Forum >> GTV-GTA

GT Ɨ|ѯ25-01-2010 15:13:49 // 80314
főleg így 2-esben:-)
Tommi25-01-2010 15:06:15 // 80313
Überszedánról volt szó, nem? :)
Seriff25-01-2010 14:57:51 // 80312
Hja, csak nem 11 milla környéki, mint az OPC...
Tommi25-01-2010 14:12:37 // 80311
Van, csak Maserati Quattroporténak hívják :)
Poló25-01-2010 13:32:29 // 80310
V10 BiTurbo 630 lóerővel jó lesz? :D
Lambo mociból csak V10 szívó készül nálunk, a Gallardo motorja.
Seriff25-01-2010 13:31:02 // 80309
Szerintem nem így van. A marketinges megmondja, hogy kellene eladni, amit már legyártottak. A stratégiai tervezés, vezetés, meg gondolom a fejlesztők, termékmenedzsment feladata megmondani, hogy mit gyártsanak.

Mondjuk tök mindegy, nincs überszedánunk és kész :((
Ollah25-01-2010 13:25:07 // 80308
Azé' ha tudsz "újítani" okosba' valami Lambo motort, de tőlem lehet valami szar négykarikás V8 vagy V10 (lehetőleg T-vel) is, akkor írj egy emilt. Köszi!
;))))))))))))))
Poló25-01-2010 13:19:48 // 80307
Naponta járatok belőlük jó párat, tudom, hogy nem turbó van rajtuk, hanem kompresszor ;)
De ez csak a V6-ra igaz, sor4-en meg a V8-V10-en turbó van.
Szilárd25-01-2010 13:16:25 // 80306
A TFSI motorok turbóval szereltek...
Poló25-01-2010 13:08:37 // 80305
Tudom, csak érdekességként említettem ;)
Ollah25-01-2010 13:04:50 // 80304
Apropó, csóró opeléknél most néztem, hogy pl. az inszinnya is 3 féle T motorral rendelhető: 1.6 - 2.0 - 2.8.
És nem az Audival hasonlítgatjuk a márkát, ahol 12-féle méretben és teljesítményben vannak T motorok, hanem a lesajnált, csóró-német Opellel.
Szal még ott is több a pénc. Evvan.

Különben is, a fiját öccáh ojjan kis cuki. :P
Ollah25-01-2010 13:01:55 // 80303
Először is a gazdasági osztályon mondják meg, van -e pénz, és az is mire.
Kis pénz, kis foci...
Ollah25-01-2010 13:01:15 // 80302
Köszi az infót, nem tudtam. (Nem is gondoltam volna, hogy ott, ahol olyan komoly hagyományai vannak a T motorok építésének, K motorral szenvednek.)
De a lényeg most nem ez volt... ;)
TarP25-01-2010 12:42:46 // 80301
De ők mondják meg, mit köll gyártani. A mérnök megoldja, az biztos!
Poló25-01-2010 12:16:21 // 80300
A 3.0 TFSI ha jól sejtem, akkor nem turbós, hanem kompresszoros. Legalábbis nálunk is mindenhol TFSI-nek van írva, de valójában kompresszor van rajta, itt-ott KFSI-nek is írják.
Seriff25-01-2010 11:50:22 // 80299
Nem a marketing gyártja a motorokat :D
TarP25-01-2010 11:44:07 // 80298
Az igazi égő az, hogy Olasz vas az egész kategóriában sincsen, sőt, 200 lótól 405 lóig nincs semmi. Ez milyen marketing baazzzzzzzz.
Ollah25-01-2010 11:35:06 // 80297
Szavazzon!

Insignia OPC kéne - 957
335i xDrive kéne - 754
C350 CGI kéne - 167
S4 3.0 TFSI kéne - 494
Passat R36 kéne - 85
Superb 3.6 FSI kéne - 382
Hegesztett diffis Sierra kéne meg a maradék zseton - 1071

Így áll most az Inszinnya ópécé tesztje végén a szavazás (totálkár pont hú). :)
(Sierra-ra böktem én is...) :)
TarP25-01-2010 11:29:39 // 80296
No jó, de a Pirosnál gyakori a bőrmentes felület, ott szénszálas anyag vala.
Tommi25-01-2010 11:11:00 // 80295
Úgy tudom a bőr "egyforma", szinte minden luxus gyártó a(z angol) Conollytól szerzi a bőrt, ahol igen magas követelményeknek kell megfelelni és csak a legjobbat veszik meg a gyárak az autóikba. De lehet rosszul tudom :)
Tommi25-01-2010 11:09:46 // 80294
A Ferrarinak nagyon nincsenek eladási gondjai :)

