Két személy egy heti cucca (az egyik nő), sátor, matracok, hűtőtáska és egy tálca sör. Ez befért a Spiderbe.
Az ablakemelő príma. A klíma az nem jó, sose vót az, de egy Spideres az bírja a meleget. :)
Az ablakod opálosodását valszeg a fűtőrendszer hibája okozza. Fűtéscsap, radiátor, ilyesmi. Vagy a belső levegőkeringetés maradt zárt állapotban. Ez szokása és nem nagyon venni észre.
És mi nagyon sokat megyünk vele. Még soha nem fájt a hátam, és másom se. Sőt az üléstámla sem tört el. :)
Forum >> GTV-GTA
Andy05-03-2013 21:19:58 // 96614
GTPeti05-03-2013 21:19:10 // 96613
Ez kimaradt: Aki nálam kevesebbet használja a klímát, annak nem is klímás az autója. :)
BeeGee05-03-2013 21:17:15 // 96612
Szélvédő "beopálosítás" - ez nem tudom micsoda...?
Hamar piszkolódik belülről.
Akkor a 166ban is lassú :) Nyomul stabilan, nem vészes, de járós autónál én a gyorsabbakat szeretem.
Az enyémbe egyszer töltöttem gázt, akkor sem volt egy vadállat, de jól behűtött GTV-ben sem ültem még. Bár ez lehet szubjektív is. Én spec nem vagyok klíma párti sem.
Hamar piszkolódik belülről.
Akkor a 166ban is lassú :) Nyomul stabilan, nem vészes, de járós autónál én a gyorsabbakat szeretem.
Az enyémbe egyszer töltöttem gázt, akkor sem volt egy vadállat, de jól behűtött GTV-ben sem ültem még. Bár ez lehet szubjektív is. Én spec nem vagyok klíma párti sem.
GTPeti05-03-2013 21:16:44 // 96611
A csomagtartónyitást igazából távirányítóval tudnám a legjobban elképzelni. (Utólagos riasztó.)
Igazából innentől No-n belül ez az autó lenne a "lábam". Ha elmennék barátlátogatóba stb., ezzel mennék.
(Még egy picit motoszkál bennem a 147 is, de tényleg csak, mint nagyon "szükségalternatíva". A GTV-hez húzok... pont a nagy kontraszt maitt. Különben fájna a szívem, hogy nem a klassz 156-ommal megyek, a bevált motorral - amit nem szívesen zargatok rövid utakon ugye. A GTV annyira más világ lenne, hogy nem összehasonlítható a kettő. És ez benne a jó. Nem hasonlítgatnék, kiegészítenék egymást. :)
Igazából innentől No-n belül ez az autó lenne a "lábam". Ha elmennék barátlátogatóba stb., ezzel mennék.
(Még egy picit motoszkál bennem a 147 is, de tényleg csak, mint nagyon "szükségalternatíva". A GTV-hez húzok... pont a nagy kontraszt maitt. Különben fájna a szívem, hogy nem a klassz 156-ommal megyek, a bevált motorral - amit nem szívesen zargatok rövid utakon ugye. A GTV annyira más világ lenne, hogy nem összehasonlítható a kettő. És ez benne a jó. Nem hasonlítgatnék, kiegészítenék egymást. :)
Andy05-03-2013 21:09:18 // 96610
Budapest-Nápoly egy seggel. Nem fájt benne semmim. Pedig 186 centi és 100 egynéhány kiló vagyok. :)))
supertramp05-03-2013 21:09:18 // 96609
A csomagtartó nyitás átvariálását azért gondold végig, nem véletlenül van gyárilag leállított motorhoz kötve. Elég könnyen meg lehet nyomni a nyitó gombot, mondjuk térkép után kotorászol és menet közben nem túl jó mulatság csomagtartót nyitni...
Ha jól értem inkább ingáznál, arra szerintem megfelelő. A vásárlás sem gond, mivel sok kis dolgot veszel olyankor, ami jól elosztható. Nagyobb dobozokkal lehet csak gondod, de az nem életszerű kajavásárlás alkalmával.
Nekem az üléspozícióval nincs gondom (170 cm/70 kg), de tény kicsit szokni kell. Igazából az egész autót szokni kell.
Visszatérve az alapkérdéshez, szerintem 7-10 km esetén mindegy (melegedés stb.) hogy V6 vagy TS. Na de péntek után hétvége jön és ott már nem mindegy, ott V6!
s
Ha jól értem inkább ingáznál, arra szerintem megfelelő. A vásárlás sem gond, mivel sok kis dolgot veszel olyankor, ami jól elosztható. Nagyobb dobozokkal lehet csak gondod, de az nem életszerű kajavásárlás alkalmával.
Nekem az üléspozícióval nincs gondom (170 cm/70 kg), de tény kicsit szokni kell. Igazából az egész autót szokni kell.
Visszatérve az alapkérdéshez, szerintem 7-10 km esetén mindegy (melegedés stb.) hogy V6 vagy TS. Na de péntek után hétvége jön és ott már nem mindegy, ott V6!
s
BeeGee05-03-2013 21:08:45 // 96608
Napi 7-10 km oda vissza biztos, hogy nem fog fájni a hátad :) Nekem 100+ után kezd. Azt mondjuk nem tudom, hogy mitől törik el a támla síne, az előrehajtástól vagy a belehuppanástól..
