Forum >> MiTo

Giuntini25-02-2022 10:46:26 // 6488
Ami Gramde Puntós! A műszerfal kiképzése, a motor viselkedése, a méretek, a városi manőverezhetőség, a lábtér, a belső tér méretkihasználása, a takarékosság az egyszerűség és remélem annak megbízhatósága. Csupa pozitív dolog!
Ami Alfás: az óracsoport, a kormány fogása, a keret nélküli ablakok, a futómű áthangolása, a sebességváltó érzetre sportos kapcsolhatósága, a kormánymű közvetlensége, és mem a szétszervózott Grande Punto kormány. Mikor mész vele Alfás, mikor araszolsz a dugóban Grande Puntós. Ez szerintem a legnagyobb dícséret!
Jah, az audió rendszer meglepően jól szól benne!
zgi52125-02-2022 10:34:11 // 6487
érdekes, nekem nem ez a benyomásom 9 évnyi családi 77lovas Grande használat után.
én is azt gondoltam , hiszen azonos alapok, miben lehet más majd a Mito?

háát, nagyon.. üléspozíció, agilitás, gázreakció D -ben, futómű, kormányzás. nem hiszem , hogy csak a 105 paci miatt lenne más feeling. de valóban, a kis motorral nem vezettem.
nekem ami kényelmetlen a hatalmas ajtó, az övért hátranyúlás és a befagyó keretnélküli oldalbalak miatti aggódás. :) mondjuk ritkán vezetem, mert srácaim kezdő, tanuló autója.

nekem anyukám D Corsája (1.3Mjet) volt Grande érzés némileg, de sokkal bunkeresebbnek éreztem.
droberto24-02-2022 22:30:23 // 6486
Gratula.
Sok boldog km-t.
Jó rövid a váltó, igen. Városba majd tudsz vele váltogatni. Legalább bepótolod a Q-tronic-ot. :)100 felett 6-ban szinte többet pörög mint egy átlag 5 sebességes kis vagy alsó közepes járgány.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2022 21:40:28 // 6485
Gyere el, próbáld ki :-) 5 perc után megőrülsz tőle, hogy állandóan menni akar, de a forgalomban nincs hova. N-ben normál közlekedésre jobb. Épp eléggé harap ott is.
Giuntini24-02-2022 21:23:09 // 6484
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat! Az első benyomások nagyon jók! Igazából ez inkább Grande Punto mint Alfa Romeo, az tény! Viszont nagyon ügyes a városban. 5.-be simán be lehet rakni 50 felett valamivel, 6. Pedig símán kapcsolható 60 fölött valamivel. A hangja nagyon jó, jó kis sportos kipufogóhangja van.
Giuntini24-02-2022 21:19:11 // 6483
Nagyon jó!
GT Ɨ|ѯ24-02-2022 17:10:50 // 6482
gratu!:-)
Kazes☻24-02-2022 16:17:25 // 6481
Grat, sok boldog km-t kívánok hozzá! :)
Liquid24-02-2022 15:00:07 // 6480
Zsír! Gratula!
Liquid24-02-2022 14:55:08 // 6479
Az EU-állást még értem, a többit nem tudom értelmezni :)
Pont azért szoktuk optimalizálni az autót, hogy legyen gázreakció :)

Mindegy is, nem én vagyok a célközönség, gázpedálból is csak digitálisat ismerek, mindegy hogy milyen autóról van szó.
Liquid24-02-2022 14:51:10 // 6478
én meg a zen? :D
leopop324-02-2022 14:27:49 // 6477
*küldetés
Csak telefon kijavít
leopop324-02-2022 14:26:47 // 6476
Mai Mito küldték teljesítve 😁✅

leopop324-02-2022 14:19:53 // 6475
És hogy tetszett a Brera hangja? 😁
Giuntini24-02-2022 14:18:26 // 6474
Köszönöm!
Akkor az első képek...
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2022 14:12:16 // 6473
A Giuliettában pl. jó hogy van, legalábbis az N és a D. N-ben sem gyenge, alul kicsit kevesebb a nyomaték, és N mint "normális" a gázpedál reakció, kicsit szigorúbb a kipörgésgátló és az esp, és nincs e-Q2. A használat 95%-ában N-ben van az autó, mert úgy is simán sok tud lenni. Nem azt érzed, hogy gyengébb, lustább, hol az erő, hanem hogy kicsit végre békén hagy, és tudsz viszonylag normálisan közlekedni vele :-) D-ben ez nem annyira jön össze, ott picit túl reaktív mint egy mudi kutya akit két napja nem vittek ki "sétálni".
A Giuliánál viszont kb fölösleges a kapcsoló, a D a jó, a többi nem 'tom minek. De ott ugye másról is szól már. Az N az EU6 Final állás, a D az Rendes Autó állás.
zgi52124-02-2022 14:03:38 // 6472
ez jó, nálunk anyósnak nincs jogsija, így sosem szól bele a vezetésbe, a tempót sem érzi. (nem úgy a nejem :P)

