-05-2015 11:51:47 // 9668
Sziasztok!
Holnap lesz az Alfa Gt találkozó. Pár részlet.
9:30-tól kezdünk el gyűlni a Campona legfelső emeleti parkolójának nagy szabadtéri üres részén. (kép csatolva)
10:00-kor elindulunk Tatabányára
11:00-kor megnézzük a Turult, majd irány tovább Tatára a tóhoz.
A tónál megbeszéljük, hogy mi legyen a székesfehérvári megálló. Olyan 12:00 - 12:30-ra érünk kb a Tóhoz.
20/43-43-428-as számon elértek. Ha késtek, vagy később csatlakoznátok be, akkor csörögjetek.
Sudár Zoltán
Holnap lesz az Alfa Gt találkozó. Pár részlet.
9:30-tól kezdünk el gyűlni a Campona legfelső emeleti parkolójának nagy szabadtéri üres részén. (kép csatolva)
10:00-kor elindulunk Tatabányára
11:00-kor megnézzük a Turult, majd irány tovább Tatára a tóhoz.
A tónál megbeszéljük, hogy mi legyen a székesfehérvári megálló. Olyan 12:00 - 12:30-ra érünk kb a Tóhoz.
20/43-43-428-as számon elértek. Ha késtek, vagy később csatlakoznátok be, akkor csörögjetek.
Sudár Zoltán
DKori28-05-2015 19:39:21 // 9667
Szia!
Az enyém is 2-es.
Az enyém is 2-es.
forrasr28-05-2015 14:05:54 // 9666
Sziasztok, Tud valaki segíteni, hogy a GT-k kulcsszárába gyárilag(code) 2-es vagy 3-as számnak kell beütve lennie? 2004-es a kocsi, és 2-es van beütve.
Köszönöm előre is a segítséget!
Köszönöm előre is a segítséget!
G-MANN🍀28-05-2015 10:51:27 // 9665
ami nagyon szép még mindííííííg!!! :-)
DKori27-05-2015 21:23:28 // 9664
Tudom, képben vagyok. ;)
Szép...gratula! :)
Szép...gratula! :)
Blade27-05-2015 21:15:37 // 9663
Igen, Pearl oldalán megtalálod:)
DKori27-05-2015 21:00:25 // 9662
Nocsak, Tiéd a fekete 3.2-es? :))
Blade27-05-2015 17:25:51 // 9661
Úgy értettem, hogy enyém volt, és már nem az , rég eladtam. Most a 3.2 Gt van helyette:)
mesa27-05-2015 11:45:52 // 9660
T-GT: Később értem ki, ellenben hamarabb hagytam ott a rendezvényt! :)
Blade: basszus, de kár, hogy nem találkoztunk! Pöpec a vas!
Blade: basszus, de kár, hogy nem találkoztunk! Pöpec a vas!
Blade25-05-2015 19:51:38 // 9659
A nero az az enyém volt, ha jól látom a rendszámát:)
nagyferi8123-05-2015 11:52:48 // 9658
Szia! Nekem JTS-em van igaz csak 2005. január 08-a óta, ezalatt 9000 boldog és csalódásmentes km-t tettem meg vele. Németországban vettem vezetett szervizkönnyvel (132000 km). Ugyanígy dilemmáztam a két motortípus között de emellett döntöttem. Biztos sokat jelent, hogy van/volt szervizelve az autó. Rossz tapasztalatom nincs vele, bár azért is mertem megvenni, mert "rosszakat" nem olvastam vagy csak rossz helyen keresgéltem. :-) Mire hazaértem megszólalt benne a bal oldali stabilizátor kar, így csere 6500 Ft.
A dinamikájára nem panaszkodom, elég rugalmas alacsony fordulaton is. Ez előtt egy Accord Type-R em volt, ami azért nem így ment. :-) Mikor beleültem a JTS-be meglepődtem, hogy szedi a pacskert. Nem egy versenyautó de szerintem bármikor tudja azt amit egy 2 literes motornak tudnia kell. A fogyasztásom pedig 7.7 liter volt múlt héten Debrecen - Miskolc - Kassa - Eprjes - Lipótszentmiklós - Miskolc Debrecen + a városi csalingázások (738 km). Átlagsebességem 62 km/h volt amit lehet vegyesre fogni.