A távolság végül is használatban határeset, ennyit ki lehet bírni túlzott kiábrándulás nélkül.
A csomagtartóhoz viszonyításképpen:
Egy ilyen típusú sporttáska tele, már csak kis tuszkolással fér át a nyíláson. Kettő és fél ilyen belefér, de csomitartó inkább magas, és rövid, de okosan lehet bele pakolni. Pótkerék gyárilag ott van, az mellé felejtős 2-2 üveg ásványvíznél többet beletenni :)
Viszont pl a gumiméretek teljesen megfizethető kategóriában vannak R17 225/45 a legnagyobb gyárija. A 305 mm-s fékek viszont a legdrágább méret egyike, de ezzel sztem kevés van szerelve (286 a leggyakoribb).
A legjobban a napellenzőt szeretem. Kisebb, mint egy névjegykártya, tök aranyos :)
A távolság végül is használatban határeset, ennyit ki lehet bírni túlzott kiábrándulás nélkül.
A csomagtartóhoz viszonyításképpen:
Egy ilyen típusú sporttáska tele, már csak kis tuszkolással fér át a nyíláson. Kettő és fél ilyen belefér, de csomitartó inkább magas, és rövid, de okosan lehet bele pakolni. Pótkerék gyárilag ott van, az mellé felejtős 2-2 üveg ásványvíznél többet beletenni :)
Viszont pl a gumiméretek teljesen megfizethető kategóriában vannak R17 225/45 a legnagyobb gyárija. A 305 mm-s fékek viszont a legdrágább méret egyike, de ezzel sztem kevés van szerelve (286 a leggyakoribb).
A legjobban a napellenzőt szeretem. Kisebb, mint egy névjegykártya, tök aranyos :)
Grando05-03-2013 21:00:21 // 96607
Az üléspozícióval kapcsolatban én nem vettem észre semmilyen anomáliát. Persze nem annyira kényelmes, mint a 166 - ez tény, de hátfájásnak a nyomát nem észleltem (pedig ülő munkát végzek, sajna rohadtul kivan a hátam). Hozzáteszem: a leghosszabb utam 300 km volt benne. Andyék olaszba túráztak a Spiderrel, illetve Piritu is megjárta Európát, kíváncsi vagyok a véleményükre. Egyébként ajánlom a 33-at kipróbálásra. Na az fing! :))
Ablakemelőnk is nyomul, ahogy kell neki (ahogy a 166-ban).
Szélvédő "beopálosítás" - ez nem tudom micsoda...?
Nálunk a klíma hűt/fűt becsülettel.
...pedig a mienk igazán nem egy tip-top darab.
A többit alátámasztom.
Városi használatra TS ajánlok, viszont a V6-ot egyedülálló, Németországban dolgozó Alfa-mániákusként semmiképpen sem lenne szívem kispórolni az életemből.
Ablakemelőnk is nyomul, ahogy kell neki (ahogy a 166-ban).
Szélvédő "beopálosítás" - ez nem tudom micsoda...?
Nálunk a klíma hűt/fűt becsülettel.
...pedig a mienk igazán nem egy tip-top darab.
A többit alátámasztom.
Városi használatra TS ajánlok, viszont a V6-ot egyedülálló, Németországban dolgozó Alfa-mániákusként semmiképpen sem lenne szívem kispórolni az életemből.
GTPeti05-03-2013 20:48:55 // 96606
Értem. Az elektromos csomagtartónyitás nem lenne gond, azt két pillanat alatt átvariálnám. :) A zárak már érzékenyebben érintenének.
Hifi nem számít, van még "raktáron" pár cuccom. A lámpa már inkább számít, lehet, átépíteném valami korrekt projektorra.
Az üléspozíció egyedül ami komolyabban elgondolkodtat.
Max 300km-t tennék meg vele egyhuzamban, de ez ritka lenne. Az országutas 120km inkább előfordulhat, de a standard az a 7-10km két helység között.
Hifi nem számít, van még "raktáron" pár cuccom. A lámpa már inkább számít, lehet, átépíteném valami korrekt projektorra.
Az üléspozíció egyedül ami komolyabban elgondolkodtat.
Max 300km-t tennék meg vele egyhuzamban, de ez ritka lenne. Az országutas 120km inkább előfordulhat, de a standard az a 7-10km két helység között.
GTPeti05-03-2013 20:41:21 // 96605
Sajnos nincs nagyon klassz állásom. :)
Egyedül használnám, nem a kollégáknak veszem. :) Heti párszor munkábajárásra (pl. amikor esik az eső és nem tudok gyalog bemenni), hétvégén bemenni a városba (vásárlás, ilyenek). (Ne nagyvárosra gondolj...) Az ásványvizeknek és a többinek tuti elég lenne a csomagtartó+hátsóülés. De érzem, hogy azt akarod mondani, hogy nagyon alacsony a vas. :) Ez tényleg szokatlan lenne a 156 és az Uno után (vagyis mellett).