egyik nagyanyám volt ilyen, mikor megvettem az új ETZ -t, mondom gyere viszlek egy kört (poénból).. nem felugrott mögém, "mehetünk kisonokám" az állam leesett és mennem kellett vele egy karikát az otthonkában.. '80 -as évek vége volt.
zgi52124-02-2022 14:00:02 // 6471
nem osztom :) , mind a Giulia és a MiTo elég érzékeny már D -ben is. a különbség annyi, hogy a MiTo ban azonnal vágysz a D -re induláskor, addig a Giulia 90% ban N ben is élvezhető. aztán ha kedved van fordítassz a gombon :), elég lehet egy katt három helyett!
zgi52124-02-2022 13:56:57 // 6470
elég nagy a különbség a gázreakcióban az N és D között. olyannyira, ha lehet mindig D ből indulna a fiatalság. :)
pettinke24-02-2022 13:49:36 // 6469
télen vágysz rá, meg amikor éppen annyi eső esett, hogy takonnyá válik a por az aszfalton :-)
aztán van, amikor viszed az anyósékat, akik ijedősek. akkor is jót tesz, hogy le tudj menni zenbe...
Liquid24-02-2022 13:44:51 // 6468
osztom :) a DNA-nak egyedül ott látom értelmét ahol race mód is van, bár egyszerűbb lenne egy race kapcsoló aztán jólvan :) Nem nagyon vezettem (hosszútávon nem) ilyen kapcsolós gépet, de nem látom azt az élethelyzetet amikor lustább és gyengébb autóra vágyom :D
127_sud24-02-2022 13:00:34 // 6467
Lehet de eddig nem az indulás volt a gond hanem utána a gyorsítással. Persze ki tudja, én se mentem még Mito-val. Amúgy mind a négy autónkat kipróbálta és a 145 1,7 16V boxer tetszik neki legjobban :)
zgi52124-02-2022 12:48:20 // 6466
a lustibb gazreakcioval meg tuti lefiulladna..

nalunk is ez volt , mikor osszel a taknyos idoben
kertem ne D ben induljanak vele...
zgi52124-02-2022 12:46:19 // 6465
gratula, sok-sok oromot talalj benne
127_sud24-02-2022 10:53:05 // 6464
Érdekes pont ma gondolkodtam ezen a DNA kapcsolón. Lányom friss jogsis és egyik nap panaszkodott, hogy az egyik autónkon túl érzékeny a gázpedál. Neki úgy látom lassabb gázreakció kellene (legalábbis egyelőre) szóval ebben az esetben jó lenne a DNA kapcsoló akár a 77 lóerősben is. Persze ez nem mindenkinél van így. És persze tetszik neki a Mito :).
Giuntini24-02-2022 08:39:45 // 6463
Ma megyek a kis szöcskéért!
tdemeter22-02-2022 14:58:39 // 6462
Szívesen :) Legalább tudom, hogy jó helyre került !
Én ma is a Lanciát választanám és pont az extrák miatt. Hozzá szoktam a kényelemhez és szeretem ezeket a kis apróságokat, nem lett volna kedvem egy totál lecsupaszított Alfában tölteni a napjaimat.
Ültem én már fullextrás MiTo-ban és az baromira tetszett, de olyat ennyiért nem adtak, többet meg nem akartam adni érte...
Giuntini22-02-2022 14:10:43 // 6461
Nálam pontosan az volt a szempont, hogy minél egyszerűbb legyen! Egy törődést igénylő autó mellett ez elsőrendű szempont volt nálam!
A DNA minek a 77 lovasba? Semmi értelme, csak vakítás, és újabb hibalehetőség. Manuális klíma is bőven elég! Tartósnak tűnő szövetülések. Rövid távokra, varosi forgalomban tök elég! A szempont az volt, hogy minél egyszerűbb, olcsón fenntartható legyen. Mellette azért ad Alfa érzést. A kormány precíz, futómü kimondottan Alfás hangolású, a kipufogóból meg ugyanúgy kijön egy kis hörgés, mint a 135 lovasból.
Köszi, hogy otthagytad nekem!😊😄
tdemeter22-02-2022 11:13:24 // 6459
Igen, sajna ez fapad volt, a Lancia meg fullextra. Legalább egy DNA kapcsoló lehetett volna benne...

