Forum >> GTV-GTA

TarP02-09-2010 08:43:03 // 86614
Most olvasom hogy 2013-tól lesz Maserati Biturbó újra, valami középkategóriás méretben. Ejh... Akkor ez lesz a 16milliós "Alfa"?
Blade02-09-2010 07:59:23 // 86613
Persze, egy s4 is lehet izgalmas, mondjuk egy ezres sportmotorban. Azokból is a legkülönlegesebb (?) az R1,a 90 fokos csapékelésű motorral. DE, ezektől mennyivel karakteresebb egy Ducati 1198S, vagy az Aprilia RSV4 a V4-es motorjával! Ég és föld! Úgy mint az autóknál egy s4 és egy jó (aresei) V6..:)
Blade02-09-2010 07:53:51 // 86612
A világ arra megy amerre az autógyártók akarják. De ez nem jelenti azt, hogy be kell állni a sorba.
Szerintem nem túlzás, ha valaki elvárja egy csúcsmodelltől ,hogy egy kicsit különlegesebb legyen. Ha már egy dévó matizba is négyhengeres motort szerelnek, és az autók 90%-ába. Amit felhoztál példának, a 3.0V6BTB = 16mFt egyáltalán nem biztos egyik oldala sem az egyenletednek. De még ha ennyibe is kerülne, az sem igaz hogy nem venné meg senki,mert más gyártóknak (főleg német) is vannak ennél nagyobb teljesítményű és sokkal drágább modelljei,amit visznek mint a cukrot...
KGBMAN02-09-2010 07:52:14 // 86611
Neked meg GT-nek: Külföldön :DDDDDDDDDDDDDD
Mert hogy idehaza nincs 27 fok az tuti. :((((
Sztem Horvátoknál, mintha itt a fórumban azt olvastam volna, de lehet hogy keverem vki mással.
Blade02-09-2010 07:43:06 // 86610
Akkor azé van kikapcsolva a telefonod,én meg hívogatlak ezerrel:) Jó nyaralást:)
Tényleg, hol is nyaraltok?:)
GT Ɨ|ѯ02-09-2010 06:10:29 // 86609
'reggelt!

Hol is vagytok konkrétan?
KGBMAN01-09-2010 23:20:55 // 86608
Majd megkukkantom, bár nincs mivel töröljem. A múltkori vizitet mikor tudjuk pótolni? :) Szept vége felé lenne rá időd?
Csöri01-09-2010 23:09:55 // 86607
Inkább a műszerfal alatt.
Csöri01-09-2010 23:08:20 // 86606
Igen olvastam.:(
Itt sincs ezer fok, de 26-27 fokos a levegő és a tenger sem sokkal hidegebb. Szóval jól érezzük magunkat.:)
KGBMAN01-09-2010 23:08:19 // 86605
Akkor az ülés előtt-alatt van vagy a lábtérben találom?
KGBMAN01-09-2010 23:02:03 // 86604
Köszi :) Jársz majd felénk Büdöspesten mostanság?
Szilárd01-09-2010 23:00:59 // 86603
Jó nektek!
Itthon lassan meg lehet fagyni:(((
Csöri01-09-2010 23:00:08 // 86602
Még itt vagyunk, f@sza idő van.:)
Szilárd01-09-2010 22:50:26 // 86601
Köszönöm szépen az infót:)