Az utak errefelé meglehetősen jók. Járda mellett nem parkolnék, mert leginkább olyan helyeken járok, ahol nagy parkoló van.
Egyedül használnám, nem a kollégáknak veszem. :) Heti párszor munkábajárásra (pl. amikor esik az eső és nem tudok gyalog bemenni), hétvégén bemenni a városba (vásárlás, ilyenek). (Ne nagyvárosra gondolj...) Az ásványvizeknek és a többinek tuti elég lenne a csomagtartó+hátsóülés. De érzem, hogy azt akarod mondani, hogy nagyon alacsony a vas. :) Ez tényleg szokatlan lenne a 156 és az Uno után (vagyis mellett).
Az utak errefelé meglehetősen jók. Járda mellett nem parkolnék, mert leginkább olyan helyeken járok, ahol nagy parkoló van.
supertramp05-03-2013 20:31:37 // 96604
nos igen, ez mind igaz, csak az a csodás V6 hang ne lenne.... akkor meg is érkeztünk miért vegyél V6-ot és ne TS-t. :)
Eszünk ágában sincs lebeszélni, csak azt se szeretnénk ha csalódnál. Ez az autó legjobb egyedül és amikor nem sietsz sehova. Akkor az összes hibája magától érthetővé válik és csak mosolyogsz rajta, még szereted is. De több óra feszült dugózás és meló után ezt egészen másképpen látod. Én a nőkkel vagyok még hasonlóan...
s
Eszünk ágában sincs lebeszélni, csak azt se szeretnénk ha csalódnál. Ez az autó legjobb egyedül és amikor nem sietsz sehova. Akkor az összes hibája magától érthetővé válik és csak mosolyogsz rajta, még szereted is. De több óra feszült dugózás és meló után ezt egészen másképpen látod. Én a nőkkel vagyok még hasonlóan...
s
BeeGee05-03-2013 20:19:56 // 96603
Például:
- csomagtartót vagy kulccsal (jelvény kikopik) vagy a kesztyűtartóban eldugott gombbal nyithatod. De (!!) csak álló motorral, gyújtás nélkül.. Nem ritka tehát a szitu, hogy megtankolsz, indulnál, motor beröff, antenna kitolja magát. Hopp, a pulcsim/üdcsim/akármim a csomiban maradt. Motor leállít, antenna behúz, csomi kinyit..
- zárak be fognak fagyni az első adandó alkalommal, mikor 0 fok alá esik a hőmérséklet. Még akkor is ha kipucoltad előtte. Aztán jöhet a trükközés :)
- hifi felejtős, a gyári nevetséges. A csomagtartó és az utastér között egy szép nagy tűzfal van, amin átvezetni bármit is, nagy kihívás.
- üléspozíció nem túl kényelmes, a kormány el van tolva az üléshez képest.. Az ülés háttámlája is szereti megadni magát. Ha addig nem azután garantált a szar üléspozi és hátfájás.
- motorháztető műanyag, javítása macerás, cseréje drága
- ablakemelő tök lassú
- szar világítás (phase 3-nak 0,1%-al jobb, mert nagyobbak a lyukak a mocitetőn)
- szélvédőt belülről hamar beopálosítja a szellőző (ez lehet h csak nálam jelentkezik, de új pollenszűrővel is?)
- klíma eléggé halovány
- csomagtartót vagy kulccsal (jelvény kikopik) vagy a kesztyűtartóban eldugott gombbal nyithatod. De (!!) csak álló motorral, gyújtás nélkül.. Nem ritka tehát a szitu, hogy megtankolsz, indulnál, motor beröff, antenna kitolja magát. Hopp, a pulcsim/üdcsim/akármim a csomiban maradt. Motor leállít, antenna behúz, csomi kinyit..
- zárak be fognak fagyni az első adandó alkalommal, mikor 0 fok alá esik a hőmérséklet. Még akkor is ha kipucoltad előtte. Aztán jöhet a trükközés :)
- hifi felejtős, a gyári nevetséges. A csomagtartó és az utastér között egy szép nagy tűzfal van, amin átvezetni bármit is, nagy kihívás.
- üléspozíció nem túl kényelmes, a kormány el van tolva az üléshez képest.. Az ülés háttámlája is szereti megadni magát. Ha addig nem azután garantált a szar üléspozi és hátfájás.
- motorháztető műanyag, javítása macerás, cseréje drága
- ablakemelő tök lassú
- szar világítás (phase 3-nak 0,1%-al jobb, mert nagyobbak a lyukak a mocitetőn)
- szélvédőt belülről hamar beopálosítja a szellőző (ez lehet h csak nálam jelentkezik, de új pollenszűrővel is?)
- klíma eléggé halovány
supertramp05-03-2013 20:01:53 // 96602
Bár nem tudom milyenek a hétköznapjaid, de
ki/be szállás nem éppen könnyű
állandóan keresni kell az alacsony járdákat mert leér
csomagszállításra erősen korlátozottan alkalmas, vagy inkább nem
magasabb kolléga kényelmetlenül fér el benne
stb.
