Forum >> GTV-GTA

Seriff29-01-2010 09:45:11 // 80514
17es. Bár 18asnak jobban örülnék...
KGBMAN29-01-2010 09:38:37 // 80513
Milyen lesz?:)
Seriff29-01-2010 09:31:56 // 80512
Majd meglátod :)
SKrisz29-01-2010 09:27:29 // 80511
Milyen lesz? :)
Seriff29-01-2010 09:25:09 // 80510
Hmm, hmm, akkor asszem megvan az új felnim :)
KGBMAN29-01-2010 09:22:19 // 80509
Miért ne lenne jó? :) Ha egy 225/45 R17 van rajta és jól megkoptatod az sem nagyobb átmérőben :) Asszem még a 235/45 is felmegy rá. :) 245/45 nem, csak 245/40. De lehet rosszul tudom.
SKrisz29-01-2010 09:18:27 // 80508
Ez a méret is jó a GTV-re.
Seriff29-01-2010 09:16:46 // 80507
Urak!

A 215/45R17-es méret nem játszik GTV-n? Volt már valakinek ilyen? Rádiuszban fél centi a különbség a 225/45-öshöz képest, tehát átmérőben 1 centi.

Nekem mondjuk az ET meg a pogi miatt a 225/45-ös beleér elöl a dobbetétbe betekert kormánnyal...
KGBMAN29-01-2010 09:06:57 // 80506
Az akkor mutatna jól, ha szénszálas anyagból lenne a keret, a rács meg vmi hasonló mintájú, mint a GTV krómkeretes pajzsé.
Ollah29-01-2010 08:44:52 // 80505
A tuNNing pajzsot leszámítva tényleg ötös.
Minek kell egy ilyen szép autóra egy olyan igénytelen vacak? ...
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 18:45:14 // 80504
ez : 10s!:-)
Belga28-01-2010 18:40:53 // 80503
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 17:41:51 // 80502
Ez nagyon joh 5lett!:-)))
KORYY28-01-2010 16:46:54 // 80501
azé mer belepte a hav :-)
SKrisz28-01-2010 11:58:42 // 80500
Akkor nagy durranás volt, de szép sajnos messze nem volt az az autó :( Az első lökös össze vissza volt verve, fényezés lepattogva, a motortérben az összes festett cucc (pl. hengerfej) minden honnan pattogott le a festék (valszeg kókány javítás volt a motoron és nem az eredeti hőálló fénnyel fújták újra a cuccokat) és még millió apróság volt, ami engem biztos elántorított volna egy ilyen horderejű befektetéstől. Mindenesetre akkor is egy igazi Ferrari volt és mindenkinek csorgott a nyála... :)))
Szilárd28-01-2010 11:47:28 // 80499
Így van:))
Rohan az idő...:(
Tommi28-01-2010 11:46:30 // 80498
Nem tudom mi lett a sorsa...

Emlékszem, az volt az első Ferrari, amit a TotalCar is tesztelt :)
Szilárd28-01-2010 11:45:26 // 80497
Azon már én is ott voltam...
Szép is volt a kis piros F355 Spider.
Ha jól tudom az ember tk-ra törte:(((
Tommi28-01-2010 11:44:22 // 80496
Másik nagy kedvencem a Dino :)

Alessandronak, a Warm Up tulajának volt egy (árulta, nem tudom megvan-e még neki) tip-top, gyönyörűen rendbetett Dinoja, 100.000 euroért volt meghirdetve, nem tudom mi lett végül vele...

Amúgy holnap megyek hozzájuk, megjött a 458 Italia bemutatóautójuk :))) De miután 1. még nincs rajta se rendszám, se semmi 2. ilyen "szép" hóeséses idő van, sajnos csak a szalonban fogom látni, menet közben nem :(
KGBMAN28-01-2010 11:44:12 // 80495
Mennyik ezek a Spiderek átszámolva???
KGBMAN28-01-2010 11:40:14 // 80494
Én is ezen gondolkodom :DDDD
SKrisz28-01-2010 11:38:30 // 80493
Naugye hogy mindig van jó és mégjobb megoldás! :)))

A legfiatalabb 355-ös is már 11 éves (persze az nem is ez az árkategória, amit én megcéloztam, mint majd valaha egyszer esetleg lehetséges cél), így majd amikor hozzámkerül egy ilyen vas, hát erősen kamaszkorban lesz már a kicsike! :))
Tommi28-01-2010 11:26:47 // 80492
Így van, orvos volt a tulaj!