Pidap kolléga mesélte (a Váci úti Ferrari szalonban dolgozik), hogy az éves 20-25 darabos magyar kvótát mindig gond nélkül el tudják adni, akár évekre előre is. Például 2008 végén, amikor megjelent az F430 Scuderia, ott voltam a bemutatón és akkor mesélte a szalon olasz tulaja, hogy akkor (2008 december) már 2011 nyarára vesznek fel rendelést, mert annyira tapossák egymást az emberek a Ferrariért :) A Maserati kicsit gyengébben megy, ott már elég "csak" 6-12 hónapot várni és megvan a megrendelt autó.

Egyébként osztom a véleményedet, a luxuskategóriát nem igazán viselte meg a "válság".

Remélem, hogy ez az új Alfa-góré gatyába rázza kicsit a dolgokat, bár az erősen elgondolkodtató, hogy az utóbbi időben ilyen gyakran adják egymásnak a kilincset a vezetők... :( De ha a Maseratit és az Abarthot rendbe tudta rakni, remélem "nálunk" is sikerül... :)
TarP25-01-2010 10:39:58 // 80293
Nem olyan, mert az Aston semmiben sem volt jobb, abban a tesztben ,amit én néztem. Talán csak a beltéri bőrök használatában, de technikai adatban nem.
TarP25-01-2010 10:38:13 // 80292
De az ilyen beszólsokért érdemes nézni mégis:

"Ebből dieselt venni olyan, mintha azt mondanám, nem megyek a NudiBárba, táncol nekem otthon anyósom, végülis ő is nő! "

meg:

"Olyan ez a kocsi belülről, mint a polgármesteri hivatal karácsonykor..."

Ezekkel érdemelték ki azt, hogy a legnézettebb ótós műsor.
KGBMAN25-01-2010 10:37:46 // 80291
Hehe.. enzo vs aston? Ez olyan mintha a egy utcai M3-as BMW-t zavarnék a pályára épített 330-as ellen. Az utcán lehet hogy nyer a nagyobb motor és az egyenesben jobb gyorsulás miatt, de a pályán meg úgy fog elvérezni mint mari néni kakasa amikor jönnek családlátogatásra az unokák és pörköltet kérnek ebédre. LOL...
TarP25-01-2010 10:33:38 // 80290
Jaja, azok a legjobb tesztek: A Ferrarinak jobb a váltója, a féke, a gyorsulása, a végsebessége, a pályán való viselkedése, de MI az Astont vennénk, bár drágább...

Mondom, szórakoztató műsor. A Mónikasó alapján sem döntöm el, hogy hogyan fogok élni, így a TopGear alapján sem azt, hogy milyen ótót veszek.
Ollah25-01-2010 10:32:52 // 80289
A TopGear-ben mindig az angol autó a legjobb, de ettől függetlenül szórakoztató.
Az Auto Bild-ben pedig a német autók a legjobbak mindenben. De azt nem olvasom, mert nem szórakoztat...

Ha lenne magyar autós újság, akkor abban így nézne ki egy összehasonlító teszt a fenti két média termék alapján:

Swift 1.3 GC AC vs. Ferrari Enzo

Gyorsulás 0-100 km/h: 17,3 s - 3,2 s
Lassulás 100-0 km/h: 56 m - 28 m
Végsebesség: 180 km/h - 330 km/h
Fogyasztás: 7,5 l/100 km - 27,5 l/100km
Csomagtartó méret: 300 l - 100 l
Károsanyag kibocsátás: Euro 4 - Euro 2
Hasmagasság: 40 cm - 10 cm
Felni és gumi méret: 165/60 R14 - 300/25 R19

Osztályzatok (1-től 10-ig):
Menetteljesítmény: 1 - 10
Dizájn: 1 - 10
Praktikum: 5 - 0
Fogyasztás: 7 - 0
Fenntartási költségek: 9 - 0
Összesen: 23 - 20

Tehát a Suzuki Swift 1.3 GC AC jobb autó, mint a Ferrari Enzo.

