Forum >> GTV-GTA

Csöri07-02-2007 08:53:26 // 46664
Ja és még egy fontos szempont, hogy megmarad a GTA.:))) Igaz nem tudom ezentúl mennyit fog menni, lehet, hogy csak a találkozókra lesz elővéve.:DD
Csöri07-02-2007 08:52:17 // 46663
A legfontosabb szempont az volt, hogy olasz legyen, a második, hogy elférjünk benne akár 2 gyerkőccel is, a harmadik pedig, hogy nem legyen rajta hitel, épp elég az Alfán.:) Stilot akartam, de ezt nem hagyhattom ott.
SKrisz07-02-2007 08:46:33 // 46662
Kellemes ki ótó a Maris is! :) Én is akartam venni anno, csak aztán jött az Alfa! :))) Mindenesetre a lényeg, hogy a GTA biztosasn marad! :) Gartula a Fijjathoz! :))
Csöri07-02-2007 08:41:48 // 46661
Jó reggelt Urak!

Holnaptól egy családi vassal gazdagodik a járműparkunk.
Igaz nem egy Alfa, hanem "csak" egy Fijjat, de remélem jó kiszolgája majd az asszonykát és a picit.



Az autó 2002.10 havi, magyarországi, és a szokásos extrákon kívül még elektromos naptető is van benne.:))

Ja és ismét kiderült, hogy a GTA nem családi limo.:)
Nem megy be a mózeskosár a hátsó ülésre, mert nem lehet az ülést annyira előre húzni, hogy beférjen.:(
E-van.
Ollah07-02-2007 08:09:59 // 46660
NikiGT06-02-2007 22:01:35 // 46659
Haha :-DDD Legényanya, mi? :-DDD
farki06-02-2007 21:21:35 // 46658
Emberek!

Rátótuk, tútótuk!
:-DDD
TarP06-02-2007 12:42:56 // 46657
Francokat, első utad valami tunyingműhhelybe vezetne, hogy rakjanak rá turbót. 2-öt. Szelepenként!!!
Ollah06-02-2007 12:06:48 // 46656
Az biztos, hogy pár sör mellett jól ki tudnám röhögni a tulajt, hogy mekkora egy állat. :) Persze az is simán lehet, hogy ha egyszer lenne egy ilyen autóm, az első utam egy fatörzsig vezetne... :)))
Ollah06-02-2007 12:04:59 // 46655
Gyári adat... Bár ha max. 1300 kg körül van, akkor sajnos hihető. De akkor is csak egy kopel vazze... Tessék megfaragni a GTV-t 300 lovasra, oszt az is megfutja majd az 5-ös időt. Pályán meg rettenetes lesz. ;)
Ollah06-02-2007 12:03:13 // 46654
Azt linkeltem, amikor Beverly Hills-i gazdag ficsúrok szórakoznak egy Porséval? Azt nem megtörik, hanem csak jasszerkodnak vele, konkrétan a hangjával büntetik a békés amerikai állatpolgárokat. Vannak, akiknek egy 40-100 milliós autó ökörködni/törni van. Majd vesz másikat... Qvvaélet... :)))
SKrisz06-02-2007 11:03:51 // 46653
Hogyne rázta volna meg őket! Még most is remgenek a röhögéstől... :DDD
TarP06-02-2007 11:01:35 // 46652
Elolvastam azt is. Nem kell, mert csúnya bugyborék. Autópályán nem jött a Tájper 230 fölé. Tehát csúnya is ,lassú is. Csak a gyorsulás miatt meg nem kell. Akkor már inkább az OFFpel GT-t ajnározom :) 5.7sec....értemmmm? 5.7! :)
Don Gombóc06-02-2007 10:54:04 // 46651
Így jobban rögzítve van mint a kézifékkel. Nekünk is ott lenne a helyünk a háttérben pohárral a kezünkben. Ahogy nézem őket nem rázta meg a dolog. :)
SKrisz06-02-2007 10:47:54 // 46650
Hogyapicsába ne tudna parkolni! Há' látod! Ott ül az ótóban, a keze lazán kinn' az ajtón, a sok köcsögtől meg csak kérdezni, hogy: Miva' vaze? Én így parkolok... :PPPPPP
Ollah06-02-2007 10:46:38 // 46649
Jah, olvass tájper cikket is, hamá' offolunk manapság sokat. Ronda, mint a bűn, de menni biztosan tud.
Ollah06-02-2007 10:33:48 // 46648
Jah, höjje majom nem tud parkolni. Francnak ilyennek Ferári... :PPP TarP A GTV állagának és jó állapotának fenntartása igen logikus lépés. Ha egyszer megszalad, akkor én még újítanék mellé családi limónak egy GTA-t; az még jó autó volt.
TarP06-02-2007 09:58:10 // 46647
Én Alfás akarok maradni, de ennek most az a legÉSSZERŰBB módja, ha szépen rendbentartom a GTV-t. Mert 1.9TD-re valahogy nem visz rá a lélek...
SKrisz06-02-2007 09:54:46 // 46646
Szegény felni... Jól megpadkázta vaze! Vagy nem ezt kell figyelni? :PPPPP
Ollah06-02-2007 09:48:17 // 46645
"A Ferrari csapat oszlopos tagja" címmel kaptam nemrég:





A Ferrariról jutta eszembe... :)

Az autógyártásba és -fejlesztésbe nem látunk bele, de ha belelátunk is evvan, marad a bosszankodás.
De sebaj, lehet példálózni Szlovákiával, el lehet menni innen... jah bocs', nem ezt akartam... szal lehet venni Integra Type R-t, én is nézegetem őket mostanában... :P
Jahogy nem túrós! De occón lehet belőle csinálni... :P
TarP06-02-2007 09:40:18 // 46644
A teljes Lancia és Alfa palettáról száműzték a turbófeltöltést. Ez szerintem stratégiai hiba és nem lehet ráfogni arra, hogy a 80-90es évekbeli rossz összeszerelési minőség miatt nem lehet eladni az autókat. Persze EuroX-es környezetvédelmi osztály...de mindenki meg tudja oldani Volvo, Audi, OPEL, Micsu, Subaru...még a BMW is, aki soha nem szerette a túrót :) 8C gyönyörű, de minek abba a szegmensbe egy plusz autót tenni, ahol a Ferrari,AZ ISTENSÉG leledzik ??? Konkurrencia az égieknek? Én kitartok amellett, hogy a GT-re tettem, volna ezt a szénszálas ruhát. Lett volna egy kb 1250kg tömegű 4üléses világlegszebb coupeja. A 2.2-es motort megfújom 280lóerőre (Nem hiszem, hogy ha az Opel megoldja, akkor a Giovanniknak ne menne) És Legalább akkora márkaimidzset nyerek vissza, mint így a 8C-vel, amiről minden hozzáértő tudja, hogy nem Alfa, henem Maserati Ferrari motorral. A nemhozzáértők meg vesznek egy sárga Lambót, ha vagi autót akarnak.
Ollah06-02-2007 09:17:28 // 46643
Hát ja, most mászik ki a konszern a szakadékból, amiben van/volt, majd ezután várhatunk csak valami jót is. Bár kétségkívül "érdekes", hogy a magát sportosnak mondó márkának egyetlen sportos autója sincs... :P A kopelre meg azé' mondám, hogy van benne tartalék, mert ugye az íródott róla, hogy lassan épülget fel a nyomás a tiltásig, amin lehet, hogy tudnak csiszolni elektronikusan. Tehát nem elsősorban teljesítménycsúcsot növelni, csak kisimítani azt a görbét túrósra. De ez csak találgatás. Meg aztán ki nem kakkja le, mégis csak egy OFF. :P
SKrisz06-02-2007 09:13:14 // 46642
Szerintem teljsen egyértelmű a képlet. A Fiat-Alfa-Lancia a túlélésért küzd. Nem fér bele a palettába egy olyan típus piacradobása, ami rétegautó (A 8C-t most hagyjuk, a maga elérhetetlen mivoltával) és igazából "csak" a típusszámot növeli, de a bevétel nem hoz nyereséget...
TarP06-02-2007 08:56:43 // 46641
Tartalék? szerintem elég ebbe a kis csónakba 264 lojjerő. Az ár meg elfogadható. Nem sok autót tudok, ami újonnan 8,4millóért 5.7sec-et kínál 0-100. Most hogy bele gondoltam egyet sem tudok ezen kívül. (Lotus Elise sokkal drágább, Audi S3 is, Lancer, Imprezza is, az ST-k, GTI-k, alap TT-k meg nem tudnak közel sem ennyit) A kasztni előlről nem vészes(kivéve a röhejes ködlámpamegoldást), de hátulról nagyon olcsó hatású. Ettől függetlenül siralmas, hogy szinte minden gyártónak van sportos autója, kivéve Fiat, Lancia, Alfa...Ha valaki ezt mondja nekem 5-10 éve, nem hioszem el !!! :(
