Forum >> GTV-GTA
Don Gombóc16-01-2005 11:39:25 // 564
Hát nem is tudom a miénk az csak 1500 kg és az sok. Engem elvert a 155 Ronni lacházán az igaz hogy ketten ültünk benne lehuzott ablakkal teletankkal, így vagy 3-4 száz kilóval többek voltunk. Szerintem úgy kb egyforma lenne egy kocsihossznyin belül az Akkordal. Mondjuk lehet hogy tavasszal kipróbálom kettesből indulva olyan 4-5-ezernél ráengedve, legfeljebb kicserélem a kuplungot utánna.
Charlie 16616-01-2005 11:32:52 // 563
Bocs hogy beleszólok. Alapmodellre gondolsz? Szerintem ti nyernétek, de itt már nagyon sok múlik a sofőrön.
András bácsi16-01-2005 11:21:18 // 562
Gyuri! Mit gondolsz, az Accord Type-S verhető általunk? Elvileg jobb a gyorsulásadata, viszont alacsony a nyomaték, és csak 4500-nál van a csúcsa.
András bácsi16-01-2005 11:14:25 // 561
Mondjuk én is a GTV motorjánál néztem. Egyébként 166 V6TB-hoz típusspecifikust még nem találtam. Átírós módszert ismerek, de valahogy abban nem bízom igazán.
Don Gombóc16-01-2005 11:11:15 // 560
Néztem 166 V6TB-re nem is ír a honlapjuk.
András bácsi16-01-2005 10:59:55 // 559
Azt a Sqaudra-chipet én is nézegettem már. Kivánncsi leszek a gyakorlati tapasztalatokra. Azon kívül max. egy kipufogótuningot tudok elképzelni.
A gépek törésével nekem is hasonló tapasztalataim vannak. Az enyémen is van javításnyom az üzatöltőnyílás környékén, de máshol nem. Inkább vettem olyat, amin egy két dolgot ki kell cserélni, rendbe kell rakni, mint olyat, ami volt már huzatópadon. A gépészeti elemek zömükben javíthatók, de kevés olyan kasznist ismerek, aki ad a minőségre. Őket is meg lehet persze érteni, pénzből él az ember.
Charlie 16616-01-2005 10:37:03 // 558
Igazad van, rosszul fogalmazta. Az alváz volt a lényeg, olyant néztem ahol a váz sértetlen. Javítva az enyém is volt jobb hátul, de nem is venni észre. Ha összefutunk majd mesélek. Az a baj hogy biztosítózzák, és azért rendesen meg kell törni. Fájt a szíven annyi szörnyűséget láttam. :(:(
Don Gombóc16-01-2005 10:22:07 // 557
Hát azért a 20-30 le pluszért kár annyi pénzt kiadni.
Onil16-01-2005 10:21:35 // 556
Azon mit értesz, hogy nem volt tökéletes? Ez már egy kész program (chip), ha jól tudom. Vagy a programon módosítani akarsz?
Don Gombóc16-01-2005 10:19:36 // 555
Szerintem túlzottan rámentél arra hogy ne legyen törött a verda, és így meg bele léptél abba a hibába hogy más bajok voltak vele. Mert ha azt nézzük hogy az autó külföldről lett behozva, mint pl. az itt lévő 166-osok 99%-a és volt egy kisebb törése azt általában szépen javítják, és jó technológiával ill. jó minőségű alkatrészekkel, és anyagokkal. Amire inkábbb oda kell figyelni az hogy ne legyen alváz problémás. Egy jó karosszáriás azt meglátja és meg is tudja mérni egy sima mérőszalaggal. Értem itt az alváz bekötési pontjait a segéd alvázkeret átlós méreteit stb. Még egy profi huzató paddal sem tudják visszaállítani tök pontosra a gyári értékeket illetve a szimmetriákat. Ezek után érdemes megnézni menetközben az egyenesfutást nagy sebességnél a vibrációt, rezonanciát, stb. Elég sok árulkodó jele van annak hogy milyen mértékű volt a törés. Nekem is volt javítva a hátulja de jól meg van csinálva de azért kiszúrtam rögtön.
SKrisz16-01-2005 10:06:32 // 554
Én nem néztem a weboldalt, de az biztos, hogy a V6TB-re ezzel a chippel 30-35% teljesítménynövekedés amit fix-re mondanak!
SKrisz16-01-2005 10:03:55 // 553
A cuccos már most is foglalatos. Már volt bennt a chip, csak még nem volt tökéletes, azóta meg nem volt idő foglalkozni vele. S2000 más kérdés. Majd meglátjuk mi lesz belőle!:))
Onil16-01-2005 10:01:08 // 552
Krisz! A Squadra chip-et már én is kinéztem korábban, meg hallottam róla jókat, és persze kiváncsian várom majd a Te tapasztalataid is, csak egy dolgot nem értek: ezt a 270LE-t honnan vetted? A Squadra a web oldalán (http://www.squadra-tuning.com) 230LE-t ígér csak.