A dinamikájára nem panaszkodom, elég rugalmas alacsony fordulaton is. Ez előtt egy Accord Type-R em volt, ami azért nem így ment. :-) Mikor beleültem a JTS-be meglepődtem, hogy szedi a pacskert. Nem egy versenyautó de szerintem bármikor tudja azt amit egy 2 literes motornak tudnia kell. A fogyasztásom pedig 7.7 liter volt múlt héten Debrecen - Miskolc - Kassa - Eprjes - Lipótszentmiklós - Miskolc Debrecen + a városi csalingázások (738 km). Átlagsebességem 62 km/h volt amit lehet vegyesre fogni.
Alfa GT-Csaba22-05-2015 18:59:14 // 9657
a benzines hangja is unalmas ,olyan mint ha egy számot hallgatnál minden nap x éven keresztül ;)
Alfa GT-Csaba22-05-2015 18:22:09 // 9656
Vagyis inkább 305 Nm ;) ,a 159-be van 320Nm ,chippelve lehet a gt 390 körül .
T-GT22-05-2015 16:04:18 // 9655
Szia!
Nekem nagyon jo valasztas a JTD! Gondolom ki kell fogni...
Finoman jar, jol huz es 5.4 - 6 L a fogyasztasa vegyesben. Minden nap Pest es M0-as is.
Ha latszik hogy jo gazdaja volt, erdemes megvenni! Szerintem....
Ja....es bent nagyon morgos, elvezheto hangja van ha neha elgurul a gyogyszered...;);)
Nekem nagyon jo valasztas a JTD! Gondolom ki kell fogni...
Finoman jar, jol huz es 5.4 - 6 L a fogyasztasa vegyesben. Minden nap Pest es M0-as is.
Ha latszik hogy jo gazdaja volt, erdemes megvenni! Szerintem....
Ja....es bent nagyon morgos, elvezheto hangja van ha neha elgurul a gyogyszered...;);)
T-GT22-05-2015 14:22:23 // 9654
Szeva :)
Hungaroring?
A szurke az enyem... Ne haragudj nem lattam mas GT-t. Mondjuk en kozel voltam a bejarathoz....gondolom te nem, mert nem lattalak. :(
Hungaroring?
A szurke az enyem... Ne haragudj nem lattam mas GT-t. Mondjuk en kozel voltam a bejarathoz....gondolom te nem, mert nem lattalak. :(
T-GT22-05-2015 14:14:30 // 9653
Szia
Nem...ugy vilagitanak mint a tobbi gomb a muszerfalon.
Nem...ugy vilagitanak mint a tobbi gomb a muszerfalon.
DKori22-05-2015 06:52:49 // 9652
Korrekt :) és az Alcantarás résszel is osztom a véleményed: nekem nagyon bejön az Alfatex, nálam kifejezetten plusz pont volt, hogy ez van benne a háromfél kárpit (szövet, Alfatex, bőr - néztem mindhárom kivitelű GTket anno...) közül. :)
Donald21-05-2015 10:46:39 // 9649
jaj hiba az elöbbi postban JTD-re szavaznak az emberek....
Donald21-05-2015 10:43:51 // 9648
Nezegetek meg, nem ugy van h most rögtön azonnal kell az auto. Salespeed persze nem vonz. A lenyeg a JTS v JTD az emberek JTS-re szavaznak. Köszi az infokat, de ha van meg valakinek szivesen elolvasom. JTD-nel mire figyeljek oda vasarlaskor?
pedrobaa21-05-2015 10:37:11 // 9647
Hehe, tényleg nyüszög. :D Mondjuk az idegesítő, de fel kell hangosítani a zenét, a diesel hangján úgysincs mit hallgatni. :)
mesa21-05-2015 10:32:26 // 9646
Megnéztem mindkét autót, nekem egyik színe sem jön be, de ha neked az ilyen tetszik, én a JTDm mellé teszem le a voksot!