Ollah05-02-2007 15:58:19 // 46640
2 baj van az autóval: 1. olcsó 2. az alapján, amit Karotta ír, abban a motorban van tartalék bőven (nekem legalábbis ez jött le)
TarP05-02-2007 14:15:19 // 46639
Oh bajjeg, ma néztem a TotalCaron az OFFpel GT bemutatót, tesztet. 2.0T 264ló és 5,7sec 0-100... Az Olasz konszern meg csak szöszmötöl?
TarP05-02-2007 14:14:33 // 46638
Oh bajjeg, ma néztem a TotalCaron az OFFpel GT bemutatót, tesztet. 2.0T 264ló és 5,7sec 0-100... Az Olasz konszern meg csak szöszmötöl?
TarP05-02-2007 14:10:21 // 46637
Köelít, közelít... Még az ótó súlypontja is lentebb kerül, de olyan lesz az utastér, mint az Airplane234 című filmben és kiszippant mindent a vákuuum :) Sebaj, annyira nem nagy a gond, majd egy tavaszi délutánon megbontom és kiöntöm epoxi-gyantával :) Ja, kezd harapni a fék. bár mostanában csak városban tütükézek...
Ollah05-02-2007 14:03:27 // 46636
Nem érted bammeg, há' nem érted!!! S-Ú-L-Y-T-U-N-I-N-G!!! ;DDDDDDDDD Sorry, áh iz from DeGec. :) Komoly megoldási javallatom: hagyd leengedve, hadd lássák a népek, milyen csinos a zasszony. Könnyebb is lesz lehagyni a "versenyzőket". ;) (Ugye, hogy tudok értelmes választ is adni?) :DDD
SKrisz05-02-2007 14:00:12 // 46635
Linkelt nyugodtan! Baj nem lehet belőle! :))) Köcce az infót, utánakérdezek... hátha... :)
SKrisz05-02-2007 13:59:38 // 46634
... és azt még nem is mondtam, hoy valszeg fogsz is, mert most a jobbos csinálja azt amit a balos tavaly... :))) Most azt kellene beállítani. Ezt most nem "túlhúzza", de a szellőzés télen nyáron meg van oldva, ha akarom ha nem! :)))
TarP05-02-2007 13:56:40 // 46633
Qrvamindenségit! Nem az a bajom, hogy nehéz, hanem, hogy nehezen megy be a helyére! Érrrttteeemmm?
Ollah05-02-2007 13:19:10 // 46632
Polikarbonát vazze, súlytuning! :) Az üvegeken tényleg lehetne sokat spórolni. Monnyuk nem mintha olyan marhanagy üvegfelületek lennének az ótóban; azok a lőrések, amiket szélvédőnek csúfolnak... De hátha... :DDD
giovanni05-02-2007 12:55:53 // 46631
Ezt egy programozható ablakemelő modullal is megteheted :)
alfa15605-02-2007 12:49:37 // 46630
Srácok van GTV V6 hoz eredeti gyári levegőszűrő házam és bal oldali belső felső müanyag doblemezem ami felül van.Ha kell valakinek az árban megegyezünk. Azért maradt meg mert direktszürővel lett eladva és a müanyag lemez is kiszerelésre került mert az meg utban volt.Esetleg értelmes dologra cserélhető 156 vagy 145 tipushoz.
