Forum >> MiTo

NGC02-04-2009 21:00:03 // 3638
pont erre célztam a "szimpla GTA" szöveggel :DDD
Buksi02-04-2009 20:57:57 // 3637
Az egész GTA kellene, nem csak a felnije! :-DD
NGC02-04-2009 20:57:00 // 3636
meg! :DDD
de azért tegyük hozzá, hogy a GTA felnije az kéne! :PPP
...vagy csak szimplán a GTA :DDD
Buksi02-04-2009 20:55:57 // 3635
Akkor ezt meg is beszéltük! :-DD
NGC02-04-2009 20:51:27 // 3634
az! :DD
Buksi02-04-2009 20:50:57 // 3633
Öööö... szép ótó! :-DDD
NGC02-04-2009 20:48:10 // 3632
na, beszéljünk a MiTo- ról! :DD
Buksi02-04-2009 20:46:44 // 3631
Nem mondtad! :-)))
NGC02-04-2009 20:44:37 // 3630
mondtam én, hogy ez rossz? :DDDD
Buksi02-04-2009 20:43:03 // 3629
Naná, még szép! ;-)))))
NGC02-04-2009 20:37:12 // 3628
jellemző... ahol nők vannak, ott megjelensz! :)))))))
Buksi02-04-2009 20:34:22 // 3627
Jók a csajok! ;-)))
NGC02-04-2009 19:47:19 // 3626
igyekszik az ember :))
Kazes☻02-04-2009 19:14:28 // 3625
Na, jól van, látom Te levetted. :DDD
NGC02-04-2009 18:48:03 // 3624
azért a MiTo se csúnya! :PP
Kazes☻02-04-2009 18:41:46 // 3623
Nagyon baba! :)
Seriff02-04-2009 09:28:54 // 3622
Alfa Mito Veloce:

Bckk27-03-2009 12:37:54 // 3621
:( szomoru hir, nem lesz ev vegevel még MITO GTA
Buksi25-03-2009 20:57:47 // 3620
Na, ez egy jó hír! :-)
Tibe25-03-2009 16:25:22 // 3619
Jobb későn mint soha! :)
mesa25-03-2009 15:45:59 // 3618
Ez jó hír!!!
Az nem, hogy tavaly decemberre ígérték ... :(
Satti25-03-2009 10:09:06 // 3617
Az Alfa Mi.To-ban debütál a Fiat duplakuplungos váltója klikk
TarP23-03-2009 14:12:30 // 3616
No de erre picike regadó van, mert nem 3.2.

Nem tudom fejből, de legalább 1,5 millióval kevesebb csak a regadó. Az is biztos, hogy egy 1.8T motort olcsóbb előállítani, mint egy V6-ot.

A karbonárium-kompozítium viszont drága, ha egyedi a gyártás. Futószalagon olcsóbbodik kicsit.

Persze a piac is meghatározó ár tekintetében. Egy Alfa Puntoért nehéz 10millióFt-t elkérni, főleg, ha a nagyobb, 250-300ló közötti Hot Hatch-ek (Focus, STI nemtompontosan...) sem dárgábbak.
Seriff23-03-2009 13:48:00 // 3615
Tibe23-03-2009 11:32:42 // 3614
Így gondolom én is.
Szilárd23-03-2009 10:57:32 // 3613
Ettől félek én is...
Csöri23-03-2009 10:12:18 // 3612
9.400.000 volt 2004.01.01-ig, utána jött regadó és ,ár is 11 milla fölé ment.
Ez volt 5 éve. Szerintem a Mito GTA ára is közel lesz a 10-hez.
Bckk23-03-2009 08:03:21 // 3611
tavaly már volt ár a MITO GTA-ra, és SKban 850 ezer volt.
Tom1222-03-2009 19:59:16 // 3610
Lehet, hogy azóta esett a karbon ára...;-)
Tibe22-03-2009 18:00:38 // 3609
8 milláért sztem nem lesz benne karbontető, mennyi is volt a 147 GTA alapára? :) Nah de majd meglátjuk úgyis!
Vikking 31122-03-2009 17:47:10 // 3608
:DDD Lefutom :D
Vikking 31122-03-2009 17:46:22 // 3607
Nem baj :DD
Tom1222-03-2009 17:45:51 // 3606
...és, ha MiTo sem kell, képzeletben kapásból lenyomod a Veyront is.:-))))
Tom1222-03-2009 17:44:40 // 3605
Az csak az 1. kanyarig hatásos - valamelyest...:-))
Vikking 31122-03-2009 17:43:03 // 3604
És ha kormány se kell bele?! :D Kormányzom egy csavarhúzóval :D
Tom1222-03-2009 17:42:02 // 3603
Sámlival 4,7...;-DDD
Vikking 31122-03-2009 17:40:00 // 3602
Engem az se érdekel, ha sámlin kell ülni, ha 5 mp alatt van százon... :D
Tedi22-03-2009 17:37:27 // 3601
Ha tényleg igaz az, amit az egyik olasz ap megszellőztetett,h ogy 26 ezer euró az alapára a GTA-nak, akkor azért el lehet gondolkodni, hogy 8 milláért mit tesznek majd bele és mit nem
Tom1222-03-2009 11:48:53 // 3600
Akkor lesz valami olcsóbb műanyag - Trabi effekt...;-)
Tibe22-03-2009 11:45:47 // 3599
Azért ne feledd hogy a MiTo GTA csak koncepció, a szériába egy csomó dolog ki lesz hagyva, máshogy lesz és az 5mp-es gyorsulás se lesz tartható szerintem. Pl. a karbontető szinte 100% hogy nem lesz, mert marhára megdrágítaná az autó árát. De persze ne legyen igazam... :)
Tom1222-03-2009 11:33:43 // 3598
Az igazi "családi sportgép" meg egy 159 2,2, vagy 2,5 TB lenne. ;-)
Vikking 31121-03-2009 16:58:17 // 3597
Mindenesetre én ha vennék új autót, akkor csakis turbós MiTot vennék, az már biztos.