Don Gombóc16-01-2005 09:57:51 // 551
Köszike! Neked megcsinálták a procit foglalatosra vagy fix marad beforrasztva?
Na minden esetre kíváncsi leszek rá milyenre sikerül. Majd tán elmondod a véleményedet milyen lett a vezethetősége normál és sportos körülmények között. Így simán nem lesz gond az S2000 mert ott igen nagy fodulaton jön elő a nyomaték és a teljesítmény is. Ráadásul olyan könnyű a hátulja hogy így az a hátsó hajtás sem érvényesül igazán.
Charlie 16616-01-2005 09:56:44 // 550
Köszi. Egyenlőre elvi síkon mozgok, mert megy ez most is mint a veszedelem. Nem vagyok egy versenyző típus, csak szeretek "dinamikusan" közlekedni, arra meg bőven jó ami van. Igazad van,várhattam volna, és nekem is szívem csücske a turbó, de Júliustól Decemberig kerestem, majd 20-at megnéztem,és az összes törött volt. Ami nem, vagy nincs semmi komoly gebasz vele, azt meg nem adják oda 3,5 pénz alatt.
Don Gombóc16-01-2005 09:49:00 // 549
Szia Karcsi!! Szerintem a 3-4 százezer egy kicsit kevés, bár attól függ hogy hajtják. nos a szívó és a turbós közötti chip tuning közt elég nagy a különbség szerintem. Mert a turbósnál rengeteg levegő áll rendelkezésre, és itt csak a chippel egy kicsit megemelik a turbónyomást, és adnak hozzá plusz üzemanyagot és már kész is. Míg az atmoszférikus motoroknál egykicsivel bonyolultabb ott kell vezérlés módositás a szívó oldalon, ami neked egyébként is van, de kell még. Kell üzemanyag többlet hozzárendelés szívó oldali levegő rendszer bővítése sport légszűrő stb. És általában a szívó mociknál a plusz teljesítmény ezek után csak magasabb fordulaton áll rendelkezésre. Én már a helyedbe keresgéltem volna egy kicsit még, és 3.0 V6-ot vettem volna, mert talán az sem drágább, az eltarthatóságoz tekintvel. Nekem speciel a V6 TB volt a vágyam, de hát ez egyedi megitélés. Mindenesetre jó ez bármelyik.
SKrisz16-01-2005 09:43:53 // 548
Gomboc!
Amit kívánsz biztos megvalósítható, de nem ezen a módon. Itt az eredti szoftver kikerül az autóból (hogy bármikor gyárivá lehessen visszaállítani) és bekerül az új autóhoz igazított eprom. Ergo mindig annyit fog tudni az autó, mint az aktuális szoftver azt diktálja neki, nem tudod gombnyomással szabályozni!!!
Amit mondasz szerintem a Syntec-es srácok meg tudják csinálni. Őket kellene megkeresned!
Charlie 16616-01-2005 09:31:26 // 547
Szia Gomboc, Csak 1 kérdés. Neked turbos a géped, és most chiptuningot akarsz rá. Én is gondolkodom a chip-rn, de van egy visszatartó erő. Azt mondták a "szakik", hogy a 2000 - 3000 nagymotorok alapból simán elmennek 3-400.000 km-t. A turbó és/vagy chip mennyire gyilkolja a motort? Sokat elvesz az élettartamból, vagy nincs rá igazán hatással?
Don Gombóc16-01-2005 09:16:54 // 546
Krisz! Ez a Squadra chip majd engem is érdekelne, miután tavasszal rendbe rakatom az overboost rendszeremet. Nem ártana ha a hajóm tudna 270 lót. Csak majd meg kellene nézetni tudóssal mert itt van ez az str gomb amiről írtunk már. Jó lenne ahhoz kapcsolni a chip tuning részt, mert lenne egy alap autó meg egy baromállat.
Szilárd15-01-2005 23:55:21 // 545
Ne aggódj érkezem holnap Ollah mesterrel TSákvárra.
SKrisz15-01-2005 23:13:59 // 544
Nem. A chip még nincs bennt az autóban... Nekem minden gyári, csak egy kicsit ki lett takarítva az elektronyika, meg az egész üzemanyagellátó rendszer, turbo meg minden. SZóval a chip még "csak" megvan írva, de nincs beaktiválva!:)
Csabee15-01-2005 23:05:06 // 543
neked ugye emelt turbonyomásod van?
hol csinálták?