Gyakorlatilag nem a praktikus hétköznapi elvárásokra keresték a választ amikor megtervezték. Ezeket ideig-óráig tolerálod, de mondjuk ha felbosszantod valami máson magad (egy rosszul sikerült tárgyalás stb.), akkor ezeket nyűgnek fogod érezni szerintem. Volt, hogy én is próbáltam napi szinten melósnak használni, hamar beláttam, hogy nem kéne. Persze lehet a Te munkádhoz passzolna, de akkor nagyon klassz állásod lehet. :)
s
ki/be szállás nem éppen könnyű
állandóan keresni kell az alacsony járdákat mert leér
csomagszállításra erősen korlátozottan alkalmas, vagy inkább nem
magasabb kolléga kényelmetlenül fér el benne
stb.
Gyakorlatilag nem a praktikus hétköznapi elvárásokra keresték a választ amikor megtervezték. Ezeket ideig-óráig tolerálod, de mondjuk ha felbosszantod valami máson magad (egy rosszul sikerült tárgyalás stb.), akkor ezeket nyűgnek fogod érezni szerintem. Volt, hogy én is próbáltam napi szinten melósnak használni, hamar beláttam, hogy nem kéne. Persze lehet a Te munkádhoz passzolna, de akkor nagyon klassz állásod lehet. :)
s
GTPeti05-03-2013 19:39:06 // 96601
Milyen nyűgökre gondolsz pontosan?
Olyan 80ekm körüli autót szeretnék (szervízkönyvvel).
Olyan 80ekm körüli autót szeretnék (szervízkönyvvel).
supertramp05-03-2013 19:34:16 // 96600
A motorválasztásról csak annyit, hogy mivel a GTV már eleve különleges autó, ezért szerintem úgy kerek (vagy inkább ék) ha különleges motor is van benne. És persze a V6-ra gondolok. Jó-jó a TS, de szerintem mindig ott fog motoszkálni benned, hogy milyen is lehet az a hat hengerecske. Szerintem nincs olyan aki a V6-ról holnap reggelre váltana TS-re, fordítva sokkal inkább. Na ez nem véletlen. Persze lehet tévedek.
Mivel érzelmi alapon lehet GTV-t venni, ezért ki kell elégíteni a vágyakat. Egyébként napi használatban a nyűgjeit tényleg lehet nem fogod kedvelni, illetve mivel kiköveteli az állandó figyelmedet nem fogsz két tárgyalás között pihenni egy percet sem. Ezért is imádjuk hétvégén, de hétköznap nem biztos, hogy ez jó.
s
Mivel érzelmi alapon lehet GTV-t venni, ezért ki kell elégíteni a vágyakat. Egyébként napi használatban a nyűgjeit tényleg lehet nem fogod kedvelni, illetve mivel kiköveteli az állandó figyelmedet nem fogsz két tárgyalás között pihenni egy percet sem. Ezért is imádjuk hétvégén, de hétköznap nem biztos, hogy ez jó.
s
GTPeti04-03-2013 23:31:10 // 96599
Az ilyen videók meg-megingatnak... :)))
GTPeti04-03-2013 23:03:38 // 96598
GT-ket még nem nézegettem. Viszont jókat írsz, megfontolom/átgondolom.
BeeGee04-03-2013 22:52:52 // 96597
Nem akarlak lebeszélni, és nem is azért mert túlmisztifikálnám a Gtvt, de járós autónak nem igazán alkalmas. Szerintem nem is bírja nagyon... Azok a dolgai amiket szeretni lehet benne, az nap mint nap, inkább nyűg. Pakolni nem tudsz bele, ki-be ugrálni, megfelelő parkolóhelyet találni fárasztó, valami mindig nyüszög, stb. Alkatrész sem áll hegyekben hozzá. Gt nem jön szóba?
Ugyanolyan felhasználás mellett nem vagyok benne biztos, h tovább tart a szerelem, mint az 56osnál, de még addig sem.
Ha ezeket érthető módon elengeded a füled mellett, jöhetnek a jelöltek :)
Ugyanolyan felhasználás mellett nem vagyok benne biztos, h tovább tart a szerelem, mint az 56osnál, de még addig sem.
Ha ezeket érthető módon elengeded a füled mellett, jöhetnek a jelöltek :)
GTPeti04-03-2013 19:10:24 // 96596
Értem, ezt mondja a német barátom is. Ellenben... a látszattal ellentétben nem játszósautót keresek igazából, hanem itteni, városi, néha városok közötti közlekedésre egyet. A GTV annyiba kerül, mint egy Punto + régi vágyam is + Alfa és jár hozzá support is. :)
No meg nem is egy helyzetváltoztató eszköz, hanem inkább hangulatjavító.
(Mindezek ellenére még nem eldöntött dolog a motor.)
No meg nem is egy helyzetváltoztató eszköz, hanem inkább hangulatjavító.
(Mindezek ellenére még nem eldöntött dolog a motor.)
