Forum >> GTV-GTA
GTPeti23-03-2013 21:56:03 // 96814
Nem, még nem áll garázsban. Az alap megoldás ez az ablak előtti tárolás, félgarázzsal. A másik a carport, ezen dolgozom. (Ezesetben a 156 maradhatna a szokott helyén.) A "C" megoldás, hogy a 156 a barátom pajtájában áll sok autó és hajó társaságában. (Többek között egy felújításra váró HF Integrale.) De ezt annyira nem szeretném, túl távol lenne tőlem.
Seriff23-03-2013 21:53:45 // 96813
Hmmm, de sok kedvem van most ezzel (is) foglalkozni :D
A GTV garázsban áll? :)
A GTV garázsban áll? :)
GTPeti23-03-2013 21:53:31 // 96812
"A JTS nekem valahogy kimaradt az életemből."
Nekem meg az összes többi. Úgyhogy tök jól elbeszélgethetünk a témáról. :))))
Tudom, a húzás tág fogalom, de ez a JTS szerintem nagyon szépen lentről húz. Persze nem brachiális erővel, de azért megindul. Nekem úgy tűnik, hogy az EU4 mellett ide ment a közv. bef. előnye.
Nekem meg az összes többi. Úgyhogy tök jól elbeszélgethetünk a témáról. :))))
Tudom, a húzás tág fogalom, de ez a JTS szerintem nagyon szépen lentről húz. Persze nem brachiális erővel, de azért megindul. Nekem úgy tűnik, hogy az EU4 mellett ide ment a közv. bef. előnye.
Seriff23-03-2013 21:51:28 // 96811
Jézus ereje, mutasd, mutasd :O :))
GTPeti23-03-2013 21:51:16 // 96810
Én próbáltam sárgásat az Uno-ban, iszonyú vacak szerintem a fényük. Nekem nem kéne. Fúvókának vagy "építeni kell" (mint ahogy én tettem a 156 esetén a fogtechnikus barátom közreműködésével.:), vagy feltenni egy 156-ét, OFF-ét, stb. A nyomásra előbukkanó lenne a legjobb megoldás, persze a legtöbb barkácsolással egybekötve.
Dévid23-03-2013 21:50:56 // 96809
Leömlőtől 60-as rozsdamentes cső, 3000 ccm-es katalizátor, Remus végdob. :D A szívó oldalon meg egy Apexi power intake kit... A szomszédok is szeretnek. :D
Seriff23-03-2013 21:49:46 // 96808
A JTS nekem valahogy kimaradt az életemből. Érdemes lenne kipróbálnom, khmm... ;))
Seriff23-03-2013 21:49:07 // 96807
Huhh, a mosófejet honnan-hogyan-hova? Btw arra gondoltam, hogy veszek sárgás fényű izzót bele, amin nem látszik, hogy xenyon. A mostani is semleges, fehér színű, nem a neon kék szörnyűség.
Seriff23-03-2013 21:47:42 // 96806
Nagyon jó az a V6 ott is ;) Volt szerencsém vezetni egy 56 V6ot, hihetetlen mennyire más volt a két kocsi, nem is értettem, de baromi jó volt az 56. A hangja durvább volt, mint a GTV gyári kipuff rendszerrel. Ezt sem nagyon értettem. Azóta ismét "hiányzik" a két hátsó dobom, így is van alatta elég és eszméletlen, mennyivel jobb a hangja. Így is vettem, csak visszaalakítottam gyárira, de hiányzott a diszkrét üvöltés... :)
GTPeti23-03-2013 21:44:19 // 96805
Ma egy icipici ízelítőt kaptam abból, hogy mire képes a JTS. A te V6-od még erősebb és könnyebb is. Nem lehet rossz... B)
GTPeti23-03-2013 21:36:07 // 96804
Most néztem a vicces fiúk, Aral olajat tettek bele átadás előtt. Jól rá is írták a cetlire, hogy mikor kell cserélni -> 20ekm múlva. Jó vicc. :)
GTPeti23-03-2013 21:33:58 // 96803
"OFF: kint utaznak az utólagos xenonra?"
Nem. De azért adj a látszatra!! Legyenek mosófúvókák (ezt nézik) és legyen eltüntetve a poti. És bekapcsoláskor bólintson. (Ezt a a poti jelének manipulálásával egy nagyon egyszerű időzítőkapcsolással lehet elérni.)
Én első lépésként Nightbreaker Plus-okat rendelek.
Nem. De azért adj a látszatra!! Legyenek mosófúvókák (ezt nézik) és legyen eltüntetve a poti. És bekapcsoláskor bólintson. (Ezt a a poti jelének manipulálásával egy nagyon egyszerű időzítőkapcsolással lehet elérni.)
Én első lépésként Nightbreaker Plus-okat rendelek.
