Forum >> MiTo

Szilárd15-06-2009 17:50:39 // 3888
Azért majd kiváncsi leszek ezekre a MultiAir motorokra...
Tedi15-06-2009 16:37:31 // 3887
Ezt így nem emelték ki a közleményben, szóval passzolok, beleírtam úgy, hogy döntse el mindneki maga :))
raga15-06-2009 16:30:48 // 3886
szelepvezérlás=szelepvezérlés
Peti16V15-06-2009 16:25:36 // 3885
A 105 lóerős verzió nem turbós.
Buksi15-06-2009 16:15:42 // 3884
Igazából nekem is ez jutott először eszembe! :-)
A másik meg az, hogy így akkor már nem is lehet egy jóízűt versenyezni a lámpa zöldre váltásakor! :-DD
Tedi15-06-2009 16:13:49 // 3883
Az nekem sem. Volt már úgy, hogy álltam a pirosnál, hátulról meg csak jöttek és jöttek, ha nem jár a motor és nem lövök ki előre vagy 10 métert, simán belémjönnek. Nem tudom mennyi a reakcióideje ennek a rendszernek, de szerintem Start&Stoppal biztos, hogy ezt nem tudtam volna megcsinálni.
Buksi15-06-2009 16:11:04 // 3882
Ez egy nagyon jó "találmány" sztem, de a Start&Stop nekem valahogy nincs ínyemre! :-)
Betonl@b-AlfaShop15-06-2009 16:05:37 // 3881
Ez tecc :-)
Somez12-06-2009 21:56:06 // 3879
Ez már odabaszósabb fajta :-)
Buksi12-06-2009 20:31:23 // 3878
Bakker, átlátszik? Akkor már nem is kell! :-D
Szilárd12-06-2009 19:57:10 // 3877
Fejlődőképes vagy!:))
Seriff12-06-2009 14:03:57 // 3876
Hehe
Seriff12-06-2009 14:00:02 // 3875
És ez? :)

Somez10-06-2009 00:52:56 // 3874
Ez határozottan csúnya.
mesa09-06-2009 20:26:59 // 3873
Tedi03-06-2009 17:20:28 // 3872
A probléma közben megoldódott, újra olvasható a cikk.
krisz3303-06-2009 14:11:45 // 3871
á pedig pont most akartam elolvasni :((( :)
viccet félre téve engem a video meggyözött amin jobb idöt ment a MITO mint az r8 DDD :)))
Tedi03-06-2009 14:09:06 // 3870
Hát mindent én sem tudhatok :)))

Ellenben a cikk valahova eltűnt az éterben, szóval most ne nagyon keressétek :) A hiba kijavítása folyamatban.
krisz3303-06-2009 14:06:46 // 3869
ajaj Teddy nem tudtad hogy elköltöztek ? :))))
Tedi03-06-2009 14:04:53 // 3868
Javítottam, köszi. Én úgy tudtam svájci, de megnéztem a honlapjukat, dojcslandban vannak.
Seriff03-06-2009 13:55:43 // 3867
Nyamm:
krisz3303-06-2009 13:46:15 // 3866
igen :) ha megáll majd kap kártyát is :))
Seriff03-06-2009 13:44:47 // 3865
Megtanítottad Neki? :)
krisz3303-06-2009 13:43:49 // 3864
amugy itt mikloson már van kb két honapja egy szöke hölgy járkál vele és most már int is :))) de vajon miért ? :))))
Seriff03-06-2009 13:43:34 // 3863
Azt kitűnő! :)) De akkor azt is látod, hogy fényezésre szorulnak a toldatok! :D
krisz3303-06-2009 13:41:10 // 3862
én látom :)) ez azt jelenti hogy jo a szemem ? :)
Seriff03-06-2009 13:37:46 // 3861
Cadamuro Mito, ha valaki nem látná a képen ;)



Somez03-06-2009 11:43:10 // 3860
És nem pont az érzet a lényeg? :-)
Balázs156SW03-06-2009 10:46:20 // 3859
Itt látszik, hogy ha kisebbre tervezték volna a lámpáit jobban nézne ki.
mesa03-06-2009 09:33:30 // 3858
Mert te jól tudtad.
Poló03-06-2009 00:17:54 // 3857
"Elsőként a svájci tuningcég jelentkezik a MiTo tuningverziójával, amely új külsőt és erősebb motorokat tartogat tulajának. "