Seriff04-03-2013 19:00:22 // 96595
Ha megengedsz egy szigoruan szubjektiv kommentet, a Gtv birtoklas szerintem elengedhetetlen "kelleke" a V6 motor es a hossza kapcsolodo hangelmeny, jelentosen nem hosszabb a bemelegedesi ideje a sornegyhez kepest, a fogyasztasa is csak 1-1,5 literrel magasabb azonos korulmenyek kozott, de amint beroffented a V6-ot az egyszeruen mindenert karpotol. Es akkor meg el sem indultal... Szerintem pusztan desk research es ezeken alapulo racionalis ervkeszlet menten ne donts, amig ki nem probaltad mindket/3/4 opciot :) akkor nem banod meg
GTPeti04-03-2013 18:52:40 // 96594
Köszi srácok a sok infót! :)
Egyre inkább barátkozom a fűnyírómotoros GTV gondolatával. Ráadásul JTS formájában. Remélem nem lenne rossz döntés ebből egy megkímélt példány. (Ez kérdés volt.)
Az én tervezett felhasználási módomnál egyszerűen nem jönne ki a V6 lényege és előnye. Persze, ha egy visszautasíthatatlan ajánlat jön szembe, hagyom majd magam. :)
Egyre inkább barátkozom a fűnyírómotoros GTV gondolatával. Ráadásul JTS formájában. Remélem nem lenne rossz döntés ebből egy megkímélt példány. (Ez kérdés volt.)
Az én tervezett felhasználási módomnál egyszerűen nem jönne ki a V6 lényege és előnye. Persze, ha egy visszautasíthatatlan ajánlat jön szembe, hagyom majd magam. :)
SKrisz04-03-2013 15:05:44 // 96593
Jaja, semmi baj ezzel, pörögjön csak a topic. Ránkfér :-)
SKrisz04-03-2013 15:05:14 // 96592
Franciáknál volt 12V -s GTV (meg 1.8TS Spider is)
BeeGee04-03-2013 14:15:37 // 96591
Amúgy tényleg? Én még nem találkoztam 12 voltos GTV-vel, ezért rágoogliztam, de az sem hoz rá nagyon találatot. Olaszok ide-oda, csak leltárba veszik a kigördült autókat, motor szerint is, nem?
BeeGee04-03-2013 14:11:38 // 96590
Mert olyan kihalt ez a topik :)
Ez azért van így, mert minden szentnek maga felé hajlik a keze :)
meg hogy ugyan már mércsak a V6 vagy TS az ajánlott.
Miért, gyártották más motorokkal? :)
(unalmas napom van ma)
Ez azért van így, mert minden szentnek maga felé hajlik a keze :)
meg hogy ugyan már mércsak a V6 vagy TS az ajánlott.
Miért, gyártották más motorokkal? :)
(unalmas napom van ma)
SKrisz04-03-2013 14:04:36 // 96589
Nadejó! Mintha csak 5 évvel ezelőtt lennénk :-) Kezdődik a szívó vs. túró vita :-) Juhéj :-)))
Egyébként mondjon már' észérvet nekem valaki a folyamatosan "ócsárolt" V6TB ellen, meg hogy ugyan már mércsak a V6 vagy TS az ajánlott... Ehhh...
Egyébként mondjon már' észérvet nekem valaki a folyamatosan "ócsárolt" V6TB ellen, meg hogy ugyan már mércsak a V6 vagy TS az ajánlott... Ehhh...
SKrisz04-03-2013 14:01:55 // 96588
Aha. papíron igen. Ne feletsük el, hogy a 90-es évek olasz autóiparáról beszélünk. Luigi azt rakni bele, bella machina, ami akad a polcon... :-) Van 12V -s 3.0 GTV :-)
BeeGee04-03-2013 13:49:06 // 96587
Pont aszondom h a szívónak nem kell fordulat, mindenhol ugyanúgy megy, kb.
Azért örülj Te is, hogy ha beragadna a váltod, neadjisten 4-esben, akkor sincs gond, mert 0-200 al elmehetsz a szervizig ugyanabban a fokozatban :) De ezt a 3.0 is megcsinálja. 80-100nál hatodik és bőven-bőven tartod a tempót a forgalommal, de inkább nem, mert lehagyod :)
Azért örülj Te is, hogy ha beragadna a váltod, neadjisten 4-esben, akkor sincs gond, mert 0-200 al elmehetsz a szervizig ugyanabban a fokozatban :) De ezt a 3.0 is megcsinálja. 80-100nál hatodik és bőven-bőven tartod a tempót a forgalommal, de inkább nem, mert lehagyod :)
TarP04-03-2013 13:25:34 // 96586
Na hjó, de a 2.0-nál értelme sincs.
a 3.2-nél lehet kapaszkodni abba, hogy magasabb fordulat kell...
a 3.2-nél lehet kapaszkodni abba, hogy magasabb fordulat kell...
BeeGee04-03-2013 13:19:44 // 96585
De hát ez mindegyik V6osra igaz :)
TarP04-03-2013 12:57:23 // 96584
Azé' mer nem köll váltani 130-tól 235-ig se :)
BeeGee04-03-2013 12:19:28 // 96583
Mié? :)
A turbó adócsökkentésre jó. Néhol.. :)
A turbó adócsökkentésre jó. Néhol.. :)
TarP04-03-2013 12:08:49 // 96582
Ótópályázni mega a turbó. :)
BeeGee04-03-2013 11:44:55 // 96581
- Mennyi a városi és a nyugodt autópályás (valós) fogyasztása egy GTV-nek TS / 2.0T / 3.0 motorokkal?