Selespeed + JTS a lehető legdurvább kombináció, ha nem vagy nő, inkább kerüld nagy ívben. A JTS motoroknak nagyon hirhedt a motorja, túlságosan kihegyezték, a vezérműtengely meg kopik rendesen. A nagynyomású befecsi miatt meg ilyen korára tiszta korom a szívó oldal, az eredeti 165 lóerőből jóval kevesebbet tudhat. A hangja lehet, hogy sokkal szebb, mint a dízelé, sőt biztos. Mégis gyakorlatilag az elmúlt 20 év leggyengébb láncszeme az Alfa motorok közt a JTS.
Dinamika sem nagyon van benne. Ha meg Selespeed-es, akkor érthetetlen, miért nem a JTDm-ekbe szerelték? Mégpedig azért, mert
a JTD sokkal nyomatékosabb! 395 Nm odaver rendesen! Én benzin párti voltam nem kicsit, 3 TS után szoknom kellett a dízelt, de már nem bánom! Szinte bármilyen fokozatból húz pedál lenyomásra. Ma már nincs idő kivárni, ameddig vissza váltasz, vagy felpörög a motor. Akikkel eddig küzdenem kellet, minden autó ugyanúgy turbodiesel volt. A benzinesek közül nem nagyon találtam megfelelő partnert...
Az itt bemutatott autóban én nem találom hátránynak, hogy Alcantara a beltér és nem bőr. Az enyémben bőr van, de nem szeretem, hideg (enyémben nincs ülésfűtés), de ami még idegesítőbb, hangokat ad ki, nyüszög, mocorog :D Ha valakit a bőr hangja nem zavarja, az nem érzékeli, de szerintem az Alcantara kussban lehet. Cserébe a zsírt gyűjti a széleken. Vagy kifényesedik, amit nem lehet javítani,a töredezett bőrt viszont igen.
Szerintem nézegess még GT-ket ;)
Selespeed + JTS a lehető legdurvább kombináció, ha nem vagy nő, inkább kerüld nagy ívben. A JTS motoroknak nagyon hirhedt a motorja, túlságosan kihegyezték, a vezérműtengely meg kopik rendesen. A nagynyomású befecsi miatt meg ilyen korára tiszta korom a szívó oldal, az eredeti 165 lóerőből jóval kevesebbet tudhat. A hangja lehet, hogy sokkal szebb, mint a dízelé, sőt biztos. Mégis gyakorlatilag az elmúlt 20 év leggyengébb láncszeme az Alfa motorok közt a JTS.
Dinamika sem nagyon van benne. Ha meg Selespeed-es, akkor érthetetlen, miért nem a JTDm-ekbe szerelték? Mégpedig azért, mert
a JTD sokkal nyomatékosabb! 395 Nm odaver rendesen! Én benzin párti voltam nem kicsit, 3 TS után szoknom kellett a dízelt, de már nem bánom! Szinte bármilyen fokozatból húz pedál lenyomásra. Ma már nincs idő kivárni, ameddig vissza váltasz, vagy felpörög a motor. Akikkel eddig küzdenem kellet, minden autó ugyanúgy turbodiesel volt. A benzinesek közül nem nagyon találtam megfelelő partnert...
Az itt bemutatott autóban én nem találom hátránynak, hogy Alcantara a beltér és nem bőr. Az enyémben bőr van, de nem szeretem, hideg (enyémben nincs ülésfűtés), de ami még idegesítőbb, hangokat ad ki, nyüszög, mocorog :D Ha valakit a bőr hangja nem zavarja, az nem érzékeli, de szerintem az Alcantara kussban lehet. Cserébe a zsírt gyűjti a széleken. Vagy kifényesedik, amit nem lehet javítani,a töredezett bőrt viszont igen.
Szerintem nézegess még GT-ket ;)
Donald21-05-2015 09:25:12 // 9645
Itt nalunk Szerbiaban a 3.2lit motor adoja horror. Ezert elmarad. :-/
farki21-05-2015 08:47:23 // 9644
Ez azért elég perverz javaslat... :P
.......................21-05-2015 08:12:05 // 9643
Miért nem egy V6 ot nézel?
Aztán bele az Lpg vel ,aztán diesel árban autózol V6 brutál hanggal
Az utolsó autó a GT amiben alfa V6 van
Aztán bele az Lpg vel ,aztán diesel árban autózol V6 brutál hanggal
Az utolsó autó a GT amiben alfa V6 van
DKori20-05-2015 22:47:14 // 9642
Szia!