Dévid23-03-2013 21:33:08 // 96802
A V6-ot én is imádom, bár hisztis a héten. Nekem "csak" 156-ba van szerelve, mert elég sok cuccot kell vinnem, ha úgy adódik, így kell egy csomagtér is. Nekem a GTV is kimaradt eddig, Spiderben már ültem, azt pont rám szabták. :)
Ma én is meghajtottam, de ennek meg is kell fizetnem az árát sajnos. :)
Ma én is meghajtottam, de ennek meg is kell fizetnem az árát sajnos. :)
Seriff23-03-2013 21:21:47 // 96801
:) Értem én, hajtson a kötelesség és küldetéstudat ;)) Nyílt topik egyébként.
A VW-fanoknak azt kívánom, éljék át (kár egy VR6-tal, üsse kavics, nekem nem fáj), azt ahogy a V6 zabolátlanul üvölt (erős képzavarral :D) az alagútban :)) Hiába a pár fok itthon most, az ablakokat is lehúztam :)
Egyébként el is felejtettem, hogy ennyire jogsigyilkos a GTV, alig bírtam visszavenni a jobb lábam, a reptérről a gyorsforgalmin egy lazát akartam előzni, odaléptem és khmm... nem írnám le a karakteregyüttest... Zseniális, csak veszélyes. Gondolkodtam, hogy kicsit módosítom a kocsit és pályanapokra járok vele, mert utcára elég durva. Mondjuk erre még aludni kellene.
@ Peti, gratula ismét. Én valószínűleg GTV-vel megyek ki ismét Németországba, a kollégám meg - aki német és itt tölt, Budapesten 3 hónapot - kivinné az SW-t. Fordítva nem forszíroznám a felosztást ;) OFF: kint utaznak az utólagos xenonra? Esküszöm mindig rázott a hideg a gondolatától is, hogy xenonom legyen, de annyira gyenge volt a gyári fényszóró fényereje, hogy országúton éjjel egyszerűen veszélyes volt...
A VW-fanoknak azt kívánom, éljék át (kár egy VR6-tal, üsse kavics, nekem nem fáj), azt ahogy a V6 zabolátlanul üvölt (erős képzavarral :D) az alagútban :)) Hiába a pár fok itthon most, az ablakokat is lehúztam :)
Egyébként el is felejtettem, hogy ennyire jogsigyilkos a GTV, alig bírtam visszavenni a jobb lábam, a reptérről a gyorsforgalmin egy lazát akartam előzni, odaléptem és khmm... nem írnám le a karakteregyüttest... Zseniális, csak veszélyes. Gondolkodtam, hogy kicsit módosítom a kocsit és pályanapokra járok vele, mert utcára elég durva. Mondjuk erre még aludni kellene.
@ Peti, gratula ismét. Én valószínűleg GTV-vel megyek ki ismét Németországba, a kollégám meg - aki német és itt tölt, Budapesten 3 hónapot - kivinné az SW-t. Fordítva nem forszíroznám a felosztást ;) OFF: kint utaznak az utólagos xenonra? Esküszöm mindig rázott a hideg a gondolatától is, hogy xenonom legyen, de annyira gyenge volt a gyári fényszóró fényereje, hogy országúton éjjel egyszerűen veszélyes volt...
GTPeti23-03-2013 20:22:36 // 96799
Seriff, nekünk (Amorésoknak) küldetésünk van. Hogy jó kezekben megőrizzük az utókornak ezeket a guruló műalkotásokat.
(Ugye ez privát topic?... nem akarok flame-t a VW-s community-ben. :))
Úgyhogy ha tehetedel el ne add az utca ÉKét!
(Ugye ez privát topic?... nem akarok flame-t a VW-s community-ben. :))
Úgyhogy ha tehetedel el ne add az utca ÉKét!
Kazes☻23-03-2013 20:21:09 // 96798
Na, meg vagy... ez a lényeg, teljes az öröm, és most már nyugodtan lehet gratulálni, így hát gratulálok, sok boldog, balesetmentes kilométert cartárs! :)
GTPeti23-03-2013 20:17:56 // 96797
Seriff23-03-2013 18:23:40 // 96796
Hú srácok. Ma vezettem a GTV-t, január eleje óta először. Uhh, jó a diesel, pláne a 20V szedi szépen a lábait, de a GTV... basszus, huhh. Nem adom el :D Pedig már gondolkodtam, mert kihasználatlan, ami nem tesz Neki jót :(
PS: Hajrá Peti! :)
PS: Hajrá Peti! :)
supertramp22-03-2013 20:23:52 // 96795
jó utat odafele és még jobbat visszafele!
s
s
Grando22-03-2013 19:42:24 // 96794
Asszem, a benzines tankolónyílásába nem megy bele a trakiüzemanyag pisztolya. :))
Kazes☻22-03-2013 19:35:25 // 96793
Ja-ja... a nagy D betűt kerüld el jó messze...! :)))
GTPeti22-03-2013 19:28:20 // 96792
Köszi! :)
(Tankoláskor nagyon kell majd figyelnem...)
(Tankoláskor nagyon kell majd figyelnem...)
Kazes☻22-03-2013 19:25:16 // 96791
Én ismételten jó szerencsét kívánok ! Széles utat, gumi fákat és széles vigyort! :)
GTPeti22-03-2013 19:06:59 // 96790
Még 3 óra és indul a vonatom Braunschweigba. Laza 12 órás út lesz 2 v. 3 átszállással.