Ezt nemtom :)
- Rövid utakra gondolom a turbós nem kifejezetten ajánlott. Vagy kímélve azzal is el lehet lenni?
Rövid távokra szvsz csak a TS-t érdemes. V6os nem melegszik olyan hamar. De ha bemelegszik, akkor viszont fűtés nem kell, és nem hűl le egyhamar :)
- 3.0-ás motoroknál számít, hogy 12V vagy 24V? Főleg a robosztusság a kérdés. Melyikkel van kevesebb gond?
GTV esetén ez a kérdés nem releváns, lásd előző link :)
- Mennyire jó a GTV-k kasztnija rozsdásodás szempontjából? Kb. 156 szint?
Magától nem rozsdásodik.
Rövid távra TS, normál használata 3.0 24V a legjobb választás sztem.
Ezt nemtom :)
- Rövid utakra gondolom a turbós nem kifejezetten ajánlott. Vagy kímélve azzal is el lehet lenni?
Rövid távokra szvsz csak a TS-t érdemes. V6os nem melegszik olyan hamar. De ha bemelegszik, akkor viszont fűtés nem kell, és nem hűl le egyhamar :)
- 3.0-ás motoroknál számít, hogy 12V vagy 24V? Főleg a robosztusság a kérdés. Melyikkel van kevesebb gond?
GTV esetén ez a kérdés nem releváns, lásd előző link :)
- Mennyire jó a GTV-k kasztnija rozsdásodás szempontjából? Kb. 156 szint?
Magától nem rozsdásodik.
Rövid távra TS, normál használata 3.0 24V a legjobb választás sztem.
TarP04-03-2013 11:29:09 // 96579
Hali, mi utaztunk úgy hoszzú távon, több ezer km-et, hogy két GTV, egyik 2.0V6TB, másik 3.0V624V. Autópálya, autóút, városok...
Minden esetben egyszerre tankoltunk... összehasonlítgattuk:
Kevesebb, mint 0,5liter/100km volt a különbség (3.0 evett némileg többet). Nagyátlagban valami 10.pártized literrel elment mindkettő.
Folyamatos haladós tempóban mentünk, de nem állatkodva...Nem ismertüka helyi büntetési tételeket és nem is voltunk rá kíváncsiak :).
Most meg a 3.2V6-tal ismerkedek... Hát ez amit csinál 6000-7000-es fordulat környékén az nagy élvezet! Nem néztem, ott mit fogyaszt... nincs rá idő, mer váltani kell, meg a saját vihogásomtól és az öröm-könnyektől uccse látom! :)
Minden esetben egyszerre tankoltunk... összehasonlítgattuk:
Kevesebb, mint 0,5liter/100km volt a különbség (3.0 evett némileg többet). Nagyátlagban valami 10.pártized literrel elment mindkettő.
Folyamatos haladós tempóban mentünk, de nem állatkodva...Nem ismertüka helyi büntetési tételeket és nem is voltunk rá kíváncsiak :).
Most meg a 3.2V6-tal ismerkedek... Hát ez amit csinál 6000-7000-es fordulat környékén az nagy élvezet! Nem néztem, ott mit fogyaszt... nincs rá idő, mer váltani kell, meg a saját vihogásomtól és az öröm-könnyektől uccse látom! :)
SKrisz04-03-2013 08:14:46 // 96578
GTV -ben volt bőven 12V -is, nemcsak Spiderbe pakolták.
W.04-03-2013 06:43:10 // 96577
3.0V6 fogyi: 13-15liter városi, országúton olyan 10-12, a nyugodt haladást ezzel felejtsd el....:) Ha V6, akkor csak 24V!
EngineCoffeeTables03-03-2013 23:45:58 // 96576
Ts fogyasztasa: 8-10liter
V6: 10-12 liter
sajat tapasztalat :)
3,0 motornal csak a korai spiderekben volt 12V, GTV ha jol tudom csak 24V-vel jott ki.
A v6-os motorok 98 elott 5 sebessegesek voltak utana 6. Nem sok kulonbseg van a vegattetelek kozott.
GTV-k karosszeriaja galvanizalt, csak a javitott karosszeria rozsdasodik. Alvaznal valaki mar emlitett rozsdasodast, nekem a ketto kozul egyiknel se volt problema, pedig mindketto 98-as volt.
V6: 10-12 liter
sajat tapasztalat :)
3,0 motornal csak a korai spiderekben volt 12V, GTV ha jol tudom csak 24V-vel jott ki.
A v6-os motorok 98 elott 5 sebessegesek voltak utana 6. Nem sok kulonbseg van a vegattetelek kozott.
GTV-k karosszeriaja galvanizalt, csak a javitott karosszeria rozsdasodik. Alvaznal valaki mar emlitett rozsdasodast, nekem a ketto kozul egyiknel se volt problema, pedig mindketto 98-as volt.
GTPeti03-03-2013 22:01:35 // 96575
Srácok, lenne hozzátok egy pár kérdésem GTV ügyben.
- Mennyi a városi és a nyugodt autópályás (valós) fogyasztása egy GTV-nek TS / 2.0T / 3.0 motorokkal?