Nézd, nem kérdezel egyszerűt, mert ez a dízel vs benzin dolog vmilyen szinten meggyőződés/szubjektivitás kérdése is...szerencse kérdése is (mennyire nyúlsz bele, stb.), felhasználás függő is (pl. ha nagyon sokat rövidtávozol városban azt a dízel mégkevesbé tolerálja..).
Az tény, hogy az 1.9 JTD(m) dízeles berkekben nem számít túl hisztisnek, plane dpf nélküli kiadásban, ugyanakkor mégis "komplikáltabb" szerkezet (változó geos turbó, kettős tömegű stb.), mint egy szívó(benzines) motor. Aztán a 2.0 JTSnek meg gyönyörű a hangja (még a 4hengeresek közt elismerten kellemesen éneklő TSek orgánumára is rátesz egy lapáttal :) ), de kényes pontja ha jól tudom a vezérmű-tengelyek bütykeinek koptatása ha nem megfelelő olajat és/vagy nem megfelelő csereciklusban kap, peches esetben ott se olcsó a javítás...szóval fene se tudja, végül is bármelyikkel bele lehet nyúlni rosszabb esetben, ha meg szerencséd van boldogan használod. Éppen ezért ha a fenntartás oldalát nem nézem a JTD rugalmasságban jobb (pláne ha azt nézem, h könnyen "okosítható" > chip), a JTS meg hangban és karakterében azért talán jobban illik egy (sportos) coupehoz.
A két konkret példád nézve én is a JTS fele húzok...vhogy jobban egyben van, jobb a felszereltsége is és a futása is hihetőbb, mint a dízelé (ami persze lehet valós, de gyanús, pláne ugyanolyan áron :/ ), aztán élőben fene tudja mit mutatnak. :)
Nézd, nem kérdezel egyszerűt, mert ez a dízel vs benzin dolog vmilyen szinten meggyőződés/szubjektivitás kérdése is...szerencse kérdése is (mennyire nyúlsz bele, stb.), felhasználás függő is (pl. ha nagyon sokat rövidtávozol városban azt a dízel mégkevesbé tolerálja..).
Az tény, hogy az 1.9 JTD(m) dízeles berkekben nem számít túl hisztisnek, plane dpf nélküli kiadásban, ugyanakkor mégis "komplikáltabb" szerkezet (változó geos turbó, kettős tömegű stb.), mint egy szívó(benzines) motor. Aztán a 2.0 JTSnek meg gyönyörű a hangja (még a 4hengeresek közt elismerten kellemesen éneklő TSek orgánumára is rátesz egy lapáttal :) ), de kényes pontja ha jól tudom a vezérmű-tengelyek bütykeinek koptatása ha nem megfelelő olajat és/vagy nem megfelelő csereciklusban kap, peches esetben ott se olcsó a javítás...szóval fene se tudja, végül is bármelyikkel bele lehet nyúlni rosszabb esetben, ha meg szerencséd van boldogan használod. Éppen ezért ha a fenntartás oldalát nem nézem a JTD rugalmasságban jobb (pláne ha azt nézem, h könnyen "okosítható" > chip), a JTS meg hangban és karakterében azért talán jobban illik egy (sportos) coupehoz.
A két konkret példád nézve én is a JTS fele húzok...vhogy jobban egyben van, jobb a felszereltsége is és a futása is hihetőbb, mint a dízelé (ami persze lehet valós, de gyanús, pláne ugyanolyan áron :/ ), aztán élőben fene tudja mit mutatnak. :)
pedrobaa20-05-2015 20:57:09 // 9641
A JTSnek szebb hangja van, viszont kicsit iszákos. Nem olyan dinamikus mint az ember várná. Nekem nem volt, csak próbáltam, a szerviz tapasztalatokról majd írnak olyanok akiknek az van. Azt regélik, hogy nem túl megbízható motor, gondolom rendes karbantartással azért lehet felhasználóbarát.
A JTD elég harapós, 6-7L között fogyaszt cserébe rohadt dinamikus, a konstrukció nagyon megbízható, persze egy dízelnél mindig több szervizköltséggel kell számolni, főleg ilyen korban. Én a JTD mellett döntöttem és nem bántam meg.