Az eladó korrekt volt, abszolút segítőkész, látszik továbbá, hogy szeretik az olasz autókat ott.

Mindenesetre sok-sok boldog kilométert kívánok mellé!
Giuntini22-02-2022 10:56:03 // 6458
Nekem korrektnek tűnnek!
Igen, ez a MiTo nagyon fapad (még a hátsó ülés sem dönthető, viszont nagyon egyben van.
tdemeter22-02-2022 09:50:26 // 6456
Ez Dunaharasztin volt? Így a kép alapján ismerős a hely....
Ha igen, akkor én is ettől a fazontól vettem a Lanciát :)
Abban a MiTo-ban én is ültem :)
leopop321-02-2022 23:18:31 // 6455
A gyönyörű piros Mito
Giuntini21-02-2022 23:13:18 // 6454
Nyomasd!😊
leopop321-02-2022 23:06:21 // 6453
Nekem van képem róla persze csak ha engeded, sőt még arról a Panda 100 HP ról is amire ott csorgattam a nyálam mint egy kisgyerek :)
Giuntini21-02-2022 22:48:26 // 6452
Köszönöm! Az örömteli kilométerek a 2,4-é! De ez a kis szöcske leveszi annak válláról a nemszeretem városi használatot, és remélem abban valóban örömet ad.
Piritu - 1.000.00021-02-2022 22:42:56 // 6451
Gratula! Sok-sok örömteli km-t! :-)
Giuntini21-02-2022 22:18:37 // 6450
Nincs. Majd csütörtökön...:)
Nasuto21-02-2022 21:51:47 // 6449
Nincs róla képed?
Giuntini21-02-2022 21:43:30 // 6448
Ma lefoglalóztam a MiTo-t, úgy néz ki hogy csütörtökön el tudom hozni.
Shadinnal és Leóval kivallattuk, véleményük hogy nagyon egyben van, vétek lenne itthagyni. Próbakört én vezettem, nagyon jó benyomást tett rám. Kuplungja perfekt, váltó nem akadozik, a fékek adnak hangot fékezésnél, a sok állástól rozsdásak lettek a tárcsák. Annak le kell kopni.
Jah és piros színű.
Kazes☻15-02-2022 11:50:25 // 6447
Szvsz ugyanaz. :)
zgi52115-02-2022 11:36:45 // 6446
én csodálom hogy a 77 lovas változatban 6 gangos váltó van, mert ez a Grande motor , ahol 5 seb. volt az alap. mondjuk pályán elfért volna a hatodik.

csak a miénkről tudok nyilatkozni (105LE), nagyon rövidek a fokozatok, szinte 60 -nál 6. -ba kéri. :) szerencsére D -ben nem pampog a váltások miatt.

milyen színű lesz? :)
Giuntini15-02-2022 07:40:35 // 6445
Sziasztok!
Lehet, hogy meg van egy kiszemelt MiTo. Tegnap megnéztem, és első blikkre nagyon egyben van...
Kérdésem! 77 lóvas verzióban a 6 sebességes válto, hogy van áttételezve? A hatodik tulajdonképpen az 5. és az alacsonyabb fokizatok rövidebb kiosztásúak? Olyan lehet mint annak idején az 1,2-es Stilo?
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2022 20:43:49 // 6444
Nos kijelenthetem, hogy Mito QV-hez is tudunk komplett féltengelyt, vagy bármely típusához...
leopop322-01-2022 23:49:59 // 6443
Ebben a listában nincs benne a 155 lovas 1.4 T-jet
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2022 17:52:13 // 6442
Alap MiTo, itt megtaláltod a régi árlistát.
Giuntini22-01-2022 17:47:42 // 6441
Kérdés!
Essential, milyen felszereltséget takar?
Giuntini19-01-2022 21:12:01 // 6440
Remélhetőleg közel van!
Kazes☻19-01-2022 21:01:01 // 6439
Ja, értem... akkor az még odébb van. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.