Forum >> MiTo
Zool29-09-2008 16:06:20 // 1605
Akkor nézz körül a szomszéd országokban. Én sem ott vettem az új autóimat ahol élek, igaz itt 30-50km-re minden irányban külföldre kerülök... A németek ezrei vesznek autót dán reexportból pl... Csak kicsit alkalmazkodni kell. Megér pár millát egy komolyabb autónál, de én pl 500 ajróért mentem arrébb...
Seriff29-09-2008 16:02:20 // 1604
"sergetni a turbót" ez jóóóó:))))


Benőke29-09-2008 15:57:11 // 1603
Hát mindegy én csak saccoltam. Akkor ezek szerint lehet 10 alatt közlekedni benyással is. Mondjuk egy kis 1 - 1.2 körülivel minden képpen. :o) Olyat azért meg nem vennék... :D Szerintem a MiTo val is el lehet akkor 10 alatt menni. Nem kell folyamatosan gyorsulni meg sergetni a turbót. :o) Csak finoman és akkor nem lesz gond.
Seriff29-09-2008 15:51:14 // 1602
Nem olyan vészes szerintem, simán el lehet járni 10 alatt, apám meg sem mondom mennyit fogyasztott relax üzemmódban a 45össel...
Benőke29-09-2008 15:50:12 // 1601
Hát soha nem mértem mert nem használom városban. Csak saccoltam de ha átmegyek pesten megugrik az átlagfogyasztásom drasztikusan.
Seriff29-09-2008 15:42:54 // 1600
Nekem 8.9 volt az utsó városi fogyim a 45össel:P
Benőke29-09-2008 15:38:35 // 1599
Hát nem sok benzines van ami városban 10 alá megy fogyiban. Pölö az enyém se tud alá menni pedig közelében nincs a MiTo erejének :)
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
Seriff29-09-2008 15:33:10 // 1598
Egyél belga csokit. Finom.
:))
:))
147Smz29-09-2008 15:32:27 // 1597
Sokat érek a belga akciókkal :-)
Zool29-09-2008 15:30:19 // 1596
A belgáknál a tél mindig hoz kellemes meglepetéseket, néha van olyan jó, mint a kifutó modell...
koz29-09-2008 15:18:43 // 1595
Mozambikiul nem tudok, de biztos igazad van. :)
koz29-09-2008 15:17:43 // 1594
Lebutítani a szívót is könnyű. HP100 celeron. Új vezérlőprogram, aztán szevasz. Gondolomééén...
Seriff29-09-2008 15:16:57 // 1593
Csiga ist ein muss:)
koz29-09-2008 15:15:17 // 1592
Francia, osztrák, belga, görög, lengyel 78 LE. Dánoknál csak turbósat találtam.
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
147Smz29-09-2008 15:13:33 // 1591
Én is szívesen vennék egy dízelt, mondjuk egy JTDm 147-est, ha majd kifutó modellek lesznek.
Seriff29-09-2008 15:11:22 // 1590