A két linkelt kocsi közül a JTS egyértelműen szebb állapotra és felszereltségre is jobb. Engem annak idején a Selespeed-ről mindenki lebeszélt, szerintem kerüld Te is, hacsak nincs valami ezzel kapcsolatos perverziód. Nem tudom a világnak azon a részén mennyire tekergetnek órát, de egy 11 éves dízel autóban nagyon ritka esetben van 160k kilométer, amennyiben ez neked szempont mindenképp vedd számításba. Összességében a JTD-ből hiányzik a bőrülés, csak 16"-os kerekek vannak rajt és elég csálé a pofája a képek alapján.
A JTD elég harapós, 6-7L között fogyaszt cserébe rohadt dinamikus, a konstrukció nagyon megbízható, persze egy dízelnél mindig több szervizköltséggel kell számolni, főleg ilyen korban. Én a JTD mellett döntöttem és nem bántam meg.
A két linkelt kocsi közül a JTS egyértelműen szebb állapotra és felszereltségre is jobb. Engem annak idején a Selespeed-ről mindenki lebeszélt, szerintem kerüld Te is, hacsak nincs valami ezzel kapcsolatos perverziód. Nem tudom a világnak azon a részén mennyire tekergetnek órát, de egy 11 éves dízel autóban nagyon ritka esetben van 160k kilométer, amennyiben ez neked szempont mindenképp vedd számításba. Összességében a JTD-ből hiányzik a bőrülés, csak 16"-os kerekek vannak rajt és elég csálé a pofája a képek alapján.
Donald20-05-2015 20:30:43 // 9640
Hello fiatalok! Kellene egy kis segitseg. GT vasarlason gondolkodom. 1,9 JTD v 2,0JTS http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1662947_Alfa_Romeo_GT__2004_god
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1689268_Alfa_Romeo_GT__2004_god
Kinek milyen tapasztalata van. Tanacs h olajkalyha v benzina?
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1689268_Alfa_Romeo_GT__2004_god
Kinek milyen tapasztalata van. Tanacs h olajkalyha v benzina?
RuAdi18-05-2015 22:50:46 // 9639
Sziasztok! Nagyon örülök, hogy az első autómmal csatlakozhatok a Közösséghez! Üdv mindenkinek!
mesa18-05-2015 11:19:02 // 9638
Forsberg18-05-2015 11:13:56 // 9637
Sziasztok!
Akinek gyári connect nav+ van a kocsijában, azoktól kérdezem, hogy nekik is halványabb a gombok fényének az erőssége, mint mondjuk a többi nem a fejegységhez tartozó gombnak? Max. erősségen persze.
Köszönöm!
Akinek gyári connect nav+ van a kocsijában, azoktól kérdezem, hogy nekik is halványabb a gombok fényének az erőssége, mint mondjuk a többi nem a fejegységhez tartozó gombnak? Max. erősségen persze.
Köszönöm!
Gabesz89GT16-05-2015 07:26:35 // 9636
Sziasztok érdeklőnék, Pesten az Árkád környékén tudna, valaki mondani nekem egy kézi mosót, merre van, mert a tegnapi esőtől elég koszos lett
előre is köszönöm 😊
előre is köszönöm 😊
Golyszi11-05-2015 19:27:43 // 9635
Kaci08-05-2015 16:00:47 // 9634
Halesz06-05-2015 13:50:51 // 9632
ChoppR04-05-2015 13:17:13 // 9630
Sziasztok!
Szervezünk egy GT-s találkozót a facebookos csoporttal. Kifejezetten GT-knek szól, ezért máshol nem is reklámozzuk. Részletek:
2015.05.30.-a szombat
- 9:30-tól gyülekező a Campona parkolójában
- 10:00 órakor indulás az 1-es úton Tatára a tóhoz (71 km) - Pihenő, séta
- A következő állomás Székesfehérvár (57 km). - Pihenő
- Utolsó állomás: Érd (48 km) - 7-es út.
Teljes táv: kb. 180 km
A fehérvári és érdi megállási pont még nincs megadva, de ha van ötletetek, azt várom. Lehet akár pláza parkoló is. Aki nem szeretne teljes "kört" menni, az is bármikor becsatlakozhat a megállási pontoknál. Hazafelé én is a fehérvári megállónál fogok elbúcsúzni.