Bár ezt már leírtam pár hsz-szel lejjebb, de szerintem aki kisautót akar, annak a perspektívájába kell kerülnie a MiTonak, aki meg sportautót akar, annak meg a GTA-nak, ugyanis nagyon komoly az a gép.

Ha a koncepció 5 mp-s gyorsulását nézed, az csak 4 tizeddel rosszabb egy M5-M6-osénál. Na aztán ez meg már nem mindegy...
zolee14521-03-2009 16:49:18 // 3596
Az lehet a trükk, hogy alapvetően egy nagy sorozatban készülő típus adja az alkatrészek nagy részét, ami olcsó. Aztán persze van pár egyedi dolog, ami rendesen dob majd az áron, de nem hiszem, hogy kerülne annyiba mint egy 147gta, pedig ahogy kinéz annál mindenben többet tud majd, és nemcsak a menetteljesítményre gondolok, hanem pl a biztonságra is.
Pl a Mini JCW is majdnem 8 misi alapáron, és annál biztosan jobb a GTA, még akkor is, ha nem hozza majd azt mint a koncepció változat.
Vikking 31121-03-2009 16:40:04 // 3595
(amúgy én úgy tudom az M6 teteje az rendes karbonos dolog... A sima 6-ról fogalmam sincs.)
Vikking 31121-03-2009 16:37:25 // 3594
Jó persze, én is túlzásba estem... Ettől függetlenül mondom, hogy a könnyű anyagok általában drágábbá is teszik az autókat... Sőt, majdnem mindig.

Ezért félek én attól, hogy

a) vagy elrontják a menetteljesítményeket
b) vagy nagyon túlárazott lesz a GTA. Mondjuk 8 mill környékén legfeljebb lehet reális szvsz. Akkor viszont vinni fogják, csúnyán. Annyiért, amennyiért GT-t kapni, mondjuk 150 lovas JTD-vel, megkapni egy sportautót... Az nem lenne mindegy.
zolee14521-03-2009 16:31:46 // 3593
Csak a karbonból lehet könnyű karosszéria elemet csinálni? És mi a helyzet a Trabanttal? Mielőtt kapnék, pl a BMW 6-os sorozat csomagtér fedele is ugyanabból van, mint annak idején a Trabi volt (legalábbis a TC-ban ezt mondták).
Amúgy meg van alumínium is a világon, ajtók lehetnek abból. Ezer helyen lehet csökkenteni a súlyt. Ettől persze nem lesz olcsóbb egy autó, de nem csak karbonból lehet valamit csinálni.
Egy normál autónál szinte mindegy miből van a karosszéria, az úgyis csak a formát adja. A terhet a váz viseli, az meg acél.
Egy versenyautónál persze minden karbonból van, de az lehet drága.:)

Várjuk ki a végét a dolognak, de továbbra is tartom, hogyha alapvetően változni fognak a számok (gyorsulás, és a végsebesség) akkor már nem fog számítani, hogy pl a 6mp-es 0-100 is jó érték. Mindenki csalódásnak értékeli majd a GTA-t, és a gyár lőtt egy öngólt.
Vikking 31121-03-2009 16:25:03 // 3592
Viszont attól függetlenül nem használhatnak orrba - szájba karbont, meg magnéziumot, meg kerámiát a fékekben meg ilyen hülyeségeket... Mert a francnak nem kell 25 milláért egy Mito:DDDD
zolee14521-03-2009 00:54:03 // 3591
A koncepció autó általában azért születik, hogy a gyár tesztelje a lehetséges vevőket. Kitalál valamit, és azt mondja, ez koncepció. Nem ilyen lesz, szabad kezet kaptak a tervezők.
Általános áll leesés = mégis ilyen lesz
Elszórt fintorgás = pár dolgon változtatnak
Általános fintorgás, elszórt hányás = mondtuk, hogy nem ilyen lesz, ez csak koncepció...a végleges teljesen más
Általános hányás = a gazdasági válság miatt sajnos a koncepcióból soha nem lehet széria változat

stb...

Ahogy nézegettem az itteni reakciókat erősen "a" válasz-gyanús a történet, vagyis marha nagy csalódás lenne, ha az autó közel sem így nézne ki, és közel sem tudná azt amit a koncepcióról mondtak. Ez akkora öngól lenne amit szerintem/remélem a gyár nem akar rúgni.
Buksi20-03-2009 18:52:46 // 3590
Nem rossz az a 180 LE-ős teljesítmény! De én azért inkább a GTA verziót jobban elfogadnám! :-)
Vikking 31120-03-2009 12:47:27 // 3589
Na ja, a 159 TB vagy mi, az tényleg lehet, hogy a nyomába ér... De csak, ha eltalálták a dolgot igazán.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.