Thomika kollégának a nagybátyja autószerelő és Érden van egy kicsi, de jól menő szervíze, régebbi Ferrarikat bütykölnek. "Sokan" járnak hozzá, akik nem hajlandóak kifizetni a Warm Up többtízezres óradíját és csillagászati alkatrész árait. Ők is mindenféle "alternatív úton" szerzik az alkatrészeket és hűséges az ügyfélkörük, jól dolgoznak.
SKrisz28-01-2010 11:17:07 // 80491
Igen, emléxem az autóra is és a plasztikai sebész tulajdonosra is! :)))
A 25K Ajrós tétel igaz is volt, abban az időben és bécsi árakkal számolva. Azóta kicsit kinyílt a világ és mindent be lehet szerezni tengeren túlról fényévekkel olcsóbban, mint az európai ár. Max annyi lesz a kihívás, hogy Csörinek meg kell tanulnia ékszíjat cserélni egy 355-ösön! :)))
Tommi28-01-2010 11:05:52 // 80490
SKrisz!

Te ott voltál (ha jól emlékszem 2003 környéke) Csákváron, amikor lejött egy srác egy 355 Spiderrel? Kicsit beszélgettünk vele és mesélte, hogy a 40.000-es szervízt Bécsben csináltatta a Denzelnél (akkor még nem volt Warm Up Kft.) és valami 25.000 eurot fizetett érte...

A 355-nél az ékszíj gyenge pont és ugyan a finom bőrből készült Ferrari táskában van tartalék belőle, de ki kell szedni a motort, hogy hozzá lehessen férni, mert az ülések mögötti részen van. Ha elszakad, nem fogod két perc alatt kicserélni az út szélén :)))
TarP28-01-2010 10:55:15 // 80489
Egen, régóta ott rogyik szerencsétlen.

Tegyél rá inkább olyan papírt, hogy közterületfenntartó vállalat vagyok, a roncsot két héten belül elszállítom jól. És jó lesz alkatrésznek.
SKrisz28-01-2010 10:55:00 // 80488
Ellenben ha valami bedöglik benne, akkor ott a dealer és szépen küldia csomagot, ugyanis az autót 2 év garanciával adják el. Ennyi idő alatt, meg úgyis kiderül ha valaminek baja van. A kötelező szervíz az egy másik kérdés, de a 355 esetében már ez is jóval barátibb összeg, mint az előd 348-nál :)
SKrisz28-01-2010 10:53:24 // 80487
Na ennyit nem tudok és nem is akarok szánni a dologra. 30K USD körül tudok hozatni a nyugati partról. Az meg hogy van az ldalán elöl-hátul sárga meg prios helyzetjelző cseppet sem érdekel. Abban is csak egy maranelloi V8 dübörög, ráadásul nagy esély van rá, hogy a kedves amerikai tulaj még a 80 mérföldes sebességet sem lépte vele soha túl, így a széthajtástól kevésbe kell tartani, mint egy német ótópályán nevelkedett darab esetében! :)))

De ez még nagyon messze van, egyenlőre a terv alakul és lehet még hosszú évek várnak a megvalósulás előtt...
KGBMAN28-01-2010 10:36:38 // 80486
Azért nem nézek ilyet, mert lehet ki tudnám fizetni, ellenben ha valami bedöglik benne....
Nem sok ferrari bontós és alkatrész nagykert ismerek, aki ilyenhez tud alkatrészt.
Ráadásul ezt nem keresem ki a Fiat ePer-ben..
És azért a pakliban egy ilyen gépnél szinte kötelezően benne van, hogy történhet vmi.
Aki ferkát vesz az üti is tutira...