TarP05-02-2007 12:44:31 // 46629
Na jówwan, ha semmit nem tudtok, akkor bekenem vazelinnel, hadd csusszanjon könnyen a helyére :) Persze az is megoldás, ha picit leengedem és utána zárom az ajtót, majd felhúzom. Végülis a mai ótók ezt csinálják automatikusan...
giovanni05-02-2007 12:39:32 // 46628
Mást nem találtam róluk csak ezt, Procolor Kft Olyan fórumon olvastam az általuk forgelmazott kárpit festékekről amit nem linkelnék be :))
giovanni05-02-2007 12:27:07 // 46627
Az is nehéz :) Folpack 1 rétegben :) Nyáron meg alufólia hővéselemnek :) csak az kicsit átlátszatlan :))
Csöri05-02-2007 12:23:46 // 46626
Lehet vele szopni.
SKrisz05-02-2007 11:36:02 // 46625
Az nagyon jó lenne, ha lenne "hazai" megoldás "emberi" áron... :) Thx! :))
TarP05-02-2007 11:33:40 // 46624
Ne bax! Mit tegyek a helyére, pillepalackot? :)
TarP05-02-2007 11:32:38 // 46623
Utána beáll jól és hangtalan is, csak csukás +30sec időzítő van benne, addig nem fexik fel tökéletesen a gumira. Csak tartok tőle, nehogy idővel rosszabbodjon és suhogjon nekem, meg kivigye az asszony kezéből a könyvet a czug, ha kicsit gyorsítok :)
giovanni05-02-2007 11:29:40 // 46622
Szedd ki a pitschába :)) - tudod milyen qrva nehéz :DDDDDDD
giovanni05-02-2007 11:28:32 // 46621
Újpesten van egy festékbolt ahol lehet ilyen festéket kapni, ha jól tudom... majd rákérdezek...
SKrisz05-02-2007 11:23:09 // 46620
:PPPP
SKrisz05-02-2007 11:22:42 // 46619
Szóval akkor ez is festhető? Nemrég kérdeztem én is, hogy nem-e tud valaki megoldást. De akkor ezek szerint van ilyen lehetőség! Utána kell járni mindenképp! :))
Ollah05-02-2007 11:15:59 // 46618
110 alatt tökéletesen lehet zárni, kedves cartárs, de 240 körül valóban kicsit cúgos lesz, ha akkor akarod felhúzni. ;)))
Ollah05-02-2007 11:14:46 // 46617
Tempera. Tuti anyag. :P Krisz, azé' a piros bőr sem kicsit 'trici, de a piros kárpit... ;PPP
TarP05-02-2007 11:13:57 // 46616
Így van. Én nem konyítok hozzá, de a zwei english men kitartóan magyarázta, hogy ezek a szöszös műanyagalapú cumók könnyedén festhetőek, nem kell újat venni, ha valaki más színűt akar. Én csak tolmácsolom, de sose csináltam hasonlót. Tényleg Giovanni, mennyire nehéz a keret nélküli ablakon picit állítani, mert nekem az egyik nem tökéletesen záródik, hanem szép lassan bemászik a helyére, de az egész kb 2mm-en múlik és akkor tökéletes lenne. Csináltál már ilyesmit?
giovanni05-02-2007 10:50:31 // 46615
Szvsz a padlókárpitra gondol :) Hogy azt meg lehetne festeni valami spec anyaggal...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.