- Rövid utakra gondolom a turbós nem kifejezetten ajánlott. Vagy kímélve azzal is el lehet lenni?
- 3.0-ás motoroknál számít, hogy 12V vagy 24V? Főleg a robosztusság a kérdés. Melyikkel van kevesebb gond?
- Mennyire jó a GTV-k kasztnija rozsdásodás szempontjából? Kb. 156 szint?
Első körben ennyi. Köszönöm előre is a válaszokat!
- Mennyi a városi és a nyugodt autópályás (valós) fogyasztása egy GTV-nek TS / 2.0T / 3.0 motorokkal?
- Rövid utakra gondolom a turbós nem kifejezetten ajánlott. Vagy kímélve azzal is el lehet lenni?
- 3.0-ás motoroknál számít, hogy 12V vagy 24V? Főleg a robosztusság a kérdés. Melyikkel van kevesebb gond?
- Mennyire jó a GTV-k kasztnija rozsdásodás szempontjából? Kb. 156 szint?
Első körben ennyi. Köszönöm előre is a válaszokat!
supertramp02-03-2013 14:59:30 // 96574
Igen minden le lett ellenőrizve és minden egyben maradt. Szerencsére.
Most értem haza teszteltem kicsit, de még mindig összehasonlíthatatlanul jobban megy mint előtte. Most, hogy belegondolok mindig is volt bennem egy kis hiányérzet a V6-al, jól ment jól ment, de azt a kormánykitépős őrületet nem éreztem át eddig. Most megkaptam és így már kerek a kocsi, baromira élvezhető. Csak hát elfogyott a benzin és hazajöttem, de minden csepp megérte.
Lehet igazad van és most került a helyére valami, csak azért furcsa, mert én úgy tudom, hogy egy vezérlés vagy jól van összerakva vagy nem. Átmenetről nem is hallottam, de persze ez nem jelent semmit. Minden esetre most szuperjó!
s
Most értem haza teszteltem kicsit, de még mindig összehasonlíthatatlanul jobban megy mint előtte. Most, hogy belegondolok mindig is volt bennem egy kis hiányérzet a V6-al, jól ment jól ment, de azt a kormánykitépős őrületet nem éreztem át eddig. Most megkaptam és így már kerek a kocsi, baromira élvezhető. Csak hát elfogyott a benzin és hazajöttem, de minden csepp megérte.
Lehet igazad van és most került a helyére valami, csak azért furcsa, mert én úgy tudom, hogy egy vezérlés vagy jól van összerakva vagy nem. Átmenetről nem is hallottam, de persze ez nem jelent semmit. Minden esetre most szuperjó!
s
[k i z z o]02-03-2013 09:59:36 // 96573
Szia,
nem védte meg magát csak nem volt elég lendülete elhajlítani semmit:( (Bár remélem minden szelepet kivettetek és megnéztétek nem e torzultak.) Szerencséd volt.
Nem biztos, hogy a vezérlés miatt lett más a motorod jellege, ha szét lett szedve, akkor lehet összerakáskor valami, ami eddig nem volt megfelelő, a helyére került stb.
nem védte meg magát csak nem volt elég lendülete elhajlítani semmit:( (Bár remélem minden szelepet kivettetek és megnéztétek nem e torzultak.) Szerencséd volt.
Nem biztos, hogy a vezérlés miatt lett más a motorod jellege, ha szét lett szedve, akkor lehet összerakáskor valami, ami eddig nem volt megfelelő, a helyére került stb.
EngineCoffeeTables02-03-2013 09:56:05 // 96572
Esetleg kicsereltek a vezermutengely variatorat? Vagy csak feltoltottek annyira olajjal hogy abba is jutott :) De ez utobbi vicc mert ugye minden twinsparkos tudja hogy allandoan max-ra kell tolteni ;-)
supertramp02-03-2013 07:46:03 // 96571
Sziasztok!
Igazán kitüntetve érzem magamat, hogy az idei első kellemesen túrázható hónapot megnyithatom. Remélem mindenki felkészült, mert nem csak az F1 szezon kezdődik hamarosan.
5 éve nyúzom már a GTV-t, ezért érzek némi rutint benne, de tegnapra megváltozott valami. Nem túlzok, újjászületett az autó! Vagy hogy neveznétek azt, ha a vezérlés összeomlik és pokoli szerencsének hála nem akadt össze a moci. Sértetlenül megúszta. Mennyi esély van arra, hogy éppen indítózás közben történik meg a baj és csak pár tizedmásodpercre indul el a motor majd le is áll mint egy megvédve magát. Történhetett volna - ahogy általában szokott is - az autópályán és akkor véget is ért volna az alfázásom, mert nem éppen vagyok anyagilag felkészülve egy motorcserére/komoly javításra...
Ha nem lett volna elég a szerencséből, miután megkapta az új szíjat+feszítőt mintha mellé extraként jött volna még 50 LE. Azóta sokkal hamarabb meglódul (nem lustálkodik alul) és úgy forgatja le a fokozatokat mint még korábban soha. Számomra érthetetlen, tegnap este nem hittem el ami történik. Van erre magyarázat? Most lett jól beállítva/összerakva a vezérlés és ez ennyit számít? Tudtommal ezt nem is lehet rosszul beállítani, de akkor mi történhetett?