Én úgy tudtam, hogy német cég.
mesa02-06-2009 21:01:10 // 3856
Fele ennyit ér szvsz maximum ez a kit ... Egyébként pofás! ;-)
Halál a krómkarikákra!!! :)))
Buksi02-06-2009 20:02:17 // 3855
Egész pofás sztem! :-)
sty02-06-2009 18:43:43 // 3854
Hát volt szerencsém kiprobálni egy 2.4-es Brerat tényleg nem ment ugy ahogy vártam szerintem érzetre sokkal jobban muzsikál a 2.4 a 156-ban,söt az elözö cégemnél egy vacsi uj transitot nyaggatam 2.2 130 paci 1,7tonna élvezetes volt vezetni 2-ös töltése volt 1700-töl megindult 2400-töl meg meg mégegyet tolt rajta
Tedi02-06-2009 18:30:54 // 3853
mesa02-06-2009 13:09:53 // 3852
OFF
a Brera sokkal jobban megy mint a 2,2JTS benzines 159
Egyenesben ? :p :))
Kanyarban ugyanis tolja el az orrát minden öthengeres tádé,és csúszik le az ívről mert sokkal nehezebbek ...

Egyébként a "sokkal jobb" :
Brera 2.2 JTS 8,8s / 222 Km/ó
Brera 2.4 JTD 8,5s / 223 Km/ó
ON
zolee14502-06-2009 11:19:45 // 3851
Na jó, de te nem vagy autóversenyző, így neked könnyebb gyorsan menni.:D
GabCsi02-06-2009 11:01:24 // 3850
Az egesz egy nagy baromsag, akarhanyszor latom a listat mindig idegbajt kapok tole, semmi valosagalapja nincs .
GEORGE02-06-2009 11:01:17 // 3849
Azokat az időket nem szabad alapul venni.....
GEORGE02-06-2009 11:00:29 // 3848
Ott valami nagyon nem stimmel....a Brera sokkal jobban megy mint a 2,2JTS benzines 159. Én mentem avval a 159-el egy napot és hidd el bármikor odaverem a 175 lovas 2,4 Mjet-el is. Sajnos nem gépek vezetik az autókat így benne van az emberi hiba. Azt azért sejteni lehet, hogy a Tranzit nem mehet úgy mint a Brera főleg nem egy versenypályán...a kigyorsításoknál és amúgy minden másban elmarad egy Tranzit bármelyik Brerától....
BeeGee02-06-2009 10:58:14 // 3847
Elnézve az időket ezek vagy nem tudnak vezetni, vagy állandóan vizes pályán mennek..
Sok idő nagyon furcsa nekem..
BeeGee02-06-2009 10:51:19 // 3846
A szar dízelemmel 2.38at mentem a Hringern :)
Se a MiTo se a Brera idejét nem tartom valósnak, mind2 jobbat kéne hogy menjen..
mesa02-06-2009 08:44:26 // 3845
Ebből is látszik,hogy a dízelek még mindig csak "érzetre" gyorsak :P :))
Bedarál egy-két másodpercig a túró, nyom egyet a derékon, aztán aki benne ül örül egy átlagos, 8 mp feletti gyorsulásnak is:)
Szilárd31-05-2009 17:56:00 // 3844
Ez az idő eredmény tényleg nem rossz....
NGC31-05-2009 10:22:05 // 3843
minimum egy vonalból indíthatták volna az autókat... az egyik pozícióból, a másik a célvonalról, nem is beszélve arról, hogy míg az egyik (MiTo) hóesésben ment, addig a másik száraz úton. érdekes.
GT Ɨ|ѯ31-05-2009 09:17:03 // 3842
olajkályha nem racecar..:-(
Buksi29-05-2009 09:02:33 // 3841
Én láttam már, tényleg jó kis időt ment a MiTo! :-)
sty29-05-2009 08:34:10 // 3840
Srácok ha valaki még nem látta volna,tesztelték a hungaroringen a Mito 1.4 T 02:50:7 és a 159 2.2 JTS 02:39mp egész korekt idöt mentek ,viszont a Brera 2.4 JTD 02:59:9 nagyon csunyán lealázták egy sportcsomagos 130 lovas Transit is 03:01:15 -t ment
Somez29-05-2009 07:40:34 // 3839
Nekem is tetszik... :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.