Amúgy ha sok dellám lesz én nem olaszt veszek a pók mellé. Életem álma egy 76-os P. Turbo.. A forma és a tartalom miatt. A forma megosztó. Vagy szereted, vagy nem. A tartalom pedig vitathatatlan. 250 ló, mindenféle buzi kis köcsög computer nélkül a hátsó keréken. Nincs ABS, nincs kipörgésgátló, nincs semmi kacifántos elektronika. Az egyetlen dolog amivel kordában tarthatod az a saját önuralmad. Már ha van ilyen, amikor egy ilyen géppel kell megküzdened. Minden autózás egy kisebb háború közted és a gép közt. Mi ez, ha nem egy igazi, viharos szerelem alapja?? :)))
Szilárd28-01-2010 10:22:29 // 80484
Drukkolok neked,hogy összejöjjön!!!
Ollah28-01-2010 10:21:29 // 80483
Gyorasan felpattantam a mobile.de-re, ahol 150 db(!) F355 van fönt.
40K EUR körül van jópár
KGBMAN28-01-2010 09:55:39 // 80482
Teeee.. Fél liter házipálesz után már a kocsid sem fogod felismerni és ha egy trabiba teszlek azzal is simán hazamész :)))
KGBMAN28-01-2010 09:53:46 // 80481
Szerencsétlen gép :( Jobb sorsra érdemes.
SKrisz28-01-2010 09:52:51 // 80480
Ha összejön a tengerentúli dolog, akkor már nem az a cél. Még semmi sincs eldöntve, de akkor már sokkal inkább egy 355 GTS-ben gondolkodom, mint a 348-ban.
Ollah28-01-2010 09:39:55 // 80479
Én is szoktam látni...
Tegyél egy papírfecnit az ablákra, hogy "Megveszem: 300K".
Hátha visszahív... ;)))
count M28-01-2010 09:21:01 // 80478
Aha, esélyes. :P
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 08:31:44 // 80477
Pontosan!:-)

Nekem is ez a duó volt fent, hibátlan:-)
Axl Trans28-01-2010 06:57:53 // 80476
Szegény, ő mit vétett? Ott áll a III. ker. Huszti út elején, én több mint egy éve látom ott mozdulatlanul. Tud róla valaki?
KGBMAN28-01-2010 00:07:08 // 80475
Felejtős. Az 5x100+mozgókúp cseszte szét a menetet az agyban. Emiatt kellettt újrafúrni a meneteket. Úgyhogy most árulom az 5x100-as MOMO Corse felniket és keresek vmi 5x98-as verziót.
Seriff27-01-2010 23:44:09 // 80474
5ször100 teljesen kóser. Pogácsa is, ha 20mm alatti, no para. :P
GT Ɨ|ѯ27-01-2010 21:18:43 // 80473
Stét!:-)

polírozva nemrossz:-)
Szilárd27-01-2010 21:11:32 // 80472
Milyen régi fotó ez már!!:)))
Szilárd27-01-2010 21:09:23 // 80471
Remélem összejön!!:)))
A 348 már nem aktuális??:)))
KGBMAN27-01-2010 20:41:28 // 80470
Az ilyen helyeken meg ezek mennek a különféle német traktorokhoz.
KGBMAN27-01-2010 20:40:41 // 80469
Namost.. 5x1000-as kilőve. Csakis 5x98 jöhet szóba. Se pogácsa, se egyébb szarok nem kellenek. Azzal megszívtam, adott a menetnek egy pofont.
Seriff27-01-2010 16:56:08 // 80468
Most eléggé erősen uborkaszezon van, de a kársztájlingon, duenen meg a részingbazáron nézegesd ;) esetleg az autószakin, ami a hahuról nyílik :)
KGBMAN27-01-2010 16:53:40 // 80467
Mutass egyet ami jól is néz ki és nem jürgenwagenes stílusú.
Seriff27-01-2010 16:50:01 // 80466
500 ojrónak megfelelő forintért könnyen találsz gumival komplett 18as garnitúrát itthon is ;)
KGBMAN27-01-2010 16:32:00 // 80465
Igen, meg..
Csak mert szólt egy ismerős, hogy tud 4 darabot, 18-as méretben, Alfás lukkörrel (5x98), gumik nélkül 500eur. Átszámolva nem vészes, csak most nagyon össze kéne húzzam az övet.
Először csak az árat mondta és hogy zender, meg 5x98, meg 18".. Egy kis ideig reménykedtem, hogy hozzájutott egy garnitúra Siena-hoz valahonnan és akkor lecsapok rá, ha kell bankot rabolok. De aztán jött a kép.. Ez sem rossz, de mégsem Siena..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.