Remélem a visszaút problémamentes és főleg élvezetes lesz. :)
Remélem a visszaút problémamentes és főleg élvezetes lesz. :)
BeeGee21-03-2013 22:16:17 // 96789
Pedig az AR916 logikusabb, lévén hogy a GT önálló típust is jelöl. Azt hihetik, hogy egy másik autóról van a rendszám :)
Kazes☻21-03-2013 09:30:30 // 96788
Akko' legyen BP. ha idevalósi vagy, esetleg HU, vagy akármi... :)
GTPeti20-03-2013 22:10:28 // 96786
Az nem jó, mert akkor minden kollégámnak el kéne magyaráznom, hogy mi az az Amore. Azt meg az audisok/golfosok úgy sem értenék...
Piritu - 1.000.00020-03-2013 21:57:37 // 96785
esetleg AA és az itteni regisztrációs számod?
GTPeti20-03-2013 21:51:30 // 96784
Igaz! A 001-et még meggondolom.
Kazes☻20-03-2013 21:51:05 // 96783
Vagy a P betű?! :)))
Seriff20-03-2013 21:49:47 // 96782
Engem mindig arra emlekeztetne, hogy basszus, azt a franya V betut mar nem lehetett oda kerni :) Persze vegulis GT a kocsi, szoval jo es talalo az is. A 916 helyett lehetne akar a loerok szama is ott, vagy 001 :)
GTPeti20-03-2013 21:43:05 // 96781
Az AR-en is gondolkoztam. De egyenlőre a GT vezet. Nem is tudom miért. :)
Seriff20-03-2013 21:24:16 // 96780
Bonnban van BN- AR 916. Merthogy ugye az Alfa 916-os modellje :) Hmmm?
GTPeti20-03-2013 21:20:24 // 96779
GT 916 rendszámban gondolkodom. (Sajnos 3 betű nem megy. Számból lehetne kettő is és négy is. Mint ahogy betűből is lehet egy - három szám esetén.) Előtte persze a város két betűje lesz. (Esetleg jobb ötlet?)
GTPeti20-03-2013 21:15:47 // 96778
Ma megvolt a műszaki és zöldkártya. (A kereskedés intézi. Itt teljesen máshogy van, rendszám nélkül is megcsinálják, az alvázszám a mérvadó. Rendszámra és biztosításra csak a nevemre való bejelentéskor lesz majd szükség.)
Addig is ezt olvasgatom. :)
Addig is ezt olvasgatom. :)
Dévid18-03-2013 19:31:47 // 96777
Majd hozzad el megmutatni, ha meglesz! ;)
GTPeti18-03-2013 19:30:05 // 96776
Oké, akkor figyelmesen olvastál. ;)
@Grando: Köszi. Már nagyon várom a szombatot, hogy végre birtokba vehessem... B)
@Grando: Köszi. Már nagyon várom a szombatot, hogy végre birtokba vehessem... B)
Grando18-03-2013 09:15:31 // 96775
Grat a verdához! Szép! :))
Az olajjal sztem se variálj.
Az olajjal sztem se variálj.
Dévid18-03-2013 00:31:12 // 96774
Azt nem vettem figyelembe, mivel írtad is, hogy meg van emelve kicsit a vezetőülés.
GTPeti18-03-2013 00:20:56 // 96773
Ezek mind igazak, de a helyes válasz mégis, amit Csöri írt. A baloldali támla (és ülés) magasabban van.
Dévid17-03-2013 23:58:44 // 96772
Nincs rajta tetőablak! Vagy a tetőcsomagtartó hiánya? Nem diesel... Nem tudom, szabad a gazda!
GTPeti17-03-2013 23:40:48 // 96771
Jaja... Az üléssínek alatti alubakok miatt. :) Ezért tűnt még nekem is túl magasnak az üléspozíció.
GTPeti17-03-2013 23:17:55 // 96769
Csöri17-03-2013 22:39:29 // 96768
Maradj a gyári ajánlásnál és Racing-et bele.
Amúgy meg grat a géphez.;-)
Amúgy meg grat a géphez.;-)
GTPeti17-03-2013 20:39:28 // 96767
Javaslat: Menjünk át az Olajtopicba, ha folytatjuk! ;)
mreni17-03-2013 20:34:56 // 96766
nem fogja jobban csipkedni,mint a seleniat,sőt.. :)
droberto17-03-2013 20:31:14 // 96765
Én sem variálnék.
Csak feleslegesen csipné az olajat.
A Selénia egy megfelelően adalékolt olaj az olasz motoroknak.
Egyébként a Mobil1 tényleg jóféle. Ha nem Alfám lenne én is ilyennel járnék.... vagy Castrol-al. :)
Csak feleslegesen csipné az olajat.
A Selénia egy megfelelően adalékolt olaj az olasz motoroknak.
Egyébként a Mobil1 tényleg jóféle. Ha nem Alfám lenne én is ilyennel járnék.... vagy Castrol-al. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?