Szervezünk egy GT-s találkozót a facebookos csoporttal. Kifejezetten GT-knek szól, ezért máshol nem is reklámozzuk. Részletek:
2015.05.30.-a szombat
- 9:30-tól gyülekező a Campona parkolójában
- 10:00 órakor indulás az 1-es úton Tatára a tóhoz (71 km) - Pihenő, séta
- A következő állomás Székesfehérvár (57 km). - Pihenő
- Utolsó állomás: Érd (48 km) - 7-es út.
Teljes táv: kb. 180 km
A fehérvári és érdi megállási pont még nincs megadva, de ha van ötletetek, azt várom. Lehet akár pláza parkoló is. Aki nem szeretne teljes "kört" menni, az is bármikor becsatlakozhat a megállási pontoknál. Hazafelé én is a fehérvári megállónál fogok elbúcsúzni.
T-GT01-05-2015 23:20:46 // 9629
Koszi mindkettotoknek!
Akkor jol gondoltam, megragadt....ez a jobbik variacio!
Cserelem...koszi:)
Akkor jol gondoltam, megragadt....ez a jobbik variacio!
Cserelem...koszi:)
Adaam01-05-2015 11:51:11 // 9628
Nekem is ilyen problémám volt, termosztát csere megoldotta a dolgot, most már pár km megtétele után 90°C-on lesz. A barátodnak is mondd meg, hogy cserés :)
ASR1601-05-2015 11:27:32 // 9627
Tönkrement a termosztátod..:) ilyenkor nyitva ragad meg, a teljes körön cirkuláltatja a vízpumpa a "vizet", ezért melegszik nehezen (télen egyáltalán).. termosztátcsere és beáll kilencven fokra..
T-GT01-05-2015 11:18:08 // 9626
Sziasztok!
Velemenyt kernek!
A GT-m vizhofoka normal esetben nem megy 75 C fole...
Telen ugy ereztem hogy nem azt az igazan forro levegot fujja mint az elozo autoim.
A multkor volt egy oras araszolgatasom Szentedren ( tipikus hetvegi dugo ) es akkor felment 90c -ra, ami szerintem normalis lenne. Ja, 1.9 jtd.
A baratom GT-je is hasonloan viselkedik.
Ez a normalis uzemi hofoka vagy talan a termosztatom van megragadva valahol feluton?
Normalis vagy nem normalis?
Koszi es jo autozast mindenkinek...:):):)
Velemenyt kernek!
A GT-m vizhofoka normal esetben nem megy 75 C fole...
Telen ugy ereztem hogy nem azt az igazan forro levegot fujja mint az elozo autoim.
A multkor volt egy oras araszolgatasom Szentedren ( tipikus hetvegi dugo ) es akkor felment 90c -ra, ami szerintem normalis lenne. Ja, 1.9 jtd.
A baratom GT-je is hasonloan viselkedik.
Ez a normalis uzemi hofoka vagy talan a termosztatom van megragadva valahol feluton?
Normalis vagy nem normalis?
Koszi es jo autozast mindenkinek...:):):)
beco29-04-2015 09:17:58 // 9625
Na, ki lett cserélve a hátrameneti kapcsoló és minden meggyógyult.
Kicsit macerás hozzáférni, de nem vészes, és pár ezer forintból meglett.
Üdv:
Kicsit macerás hozzáférni, de nem vészes, és pár ezer forintból meglett.
Üdv:
DKori21-04-2015 23:17:02 // 9624
Nagyon csalóka a kép...ha megnézed a sima izzósat az is majdhogynem teljesen fehéres fényűnek tűnik a fotón, pedig élőben annak határozottan sárgás fénye van (ezt Te is tudod)..szóval kis túlzással élőben a LED-esnek van majdnem olyan fénye, mint képen a sima izzónak, igazából egy nagyon picit tűnik csak "kékebbnek", egyáltalán nem zavaró/feltűnő/gagyi, így nem kéne, hogy b*tassanak vele. A Stilomban is hasonló volt, sőt talán az picivel kékebb is volt és soha nem volt gondom vele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?