Még mindig jó idő van kint,?
Vagy már itthon vagytok?
Csöri01-09-2010 22:48:18 // 86600
A motor valóban nem de a csati már igen. A Gábornak még az utasülés lábánál van a régi fijjatos csati.
Szilárd01-09-2010 21:51:33 // 86599
Ez így van!
Tényleg nem értesz hozzá!:))))
KGBMAN01-09-2010 21:19:27 // 86598
És mit takar a high powa?? :DDD
GT Ɨ|ѯ01-09-2010 17:34:26 // 86597
Anthony Hopkins az öreg Indian-os kiönti olcsóbban:-))
Ollah01-09-2010 17:01:22 // 86596
Nem kell kovácsolt dugószett, ami önmagában 250-300K. :)
GT Ɨ|ѯ01-09-2010 14:50:43 // 86595
Csak nem cseréd lesz?..:-)
KGBMAN01-09-2010 14:33:55 // 86594
Ja.. Tudom.. 3.0 12v 2.5V6 főtengely, leömlők, túró, P-ECU, csipsz
Arra kíváncsi lennék eme esetben mit takar az a lóbüdzsé.. :DDD
Ollah01-09-2010 14:13:19 // 86593
Mondom 2800 ccm. Low budget - high póver. :P
Ollah01-09-2010 14:12:19 // 86592
Rám ne hallgass, mert én nem értek hozzá...
Meg nekem az első dolgom lenne egy túrós autónál a csipszeket nézegetni, szóval végképp irreleváns, mit gondolok a gyárilag is 1.4-170LE gépekről.
Bár Stephan írkálgat csipszeket ezekre is, úgyhogy tán nem esenek szét 30K km alatt. Vagy leszarja. :)))
GT Ɨ|ѯ01-09-2010 12:58:32 // 86591
1edi..:-P
Rohodi Mihály01-09-2010 11:40:18 // 86590
Mikre emlékszel :-) nem tudsz hozzá egy telszámot? Megkérdezném azért.
KGBMAN01-09-2010 11:32:23 // 86589
De.. Az érdi Tamon Józsi, de már nincs meg neki tudtommal.
Rohodi Mihály01-09-2010 11:30:13 // 86588
Sziasztok!
Nem emlékszik véletlenül valaki, hogy ki árult nemrégen az adok-veszekben egy FL-es (2003) GTV/Spider bontott géptetőt és lökhárítót?
KGBMAN01-09-2010 11:23:43 // 86587
Így van. Aki meg mégis olyat akar annak kell csinálni egy V6 GTA verziót. :)
Én pl. el nem tudnám képzelni a gépet 1.6 motorral. De még 2.0TS-el is csak akkor ha fizikai kényszerrel is győzködnek.
Biztosan belejátszik hogy a Trabi után (igen, azon kezdtem, nem szégyen) egyből egy 2.8-as bajorba ültem, majd hasonló kaliberekkel folytattam és dízelben sem mentünk soha 2.5 alá. Így számomra "logikus" választás volt a 3.0 V6.
Ettől függetlenül lehet hogy játszósnak egy offos kisdízelt vennék amit lehet ütni vágni és nem kapok infarktust ha rányitnak egy ajtót a tacskó parkolóban.
De a pók az más, az egy EREKLYE!! :)
TarP01-09-2010 11:14:42 // 86586
Viszont a Giulietta Fifth Gear tesztben kiemelték, hogy ebben a ketagóriában már KEL, hogy emisszió, gazdaságosság... szavak előkerüljenek.
Senki nem akar ma 12-13 litert fogyasztó 200 lóerősautót venni. Mert talál a piacon 6-8 darab 7 litert fogyasztó ilyen tudásút.
KGBMAN01-09-2010 11:10:56 // 86585
A hátsó beömlőt leszámítva nem ronda. Az ajtaja kifejezetten tetszik, én is terveztem ilyesmit és még nem tettem le róla. Ráadásul egész praktikus ha a szűk parkolókat és a széles ajtót figyelembe veszem.
KGBMAN01-09-2010 11:09:05 // 86584
Off ugyan, de itt egy video az oldal alján arról hogy mit is tud az evora.. Clarkson bácsi megmutatja nekünk.
Az meglepne ha a gazdaságosságról papolna meg emisszióról egy Lotus kapcsán. Hozzáteszem az Alfás beszámolóiban sem hallottam ezeket a szavakat soha. :)
Szilárd01-09-2010 11:02:10 // 86583
Kár volt így elrondítani!:(((
KGBMAN01-09-2010 11:01:46 // 86582
Most köcsög leszek, de az egy Lotus. A lotus meg a puritánságról volt mindig híres és hogy inkább az élvezet volt a lényeg mint a többi. Vegyük csak a kasztni összeszerelési minőséget. Az új Evore S is pont erről szól. Élvezet, élvezet, élvezet. Amúgy meg nem kéne, de kipróbálnám és jó alaposan meghajtanám.
TarP01-09-2010 10:38:10 // 86581
Nem akarok én bálna testet, SUV-ot, meg városi terepjárdázót...

Basszus, próbálom itt magamat rábeszélni a jövőre, de itten mindenki visszafog.

Bezzeg a Verso fórumon, ott meg ilyen beírésok vannak, hogy
-3 literrel növelték a csomagteret 4000000mérnökórával, csodálatos!
-Van új pohártartó kitt, ami mellett van altatópirulának is kicsi beépített doboz!
-Hogy rohannak ezek az eszetlen 86-os buszok, egyszeűen lehetetlen utólérni, nézd, hogy gyorsul... Minek ez a rohanás?!