Naszóval így kell nézni a topgírt. ;)
Tom1225-01-2010 10:17:07 // 80288
Ezek szerint nagyon "romlanak" ezek a ventillátorok, ha annyi kell belőlük.;-)
Ami a "válság" végét illeti: ma reggeli hír.
Még a legoptimistább elemzők sem emlegetik még a végét...
Tom1225-01-2010 10:14:26 // 80287
Pontosan.
A tegnapi műsorban is az Aston "győzött" az Enzo előtt. :-)) Szerintük. :-) /valami ismétlés volt/
SKrisz25-01-2010 09:20:44 // 80286
Jó ez a kép... :)
A lökös egy kicsit tájidegen, de nem mondanám azt, hogy randa. Inkább érdekes :)
TarP25-01-2010 08:41:04 // 80285
Eztet a TopGeart úgy nézd, mint szórakoztató műsort. Minimális realitás van benne.
Mind a Maseratikat (3200GT, 4200...), mind a 8C-t kb bokáig érő vízben tesztelték.

Jeremy Clarksonnak fix ideái, elképzelései vannak arról, hogy milyen egy autó, vagy egy gyár és a műsor arról szól, hogy azt bizonyítsa ba, amit előtte gondolt.
A 8C-ről pl az a véleménye, hogy egy szépséges, gyönyörű hangú értelmetlen és lassú, nem elég sportos autó. Majd egy későbbi műsorban szidja a hangja miatt...
Szerintem mindez onnan jön, hogy az Aston Martin és a Maserati versenytársak és Jeremy otthon, Angiában szeretné az Astont erősíteni.

A 8C pedig, úgy gondolta, egy Maserati Alfa jellel. (Csak elfelejtette, hogy 300-350kg-mal könnyebb!!! Így viszont már más osztály.)


Amelyik autóra valóban kíváncsiak és számít az eredménye, azoknál figyelnek arra, hogy száraz aszfelt legyen, lehetőleg kellemes hűvös idő. Pl Ferrari Enzo, Pagani Zonda ritkán lát vizet náluk, max a fotózáshoz, ha jól néz ki.
GT Ɨ|ѯ25-01-2010 07:40:14 // 80284
'reggelt!:-)

Seriff25-01-2010 01:13:48 // 80283
No, sehol senki? :P
Seriff25-01-2010 00:47:00 // 80282
Seriff24-01-2010 21:36:15 // 80281
Szép. :) Nem egy sufnicég :)
Seriff24-01-2010 21:35:32 // 80280
Ez igaz :DD
Piritu - 1.000.00024-01-2010 21:21:40 // 80279
Igen, a világ összes autógyártójának és részegység beszállítójának terítünk, ők meg gondolom szintén :-)
Megkockáztatom hogy az Alfákban is a mi termékünk van vagy a konkurens fosch.
Szilárd24-01-2010 21:19:36 // 80278
Mit tudom én,hogy mire vagy képes...:)))
Seriff24-01-2010 21:17:45 // 80277
Milyen régióról beszélünk? Világszerte terítetek?
Seriff24-01-2010 21:17:04 // 80276
Dehogy vittem. Hát mi van Veled, Anyegin? :D
Piritu - 1.000.00024-01-2010 21:05:16 // 80275
A "jó" években 6-6,5 millió (!!!) db ventilátort gyártottunk évente az automata klímák hőmérő rendszeréhez. Nagy ritkán lehet 2 db egy autóban, általában "csak" egy kell. Ki lehet számolni hány aut. klímás autóra van igény évente. Most is ilyen darabszámokkal futunk :-)
Szilárd24-01-2010 21:00:55 // 80274
És tényleg kivitted a GTV-t?
Seriff24-01-2010 20:54:09 // 80273
Persze, 2 napot voltam kint :D
Szilárd24-01-2010 20:53:06 // 80272
Seriff!

Te itthon vagy már?
Szilárd24-01-2010 20:43:34 // 80271
Ebben igazad van:((
Seriff24-01-2010 20:38:20 // 80270
Nem tennék ilyet. Pártfüggetlen a dolog. Mindenki herdálja a közpénzeket...
Tom1224-01-2010 20:37:32 // 80269
Pont ezekre gondoltam, én az ilyen osszehasonlításokat csak ""feltétellel kezelem"...:-)
Szilárd24-01-2010 20:37:03 // 80268
Ne politizálj!!!:))))
Seriff24-01-2010 20:28:56 // 80267
Lehet, már az új kormány rendeli be az új flottának valót adófizetői pénzből ,)
Seriff24-01-2010 20:28:14 // 80266
Stig, pálya, autó. Ezek a feltételek.
Ha vizes volt a pálya a 8C esetében, s száraz az összes többi esetben, akkor 3-4 másodpercet le lehet vonni, de még úgy sincs a 8C a 3.7-es GTA közelében sem...
Tom1224-01-2010 20:25:06 // 80265
Biztos nem egyenlo feltételek voltak...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.