Ollah15-01-2005 18:14:53 // 542
Mint a gazdija... :)))
SKrisz15-01-2005 17:34:32 // 541
Ma valami csoda történt az autómmal!:) 4.-ben sikerült stabilan 1.2Bar töltönyomást elérni és úgy megindult a verda majd besz@rtam a gyönyrűségtől! :DDD
SKrisz15-01-2005 11:22:00 // 540
Ez eddig is tiszta volt, hogy a te autód semmiben sem átlagos /normális?/ ... Még ebben sem! :DDDDDDD
Ollah15-01-2005 11:09:54 // 539
Höhö, nekem is ez a max, csak épp' a 90 túloldalán áll ugyanilyen szögben a mutató...
Csöri15-01-2005 10:32:34 // 538
Ilyet ritkán látni GTV-től.:)
De teljesen normális.
András bácsi14-01-2005 20:05:09 // 537
Csak akkor nem, ha 90-nél tartós menetben -10 fok külső hőmérsékletnél fényképezted. :-))))) Egyébként jó.
Paco14-01-2005 18:27:11 // 536
Semmi baja, még a 100 fokot sem érte el :)
Giorgio14-01-2005 18:16:05 // 535
Tökéletesen normális. Nem kell hogy mindig 90° legyen.
gabi3314-01-2005 17:15:40 // 534
az F1 esek 170 fok környékén üzemelnek.
gabi3314-01-2005 17:14:50 // 533
Mivel a hűtőrendszer túlnyomással működi 100 fok fölé is mehet a hőmérséklet és még nem forr. 120 130 környékén kezd forrani.
gabi3314-01-2005 17:13:04 // 532
Teljesen.
Cseresnyés (Monster)14-01-2005 17:07:22 // 531
Giorgio14-01-2005 11:24:52 // 530
Tipli to Csevegés, meghesszelni a ződ GTVt! :-))
Cseresnyés (Monster)14-01-2005 11:22:39 // 529
Fiuk ti menthetetlenek vagytok!
Ollah14-01-2005 11:09:04 // 528
Ja, és repülőnek hívják. :)))
Ollah14-01-2005 11:08:48 // 527
Jóvanna, TSak megvitattuk a tuning-lehetőségeket... :PPP
Krisz! Te nyertél! Akkor legyen kétezer lojjerő! :DDDDDD De az meg 500zal is tud mán dzsalni! :PPP
SKrisz14-01-2005 08:12:36 // 526
1000??? Ugyanmár! Merjél nagyot álmodni vazze!:))) 1000 lóerőt 20 évvel (bocs 21 - 1984) ezelőtt kihozott már König bácsi egy kotvány Testarossából! Nehogymá' a XXI.-században sz@ros 1000 BHP legyen a cél!:PPPPP
Cseresnyés (Monster)14-01-2005 08:11:23 // 525
Mindenki!!!!!! Eriggggy A RENDELŐBE
Csabee13-01-2005 16:19:40 // 524
na persz,dce lehagytad a magnum, tuningyertyát+ 5 % telj. növekedés
sprtlégszűrő+15%
sprtdob+15%
chiptuning+30-35%
ja és a vizuállóerők: magnumtuningmartica kb 50%
így már lehet:)))
Ollah13-01-2005 16:17:07 // 523
Mér? Szvsz elég hozzá 1000 lojjerő. Ameg sima. Mondjam a receptet? Sportdob, sportkat, sportlambda... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ollah13-01-2005 16:15:05 // 522
Nah, beszót a bredpit... :DDD
Szilárd13-01-2005 15:26:19 // 521
Azt már én is sokallanám:)))))
SKrisz13-01-2005 15:18:50 // 520
Én sokallom magamon a 95-öt is de ez már mind1:)))
Szilárd13-01-2005 15:15:17 // 519
Kicsit sok az a 900 is nem??
SKrisz13-01-2005 15:10:41 // 518
Rossz a feltételezés! Szimán megfogja az autót,csak ne legyen 1450kiló, mindössze 900!!! /akkor talán még menni is fod 400-at:PPPPP / :))))
Csabee13-01-2005 15:05:43 // 517
tudod mikor fogsz te 400 al repeszteni?:)))
90os lejltőn, tájfun erejű hátszálben, esetleg, szerintem:)))
Ollah13-01-2005 14:58:13 // 516
Nem, de ha 400ról lassítok, akkor ez a kis pöcsike nem fogja meg az autót... :/
:PPP
Szilárd13-01-2005 12:00:34 // 515
Miért gyengusz???
Mindig a féken akarsz állni????:PPP
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
661
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?