Szóval maradnak a kérdések de a GTV is! Március 1. a gyártása után 17 évvel újjászületett! Szép napot!
s
Igazán kitüntetve érzem magamat, hogy az idei első kellemesen túrázható hónapot megnyithatom. Remélem mindenki felkészült, mert nem csak az F1 szezon kezdődik hamarosan.
5 éve nyúzom már a GTV-t, ezért érzek némi rutint benne, de tegnapra megváltozott valami. Nem túlzok, újjászületett az autó! Vagy hogy neveznétek azt, ha a vezérlés összeomlik és pokoli szerencsének hála nem akadt össze a moci. Sértetlenül megúszta. Mennyi esély van arra, hogy éppen indítózás közben történik meg a baj és csak pár tizedmásodpercre indul el a motor majd le is áll mint egy megvédve magát. Történhetett volna - ahogy általában szokott is - az autópályán és akkor véget is ért volna az alfázásom, mert nem éppen vagyok anyagilag felkészülve egy motorcserére/komoly javításra...
Ha nem lett volna elég a szerencséből, miután megkapta az új szíjat+feszítőt mintha mellé extraként jött volna még 50 LE. Azóta sokkal hamarabb meglódul (nem lustálkodik alul) és úgy forgatja le a fokozatokat mint még korábban soha. Számomra érthetetlen, tegnap este nem hittem el ami történik. Van erre magyarázat? Most lett jól beállítva/összerakva a vezérlés és ez ennyit számít? Tudtommal ezt nem is lehet rosszul beállítani, de akkor mi történhetett?
Szóval maradnak a kérdések de a GTV is! Március 1. a gyártása után 17 évvel újjászületett! Szép napot!
s
Tom27-02-2013 18:56:26 // 96570
igen, kérdeztem, de nem kecsegtetett semmi jóval
Tom24-02-2013 16:31:39 // 96568
Sziasztok,
Tudnátok nekem segíteni, eltört a két ülés közti "könyöklő/tároló" felnyitható tetejét tartó műanyagok. nézegettem hol lehetne találni, de sehol nem találok,
valakinek van ötlete, próbáltam ebay-en, de ott azt sem tudom hogy keressem.
Tudnátok nekem segíteni, eltört a két ülés közti "könyöklő/tároló" felnyitható tetejét tartó műanyagok. nézegettem hol lehetne találni, de sehol nem találok,
valakinek van ötlete, próbáltam ebay-en, de ott azt sem tudom hogy keressem.
supertramp22-02-2013 18:04:34 // 96567
Igen én is soknak tartottam az árát, de ugyebár nélküle nem használható az autócska, hétvégére meg kellett, szvsz megvettem ennyiért. Sürgős volt.
Azért nem hagyom magam olyan könnyen, mivel félek nem egyszeri alkalomról van szó, ahhoz túl könnyű pénzkereseti lehetőség. Azt tervezem, hogy GPS jeladó kerül a két új ködlámpába. Ügyesen elrejtik benne a szakik, aztán majd a fiukkal a sarkukban lehet menekülősdit játszani a gazfickóknak. Szerencsés esetben az orgazdáig is eljutunk, ha nézitek a tolvajkergetők sorozatot azon a bizonyos közösségi oldalon, na ahhoz hasonlóra gondolok. Persze a legjobb az lenne, ha békén hagynák az autómat, de ha mégsem, akkor nem akarom ugyan ilyen kiszolgáltatottnak érezni magam legközelebb.
Mikre nem jó egy GTV? :) kis ember harca....
s
Azért nem hagyom magam olyan könnyen, mivel félek nem egyszeri alkalomról van szó, ahhoz túl könnyű pénzkereseti lehetőség. Azt tervezem, hogy GPS jeladó kerül a két új ködlámpába. Ügyesen elrejtik benne a szakik, aztán majd a fiukkal a sarkukban lehet menekülősdit játszani a gazfickóknak. Szerencsés esetben az orgazdáig is eljutunk, ha nézitek a tolvajkergetők sorozatot azon a bizonyos közösségi oldalon, na ahhoz hasonlóra gondolok. Persze a legjobb az lenne, ha békén hagynák az autómat, de ha mégsem, akkor nem akarom ugyan ilyen kiszolgáltatottnak érezni magam legközelebb.
Mikre nem jó egy GTV? :) kis ember harca....
s
Seriff22-02-2013 16:15:23 // 96566
Egyre több ilyenről hallani, felcsapom a gépet, a FB kezdőlapon is folyton loptt kocsik :S
Btw a 30 az szvsz k-rvasok. Kell valakinek még ködlámpa? Nekem van vagy 3-4 :D
Btw a 30 az szvsz k-rvasok. Kell valakinek még ködlámpa? Nekem van vagy 3-4 :D
BeeGee22-02-2013 15:26:30 // 96565
Banyek, ez tiszta balkán :( Sajnálom
Szerintem nem nagyon tudsz védekezni az ilyen ellen.
Szerintem nem nagyon tudsz védekezni az ilyen ellen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
423
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?