Zool29-09-2008 14:56:38 // 1589
Az 1.9 JTD-ket 4 féle szinttel árulják 115-120 és 136-150. Kedvezőbb adóbesorolás, igaz a turbóknál könnyebb...
Seriff29-09-2008 14:41:53 // 1588
Szólj ha kész vagy az összessel:))
koz29-09-2008 14:36:44 // 1587
Még régebben linkelte valaki a német árlistát, ott 95 lovat írtak a szívó 1,4-re, akkor nem is foglalkoztam vele különösebben, de most néztem az UK oldalt is, és ott is 95 bhp-t írnak rá. Nincs kedvem végignézni Európát, de lehet, hogy kétféle telj. szinttel adják.
Na jó, megnézek még 1-2-t...
Na jó, megnézek még 1-2-t...
BeeGee29-09-2008 14:36:39 // 1586
Arra használta az autót, amire való.
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
Zool29-09-2008 14:30:40 // 1585
Speciel nekem az ezévi 45e km 80%-a úgy ment el, hogy regel beültem és este 1300km múlva kiszáltam (plusz 2 tanklolás és matricavétel). Minden felesleges kiállás időbukta. Ha pedig a babával vagyunk akkor nem is szabad megállni, mert felébred a gyerek. Ezért nekem nincs alternatíva a dízelre. Amúgy meg röhögtem rajta, amikor egy vadiúj C klasse AMG 3szor előzütt ki passautól Bp-ig, csak ugyebár kétszer tűnt el közben benzinkutak lejáratánál...
Seriff29-09-2008 14:29:10 // 1584
Jujj, ezt remélem nagyon kevesen olvassák majd...áááááááááááááááááááááááááááá
Kazes☻29-09-2008 14:27:46 // 1583
2/2 - szerintem is, egyetértek. :)))
Zool29-09-2008 14:27:00 // 1582
A 8c-T nem tervezeik belépő dízelváltozatban ? :)
koz29-09-2008 14:24:27 // 1581
Szépek. Érdekes, hogy mennyire másnak látom a Mitot, most, hogy már láttam élőben. Eddig erőltetettnek tűnt az ottoci mellett, de már tetszenek így a bátyussal. :)
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
147Smz29-09-2008 14:14:46 // 1579
Teddy a mai világban bizony nézni kell a fogyasztást. Hiába szabadkoztok, hogy turbó ide meg turbó oda, a fogyi baromi sokat számít mindenkinek. Én úgy képzelek el egy jó autót, hogy ha kímélem akkor keveset eszik, ha pedig taposom, akkor sokat. Hondák ezt elég jól tudják :-) Szóval nem mentség, hogy 155 ló sokat kér, amikor olyan tempóban megyek, amihez 80 is elég lenne. Persze egyetértek veletek abban, hogy egy 155 lóerős kocsitól korrekt a 10 liter Budapesten. Engem sem tántorítana el a vásárlástól ekkora érték.
Seriff29-09-2008 14:07:45 // 1578
Ugye?:PP De mivel az előbb már kiterítetted a kártyáidat, a rövidebbet kapod, dízellel:)
Zool29-09-2008 14:03:14 // 1577
Ha jól meggondolom az a fogyi nem is olyan fontos, mégis a hossazbbik modellt kérném :)
Seriff29-09-2008 14:03:02 // 1576
nemishasonlítanakcsakaszínükhasonló:P


Seriff29-09-2008 14:02:37 // 1575
Ha lenne egy Imprezám, nem cserélném le egy dízölre az fix:) max mellé vagy vmi:)
Zool29-09-2008 14:01:28 // 1574
Mondjuk ilyen elmebetegség helyett én inkább lemondanék egy kis dinamikáról és 159 Q4 JTD esetleg csippelve, ha beleférne a ktsvetésbe ...
Seriff29-09-2008 13:59:40 // 1573
Zool29-09-2008 13:26:20 // 1571
Erről mindig az a sztori jut eszembe, amikor az egyik kilégát hergelték, hogy mutassa be egy kcisit a pályán mit tud az Impreza WRX-e. Mire ő:
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
Seriff29-09-2008 12:48:34 // 1570
Vagy ezt egy békávés srác mondta?:)
Seriff29-09-2008 12:45:16 // 1569
Persze, amíg a literszám nem előzi meg a km-ek számát a l/km törtben, addig nincs para:D
Tedi29-09-2008 12:44:22 // 1568
Ésszerű határokon belül :)
Seriff29-09-2008 12:43:50 // 1567
Én úgy, hogy egy benzines bármit megérdemel:P
Tedi29-09-2008 12:42:08 // 1566
Mé, hogy hallottad? :)
Seriff29-09-2008 12:38:36 // 1565
13? Túmács? LOL:DD én nem így hallottam;))
Tedi29-09-2008 11:31:52 // 1564
Ehh, megfogtál :D
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
BeeGee29-09-2008 11:25:20 // 1563
Látod, mégis csak számít :)
10 liter még nem a világ :)
10 liter még nem a világ :)
Tedi29-09-2008 11:10:33 // 1562
Ifjú padawan...LOL :DDD
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
BeeGee29-09-2008 10:59:02 // 1561
Már ne s haragudj, ifjú padawan, de a soft turbó kategóriában számít a fogyi :)
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
Tedi29-09-2008 09:45:26 // 1560
Pontosítok...
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
Seriff29-09-2008 09:31:00 // 1559
"De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)"
A traktorosok? :)
A traktorosok? :)
Tedi29-09-2008 09:17:17 // 1558
Amennyit vezettem városban a MiTót, abból lejött, hogy turbó nélkül is tökéletes lenne a motor a normál városi közlekedéshez. 2800nál épül fel a turbónyomás, nem is az a gond, hogy nincs elég kraft benne, hanem inkább az, hogy nagyon hamar el kéne váltani. De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?