:) :) :)
Ollah01-09-2010 10:18:25 // 86580
Ajánlom figyelmedbe a squadra-tuning.nl honlapot, ahol találhatsz 2.8 TB-t 330 lóval, régi tekknikával, oszt mégis működik. És nem kerül 16 millióba. ;)
Ollah01-09-2010 10:17:04 // 86579
A marketinges kitalálja, mit kell eladni, a közgazdász meg azt, hogy mennyiért, az emissziológus megmondja, az mennyit fogyasszon és pufogjon ki, szegény mérnök meg izzad hónapokig, hogy valami elbasztott torzszülöttet összehozzon, ami megfelel a "stratégák" elvárásainak. Ráadásul van három évük gyártani ugyanazt a szart, mert három év múlva a marketinges megint kopogtat az ajtón... Szerintem ebből jó nem sülhet ki; ez a szubjektív és teljesen laikus véleményem műszaki tényeket egyáltalán nem(!) ismerve.

Lehet, hogy van jövője a "kicsi motor + kicsi csiga + nagy bálna test" felállásnak, de én egyelőre (még mindig?) fenntartásokkal kezelem.
GT Ɨ|ѯ01-09-2010 09:57:27 // 86578
'napot!:-)

TarP01-09-2010 09:26:44 // 86577
Értem, de nem erre megy a világ.

Nekem egy 3.0V6BTB lenne kedvemre, mai technikával kb 350Lóerővel, de sajnos nem fizetném meg. Így hiába fejlesztenék ki és keülne be egy autóba 16miliFt-ért, nem lenne aki megvegye.
BeeGee01-09-2010 09:16:49 // 86576
És hát egy V6ot is el lehet cseszni, mint a GM-é a brerában..
BeeGee01-09-2010 09:16:02 // 86575
Azért egy Lotusban tud csodákat a fika sor4 :)
Blade01-09-2010 09:08:17 // 86574
Ez igy oké, csak egy dolgot felejtettél ki, azt pedig hogy dögunalmas... És kommersz is. Ha lesz a Giuliettából GTA, és négyhengeres lesz, nem kell. Még akkor sem ha gyorsabb lenne a 147GTA-tól.
V6 vagy V8...
TarP01-09-2010 08:54:33 // 86573
Ebben veled értek egyet, gondolom 199x-ben, amikor a V6TB-ket nézegették az emberek, mondták az én Opelem csúcsteknika és 115 lóerős a 2.0 motor. Így is eszi az olajat, meg 9-10 litert fogyaszt. Most itt ez a V6TB, szintén 2.0, de 202ló tehát 50ezer km után elolvad, szétfossa magát az biztos! Szarolasz!

Most ugyanitt vagyunk. 1.4 változó geometria T, változó elektrohidraulikus szelepvezér, mindenféle humbukk és sok nyútóméter, sok lóevő... nem hiszünk benne... biztos szar...

Azért azt nézzük meg, hogy 0-100 már 7.8sec alatt megoldja egy nagy családos Giulietta 1.4T-vel, ami lehet, hogy a jobb váltó, meg az új mechanika miatt jobb, mint amit egy alap GTV V6TB tud!

Megértem a nosztalgiát, meg a húdeérdekes ha valami furán működik, de mindenki tudja, hogy a sima egyenes nyomatékgörbe a legjobban és leggyorsabban autózható.
Szilárd01-09-2010 08:19:17 // 86571
'reggelt!
KGBMAN31-08-2010 22:33:29 // 86570
Akkóó hun a fuckban van? :)
Szilárd31-08-2010 21:27:50 // 86569
Az enyémbe is még a régi motor van.
Szerencsére!
Totti (NagyVad)31-08-2010 21:26:09 // 86568
wow 2001 ben nem rakták még bele akkor nem szoltam!
Szilárd31-08-2010 21:24:36 // 86567
Az enyém sem az!
Szilárd31-08-2010 21:23:39 // 86566
Az enyémen sikerült,de csak miután a csatit rendberaktuk az ülés alatt!
Csörögj majd rám,hogy mikor és megoldjuk!
Totti (NagyVad)31-08-2010 21:22:41 // 86565
Tiedben szerintem nem ott van mert az még nem obd-és!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.